ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
onuryorukoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
61
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2017 12:45
Son Ziyaret:
15 Mart 2025 21:39
Toplam Mesaj:
50 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Yorukoglu
Doğum Tarihi:
05 Haziran 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
İstanbul Anadolu Yakası Co2 Dolumu,fiyat Bilgisi
Herkese Merhaba,
Kurtköy Moğolsan'ın 30.03.2021'de 5 litrelik tüp için vermiş olduğu fiyat 70₺+ KDV
İyi hobiler dilerim.
Herkese Merhaba,
Kurtköy Moğolsan'ın 30.03.2021'de 5 litrelik tüp için vermiş olduğu fiyat 70₺+ KDV
İyi hobiler dilerim.
İstanbul Anadolu Yakası Co2 Dolumu,fiyat Bilgisi
[QUOTE=hakanturken108]
Ne kadar da pahalı yahu. Henüz yılbaşına doğru falan kg 3 veya 4 TL ödedim. Hemde Trabzon gibi bir vilayette. Sonuçta bu CO2 gazının Trabzon'a nakliye masrafı mevcut. Bu nasıl bir ters orantı.[/QUOTE]
İstanbul’a hoşgeldin :)
[QUOTE=hakanturken108]
Ne kadar da pahalı yahu. Henüz yılbaşına doğru falan kg 3 veya 4 TL ödedim. Hemde Trabzon gibi bir vilayette. Sonuçta bu CO2 gazının Trabzon'a nakliye masrafı mevcut. Bu nasıl bir ters orantı.[/QUOTE]
İstanbul’a hoşgeldin :)
İstanbul Anadolu Yakası Co2 Dolumu,fiyat Bilgisi
Ben de güncel bir bilgi vereyim, daha çok yeni iki ayrı yerden fiyat aldım;
Kartal Habaş: 5kg tüpü : 106₺'ye dolduruyor
Kurtköy Sağlar Gaz : 5kg tüpü : 40₺'ye dolduruyor.
* Sonuç olarak bugün Sağlar Gaz'da dolumu gerçekleştirdim. [:)]
Bilginize,
Ben de güncel bir bilgi vereyim, daha çok yeni iki ayrı yerden fiyat aldım;
Kartal Habaş: 5kg tüpü : 106₺'ye dolduruyor
Kurtköy Sağlar Gaz : 5kg tüpü : 40₺'ye dolduruyor.
* Sonuç olarak bugün Sağlar Gaz'da dolumu gerçekleştirdim. [:)]
Bilginize,
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Herkese Merhaba,
3 yıldır tankımda Power Led kullanıyorum. Power Led kullanmayı düşünen arkadaşlara geçirdiğim 3 yıl içinde edindiğim kişisel 2 tane kritik tavsiyem olacak;
1- Power Led kullanıyorsanız asla floresan kadar uzun süreli değil neredeyse yarısı süresinde aydınlatma yapın.
2- Armatürlerinizin önüne ışığı daha homojen dağıtacak yarı saydam bir pleksi (veya pişirme kağıdı, aydınger vs...) malzeme koyun, çünkü power led gibi noktasal ışık kaynakları ne kadar mercek koysanız dahi yüksek ışık kaynakları olduğu için ve normalde zemine düşmesi gereken Lümenden çok daha fazla lümen düşürdüğü için zeminde ve kayalarda yosunlanmaya sebep olabiliyorlar.
Bu iki kritik nokta gerek bitkilerin ömürlerini ve gelişimlerini, gerekse yaşadığım her türlü yosun sorununu ortadan kaldırdı.
Saygılar,
Herkese Merhaba,
3 yıldır tankımda Power Led kullanıyorum. Power Led kullanmayı düşünen arkadaşlara geçirdiğim 3 yıl içinde edindiğim kişisel 2 tane kritik tavsiyem olacak;
1- Power Led kullanıyorsanız asla floresan kadar uzun süreli değil neredeyse yarısı süresinde aydınlatma yapın.
