ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Muhendis
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
57
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ekim 2010 22:57
Son Ziyaret:
28 Ekim 2023 10:11
Toplam Mesaj:
713 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tansel YANTIRA
Doğum Tarihi:
25 Mart 1984
Yaş:
42
İl:
Ankara
Meslek:
Elektrik-Elektronik Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tansel YANTIRA
SON 10 MESAJI
Dev Tanganyika Rock Akvaryumu
[QUOTE=rccol]
Merhaba,
Öncelikle maşallah diyelim.
Ben de tank içinde yeşillik sevenlerdenim ve kaliteli Amazon Hanceri edindim.
Ancak belli bir süre sonra bu yeşillikleri kalmadı, sararmaya ve delik deşik olmaya başladı.
Devamlı sürgün veriyor ancak sararıyor ve çürümeye başlıyor sanki.
Ben yüksek Ph ve kalsiyum karbonatlı kuma yordum durumu.
Bu konudaki deneyim ve görüşlerinizi almak isterim.[/QUOTE]
Ramazan Bey merhaba,
Benimde PH dan dolayı endişelerim vardı ama 6 ay içerisinde herangi bir sararma olmadı. Üstelik balıları ışığa alıştıramadığım için yeterince ışıkta alamadılar.Mercan kırığı var ve herangi bir gübrede kullanmadım. Akvaryumda oldukça iyi bir dalgalanma var. Bitkiler sürekli hareket halinde. Vatozlarda yüzeylerini temizliyor. Belki nedeni budur.
Saygılar
[QUOTE=rccol]
Merhaba,
Öncelikle maşallah diyelim.
Ben de tank içinde yeşillik sevenlerdenim ve kaliteli Amazon Hanceri edindim.
Ancak belli bir süre sonra bu yeşillikleri kalmadı, sararmaya ve delik deşik olmaya başladı.
Devamlı sürgün veriyor ancak sararıyor ve çürümeye başlıyor sanki.
Ben yüksek Ph ve kalsiyum karbonatlı kuma yordum durumu.
Bu konudaki deneyim ve görüşlerinizi almak isterim.[/QUOTE]
Ramazan Bey merhaba,
Benimde PH dan dolayı endişelerim vardı ama 6 ay içerisinde herangi bir sararma olmadı. Üstelik balıları ışığa alıştıramadığım için yeterince ışıkta alamadılar.Mercan kırığı var ve herangi bir gübrede kullanmadım. Akvaryumda oldukça iyi bir dalgalanma var. Bitkiler sürekli hareket halinde. Vatozlarda yüzeylerini temizliyor. Belki nedeni budur.
Saygılar
Dev Tanganyika Rock Akvaryumu
Pek layık bir video değil ama yoğunluktan ancak bu kadar oldu. Normalde 8000 litrelik eheim dalga motoru var. Akvaryum üstünde ırmak görüntüsü oluyordu ama yavruluklar biraz dagayı azalttı. Yinede zeminde zerre pislik olmuyor.
[VID]https://youtu.be/Cl_TXoDc_J8[/VID]
Pek layık bir video değil ama yoğunluktan ancak bu kadar oldu. Normalde 8000 litrelik eheim dalga motoru var. Akvaryum üstünde ırmak görüntüsü oluyordu ama yavruluklar biraz dagayı azalttı. Yinede zeminde zerre pislik olmuyor.
[VID]https://youtu.be/Cl_TXoDc_J8[/VID]
Dev Tanganyika Rock Akvaryumu
[QUOTE=dancer]Bu 3d arka fon sizce estetiği biraz düşürmüyor mu??yani derinliği yok ediyor bana göre..ama çok da tutuluyor..zevk meselesi olabilir[/QUOTE]
Selamlar,
Tek başına akvaryuma derinlik katıyor aslında ama derinliği arttıracak kaya vs. kullanılmadığından etkisi fazla olmuyor.
[QUOTE=dancer]Bu 3d arka fon sizce estetiği biraz düşürmüyor mu??yani derinliği yok ediyor bana göre..ama çok da tutuluyor..zevk meselesi olabilir[/QUOTE]
Selamlar,
Tek başına akvaryuma derinlik katıyor aslında ama derinliği arttıracak kaya vs. kullanılmadığından etkisi fazla olmuyor.
