ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mertozerr41
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Nisan 2020 13:37
Son Ziyaret:
08 Aralık 2025 10:57
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Özer
Doğum Tarihi:
30 Nisan 1992
Yaş:
34
İl:
Kocaeli
Meslek:
Esnaf
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Özer
SON 10 MESAJI
Vatoz Ve Transgenetik Tetra Kuyruk Sorunu
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 vatoz , 2 çöpçü , 5 Transgenetil tetra
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 25
Filitrasyon: Şelale Filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada 1 Dip çekimi ve su değişimi
Herkese merhaba , Transgenetik tetra ve vatozun kuyruğundaki sorun neyden kaynaklı olabilir vatozun delik var kuyruğunda , tetrada artık kavgamı etti kuyruğu erimiş gibi sanki yardımcı olursanız sevinirim
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254291.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 vatoz , 2 çöpçü , 5 Transgenetil tetra
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 25
Filitrasyon: Şelale Filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada 1 Dip çekimi ve su değişimi
Herkese merhaba , Transgenetik tetra ve vatozun kuyruğundaki sorun neyden kaynaklı olabilir vatozun delik var kuyruğunda , tetrada artık kavgamı etti kuyruğu erimiş gibi sanki yardımcı olursanız sevinirim
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/290120252254291.jpg[/IMG]
Transgenetik Tetra Hastamı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/191220240201051.jpg[/IMG]
Bugün ilaçlarımı ve ek ısıtıcımı aldım ( eheim 50w ısıtıcı var 25 derecede sabitliyor üste çıkmıyor) ısıyı Aquajel aldım 50w ana tankımda 29 dereceye kadar kademli olarak getirdim beya benek var ise ana tanktaki bütün balıklara bulaşmış demektir ben ana tankta sera costapur kullanmayı planlıyorum sıcaklık şuan 29 da sabit ilaç kullanımına şuan itibariylemi başlıyım yoksa yarın yemlemeden sonramı başlıyım ilaca başlamadan öncesinde su değişimi vs yapmama gerek varmıdır [EDIT]mertozerr41,2024-12-19 08:36:03[/EDIT]
Beyaz benek hastalığını kendi ana tankımda uygulasam sorun olurmu şuan sıcaklık kademe kademe 29 dereceye çıkarıp sabitledim sera costapur damlatmadan önce dip çekimi vsmi yapmam gerekiyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/191220240201051.jpg[/IMG]
Bugün ilaçlarımı ve ek ısıtıcımı aldım ( eheim 50w ısıtıcı var 25 derecede sabitliyor üste çıkmıyor) ısıyı Aquajel aldım 50w ana tankımda 29 dereceye kadar kademli olarak getirdim beya benek var ise ana tanktaki bütün balıklara bulaşmış demektir ben ana tankta sera costapur kullanmayı planlıyorum sıcaklık şuan 29 da sabit ilaç kullanımına şuan itibariylemi başlıyım yoksa yarın yemlemeden sonramı başlıyım ilaca başlamadan öncesinde su değişimi vs yapmama gerek varmıdır [EDIT]mertozerr41,2024-12-19 08:36:03[/EDIT]
Beyaz benek hastalığını kendi ana tankımda uygulasam sorun olurmu şuan sıcaklık kademe kademe 29 dereceye çıkarıp sabitledim sera costapur damlatmadan önce dip çekimi vsmi yapmam gerekiyor
Şelale Filtre Hakkında
Merhaba bende şimdi bu üründen sipariş verdim çok araştırma yaptım ve hem ultra sessiz hem en çok satılan ürünlerden birisi sizdemi bu modelden kullanıyorsunuz
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/191220240136471.jpg[/IMG]
Merhaba bende şimdi bu üründen sipariş verdim çok araştırma yaptım ve hem ultra sessiz hem en çok satılan ürünlerden birisi sizdemi bu modelden kullanıyorsunuz
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/191220240136471.jpg[/IMG]
Transgenetik Tetra Hastamı ?
[QUOTE=Orhan76]
Dereceyi artırıp azaltmakla ilgili ekstra birşey yapmana gerek yok, ısıtıcı içerde normal çalışmasına devam etsin. Filtreyi edindikten sonra uygulamasını yaparsan daha uygun olacaktır. Yukarda saydığım iki ilacın da kullanımı kolay. Örneğin spotex aldın tank hacmine göre kaç mililitre veya kaç damla damlatacağın illa ki prospektüsünde veya ilacın web sayfasında vardır. Uygulamayı belirtilen miktarda ve zamanda (bazen 2 doz 2 gün vs diye yazarlar) yaptın diyelim. İlaç uygulaması bittikten sonra filtrene aktif karbon tak o ilacın etkisini giderir. Güzelce havalandır ve en az %35-40 su değişimi yap.
