ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
busrakukara
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mart 2017 20:58
Son Ziyaret:
09 Haziran 2018 17:40
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Büşra Kukara
Doğum Tarihi:
22 Eylül 1998
Yaş:
27
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Büşra Kukara
SON 10 MESAJI
20 Litre Akvaryumda Hangi Balık Beslenebilir?
20 litre bi akvaryumum var. Arkadaşıma hediye etmek istiyorum içine alacağım balıklarla birlikte. Fakat beta istemiyorum. Beta dışında içine hangi balığı veya balıkları koyabilirim önerileriniz nelerdir?
20 litre bi akvaryumum var. Arkadaşıma hediye etmek istiyorum içine alacağım balıklarla birlikte. Fakat beta istemiyorum. Beta dışında içine hangi balığı veya balıkları koyabilirim önerileriniz nelerdir?
Akvaryumda Balık Çeşitliliği Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/150620171338301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/150620171339111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/150620171340341.jpg[/IMG] Peki ben mavi beyaz prenseslerden devam edicem. Bu 3 mp'nin cinsiyetini söyleyebilir misiniz? Dişi olduklarını düşünüyorum ama erkekle pek yaklaşmıyolar [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/150620171338301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/150620171339111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/150620171340341.jpg[/IMG] Peki ben mavi beyaz prenseslerden devam edicem. Bu 3 mp'nin cinsiyetini söyleyebilir misiniz? Dişi olduklarını düşünüyorum ama erkekle pek yaklaşmıyolar [:)]
Akvaryumda Balık Çeşitliliği Hakkında
[QUOTE=whoami]Eğer karma istiyorsanız aynı şekilde beslenen malawilerden erkek karması yapabilirsiniz. Dişi olmayacağı için kavga da olmaz.
Veya canlı doğuran yapabilirsiniz. Birçok lepistes moli kiliçkuyruk plati yanlarına da çöpçü vatoz salyangoz bitki ekleyebilirsiniz. Çok daha canlı ve renkli bir akvaryum olur[/QUOTE] Prenseslerle başladığım için prenseslerden devam etmek istiyorum ama karma erkek değilde yavru almak istiyorum aynı zamanda. Söylediğiniz türlerin çoğunu bulamayacağıma eminim yinede sizinde önerinizi de dikkate alıcam teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=Ches]O ölçülere ait bir akvaryuma 22 balık çok fazla üstelik diyetleri ve gölleri farklı balıklar daha da fazla gelir :) Yukarıda ki önerileri dikkate almanızı ve En beğendiğiniz türü seçip 1+5 şeklinde bir koloni yapmanızı tavsiye ederim. Dışardan mutlu görünebilirler ama sürekli kalabalık ve rahatsız edici bir ortamda ne kadar yaşayabilirsiniz bir düşünün derim. [/QUOTE] 22 değil 19 balık öncelikle. Haklısınız değiştiricem en kısa zamanda ama en azından mavi sarı beyaz prenseslerin üçümdende birer kolonim olsun istiyorum sizce nasıl olur? Aslına bakarsanız severumlarıda çok seviyorum evladımdan ayrılmak gibi geliyo bana balıkçıya götürme fikri. Çok kararsız kalıyorum. Sizede teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=whoami]Eğer karma istiyorsanız aynı şekilde beslenen malawilerden erkek karması yapabilirsiniz. Dişi olmayacağı için kavga da olmaz.
