ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mtheking
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2016 13:51
Son Ziyaret:
09 Nisan 2016 00:52
Toplam Mesaj:
46 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat BULUT
Doğum Tarihi:
30 Eylül 1988
Yaş:
37
İl:
Samsun
Meslek:
Sağlık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
50*22*35 bitkili canlı doğuran tankı
SON 10 MESAJI
Bitkili Canlı Doğuran 50×22×35 Akvaryumu
[QUOTE=lim10ata7]Eğer gördüklerim doğruysa o annubias resmen şeffaflaşmış. Gerçekten çok hoş bir görüntü olmuş (tabi bunu istemeyiz ama). Bunun nedeni galiba kloroplastlardan dolayı. Kloroplast sentezlenemediği için yeşil renk kaybolmuş. Bu yüzden şeffaflaşmış. Galiba demir eksikliği ya da aydınlatmanızın renk scaklığında bir problem olabilir.[/QUOTE]
Anubiasin sadece damarları kalmıştı bende mecbur kesmek zorunda kaldim. Suan diğer yapraklarda sıkıntı gözükmüyor. Gozlemliyorum bir sıkıntı oluşursa eksikliklere çare bulmak gerekebilir. Suan el yapımı bir sıvı gübre işimi görüyor gibi. İlginize teşekkürler...
[QUOTE=oblomov]
Isi cok yavas artip azalirsa baliklari olumsuz etkilemez, hatta gece ve gunduz arasindaki isi farkinin baliklarda uremeyi tetikledigi bile soyleniyor. O yuzden sabah isinin 26 ya dusmesi onemli degil, minimum 26 oluyorsa isiticiyi bence hic kullanmayin.[/QUOTE]
Evet hızlı ısı değişimlerin e dikkat ediyorum. Isıtıcıyı dediğiniz gibi fişini çektim. Şu ana kadar hiç 26°c nin altına düşmedi akvaryum. Baliklarda mutlu gözüküyor lar ve hızla büyümeye ve renklenmeye devam ediyorlar. İlginize teşekkürler...
Akvaryumumun son hali,
[B][/B][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160220_124556.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160220_124738.jpg[/IMG]
Bacopa monnieri bitkilerinin yaprakları dökülüyor yada biri onları koparıyor coZemedim[;)], bu bitkide neden gelişme olmuyor sizce.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160220_124732.jpg[/IMG][EDIT]Mtheking,2016-02-20 13:02:10[/EDIT]
[QUOTE=lim10ata7]Eğer gördüklerim doğruysa o annubias resmen şeffaflaşmış. Gerçekten çok hoş bir görüntü olmuş (tabi bunu istemeyiz ama). Bunun nedeni galiba kloroplastlardan dolayı. Kloroplast sentezlenemediği için yeşil renk kaybolmuş. Bu yüzden şeffaflaşmış. Galiba demir eksikliği ya da aydınlatmanızın renk scaklığında bir problem olabilir.[/QUOTE]
Anubiasin sadece damarları kalmıştı bende mecbur kesmek zorunda kaldim. Suan diğer yapraklarda sıkıntı gözükmüyor. Gozlemliyorum bir sıkıntı oluşursa eksikliklere çare bulmak gerekebilir. Suan el yapımı bir sıvı gübre işimi görüyor gibi. İlginize teşekkürler...
[QUOTE=oblomov]
Isi cok yavas artip azalirsa baliklari olumsuz etkilemez, hatta gece ve gunduz arasindaki isi farkinin baliklarda uremeyi tetikledigi bile soyleniyor. O yuzden sabah isinin 26 ya dusmesi onemli degil, minimum 26 oluyorsa isiticiyi bence hic kullanmayin.[/QUOTE]
Evet hızlı ısı değişimlerin e dikkat ediyorum. Isıtıcıyı dediğiniz gibi fişini çektim. Şu ana kadar hiç 26°c nin altına düşmedi akvaryum. Baliklarda mutlu gözüküyor lar ve hızla büyümeye ve renklenmeye devam ediyorlar. İlginize teşekkürler...
Akvaryumumun son hali,
[B][/B][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160220_124556.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160220_124738.jpg[/IMG]
Bacopa monnieri bitkilerinin yaprakları dökülüyor yada biri onları koparıyor coZemedim[;)], bu bitkide neden gelişme olmuyor sizce.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160220_124732.jpg[/IMG][EDIT]Mtheking,2016-02-20 13:02:10[/EDIT]
Bitkili Canlı Doğuran 50×22×35 Akvaryumu
[QUOTE=Hayrettin2014]
oda sıcaklığı ile su ısınmaz fikrinize ben malesef katılamayacağım, 450 litrelik tankımda ısıtıcı kullanmıyorum, akvaryumda iç filitre, dış filitre var ve tropheus besliyorum, suyun sıcaklığı 24-25 derecede sabit duruyor, oda sıcaklığı ise 26 derece.
