ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Raveslon
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2016 10:14
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2026 01:03
Toplam Mesaj:
56 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
5 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Sencer Bıdı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sencer
SON 10 MESAJI
Glass Catfish
[QUOTE=flanormimar]çok durağan, gösterişten uzak ve kavgacı olmayan bir tür. bir dönem karma tankımda 6'lı 7'li gruplar halinde beslemiştim, bir daha denermiyim bilmiyorum. Üretimi akvaryum ortamında çok zor galiba. Bir de tankta gösterişle yüzmezler. Bir yer belirleyip asılı kalıyorlar. Keyifli hobiler dilerim :)[/QUOTE]
Mesajınız için çok teşekkür ederim 8) Benim tam hoşuma giden durum da bu zaten, bir şeffaf olmaları çok ilgimi çekiyor ikincisiyse her balık gibi akvaryum içinde turlamaktansa toplu halde durağan kıvrılmaları tatlı geliyor gözüme :D Beslediğiniz sürece olumsuz bir durumla karşılaştınız mı bu balıklarla? Çabuk hastalanmaları vs gibi. Yani hassas olduklarını vs duyuyorum ama tabi besleyen birisinden öğrenmek daha doğru olur :)
Ayrıca akvaryum şu an boş çalışıyor kültürün oturması için, ancak filtre sanki çok şiddetli gibi geliyor gözüme. Debi açısından sorun olacağını düşünüyor musunuz? [EDIT]Raveslon,2026-05-08 14:22:36[/EDIT]
[QUOTE=flanormimar]çok durağan, gösterişten uzak ve kavgacı olmayan bir tür. bir dönem karma tankımda 6'lı 7'li gruplar halinde beslemiştim, bir daha denermiyim bilmiyorum. Üretimi akvaryum ortamında çok zor galiba. Bir de tankta gösterişle yüzmezler. Bir yer belirleyip asılı kalıyorlar. Keyifli hobiler dilerim :)[/QUOTE]
Mesajınız için çok teşekkür ederim 8) Benim tam hoşuma giden durum da bu zaten, bir şeffaf olmaları çok ilgimi çekiyor ikincisiyse her balık gibi akvaryum içinde turlamaktansa toplu halde durağan kıvrılmaları tatlı geliyor gözüme :D Beslediğiniz sürece olumsuz bir durumla karşılaştınız mı bu balıklarla? Çabuk hastalanmaları vs gibi. Yani hassas olduklarını vs duyuyorum ama tabi besleyen birisinden öğrenmek daha doğru olur :)
Ayrıca akvaryum şu an boş çalışıyor kültürün oturması için, ancak filtre sanki çok şiddetli gibi geliyor gözüme. Debi açısından sorun olacağını düşünüyor musunuz? [EDIT]Raveslon,2026-05-08 14:22:36[/EDIT]
Dophin C1000
Selamlar arkadaşlar,
Dophin c1000i yeni aldım. 200l akvaryumda kullanmaya başladım. Motorun filtre sıralamasını şöyle yaptım şimdilik. İlk giriş mekanik filtre için siyah sünger. Sonra elyaf. Sonra aktif karbon sonra medya, biiiiiir sürü seforax, bi kısmı eski filtreden, eski filtreden ufak ufak sünger parçaları ve kil topları. Karbonu geçici olarak kullanıyorum su şu an biraz bulanık ve yeşil diye. İleride karbonu değiştirmem gerekir mi gerekirse ne zaman değiştirmeliyim ve sizce yerine ne koysbilirim? Glass catfish, nerite siyah salyangoz ve amaro shrimp düşünüyorum akvaryuma sistem oturunca.
Selamlar arkadaşlar,
Dophin c1000i yeni aldım. 200l akvaryumda kullanmaya başladım. Motorun filtre sıralamasını şöyle yaptım şimdilik. İlk giriş mekanik filtre için siyah sünger. Sonra elyaf. Sonra aktif karbon sonra medya, biiiiiir sürü seforax, bi kısmı eski filtreden, eski filtreden ufak ufak sünger parçaları ve kil topları. Karbonu geçici olarak kullanıyorum su şu an biraz bulanık ve yeşil diye. İleride karbonu değiştirmem gerekir mi gerekirse ne zaman değiştirmeliyim ve sizce yerine ne koysbilirim? Glass catfish, nerite siyah salyangoz ve amaro shrimp düşünüyorum akvaryuma sistem oturunca.
