ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
inferno28
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2017 21:38
Son Ziyaret:
18 Nisan 2017 21:53
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet başaran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kütahya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet başaran
SON 10 MESAJI
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Gustlof]Inferno bizim de balıklarımız öldü. Yem vermeyi kesmeliydiniz. Yazdıklarınızdan yem yerse düzelir gibi bir umudunuz olduğunu anladim. İç parazit olan baliga her turlu ilaçtan cok yem vermeyi kesmek, tek başına bir tanka almak ve bol hava vermek gerekiyor. Bunları yapmadiysaniz hic bir ilaç düzeltmezdi. Baliginiza üzüldüm.
Umarım bu başlık işe yarar.[/QUOTE]
İşte üstad burada kimi verdiğiniz yemi flagly de bekletip verin yazmış bende öyle yaptım. İsyanımda ona zaten belki kurtaracaktım. Piskolojim bozuldu.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Bey yeni gördüm yazınızı, çok üzüldüm.. Çok geçmiş olsun. "2.5 senedir ailemden bir fert artık yok" demeniz beni çok etkiledi, inşallah son kaybınız olur ve bir daha yaşamazsınız..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnanın benim için çok zor. Hele son anları hiç gitmiyor gözümün önünden. Benim için bir balık değildi.
[QUOTE=Gustlof]Inferno bizim de balıklarımız öldü. Yem vermeyi kesmeliydiniz. Yazdıklarınızdan yem yerse düzelir gibi bir umudunuz olduğunu anladim. İç parazit olan baliga her turlu ilaçtan cok yem vermeyi kesmek, tek başına bir tanka almak ve bol hava vermek gerekiyor. Bunları yapmadiysaniz hic bir ilaç düzeltmezdi. Baliginiza üzüldüm.
Umarım bu başlık işe yarar.[/QUOTE]
İşte üstad burada kimi verdiğiniz yemi flagly de bekletip verin yazmış bende öyle yaptım. İsyanımda ona zaten belki kurtaracaktım. Piskolojim bozuldu.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Bey yeni gördüm yazınızı, çok üzüldüm.. Çok geçmiş olsun. "2.5 senedir ailemden bir fert artık yok" demeniz beni çok etkiledi, inşallah son kaybınız olur ve bir daha yaşamazsınız..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnanın benim için çok zor. Hele son anları hiç gitmiyor gözümün önünden. Benim için bir balık değildi.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
Balığım bugün öldü.Sitede yardımcı olmaya çalışan sadece bir üye kendisine sonsuz teşekkür ederim.Yöneticilerden yada kendine usta diyenlerden bir tane yazı cevap vs yok.Benim açtığım konuyu görüp,yazdığım mesajları görüp buraya tek kelime yazmayanları Allah a havale ediyorum.Ama şu sebep ama bu sebep sonuçta 2.5 senedir ailemden bir fert artık yok.
Bu yazdıklarıma yorum yaparsınız artık ustalar yöneticiler vs vs vs ......
Fanusta da yaşar hiçbirşeye gerek yok deyip bana balıkları satan şerefsizi de unutmamak lazım aslında.
Balığım bugün öldü.Sitede yardımcı olmaya çalışan sadece bir üye kendisine sonsuz teşekkür ederim.Yöneticilerden yada kendine usta diyenlerden bir tane yazı cevap vs yok.Benim açtığım konuyu görüp,yazdığım mesajları görüp buraya tek kelime yazmayanları Allah a havale ediyorum.Ama şu sebep ama bu sebep sonuçta 2.5 senedir ailemden bir fert artık yok.
Bu yazdıklarıma yorum yaparsınız artık ustalar yöneticiler vs vs vs ......
Fanusta da yaşar hiçbirşeye gerek yok deyip bana balıkları satan şerefsizi de unutmamak lazım aslında.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Dropsy olan balık zaten şişer ve hareketleri, yem yemesi yavaşlar. Bu şişkinlik hava kesesini de baskılar. Siz tedaviye devam edin. Flagy yanında Sera Bakto Tabs yemini ısrarla tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Yemi bulamadım kütahya da.Resmen kendini salınca dibe vuruyor çarpıyor garibim.Sanırım 5 gün veya daha fazla tedaviye devam edeceğim.
