ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Emre Hoca
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Haziran 2017 01:07
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2022 00:47
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Hoca
Doğum Tarihi:
01 Temmuz 1982
Yaş:
43
İl:
Nigde
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
180x50x60h 1e3d frontosa moba
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz Yavrularını Nasıl Beslemeliyim
Tetra pro algea olabilir. Ben tetra pro Energy (tetra pro algea ve tetra pro colour un karışımı oluyor) kullanıyorum. Bu yem hem bitkisel hem hayvansal protein içeriyor. Yavrular iştahla tüketiyorlar. Haftada bir gün salatalık veriyorum ortasındaki yumuşak çekirdekli kısmını 1 gecede tüketiyorlar. Sert kısmını pek yiyemiyorlar. Fazla bekletmeden alıyorum kalanları. Yemi az az ama sık verirseniz daha hızlı büyürler. Bende 300 civarı yavru var evde olduğum zamanlarda 5 6 kez yemlemeye çalışıyorum. Ama sabah akşam beslesenizde sıkıntı olmaz.
Tetra pro algea olabilir. Ben tetra pro Energy (tetra pro algea ve tetra pro colour un karışımı oluyor) kullanıyorum. Bu yem hem bitkisel hem hayvansal protein içeriyor. Yavrular iştahla tüketiyorlar. Haftada bir gün salatalık veriyorum ortasındaki yumuşak çekirdekli kısmını 1 gecede tüketiyorlar. Sert kısmını pek yiyemiyorlar. Fazla bekletmeden alıyorum kalanları. Yemi az az ama sık verirseniz daha hızlı büyürler. Bende 300 civarı yavru var evde olduğum zamanlarda 5 6 kez yemlemeye çalışıyorum. Ama sabah akşam beslesenizde sıkıntı olmaz.
Yan Sump İçin Kafa Motoru Seçimi? (jbl/eheim)
[QUOTE=likeable25]
Çok teşekkür ederim. Karma ciklet besleyeceğim ama niyeyse unistar yetersiz kalacak gibi geliyor:(
ehiem 2000 yeter mi sizce?
Birde yan sumpda taşma vs gibi skntilariniz oldu mu?[/QUOTE]
Eheim 2000 fazlasıyla yeterli olur. Yan sumpın taşma ihtimali yok. İyi geceler
[QUOTE=likeable25]
Çok teşekkür ederim. Karma ciklet besleyeceğim ama niyeyse unistar yetersiz kalacak gibi geliyor:(
ehiem 2000 yeter mi sizce?
Birde yan sumpda taşma vs gibi skntilariniz oldu mu?[/QUOTE]
Eheim 2000 fazlasıyla yeterli olur. Yan sumpın taşma ihtimali yok. İyi geceler
Yan Sump İçin Kafa Motoru Seçimi? (jbl/eheim)
[QUOTE=likeable25]
Sa. Bende 170.60.60+ sump
yandan sumplı bir akvaryum siparişi vereceğim ama motor noktasında çok kararsizim. Güçlü bir motorun şu taşımasından korkuyorum. unistar 4l yeterli oluyor mu? Motor sessiz mi?
Birde yandan sumpda taşırma vs çok oluyor diyorlar.. bir kullanıcı olarak sizin görüşleriniz ne dir acaba?
[/QUOTE]
Merhaba
Ben 180x50x60h tankımda yan sumpta unistar 4l kullanıyorum. İlk başta ses fazlaydı üzerindeki hortumu kalınlaştırdım ses yok denecek kadar azaldı. Eheim da kullandım ses olarak aynı. Ama 4l alacaksanız mutlaka 3/4 inç kalın hortum kullanın yoksa zorlanıp uğultu yapıyor. Suyu girdap yapmıyor durgun su seven balıklar için yeterli. Dibindeki dışkıların kaybolması 1 gece sürüyor ama.
