ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fsimsek038
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ocak 2012 14:03
Son Ziyaret:
31 Ağustos 2013 00:19
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Şimşek
Doğum Tarihi:
07 Aralık 1994
Yaş:
31
İl:
Kayseri
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
..Yeni AKVARYUM,Yeni BALIKLAR,Yeni BİR ATMOSFER..
Abi yanına uğramayı çok isterim.. Zaten seninle tanışmıştık Aslan abi ama yine ismini unuttum
Beni mağdur gör lütfen.. Ertürk abiyle gelmiştim hani belki hatırlarsın.. 
şimdi bugün itibariyle kayserideki göndermiş olduğum resimlerdeki üretim haneye gittim.Ramazan abi diye birisi beni yolda karşıladı.Allah razı olsun bana o kadar misafirperver davrandıki üretim hanenin içinde çay yudumlayarak sohbet ettik.
Bana tropheuslar hakkında bilgiler verdi,ayrıca kuracağım akvaryumada yardım edecek
Ramazan abide bana ilangilerin özelliklede yavru alacaksam,sıkıntı olacağını beklemem gerekeceğini söyledi renk alması konusundada hemen strese girdikleri için benim istediğim gibi bir renge ulaşması için hem zaman hemde sakin bir ortam lazım dedi.. Ayrıca banada BULOMBORA yı gösterdi..Bende büyük ihtimal onun yavrularına karar verdim
Ramazan abi bana yavruları olunca ayırıcak inşallah daha yeni getirtmişler,F0 balıklar renkleri görüntüsü aynen attığım fotolardaki gibi.Çok beğendim. SUMP mı yoksa dış filtre mi diye düşünsem mi? Akvaryum 1.50-50-60 olan mobilyalı SUMPlı bugün yaptıracağım ŞEN AKVARYUMADA gittim..Fiyatı : 1.000 tl dedi,sonra 1.25 lik vardı oda SUMPLI onunda fiyatı 750 tl akvaryum sadece bunlar mobilyası arkadaki fonu ve lambalarıyla birlikte diğer Kafa motoru ısıtıcı kum gibi şeylerede gelirsen bir şeyler yaparız dediler.. Hesaplarsam bana 1.50-50-60 lık 1.500 tl ye, diğer 1.25-50-60'lık ise 1.000 tl ye mal olur diye düşünüyorum..Her şey içinde olursa bunların fiyatları böyle oluyor..
yavru almak en son planım ben balıkların düzenini oturtup kendime alıştırmak istiyorum
Daha sonra yavru planları yaparım inşallah Şimdi fiyatlar böyle,balıklarda bekliyor yani daha yeni geldikleri için üreyememişler..Ürediklerinde benimkiler hazır olucaklar..
Ben SUMP konusunda hala kararsızım Dış filtremi SUMP mı? Diğer formlarda da SUMP KESİNLİKLE OLSUN..Dış filtrenin yerini tutar zaten diyorlar ben çok büyük bir ikilemde kaldım.Gittiğim yerdeki balıkların fotolarını atıyım sizlerde görün anne babalarını 



en sonunda bunlara BULOMBORA'larda karar kıldım..
Fsimsek038 2013-08-16 19:36:55
Abi yanına uğramayı çok isterim.. Zaten seninle tanışmıştık Aslan abi ama yine ismini unuttum
Beni mağdur gör lütfen.. Ertürk abiyle gelmiştim hani belki hatırlarsın.. 
şimdi bugün itibariyle kayserideki göndermiş olduğum resimlerdeki üretim haneye gittim.Ramazan abi diye birisi beni yolda karşıladı.Allah razı olsun bana o kadar misafirperver davrandıki üretim hanenin içinde çay yudumlayarak sohbet ettik.
