ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
furkan422
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Şubat 2018 19:16
Son Ziyaret:
12 Nisan 2021 23:09
Toplam Mesaj:
36 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Koca
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
...
SON 10 MESAJI
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bence artık betta almalısınız çünkü ısıtıcı ve filtre seçimini yapmışsınız artık .8 litrede çok mutlu bir betta elde edebilirsiniz benim fikrimce .[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hmpk bulamadım daha o yüzden gecikti biraz balık işi kafam karidese gitmişti [:)]
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bence artık betta almalısınız çünkü ısıtıcı ve filtre seçimini yapmışsınız artık .8 litrede çok mutlu bir betta elde edebilirsiniz benim fikrimce .[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hmpk bulamadım daha o yüzden gecikti biraz balık işi kafam karidese gitmişti [:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=furkan422][:)][:)][:)][:)]Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Anubias - Moss
Tankın Yaşı: 2 Günlük
Filtrasyon ve Işıklandırma: Mini akvaryum lambası - Pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Kaya - Hagen kum
Balık= Şuan yok ( Haftaya Halfmoon Betta eklenecek )
Isıtıcı= 2 güne gelecek.
Beta akvaryumu kurmak istedim ve yerim dar olduğu için küçük bir beta akvaryumu oldu.
Mossların bir kısmını tellere bağlayıp ön tarafa kalan kısmınıda küçük bir mangrow köküne bağlayıp güzel bir görüntü yakalamak istedim.
Bu işlerde acemi olduğum için istediğim görüntüyü pek yakalayamadım.
Beta'yı koyduktan sonra zıplama ihtimali var mı ? [:?][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212103441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212106001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212107371.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
[/QUOTE]
Güncelleme ;
Merhaba , akvaryumda biraz oynama yapayım dedim kum seviyesi fazlaydı sadece moss ve anubias olacağı için 1-2cm seviyesine düşürdüm mosslar 3 haftada hızlı bir şekilde büyüdü 3 tele ekstra mangrowa sardım yine , anubias alışma sürecinde heralde bir yaprağı sarardı ve yırtıldı ışıktanda olabilir tabi.
Isıtıcı geldi 1 hafta kullanıp çıkardım akvaryum ısısı 23 derecenin altına düşmüyor peteğin yanında olduğu için gereksiz buldum, pipo filtreyide çıkarıp dophin h100 model şelale filtre taktım akıntı ve çekiş kuvvetinide resimde görüldüğü şekilde azalttım akvaryumda dalga ve sirkülasyon yok derecek kadar azaldı. (Lepisteslere takılmayalım 3 dişi var ve 2 güne gidiyor)
Daha betta almadım aklımda betta mı karides mi kaldı şuan sizce hangisi yakışır. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212108261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212110271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212112181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212114221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212116341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212118281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212120341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212122331.jpg[/IMG]
[QUOTE=furkan422][:)][:)][:)][:)]Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Anubias - Moss
Tankın Yaşı: 2 Günlük
Filtrasyon ve Işıklandırma: Mini akvaryum lambası - Pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Kaya - Hagen kum
Balık= Şuan yok ( Haftaya Halfmoon Betta eklenecek )
Isıtıcı= 2 güne gelecek.
Beta akvaryumu kurmak istedim ve yerim dar olduğu için küçük bir beta akvaryumu oldu.
Mossların bir kısmını tellere bağlayıp ön tarafa kalan kısmınıda küçük bir mangrow köküne bağlayıp güzel bir görüntü yakalamak istedim.
Bu işlerde acemi olduğum için istediğim görüntüyü pek yakalayamadım.
Beta'yı koyduktan sonra zıplama ihtimali var mı ? [:?][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212103441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212106001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212107371.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
[/QUOTE]
Güncelleme ;
Merhaba , akvaryumda biraz oynama yapayım dedim kum seviyesi fazlaydı sadece moss ve anubias olacağı için 1-2cm seviyesine düşürdüm mosslar 3 haftada hızlı bir şekilde büyüdü 3 tele ekstra mangrowa sardım yine , anubias alışma sürecinde heralde bir yaprağı sarardı ve yırtıldı ışıktanda olabilir tabi.
