ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Neothauma
Kullanıcı Grubu:
Kıdemli Akvarist
Kullanıcı Başlığı:
[B]14943,1[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7884
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2007 17:28
Son Ziyaret:
17 Haziran 2026 16:26
Toplam Mesaj:
3710 [0.53 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
11 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Armağan Yücel Şahin
Doğum Tarihi:
17 Nisan 1994
Yaş:
32
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[B]Armağan Yücel Şahin[/B]
Artik forumda bazen yazıyorum bazense hiç yazmıyorum.
SON 10 MESAJI
Doğada Koi Balığı Yaşar Mı?
Harbiden 6 yil gecmis, ben bu konuya yazdigimi bile hatirlamiyordum.
Linc konusunda bence biraz alinganlik ediyorsunuz. Alinganlik yapmayin, kafanizda buyutmeyin bence sorun yok, iciniz rahat olsun diye, iyi niyetle soyluyorum. Konuda silinen mesajlar var mi bilemem ama eger sizle ayni mesajlari okuduysak, yazan uyelerin birkaci harici hepsi ya kendi aralarinda tartismis ya da konu uzerinde fikirlerini bildirmis, musait ortaminiz varsa ev sartlarinda bakmanizi tavsiye etmis. Size hak verenler de olmus, yer yer siz de fikir tartismasina girmissiniz. Yani genel olarak konu, dogaya salinan yabanci turler ekseninde tartismalar seklinde olmus. Linc is loading diye cigirtkanlik yapan uyeler zaten ucmus gitmis. Kim bilir ne kabahatleri oldu. Konunuza sert giren ilk mesaj sahibinin 6 yil onceki yasini dusunursek o da muhtemelen liseliydi o zamanlar, yani akraniniz sayilir. Yani sizin uzerinize dogrudan yuklenen,linc etmek isteyen birini ben pek goremedim acikcasi.
Dereye baglanan kanalizasyon giderleri konusuna gelecek olursak; konunun cikis noktasi bu degil ki ya da ust mercilere tepki gosteremeyen insanlar burada iclerini dokuyor, hincini cikariyor demek yabancilarin dedigi gibi 'whataboutism' oluyor. Derenizin akibeti gercekten uzucu, ama 'ona tepki gosteremeyen insanlar geliyor burada hinc cikariyor' cikarimi yapmak da cok mantikli gelmedi bana.
[EDIT]Neothauma ,2026-06-10 15:52:52[/EDIT]
Harbiden 6 yil gecmis, ben bu konuya yazdigimi bile hatirlamiyordum.
Linc konusunda bence biraz alinganlik ediyorsunuz. Alinganlik yapmayin, kafanizda buyutmeyin bence sorun yok, iciniz rahat olsun diye, iyi niyetle soyluyorum. Konuda silinen mesajlar var mi bilemem ama eger sizle ayni mesajlari okuduysak, yazan uyelerin birkaci harici hepsi ya kendi aralarinda tartismis ya da konu uzerinde fikirlerini bildirmis, musait ortaminiz varsa ev sartlarinda bakmanizi tavsiye etmis. Size hak verenler de olmus, yer yer siz de fikir tartismasina girmissiniz. Yani genel olarak konu, dogaya salinan yabanci turler ekseninde tartismalar seklinde olmus. Linc is loading diye cigirtkanlik yapan uyeler zaten ucmus gitmis. Kim bilir ne kabahatleri oldu. Konunuza sert giren ilk mesaj sahibinin 6 yil onceki yasini dusunursek o da muhtemelen liseliydi o zamanlar, yani akraniniz sayilir. Yani sizin uzerinize dogrudan yuklenen,linc etmek isteyen birini ben pek goremedim acikcasi.
Dereye baglanan kanalizasyon giderleri konusuna gelecek olursak; konunun cikis noktasi bu degil ki ya da ust mercilere tepki gosteremeyen insanlar burada iclerini dokuyor, hincini cikariyor demek yabancilarin dedigi gibi 'whataboutism' oluyor. Derenizin akibeti gercekten uzucu, ama 'ona tepki gosteremeyen insanlar geliyor burada hinc cikariyor' cikarimi yapmak da cok mantikli gelmedi bana.