Bana tropheuslar hakkında bilgiler verdi,ayrıca kuracağım akvaryumada yardım edecek
Ramazan abide bana ilangilerin özelliklede yavru alacaksam,sıkıntı olacağını beklemem gerekeceğini söyledi renk alması konusundada hemen strese girdikleri için benim istediğim gibi bir renge ulaşması için hem zaman hemde sakin bir ortam lazım dedi.. Ayrıca banada BULOMBORA yı gösterdi..Bende büyük ihtimal onun yavrularına karar verdim
Ramazan abi bana yavruları olunca ayırıcak inşallah daha yeni getirtmişler,F0 balıklar renkleri görüntüsü aynen attığım fotolardaki gibi.Çok beğendim. SUMP mı yoksa dış filtre mi diye düşünsem mi? Akvaryum 1.50-50-60 olan mobilyalı SUMPlı bugün yaptıracağım ŞEN AKVARYUMADA gittim..Fiyatı : 1.000 tl dedi,sonra 1.25 lik vardı oda SUMPLI onunda fiyatı 750 tl akvaryum sadece bunlar mobilyası arkadaki fonu ve lambalarıyla birlikte diğer Kafa motoru ısıtıcı kum gibi şeylerede gelirsen bir şeyler yaparız dediler.. Hesaplarsam bana 1.50-50-60 lık 1.500 tl ye, diğer 1.25-50-60'lık ise 1.000 tl ye mal olur diye düşünüyorum..Her şey içinde olursa bunların fiyatları böyle oluyor.. yavru almak en son planım ben balıkların düzenini oturtup kendime alıştırmak istiyorum
Daha sonra yavru planları yaparım inşallah Şimdi fiyatlar böyle,balıklarda bekliyor yani daha yeni geldikleri için üreyememişler..Ürediklerinde benimkiler hazır olucaklar..
Ben SUMP konusunda hala kararsızım Dış filtremi SUMP mı? Diğer formlarda da SUMP KESİNLİKLE OLSUN..Dış filtrenin yerini tutar zaten diyorlar ben çok büyük bir ikilemde kaldım.Gittiğim yerdeki balıkların fotolarını atıyım sizlerde görün anne babalarını 


..Yeni AKVARYUM,Yeni BALIKLAR,Yeni BİR ATMOSFER..
Haydi VİRA BİSMİLLAH diyelim,yavaştan yavaştan tavsiyelerle başlıyalım..
1- Akvaryum en az 1.20cm olacak eğer hafif ses yapıyorsa benim odama kurmayı düşünüyordum.Uyumama engel olur mu? Eğer olmazsa ben kendi odama kurucam.Odamada 1.50 cm lik yaptırabilirim.Ama eğer çalışmama ve uyumama engel olacak bir sesse SUMP ben antreye en fazla 1.30 luk yaptırabilirim zorlarsam 1.40cm yer sıkıntısı var.Benim odamda öyle bir sıkıntı yok
2- Evet yavru alıcam abi damızlıklar 120 tlden başlıyor buda bana biraz sıkıntı yaratır hatta biraz değil çok yaratır.Bu gönderdiğim balıklar annesi babası olabilecek adaylardı fakat kayseri'de LD akvaryum,Şen akvaryum çoğu akvaryumcunun iş yaptığı bir abiyle tanıştım.Araştırdım buldum sonunda Balıkları F0 balıklar benimkilerde İnşallah F1 olacaklar
Bugün konuşmaya gidicem aradım kendisini beni çağırdı.
Almasan bile gel bak dedi muhabbet edelim dedi.KAYSERİ dururken hem sularına da alışık balıklar,gidip başka yerden getirtmem.Zor hemde masraf olur diye düşünüyorum.Zaten F0 kolonisinden alıcam yavruları hatta KAYSERİ'deki resimleride atıyorum..
4- SUMP o zaman yaptırıcam akvaryumda kesin olucak,ama ses konusunda biraz daha kararsızım eğer fazla ses oluyorsa odama kuramam bu yüzdende akvaryum 1.30-1.40 cm i geçemez ama eğer ses azsa odama 1.50-60-60 lık ideal diye düşünüyorum





bunlar KAYSERİ'de bulunan F0 ilangi yellowlar ben diğer tür olarak birde BULOMBORA'LAR VAR.Onlar nasıl iki tür arasında git gel yaşıyorum.. KAYSERİ'de bulunan BULOMBORA'ların resimlerinide atıyorum..