Veya canlı doğuran yapabilirsiniz. Birçok lepistes moli kiliçkuyruk plati yanlarına da çöpçü vatoz salyangoz bitki ekleyebilirsiniz. Çok daha canlı ve renkli bir akvaryum olur[/QUOTE] Prenseslerle başladığım için prenseslerden devam etmek istiyorum ama karma erkek değilde yavru almak istiyorum aynı zamanda. Söylediğiniz türlerin çoğunu bulamayacağıma eminim yinede sizinde önerinizi de dikkate alıcam teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=Ches]O ölçülere ait bir akvaryuma 22 balık çok fazla üstelik diyetleri ve gölleri farklı balıklar daha da fazla gelir :) Yukarıda ki önerileri dikkate almanızı ve En beğendiğiniz türü seçip 1+5 şeklinde bir koloni yapmanızı tavsiye ederim. Dışardan mutlu görünebilirler ama sürekli kalabalık ve rahatsız edici bir ortamda ne kadar yaşayabilirsiniz bir düşünün derim. [/QUOTE] 22 değil 19 balık öncelikle. Haklısınız değiştiricem en kısa zamanda ama en azından mavi sarı beyaz prenseslerin üçümdende birer kolonim olsun istiyorum sizce nasıl olur? Aslına bakarsanız severumlarıda çok seviyorum evladımdan ayrılmak gibi geliyo bana balıkçıya götürme fikri. Çok kararsız kalıyorum. Sizede teşekkür ederim [:)]
Akvaryumda Balık Çeşitliliği Hakkında
[QUOTE=whoami]Öncelikle cikletler koloni halinde yaşadığı için ahli ve çingeneleri çıkarmanız iyi olur. Gold severum hiç beslemedim onu bilmiyorum. Sarı prensesler etçil, beyaz ve mavi prensesler otçuldur. Bu yüzden ya sarıları ya diğerlerini çıkarsanız iyi olur. Ayrıca beyaz ve mavi prensesler esasında aynı türdür yani aralarında melezlenebilirler. Bu sizin için sıkıntı değilse mavi ve beyaz prenseslerinizle devam edebilirsiniz[/QUOTE] Ben sadece iki tür beslemek istemedim çeşitlilik istedim o yüzden böyle hepsinden bi kaç tane koydum. Bunları satın aldığım balıkçıda bana bu şekilde önerdi. Huzursuzlukta çıkarmadıkları için sorun olmuyodur veya olmaz diye düşündüm. Uyarınızı dikkate alıcam teşekkür ederim.[:)]
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba , hacim olarak evet sorun olacaktır o hacimde o balıklar için hassas su değeri ölçümü iyi bir filtre ve sık su değişimi yapmalısınız.
Ancak hacim ve balık sayısından ziyade tür seçiminizde hatalar var.[:)]
Severum amerikan cichlid tir. Malaviler ile uzun süre yaşaması problem olur. İmparatorlar nispeten bölgecidir o kadar balığın içerisinde mutlu olamayacaktır.
Akvaryumlar balıklarımızın tüm yaşamsal ihtiyaçlarını mümkün olduğunca uzun vadede karşılayacak şekilde olmalı diye düşünüyorum.
Az çok önceki mesajlarınızdan ve konularınız dan gözlemlediğim kadarıyla size uygun , uzun vadede sorun yaşamadan devam edebileceğinizi düşündüğüm bir tavsiyede bulunabilirim değerlendirmek size kalmış:
Bir prenses ya da başka bir malawi cichlid i seçin kendinize. Tek bir varyetesi olsun sarı prenses gibi beyazlar ile karıştırmayın. Akvaryumda sadece bunlar kalsın yavru sayısı fazla olabilir. Güzel bakarsanız altı ay içerisinde cinsiyetlerini ve birbirleri ile uyumlarını tahmin edebilirsiniz.
Bu uyuma göre 5 dişi 1 erkek sarı prenses in yanına birde 2 yada 3 dişi bir erkek başka bir malawi ekler iseniz.(demasoni olabilir) Yıllarca sorunsuz keyifli ve sağlıklı bir akvaryum a sahip olabilirsiniz. [:)]
Başka bir üyenin farklı türlerdeki karma akvaryumu için yakın zamanda şöyle yazmıştım:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=5365986[/URL]
Bunlar kısmende olsa sizin için de geçerli.