[EDIT]Neothauma ,2026-06-10 15:52:52[/EDIT]
Lampeye Killifish,pseudomogil Gertrude Akvaryumu
Merhaba,
Akvaryumunuzu cok begendim. Ozellikle gertrudaeler icin sahane olmus. Ben de bir grup besliyorum, ayni sizinkisi gibi bol bitkili , tam sevdikleri tarzda bir akvaryum. Zaten siz de goruyorsunuzdur erkekler surekli disilere kur yapma ve ciftlesme cabasi icinde. Bu yuzden uremeleri pek de zor degil, bir sabah yuzeyde yuzen cok ciliz yavrular gorebilirsiniz. Yalniz yavrulari buyutmek istiyorsaniz gordugunuz anda ayirmaniz sart, yavrularini yiyen bir tur.
Merhaba,
Akvaryumunuzu cok begendim. Ozellikle gertrudaeler icin sahane olmus. Ben de bir grup besliyorum, ayni sizinkisi gibi bol bitkili , tam sevdikleri tarzda bir akvaryum. Zaten siz de goruyorsunuzdur erkekler surekli disilere kur yapma ve ciftlesme cabasi icinde. Bu yuzden uremeleri pek de zor degil, bir sabah yuzeyde yuzen cok ciliz yavrular gorebilirsiniz. Yalniz yavrulari buyutmek istiyorsaniz gordugunuz anda ayirmaniz sart, yavrularini yiyen bir tur.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Merhaba,
Oncelikle katkilarindan ve ilgilerinden dolayi tum arkadaslara tesekkur ederim. Ozellikle Cyber_Scout'un girisimleri ve bu turlere olan maddi/manevi yatirimlari takdire sayan, herhalde Turkiye'de en zengin vahsi beta-labirentli koleksiyonuna sahip kisi. Calismalarinin devamini ve basarilarini dilerim.
Isler Sofya tarafinda ne yazik ki istedigim sekilde gitmedi. Hendra ciftinin sagligi durumu iyi. Ancak tum cabalarima ve defalarca yumurta gormeme ragmen maalesef yavru gorme asamasina gecemedim. Ya su degerleriyle ilgili bilmedigim bir sorunum var (ideal tum degerleri yakalamama ve akvaryum ortaminin iyi olmasina ragmen) ya da erkek pek de uretime elverisli degil. Betta splendens urettigim zamanda da olmustu. Bazi erkekler yuvaya sahip cikmayabiliyor, yumurtalari yiyebiliyor. Bendeki erkek ilk 2-3 gun yuvada bekcilik ediyor, tam bu sefer oldu derken sonunda ortadan kayboluyor, yumurtalar da oyle. Baliklari burada L serisi vatoz uretimi yapan bir arkadasima verecegim, belki onun sansi yaver gider. Son birkac aydir da tekrar Tanganyika turlerine agirlik verdim, vahsi betalara olan ilgim belirsiz bir sure daha rafa kalkti. Diger hobicilerin bu konuda veya kendi actiklari konulardaki paylasimlarini takip ediyorum, herkese keyifli hobiler dilerim.
Merhaba,
Oncelikle katkilarindan ve ilgilerinden dolayi tum arkadaslara tesekkur ederim. Ozellikle Cyber_Scout'un girisimleri ve bu turlere olan maddi/manevi yatirimlari takdire sayan, herhalde Turkiye'de en zengin vahsi beta-labirentli koleksiyonuna sahip kisi. Calismalarinin devamini ve basarilarini dilerim.