2- Armatürlerinizin önüne ışığı daha homojen dağıtacak yarı saydam bir pleksi (veya pişirme kağıdı, aydınger vs...) malzeme koyun, çünkü power led gibi noktasal ışık kaynakları ne kadar mercek koysanız dahi yüksek ışık kaynakları olduğu için ve normalde zemine düşmesi gereken Lümenden çok daha fazla lümen düşürdüğü için zeminde ve kayalarda yosunlanmaya sebep olabiliyorlar.
Bu iki kritik nokta gerek bitkilerin ömürlerini ve gelişimlerini, gerekse yaşadığım her türlü yosun sorununu ortadan kaldırdı.
Saygılar,
Dış Filtre Hortum Temizliği
Merhaba,
Aşağıdaki gibi bir fırça temin etmeniz gerekiyor, bu sayede hortumlarınızın içini oldukça kolay bir şekilde temizleyebilirsiniz.
[URL]https://www.juenpetmarket.com/trixie-spiral-akvaryum-filtre-hortum-temizleme-fircasi-u-2553[/URL]
Merhaba,
Aşağıdaki gibi bir fırça temin etmeniz gerekiyor, bu sayede hortumlarınızın içini oldukça kolay bir şekilde temizleyebilirsiniz.
[URL]https://www.juenpetmarket.com/trixie-spiral-akvaryum-filtre-hortum-temizleme-fircasi-u-2553[/URL]
Dış Filtre Su Kaçırır Mı?
Filtreler çalışırken oluşan vakum etkisinden dolayı üst kapak ile gövde birbirine daha iyi tutunuyor. Ancak elektrik kesintisinde sızdırma sorunu yaşıyorsanız 2 sebebi olabilir;
1 - iç hazneler ya çok dolu, bu yüzden kasetler birbirinin üzerine oturması gereken kadar iyi oturmuyor, bu da üst kapağın yeterince yerine oturmamasına sebep oluyor;
2 - dış contanız çok eskimiştir, ister istemez kaçırma yapıyordur..
Çözüm;
Yukarıdaki iki başlık ayrı ayrı kontrol edildikten sonra büyük ihtimalle sızdırma ortadan kaybolacaktır ancak ben sizin yerinizde olsam dış filtremin etrafını kaliteli bir Kağıt Bant ile kapaktan gövdeye doğru çektirerek bantlardım. Bu da işe yarıyor. Benim dış filtremin dış gövde contası eskidiğinde parçanın yurtdışından gelmesini beklerken tavsiye ettiğim yöntemle kullanmıştım 3 hafta...
Geçmiş olsun
[QUOTE=Turkelburak]Merhabalar, konu acil olmasına rağmen yeni başlık açmayıp benzer bir konu araştırıp onun altında soruyorum. 150 lt tankımda üç yıldır kullandığım Jebo marka açılır kapaklı basma düzenekli 7600lt/h debiyle çalışan dış filtrem ikinci defa elektrik kesintisi sebebiyle su sızdırarak bütün evi batırdı. Elekreik kesintisinden sonra üst motor kısmıyla alt sepet hazne kısmının birleştiği yerden su sızdırıyor. Sorum şu; çalışırken sızdırma problemi olmamasına rağmen kesintide sızdırdığına göre kesintiyle beraber vakum etkisi falan mı oluşuyor ? Yoksa kısaca contaları mı eskimiş? 24 saat süredir çalıştıramıyorum ne yapmam gerekiyor acil yardım lütfen.[/QUOTE]
Filtreler çalışırken oluşan vakum etkisinden dolayı üst kapak ile gövde birbirine daha iyi tutunuyor. Ancak elektrik kesintisinde sızdırma sorunu yaşıyorsanız 2 sebebi olabilir;
1 - iç hazneler ya çok dolu, bu yüzden kasetler birbirinin üzerine oturması gereken kadar iyi oturmuyor, bu da üst kapağın yeterince yerine oturmamasına sebep oluyor;
2 - dış contanız çok eskimiştir, ister istemez kaçırma yapıyordur..