Albino Gold Axolotum
[QUOTE=Tensi]
Çok teşekkür ederim soğutma konusu çok önemli ve bu konuda pek bir bilgi sahibi değildim açıkçası.[/QUOTE]
Kesinlikle haklısınız. Axolotlar sığ ve serin suları sevdiklerinden dolayı aslında ideal bakım aralıkları 16-18 derece ancak 20 derece üzeri hafif stres ve 22 dereceye kadar tolere edebiliyorlar. Ben geçen sene Temmuz, Ağustos aylarında bir adet termostatlı fan yardımı ile bütün yazı soğuk tutarak geçirebildim. Eğer ani sıcaklık artışına şahit olursanız bir pet şişenin içine buzlu/soğuk su doldurarak akvaryum yüzeyine bırakabilirsiniz ancak bu ani bir sıcaklık değişimine ufak da olsa sebep olabileceğinden çok tavsiye edilmez. Yalnızca acil durum olarak uygulanabilir. 60 litrelik akvaryumumda tekli fan yetiyordu. Çiftli fanlar satılıyor akvaryum soğutucusu olarak ancak biraz tuzlu gelebilir zira yaptıkları çok bir şey yok aslında iki adet 120 liralık laptop fanını birbirine silikonlayıp/yapıştırıp kablolarını termostata lehimliyorlar. Kendim uğraşırım diyorsanız yaklaşık 12mm fanlardan iki adet sipariş verip bir de termostat alabilirsiniz. Termostata kabloları lehimleyip belirli bir dereceye ulaştığında çalışmasını, derece düştüğünde kapanmasını sağlayabilirsiniz. Uğraşmak istemiyorsanız buyrun :D
https://akvaryumbalikavm.com.tr/termostatli-akvaryum-sogutucu-fan-sistemi?%C3%9Cr%C3%BCn-Se%C3%A7enekleri=2-Fanl%C4%B1
https://atakanpetshop.com/termostatli-akvaryum-sogutucu-fan-2li-set
https://www.bettamarketim.com.tr/sogutucu-fan-ikili-dijital-termostatli-50-100-lt-ye-kadar
https://www.cikletistpetshop.com/termostatli-akvaryum-sogutucu-fan-2-li (bendeki bunun teklisi)
Ancak şunu da bilmekte fayda var, fan kullandığınızda suyun buharlaşması inanılmaz oluyor. 2 gün içerisinde vs çalışma sıklığına bağlı olarak su eksiltiyor akvaryum. Tabii bunda bir sıkıntı yok ancak tamamlayacağınız suyu hazır tutmakta fayda var. Ayrıyeten çok başıboş bırakırsanız fan açık şekilde buharlaşıp da su seviyesi azaldığında akvaryum kenarlarına vs sıçrayan sular kuruduğundan bir tortu/kabuk bağlıyor. Bu da çok ciddi bir durum değil zira su seviyesini yüksekte tutarsanız sorun yaşamazsınız. Yalnıca ben 10 günlük bi tatile çıktığımda ve geldiğimde akvaryum rezalet haldeydi. Cam kazıyıcı alıp temizledim.