sizlerden yorumlar bekliyorum
Haydi VİRA BİSMİLLAH diyelim,yavaştan yavaştan tavsiyelerle başlıyalım..
1- Akvaryum en az 1.20cm olacak eğer hafif ses yapıyorsa benim odama kurmayı düşünüyordum.Uyumama engel olur mu? Eğer olmazsa ben kendi odama kurucam.Odamada 1.50 cm lik yaptırabilirim.Ama eğer çalışmama ve uyumama engel olacak bir sesse SUMP ben antreye en fazla 1.30 luk yaptırabilirim zorlarsam 1.40cm yer sıkıntısı var.Benim odamda öyle bir sıkıntı yok

2- Evet yavru alıcam abi damızlıklar 120 tlden başlıyor buda bana biraz sıkıntı yaratır hatta biraz değil çok yaratır.Bu gönderdiğim balıklar annesi babası olabilecek adaylardı fakat kayseri'de LD akvaryum,Şen akvaryum çoğu akvaryumcunun iş yaptığı bir abiyle tanıştım.Araştırdım buldum sonunda Balıkları F0 balıklar benimkilerde İnşallah F1 olacaklar
Bugün konuşmaya gidicem aradım kendisini beni çağırdı.
Almasan bile gel bak dedi muhabbet edelim dedi.KAYSERİ dururken hem sularına da alışık balıklar,gidip başka yerden getirtmem.Zor hemde masraf olur diye düşünüyorum.Zaten F0 kolonisinden alıcam yavruları hatta KAYSERİ'deki resimleride atıyorum..4- SUMP o zaman yaptırıcam akvaryumda kesin olucak,ama ses konusunda biraz daha kararsızım eğer fazla ses oluyorsa odama kuramam bu yüzdende akvaryum 1.30-1.40 cm i geçemez ama eğer ses azsa odama 1.50-60-60 lık ideal diye düşünüyorum

bunlar KAYSERİ'de bulunan F0 ilangi yellowlar ben diğer tür olarak birde BULOMBORA'LAR VAR.Onlar nasıl iki tür arasında git gel yaşıyorum.. KAYSERİ'de bulunan BULOMBORA'ların resimlerinide atıyorum..
sizlerden yorumlar bekliyorum

..Yeni AKVARYUM,Yeni BALIKLAR,Yeni BİR ATMOSFER..
Sump sistemi ayrı bir profesyonelliktir. Öncelikle Hangi balık türünü sevdiğinizi yazarsanız öneri verebiliriz çok kararsız gibisiniz.
Tropheus Türü İle İlgili Bütün Bilgileri Burada Bulabilirsiniz;
Aslında balık konusunda ben karar verdim.Tropheus kesin besleyeceğim fakat troplardan hangi türden seçeceğime karar vermedim hem daha akvaryum araştırması da yapıyorum.. Yani akvaryumu nasıl bir şey yaptırsam diye.. Tropheuslardan İlangi yellow ları beslemem %80 ihtimal diğer %20 oran ise tropların diğer türlerini düşünmem.Troplar konusunda bilgim var okudum bayağı şimdi tür seçme aşamasındayım birde akvaryum kurma..
Ama akvaryumda SUMP SİSTEMİNİN ne işe yaradığını merak ediyorum yaptıracağım akvaryumu büyük bir ihtimal Şen akvaryumda yaptırıcam.Fotolarını size atıyım.İçinde SUMP un olup olmaması üzerinde kararsızım..

Ama akvaryumda SUMP SİSTEMİNİN ne işe yaradığını merak ediyorum yaptıracağım akvaryumu büyük bir ihtimal Şen akvaryumda yaptırıcam.Fotolarını size atıyım.İçinde SUMP un olup olmaması üzerinde kararsızım..

..Yeni AKVARYUM,Yeni BALIKLAR,Yeni BİR ATMOSFER..