Çözüm;
Yukarıdaki iki başlık ayrı ayrı kontrol edildikten sonra büyük ihtimalle sızdırma ortadan kaybolacaktır ancak ben sizin yerinizde olsam dış filtremin etrafını kaliteli bir Kağıt Bant ile kapaktan gövdeye doğru çektirerek bantlardım. Bu da işe yarıyor. Benim dış filtremin dış gövde contası eskidiğinde parçanın yurtdışından gelmesini beklerken tavsiye ettiğim yöntemle kullanmıştım 3 hafta...
Geçmiş olsun
[QUOTE=Turkelburak]Merhabalar, konu acil olmasına rağmen yeni başlık açmayıp benzer bir konu araştırıp onun altında soruyorum. 150 lt tankımda üç yıldır kullandığım Jebo marka açılır kapaklı basma düzenekli 7600lt/h debiyle çalışan dış filtrem ikinci defa elektrik kesintisi sebebiyle su sızdırarak bütün evi batırdı. Elekreik kesintisinden sonra üst motor kısmıyla alt sepet hazne kısmının birleştiği yerden su sızdırıyor. Sorum şu; çalışırken sızdırma problemi olmamasına rağmen kesintide sızdırdığına göre kesintiyle beraber vakum etkisi falan mı oluşuyor ? Yoksa kısaca contaları mı eskimiş? 24 saat süredir çalıştıramıyorum ne yapmam gerekiyor acil yardım lütfen.[/QUOTE]
İstanbul Anadolu Yakası Co2 Dolumu,fiyat Bilgisi
[QUOTE=Kutay Özbek]Merhabalar,
Peki boş tüp nereden satın alabiliriz ? [/QUOTE]
Buradan satınalabilirsiniz : http://www.bursan.com
Ayrıca HABAŞ'a telefon edip kendilerinin de tüp satıp satmadığını sormakta fayda var. Eğer satıyorlarsa işiniz daha da kolaylaşır.
[QUOTE=Kutay Özbek]Merhabalar,
Peki boş tüp nereden satın alabiliriz ? [/QUOTE]
Buradan satınalabilirsiniz : http://www.bursan.com
Ayrıca HABAŞ'a telefon edip kendilerinin de tüp satıp satmadığını sormakta fayda var. Eğer satıyorlarsa işiniz daha da kolaylaşır.
İstanbul Anadolu Yakası Co2 Dolumu,fiyat Bilgisi
[QUOTE=Makkaya]8lt co2 icin 65 tl cok degil mi?[/QUOTE]
Sizin bildiğiniz daha uygun bir yer var mı?
[QUOTE=Makkaya]8lt co2 icin 65 tl cok degil mi?[/QUOTE]
Sizin bildiğiniz daha uygun bir yer var mı?
İstanbul Anadolu Yakası Co2 Dolumu,fiyat Bilgisi
[QUOTE=akvaryumozgur]Merhaba
Kaç lt için 65TL ödediniz?[/QUOTE]
Çok pardon yazmıştım ama bir şekilde silinmiş, 8 kiloluk tüp dolum fiyatıdır.
[QUOTE=akvaryumozgur]Merhaba
Kaç lt için 65TL ödediniz?[/QUOTE]
Çok pardon yazmıştım ama bir şekilde silinmiş, 8 kiloluk tüp dolum fiyatıdır.
İstanbul Anadolu Yakası Co2 Dolumu,fiyat Bilgisi
Herkese Merhaba,
Bu başlığı sitede araştırdım ancak çok eski konular ve güncel olmayan fiyat bilgileri ile karşılaştım. Bu yüzden bugün (20.11.2017) kendi 8 kiloluk CO2 tüpüm için yaptığım dolum işlemini, nerede yaptırdığımı ve maliyetini anlatacağım.
Öncelikle söylediğim gibi sitede güncel bir başlık bulamadım bu yüzden google da biraz araştırma yaptım.
Google amcanın verdiği bilgiler doğrultusunda bir kaç firmayı aradım.
Aralarında hem dolum süresi (30dk) hem de fiyat olarak en iyi rakamı HABAŞ firması verdiği için Tüpü arabaya atıp soluğu Kartal köprüsündeki dolum tesislerinde aldım.
