ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ravelius
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Haziran 2010 22:15
Son Ziyaret:
16 Kasım 2010 16:58
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem Armağan
Doğum Tarihi:
03 Şubat 1984
Yaş:
42
İl:
Izmir
Meslek:
müh
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
150lt malawi
50lt canlı doğuran
Görkem Armağan
50lt canlı doğuran
Görkem Armağan
SON 10 MESAJI
Yeni Başlayanlar Buraya/low-tech
[QUOTE=mustafaerdogar][QUOTE=Ravelius]Ben bitki akvaryumumu kurarken çok soruşturdum forumlara baktım, yok taban 8 kat olcakmış şu olcakmış bu olcakmış, 10 tane floresan olcakmış tüpten karbondioksit basılcakmış ozmn gelişirmiş, balıkları seneye atçakmışız falan filan, ben 50 lepistes yavrusunun olduğu akvaryuma, 2 lt dazs soili alıp attım, üstüne 2. el aldığım 5 kg aquaclayi attım(65x25x35) , ilk başta çok korktum yavrulara bişey olcak diye çünkü tufan kopuyordu içerde, neyse 1 günde sünger iç filitre akvaryumu adam etti, içine deepfloramin ve deepfloramin-fe(sıvı gübre) ilave ettim , co2 için 1 lt lik şişeyi yarısına kadar doldurdum içine pakmaya , toz şeker koydum horumla akvaryuma verdim, bir tane anubias kırmızı ve mavi spektrumlu florasan, bir adet philips 1100 lumen 18 W awize için olan ampülü bağladım, gündüz ikisini akşam sadece anubiası çalıştırıyorum, yosun yok büyüme de hatsafhada, kerevit, ciklet akvaryumumdan kurtardığım bir bitki çürümüştü o bile fide veriyor elma salyangozu yosun varsa yiyor yoksa yem kalıntılarını temizliyor, 3 tane büyük lepistes attım., 3 tane aykılıç, 1 moli var, ay kılııç yavruladı yavrulardan 1 tane ölmedi gül gibi geçinip gidiyorlar... [/QUOTE]
[/QUOTE] Mesajın üstünden epey zaman geçmiş yeni gördüm özür diliyorum, daha açık ve net bir dille anlatmam üslup bozukluklarına gireceğinden o şekilde anlatmıştım, şimdi biraz daha netleştiriyim.Bu başlık altında anlattım çünkü low tech(düşük teknoloji(yeni başlayanlar için)) olmasına rağmen makalenizi okuduktan sonra bitki akvaryumu yapmaktan korkup vazgeçmeyi düşünen insanlara bunun zor olmadığını göstermek istedim ben dikkatsizce kurdum sistemi kurup 40 (42 mi demiştiniz deniz akvaryumu kurulumunu okudum sanırım yanlışlıkla :) gün bekleyip balıkları atmadım aksine yavru yani daha hassas balıkların olduğu akvaryuma sistemi kurdum, azıcık dikkat edecek akvaryumcusuna danışacak herkes akvaryumcu art niyetli(kazıklama niyetinde) olmadığı sürece bu sistemi kuracaktır, bunu başarmak için prof yada çevirmen olmaya gerek yok e tabi gene de okumakta fayda var, bilmem ne kadar açık ve net olabildim epey zaman geçmiş umarım okursunuz :)
[QUOTE=mustafaerdogar][QUOTE=Ravelius]Ben bitki akvaryumumu kurarken çok soruşturdum forumlara baktım, yok taban 8 kat olcakmış şu olcakmış bu olcakmış, 10 tane floresan olcakmış tüpten karbondioksit basılcakmış ozmn gelişirmiş, balıkları seneye atçakmışız falan filan, ben 50 lepistes yavrusunun olduğu akvaryuma, 2 lt dazs soili alıp attım, üstüne 2. el aldığım 5 kg aquaclayi attım(65x25x35) , ilk başta çok korktum yavrulara bişey olcak diye çünkü tufan kopuyordu içerde, neyse 1 günde sünger iç filitre akvaryumu adam etti, içine deepfloramin ve deepfloramin-fe(sıvı gübre) ilave ettim , co2 için 1 lt lik şişeyi yarısına kadar doldurdum içine pakmaya , toz şeker koydum horumla akvaryuma verdim, bir tane anubias kırmızı ve mavi spektrumlu florasan, bir adet philips 1100 lumen 18 W awize için olan ampülü bağladım, gündüz ikisini akşam sadece anubiası çalıştırıyorum, yosun yok büyüme de hatsafhada, kerevit, ciklet akvaryumumdan kurtardığım bir bitki çürümüştü o bile fide veriyor elma salyangozu yosun varsa yiyor yoksa yem kalıntılarını temizliyor, 3 tane büyük lepistes attım., 3 tane aykılıç, 1 moli var, ay kılııç yavruladı yavrulardan 1 tane ölmedi gül gibi geçinip gidiyorlar... [/QUOTE]
