ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Musa007
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Aralık 2015 18:04
Son Ziyaret:
13 Şubat 2016 00:30
Toplam Mesaj:
23 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Musa Akman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
75×35×45
Lepistes
Moli
Plati
Melek
Çöpçü
Vatoz
SON 10 MESAJI
Pipo Filtre
[QUOTE=Ahesya]Musa kardeşim,
Bu motorlu tip, havayla çalışanından çok daha fazla verimli olur.
Yalnız, fiyatı biraz abartılmış gibi geldi bana. Bence, herhangi bir pipo filtreye, 8-10 liralık motor ekleyerek, daha iyisi yapılabilir.
Boşver uğraşamam diyorsan, bunu, 60 lt lik yavru tankında verimli bir şekilde kullanabilirsin. Kolay gelsin.[/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim. Verdiğiniz fikride degerlendiricem teşekkürler.[:iyi:]
[QUOTE=Ahesya]Musa kardeşim,
Bu motorlu tip, havayla çalışanından çok daha fazla verimli olur.
Yalnız, fiyatı biraz abartılmış gibi geldi bana. Bence, herhangi bir pipo filtreye, 8-10 liralık motor ekleyerek, daha iyisi yapılabilir.
Boşver uğraşamam diyorsan, bunu, 60 lt lik yavru tankında verimli bir şekilde kullanabilirsin. Kolay gelsin.[/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim. Verdiğiniz fikride degerlendiricem teşekkürler.[:iyi:]
Pipo Filtre
[QUOTE=Tunc Berk]Bu kendinden motorlu, diğer pipolar gibi hava ile alakası yok, bu nedenle tepedeki su çıkışını yüzeye ve yüzeyden yukarı konumlandırırsanız suya oksijen yedirebilirsiniz.[/QUOTE]
60 litrelik yavru akvaryumunu idare edebilecek niteliktemidir peki ? ya
[QUOTE=Tunc Berk]Bu kendinden motorlu, diğer pipolar gibi hava ile alakası yok, bu nedenle tepedeki su çıkışını yüzeye ve yüzeyden yukarı konumlandırırsanız suya oksijen yedirebilirsiniz.[/QUOTE]
60 litrelik yavru akvaryumunu idare edebilecek niteliktemidir peki ? ya
Pipo Filtre
[B]Hayırlı akşamlar arkadaşlar. Yavru akvaryumum için böyle bişey gördüm. Yeterince filtreleme yapar mı acaba ve yeteri kadar oksijen hava sağlar mı ?[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/Screenshot_2016-01-25-17-26-39.png[/IMG]
[B]Hayırlı akşamlar arkadaşlar. Yavru akvaryumum için böyle bişey gördüm. Yeterince filtreleme yapar mı acaba ve yeteri kadar oksijen hava sağlar mı ?[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/Screenshot_2016-01-25-17-26-39.png[/IMG]
Akvaryum İkiye Bölme
Yavru tankı olacağı için sünger filtre kullanmayı düşünüyorum
Yavru tankı olacağı için sünger filtre kullanmayı düşünüyorum
Akvaryum İkiye Bölme
[QUOTE=onlyn_gny]İçten içe ölçüleri alın akvaryumun boy en normal akvaryumdna yarım santim uzun dursun ölçüleri tam olarak alırsaniz camı yan olarak akvaryumun için koyup bölecek şekilde çevirirseniz arka ve ön camın arasına sıkışır tabi tam bölecegın yerden kumu biraztemizle o kısımdan sonra kumu geri dagıtırsın alttakı boşlukları yerleştıremesen bıle kapar ön ve arka camıda çizmez onuda söyleyım sımdıden 2 yıl kulllandım boyle akvaryum[/QUOTE]
Anladım fikriniz için teşekkür ederim.
Ama camla filtrasyonun düşük olabileceğini düşündüğüm icin camla uğraşmak istemedim[:)]
[QUOTE=onlyn_gny]İçten içe ölçüleri alın akvaryumun boy en normal akvaryumdna yarım santim uzun dursun ölçüleri tam olarak alırsaniz camı yan olarak akvaryumun için koyup bölecek şekilde çevirirseniz arka ve ön camın arasına sıkışır tabi tam bölecegın yerden kumu biraztemizle o kısımdan sonra kumu geri dagıtırsın alttakı boşlukları yerleştıremesen bıle kapar ön ve arka camıda çizmez onuda söyleyım sımdıden 2 yıl kulllandım boyle akvaryum[/QUOTE]
Anladım fikriniz için teşekkür ederim.
