ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seyithan7721
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2012 20:55
Son Ziyaret:
22 Ekim 2015 10:34
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
seyithan yalınkılıç
Doğum Tarihi:
15 Aralık 1983
Yaş:
42
İl:
Yalova
Meslek:
müdür
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
seyithan yalınkılıç
SON 10 MESAJI
Yem Önerisi
[QUOTE=Kizilirmakbaligi]Sarı prenses, yunus, vatoz ve makrakanta için yem önerilerinizi bekliyorum marka ve cins ismi olarak söylerseniz çok memnun kalacağım ayrıca 200 litre için 200 watt ısıtıcı mı almalıyım jbl nasıldır? derecelerden de sera dijital derece doğru sonuçlar verir mi ?[/QUOTE]
200w ısıtıcı yetr artar bile tavsiyem eheim alman
yem önerisine gelince karma tank ve beslenmeleri farkli olduğundan hepsinin tüketeceği ortak bir yem yok gibi ama
şöyle bi diyet uygula derim tetra pro alge bitkisel yem hepsine kullanabilirsin nls terra a da kullanabilirsin ama biraz pahalı yemdir haftada 2 kere versen yeter ve bağışıklığa çok ciddi farklılık katar
[QUOTE=Kizilirmakbaligi]Sarı prenses, yunus, vatoz ve makrakanta için yem önerilerinizi bekliyorum marka ve cins ismi olarak söylerseniz çok memnun kalacağım ayrıca 200 litre için 200 watt ısıtıcı mı almalıyım jbl nasıldır? derecelerden de sera dijital derece doğru sonuçlar verir mi ?[/QUOTE]
200w ısıtıcı yetr artar bile tavsiyem eheim alman
yem önerisine gelince karma tank ve beslenmeleri farkli olduğundan hepsinin tüketeceği ortak bir yem yok gibi ama
şöyle bi diyet uygula derim tetra pro alge bitkisel yem hepsine kullanabilirsin nls terra a da kullanabilirsin ama biraz pahalı yemdir haftada 2 kere versen yeter ve bağışıklığa çok ciddi farklılık katar
Akvaryum Cam Dizimi
[QUOTE=shiroii]Selam arkadaşlar ben 90.60.40 ebatlarında cama cam akvaryum yapmak istiyorum.akşamdan beri forumda birçok konu okudum bununla ilgili ama çok değişik uygulama var ve kafam karıştı.Asıl mevzu tan ve ön arka camların taban camının yanındanmı slikonlanması veya üstündenmi slikonlanması.ayrıca kayıt kuşak yapmam gereklimi 10mm camdan yaptırıcam akvaryumu.teşekkürler..[/QUOTE]
taban camın üstüne konur en mantıklı şekli budur çünkü basınca daha fazla dirençli olur arkadaşlarında dediği gibi gereksiz ağırlık olacaktır 10 mm 8 mm fazlasıyla yetecektir bana sorarsan 6 mm bile işini görür düzgün kayıt kuşak at hiç bir sıkıntın kalmaz
[QUOTE=shiroii]Selam arkadaşlar ben 90.60.40 ebatlarında cama cam akvaryum yapmak istiyorum.akşamdan beri forumda birçok konu okudum bununla ilgili ama çok değişik uygulama var ve kafam karıştı.Asıl mevzu tan ve ön arka camların taban camının yanındanmı slikonlanması veya üstündenmi slikonlanması.ayrıca kayıt kuşak yapmam gereklimi 10mm camdan yaptırıcam akvaryumu.teşekkürler..[/QUOTE]
taban camın üstüne konur en mantıklı şekli budur çünkü basınca daha fazla dirençli olur arkadaşlarında dediği gibi gereksiz ağırlık olacaktır 10 mm 8 mm fazlasıyla yetecektir bana sorarsan 6 mm bile işini görür düzgün kayıt kuşak at hiç bir sıkıntın kalmaz
Kazık Mı Yedim?