Isler Sofya tarafinda ne yazik ki istedigim sekilde gitmedi. Hendra ciftinin sagligi durumu iyi. Ancak tum cabalarima ve defalarca yumurta gormeme ragmen maalesef yavru gorme asamasina gecemedim. Ya su degerleriyle ilgili bilmedigim bir sorunum var (ideal tum degerleri yakalamama ve akvaryum ortaminin iyi olmasina ragmen) ya da erkek pek de uretime elverisli degil. Betta splendens urettigim zamanda da olmustu. Bazi erkekler yuvaya sahip cikmayabiliyor, yumurtalari yiyebiliyor. Bendeki erkek ilk 2-3 gun yuvada bekcilik ediyor, tam bu sefer oldu derken sonunda ortadan kayboluyor, yumurtalar da oyle. Baliklari burada L serisi vatoz uretimi yapan bir arkadasima verecegim, belki onun sansi yaver gider. Son birkac aydir da tekrar Tanganyika turlerine agirlik verdim, vahsi betalara olan ilgim belirsiz bir sure daha rafa kalkti. Diger hobicilerin bu konuda veya kendi actiklari konulardaki paylasimlarini takip ediyorum, herkese keyifli hobiler dilerim.
Neothauma'nın Kullanıcı Adının Hakkını Vermesi
[QUOTE=Sercan Ç.]Üstadım ne durumda tank yavruları görmüş olmanız lazımdı güncelleme de yapmamışsınız.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu akvaryumu bozdum. Benzer sekilde daha ufak bir akvaryum kurup baliklari oraya aktardim. Koloni olarak buyuyorlar, keyifleri yerinde. Bu akvaryumu bozma sebebim ise yerine daha buyuk bir akvaryum kurmak oldu. 100x50x40 cm olculerinde bir akvaryum kurdum beslemek istedigim diger Tanganyika turleri icin.
[QUOTE=Sercan Ç.]Üstadım ne durumda tank yavruları görmüş olmanız lazımdı güncelleme de yapmamışsınız.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu akvaryumu bozdum. Benzer sekilde daha ufak bir akvaryum kurup baliklari oraya aktardim. Koloni olarak buyuyorlar, keyifleri yerinde. Bu akvaryumu bozma sebebim ise yerine daha buyuk bir akvaryum kurmak oldu. 100x50x40 cm olculerinde bir akvaryum kurdum beslemek istedigim diger Tanganyika turleri icin.
Bu Bir Calvus Mu?
Merhaba,
Bu boyda iken tur ayrimi yapmak guc cunku iki turun de yavru halleri birbirinin neredeyse aynisi. Altolamprologus compressiceps ve Altolamprologus calvus turlerinin ikisinin de sari renkli bolgesel varyeteleri bulunur. Calvus'un sari varyeteleri (Chisanze ve Nkamba Bay) akvaryum hobisinde cok nadir bulunur, genelde siyah varyeteleri yaygin. Comressiceps'in ise sari varyeteleri cok yaygin (Chaitika ve Muzi gibi). Ve akvaryumcularin, ithalatcilarinin genelinde sari compressicepsleri calvus olarak yanlis isimlendirme ile satma egilimi olabiliyor. Bu durumda fotograflarini paylastiginiz baliklarin dogru turleri icin ya ithalat listesindeki tam adina bakmak ve dogru olmasini ummak gerekiyor ya da baliklarin uretildigi yerdeki eriskin baliklarin fotograflarini gorup turlerinden emin olmak gerekiyor. Iki secenek de ne kadar yapilabilir bilemem. Ucuncu secenek ise daha fazla satin alma secenegi arastirip mumkunse bir hobiciden satin almak. Buradaki ilanlari bir bakin, Facebook'taki hobici gruplarina da bakabilirsiniz.
Calvus varyeteleri:
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20calvus/index.html[/URL]
Compressiceps varyeteleri
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20compressiceps/index.html[/URL]
Merhaba,
Bu boyda iken tur ayrimi yapmak guc cunku iki turun de yavru halleri birbirinin neredeyse aynisi. Altolamprologus compressiceps ve Altolamprologus calvus turlerinin ikisinin de sari renkli bolgesel varyeteleri bulunur. Calvus'un sari varyeteleri (Chisanze ve Nkamba Bay) akvaryum hobisinde cok nadir bulunur, genelde siyah varyeteleri yaygin. Comressiceps'in ise sari varyeteleri cok yaygin (Chaitika ve Muzi gibi). Ve akvaryumcularin, ithalatcilarinin genelinde sari compressicepsleri calvus olarak yanlis isimlendirme ile satma egilimi olabiliyor. Bu durumda fotograflarini paylastiginiz baliklarin dogru turleri icin ya ithalat listesindeki tam adina bakmak ve dogru olmasini ummak gerekiyor ya da baliklarin uretildigi yerdeki eriskin baliklarin fotograflarini gorup turlerinden emin olmak gerekiyor. Iki secenek de ne kadar yapilabilir bilemem. Ucuncu secenek ise daha fazla satin alma secenegi arastirip mumkunse bir hobiciden satin almak. Buradaki ilanlari bir bakin, Facebook'taki hobici gruplarina da bakabilirsiniz.