Bu arkadaş aydınlatmaya "Aydınlatma: Resun R-10 W 1 adet" yazmış, zannedersem yanlış yazmış, aydınlatma suya çok yakınsa suyu gereğinden fazla ısıtabilir, aydınlatmaya bir bakmak lazım , [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgilendirme için,
Aydinlatma doğru yazdim yani florasanin üzerinde bu yaziyor. Evet florasan suya çok yakın yani arada 4-5 cm var ve bahsettiğim gibi kapaklı bir akvaryum. Sabah ısı 26 °c ye düşmüştü bende ısıtıcıyı tekrar çalıştırdım. 27 °c ye ayarlı. Şimdi tekrar baktığımda 28 °c ye çıkmış akvaryum suyu.
Anladığım kadarıyla aydınlatıcı 1 °c artırmış suyun. Isıtıcıyı 26 °c ye ayarlayıp. Enfazla ısı değişiminin 1 °c olmasını sağlamak istiyorum. Yoksa 2 °c balıklar ve bitkiler için büyük sıkıntı oluşturabilir kanaatindeyim.
[QUOTE=Hayrettin2014]
oda sıcaklığı ile su ısınmaz fikrinize ben malesef katılamayacağım, 450 litrelik tankımda ısıtıcı kullanmıyorum, akvaryumda iç filitre, dış filitre var ve tropheus besliyorum, suyun sıcaklığı 24-25 derecede sabit duruyor, oda sıcaklığı ise 26 derece.
Bu arkadaş aydınlatmaya "Aydınlatma: Resun R-10 W 1 adet" yazmış, zannedersem yanlış yazmış, aydınlatma suya çok yakınsa suyu gereğinden fazla ısıtabilir, aydınlatmaya bir bakmak lazım , [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgilendirme için,
Aydinlatma doğru yazdim yani florasanin üzerinde bu yaziyor. Evet florasan suya çok yakın yani arada 4-5 cm var ve bahsettiğim gibi kapaklı bir akvaryum. Sabah ısı 26 °c ye düşmüştü bende ısıtıcıyı tekrar çalıştırdım. 27 °c ye ayarlı. Şimdi tekrar baktığımda 28 °c ye çıkmış akvaryum suyu.
Anladığım kadarıyla aydınlatıcı 1 °c artırmış suyun. Isıtıcıyı 26 °c ye ayarlayıp. Enfazla ısı değişiminin 1 °c olmasını sağlamak istiyorum. Yoksa 2 °c balıklar ve bitkiler için büyük sıkıntı oluşturabilir kanaatindeyim.
Bitkili Canlı Doğuran 50×22×35 Akvaryumu
[QUOTE=yeknet]Oda sıcaklığı ile su ısınmaz. Zaten filtre sürekli devirdaim yapıyor. başka bir termometre ile akıntısız yerden ölçüm yapın. [/QUOTE]
Isıticinin fişini çektim ve akvaryumun yakinindaki kaloriferi kapattim. Suan sicaklik 27 ye düştü. Bu sıcaklık yeterli diye biliyorum. Sizceyeterli mi?
[QUOTE=Hobilepistes]Emek,lerinize sağlık maşallah.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=yeknet]Oda sıcaklığı ile su ısınmaz. Zaten filtre sürekli devirdaim yapıyor. başka bir termometre ile akıntısız yerden ölçüm yapın. [/QUOTE]
Isıticinin fişini çektim ve akvaryumun yakinindaki kaloriferi kapattim. Suan sicaklik 27 ye düştü. Bu sıcaklık yeterli diye biliyorum. Sizceyeterli mi?
[QUOTE=Hobilepistes]Emek,lerinize sağlık maşallah.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.
Bitkili Akvaryumda Hastalik Tedavisi.yardım!..
Teşekkürler uyarılarınizi dikkate alicam.
Teşekkürler uyarılarınizi dikkate alicam.
Bitkili Akvaryumda Hastalik Tedavisi.yardım!..
Merhaba arkadaşlar.
35 litrelik bitkili akvaryumumda 2 platinin biri bugün öldü. Diğer platininde kuyruk erimesi var gibi geldi bana resmini atıyorum şimdi. Lepisteslerede bulaşmış olabilir mi?
Elimde maxiSol un macrofish ve dezenisol cm deri losyonlari var. Bunları bitkili akvaryumda kullanabilirmiyim. İlle karantina mi uygulamaliyim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/145554549325996621639.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/14555457927211838856787.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/1455545941371-2010320723.jpg[/IMG][EDIT]Mtheking,2016-02-15 16:23:08[/EDIT]
Yardım edecek kimse yok mu
Merhaba arkadaşlar.