[QUOTE=Chrispaul9999]Yaklasşık 5-6 gün önce akvaryuma balık ekledim 5 adet plati yavrusu tanesi 5 liradan aldım fakat diger akvaryumcuda yetişiknleri 2.50 lira digerlerine de ornek verirsek 1 lepistes 10 lira iken digerinde 5 liraydı sizin petshoplarınızda fiyatlar nasıl bilgilendirirseniz iyi olur :([/QUOTE]
malesef hemde baya
[QUOTE=Chrispaul9999]Yaklasşık 5-6 gün önce akvaryuma balık ekledim 5 adet plati yavrusu tanesi 5 liradan aldım fakat diger akvaryumcuda yetişiknleri 2.50 lira digerlerine de ornek verirsek 1 lepistes 10 lira iken digerinde 5 liraydı sizin petshoplarınızda fiyatlar nasıl bilgilendirirseniz iyi olur :([/QUOTE]
malesef hemde baya
80 Cm Yükseklik
[QUOTE=meyabaa]Merhaba arkadaşlar. Yeni üye oldum.
Ben geçen hafta 120 cm genişlik,80 cm yükseklik,50 cm derinlikli akvaryum yaptırdım.
10 mm camdan.
Profil demir yaptırdım aynı ölçüde. Suyunu doldurdum 100 de 70 ine kadar su sızdırmaya başladı tabandan. Mecbur akvaryumu boşalttım. Ertesi gün camcı çağırdım.Bazı bölgelere silikon çekmemiş dedi.Tabanda kayıt kuşak var. Patlama riskine karşı ne yapmam gerekiyor? Fotoğraf temsilidir. Tabanım aynı böyle.
Sorularım
1. ben bu akvaryumu ağzına kadar su doldurup ,kum ,kaya koyacağım patlama riski olur mu?
2. yarın camcı çağırıp alüminyum dan çerçeve gibi bir şey yapacağını söyledi,ve üstten kayıt kuşak? sizce yaptırmalı mıyım? yoksa gereksiz mi?
3.sorum camcı sis ta akvaryum silikonu yazmayan silikondan yaptı. sis ta silikon yazıyordu. üstünde lavabo fotoğrafı vardı. balıkları zehirler mi? yoksa hemen su doldurabilir miyim?
önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/IMG_1523.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/IMG_1526.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/IMG_1521.JPG[/IMG][/QUOTE]
özgür bey öncelikle kime yaptırdıysanız bilgisiz biri olduğu yada sallam yaptığı aşikar üstteki kuşaklar hiç bi işe yaramaz o basınç altında onları çıkarıp içten kayıt atın ve kuşakları üzerine yapıştırın sızıntıyıda halettikten sonra
[QUOTE=meyabaa]Merhaba arkadaşlar. Yeni üye oldum.
Ben geçen hafta 120 cm genişlik,80 cm yükseklik,50 cm derinlikli akvaryum yaptırdım.
10 mm camdan.
Profil demir yaptırdım aynı ölçüde. Suyunu doldurdum 100 de 70 ine kadar su sızdırmaya başladı tabandan. Mecbur akvaryumu boşalttım. Ertesi gün camcı çağırdım.Bazı bölgelere silikon çekmemiş dedi.Tabanda kayıt kuşak var. Patlama riskine karşı ne yapmam gerekiyor? Fotoğraf temsilidir. Tabanım aynı böyle.
Sorularım
1. ben bu akvaryumu ağzına kadar su doldurup ,kum ,kaya koyacağım patlama riski olur mu?
2. yarın camcı çağırıp alüminyum dan çerçeve gibi bir şey yapacağını söyledi,ve üstten kayıt kuşak? sizce yaptırmalı mıyım? yoksa gereksiz mi?
3.sorum camcı sis ta akvaryum silikonu yazmayan silikondan yaptı. sis ta silikon yazıyordu. üstünde lavabo fotoğrafı vardı. balıkları zehirler mi? yoksa hemen su doldurabilir miyim?
önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/IMG_1523.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/IMG_1526.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/IMG_1521.JPG[/IMG][/QUOTE]
özgür bey öncelikle kime yaptırdıysanız bilgisiz biri olduğu yada sallam yaptığı aşikar üstteki kuşaklar hiç bi işe yaramaz o basınç altında onları çıkarıp içten kayıt atın ve kuşakları üzerine yapıştırın sızıntıyıda halettikten sonra
Yükseklik 50h Olunca 6mm Cam Sorun Oluşturur Mu?
[QUOTE=brussa]Merhaba arkadaşlar, atıl durumda olan 80x40x50h 6mm bir akvaryumum vardı kullanmamıştım daha önce. Akvaryumda kayıt kuşak vs yoktu,kayıt kuşak attırdım. Yükseklik 50h olunca 6mm cam sorun oluşturur mu? [:?]Teşekkürler..[:)]
Akvaryum bu şuan kayıt kuşak var akvaryumda.
[url=http://hizliresim.com/J64jgJ][img]http://i.hizliresim.com/J64jgJ.jpg[/img][/url][/QUOTE]
hiç bi sıkıntı teşkil etmez gönül rahatlığı ile kullanın
[QUOTE=brussa]Merhaba arkadaşlar, atıl durumda olan 80x40x50h 6mm bir akvaryumum vardı kullanmamıştım daha önce. Akvaryumda kayıt kuşak vs yoktu,kayıt kuşak attırdım. Yükseklik 50h olunca 6mm cam sorun oluşturur mu? [:?]Teşekkürler..[:)]
Akvaryum bu şuan kayıt kuşak var akvaryumda.
[url=http://hizliresim.com/J64jgJ][img]http://i.hizliresim.com/J64jgJ.jpg[/img][/url][/QUOTE]
hiç bi sıkıntı teşkil etmez gönül rahatlığı ile kullanın
Akvaryum Yapıcam Ölçülerde Kararsızım
[QUOTE=gokhankalayci]100*80*100h yapmak istiyorum ciklet beslemek için nasıl ölçüler uygunmu arkadaşlar [/QUOTE]
gökhan bey yapıcağınız akvaryumda çok fazla basınç olacaktır ayrıca 100 cm yükseklik aşırı fazla müdahale etmenizi imkansız hale getiricek yani herşeyi ila çok zor bakabileceğiniz bir tanl olacak bence
[QUOTE=gokhankalayci]100*80*100h yapmak istiyorum ciklet beslemek için nasıl ölçüler uygunmu arkadaşlar [/QUOTE]
gökhan bey yapıcağınız akvaryumda çok fazla basınç olacaktır ayrıca 100 cm yükseklik aşırı fazla müdahale etmenizi imkansız hale getiricek yani herşeyi ila çok zor bakabileceğiniz bir tanl olacak bence
Kolay Bakılan Bitki Hangileri
[QUOTE=Can Akvarist34]Arkadaşlar En Kolay Bakılan Bitkiler Hangileri?[/QUOTE]
[QUOTE=Can Akvarist34]Arkadaşlar En Kolay Bakılan Bitkiler Hangileri?[/QUOTE]
tilki kuyruğu ve javamos ama tilki kuruğunu tavsiye etmemm hem çoğalmanın önüne gecemessin hemde kökü olmadığı için dekore etmek zorr
Çok Mutluyum!