[/QUOTE] Ciddiye alıpta bu kadar uzun yazdığınız için çok teşekkür ederim. Hiç sorun olmadı maşallah diyim de nazar vermiyim hatta sayılarını artırdıkça kavga etmediler doğru bişey yaptığımı düşünmüştüm. Sadece imparatorlarla ahliyi çıkarmak istedim oda ahlinin cazibesini bilirsiniz vazgeçemedim. Erzurumda tür bulmak zor ona eşte alamadım. Hatta 4 tane beyaz prensesi bile zor buldum. O yüzden vazgeçemiyorum. Vatoz alıcaktım sadece 1 tane buldum yani çok fazla çeşit yok gelende hemen gidiyor. Sık sık dip çekimi su değişimi yapıyorum çeşitlilikleri ve akvaryumdaki renkli atmosfer hoşuma gitti ama tabiki önemli olan en güzel şekilde beslemek ve ben yavru almakta istiyorum sizinde uyarılarınızı dikkate alıcam tekrar çok teşekkür ederim [:)][:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuzda saydığınız. Sp ler ile Asei ( İcemanlar ) çok güzel olur ve sorunsuz yaşarlar. Sizdeki tür ve çeşitlilik çok fazla olmuş sorun çıkmaması gerçekten ilginç. [/QUOTE] Ben sarı ve mavilerle başladığımda çıkan huzursuzluğun sayı artırarak azaldığını gördüm üsttede yazdığım gibi balıkçımın önerileri üzerine çeşitlilik bu şekilde. İceman la başlamıştım ama akvaryumdaki portakal onu öldürdüğü için sonra iceman düşünmedim hiç. Zaten balıkçılardada yoktu. Sizede teşekkür ederim çeşitliliği azaltıcam en kısa zamanda.
[QUOTE=whoami]Öncelikle cikletler koloni halinde yaşadığı için ahli ve çingeneleri çıkarmanız iyi olur. Gold severum hiç beslemedim onu bilmiyorum. Sarı prensesler etçil, beyaz ve mavi prensesler otçuldur. Bu yüzden ya sarıları ya diğerlerini çıkarsanız iyi olur. Ayrıca beyaz ve mavi prensesler esasında aynı türdür yani aralarında melezlenebilirler. Bu sizin için sıkıntı değilse mavi ve beyaz prenseslerinizle devam edebilirsiniz[/QUOTE] Ben sadece iki tür beslemek istemedim çeşitlilik istedim o yüzden böyle hepsinden bi kaç tane koydum. Bunları satın aldığım balıkçıda bana bu şekilde önerdi. Huzursuzlukta çıkarmadıkları için sorun olmuyodur veya olmaz diye düşündüm. Uyarınızı dikkate alıcam teşekkür ederim.[:)]
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba , hacim olarak evet sorun olacaktır o hacimde o balıklar için hassas su değeri ölçümü iyi bir filtre ve sık su değişimi yapmalısınız.
Ancak hacim ve balık sayısından ziyade tür seçiminizde hatalar var.[:)]
Severum amerikan cichlid tir. Malaviler ile uzun süre yaşaması problem olur. İmparatorlar nispeten bölgecidir o kadar balığın içerisinde mutlu olamayacaktır.
Akvaryumlar balıklarımızın tüm yaşamsal ihtiyaçlarını mümkün olduğunca uzun vadede karşılayacak şekilde olmalı diye düşünüyorum.
Az çok önceki mesajlarınızdan ve konularınız dan gözlemlediğim kadarıyla size uygun , uzun vadede sorun yaşamadan devam edebileceğinizi düşündüğüm bir tavsiyede bulunabilirim değerlendirmek size kalmış:
Bir prenses ya da başka bir malawi cichlid i seçin kendinize. Tek bir varyetesi olsun sarı prenses gibi beyazlar ile karıştırmayın. Akvaryumda sadece bunlar kalsın yavru sayısı fazla olabilir. Güzel bakarsanız altı ay içerisinde cinsiyetlerini ve birbirleri ile uyumlarını tahmin edebilirsiniz.
