ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Volkan Şatıroğlu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Aralık 2011 03:24
Son Ziyaret:
09 Mart 2022 00:44
Toplam Mesaj:
105 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
volkan arpa
Doğum Tarihi:
01 Şubat 1985
Yaş:
41
İl:
Igdir
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
volkan ARPA "öd tengri yaşar kişi oğlı kop ölgeli törümiş" zamanı tanrı yaşar insan oğlu hep ölümlü yaratılmıştır(bilge kağan abidesi güney cephesi)
SON 10 MESAJI
ista co2 95gr
İsta 95 gr lık tüplerden yaklaşık 6 adet kullandım,üstelik farklı regulatörlerle!! yaklaşık 3 saniyede 1 kabarcık olarak 7/24 aralıksız kullanımda dayanımı 10 gündür,geceleri kapatılarak kullanımında bu süre 1 aya yaklaşabilir ancak ozamanda tank boyutuna bağlı olarak yeterli ph seviyesine ulaşmak güçleşir...istanın 1 litrelik tüpünü yine aynı oranla kullandığımda 2 ay kadar yetmişti,lütfen insanları yanıltmayalım...
İsta 95 gr lık tüplerden yaklaşık 6 adet kullandım,üstelik farklı regulatörlerle!! yaklaşık 3 saniyede 1 kabarcık olarak 7/24 aralıksız kullanımda dayanımı 10 gündür,geceleri kapatılarak kullanımında bu süre 1 aya yaklaşabilir ancak ozamanda tank boyutuna bağlı olarak yeterli ph seviyesine ulaşmak güçleşir...istanın 1 litrelik tüpünü yine aynı oranla kullandığımda 2 ay kadar yetmişti,lütfen insanları yanıltmayalım...
JBL CristalProfi e1501 GL
Yaklaşık 2 yıldır jbl e 701 gl kullanıyorum,bu model genelde küçük hacimli tanklar için ideal.Benim tankım 70 litre kadar ama 90 litreye kadar idare edebilecek debide..Malzeme kalitesi,sessizlik ve güvenirlik harika ama temizlik konusunda şüheliyim.Neden derseniz suyu üst yan kısımdan alıp tabana yönlendirerek mediadan geçirip üst kısımdan akvaryuma geri yollamak prensibine göre tasarlanmış,lakin suyun garip bir haraket anlayışı vardır hep en kolay yolu seçer..Pre filtre ile ana filtreleme arasına dikdörtgen bir conta koyarak suyun temizlenmeden geri gitmesini engellemeye çalışmışlar ama yinede düşündürücü çünkü buna önlem alan modelde sepetler birbirine tam olarak kenetli değil,şahsi kanaatim en iyi filtre suyu tabandan alan eheim stili filtrelerdir,amano ustanın çelik filtrelerine benzesin diye griye boyamışlığım bile vardır:D
Yaklaşık 2 yıldır jbl e 701 gl kullanıyorum,bu model genelde küçük hacimli tanklar için ideal.Benim tankım 70 litre kadar ama 90 litreye kadar idare edebilecek debide..Malzeme kalitesi,sessizlik ve güvenirlik harika ama temizlik konusunda şüheliyim.Neden derseniz suyu üst yan kısımdan alıp tabana yönlendirerek mediadan geçirip üst kısımdan akvaryuma geri yollamak prensibine göre tasarlanmış,lakin suyun garip bir haraket anlayışı vardır hep en kolay yolu seçer..Pre filtre ile ana filtreleme arasına dikdörtgen bir conta koyarak suyun temizlenmeden geri gitmesini engellemeye çalışmışlar ama yinede düşündürücü çünkü buna önlem alan modelde sepetler birbirine tam olarak kenetli değil,şahsi kanaatim en iyi filtre suyu tabandan alan eheim stili filtrelerdir,amano ustanın çelik filtrelerine benzesin diye griye boyamışlığım bile vardır:D
HOBİ ESKİSİ GİBİ OLACAK MI ?