Dev Tanganyika Rock Akvaryumu
[QUOTE=ERMAN BASIM]Tansel Bey, yeni akvaryumunuz ve kurulumunuz hayırlı olsun. İşçilik gerçekten çok kaliteli gözüküyor. Ellerinize ve emeklerinize sağlık. Ölçüler çok güzel.
4-5 yıl önce ben de 3D fon olayını denemiştim. Hatta fon aynıydı. Akvayum ölçülerim 160x60x60 şeklindeydi. 3D fon kullanmanın birçok avantajı olduğu gibi, bazı dezavantajları da var. Bu konudaki tecrübelerimi yazmak istedim... Nedense 3D fonda yavru almak daha zorlaşıyor. Belki bu sadece benim yaşadığım bir tecrübeydi.
Diğer taraftan bildiğiniz gibi akvaryumun derinlik ölçüsünden 15-20 cm kayıp oluyor. Son olarak ise, 3D fon arkasında su sirkülasyonu sağlıklı olarak sağlanamadığı zaman nitrat deposu haline gelebiliyor. Uzun süre suda kalan 3D fonda küçülme yaşandığını da gördüm. Umarım siz bu sıkıntılar ile karşılaşmazsınız ve sorunsuz bir 3D deneyimi yaşarsınız.
Ben 3D fonu kısa bir süre kullandıktan sonra söküp tekrar eski sisteme geçmiştim. Tabi bu da hem vakit hem de nakit :)
Balıklı görsellerinizi en kısa zamanda görebilmek dileğiyle, tekrar hayırlı olsun, ellerinize sağlık harika duruyor.[/QUOTE]
Erman Bey selam,
Kurulum biteli 5 ay kadar oldu. Yoğunluktan yazamadım ama şimdilik herşey güzel gidiyor. Fonun derinliği en fazla 14 cm idi. Ortalaması 7-8 cm kadardır sanırım. Genişlik uygun olduğundan pek takmıyorum ama kayıp kayıptır tabi. Belirttiğiniz gibi sirkülasyon çok önemli. Fonun sol tarafından gideri yapıp , overflow u sağ tarafa yaptırdım. Bu şekilde arka tarafta birikme görünmüyor. Yinede kenarlardan biraz daha delebilirim. Fonda sirkülasyon düzgün yapılırsa yararlı bakterilerin saklanması için çok fazla alan oluşabilir.
[QUOTE=ERMAN BASIM]Tansel Bey, yeni akvaryumunuz ve kurulumunuz hayırlı olsun. İşçilik gerçekten çok kaliteli gözüküyor. Ellerinize ve emeklerinize sağlık. Ölçüler çok güzel.
4-5 yıl önce ben de 3D fon olayını denemiştim. Hatta fon aynıydı. Akvayum ölçülerim 160x60x60 şeklindeydi. 3D fon kullanmanın birçok avantajı olduğu gibi, bazı dezavantajları da var. Bu konudaki tecrübelerimi yazmak istedim... Nedense 3D fonda yavru almak daha zorlaşıyor. Belki bu sadece benim yaşadığım bir tecrübeydi.
Diğer taraftan bildiğiniz gibi akvaryumun derinlik ölçüsünden 15-20 cm kayıp oluyor. Son olarak ise, 3D fon arkasında su sirkülasyonu sağlıklı olarak sağlanamadığı zaman nitrat deposu haline gelebiliyor. Uzun süre suda kalan 3D fonda küçülme yaşandığını da gördüm. Umarım siz bu sıkıntılar ile karşılaşmazsınız ve sorunsuz bir 3D deneyimi yaşarsınız.