Bu uyuma göre 5 dişi 1 erkek sarı prenses in yanına birde 2 yada 3 dişi bir erkek başka bir malawi ekler iseniz.(demasoni olabilir) Yıllarca sorunsuz keyifli ve sağlıklı bir akvaryum a sahip olabilirsiniz. [:)]
Başka bir üyenin farklı türlerdeki karma akvaryumu için yakın zamanda şöyle yazmıştım:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=5365986[/URL]
Bunlar kısmende olsa sizin için de geçerli.
[/QUOTE] Ciddiye alıpta bu kadar uzun yazdığınız için çok teşekkür ederim. Hiç sorun olmadı maşallah diyim de nazar vermiyim hatta sayılarını artırdıkça kavga etmediler doğru bişey yaptığımı düşünmüştüm. Sadece imparatorlarla ahliyi çıkarmak istedim oda ahlinin cazibesini bilirsiniz vazgeçemedim. Erzurumda tür bulmak zor ona eşte alamadım. Hatta 4 tane beyaz prensesi bile zor buldum. O yüzden vazgeçemiyorum. Vatoz alıcaktım sadece 1 tane buldum yani çok fazla çeşit yok gelende hemen gidiyor. Sık sık dip çekimi su değişimi yapıyorum çeşitlilikleri ve akvaryumdaki renkli atmosfer hoşuma gitti ama tabiki önemli olan en güzel şekilde beslemek ve ben yavru almakta istiyorum sizinde uyarılarınızı dikkate alıcam tekrar çok teşekkür ederim [:)][:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuzda saydığınız. Sp ler ile Asei ( İcemanlar ) çok güzel olur ve sorunsuz yaşarlar. Sizdeki tür ve çeşitlilik çok fazla olmuş sorun çıkmaması gerçekten ilginç. [/QUOTE] Ben sarı ve mavilerle başladığımda çıkan huzursuzluğun sayı artırarak azaldığını gördüm üsttede yazdığım gibi balıkçımın önerileri üzerine çeşitlilik bu şekilde. İceman la başlamıştım ama akvaryumdaki portakal onu öldürdüğü için sonra iceman düşünmedim hiç. Zaten balıkçılardada yoktu. Sizede teşekkür ederim çeşitliliği azaltıcam en kısa zamanda.
Akvaryumda Balık Çeşitliliği Hakkında
Akvaryumumda 4 mavi 4 sarı 4 de beyaz prenses var. Yanlarına ek 1 erkek ahli balığım, 2 çingene imparatorum, 3 (gold veya golden emin değilim) severumum var. Birde vatoz koydum yanlarına. Akvaryum boyutları 100×45×35. Bu sayıda ve bu kadar çeşitte olmaları sorun yaratır mı? 1 ay oldu yaklaşık pek sorun yok gibi 4 bp ve 1 vatozu yeni eklediğim için forumdan fikir almak istedim. Şimdiden teşekkürler.
Akvaryumumda 4 mavi 4 sarı 4 de beyaz prenses var. Yanlarına ek 1 erkek ahli balığım, 2 çingene imparatorum, 3 (gold veya golden emin değilim) severumum var. Birde vatoz koydum yanlarına. Akvaryum boyutları 100×45×35. Bu sayıda ve bu kadar çeşitte olmaları sorun yaratır mı? 1 ay oldu yaklaşık pek sorun yok gibi 4 bp ve 1 vatozu yeni eklediğim için forumdan fikir almak istedim. Şimdiden teşekkürler.