Calvus varyeteleri:
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20calvus/index.html[/URL]
Compressiceps varyeteleri
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20compressiceps/index.html[/URL]
Arslan Bettamın Yeni Krallığı
[QUOTE=MCY4][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/161120251935121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu halini daha cok begendim fakat son hali de oldukca iyi duruyor. Son halinde betaya daha cok yuzme alani acilmis, bu da pratikte bir arti. Betaniza da masallah, uzun suredir oldukca iyi bakiyorsunuz. Konunuzdaki ilk mesajimda halfmoonlarin kuyruklarinin hassas oldugunu, parcalanmaya cok musait oldugunu soylemistim. Ona ragmen genel sagliginda bir problem gorunmuyor.
[QUOTE=MCY4][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/161120251935121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu halini daha cok begendim fakat son hali de oldukca iyi duruyor. Son halinde betaya daha cok yuzme alani acilmis, bu da pratikte bir arti. Betaniza da masallah, uzun suredir oldukca iyi bakiyorsunuz. Konunuzdaki ilk mesajimda halfmoonlarin kuyruklarinin hassas oldugunu, parcalanmaya cok musait oldugunu soylemistim. Ona ragmen genel sagliginda bir problem gorunmuyor.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Bakınız ben bu şekilde haftada 1 kere banyoya kuruyorum. Duş hortumu çıkışına uygun redüksiyon parçası ile bağlayıp çok düşük debide çeşmeyi açıyorum. Haftalık arıtılmış su ihtiyacım 40-50 litre kadar. Bu işlemi genelde pazar günleri evde temizlik yaparken yapıyorum, zaman kaybetmemiş oluyorum. İşin bitince de kutusuna koyup ortadan kaldırıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/150120262119001.jpg[/IMG]
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Bakınız ben bu şekilde haftada 1 kere banyoya kuruyorum. Duş hortumu çıkışına uygun redüksiyon parçası ile bağlayıp çok düşük debide çeşmeyi açıyorum. Haftalık arıtılmış su ihtiyacım 40-50 litre kadar. Bu işlemi genelde pazar günleri evde temizlik yaparken yapıyorum, zaman kaybetmemiş oluyorum. İşin bitince de kutusuna koyup ortadan kaldırıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/150120262119001.jpg[/IMG]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Lavabo altina monte edilmis sabit bir set olmasi gerekmiyor. Benimkisi 5 kademeli, portatif olanlardan. Kullanacagim zaman banyo muslugunun dus basligi hortumunu cikariyorum ve oraya takiyorum. Suyu aritip siseleri doldurduktan sonra sokuyorum ve kaldiriyorum. Bir sonraki su doldurumunda fotograf cekerim.
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Lavabo altina monte edilmis sabit bir set olmasi gerekmiyor. Benimkisi 5 kademeli, portatif olanlardan. Kullanacagim zaman banyo muslugunun dus basligi hortumunu cikariyorum ve oraya takiyorum. Suyu aritip siseleri doldurduktan sonra sokuyorum ve kaldiriyorum. Bir sonraki su doldurumunda fotograf cekerim.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Ben kullanıyorum R/O. Kullanmadan iletkenlik ve sertliği düşürmem pek mümkün değil.
Ben kullanıyorum R/O. Kullanmadan iletkenlik ve sertliği düşürmem pek mümkün değil.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=Cyber_Scout]Blackwater organik materyallerden salınan tanenlerden ötürü su koyu renge büründüğü için kullanılan bir terim..