[QUOTE=Emyy]Dropsy olan balık zaten şişer ve hareketleri, yem yemesi yavaşlar. Bu şişkinlik hava kesesini de baskılar. Siz tedaviye devam edin. Flagy yanında Sera Bakto Tabs yemini ısrarla tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Yemi bulamadım kütahya da.Resmen kendini salınca dibe vuruyor çarpıyor garibim.Sanırım 5 gün veya daha fazla tedaviye devam edeceğim.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Şeffaf dışkı iç parazit belirtisi evet. Tedaviyi hemen uygulayınız.
Flagy emdirilmiş yemi yalnızca hasta balığınıza, Sera bakto tabs yemini bütün balıklarınıza yediriniz.[/QUOTE]
Tedaviye (flagly) başladım bugün 3. günü fakat balık yüzeye çıkmakta çok zorlanıyor yalpalıyor ve kendini bırakınca anında taş gibi dibe çöküyor başka birşey mi var acaba?Hava kesesi felan mı patladı ?
[QUOTE=Gustlof]Balığı ayrı tanka alin ve hava motorouyla hava vermeye başlayın. Tank yoksa kova leğen gibi bir şey de olur. Yem vermeyi kesin mutlaka. Sazansıgillerde bu tedaviyi hiç yapmadım ama yardımcı olabilirim sorun devam ediyorsa.[/QUOTE]
Ozan bey bana mı yazdınız anlayamadım ama balık halen hasta bir önceki mesajda durumu yazdım.Yardımcı olursanız sevinirim.
[QUOTE=Emyy]Şeffaf dışkı iç parazit belirtisi evet. Tedaviyi hemen uygulayınız.
Flagy emdirilmiş yemi yalnızca hasta balığınıza, Sera bakto tabs yemini bütün balıklarınıza yediriniz.[/QUOTE]
Tedaviye (flagly) başladım bugün 3. günü fakat balık yüzeye çıkmakta çok zorlanıyor yalpalıyor ve kendini bırakınca anında taş gibi dibe çöküyor başka birşey mi var acaba?Hava kesesi felan mı patladı ?
[QUOTE=Gustlof]Balığı ayrı tanka alin ve hava motorouyla hava vermeye başlayın. Tank yoksa kova leğen gibi bir şey de olur. Yem vermeyi kesin mutlaka. Sazansıgillerde bu tedaviyi hiç yapmadım ama yardımcı olabilirim sorun devam ediyorsa.[/QUOTE]
Ozan bey bana mı yazdınız anlayamadım ama balık halen hasta bir önceki mesajda durumu yazdım.Yardımcı olursanız sevinirim.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Evet pullar dikleşmiş. Flagy tedavisi uygulamaya başlamanızda fayda var, hala yem yiyordur inşallah. Bir de sera bakto tabs yemini temin etmenizi tavsiye ederim. Satışı yapan yeri bulmanız zor ama internetten alabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm. Tedaviye vakit kaybetmeden başlayınız.[/QUOTE]
Dışkısını görebildim sonunda şeffaf sanırım iç parazit var değil mi? Balık dipte yem yiyor şimdilik sıkıntı yok.
[QUOTE=Emyy]Evet pullar dikleşmiş. Flagy tedavisi uygulamaya başlamanızda fayda var, hala yem yiyordur inşallah. Bir de sera bakto tabs yemini temin etmenizi tavsiye ederim. Satışı yapan yeri bulmanız zor ama internetten alabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm. Tedaviye vakit kaybetmeden başlayınız.[/QUOTE]
Dışkısını görebildim sonunda şeffaf sanırım iç parazit var değil mi? Balık dipte yem yiyor şimdilik sıkıntı yok.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]
Tedaviye başlamadan önce teşhisi net koymak gerek. En iyisi pullarının net görülebileceği bir fotoğraf veya video eklemeniz.[/QUOTE]
Genelde bu durumda ara ara dahada fazlalaşıyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195728/250320171419281.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emyy]
Tedaviye başlamadan önce teşhisi net koymak gerek. En iyisi pullarının net görülebileceği bir fotoğraf veya video eklemeniz.[/QUOTE]
Genelde bu durumda ara ara dahada fazlalaşıyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195728/250320171419281.jpg[/IMG]
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Pullar bazen kabarıyor bazen inik.