Balık Cinsiyeti
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/280420171425021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/280420171425381.jpg[/IMG]
3 lü oldukları fotoda ortadakinin erkek olduğunu biliyorum ama diğer ikisinin cinsiyetinden emin değilim. Yardımcı olursanız sevinirim. Renkleri açık olduğu için dişi olduğunu düşünüyorum ama birinin 3. Yumurta beneği çıkıyor emin olamıyorum [EDIT]busrakukara,2017-04-28 14:50:40[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/280420171425021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195373/280420171425381.jpg[/IMG]
3 lü oldukları fotoda ortadakinin erkek olduğunu biliyorum ama diğer ikisinin cinsiyetinden emin değilim. Yardımcı olursanız sevinirim. Renkleri açık olduğu için dişi olduğunu düşünüyorum ama birinin 3. Yumurta beneği çıkıyor emin olamıyorum [EDIT]busrakukara,2017-04-28 14:50:40[/EDIT]
Akvaryumum İçin Balık Önerisi
[QUOTE=srknkdgn]Tahminim doğru çıktı.Isıtıcının ışığının yanması akvaryumun 30c olmadığını gösterir 24 saat 2 gün çalışmasına rağmen yapamamış.Isıtıcı küçük akvaryumunuz için 27cye düşürün 30c çok.27c de hala 24 saat çalışıyorsa ısıtıcı şart. ışığı sönerse 27cye getirdiğinizde zaten önümüz yaz idare edip seneye alırsınız.Benim tavsiyem en az iki adet derece bulundurmanız akvaryumda birbirinin sağlamasını yapmak adına.ısı önemli.Büyük kalın yapraklı ise anubiastır ama tahmin ediyorum ki plastik bitkidir.Elinde sınırlı balık olan akvaryumculardan bahsediyorsunuz canlı bitki zor bulunur.Plastik bitki tavsiye etmem zamanla kokar,zararlıdır ve rengi de bozulur zaten güzel görünmez.[/QUOTE]
Isıtıcı konusunu anladım dediğiniz gibi yapıcam. Dış filtre dışında benim almam gereken bişey var mı eksik olan? Birde balık eklemem sorun olur mu?
[QUOTE=srknkdgn]Tahminim doğru çıktı.Isıtıcının ışığının yanması akvaryumun 30c olmadığını gösterir 24 saat 2 gün çalışmasına rağmen yapamamış.Isıtıcı küçük akvaryumunuz için 27cye düşürün 30c çok.27c de hala 24 saat çalışıyorsa ısıtıcı şart. ışığı sönerse 27cye getirdiğinizde zaten önümüz yaz idare edip seneye alırsınız.Benim tavsiyem en az iki adet derece bulundurmanız akvaryumda birbirinin sağlamasını yapmak adına.ısı önemli.Büyük kalın yapraklı ise anubiastır ama tahmin ediyorum ki plastik bitkidir.Elinde sınırlı balık olan akvaryumculardan bahsediyorsunuz canlı bitki zor bulunur.Plastik bitki tavsiye etmem zamanla kokar,zararlıdır ve rengi de bozulur zaten güzel görünmez.[/QUOTE]
Isıtıcı konusunu anladım dediğiniz gibi yapıcam. Dış filtre dışında benim almam gereken bişey var mı eksik olan? Birde balık eklemem sorun olur mu?
Akvaryumum İçin Balık Önerisi
[QUOTE=srknkdgn]Ibrahim90 arkadaşımız masanın kısa olduğuna değinmiş.Kesinlikle doğru alt tabanın tamamı desteklenmezse patlama ihtimali yüksek.Sol tarafı masanın 15-20 cm kısa Allah göstermesin cam çatlarsa ciddi sıkıntı.Isıtıcı bana da küçük gibi geldi ışığı sürekli yanıyor mu taktığınızdan beri ya da ne sıklıkla sönüyor?Birde ısı ölçmek için dereceniz var mı ayrı? Yanlış anlamayın bilmeme ihtimali ile uyarmak istiyorum. Isıtıcıyı 30c yapmanız her zaman akvaryumu 30c yapmaz akvaryum büyük ısıtıcı küçük veya hava soğuk ise örneğin 27cye kadar ısıtır ve 24 saat ışığı sönmeden yanar. Dış filtre de yok sanırım bence o büyüklük için gerekli.