Bu terim aynı zamanda suyun kimyası hakkında bize ön bilgilendirme yapıyor..
Yani;
Düşük ph (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük kh (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük gh (anyon katyon etkisi vs.)
Asidik bir su (anyon katyon etkisi vs.)
Bol tanenli
Anlatımı içeriyor..
Balıkları göremiyoruz ama !
Kapalı 8K TV sanki !...
Sizin bir çözümünüz varmı suyun rengi açık yani berrak olacak ama diğer nitelikleri 'black water' olan ?[/QUOTE]
Bu durum sanırım kullanılan malzemelerle alakalı. Mesela mangrov ve mopani gibi kökler suyu baya baya çay kahve rengine getiriyor. Görüntü olarak hoş değil gerçekten. Ben akvaryumları kurarken aktif toprak, catappa yaprakları ve catappa ağaç kabukları kullandım, sonradan da bir file içine koyduğum JBL Tormec Activ peat ekledim. Bu malzemeler suyu sararttı , fakat temiz bir sararma var. Yani temizden kastım akvaryumun önünden arka camına kadar net bir şekilde görebiliyorum. Balıkları görememe konusunda da bir sorun yaşamadım. PH:5,5, TDS:20 ppm, iletkenlik:40 idi en son ölçtüğümde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836131.jpg[/IMG]
Eskiden kurduğum bir akvaryumda mopani kökü kullanmıştım. Bir süre sonra akvaryumda balık olduğuna dair bir iz yoktu… Balıkları ancak flaş ışığı ile falan görebiliyordum. Uzun ömürlü bir akvaryum olmadı tabi. Şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/291020171430511.jpg[/IMG]
Eğer net, cam gibi netlik ama düşük pH isteniyorsa sanırım kök dal vb. kullanmadan kimsayasala yatırım yapmak gerek. Discus, melek, apistogramma hobicilerinin yollarına bakmak gerek.
[QUOTE=Cyber_Scout]Blackwater organik materyallerden salınan tanenlerden ötürü su koyu renge büründüğü için kullanılan bir terim..
Bu terim aynı zamanda suyun kimyası hakkında bize ön bilgilendirme yapıyor..
Yani;
Düşük ph (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük kh (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük gh (anyon katyon etkisi vs.)
Asidik bir su (anyon katyon etkisi vs.)
Bol tanenli
Anlatımı içeriyor..
Balıkları göremiyoruz ama !
Kapalı 8K TV sanki !...
Sizin bir çözümünüz varmı suyun rengi açık yani berrak olacak ama diğer nitelikleri 'black water' olan ?[/QUOTE]
Bu durum sanırım kullanılan malzemelerle alakalı. Mesela mangrov ve mopani gibi kökler suyu baya baya çay kahve rengine getiriyor. Görüntü olarak hoş değil gerçekten. Ben akvaryumları kurarken aktif toprak, catappa yaprakları ve catappa ağaç kabukları kullandım, sonradan da bir file içine koyduğum JBL Tormec Activ peat ekledim. Bu malzemeler suyu sararttı , fakat temiz bir sararma var. Yani temizden kastım akvaryumun önünden arka camına kadar net bir şekilde görebiliyorum. Balıkları görememe konusunda da bir sorun yaşamadım. PH:5,5, TDS:20 ppm, iletkenlik:40 idi en son ölçtüğümde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836131.jpg[/IMG]
Eskiden kurduğum bir akvaryumda mopani kökü kullanmıştım. Bir süre sonra akvaryumda balık olduğuna dair bir iz yoktu… Balıkları ancak flaş ışığı ile falan görebiliyordum. Uzun ömürlü bir akvaryum olmadı tabi. Şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/291020171430511.jpg[/IMG]
Eğer net, cam gibi netlik ama düşük pH isteniyorsa sanırım kök dal vb. kullanmadan kimsayasala yatırım yapmak gerek. Discus, melek, apistogramma hobicilerinin yollarına bakmak gerek.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