Isıtıcı geldi 1 hafta kullanıp çıkardım akvaryum ısısı 23 derecenin altına düşmüyor peteğin yanında olduğu için gereksiz buldum, pipo filtreyide çıkarıp dophin h100 model şelale filtre taktım akıntı ve çekiş kuvvetinide resimde görüldüğü şekilde azalttım akvaryumda dalga ve sirkülasyon yok derecek kadar azaldı. (Lepisteslere takılmayalım 3 dişi var ve 2 güne gidiyor)
Daha betta almadım aklımda betta mı karides mi kaldı şuan sizce hangisi yakışır. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212108261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212110271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212112181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212114221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212116341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212118281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212120341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212122331.jpg[/IMG]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
https://www.armaturk.com.tr/urunler/venusaqua-vs-302hf-selale-filtre-5-watt-300-litre-saat-302hf-305 böyle bir filtre buldum nasıl olur sizce
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
https://www.armaturk.com.tr/urunler/venusaqua-vs-302hf-selale-filtre-5-watt-300-litre-saat-302hf-305 böyle bir filtre buldum nasıl olur sizce
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
Temizlik konusunda nasıl hocam dipteki pisliklerin hepsini çekebiliyormu.
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
Temizlik konusunda nasıl hocam dipteki pisliklerin hepsini çekebiliyormu.
20x20x20 Betta Akvaryumu
Dostlar pipo filtre ve iç filtre yerine şelale kullanmak daha mantıklı geldi.
Bu litreye göre kaliteli sesi az olan bir model önerebilirmisiniz daha önce hiç şelale filtre kullanmadım.[:)]
Dostlar pipo filtre ve iç filtre yerine şelale kullanmak daha mantıklı geldi.
Bu litreye göre kaliteli sesi az olan bir model önerebilirmisiniz daha önce hiç şelale filtre kullanmadım.[:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]
Hava motoru o hacimdeki tek pipo için güçlü kalmış bir adet vana takıp akıntıyı azaltabilirsiniz ,en küçük pipolar xinyou xy-168 ve ista bio sponge filtre mini ,ben 20 litrede xy-168 i kullanıyorum normal pipodan farklı olarak küçük bir haznesi var oraya eheim substrat pro ekledim .
https://www.atakanpetshop.com/mec-hava-hortumu-muslugu-vana-tek-li?search=vana[/QUOTE]
Elimde vana vardı ama pipo filtrem büyük olduğu için çıkarmıştım , önerdiğiniz xinyou xy-168'i inceledim tam benim akvaryum için daha önce görmemiştim teşekkür ederim galiba bunu alıcam [:)]
[QUOTE=Nursun]
Hava motoru o hacimdeki tek pipo için güçlü kalmış bir adet vana takıp akıntıyı azaltabilirsiniz ,en küçük pipolar xinyou xy-168 ve ista bio sponge filtre mini ,ben 20 litrede xy-168 i kullanıyorum normal pipodan farklı olarak küçük bir haznesi var oraya eheim substrat pro ekledim .
https://www.atakanpetshop.com/mec-hava-hortumu-muslugu-vana-tek-li?search=vana[/QUOTE]
Elimde vana vardı ama pipo filtrem büyük olduğu için çıkarmıştım , önerdiğiniz xinyou xy-168'i inceledim tam benim akvaryum için daha önce görmemiştim teşekkür ederim galiba bunu alıcam [:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Kaantp]
Yeni olduğunuza göre iyi olmuş kaya yerine yati kökleri olsaydı daha dramatik olurdu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152231.jpg[/IMG]
Buda benim tankım balık yok şuan boşta icinde su var 1 hafta kadar boş durucak kökler kayalar suyu emsin sonra blackwater yapicam artı bitki olucak [/QUOTE]
Tesekkür ederim sizinde kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel gözüküyor
[QUOTE=Kaantp]
Yeni olduğunuza göre iyi olmuş kaya yerine yati kökleri olsaydı daha dramatik olurdu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152231.jpg[/IMG]
Buda benim tankım balık yok şuan boşta icinde su var 1 hafta kadar boş durucak kökler kayalar suyu emsin sonra blackwater yapicam artı bitki olucak [/QUOTE]
Tesekkür ederim sizinde kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel gözüküyor
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun .
Eğer köklü bitkiler eklemeyecekseniz hacmin azalmaması için kum seviyesini azaltmanızı öneririm , sadece görüntü için tabanı 1-2 cm kaplaması yeterli olur .
Anubias ışığın fazla odağında , hem betta hemde anubiasa gölge oluşturması için su üstü bitkileri ekleyebilirsiniz . Ayrıca mutlaka bir ısıtıcı eklemenizi ve pleksi cam vb ile kapak yaptırmanızı tavsiye ederim .[/QUOTE]
Teşekkür ederim kum seviyesini 2-3cm'e kadar düşürdüm , üstü için yakında birşey ayarlıyacam ve ısıtıcımda yarin elimde olur lakin pipo filtrem küçük olmasına rağmen akvaryumda baya yer kapladı ve çıkarmak durumunda kaldım , elimde küçük iç filtre vardı şelale apartı takıp kullandım ama yinede sirkülasyonu fazlaydı ve aynı şekilde oda ciddi derecede yer kapladğı için çıkardım.
Bu ölçülerde bir akvaryum için askı filtrelere baktım ama sirkülasyon konusunda hepsi sıkıntı yaratacak gibi ne gibi bir filtreleme yapmam gerekiyor kararsız kaldım , şuan ki hali böyle. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211812151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211813381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211815031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211816211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211828121.jpg[/IMG][EDIT]furkan422,2021-03-22 18:28:41[/EDIT]
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun .
Eğer köklü bitkiler eklemeyecekseniz hacmin azalmaması için kum seviyesini azaltmanızı öneririm , sadece görüntü için tabanı 1-2 cm kaplaması yeterli olur .
Anubias ışığın fazla odağında , hem betta hemde anubiasa gölge oluşturması için su üstü bitkileri ekleyebilirsiniz . Ayrıca mutlaka bir ısıtıcı eklemenizi ve pleksi cam vb ile kapak yaptırmanızı tavsiye ederim .[/QUOTE]
Teşekkür ederim kum seviyesini 2-3cm'e kadar düşürdüm , üstü için yakında birşey ayarlıyacam ve ısıtıcımda yarin elimde olur lakin pipo filtrem küçük olmasına rağmen akvaryumda baya yer kapladı ve çıkarmak durumunda kaldım , elimde küçük iç filtre vardı şelale apartı takıp kullandım ama yinede sirkülasyonu fazlaydı ve aynı şekilde oda ciddi derecede yer kapladğı için çıkardım.
Bu ölçülerde bir akvaryum için askı filtrelere baktım ama sirkülasyon konusunda hepsi sıkıntı yaratacak gibi ne gibi bir filtreleme yapmam gerekiyor kararsız kaldım , şuan ki hali böyle. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211812151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211813381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211815031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211816211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211828121.jpg[/IMG][EDIT]furkan422,2021-03-22 18:28:41[/EDIT]
20x20x20 Betta Akvaryumu
Teşekkür ederim [:)] diğer akvaryumda adi salyangoz türemişti ordan 2 tane ekledim 1 hafta kadar durduktan sonra tekrar çıkarıcam
Teşekkür ederim [:)] diğer akvaryumda adi salyangoz türemişti ordan 2 tane ekledim 1 hafta kadar durduktan sonra tekrar çıkarıcam
20x20x20 Betta Akvaryumu
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için sonuna kadar katılıyorum. [:3]
Bu arada anubiası yalnış bir şekilde koymuşum mango köküne sabitledim taşıda fazla büyük olduğu için çıkarmak durumunda kaldım böyle daha ferah geldi [:)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212318351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212319521.jpg[/IMG]
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için sonuna kadar katılıyorum. [:3]
Bu arada anubiası yalnış bir şekilde koymuşum mango köküne sabitledim taşıda fazla büyük olduğu için çıkarmak durumunda kaldım böyle daha ferah geldi [:)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212318351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212319521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