[QUOTE=likeable25]
Sa. Bende 170.60.60+ sump
yandan sumplı bir akvaryum siparişi vereceğim ama motor noktasında çok kararsizim. Güçlü bir motorun şu taşımasından korkuyorum. unistar 4l yeterli oluyor mu? Motor sessiz mi?
Birde yandan sumpda taşırma vs çok oluyor diyorlar.. bir kullanıcı olarak sizin görüşleriniz ne dir acaba?
[/QUOTE]
Merhaba
Ben 180x50x60h tankımda yan sumpta unistar 4l kullanıyorum. İlk başta ses fazlaydı üzerindeki hortumu kalınlaştırdım ses yok denecek kadar azaldı. Eheim da kullandım ses olarak aynı. Ama 4l alacaksanız mutlaka 3/4 inç kalın hortum kullanın yoksa zorlanıp uğultu yapıyor. Suyu girdap yapmıyor durgun su seven balıklar için yeterli. Dibindeki dışkıların kaybolması 1 gece sürüyor ama.
Dış Filtrede Hangi Malzemeleri Kullanmalıyım
[QUOTE=ematarac]Merhaba,
Haftaya 5 sepetli dış filtremi temizleyeceğim. Bu sırada malzemelerde de değişiklik yapmak istiyorum. Fakat elimdeki malzemelerin hepsini birden kullanacak kadar sepetim yok. Mecburen bazı malzemeri sistemden çıkaracağım. Bir biriyle uyumsuz olabilecek malzemeler konusunda bilgim yok maalesef. Bu sebeple sizden yardım rica ediyorum.
Elimdeki malzemeler.
-bolca seramik halka
-az miktarda bioball
-zeolit ( yeni değil)
-aktif karbon (yeni değil)
-purigen 250ml (sıfır)
-8 adet sera crystal clear (sıfır)
- beyaz elyaf
-iri gözenekli siyah sünger (yeni değil)
- ince gözenekli mavi sünger ( yeni değil)
Bu malzemelerden aynı sepette kullanabileceğim mazemeler olabilir mi? Mesela mavi ve siyah sünger filtre ile birlikte aynı sepette gelmişti.
Siz olsanız bu malzemerden hangilerini hangi sıralamayla sepetlere koyardınız? Şimdiden teşekkürler [/QUOTE]
Suyun ilk girdiği yerden başlayarak 1.sepete bioball ve kalın gözenekli sünger 2.sepete seramik halka, 3.sepete zeolit ve sera crystal clear. 4.sepete ince sünger ve purigen 5.sepete elyaf koyabilirsin. Bende sumpta hemen hemen aynı malzemeleri kullanıyorum ve sıralama buna benzer. Kullanılmış carbon u tekrar kullanmanı tavsiye etmem. Zaten carbon sürekli kullanılması gereken bir malzeme değil. Ayrıca 250 ml purigen çok fazla ben 500 litre akvaryuma 125 ml purigen kullanıyorum. Sizde bu orana göre 2 ye yada 3 e bölüp kullanabilirsiniz.
[QUOTE=ematarac]Merhaba,
Haftaya 5 sepetli dış filtremi temizleyeceğim. Bu sırada malzemelerde de değişiklik yapmak istiyorum. Fakat elimdeki malzemelerin hepsini birden kullanacak kadar sepetim yok. Mecburen bazı malzemeri sistemden çıkaracağım. Bir biriyle uyumsuz olabilecek malzemeler konusunda bilgim yok maalesef. Bu sebeple sizden yardım rica ediyorum.
Elimdeki malzemeler.
-bolca seramik halka
-az miktarda bioball
-zeolit ( yeni değil)
-aktif karbon (yeni değil)
-purigen 250ml (sıfır)
-8 adet sera crystal clear (sıfır)
- beyaz elyaf
-iri gözenekli siyah sünger (yeni değil)
- ince gözenekli mavi sünger ( yeni değil)
Bu malzemelerden aynı sepette kullanabileceğim mazemeler olabilir mi? Mesela mavi ve siyah sünger filtre ile birlikte aynı sepette gelmişti.