[QUOTE=Tensi]
Çok teşekkür ederim soğutma konusu çok önemli ve bu konuda pek bir bilgi sahibi değildim açıkçası.[/QUOTE]
Kesinlikle haklısınız. Axolotlar sığ ve serin suları sevdiklerinden dolayı aslında ideal bakım aralıkları 16-18 derece ancak 20 derece üzeri hafif stres ve 22 dereceye kadar tolere edebiliyorlar. Ben geçen sene Temmuz, Ağustos aylarında bir adet termostatlı fan yardımı ile bütün yazı soğuk tutarak geçirebildim. Eğer ani sıcaklık artışına şahit olursanız bir pet şişenin içine buzlu/soğuk su doldurarak akvaryum yüzeyine bırakabilirsiniz ancak bu ani bir sıcaklık değişimine ufak da olsa sebep olabileceğinden çok tavsiye edilmez. Yalnızca acil durum olarak uygulanabilir. 60 litrelik akvaryumumda tekli fan yetiyordu. Çiftli fanlar satılıyor akvaryum soğutucusu olarak ancak biraz tuzlu gelebilir zira yaptıkları çok bir şey yok aslında iki adet 120 liralık laptop fanını birbirine silikonlayıp/yapıştırıp kablolarını termostata lehimliyorlar. Kendim uğraşırım diyorsanız yaklaşık 12mm fanlardan iki adet sipariş verip bir de termostat alabilirsiniz. Termostata kabloları lehimleyip belirli bir dereceye ulaştığında çalışmasını, derece düştüğünde kapanmasını sağlayabilirsiniz. Uğraşmak istemiyorsanız buyrun :D
https://akvaryumbalikavm.com.tr/termostatli-akvaryum-sogutucu-fan-sistemi?%C3%9Cr%C3%BCn-Se%C3%A7enekleri=2-Fanl%C4%B1
https://atakanpetshop.com/termostatli-akvaryum-sogutucu-fan-2li-set
https://www.bettamarketim.com.tr/sogutucu-fan-ikili-dijital-termostatli-50-100-lt-ye-kadar
https://www.cikletistpetshop.com/termostatli-akvaryum-sogutucu-fan-2-li (bendeki bunun teklisi)
Ancak şunu da bilmekte fayda var, fan kullandığınızda suyun buharlaşması inanılmaz oluyor. 2 gün içerisinde vs çalışma sıklığına bağlı olarak su eksiltiyor akvaryum. Tabii bunda bir sıkıntı yok ancak tamamlayacağınız suyu hazır tutmakta fayda var. Ayrıyeten çok başıboş bırakırsanız fan açık şekilde buharlaşıp da su seviyesi azaldığında akvaryum kenarlarına vs sıçrayan sular kuruduğundan bir tortu/kabuk bağlıyor. Bu da çok ciddi bir durum değil zira su seviyesini yüksekte tutarsanız sorun yaşamazsınız. Yalnıca ben 10 günlük bi tatile çıktığımda ve geldiğimde akvaryum rezalet haldeydi. Cam kazıyıcı alıp temizledim.
Glass Catfish
Selamlar,
Yeni kurduğum 200 litre akvaryumda Glass Catfish beslemeyi düşünüyorum. Dış filtre Dophin C1000 var. Bitki olarak alternanthera reineckii, alternanthera reineckii mini, vallisneria, fissidens moss, marimo moss. iki adet büyük shrimp wood, küçük dallar halinde çok sayıda flame wood, sünger filtre var. Aqualed 3 led sıralı aydınlatma mevcut 60 cm. Akvaryum ölçüleri 100x40x50. Su için Seachem Prime kullanıyorum. Bitkiler için Seachem flourish + tropica nutrition capsules var ancak bu gübreleri henüz kullanmıyorum setupı yeni kurduğum için.
Fiyat-performans olarak ısıtıcı önerisi, catfishler için saklanma alanı konusunda yardımcı olacak bitki önerilerinize ihtiyacım var. Tabii düzen hakkında genel yorum yapıp ek tavsiye/eleştiri yapmak isteyen olursa memnuniyetle dinlerim :)
Ayrıyeten Black ghost knifefish beslemeyi de çok istedim ancak akvaryum boyutundan dolayı ve bölgeci olduklarından sanırım yalnızca tek adet beslenebiliyorlar. Bu türden yaklaşık 3 adet beslemeyi isterdim, mümkün olur mu?[EDIT]Raveslon,2026-05-07 13:31:46[/EDIT]
Selamlar,
Yeni kurduğum 200 litre akvaryumda Glass Catfish beslemeyi düşünüyorum. Dış filtre Dophin C1000 var. Bitki olarak alternanthera reineckii, alternanthera reineckii mini, vallisneria, fissidens moss, marimo moss. iki adet büyük shrimp wood, küçük dallar halinde çok sayıda flame wood, sünger filtre var. Aqualed 3 led sıralı aydınlatma mevcut 60 cm. Akvaryum ölçüleri 100x40x50. Su için Seachem Prime kullanıyorum. Bitkiler için Seachem flourish + tropica nutrition capsules var ancak bu gübreleri henüz kullanmıyorum setupı yeni kurduğum için.