Ama camla filtrasyonun düşük olabileceğini düşündüğüm icin camla uğraşmak istemedim[:)]
Akvaryum İkiye Bölme
[QUOTE=onlyn_gny]Ne için ayırdıgınızı söyleyin ona göre göre fikrim var[/QUOTE]
Yavruluk için ve ilerde büyüyünce dişi,erkek ayrımı yapmak amacıyla uğraştım. Sizin fikriniz nedir merak ettim [:?]
[QUOTE=onlyn_gny]Ne için ayırdıgınızı söyleyin ona göre göre fikrim var[/QUOTE]
Yavruluk için ve ilerde büyüyünce dişi,erkek ayrımı yapmak amacıyla uğraştım. Sizin fikriniz nedir merak ettim [:?]
Akvaryum İkiye Bölme
Merhabalar akvarist arkadaşlarım.Ve biraz çalışma sonucunda akvaryumumu böldüm ve sizlerle paylaşmak istedim.
[K]Malzemelerimiz[/K]
1-Akvaryum silikonu / 11,50TL
2-12*12 Kablo kanalı / 1,90TL
3-16*16 Kablo kanalı / 2,90TL
4-Maket bıçağı / Evde vardı[:)]
5-Sineklik / 2,50TL
6-Misine / Evde vardı[:)]
7-İğne / Evde vardı[:)]
8-Metre / Evde vardı[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/16x16.jpg[/IMG]
Öncelikle akvaryum yüksekliğinde akvaryumunuzu kaça bölecekseniz karşılıklı olmak üzere 16*16 lık kablo kanalını kesiyoruz ve akvaryumumuzun karşılıklı camlarına ve tabanına silikonla yapıştırıyoruz.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190537.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190553.jpg[/IMG]
Sıra geldi sineklik yapımımıza [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/kablo-kanal196177_12.jpg[/IMG]
Elimizde bulunan 12*12 lık kablo kanalımızı akvaryumun ölçülerinde Örn:60*30*40*30=160cm uzunluğunda kesiyoruz ve çerçevesini oluşturacağımız sinekliğimizin köşelerini oluşturmak için şu şekilde[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190908.jpg[/IMG]
kesiyoruz ve birleştiriyoruz.Sinekliğimizin çercevesi hazır [:)]
Geldi sinekliği çerçeveye yerleştirmeye.Kablo kanalından çıkardığımız kapakları kullanarak sinekliğimizi oturtuyoruz ama her oturtuğumuz kapağın olduğu yeri misine ve iğne yardımıyla sıkıca dikiyoruz.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190836.jpg[/IMG] Eğer dikmezsek sinekliğimizi gerdirmeye başladığımızda kapaklar atacak ve sizi uğraştıracaktır[:cik:]dikkat edin [;)]
Ve sonuç olarak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_193906.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_193937.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190357.jpg[/IMG]
[B]
Söküp takılabilir sineklikle bölme işlemimiz bitmiştir.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190501.jpg[/IMG]
Aklınıza takılan veya sormak istediğiniz herhangi birşey olursa yardımcı olmak isterim[8)]
Eğer akvarist dostlarıma kardeşlerime abilerime yardımcı olabildiysem ne mutlu bana[:)]
Merhabalar akvarist arkadaşlarım.Ve biraz çalışma sonucunda akvaryumumu böldüm ve sizlerle paylaşmak istedim.