Ben 3D fonu kısa bir süre kullandıktan sonra söküp tekrar eski sisteme geçmiştim. Tabi bu da hem vakit hem de nakit :)
Balıklı görsellerinizi en kısa zamanda görebilmek dileğiyle, tekrar hayırlı olsun, ellerinize sağlık harika duruyor.[/QUOTE]
Erman Bey selam,
Kurulum biteli 5 ay kadar oldu. Yoğunluktan yazamadım ama şimdilik herşey güzel gidiyor. Fonun derinliği en fazla 14 cm idi. Ortalaması 7-8 cm kadardır sanırım. Genişlik uygun olduğundan pek takmıyorum ama kayıp kayıptır tabi. Belirttiğiniz gibi sirkülasyon çok önemli. Fonun sol tarafından gideri yapıp , overflow u sağ tarafa yaptırdım. Bu şekilde arka tarafta birikme görünmüyor. Yinede kenarlardan biraz daha delebilirim. Fonda sirkülasyon düzgün yapılırsa yararlı bakterilerin saklanması için çok fazla alan oluşabilir.
Dev Tanganyika Rock Akvaryumu
[QUOTE=YavuzEdro]Önecelikle Hayırlı Uğurlu Olsun emeklerinize sağlık [:nazar:] tankta kuşak görmedim ebat 200 cm inşallahbir aksilik olmaz. Arka fon harika olmuş👍[/QUOTE]
Teşekkürler Yavuz Bey,
Resim yapım aşamasına ait ondan hocam.Son halinde görülüyor aslında. Hatta arka kuşak fonu tutması için 10 cm yapıld ve ortadan 25 cm lik parça ile esneme önlendi.
Saygılar.[EDIT]Muhendis,2018-05-31 11:10:20[/EDIT]
[QUOTE=YavuzEdro]Önecelikle Hayırlı Uğurlu Olsun emeklerinize sağlık [:nazar:] tankta kuşak görmedim ebat 200 cm inşallahbir aksilik olmaz. Arka fon harika olmuş👍[/QUOTE]
Teşekkürler Yavuz Bey,
Resim yapım aşamasına ait ondan hocam.Son halinde görülüyor aslında. Hatta arka kuşak fonu tutması için 10 cm yapıld ve ortadan 25 cm lik parça ile esneme önlendi.
Saygılar.[EDIT]Muhendis,2018-05-31 11:10:20[/EDIT]
Eheim Stream On+ 9500 Dalga Motoru
Herkese selam,
Eheim stream 5000 lt/h dalga motoru arar iken güvenilir bir siteden çok daha ucuza Eheim Stream ON+ 9500 dalga motoru buldum (eheim 5000-- 255 tl , Eheim 9500-- 210 tl). Bu ürünü kullanan var mı? Yeni modellerin fiyatı daha uygun.
Akvaryum 200*70*65 [EDIT]Muhendis,2018-05-29 13:31:25[/EDIT]
Herkese selam,
Eheim stream 5000 lt/h dalga motoru arar iken güvenilir bir siteden çok daha ucuza Eheim Stream ON+ 9500 dalga motoru buldum (eheim 5000-- 255 tl , Eheim 9500-- 210 tl). Bu ürünü kullanan var mı? Yeni modellerin fiyatı daha uygun.
Akvaryum 200*70*65 [EDIT]Muhendis,2018-05-29 13:31:25[/EDIT]
Dev Tanganyika Rock Akvaryumu
[QUOTE=kadirpika]Oncelikle akvaryumunuzun tasarimi cok guzel olmus ellerinize saglik.Güle güle kullanin.Bu akvaryumunuzun imalatini yapan bana gore Turkiyenin en iyi imalatcisi AKSAN AKVARYUM un sahibi Mehmet agbinin ellerine saglik.Bu güzel ve cezbedici hobide bana göre en önemli ama en ucuz malzeme AKVARYUM dur.En önemli çünkü evimizin ofisimizim bas köşesine içine litrelerce su ile dolduruyoruz.Bu yuzden bana göre en onemli sey Akvaryum ve ISCILIK tir.En ucuzu demistim çünkü akvaryumun içine gomdugumuz her bir parcadan yine ucuz.Bir cok hobici üç kuruş ucuz diye malesef kandiriliyor.Resimlerini attiginiz akvaryumun sahibi oldugunuz için cok şanslısınız tekrar güle güle kullanin.[/QUOTE]
Teşekkürler Kadir Bey, kesinlikle katılıyorum size. Hobi öyle yerlere gitmiş ki binlerce liralık balıklar üç kuruşluk tanklarda beslenir olmuş. Başta fiyatının yüksek olduğunu düşünüyordum ama gerçekten Mehmet Usta'nın emeği fazlasını hakediyor.