Malavi türleri ile bitki besleyemezsiniz doğru. [/QUOTE]
Örnek tank bakarken çoğunda bitki gördüm kayalıkların arasında. Isı ölçerim yok. Evet ısıtıcı 24 saat yanıyor. Yani iki gündür ışığı hep yanıyor. 2 gün oldu geleli daha uygun bi yer bulamadım ama değiştiricem. Dış filtrede en kısa sürede temin ederim sizde sağolun uyarılarınız için [:)]
Birde dediğiniz doğru işin ayrıntılarını bilmiyorum ne nasıl çalışır zaten o yüzden bu forumdayım
[QUOTE=srknkdgn]Ibrahim90 arkadaşımız masanın kısa olduğuna değinmiş.Kesinlikle doğru alt tabanın tamamı desteklenmezse patlama ihtimali yüksek.Sol tarafı masanın 15-20 cm kısa Allah göstermesin cam çatlarsa ciddi sıkıntı.Isıtıcı bana da küçük gibi geldi ışığı sürekli yanıyor mu taktığınızdan beri ya da ne sıklıkla sönüyor?Birde ısı ölçmek için dereceniz var mı ayrı? Yanlış anlamayın bilmeme ihtimali ile uyarmak istiyorum. Isıtıcıyı 30c yapmanız her zaman akvaryumu 30c yapmaz akvaryum büyük ısıtıcı küçük veya hava soğuk ise örneğin 27cye kadar ısıtır ve 24 saat ışığı sönmeden yanar. Dış filtre de yok sanırım bence o büyüklük için gerekli.
Malavi türleri ile bitki besleyemezsiniz doğru. [/QUOTE]
Örnek tank bakarken çoğunda bitki gördüm kayalıkların arasında. Isı ölçerim yok. Evet ısıtıcı 24 saat yanıyor. Yani iki gündür ışığı hep yanıyor. 2 gün oldu geleli daha uygun bi yer bulamadım ama değiştiricem. Dış filtrede en kısa sürede temin ederim sizde sağolun uyarılarınız için [:)]
Birde dediğiniz doğru işin ayrıntılarını bilmiyorum ne nasıl çalışır zaten o yüzden bu forumdayım
Akvaryumum İçin Balık Önerisi
Dereceyi 26 da tutuyorum genelde ama şu an 30. Su seviyesinide yükseltirim motor tamamen suyun altında kalmasın diye biraz boş bıraktım üst kısmı. Yeni geldiği için yerini tam ayarlayamadım ama uyarınızı dikkate alıcam. Erzurumda inanın çeşit çok kısıtlı uygun dekor bi kaç tane rastladım dediğiniz gibi bulmaya çalışıcam. Genelde gemi değirmen o tarz şeylere rastladım birde küçük ortası kırık küpler vardı balık sayısınca ondan almayıda düşündüm ama çok karışık olacağını estetik olmayacağını düşündüm. Çok hevesliyim ama yeterince bilgiye sahip değilim 3 tane balığım öldü bunlara bir koloni daha ekleyerek en uygun şekilde bakmak istiyorum[:)]
Birde ben canlı bitki almak istediğimde balıkçı o mavi prenseslerle olmaz alma falan dedi bende almaktan vazgeçmiştim. Şehirde 3 4 tane balık satan pet shop var onlarda cinsiyet bile ayırt edemiyor siz düşünün
Dereceyi 26 da tutuyorum genelde ama şu an 30. Su seviyesinide yükseltirim motor tamamen suyun altında kalmasın diye biraz boş bıraktım üst kısmı. Yeni geldiği için yerini tam ayarlayamadım ama uyarınızı dikkate alıcam. Erzurumda inanın çeşit çok kısıtlı uygun dekor bi kaç tane rastladım dediğiniz gibi bulmaya çalışıcam. Genelde gemi değirmen o tarz şeylere rastladım birde küçük ortası kırık küpler vardı balık sayısınca ondan almayıda düşündüm ama çok karışık olacağını estetik olmayacağını düşündüm. Çok hevesliyim ama yeterince bilgiye sahip değilim 3 tane balığım öldü bunlara bir koloni daha ekleyerek en uygun şekilde bakmak istiyorum[:)]
Birde ben canlı bitki almak istediğimde balıkçı o mavi prenseslerle olmaz alma falan dedi bende almaktan vazgeçmiştim. Şehirde 3 4 tane balık satan pet shop var onlarda cinsiyet bile ayırt edemiyor siz düşünün
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