Siz olsanız bu malzemerden hangilerini hangi sıralamayla sepetlere koyardınız? Şimdiden teşekkürler [/QUOTE]
Suyun ilk girdiği yerden başlayarak 1.sepete bioball ve kalın gözenekli sünger 2.sepete seramik halka, 3.sepete zeolit ve sera crystal clear. 4.sepete ince sünger ve purigen 5.sepete elyaf koyabilirsin. Bende sumpta hemen hemen aynı malzemeleri kullanıyorum ve sıralama buna benzer. Kullanılmış carbon u tekrar kullanmanı tavsiye etmem. Zaten carbon sürekli kullanılması gereken bir malzeme değil. Ayrıca 250 ml purigen çok fazla ben 500 litre akvaryuma 125 ml purigen kullanıyorum. Sizde bu orana göre 2 ye yada 3 e bölüp kullanabilirsiniz.
Su Berraklığım Neden Düzelmiyor
[QUOTE=Serkan190735]
Merhabalar, iç dış filtreleri sadece yemleme yaparken kapatıyorum yaklaşık 10 15 dk kapalı tutuyorum rahatça yesinler ve dinlensinler diye[/QUOTE]
10 15 dakika kapanmada bakteriler suyu bulandıracak kadar ölmez. O zaman sorun dipte kalan yem artıkları olabilir...
[QUOTE=Serkan190735]
Merhabalar, iç dış filtreleri sadece yemleme yaparken kapatıyorum yaklaşık 10 15 dk kapalı tutuyorum rahatça yesinler ve dinlensinler diye[/QUOTE]
10 15 dakika kapanmada bakteriler suyu bulandıracak kadar ölmez. O zaman sorun dipte kalan yem artıkları olabilir...
Su Berraklığım Neden Düzelmiyor
Merhaba
Benim şahsi fikrim problem yem. Dip yemi dediğiniz alabalık yemi, biraz fazla atıldığında suyu kirletiyor. Zemindeki malzemeyi silis kumla değiştirirseniz artan yemi görüp dip çekimi yapabilirsiniz. Eğer dış ve iç filtreyi bazen kapatıyorsanız içindeki bakteriler ölüp suyu bulandırıyor olabilir...
Merhaba
Benim şahsi fikrim problem yem. Dip yemi dediğiniz alabalık yemi, biraz fazla atıldığında suyu kirletiyor. Zemindeki malzemeyi silis kumla değiştirirseniz artan yemi görüp dip çekimi yapabilirsiniz. Eğer dış ve iç filtreyi bazen kapatıyorsanız içindeki bakteriler ölüp suyu bulandırıyor olabilir...
100x40x50h Akvaryum Kuruyorum
[QUOTE=Kerimgenc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214101/010420192127441.jpg[/IMG] akvaryumuda hallettik sonunda [/QUOTE]
Akvaryumunuz hayırlı olsun. Cam kalınlığı ne kadar bilmiyorum ama nacizane tavsiyem akvaryum tabanına kayıt yapmanızı öneririm. Silikonlara binen basıncı azaltacaktır.
[QUOTE=Kerimgenc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214101/010420192127441.jpg[/IMG] akvaryumuda hallettik sonunda [/QUOTE]
Akvaryumunuz hayırlı olsun. Cam kalınlığı ne kadar bilmiyorum ama nacizane tavsiyem akvaryum tabanına kayıt yapmanızı öneririm. Silikonlara binen basıncı azaltacaktır.
Akvaryumlu Tv Ünitesi Önerileri
Ali bey alt yükseklik 15 cm üst kapak 10 cm görüntü olarak güzel durmayabilir. 12 ye 12 ya da 10 a 10 alt üst yaparsanız görüntü olarak daha güzel olur. Ben olsam alt 10 üst 10 akvaryum yüksekliğini 55 cm yapardım. Eni 45 cm yapmanız mantıklı olmuş...