Arkadaşlar bayramdan sonra akvaryumcuları gezicem demiştim akvaryum fiyatlarını ve balık fiyatlarını öğrenecektim.Bugün Kayseri'deki 2 büyük akvaryumcuya gittim.Birisi de LD bilirseniz LD'den balık sordum ilangi yellowlara 25-20 tl dedi tabii yavru boylar normal damızlık olanlar 120 tl internetten de araştırıyorum.Diğer DİVA akvaryumda ise sadece red reınbow ve kasakawale var birde duboiseleri var ama duboiseleri satmıyor çok güzeller.Kasakawaleler damızlık olanların fiyatlarını sormadım koloniymiş yavrularını almışlar,onun yavrularıda 15tl 50 adet elimde var diyor..Sonra red reınbowları beğenmedim abinin söylediklerinden sonra bana kavgacılar birbirlerini öldürüyorlar dedi ne kadar doğru abi 20 yıldır bu işin içindeymiş en iyisi kasakawale dedi çok sakin balıklar diye..Akvaryum fiyatları ise DİVA'da 1.20-45-60 şeklinde olan akvaryum 500 tl 1.30-50-60 lık var 700 tl içleri boş haliyle yağmur akvaryumun onları öylesine sordum mobilyalı bunlar bende zaten mobilyalı alıcam.Müsait olduğum bir günde 2 tane daha akvaryumcu var.Fakat birisi sırf akvaryum vede büyük ihtimal akvaryumları oradan alıcam herhalde ama yinede bir gidip sorayım diyorum.Akvaryum yaptırırsam eğer içinde SUMP sistemi olsun mu olmasın mı ? Ne işe yarıyor bu sistem dış filtrenin yerini tutuyor mu ? Yoksa ben yaptırmadan direk dış filtre mi alsam onun yerine..
Böyle gezdikçe sizinle fiyat ve yaptığım şeyler hakkında bilgi vericem sizlerde bana yol gösterirseniz sevinirim..
SAYGILARIMLA..
Arkadaşlar bayramdan sonra akvaryumcuları gezicem demiştim akvaryum fiyatlarını ve balık fiyatlarını öğrenecektim.Bugün Kayseri'deki 2 büyük akvaryumcuya gittim.Birisi de LD bilirseniz LD'den balık sordum ilangi yellowlara 25-20 tl dedi tabii yavru boylar normal damızlık olanlar 120 tl internetten de araştırıyorum.Diğer DİVA akvaryumda ise sadece red reınbow ve kasakawale var birde duboiseleri var ama duboiseleri satmıyor çok güzeller.Kasakawaleler damızlık olanların fiyatlarını sormadım koloniymiş yavrularını almışlar,onun yavrularıda 15tl 50 adet elimde var diyor..Sonra red reınbowları beğenmedim abinin söylediklerinden sonra bana kavgacılar birbirlerini öldürüyorlar dedi ne kadar doğru abi 20 yıldır bu işin içindeymiş en iyisi kasakawale dedi çok sakin balıklar diye..Akvaryum fiyatları ise DİVA'da 1.20-45-60 şeklinde olan akvaryum 500 tl 1.30-50-60 lık var 700 tl içleri boş haliyle yağmur akvaryumun onları öylesine sordum mobilyalı bunlar bende zaten mobilyalı alıcam.Müsait olduğum bir günde 2 tane daha akvaryumcu var.Fakat birisi sırf akvaryum vede büyük ihtimal akvaryumları oradan alıcam herhalde ama yinede bir gidip sorayım diyorum.Akvaryum yaptırırsam eğer içinde SUMP sistemi olsun mu olmasın mı ? Ne işe yarıyor bu sistem dış filtrenin yerini tutuyor mu ? Yoksa ben yaptırmadan direk dış filtre mi alsam onun yerine..
Böyle gezdikçe sizinle fiyat ve yaptığım şeyler hakkında bilgi vericem sizlerde bana yol gösterirseniz sevinirim..
SAYGILARIMLA....Yeni AKVARYUM,Yeni BALIKLAR,Yeni BİR ATMOSFER..
Arkadaşlar akvaryumumu satmış bulunmaktayım
Yeni akvaryum aşamasınıda Volkan Abi gibi sizlerle paylaşmak istiyorum tabii bu biraz uzun bir süreç olucak.Eski akvaryum 170lt'ydi.İçinde amatörlüğümü atmak için 2 sene boyunca sarıprenses,yunus,ıceman besledim.2 sene içinde hem besledim hemde öğrendim.