Yer olarak oldukça kolay bir ulaşımı var. E5 üzerinden Pendik yönüne giderken Kartal köprüsünden çıkıyorsunuz. Köprüden sahil yönüne doğru giderken solunuzda kocaman HABAŞ yazısını göreceksiniz. İlerideki ışıklardan sola girerek dolum tesisine ulaşabiliyorsunuz.
Öncelikle tüpünüzü kontrol ediyorlar. Tüpün üzerindeki özelliklere bakıp dolum yapmaya uygun olup olmadığına karar veriyorlar. Benim tüpüm CE belgeli bir tüp olduğu için sorun çıkmadı. İlk kez gidiyorsanız daha sonraki dolum işlemlerinde daha hızlı hizmet vermek için tüpünüzün üzerine bir barkod yapıştırıyorlar. Tüpünüze onay verildikten sonra ücretini ödüyorsunuz. Bugünün fiyatı ile 20.11.2017 / 65TL ödedim (KDV dahil)
Tüpü taşımanız için sanırım bir onay gerekiyor, bu yüzden tüpü taşıyacağım aracın plakasını aldılar ve bununla ilgili bana bir kağıt verdiler.
Tesise girmem, tüpümün onayı, ödeme, dolum ve tesisten ayrılmam toplamda 30dk sürdü. Günün yoğunluğuna bağlı olarak süre belki değişebilir ancak son derece hızlı ve güleryüzlü bir firma olduğunu söylemem gerekir.
İstanbul Anadolu yakasında oturanlar için bu tecrübemi paylaşmak istedim.
Saygılar,
[EDIT]onuryorukoglu,2017-11-20 21:10:47[/EDIT]
Herkese Merhaba,
Bu başlığı sitede araştırdım ancak çok eski konular ve güncel olmayan fiyat bilgileri ile karşılaştım. Bu yüzden bugün (20.11.2017) kendi 8 kiloluk CO2 tüpüm için yaptığım dolum işlemini, nerede yaptırdığımı ve maliyetini anlatacağım.
Öncelikle söylediğim gibi sitede güncel bir başlık bulamadım bu yüzden google da biraz araştırma yaptım.
Google amcanın verdiği bilgiler doğrultusunda bir kaç firmayı aradım.
Aralarında hem dolum süresi (30dk) hem de fiyat olarak en iyi rakamı HABAŞ firması verdiği için Tüpü arabaya atıp soluğu Kartal köprüsündeki dolum tesislerinde aldım.
Yer olarak oldukça kolay bir ulaşımı var. E5 üzerinden Pendik yönüne giderken Kartal köprüsünden çıkıyorsunuz. Köprüden sahil yönüne doğru giderken solunuzda kocaman HABAŞ yazısını göreceksiniz. İlerideki ışıklardan sola girerek dolum tesisine ulaşabiliyorsunuz.
Öncelikle tüpünüzü kontrol ediyorlar. Tüpün üzerindeki özelliklere bakıp dolum yapmaya uygun olup olmadığına karar veriyorlar. Benim tüpüm CE belgeli bir tüp olduğu için sorun çıkmadı. İlk kez gidiyorsanız daha sonraki dolum işlemlerinde daha hızlı hizmet vermek için tüpünüzün üzerine bir barkod yapıştırıyorlar. Tüpünüze onay verildikten sonra ücretini ödüyorsunuz. Bugünün fiyatı ile 20.11.2017 / 65TL ödedim (KDV dahil)
Tüpü taşımanız için sanırım bir onay gerekiyor, bu yüzden tüpü taşıyacağım aracın plakasını aldılar ve bununla ilgili bana bir kağıt verdiler.
Tesise girmem, tüpümün onayı, ödeme, dolum ve tesisten ayrılmam toplamda 30dk sürdü. Günün yoğunluğuna bağlı olarak süre belki değişebilir ancak son derece hızlı ve güleryüzlü bir firma olduğunu söylemem gerekir.
İstanbul Anadolu yakasında oturanlar için bu tecrübemi paylaşmak istedim.
Saygılar,
[EDIT]onuryorukoglu,2017-11-20 21:10:47[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