Bunları böyle anlatmışsınızda bu başlık altında niçin anlattınız? Belirtmek istediğiniz bir konu (yazı hakkında eleştiride olabilir) yada sormak istediğiniz bir şey varsa daha açık bir dille net olarak yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
[/QUOTE] Mesajın üstünden epey zaman geçmiş yeni gördüm özür diliyorum, daha açık ve net bir dille anlatmam üslup bozukluklarına gireceğinden o şekilde anlatmıştım, şimdi biraz daha netleştiriyim.Bu başlık altında anlattım çünkü low tech(düşük teknoloji(yeni başlayanlar için)) olmasına rağmen makalenizi okuduktan sonra bitki akvaryumu yapmaktan korkup vazgeçmeyi düşünen insanlara bunun zor olmadığını göstermek istedim ben dikkatsizce kurdum sistemi kurup 40 (42 mi demiştiniz deniz akvaryumu kurulumunu okudum sanırım yanlışlıkla :) gün bekleyip balıkları atmadım aksine yavru yani daha hassas balıkların olduğu akvaryuma sistemi kurdum, azıcık dikkat edecek akvaryumcusuna danışacak herkes akvaryumcu art niyetli(kazıklama niyetinde) olmadığı sürece bu sistemi kuracaktır, bunu başarmak için prof yada çevirmen olmaya gerek yok e tabi gene de okumakta fayda var, bilmem ne kadar açık ve net olabildim epey zaman geçmiş umarım okursunuz :)
Bu balık nedir?
3 Gurami , 4 kılıç, 2 vatozla 10 tane platiyi 50 lt'lik bir akvaryumda 2 erkek 8 dişi şeklinde besliyorum keyifleri yerinde.Ravelius 2010-11-02 13:54:55
3 Gurami , 4 kılıç, 2 vatozla 10 tane platiyi 50 lt'lik bir akvaryumda 2 erkek 8 dişi şeklinde besliyorum keyifleri yerinde.
saulosi cinsiyet...
Siyahlık genelde hepsinde oluyor(dişilerde az) mavileşme varsa onlar erkek, ayrıca erkekler dişilere nazaran daha hızlı büyüyor, dişilerde de bir iki benek olabilir.
Bu Zebra dişimi erkek mi anlayan var mı ?
Kafa yapısından da dişiye benziyor ince hatlı ve narin. son resimde turunculuk gözüküyor zaten...
Kafa yapısından da dişiye benziyor ince hatlı ve narin. son resimde turunculuk gözüküyor zaten...
malawi yem yememe
Yoktu, neyseki yem yemeye başladılar arkada kayaların altında ölü balık varmış çıkartıp suyu değiştirdim gerçi bulanıklık azaldı ama geçmedi.
Yoktu, neyseki yem yemeye başladılar arkada kayaların altında ölü balık varmış çıkartıp suyu değiştirdim gerçi bulanıklık azaldı ama geçmedi.
malawi yem yememe
Fotoğraf: akvaryum sisli başka dikkate değer birşey yok.
Canlıdaki Belirtiler: balıklar 4 gündür yem yemiyor, karın çöküklüğü yok ama zayıflayanlar var, beşi öldü, zemine sürtünme.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 150 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 vatoz, 20 genç malawi
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): ph normal
Filitrasyon: saatte 500 lt/h
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: sera toxivec belirtildiği kadar, azoo iç parazit belirtildiği kadar, biraz mikofish he kürden sonra 1/3 su değişimi en son sarımsak suyu + yem
kaya tuzu az miktar ilave edildi.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Fotoğraf: akvaryum sisli başka dikkate değer birşey yok.
Canlıdaki Belirtiler: balıklar 4 gündür yem yemiyor, karın çöküklüğü yok ama zayıflayanlar var, beşi öldü, zemine sürtünme.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 150 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 vatoz, 20 genç malawi
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): ph normal
Filitrasyon: saatte 500 lt/h
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: sera toxivec belirtildiği kadar, azoo iç parazit belirtildiği kadar, biraz mikofish he kürden sonra 1/3 su değişimi en son sarımsak suyu + yem
kaya tuzu az miktar ilave edildi.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
2 haftada %30 su değişimi, dış filitre temizliği. Akvaryumun içi bulanık geçmiyor da ne biçim iş anlamadım. agumentin yarım tablet vermeyi düşünüyorum. Yem yemiyorlar ama canlılıkları fena değil.