[K]Malzemelerimiz[/K]
1-Akvaryum silikonu / 11,50TL
2-12*12 Kablo kanalı / 1,90TL
3-16*16 Kablo kanalı / 2,90TL
4-Maket bıçağı / Evde vardı[:)]
5-Sineklik / 2,50TL
6-Misine / Evde vardı[:)]
7-İğne / Evde vardı[:)]
8-Metre / Evde vardı[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/16x16.jpg[/IMG]
Öncelikle akvaryum yüksekliğinde akvaryumunuzu kaça bölecekseniz karşılıklı olmak üzere 16*16 lık kablo kanalını kesiyoruz ve akvaryumumuzun karşılıklı camlarına ve tabanına silikonla yapıştırıyoruz.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190537.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190553.jpg[/IMG]
Sıra geldi sineklik yapımımıza [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/kablo-kanal196177_12.jpg[/IMG]
Elimizde bulunan 12*12 lık kablo kanalımızı akvaryumun ölçülerinde Örn:60*30*40*30=160cm uzunluğunda kesiyoruz ve çerçevesini oluşturacağımız sinekliğimizin köşelerini oluşturmak için şu şekilde[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190908.jpg[/IMG]
kesiyoruz ve birleştiriyoruz.Sinekliğimizin çercevesi hazır [:)]
Geldi sinekliği çerçeveye yerleştirmeye.Kablo kanalından çıkardığımız kapakları kullanarak sinekliğimizi oturtuyoruz ama her oturtuğumuz kapağın olduğu yeri misine ve iğne yardımıyla sıkıca dikiyoruz.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190836.jpg[/IMG] Eğer dikmezsek sinekliğimizi gerdirmeye başladığımızda kapaklar atacak ve sizi uğraştıracaktır[:cik:]dikkat edin [;)]
Ve sonuç olarak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_193906.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_193937.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190357.jpg[/IMG]
[B]
Söküp takılabilir sineklikle bölme işlemimiz bitmiştir.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/20160119_190501.jpg[/IMG]
Aklınıza takılan veya sormak istediğiniz herhangi birşey olursa yardımcı olmak isterim[8)]
Eğer akvarist dostlarıma kardeşlerime abilerime yardımcı olabildiysem ne mutlu bana[:)]
Hailea Aco 6604-6603 Hakkında..
[QUOTE=THERACULA]O fiyata alinabilecek en sessiz hava motorlarindan birisi. Ancak bence biraz butcenizi zorlayın eheim 400 alin. Daha uzun sure daha guclu olarak kullanabilir siniz.
Saygilar.[/QUOTE][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/PetShop_5567350.jpg[/IMG]
Bahsettiğiniz hava motoru bu sanırım ? Doğrumudur ?
[QUOTE=THERACULA]O fiyata alinabilecek en sessiz hava motorlarindan birisi. Ancak bence biraz butcenizi zorlayın eheim 400 alin. Daha uzun sure daha guclu olarak kullanabilir siniz.
Saygilar.[/QUOTE][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180947/PetShop_5567350.jpg[/IMG]
Bahsettiğiniz hava motoru bu sanırım ? Doğrumudur ?
Hailea Aco 6604-6603 Hakkında..
Selam akvarist dostlarım.
Sessiz bi hava motoruna ihtiyacım var rahat uyuyabilmek için:)
Hem fiyatı uygun hemde sessiz birşey istiyorum. İnternette araştırdığım uygun ve sessiz bu markayi modeli buldum. Kullanan arkadaşlarım veya önerebileceğiniz bi hava motoru varmı acaba???[EDIT]Musa007,2016-01-18 19:03:00[/EDIT]
Selam akvarist dostlarım.
Sessiz bi hava motoruna ihtiyacım var rahat uyuyabilmek için:)
Hem fiyatı uygun hemde sessiz birşey istiyorum. İnternette araştırdığım uygun ve sessiz bu markayi modeli buldum. Kullanan arkadaşlarım veya önerebileceğiniz bi hava motoru varmı acaba???[EDIT]Musa007,2016-01-18 19:03:00[/EDIT]
Lepistes Yavrularim.
Merhabalar..
Benimde yaklaşık 25 tane yavrum var ve 30*14*25 ölçülerinde 10 litrelik yavru akvaryumu var. Şuanda tam olarak 1 haftalık oldular. Kaç gün sonra ana tanka bırakmam gerek? canlı bitkim yok bi kaç tane cansız bitki var sadece..
Merhabalar..
Benimde yaklaşık 25 tane yavrum var ve 30*14*25 ölçülerinde 10 litrelik yavru akvaryumu var. Şuanda tam olarak 1 haftalık oldular. Kaç gün sonra ana tanka bırakmam gerek? canlı bitkim yok bi kaç tane cansız bitki var sadece..
SON MESAJLAR
- Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