[QUOTE=kadirpika]Oncelikle akvaryumunuzun tasarimi cok guzel olmus ellerinize saglik.Güle güle kullanin.Bu akvaryumunuzun imalatini yapan bana gore Turkiyenin en iyi imalatcisi AKSAN AKVARYUM un sahibi Mehmet agbinin ellerine saglik.Bu güzel ve cezbedici hobide bana göre en önemli ama en ucuz malzeme AKVARYUM dur.En önemli çünkü evimizin ofisimizim bas köşesine içine litrelerce su ile dolduruyoruz.Bu yuzden bana göre en onemli sey Akvaryum ve ISCILIK tir.En ucuzu demistim çünkü akvaryumun içine gomdugumuz her bir parcadan yine ucuz.Bir cok hobici üç kuruş ucuz diye malesef kandiriliyor.Resimlerini attiginiz akvaryumun sahibi oldugunuz için cok şanslısınız tekrar güle güle kullanin.[/QUOTE]
Teşekkürler Kadir Bey, kesinlikle katılıyorum size. Hobi öyle yerlere gitmiş ki binlerce liralık balıklar üç kuruşluk tanklarda beslenir olmuş. Başta fiyatının yüksek olduğunu düşünüyordum ama gerçekten Mehmet Usta'nın emeği fazlasını hakediyor.
Dev Tanganyika Rock Akvaryumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180931471.jpg[/IMG]
Ölçüler: 200*70*65
Canlı Türleri: 5e22d Albino Chipimbi
Tankın Yaşı: Sıfırdan Kurulum
Filtrasyon ve Işıklandırma: 120*55*45 Sump , 108 W Power Led Aydınlatma (full spectrum,donuk beyaz)
Tasarım ve Dekorasyon: Tanganyika Rock Arka Fon
Herkese selam,
25 yıllık hobiye verilen 3 yıllık aradan sonra yeni bir kurulum ile hayata döndük :) Zaman darlığından en son evimdeki 6 tank yerine salonda tek bir tank ile devam edecek olsamda gerçekten hayatımda yaptığım en güzel işlerden biri bu tank oldu sanırım.
Resimlere geçmeden önce akvaryumun yapımında çok fazla emeği olan AKSAN AKVARYUM - Mehmet Dündar'a , arka fonun üretimini yapan Alparslan Özfiliz ve balıkları temin etmemi sağlayan Şerafettin Bozok'a çok teşekkür ederim. Resimlerde de göreceksiniz özellike Mehmet Abi akvaryumun kusursuz olması için fazlasıyla ter döktü.
Akvaryumun yapımı yaklaşık 2 ay sürdü arkadaşlar. Arka fonu bitmiş akvaryuma nasıl yapıştırırım, acaba su doldurduğumda fon havalanır mı diye kara kara düşünürken sağolsun Mehmet Dündar imdadıma yetişti ve fonu kurulum aşamasında montajını sağladı ve oldukça sağlam oldu [:)]
Son durumda akvaryum kapağı haricinde herşey dört dörtlük oldu diyebilirim . El yapımı aydınlatmayıda saklayabilirsek kusursuz olacak gibi. Arka fon salınım yapmaması için 4 kez su değişimi yapıldı (Su faturası 70 tl fazla bu ay:) . Ayrıca sumpa normalde kullanmadığım kömür eklendi.