Şuan karantinaya aldım dılkısını göremedim.
Flagly tedavisine başlamalımıyım dropsy mi acaba?
Konu açtım foruma fakat emin olamadım dropsy mi?
Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Pullar bazen kabarıyor bazen inik.
Şuan karantinaya aldım dılkısını göremedim.
Flagly tedavisine başlamalımıyım dropsy mi acaba?
Konu açtım foruma fakat emin olamadım dropsy mi?
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
Şiş olduğu zaman pullarda dikleşme oluyor. 50lt akvaryum malesef müsait değil, hakkından da gelemeyiz gibi geliyor Başta bilsek hiç başlamazdık. Fakat araştıracağım 2.5 senedir ailemizin ferdi oldular.
Yarın ayırıp bir kontrol edeyim balığı sağlam. Umarım kabızdır.
Bu siyah benekler hakkında bilginiz var mı? Kuyruk uçları siyahlaştı 1 tane benek vardı gövdesinde şimdi 3 tane olmuş toplu iğne ucu kadar.
Şiş olduğu zaman pullarda dikleşme oluyor. 50lt akvaryum malesef müsait değil, hakkından da gelemeyiz gibi geliyor Başta bilsek hiç başlamazdık. Fakat araştıracağım 2.5 senedir ailemizin ferdi oldular.
Yarın ayırıp bir kontrol edeyim balığı sağlam. Umarım kabızdır.
Bu siyah benekler hakkında bilginiz var mı? Kuyruk uçları siyahlaştı 1 tane benek vardı gövdesinde şimdi 3 tane olmuş toplu iğne ucu kadar.
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
2 balığım var akvaryum sanırım 10 lt sıksık su değişimi yapıyorum. Uzun zamandır aynı yemi kullanıyorum sanırım bu yanlışmış pony yem veriyordum.
En belirgin balık kendini saldımı direkt dibe çöküyor.
Şimdi üstünde çok ufak siyah benekler çıkmaya başladı.
Ben önce nitrat zehirlenmesi sandım sonra kabız a yöneldim çünkü hafif şiş ama kabız olunca dışkısı uzar diye okudum bunu görmedim belki dipde durduğu için uzamıyor. [:(]
2 balığım var akvaryum sanırım 10 lt sıksık su değişimi yapıyorum. Uzun zamandır aynı yemi kullanıyorum sanırım bu yanlışmış pony yem veriyordum.
En belirgin balık kendini saldımı direkt dibe çöküyor.
Şimdi üstünde çok ufak siyah benekler çıkmaya başladı.
Ben önce nitrat zehirlenmesi sandım sonra kabız a yöneldim çünkü hafif şiş ama kabız olunca dışkısı uzar diye okudum bunu görmedim belki dipde durduğu için uzamıyor. [:(]
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
2 adet japon balığım var.Birçok sitede bir dünya kou okudum.Daha önce defalarca dibe oturma oldu su değişimleriyle haloluyordu bu sefer balığım düzelmedi.
Sorun şu:Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Birde kuyruğunda kararmalar başlamıştı şimdi üstünde 2 siyah benek çıktı çok küçük.
Lütfen yardımcı olun benim için balıklar çok önemli.2.5 sene oldu ailemizden birey onlar.
2 adet japon balığım var.Birçok sitede bir dünya kou okudum.Daha önce defalarca dibe oturma oldu su değişimleriyle haloluyordu bu sefer balığım düzelmedi.
Sorun şu:Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Birde kuyruğunda kararmalar başlamıştı şimdi üstünde 2 siyah benek çıktı çok küçük.
Lütfen yardımcı olun benim için balıklar çok önemli.2.5 sene oldu ailemizden birey onlar.
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