Akvaryumforum sayesinde tabiikide..Şimdi geri dönüş olarak 1.20-1.30 civarında en az 350 lt alacak şekilde bir akvaryum kurmak istiyorum.İçinde tropheus besleyeceğim.
Çıraklıktan kalfalığa doğru bir geçiş yapıcam inşallah.Akvaryumu antreye koyacağım için yer sıkıntısı var bu yüzden bu boyutları geçemiyorum.Akvaryumum beyaz mobilyalı,içinde silis beyaz kum,arka fon mavi ve birkaç tanede granit taş koymayı düşünüyorum.Sonradan da anubıas yada basit bakımı kolay bitki ekleyebilirim.
Tropheus konusunda biraz daha araştırma yapmam lazım,sizde bana yardımcı olursanız mutluluk duyarım.Ben troplardan ilangi yellow,red reinbow,black kriza gibi türler hoşuma gidiyor ama daha başka birçok tür var.Önerilerinize açığım.Bu üçü üzerinde daha yoğunum.
Akvaryumu kurmam birkaç ay sürebilir.Malum parayıda denkleştirmem lazım.
Ama aşamaları bu konu üzerinden sizlerle paylaşacağım deneyimli akvaryum severlerden yorumlar bekliyorum.SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
TROPHEUS hakkında yazan makaleleri okudum bilgi edindim bayağı sadece yem konusunda biraz daha araştırma yapmam lazım.Akvaryumcuları ziyaret edip fotograf çekebilirsem sizinle paylaşıcam akvaryumumu seçerken sizinde görmenizi istiyorum için %70 oranında ilangi beslemeye karar verdim.Fakat bana yardımcı olmanız lazım şimdi MOORİ İLANGİYLE , CHİMBA İLANGİ'nin arasındaki fark nedir? Bunların hangisine ilangi yellow diyorlar benim burada kafam karıştı internette böyle detaylı göremedim.En kısa sürede Yardımlarınızı bekliyorum..
Arkadaşlar akvaryumumu satmış bulunmaktayım
Yeni akvaryum aşamasınıda Volkan Abi gibi sizlerle paylaşmak istiyorum tabii bu biraz uzun bir süreç olucak.Eski akvaryum 170lt'ydi.İçinde amatörlüğümü atmak için 2 sene boyunca sarıprenses,yunus,ıceman besledim.2 sene içinde hem besledim hemde öğrendim.
Akvaryumforum sayesinde tabiikide..Şimdi geri dönüş olarak 1.20-1.30 civarında en az 350 lt alacak şekilde bir akvaryum kurmak istiyorum.İçinde tropheus besleyeceğim.Çıraklıktan kalfalığa doğru bir geçiş yapıcam inşallah.Akvaryumu antreye koyacağım için yer sıkıntısı var bu yüzden bu boyutları geçemiyorum.Akvaryumum beyaz mobilyalı,içinde silis beyaz kum,arka fon mavi ve birkaç tanede granit taş koymayı düşünüyorum.Sonradan da anubıas yada basit bakımı kolay bitki ekleyebilirim.
Tropheus konusunda biraz daha araştırma yapmam lazım,sizde bana yardımcı olursanız mutluluk duyarım.Ben troplardan ilangi yellow,red reinbow,black kriza gibi türler hoşuma gidiyor ama daha başka birçok tür var.Önerilerinize açığım.Bu üçü üzerinde daha yoğunum.
Akvaryumu kurmam birkaç ay sürebilir.Malum parayıda denkleştirmem lazım.
Ama aşamaları bu konu üzerinden sizlerle paylaşacağım deneyimli akvaryum severlerden yorumlar bekliyorum.SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
TROPHEUS hakkında yazan makaleleri okudum bilgi edindim bayağı sadece yem konusunda biraz daha araştırma yapmam lazım.Akvaryumcuları ziyaret edip fotograf çekebilirsem sizinle paylaşıcam akvaryumumu seçerken sizinde görmenizi istiyorum için %70 oranında ilangi beslemeye karar verdim.Fakat bana yardımcı olmanız lazım şimdi MOORİ İLANGİYLE , CHİMBA İLANGİ'nin arasındaki fark nedir? Bunların hangisine ilangi yellow diyorlar benim burada kafam karıştı internette böyle detaylı göremedim.En kısa sürede Yardımlarınızı bekliyorum..