35 litrelik bitkili akvaryumumda 2 platinin biri bugün öldü. Diğer platininde kuyruk erimesi var gibi geldi bana resmini atıyorum şimdi. Lepisteslerede bulaşmış olabilir mi?
Elimde maxiSol un macrofish ve dezenisol cm deri losyonlari var. Bunları bitkili akvaryumda kullanabilirmiyim. İlle karantina mi uygulamaliyim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/145554549325996621639.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/14555457927211838856787.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/1455545941371-2010320723.jpg[/IMG][EDIT]Mtheking,2016-02-15 16:23:08[/EDIT]
Yardım edecek kimse yok mu
Bitkili Canlı Doğuran 50×22×35 Akvaryumu
[QUOTE=doctorec]
Gaziantep'te yazın sıcaklık 40 derecelerde olduğu zaman benim akvaryum 30 dereceyi hiç görmedi. Günde 8 saat aralıksız ışık olmasına rağmen. 29 derece oldukça yüksek bir sıcaklık. Sadece elle konntrolde bile anlaşılır o derecede ki sıcaklık. [/QUOTE]
O zaman termometrede var birşey. Bakicam en kisa zamanda.[:)]
[QUOTE=doctorec]
Gaziantep'te yazın sıcaklık 40 derecelerde olduğu zaman benim akvaryum 30 dereceyi hiç görmedi. Günde 8 saat aralıksız ışık olmasına rağmen. 29 derece oldukça yüksek bir sıcaklık. Sadece elle konntrolde bile anlaşılır o derecede ki sıcaklık. [/QUOTE]
O zaman termometrede var birşey. Bakicam en kisa zamanda.[:)]
Bitkili Canlı Doğuran 50×22×35 Akvaryumu
Bir yerde bir yanlışlık var ama neyse bulucam inşallah. Öncelik başka bir derece edinmem lazım.
Bir yerde bir yanlışlık var ama neyse bulucam inşallah. Öncelik başka bir derece edinmem lazım.
Bitkili Canlı Doğuran 50×22×35 Akvaryumu
[QUOTE=doctorec]
Oda Sıcaklığıyla 29 a çıkması çok zor. Yazın en sıcak zamanlarında değiliz ki? [/QUOTE]
Ev merkezi sistem kaloriferli sıcaklığı ayarlayamıyorum odanin. Birde akvaryum kapaklı ışık yüzünden sıcaklık o kadar artiyor olabilir mi?[EDIT]Mtheking,2016-02-13 18:50:48[/EDIT]
[QUOTE=doctorec]
Oda Sıcaklığıyla 29 a çıkması çok zor. Yazın en sıcak zamanlarında değiliz ki? [/QUOTE]
Ev merkezi sistem kaloriferli sıcaklığı ayarlayamıyorum odanin. Birde akvaryum kapaklı ışık yüzünden sıcaklık o kadar artiyor olabilir mi?[EDIT]Mtheking,2016-02-13 18:50:48[/EDIT]
Bitkili Canlı Doğuran 50×22×35 Akvaryumu
Nasil[QUOTE=Berkozdiker]Bence su çok sıcak bitkiler için uygun değil sıcaklığı düşürmeniz gerekir. Benim akvaryumum da kendi kendine ısınıyor sanıyordum ama sıkıntı termometredeymiş aslında sıcaklık o kadar fazla değilmiş. Termometrenin doğruluğundan eminseniz sıcaklığı 25 dereceye düşürmenizi öneririm[/QUOTE]
Nasil düşürmem gerek. Oda sıcaklığıda hep 26 larda.
Nasil[QUOTE=Berkozdiker]Bence su çok sıcak bitkiler için uygun değil sıcaklığı düşürmeniz gerekir. Benim akvaryumum da kendi kendine ısınıyor sanıyordum ama sıkıntı termometredeymiş aslında sıcaklık o kadar fazla değilmiş. Termometrenin doğruluğundan eminseniz sıcaklığı 25 dereceye düşürmenizi öneririm[/QUOTE]
Nasil düşürmem gerek. Oda sıcaklığıda hep 26 larda.
Bitkili Canlı Doğuran 50×22×35 Akvaryumu
Evet arkadaşlar anubiasi kurtaramadık, 3yaprak kaldı. Beyaz taşı çıkarıp daha küçük bir taşa bağladım anubiası. Peki bitkilerimin gelisimleri neden bu kadar yavaş sizce?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160213_152600.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160213_152614.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar anubiasi kurtaramadık, 3yaprak kaldı. Beyaz taşı çıkarıp daha küçük bir taşa bağladım anubiası. Peki bitkilerimin gelisimleri neden bu kadar yavaş sizce?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160213_152600.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182154/20160213_152614.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