[QUOTE=yigyozkan]Arkadaşlar akvaryumum gayet sağlıklı durumda. 2 hafta önce cuma günü 10 lepistes yavrusu alıp 8 ini kurtarmıştım. Geçtiğimiz cumartesi de balonum yavruladı ve annem 2 yavru kurtardı. Az önce bi baktım 3 yavru kütüğün altından bana ce eee yaptılar
. Beni en iyi anlayacak olan insanlar da siz olduğunuz için sizinle paylaşmak istedim. Hepinizi çok seviyorum
[/QUOTE]

[QUOTE=yigyozkan]Arkadaşlar akvaryumum gayet sağlıklı durumda. 2 hafta önce cuma günü 10 lepistes yavrusu alıp 8 ini kurtarmıştım. Geçtiğimiz cumartesi de balonum yavruladı ve annem 2 yavru kurtardı. Az önce bi baktım 3 yavru kütüğün altından bana ce eee yaptılar
. Beni en iyi anlayacak olan insanlar da siz olduğunuz için sizinle paylaşmak istedim. Hepinizi çok seviyorum
[/QUOTE]
hayırlı olsun sağlıklı büyütmen dileğiyle

sarı prensesler icin akvaryum düzeni
[QUOTE=sonsuzaa]Sarı cıgletı kusturdum yavruluga koydum bu hava motoru ustdenmı baglıcam yoksa altdanmı sımdı ustden hava verıyor yavruları oynatıyor yerınden yavruların sadece gozlerı bellı kuyrukları fln yok erkenmı kusturmusum acaba [/QUOTE]
[QUOTE=sonsuzaa]Sarı cıgletı kusturdum yavruluga koydum bu hava motoru ustdenmı baglıcam yoksa altdanmı sımdı ustden hava verıyor yavruları oynatıyor yerınden yavruların sadece gozlerı bellı kuyrukları fln yok erkenmı kusturmusum acaba [/QUOTE]
erken kusturmusun en yakın zamanda kuluçka makinesi al
2 Lepistesin Yanına Balık Tavsiyesi
[QUOTE=Shantaram]Fanusta 1d 1e lepistes besliyordum, internette gezip tozarken fanusta balık beslemenin hayvanlara işkence etmek oldugunu malesef yeni öğrendim. Bugün 100 litre akvaryum, 30tl lik (özelliklerinden anlamıyorum) filtre, bir de ısıtıcı aldım. Kocaman akvaryum ama içi boş. Birkaç tane daha lepistes almayı düşünüyorum + çöpcü balığı. Kaçar tane almalıyım, bir de bu balıklarla uyum içinde yaşayabilecek, bakımı zor olmayacak (acemiyim çünkü), tür ve kaçar tane almam gerektiği hakkında tavsiyede bulunabilir öisiniz? Ek soru olarak akvaryuma filtre ve ısıtıcıdan başka birşey almam gerekiyor mu? Akvaryumcu gerek yok dedi ama fanusta da besleyebilirsin demişti zamanında, güvenmiyorum adama. Yorum yazarsanız şimdiden teşekkürler. :)[/QUOTE]
[QUOTE=Shantaram]Fanusta 1d 1e lepistes besliyordum, internette gezip tozarken fanusta balık beslemenin hayvanlara işkence etmek oldugunu malesef yeni öğrendim. Bugün 100 litre akvaryum, 30tl lik (özelliklerinden anlamıyorum) filtre, bir de ısıtıcı aldım. Kocaman akvaryum ama içi boş. Birkaç tane daha lepistes almayı düşünüyorum + çöpcü balığı. Kaçar tane almalıyım, bir de bu balıklarla uyum içinde yaşayabilecek, bakımı zor olmayacak (acemiyim çünkü), tür ve kaçar tane almam gerektiği hakkında tavsiyede bulunabilir öisiniz? Ek soru olarak akvaryuma filtre ve ısıtıcıdan başka birşey almam gerekiyor mu? Akvaryumcu gerek yok dedi ama fanusta da besleyebilirsin demişti zamanında, güvenmiyorum adama. Yorum yazarsanız şimdiden teşekkürler. :)[/QUOTE]
slm öncelikle lepistes diğer canlı doğuranlarla anlaşan bi balıktır ama benim tavsiyem görselliğe önem veriyorsan black ay moly platy beslemen velifer ve kılıçkuyrukta var ama velifera biraz agresif bi balık olduğu için tavsiye etmem kılıç a gelirsek akvaryumunda yavru balık göemen çok zor olur çak iyi bi avcıdır çünkü ayrıca fanustan kurtulmuş olmana sevindim 
fanusa hayır

fanusa hayırSON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