İnsanoğlunu anlamak mümkün değil,onca canlının(balık veya herhangi bir tür farketmez) ufacık bir alanda sıkışık halde bir sağa bir sola haraket etmesi bünyede nasıl bir haz uyandırıyor merak ediyorum? Aynı şeyin insana yapıldığını hayal edin,ortalama bir oran orantıyla 50 m2 alana 20 insan koyup,haftalık %20 hava değişimi ve tek tip beslenmeyle yaşattığımızı düşünün!!akla nazi toplama kampları gibi geliyor değilmi?Ama nedense biri hayvan olunca işler farklı oluyor zannediyoruz? İnsan aç gözlüdür bununlada yetinmeyiz biz,gider günde kilometrelerce kanat çırpan bir kuşu sadece ve sadece 20cm2 'lik bir kafese tıkar ötüşlerinide mutluluktan sayarız sanki dillerini biliyormuşuz gibi!! Dahada canileşiriz;oğlumuzu omzumuza alıp pazar gezmelerinde hayvanat bahçesine götürürüz sırf velet iki muz yada fıstık atabilsin ve birileri bundan para kazanabilsin diye esir edilmiş zavallıları gösterirz..Değerli akvarist arkadaşlarım lütfen petshoplardan balık almayın,karşı çıkın bu istismara!Biliyorum bazı arkadaşlarımız katılmayacak bu düşünceme,onlara güzel bir ortam sağladıkları bahanesiniyle kednilerini kandıracaklar sanki herbirinin evinden bir nehir akıyormuş yada salonlarında göl varmış gibi!!! Bitkili akvaryum işte buyüzden çok güzel,istediğiniz kadar bitki dikin istediğiniz kadar budayın acı hissetmezler,içine illaki balıkta koyacağım diyorsanız enazından bir arkadaşınızdan alın..saygılar..
İnsanoğlunu anlamak mümkün değil,onca canlının(balık veya herhangi bir tür farketmez) ufacık bir alanda sıkışık halde bir sağa bir sola haraket etmesi bünyede nasıl bir haz uyandırıyor merak ediyorum? Aynı şeyin insana yapıldığını hayal edin,ortalama bir oran orantıyla 50 m2 alana 20 insan koyup,haftalık %20 hava değişimi ve tek tip beslenmeyle yaşattığımızı düşünün!!akla nazi toplama kampları gibi geliyor değilmi?Ama nedense biri hayvan olunca işler farklı oluyor zannediyoruz? İnsan aç gözlüdür bununlada yetinmeyiz biz,gider günde kilometrelerce kanat çırpan bir kuşu sadece ve sadece 20cm2 'lik bir kafese tıkar ötüşlerinide mutluluktan sayarız sanki dillerini biliyormuşuz gibi!! Dahada canileşiriz;oğlumuzu omzumuza alıp pazar gezmelerinde hayvanat bahçesine götürürüz sırf velet iki muz yada fıstık atabilsin ve birileri bundan para kazanabilsin diye esir edilmiş zavallıları gösterirz..Değerli akvarist arkadaşlarım lütfen petshoplardan balık almayın,karşı çıkın bu istismara!Biliyorum bazı arkadaşlarımız katılmayacak bu düşünceme,onlara güzel bir ortam sağladıkları bahanesiniyle kednilerini kandıracaklar sanki herbirinin evinden bir nehir akıyormuş yada salonlarında göl varmış gibi!!! Bitkili akvaryum işte buyüzden çok güzel,istediğiniz kadar bitki dikin istediğiniz kadar budayın acı hissetmezler,içine illaki balıkta koyacağım diyorsanız enazından bir arkadaşınızdan alın..saygılar..
HARABA DİZE( 1.ay)



[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/121170/2014-01-02%2014.09.08.jpg[/I haraba dize 1.ayında



[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/121170/2014-01-02%2014.09.08.jpg[/I haraba dize 1.ayındaTürkiye göllerinde yaşayan balıklar
Yahu el insaf:D:D 10 ton ağırlık yok bilmem 80 metre boy neyaptınız arkadaşlar,bir akvarist kuru furafelere inanırmı,evinde akvaryumu olan her insan bir miktar bilim insanıdır ve bilimsel verilerle konusur...Yayın balığı balık aleminin efsanesidir,öyle bir tasarım harikasıdırki belki bir gün insan oğlu dünya üzerinden silindiğinde bile o sularda avlanmaya devam edecek..Büyük kaslı bir baş ve buna yarı oynar eklemle bağlı çift taraflı testere dişler,zemine yapısık halde yüzmesini sağlayan yassı bir vücut,su dışındaki memeli yada kuşu görmek için başın üst kısmına yakın gözler,burnun ön kısmında köpek balığına özgü jel duyu organları,akıntıdaki ufacık değişikliği algılayan 3 çift bıyık,kuyruk ucuna dek uzanan anal yüzgeçler ve tabiki en önemli evrimsel kozu,su dışındada nefes alabilmek....Şimdi bukadar özelliğe rağmen neden dünyayı istila etmiyor bunlar derseniz;kendilerinde azcık kannibalizim mevcut:D bu sayede nüfuslarını dengede tutuyorlar...Menülerinde kuşlar,memeliler,balıklar,omrgasızlar,hatta nehir tabanındaki ölü canlı artıklarıda dahil yemediği şey yok.Bilim camiası çok fazla ilgi göstermemiş bu türe haklarında yazılan çok fazla bilimsel makale yok ama evrim bazında inanılmaz geçiş özellikleri bulunduruyor,iskelet yapısı kemikle kıkırdak arasında,solunumuda öyle ve en esrarengiz olanı vücut ısılarını düzenlediklerinden şüpheleniliyor....Evet bunca bilgiden sonra varacağımız sonuç tamam güçlüler 2-3 bilemedin 4 metre olurlar ama 10 tonla 80 metre azıcık abartı olmuş:D
