ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
theamele
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2016 20:06
Son Ziyaret:
20 Haziran 2019 16:36
Toplam Mesaj:
57 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
ahmet şahin
Doğum Tarihi:
01 Mayıs 1979
Yaş:
40
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

ahmet şahin 60 litre bitkili + 60lt. bitkili moli fulblack lepistes full red helena çöpçü 30 lt. bitkili kırmızı sakura ramshorn elma salyangoz 30 lt. bitkli elma salyangoz carbon rili

SON 10 MESAJI

Bu Bitkiin Adı Nedir? Bilen Varmı?
Arkadaşımın dereden topladığı bitki adapte etmeye çalışıyoruz bilen var mı?[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182392/210620160509501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182392/210620160509511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182392/210620160509491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182392/210620160509491.jpg[/IMG]
Hindistan cevizinden karides yuvası (Resimli)
Hocam eline sağlık baya zaman geçmiş bende arastıyordum yuvaları birşey buldum bu içinin çıkartılmasına çok uğraş veriliyor ya aslında mikro dalgaya koyarsanız zımparalıyıp dış yuzeyini veya fırına pişince çok kolay cıkıyo ve dezenfekte oluyor yapanlar olursa uğraşmasınlar tornavidayla saygılar :):)
Bitki Türü (fotoğraflı)
Zeytin yada yeşil gül hocam
Discus İçin Sorularım Vardı
Dış filitrenin önü açık iş görür bir şey alınabilir..:) diger türleride discusla koyabilrisiniz eon Tetra-Kardinal Tetra-Siyah Neon vs..:)
http://www.akvaryumda.com/sun-sun-hw-603b-dis-filtre-detayli-inceleme-resimli-anlatim/
bu dimi filitreniz? burayı inceleyin saygılar ...:) discus kaç aylık alacaksınız? birde gunluk su değişimleri ilk aylrda %50 e kadar gidiyor 6 aylık olana kadar yem ve su değişimi günlük :) kolay gelsin zor iş renkleri oturtana kadar baya ugras istiyor
Yeni Karides Akvaryumum
Selam hocam hayırlı olsun ben lepistes moliyle bakıyorum :):) kayalarda sorun olmaz hocam at gitsin kayayı :):)

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182392/190520162327291.jpg[/IMG]
380 Lt Yeni Akvaryum Kurdum
[QUOTE=Ozelharekat]Eyvallah Ahmet Şahin kardeşim allah razı olsun düşünmeniz bile yeteri kadar mutlu ediyor bizleri verdiğiniz bilgiler için de çok sağolun[/QUOTE]
Estgh. kardeşim bizde oralardan geldik :) zor işler anlatmakla olmaz yaşayan bilir...
hocam su değişimi sırasında sana tavsiyem herseyin fişini çek ben unuttum ısıtıcı patladı bak basit bişi akvaryumu patlatır allah muhafaza...:) 200 wat deyince aklıma geldi aman dikkat sudan dısarda kalınca patlıyo namuzssuz... fişleri çek aman haa
ışık da öyle cok yuksekde değil düşükte değil hatta mağaraları koycan yerin ışığı aynı tesisata manuel anahtar koy buyuk hacim olucak ya yarısı aydınlık yarısı karanlık olsun ekoztik olur mağaraya giriş cıkışların da balık sakin kalır... açacan zaman ışıgın hepsini açarsın:) bu balıkların genel sorunu iç parazit hocam fazla protein yem yuklenme iyi yem kullan bitkisel kullan iç parazitleri kurtaramadıklarımızda oluyordu... bitkiselde rutininde gidiyor kaz ciğeri mesela her zaman verme belli bir beslenme düzeni oturtursun iki gün bitkisel iki gün protein 1 günde aç bırak su değişimlerine dikkat et mümkün olduğu kadar yapar bişi koyma akvuryuma temiz gir akvaryuma .... sabundan bile nem kapıp ölmek isteyen oldu :) .... önemli sonra hep izle değişiklikleri hareketlerini mutlaka ufak bir farklılık gözleminde diğerlerini kurtarmana yardımcı olur ...
380 Lt Yeni Akvaryum Kurdum
[QUOTE=Ozelharekat]Bekir bey sağolun allah razı olsun bu vatan hepimizin hiç de kolay kazanılmadığı için zorluk çekmiyoruz ve hiç bir şey zoruma gitmiyor Allah'a şükürler olsun
Konumuza gelecek olursak kaç Watt lık bir ısıtıcıya ihtiyacım olacak acaba[/QUOTE]
200 wat
380 Lt Yeni Akvaryum Kurdum
Hocam evet kaya koyun kum koyun beyaz bu cikletler mağara adamı severler kayayı dikkatli koyun meraklı oldukları için düşürebilirler kayaları sürekli kumda değişiklik yapabiliyorlar..:) mağara küp yada yapay kendiniz de yapabilirsiniz ben pet şişeye slikonlar ufak mağralar yapmıştım sonra fugopool ile derzledim.. güzel oluyor tavsiye ederim emek harcanınca daha zevkli alıp koymaktan...
380 Lt Yeni Akvaryum Kurdum
Selam üstat
1 hafta çalışsın üstat akvaryum , balık ekleme bir hafta sonra eklersin, akvaryumda nitrat patlaması yaşanabiliyor ilk kurulumlar da balıkları yavaş yavaş eklersiniz su düzenleyicisi kullanmak düzeni oturtmanız da hızlandırır... 20-28 derece arası bi noktada sabitleyip oyle gidin.... ısıyı kontrollü devam ettir su değişimlerini %20 %30 iki hafta veya haftalık yapabilirsin ama su ısısı sular soguksa kaynatıp su ekle bir iki günlük beklemiş suyla değişim yapabilirisin bekletmemizdeki amaç klor ve metallerin oturması aşırı klorun uçaması yani azaltılması diyim basitce ama suyu eklerken akvaryum 25 derece ise değiştireceğin yeni suyunda 25 derece olmalı ki balıklar ani su değişiminden benek olmasın veya şoka girmesin ısı değişimleri sıkıntı yaratıyor su değişim esnasında ... hayırlı olsun iyi balıklar biz batıdayız bir isteğin olursa oralarda bulmazsan söyle gönderelim hocam allaha emanet ol...bakteri kültürü su düzenleyici multi vitamin gibi düzeneleyici ve koruyucularla olayı biraz hızlandırırsın...:)
Aqua Desing Aytac (200lt Bitkili)
Hocam hayırlı olsun insallah sorunsuz olur genelde bu tarz hightch. lerde iki ay sonra ya yosun yada baska sorunlar cıkıyor anlamıyorum takip ettiğim bir kaç abimiz var ama sonunda yosunu patlatıyorlar. inşallah sizde olmaz iyi çalışmalar