Ciclihd Kaya Tuzu
Yağlanma felan yaptığı yok.Kaya tuzu normal kum gibi değilde biraz iri taneli olanlar vardır.Bunları fasulye kuru baklagil satan yerlerde bulabilirsin.Torbası yani 5kg 4 liradır. Kayseri de böyle orda nasıl bilemem.Eğer vatoz türünden balığın varsa direk atmamanı tavsiye ederim.Vatozlarda ölümlere yol açabilir.O yüzden siz bir çorba kaşığı ondan alın eritin daha sonra akvaryuma dökün her hafta dip çekiminden sonra dökseniz yeterli fazlassına gerek yok.Çünkü bu malawiler sonuçta tatlı su balıkları deniz balıkları değil.Sana gelen tuz iri taneli bu yüzdem 2-3 tane eritip atsan yeterlidir.Bu arada akvaryumun kaç litre ? eğer 100 ltden az sa 1 tane yeter 150-200 se 2-3 tane eritip atabilirsin.Sağlıklı balıklar
Yağlanma felan yaptığı yok.Kaya tuzu normal kum gibi değilde biraz iri taneli olanlar vardır.Bunları fasulye kuru baklagil satan yerlerde bulabilirsin.Torbası yani 5kg 4 liradır. Kayseri de böyle orda nasıl bilemem.Eğer vatoz türünden balığın varsa direk atmamanı tavsiye ederim.Vatozlarda ölümlere yol açabilir.O yüzden siz bir çorba kaşığı ondan alın eritin daha sonra akvaryuma dökün her hafta dip çekiminden sonra dökseniz yeterli fazlassına gerek yok.Çünkü bu malawiler sonuçta tatlı su balıkları deniz balıkları değil.Sana gelen tuz iri taneli bu yüzdem 2-3 tane eritip atsan yeterlidir.Bu arada akvaryumun kaç litre ? eğer 100 ltden az sa 1 tane yeter 150-200 se 2-3 tane eritip atabilirsin.Sağlıklı balıklar
acil Sp kurtarma. Baktopur kullanımı yardım
Siz bence tüm akvaryumunuz da ilk başta düzenli dip çekimi günlerinizi belirleyin.Daha sonra bu ilaçlar etkili ilaçlardır eğer yanlış kullanılırsa da balık ölümlerine yol açabilir.Siz büyük akvaryumunuza dediğim gibi yaptıysanız herhangi bir sorun yoktur.Eğer küçüktede böyle bir sorun varsa aynı şekilde onada öyle yapın ama her ilaç koyup dip çekimi yaptığınızda filtrenizi dezenfekte etmeyi unutmayın.Balıklarda herhangi bir sorun yoksa boş yere ilaç kullanıp ne siz yorulun nede onlar yada düzenli dip çekimi yapıyorsanız.Düzeninizi hiç bozmayın.Saygılarımla
Siz bence tüm akvaryumunuz da ilk başta düzenli dip çekimi günlerinizi belirleyin.Daha sonra bu ilaçlar etkili ilaçlardır eğer yanlış kullanılırsa da balık ölümlerine yol açabilir.Siz büyük akvaryumunuza dediğim gibi yaptıysanız herhangi bir sorun yoktur.Eğer küçüktede böyle bir sorun varsa aynı şekilde onada öyle yapın ama her ilaç koyup dip çekimi yaptığınızda filtrenizi dezenfekte etmeyi unutmayın.Balıklarda herhangi bir sorun yoksa boş yere ilaç kullanıp ne siz yorulun nede onlar yada düzenli dip çekimi yapıyorsanız.Düzeninizi hiç bozmayın.Saygılarımla
Mikofish - Su Sorunu
Mikofish etkili bir mantar ilacı sayılabilir.Fakat akvaryumunuz kaç litre ? siz fazla ilaç kullanmış olabilirsiniz.3-4 ay olmuş diyorsunuz.Mikofishi nasıl ne arayla kullandınız? ilacı yanlış kullanmış olabilirsiniz.Ayrıca bu kadar detaylı temizlemeden sonra yani berrak görünmemesi imkansız ya iç filtreniz akvaryuma göre yeterli değil belkide çalışmıyor yada siz düzenli bir şekilde haftalık %30 % 40 gibi dip çekimi yapmıyorsunuz.