Yahu el insaf:D:D 10 ton ağırlık yok bilmem 80 metre boy neyaptınız arkadaşlar,bir akvarist kuru furafelere inanırmı,evinde akvaryumu olan her insan bir miktar bilim insanıdır ve bilimsel verilerle konusur...Yayın balığı balık aleminin efsanesidir,öyle bir tasarım harikasıdırki belki bir gün insan oğlu dünya üzerinden silindiğinde bile o sularda avlanmaya devam edecek..Büyük kaslı bir baş ve buna yarı oynar eklemle bağlı çift taraflı testere dişler,zemine yapısık halde yüzmesini sağlayan yassı bir vücut,su dışındaki memeli yada kuşu görmek için başın üst kısmına yakın gözler,burnun ön kısmında köpek balığına özgü jel duyu organları,akıntıdaki ufacık değişikliği algılayan 3 çift bıyık,kuyruk ucuna dek uzanan anal yüzgeçler ve tabiki en önemli evrimsel kozu,su dışındada nefes alabilmek....Şimdi bukadar özelliğe rağmen neden dünyayı istila etmiyor bunlar derseniz;kendilerinde azcık kannibalizim mevcut:D bu sayede nüfuslarını dengede tutuyorlar...Menülerinde kuşlar,memeliler,balıklar,omrgasızlar,hatta nehir tabanındaki ölü canlı artıklarıda dahil yemediği şey yok.Bilim camiası çok fazla ilgi göstermemiş bu türe haklarında yazılan çok fazla bilimsel makale yok ama evrim bazında inanılmaz geçiş özellikleri bulunduruyor,iskelet yapısı kemikle kıkırdak arasında,solunumuda öyle ve en esrarengiz olanı vücut ısılarını düzenlediklerinden şüpheleniliyor....Evet bunca bilgiden sonra varacağımız sonuç tamam güçlüler 2-3 bilemedin 4 metre olurlar ama 10 tonla 80 metre azıcık abartı olmuş:D
HARABA DİZE( 1.ay)
Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim...Can bey fosfat ve potasyum gibi eklemeler aşırı tecrübe isteyen durumlar,''pardon''filminden alıntı yapacak olursak''az miktarı az bi miktar aşarsan''berbat olması muhtemel:D Muhammet bey benim derdim althernanthara türleriyle;3 yıldır bitkiliyle uğraşırım cuba dahil birçok bitkiyi yetiştirdim ben bu abilerin türleriyle bir türlü barışamadım:D Ne çürüyorlar ne de gelişiyorlar,bir yıl tankta çürümeden ama yeni filizde vermeden yaşayanı gördüm varın siz düşünün:D Neyse bunun sırrı bilen biri söylesin lütfen?
Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim...Can bey fosfat ve potasyum gibi eklemeler aşırı tecrübe isteyen durumlar,''pardon''filminden alıntı yapacak olursak''az miktarı az bi miktar aşarsan''berbat olması muhtemel:D Muhammet bey benim derdim althernanthara türleriyle;3 yıldır bitkiliyle uğraşırım cuba dahil birçok bitkiyi yetiştirdim ben bu abilerin türleriyle bir türlü barışamadım:D Ne çürüyorlar ne de gelişiyorlar,bir yıl tankta çürümeden ama yeni filizde vermeden yaşayanı gördüm varın siz düşünün:D Neyse bunun sırrı bilen biri söylesin lütfen?
HARABA DİZE( 1.ay)
Şİmdilik hiç bir bitkimde çürüme gözlemlemedim aksine tamamında filiz var...
Şİmdilik hiç bir bitkimde çürüme gözlemlemedim aksine tamamında filiz var...
HARABA DİZE( 1.ay)
Kurulum 14.günde,yosun problemim şimdilik yok ancak bitkilerin bazılarında gelişim çok yavaşken bazılarında hızlı..



Kurulum 14.günde,yosun problemim şimdilik yok ancak bitkilerin bazılarında gelişim çok yavaşken bazılarında hızlı..




140 lt Düşük Destekli
erhan bey çok güzel bir kurulum olmuş, son aşamada ve harika görünüyor ,enya'da güzel gitmiş videoya tebrikler:)
erhan bey çok güzel bir kurulum olmuş, son aşamada ve harika görünüyor ,enya'da güzel gitmiş videoya tebrikler:)
Sucul Süksesyon(6.04.2014 güncel+++ )
ahmet bey bitkilerinizin renk tonu harika,sol arka taraftaki kabarık bitki öbeği çok güzel durmuş türü nedir acaba?
ahmet bey bitkilerinizin renk tonu harika,sol arka taraftaki kabarık bitki öbeği çok güzel durmuş türü nedir acaba?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
