ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
theshiver
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2018 15:29
Son Ziyaret:
16 Kasım 2019 17:40
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

can

SON 4 MESAJI

Atakan Petshop Atakan Akvaryum Hakkında
Merhaba,

Anladığım kadarıyla paketlemeyi ya çok iyi yapıyorlar ya da ben de olduğu gibi gazete kağıdına sarıp gönderiyorlar. Bana bu hali denk geldi, ama bunu şansa yormaya gerek yok, sonuçta fotoğraflarda gözüktüğü gibi bu ürünün zaten kırılmama şansı 0. Kargoyu teslim alırken kontrol etmek ev gibi yerlerde geçerli olabilir fakat şirket adresine gönderilen kargolar zaten size ulaşmadan kat görevlileri tarafından teslim alınıyor. Atakan petshop ürünün şirkete gönderileceğini biliyordu, eğer biraz ilgili olsalardı alıcının kargoyu kontrol etme şansının olmadığını bilirlerdi ve ona göre paketlemeye özen gösterebilirlerdi.

Ürünü kesin kırık gönderMEmişlerdir diyemiyorum, bu tarz çözüm odaksız yaklaşan firmalar kırık ürün gönderse şaşırmam. Kargo paketinde ve ürünün kutusunda en ufak bir ezilme yoktu ben açtığımda, ayrıca akvaryum paketinin içinde olması gereken köpükler benim pakette yoktu ve akvaryumun içerisinde yine 2 öbek gazete kağıdı koyulmuştu, yani bana gönderilen paket daha önce muhtemelen açılmış.

Bir diğer felakette müşteri hizmetleri, ürünün sorunlu olduğunu farkeder farketmez mail attım, gün içerisinde geri dönüş yapıcaz dediler dönmediler. Ertesi gün hem mail attım hem telefon ettim, 45dk ya geri dönüş yapılacak dendi 4-5 saat sonra yine ben aradım bir sonuca ulaşmadı. Bunu yapan kişi de orada çalışan herhangi biri değil, e-ticaret yöneticisi title'ı olan biri. Müşteri memnuniyeti diye sitelerine kocaman yazmayı biliyorlar ama bana iade yapmama sebepleri; "şimdi size 165 lira ödeme yapsak biz zarara gireriz". Müşteri memnuniyetinin zaten yeri geldiğinde zarar ederek sağlanacağından bir haber yönetimleri olduğu sürece yalandan sitelerine müşteri memnuniyeti yazmalarına gerek yok.



[QUOTE=ceyh]Atakan pet shop'tan çok alışveriş yaptım, iki kez akvaryum da aldım ve ne paketlemede ne de ürünlerde bir sıkıntı yaşamadım. Akvaryum kendi kutusunda, içerisinde akvaryum şekliyle uyumlu köpük koroması ve kutu ile dış koli arasında buruşturulmuş gazete kağıtlarından yapılmış desteklerle geldi. Hatta ara sıra ufak tefek hediyeler de yollarlar.

Kargo geldiğinde bir an önce iş bitsin diye kontrol etmeden almak benim de aldığım bir risk, sizde bu risk gerçekleşmiş ne yazık ki. Ama bu tür alışverişlerde aslında bazı şartları baştan kabul etmiş oluyorsunuz, gelen ürün kargo görevlisi eşliğinde kontrol edilip bir hata söz konusuysa tutanak tutturulur ve ürün kabul edilmez normalde. Satış sitelerinden kopyaladığım aşağıda metne göre bu tür kırılma durumları kargo şirketinden tazmin edilip yeni ürün gönderiliyor. Tutanak olmayınca da bu işlem yapılamamış.

"Teslim aldığınız ürünü kargo yetkilisi nezaretinde kontrol ederek teslim almanız çok önemlidir, sonrasında mağdur duruma düşmemeniz için lütfen bu konuda gerekli hassasiyeti gösteriniz. Ürününüz teslimat sürecinde zarar görmüş ise ürününüzü teslim almayıp, kargo yetkilisine tutanak tutturarak siparişi iade ediniz. Ürün en kısa sürede yenisiyle değiştirilerek size gönderilecektir.