Fiyat-performans olarak ısıtıcı önerisi, catfishler için saklanma alanı konusunda yardımcı olacak bitki önerilerinize ihtiyacım var. Tabii düzen hakkında genel yorum yapıp ek tavsiye/eleştiri yapmak isteyen olursa memnuniyetle dinlerim :)
Ayrıyeten Black ghost knifefish beslemeyi de çok istedim ancak akvaryum boyutundan dolayı ve bölgeci olduklarından sanırım yalnızca tek adet beslenebiliyorlar. Bu türden yaklaşık 3 adet beslemeyi isterdim, mümkün olur mu?[EDIT]Raveslon,2026-05-07 13:31:46[/EDIT]
Albino Gold Axolotum
Selamlar,
Ben de iki adet axolotl bakıyorum yaklaşık bir buçuk yaşındalar, biri melanoid diğeri leucistic. 60 Litre akvaryumda kalıyorlardı gayet sağlıklı büyüdüklerini düşünüyorum hatta 100e yakın yumurta aldım 1 ay önce. Şimdi 200 litreye geçireceğim inşallah. Süreç boyunca zaman zama nkan kurdu, un kurdu ve tropicalın axolotl stick yemleri ile de besledim. Sizin besinleriniz daha verimli görünüyor maşallah, umarım sağlıklı bir şekilde devam eder :) Sunsun 302nin yükselteceğiniz akvaryum için de yeterli olacağını düşünüyorum, debisi 1k litre yazsa da çin ürünlerinde gerçek debi genelde yarısı oluyor hortumların pozisyonu ve medyanın oluşmasına bağlı olarak da düşüş gösterebiliyor tabii. Tek önerim soğutma konusuna dikkat etmeniz olacaktır özellikle yaz aylarına giriyorken laptop fanlarından bir sistem kurmayı deneyebilirsiniz mevcut halde soğutmanız yoksa. Tabii su ısısı 18-22 derece civarında seyrettiği sürece sorun olacağını zannetmiyorum.
Yavru çok sağlıklı duruyor ayrıyeten.
Selamlar,
Ben de iki adet axolotl bakıyorum yaklaşık bir buçuk yaşındalar, biri melanoid diğeri leucistic. 60 Litre akvaryumda kalıyorlardı gayet sağlıklı büyüdüklerini düşünüyorum hatta 100e yakın yumurta aldım 1 ay önce. Şimdi 200 litreye geçireceğim inşallah. Süreç boyunca zaman zama nkan kurdu, un kurdu ve tropicalın axolotl stick yemleri ile de besledim. Sizin besinleriniz daha verimli görünüyor maşallah, umarım sağlıklı bir şekilde devam eder :) Sunsun 302nin yükselteceğiniz akvaryum için de yeterli olacağını düşünüyorum, debisi 1k litre yazsa da çin ürünlerinde gerçek debi genelde yarısı oluyor hortumların pozisyonu ve medyanın oluşmasına bağlı olarak da düşüş gösterebiliyor tabii. Tek önerim soğutma konusuna dikkat etmeniz olacaktır özellikle yaz aylarına giriyorken laptop fanlarından bir sistem kurmayı deneyebilirsiniz mevcut halde soğutmanız yoksa. Tabii su ısısı 18-22 derece civarında seyrettiği sürece sorun olacağını zannetmiyorum.
Yavru çok sağlıklı duruyor ayrıyeten.
Balığımin Nesi Var
Dişi kılıç kuyruğumun nesi var?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/14586870505431105383009.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/14586872456032082768785.jpg[/IMG] sanki sağ yuzgecinin olduğu yer soyulmuş gibi ve sağ yuzgeci sanırım parcalanmis, çok küçük bi yuzgec kalmış.
Dişi kılıç kuyruğumun nesi var?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/14586870505431105383009.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/14586872456032082768785.jpg[/IMG] sanki sağ yuzgecinin olduğu yer soyulmuş gibi ve sağ yuzgeci sanırım parcalanmis, çok küçük bi yuzgec kalmış.