Not: İlacı ilk uygularken filtre içinde aktif karbon bulundurma zira ilacın etkisi olmaz. İlaçlama bittikten sonra aktif karbonu tekrar filtrende muhakkak ki çalıştır.[/QUOTE]
Verdiniz değerli bilgiler için teşekkür ediyorum,önereceğiniz bir şelale filtre tavsiye edebilirmisiniz
[QUOTE=Orhan76]
Dereceyi artırıp azaltmakla ilgili ekstra birşey yapmana gerek yok, ısıtıcı içerde normal çalışmasına devam etsin. Filtreyi edindikten sonra uygulamasını yaparsan daha uygun olacaktır. Yukarda saydığım iki ilacın da kullanımı kolay. Örneğin spotex aldın tank hacmine göre kaç mililitre veya kaç damla damlatacağın illa ki prospektüsünde veya ilacın web sayfasında vardır. Uygulamayı belirtilen miktarda ve zamanda (bazen 2 doz 2 gün vs diye yazarlar) yaptın diyelim. İlaç uygulaması bittikten sonra filtrene aktif karbon tak o ilacın etkisini giderir. Güzelce havalandır ve en az %35-40 su değişimi yap.
Not: İlacı ilk uygularken filtre içinde aktif karbon bulundurma zira ilacın etkisi olmaz. İlaçlama bittikten sonra aktif karbonu tekrar filtrende muhakkak ki çalıştır.[/QUOTE]
Verdiniz değerli bilgiler için teşekkür ediyorum,önereceğiniz bir şelale filtre tavsiye edebilirmisiniz
Transgenetik Tetra Hastamı ?
[QUOTE=Orhan76]
Sarı ve kavuniçi tetraların her ikisinde de beyaz benek net bir şekilde görünüyor. Crystalpro spotex veya sera baktopur tarzı bir ilacı belirtilen dozajında kullanmanızı tavsiye ederim. Bulaşıcıdır, o yüzden tankın tamamında uygulayın ilacı. Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle , akvaryum ısısı 25 derecede sabit ısıtıcı 25 üstüne çıkmıyor farklı bir ısıtıcı alıp dereceyi yükseltip ne tür ilaç kullanmam lazım ve günlük su değişimimi yapmam gerekiyor size zahmet kademe kademe yazarsanız bende dediklerini günlük olarak uygulayabilirim şelale filtrede sonrasında eklesem suda bir döngü olurmu temizlik sağlarmı
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun ihtiyacı canlı bitki bence, en basitinden elodea alsanız, arka cam hizasında kuma dikseniz, hem görseli güzelleştirir, hem de akvaryumdaki nitratı tüketir. Gerçi amonyak nitrite ve akabinde nitrata dönüşecek ama faydalı bakterilerin tutanabileceği zemindeki kum ve kayalardan başka filtre sistemi olmadığından yetersiz kalacaktır, yine de elodealar dayanıklı bitki olduğundan idare edecekler, az da olsa suyu iyileştirmeye katkıda bulunacaklar.
Ölçüm cihazları ile ilgili bilgim yok. Herhangi bir problem gözlemlerseniz su değişim sıklığını artırabilirsiniz. Örneğin haftada iki kez %25 gibi bir değişim yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Filtre sistemi olarak önerebileceğini bir şelale filtre varmıdır akvaryumum için en ideali o gibi görünüyor suyu temizlermi ayriyetten
[QUOTE=Orhan76]
Sarı ve kavuniçi tetraların her ikisinde de beyaz benek net bir şekilde görünüyor. Crystalpro spotex veya sera baktopur tarzı bir ilacı belirtilen dozajında kullanmanızı tavsiye ederim. Bulaşıcıdır, o yüzden tankın tamamında uygulayın ilacı. Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle , akvaryum ısısı 25 derecede sabit ısıtıcı 25 üstüne çıkmıyor farklı bir ısıtıcı alıp dereceyi yükseltip ne tür ilaç kullanmam lazım ve günlük su değişimimi yapmam gerekiyor size zahmet kademe kademe yazarsanız bende dediklerini günlük olarak uygulayabilirim şelale filtrede sonrasında eklesem suda bir döngü olurmu temizlik sağlarmı
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun ihtiyacı canlı bitki bence, en basitinden elodea alsanız, arka cam hizasında kuma dikseniz, hem görseli güzelleştirir, hem de akvaryumdaki nitratı tüketir. Gerçi amonyak nitrite ve akabinde nitrata dönüşecek ama faydalı bakterilerin tutanabileceği zemindeki kum ve kayalardan başka filtre sistemi olmadığından yetersiz kalacaktır, yine de elodealar dayanıklı bitki olduğundan idare edecekler, az da olsa suyu iyileştirmeye katkıda bulunacaklar.