Mikofish etkili bir mantar ilacı sayılabilir.Fakat akvaryumunuz kaç litre ? siz fazla ilaç kullanmış olabilirsiniz.3-4 ay olmuş diyorsunuz.Mikofishi nasıl ne arayla kullandınız? ilacı yanlış kullanmış olabilirsiniz.Ayrıca bu kadar detaylı temizlemeden sonra yani berrak görünmemesi imkansız ya iç filtreniz akvaryuma göre yeterli değil belkide çalışmıyor yada siz düzenli bir şekilde haftalık %30 % 40 gibi dip çekimi yapmıyorsunuz.
acil Sp kurtarma. Baktopur kullanımı yardım
Osman Bey bende kullandım yunuslarım için tanesini 2tl den aldım.Sizinki hap şeklinde mi? Benim ki öyleyleydi.Eğer hap şeklindeyse bu ilaç dış ve iç parazitlerde kullanılıyor.Ama genelde dış parazit sizinkinin de galiba böyle bir sorunu var.Balığınızı ayrı bir yere alın.İçine hava verin sadece daha sonra hap şeklinde olan bactoburu bir cezvede suyla eritin.Sonra Suyu yavaşça ayırdığınız balığınızın kabına dökün ama hastalık akvaryumunuza da yayılmış olabilir bu yüzden bu tekniği akvaryumunuzda yapın.İlacı döktükten sonra filtreleri durdurun.2-3 saat kadar filtre çalışmasın.Sonra 3 saatin ardında 3-4 saat kadar açık dursun.Bu saatten sonrada suyun %60-70 oranında değiştirin.1 GÜN BEKLEYİP AYNI İŞLEMİ 4 GÜN BOYUNCA UYGULAYIN.DAHA SONRA HASTALIK BİTMİŞ OLACAKTIR.Eğer devam ediyorsa 2 gün arayla tekrardan devam edersiniz.Saygılarımla
Osman Bey bende kullandım yunuslarım için tanesini 2tl den aldım.Sizinki hap şeklinde mi? Benim ki öyleyleydi.Eğer hap şeklindeyse bu ilaç dış ve iç parazitlerde kullanılıyor.Ama genelde dış parazit sizinkinin de galiba böyle bir sorunu var.Balığınızı ayrı bir yere alın.İçine hava verin sadece daha sonra hap şeklinde olan bactoburu bir cezvede suyla eritin.Sonra Suyu yavaşça ayırdığınız balığınızın kabına dökün ama hastalık akvaryumunuza da yayılmış olabilir bu yüzden bu tekniği akvaryumunuzda yapın.İlacı döktükten sonra filtreleri durdurun.2-3 saat kadar filtre çalışmasın.Sonra 3 saatin ardında 3-4 saat kadar açık dursun.Bu saatten sonrada suyun %60-70 oranında değiştirin.1 GÜN BEKLEYİP AYNI İŞLEMİ 4 GÜN BOYUNCA UYGULAYIN.DAHA SONRA HASTALIK BİTMİŞ OLACAKTIR.Eğer devam ediyorsa 2 gün arayla tekrardan devam edersiniz.Saygılarımla
malawiden amerikaya =)
Berkan Bey teşekkür ederim ama ben zebra hariç başka balıklar düşünüyorum zebra bana gösterişli gelmiyor ilginiz için teşekkür ederim =)
Berkan Bey teşekkür ederim ama ben zebra hariç başka balıklar düşünüyorum zebra bana gösterişli gelmiyor ilginiz için teşekkür ederim =)
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