Tetratec ex 700 Debi Düşmesi?
Merhaba, dış filitrem içi boşken / doluyken yaklaşık saatte 100 lt su basıyor dolayısıyla akvaryumun içi sisli gibi oldu yanına 400lt çeviren bir iç filtre koydum 20 saattir çalışıyor fazla gelişme yok sera toxivec döktüm,
Merhaba, dış filitrem içi boşken / doluyken yaklaşık saatte 100 lt su basıyor dolayısıyla akvaryumun içi sisli gibi oldu yanına 400lt çeviren bir iç filtre koydum 20 saattir çalışıyor fazla gelişme yok sera toxivec döktüm,
hortumlar tıkalı değil mıknatısı çıkardım temizdi metalin üstünde renk değişimleri haricinde normal, acaba kafa motoruna bağlasam sump gibi kullanabilirmiyim? debiyi nasıl arttırabilirim?
Yeni Başlayanlar Buraya/low-tech
Ben bitki akvaryumumu kurarken çok soruşturdum forumlara baktım, yok taban 8 kat olcakmış şu olcakmış bu olcakmış, 10 tane floresan olcakmış tüpten karbondioksit basılcakmış ozmn gelişirmiş, balıkları seneye atçakmışız falan filan, ben 50 lepistes yavrusunun olduğu akvaryuma, 2 lt dazs soili alıp attım, üstüne 2. el aldığım 5 kg aquaclayi attım(65x25x35) , ilk başta çok korktum yavrulara bişey olcak diye çünkü tufan kopuyordu içerde, neyse 1 günde sünger iç filitre akvaryumu adam etti, içine deepfloramin ve deepfloramin-fe(sıvı gübre) ilave ettim , co2 için 1 lt lik şişeyi yarısına kadar doldurdum içine pakmaya , toz şeker koydum horumla akvaryuma verdim, bir tane anubias kırmızı ve mavi spektrumlu florasan, bir adet philips 1100 lumen 18 W awize için olan ampülü bağladım, gündüz ikisini akşam sadece anubiası çalıştırıyorum, yosun yok büyüme de hatsafhada, kerevit, ciklet akvaryumumdan kurtardığım bir bitki çürümüştü o bile fide veriyor elma salyangozu yosun varsa yiyor yoksa yem kalıntılarını temizliyor, 3 tane büyük lepistes attım., 3 tane aykılıç, 1 moli var, ay kılııç yavruladı yavrulardan 1 tane ölmedi gül gibi geçinip gidiyorlar...
Ben bitki akvaryumumu kurarken çok soruşturdum forumlara baktım, yok taban 8 kat olcakmış şu olcakmış bu olcakmış, 10 tane floresan olcakmış tüpten karbondioksit basılcakmış ozmn gelişirmiş, balıkları seneye atçakmışız falan filan, ben 50 lepistes yavrusunun olduğu akvaryuma, 2 lt dazs soili alıp attım, üstüne 2. el aldığım 5 kg aquaclayi attım(65x25x35) , ilk başta çok korktum yavrulara bişey olcak diye çünkü tufan kopuyordu içerde, neyse 1 günde sünger iç filitre akvaryumu adam etti, içine deepfloramin ve deepfloramin-fe(sıvı gübre) ilave ettim , co2 için 1 lt lik şişeyi yarısına kadar doldurdum içine pakmaya , toz şeker koydum horumla akvaryuma verdim, bir tane anubias kırmızı ve mavi spektrumlu florasan, bir adet philips 1100 lumen 18 W awize için olan ampülü bağladım, gündüz ikisini akşam sadece anubiası çalıştırıyorum, yosun yok büyüme de hatsafhada, kerevit, ciklet akvaryumumdan kurtardığım bir bitki çürümüştü o bile fide veriyor elma salyangozu yosun varsa yiyor yoksa yem kalıntılarını temizliyor, 3 tane büyük lepistes attım., 3 tane aykılıç, 1 moli var, ay kılııç yavruladı yavrulardan 1 tane ölmedi gül gibi geçinip gidiyorlar...
dazs soil üstü aquaclay
Dazs soil üstü aquaclay ile sadece aqua clay arasında ne gibi farklar var? dazs soilin bir besleyiciliği varmı? aqua clay altına en ucuz en kolay bulunan besleyici ne koyabilirim? saygılar...
Dazs soil üstü aquaclay ile sadece aqua clay arasında ne gibi farklar var? dazs soilin bir besleyiciliği varmı? aqua clay altına en ucuz en kolay bulunan besleyici ne koyabilirim? saygılar...
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