Ölçüm cihazları ile ilgili bilgim yok. Herhangi bir problem gözlemlerseniz su değişim sıklığını artırabilirsiniz. Örneğin haftada iki kez %25 gibi bir değişim yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Filtre sistemi olarak önerebileceğini bir şelale filtre varmıdır akvaryumum için en ideali o gibi görünüyor suyu temizlermi ayriyetten
Transgenetik Tetra Hastamı ?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun fotoğrafını paylaşın lütfen. Filtre olmadığını anlıyorum yazınızdan, mekanik ve biyolojik filtreleme yapabilen bir filtre edinin.[/QUOTE]
Eheim Jager 50 wat ısıtıcı kullanıyorum su sıcaklığım sabit 25 derecede 2 adet hava taşı ile hava basıyorum akvaryuma ama herhangi bir dış filtre veya şelale filtrem yok haftalık dip temizliği ve %30 dinlenmiş su değişimi yapıyorum suyun kalitesimi bozuldu testini yapabileceğim birşey tavsiye edermisiniz akvaryumumda vatoz ve çöpçülerde mevcut nasıl bir tedavi sağlamam gerekiyor bana yardımcı olurmusunuz ana tanktamı başlıyım işlemlere teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/181220241128471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/181220241128481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/181220241128531.jpg[/IMG]
[QUOTE=İskorpit]Hangisi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249951/171220241446011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Lezyon gibi görünüyor ama bakıncada sağdan soldan sanki pullarıda garip duruyor
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun fotoğrafını paylaşın lütfen. Filtre olmadığını anlıyorum yazınızdan, mekanik ve biyolojik filtreleme yapabilen bir filtre edinin.[/QUOTE]
Eheim Jager 50 wat ısıtıcı kullanıyorum su sıcaklığım sabit 25 derecede 2 adet hava taşı ile hava basıyorum akvaryuma ama herhangi bir dış filtre veya şelale filtrem yok haftalık dip temizliği ve %30 dinlenmiş su değişimi yapıyorum suyun kalitesimi bozuldu testini yapabileceğim birşey tavsiye edermisiniz akvaryumumda vatoz ve çöpçülerde mevcut nasıl bir tedavi sağlamam gerekiyor bana yardımcı olurmusunuz ana tanktamı başlıyım işlemlere teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/181220241128471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/181220241128481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/181220241128531.jpg[/IMG]
[QUOTE=İskorpit]Hangisi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249951/171220241446011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Lezyon gibi görünüyor ama bakıncada sağdan soldan sanki pullarıda garip duruyor
Kocaeli Akvaristler Topluluğu
Merhabalar , bende derincede oturuyorum aslında şöyle bir whatsap grubumuz olsa kendi aramızda çok iyi olur hem yardımlaşma hem tanışma sohbet muhabbet tarzında hoş olur
Merhabalar , bende derincede oturuyorum aslında şöyle bir whatsap grubumuz olsa kendi aramızda çok iyi olur hem yardımlaşma hem tanışma sohbet muhabbet tarzında hoş olur
Transgenetik Tetra Hastamı ?