Ürünün hasarlı olduğuna dair, kargo yetkilisine tutanak tutturmamanız durumunda; ürün hasarından kaynaklanan zararın, kargo şirketinden tazmin edilemeyeceğinden bu bedelin tarafınıza iâdesi yapılamamaktadır."

Bilerek kırık ürün göndereceklerine ihtimal vermiyorum, zaten bu durumu muhtemelen kargo firması da kontrol ediyordur ama paketleme dediğiniz şekilde korunaksız yapılmışsa paketi hazırlayanın görevlinin tecrübesizliği veya ihmalindendir.

Her şeye rağmen firmaların bazı özel durumlarda genel prensiplerinden müşteri memnuniyeti adına taviz vermelerinin kendileri yararına olacağı düşüncesindeyim. Firma yetkililerinin burada yapılan yazışmaları okuyup mağduriyetinizi gidereceklerini umarım. Üzücü bir durum olmuş gerçekten.[/QUOTE][EDIT]theshiver,2018-09-07 09:17:43[/EDIT]
Atakan Petshop Atakan Akvaryum Hakkında
[QUOTE=Akvarist Görkem]Geçmiş olsun Can Bey.

Akvaryumun kutusunun içerisinde, kutu ile akvaryum arasında en azından alttan üstten köpük olması gerekiyor. Sizde yok muydu ? Varsa, akvaryumun kutusunu koydukları kolide darbe izi var mı acaba ?
[/QUOTE]

Teşekkürler, gerek akvaryumun kendi kutusunda gerekse koli ile akvaryum kutusu arasında hiç köpük yoktu.

Kolide ve akvaryum kutusunda hiç darbe izi yok, kırık ürünü direk yollamış bile olabilirler.[EDIT]theshiver,2018-09-06 17:17:09[/EDIT]
Atakan Petshop Atakan Akvaryum Hakkında
Ürünü 3 yaşındaki oğluma almıştım, kargoyu arabaya atıp hemen yakınımızdaki petshoptan balıklarımı da aldım. Eve gelip kargoyu açtığımda da yukarıda bahsettiğim tecrübeyi yaşadım. Balıklarımızı koyacak başka bir yer olmadığı için komşumuzdan kullanmadığı fanusu aldım, şu an 2 japonumuz fanusta yaşıyor. Parası önemli değil ama 3 yaşındaki çocuğunuza söz verip mahçup olmanız gerçekten rezalet bir şey.

Keşke sipariş vermeden önce biraz araştırma yapsaydım, böyle şark kurnazı firmalara para kaptırmazdım.
Atakan Petshop Atakan Akvaryum Hakkında
Merhaba, bu firma ile yaşadığım alışveriş tecrübemi sizlerle paylaşmak istiyorum.

atakanpetshop.com sitesinden verdiğim akvaryum siparişim şirket adresime teslim edildikten sonra kargoyu açtığımda ürünün 2 sayfa gazete kağıdına sarılarak gönderildiğini gördüm, içini açıp kontrol ettiğimde ise akvaryumum boylu boyunca çatladığı fark edip hemen firma ile iletişim kurdum. müşteri memnuniyetini ön planda tuttuklarını özellikle belirten firma, kargo tutanağı olmadan hiçbir şey yapmayacağını, şirketin bundan zarar edeceğini söyleyerek hemen işten sıyrıldı.

allahın çin'inden ürün aldığınızda 1 dolar bile olsa balonlu naylona sarıp gönderiyorlar, ürüne bir şey olsa bile para iadesi alıyorlar. bunun gibi firmalar da ne kadar para koparsak kardır diye ayıplı ürünün üzerine yatıyorlar.

gönderilen kargo paketi:
[IMG]https://s1.eksiup.com/fcf28d07834.jpg[/IMG]

akvaryumun hali:
[IMG]https://s1.eksiup.com/d2076cbc232.jpg[/IMG]

bunlar da sikayetvar.com'da listelenen diğer şikayetler:
[URL]https://www.sikayetvar.com/atakan-akvaryum-petshop[/URL][EDIT]theshiver,2018-09-06 15:34:58[/EDIT]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.