Ali bey alt yükseklik 15 cm üst kapak 10 cm görüntü olarak güzel durmayabilir. 12 ye 12 ya da 10 a 10 alt üst yaparsanız görüntü olarak daha güzel olur. Ben olsam alt 10 üst 10 akvaryum yüksekliğini 55 cm yapardım. Eni 45 cm yapmanız mantıklı olmuş...
Akvaryumlu Tv Ünitesi Önerileri
Merhaba Ali Bey
Benimde sizin projenize benzer tv ünitesi şeklinde akvaryum planım var. Ben 180x50x60 yan samplı düşünüyorum. Sizin projenizdeki dolap olan yerlerden birine yan samp düşünebilirsiniz dış filtre yerine. Yerden 10 cm yükseltmek dip çekim ve seyir açısından daha kullanışlı olur kanaatindeyim. Şuan kullandığım akvaryum da 2 yıldır tv altında duruyor. Buhar tv ye zarar vermedi. Ama buhar camı yapmanız mantıklı olacaktır. Bazı arkadaşların dediği gibi 35 cm genişlik bencede az olur. 40 veya 45 yapmanız daha kullanışlı olabilir. Umarım gönlünüzce olur.
Merhaba Ali Bey
Benimde sizin projenize benzer tv ünitesi şeklinde akvaryum planım var. Ben 180x50x60 yan samplı düşünüyorum. Sizin projenizdeki dolap olan yerlerden birine yan samp düşünebilirsiniz dış filtre yerine. Yerden 10 cm yükseltmek dip çekim ve seyir açısından daha kullanışlı olur kanaatindeyim. Şuan kullandığım akvaryum da 2 yıldır tv altında duruyor. Buhar tv ye zarar vermedi. Ama buhar camı yapmanız mantıklı olacaktır. Bazı arkadaşların dediği gibi 35 cm genişlik bencede az olur. 40 veya 45 yapmanız daha kullanışlı olabilir. Umarım gönlünüzce olur.
Bulanık Sarı Hafif Köpüklü Su Balık Ölümleri
[QUOTE=Tutuncu11]
ic filteyi eklemeniz yararli bakterilrin hizlica olusmasini saglamis. asil sorun basta akvaryumunuza 500 yavru balik eklediginiz icin zaten olusmamis azot dongusu ile fazla sayida canli yuku suyunuzda amonyak patlamasinin tavan yapmasini saglamis. su an bu bakteriler amonyagi nitrite ve daha sonra nitrata donusturucekler. sonra top sizde dip cekimleriyle nitrati akvaryumdan siz uzaklasticaksiniz. az balik olumuyle kurtarmissiniz. gecmis olsun.[/QUOTE]
Sait bey mecbur kaldığım için balıkları eklemek zorunda kaldım. Aslında planım yavaş yavaş eklemekti. Şimdi hergün %10 dip çekimi yapıp dinlenmiş su ilave ediyorum. 2-3 ay böyle devam etmeyi düşünüyorum. Umarım kazasız belasız biyolojik döngü oturur.
[QUOTE=Tutuncu11]
ic filteyi eklemeniz yararli bakterilrin hizlica olusmasini saglamis. asil sorun basta akvaryumunuza 500 yavru balik eklediginiz icin zaten olusmamis azot dongusu ile fazla sayida canli yuku suyunuzda amonyak patlamasinin tavan yapmasini saglamis. su an bu bakteriler amonyagi nitrite ve daha sonra nitrata donusturucekler. sonra top sizde dip cekimleriyle nitrati akvaryumdan siz uzaklasticaksiniz. az balik olumuyle kurtarmissiniz. gecmis olsun.[/QUOTE]
Sait bey mecbur kaldığım için balıkları eklemek zorunda kaldım. Aslında planım yavaş yavaş eklemekti. Şimdi hergün %10 dip çekimi yapıp dinlenmiş su ilave ediyorum. 2-3 ay böyle devam etmeyi düşünüyorum. Umarım kazasız belasız biyolojik döngü oturur.
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