Kavanoz
Arkadaşlar kavanoza balık yemi koyacağım. Kavanozu yıkamam gerekir mi kavanoz pul biber kokuyor sadece ^_^ yoksa balıklarima pul yem olarak biber atmış olurmuyum :D
Arkadaşlar kavanoza balık yemi koyacağım. Kavanozu yıkamam gerekir mi kavanoz pul biber kokuyor sadece ^_^ yoksa balıklarima pul yem olarak biber atmış olurmuyum :D
Su Surekli Bulanık
Anlıyorum. Şelale filtreyi değiştirmeyi düşünüyorum ek olarak bende
Anlıyorum. Şelale filtreyi değiştirmeyi düşünüyorum ek olarak bende
Su Surekli Bulanık
Arkadaşlar yardım edin.. Sağlıklı hobiler ilk önce. Akvaryumun suyu sürekli bulanık. Resimdeki gibi. 5 günde bir bazen de 3 günde bir su değisimi yapıyorum. Son su degisimini dün yaptım 4de 3 unu değiştim. Su hala bulanık. Sebebi nedir? Yem olarak gemma beta food, ve pul yem kullanıyorum. Haftada bir karides atıyorum. Şelale filtre var. Acaba bu mu yetersiz kalıyor? Işık olarak günışığı var. Akvaryum hacmi 68 litre şuan 60 litre dolu. Ölçüleri 65 en 25 boy 40 yukseklik. Isıtıcı da100 w. Sanırım şelale filtre yetersiz kalıyor. Ne yapmam gerek?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/1458560332652-582507741.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/14583917539362029754027.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/1458560351246-1236561823.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/1458560379458-1719672233.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/1458560351246-1236561823.jpg[/IMG][EDIT]Raveslon,2016-03-21 13:44:29[/EDIT]
Arkadaşlar yardım edin.. Sağlıklı hobiler ilk önce. Akvaryumun suyu sürekli bulanık. Resimdeki gibi. 5 günde bir bazen de 3 günde bir su değisimi yapıyorum. Son su degisimini dün yaptım 4de 3 unu değiştim. Su hala bulanık. Sebebi nedir? Yem olarak gemma beta food, ve pul yem kullanıyorum. Haftada bir karides atıyorum. Şelale filtre var. Acaba bu mu yetersiz kalıyor? Işık olarak günışığı var. Akvaryum hacmi 68 litre şuan 60 litre dolu. Ölçüleri 65 en 25 boy 40 yukseklik. Isıtıcı da100 w. Sanırım şelale filtre yetersiz kalıyor. Ne yapmam gerek?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/1458560332652-582507741.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/14583917539362029754027.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/1458560351246-1236561823.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/1458560379458-1719672233.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183091/1458560351246-1236561823.jpg[/IMG][EDIT]Raveslon,2016-03-21 13:44:29[/EDIT]
Filtre Ve Yemleme
Çok teşekkürler. Bettam hiçbiriyle kavgaya girmedi şimdiye kadar, zaten ilk aldığımda da çok sakindi ^_^ sizce dış filtreyi kurayım mi ? Yemlerde de dediğim gibi şimdi bu yemlerin yan sanayi gibi bişey olma ihtimali varmı :D şu çok renkli pul olandan şüpheliyim çünkü pek düzgün durmuyor :D ayrıca onu ne zaman kullansam şu çabucak yesillesiyor vakit ayırdığın için teşekkürler hocam
Çok teşekkürler. Bettam hiçbiriyle kavgaya girmedi şimdiye kadar, zaten ilk aldığımda da çok sakindi ^_^ sizce dış filtreyi kurayım mi ? Yemlerde de dediğim gibi şimdi bu yemlerin yan sanayi gibi bişey olma ihtimali varmı :D şu çok renkli pul olandan şüpheliyim çünkü pek düzgün durmuyor :D ayrıca onu ne zaman kullansam şu çabucak yesillesiyor vakit ayırdığın için teşekkürler hocam
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
Hsrt,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
darknessmania,
EKAR,
ErayDemirel,
syerli,
bysmokin,
umutak,
Burak PEKDEMİR,
mightymurat,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
nazemert1,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
DarioDario,
osmancem,
Balıkmen,
AquaVita,
aviator55,
şansal,
SunkenShrimps,
mcakir17,
metsi,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