Oldu herşey bitti derken motoru çalıştırdığımızda felaket bir su sesi [:O] . Artık takıntı oldu , gece kalkıp birşeyler denediğim oldu , yok işe yaramıyor. Durso sistemdeki vana yıkarıda olduğundan sifonlama sesi bir türlü kesilmiyordu. Bu nedenle çareyi alt kısma da bir vana yerleştirmekte bulduk. Sesi oldukça kessede yine de kusursuz değildi. Son çare boruların içine bioball doldurduk. Sonuç:sıfır su sesi [:3]
Balıkları akvaryuma koyalı 2 gün geçti. Ürkeklikleri henüz geçmediğinden video ve resimler şimdilik beklemede.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180931471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180921161.jpg[/IMG]
SUMP (Bu kısımda da su testlerinde yardımı için Tuna Usta ya teşekkürler :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180944051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180944371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180945021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180945321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180946001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180946271.jpg[/IMG][EDIT]Muhendis,2018-05-23 08:37:31[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180931471.jpg[/IMG]
Ölçüler: 200*70*65
Canlı Türleri: 5e22d Albino Chipimbi
Tankın Yaşı: Sıfırdan Kurulum
Filtrasyon ve Işıklandırma: 120*55*45 Sump , 108 W Power Led Aydınlatma (full spectrum,donuk beyaz)
Tasarım ve Dekorasyon: Tanganyika Rock Arka Fon
Herkese selam,
25 yıllık hobiye verilen 3 yıllık aradan sonra yeni bir kurulum ile hayata döndük :) Zaman darlığından en son evimdeki 6 tank yerine salonda tek bir tank ile devam edecek olsamda gerçekten hayatımda yaptığım en güzel işlerden biri bu tank oldu sanırım.
Resimlere geçmeden önce akvaryumun yapımında çok fazla emeği olan AKSAN AKVARYUM - Mehmet Dündar'a , arka fonun üretimini yapan Alparslan Özfiliz ve balıkları temin etmemi sağlayan Şerafettin Bozok'a çok teşekkür ederim. Resimlerde de göreceksiniz özellike Mehmet Abi akvaryumun kusursuz olması için fazlasıyla ter döktü.
Akvaryumun yapımı yaklaşık 2 ay sürdü arkadaşlar. Arka fonu bitmiş akvaryuma nasıl yapıştırırım, acaba su doldurduğumda fon havalanır mı diye kara kara düşünürken sağolsun Mehmet Dündar imdadıma yetişti ve fonu kurulum aşamasında montajını sağladı ve oldukça sağlam oldu [:)]
Son durumda akvaryum kapağı haricinde herşey dört dörtlük oldu diyebilirim . El yapımı aydınlatmayıda saklayabilirsek kusursuz olacak gibi. Arka fon salınım yapmaması için 4 kez su değişimi yapıldı (Su faturası 70 tl fazla bu ay:) . Ayrıca sumpa normalde kullanmadığım kömür eklendi.
Oldu herşey bitti derken motoru çalıştırdığımızda felaket bir su sesi [:O] . Artık takıntı oldu , gece kalkıp birşeyler denediğim oldu , yok işe yaramıyor. Durso sistemdeki vana yıkarıda olduğundan sifonlama sesi bir türlü kesilmiyordu. Bu nedenle çareyi alt kısma da bir vana yerleştirmekte bulduk. Sesi oldukça kessede yine de kusursuz değildi. Son çare boruların içine bioball doldurduk. Sonuç:sıfır su sesi [:3]
Balıkları akvaryuma koyalı 2 gün geçti. Ürkeklikleri henüz geçmediğinden video ve resimler şimdilik beklemede.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180916481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180918421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180931471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180921161.jpg[/IMG]
SUMP (Bu kısımda da su testlerinde yardımı için Tuna Usta ya teşekkürler :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180944051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180944371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180945021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180945321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180946001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100117/210520180946271.jpg[/IMG][EDIT]Muhendis,2018-05-23 08:37:31[/EDIT]
Ankaradaki 12 Taş Market Adresi
Burak kardeşim yakınında olduğum için oldukça iyi biliyorum. Tamamının yeri doğru işaretlenmiş. Farklı olarak şöyle tarif edeyim. O tarafta ana cadde üzerinde yeni yapılan köprüyü kime sorsan gösterir.2 tanesi onun altında kalıyor. 3 tanesi ise ondan sonraki arada (istanbul yoluna doğru giderken sağda)
Burak kardeşim yakınında olduğum için oldukça iyi biliyorum. Tamamının yeri doğru işaretlenmiş. Farklı olarak şöyle tarif edeyim. O tarafta ana cadde üzerinde yeni yapılan köprüyü kime sorsan gösterir.2 tanesi onun altında kalıyor. 3 tanesi ise ondan sonraki arada (istanbul yoluna doğru giderken sağda)
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