Merhaba ,
Transgenetik tetramın kuyruğunda sanki bir beyaz nokta gibi birşey var tam kapsayamadım dün bir tanesi malesef öldü baktığımda gözleri yerinde yoktu ölen balığın ondan dolayı birşey olmuş olabilirmi acaba su değişimi haftalık yapıyorum %30 akvaryumda transgenetik tetra , vatoz ve çöpçü mevcut ama buna rağmen ölüm neden olmuş olabilir su sıcaklığı 25 derecede sabit çift hava topu ile havalandırma sağlanıyor tetra pro energy yem kullanıyorum bana bu konuda tecrübelerinizi yansıtırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/171220241351531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/171220241351561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/171220241351591.jpg[/IMG]
Merhaba ,
Transgenetik tetramın kuyruğunda sanki bir beyaz nokta gibi birşey var tam kapsayamadım dün bir tanesi malesef öldü baktığımda gözleri yerinde yoktu ölen balığın ondan dolayı birşey olmuş olabilirmi acaba su değişimi haftalık yapıyorum %30 akvaryumda transgenetik tetra , vatoz ve çöpçü mevcut ama buna rağmen ölüm neden olmuş olabilir su sıcaklığı 25 derecede sabit çift hava topu ile havalandırma sağlanıyor tetra pro energy yem kullanıyorum bana bu konuda tecrübelerinizi yansıtırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/171220241351531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/171220241351561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222745/171220241351591.jpg[/IMG]
Tetramdaki Sorun Nedir ?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ayrı tankınız varsa ayırın. Mevcut akvaryum suyundan kullanın böylelikle ana tankınızda da su değişimi yapmış olursunuz. Bactofish eğer anti bakteriyel ise işe yarar. Metilen mavisi de karantina tankına uygulayın. Su değişimi ve ısı yükseltmek, biraz kaya tuzu eriği ile tedaviyi gözlemleyebilirisiniz.
Doğuştan çenesi olmaması durumu da olabilir ama fotoğraflardan ben fungusa benzettim. Balığı gözlemleyin, yem yemesi ve hareketleri sağlıklı mı? Buna siz karar verebilir yada video koyarak üyelerimizin fikirlerini sorabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler bilgilendirmeniz için video koymaya çalıştım fakat video ekleyemedik video ekleyip gönderirim hayırlı günler
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ayrı tankınız varsa ayırın. Mevcut akvaryum suyundan kullanın böylelikle ana tankınızda da su değişimi yapmış olursunuz. Bactofish eğer anti bakteriyel ise işe yarar. Metilen mavisi de karantina tankına uygulayın. Su değişimi ve ısı yükseltmek, biraz kaya tuzu eriği ile tedaviyi gözlemleyebilirisiniz.
Doğuştan çenesi olmaması durumu da olabilir ama fotoğraflardan ben fungusa benzettim. Balığı gözlemleyin, yem yemesi ve hareketleri sağlıklı mı? Buna siz karar verebilir yada video koyarak üyelerimizin fikirlerini sorabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler bilgilendirmeniz için video koymaya çalıştım fakat video ekleyemedik video ekleyip gönderirim hayırlı günler
Tetramdaki Sorun Nedir ?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ağız mantarı/fungusu olmuş. Şayet beslenemiyorsa ölüm kaçınılmazdır. Su değişimi ve Sera baktopur veya sera mycopur faydalı olur. Ancak kurtulması bu hale geldikten sonra maalesef zor..
Genel bilgilendirme için [URL]https://www.akvaryum.com/mantar_hastalikr_1740.asp[/URL][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum bilgi için peki ana tanktan farlı bir tanka almam gerekirmi bactofish veya metilen mavisi tedavi sürecinde işe yararmı yoksa sadece dediğiniz ilaçları kullanayammı yem yemesinde sorun yok gibi ağzına alıyor atıyor alıyor yiyor balıkları alırken dikkat etmeden aldım doğuştan olma ihtimalide varmıdır acaba petshop gösterdiğimde yem yiyorsa sorun yok doğuştanda olabilir dedi
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ağız mantarı/fungusu olmuş. Şayet beslenemiyorsa ölüm kaçınılmazdır. Su değişimi ve Sera baktopur veya sera mycopur faydalı olur. Ancak kurtulması bu hale geldikten sonra maalesef zor..
Genel bilgilendirme için [URL]https://www.akvaryum.com/mantar_hastalikr_1740.asp[/URL][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum bilgi için peki ana tanktan farlı bir tanka almam gerekirmi bactofish veya metilen mavisi tedavi sürecinde işe yararmı yoksa sadece dediğiniz ilaçları kullanayammı yem yemesinde sorun yok gibi ağzına alıyor atıyor alıyor yiyor balıkları alırken dikkat etmeden aldım doğuştan olma ihtimalide varmıdır acaba petshop gösterdiğimde yem yiyorsa sorun yok doğuştanda olabilir dedi
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 16:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