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 278 Online Kullanıcı, 151 Üye

Online Kullanıcılar

EnginHorlu, emrepekin007, muhoni, Madeagle, Tropsevergenç, KILLIFISH, MiSoSiKiaN, İbrÖZKURT, bnmz, ahmetyesevi, eozen81, ternapi, çulsuz, mahmut1905, Hsynn, erdalakçay, duman18, erman212, Kınayu, serkantezel, muratgurer, ankara0606, Wphiree, Emre ÇANDIR, 61oflu61, vendetta99, AquariumNoob, qokay01, dragons, Noyes, indianaconz, yokte, EmreCev, vefali54, mrtzngn, FLY48, Tugberk, tarıkt, JokeR, Taskinilsever, Gökhan1907, namsada, tatlisarap, sinan1166, demirsoy, 19kerem84, ertuğrull, diaslayt, bhdr8650, _RdnC_, Assamite, tosbag, smckr, Tgencer, zekigonlum, Therbosstat, AlperTasci, S r K n, Pesimist07, enginm2000, StenkaRazin, tekinkpl, Gogeta, Hrnokdn, TURKYILMAZ, garip0658, Hamza Özel, mertank, icelebi, Ejder Günaydın, enesypr, 10uruc, freediscus, Leonnnn, mustafakuzu, Arkun, sbilgic82, Tebery, Batuhan Erogul, Mete Duru, mad-boy, ProScotch, polat62, yunus142, mperk, capo di capi, timucin78, Arifhb, Tahaakkaya, aslasensiz, ruzgar_19, TheHobi, HobiciBalıkçı, yorgunsair, gambler, Selçuk16, Formicasmind, Kronik_Ariza, EFEvcfx, Speedy, engintatar55, hounsoi, Clear, Psiko_manyaq, sharkx21, EmirA, gokhancinar, Kemalk41, Beta_balik, AmazonDream, Vatoz, hermiş, Gtuncay, erntmz, algae, Zordre, BerkayÖzcan, calderon, fa61, Supervenenis, UnalCevahir, Ayokyil, abunil, Yas400, Metal06, Emek, ckcihan6, mrtgrgn, efsane07, ezc06, Dicle, oatuncturk, caga71, Bisnev99, epidosin, osprey, zimdaldil, ahmdrm, Alperenpkr, TugayKrmn, Akgün Cem, Neothauma, ekcinar, Ali Turkay, tolgayildirim, JapoJupo, babanus, wolverin, selahattinfidan, ndmsrdr, balikseventr, MOONLİGHT,

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,741,515 Mesaj
  • 401,335 Konu
  • 91 Forum
  • 141,745 Forum Üyesi
  • 1,446 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,585 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.