ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MericER
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
36
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2025 16:58
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 17:42
Toplam Mesaj:
44 [0.16 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
21 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Meriç Er
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Meriç Er
SON 10 MESAJI
Tilki Kuyruğu Kahverengi Olma Sorunu
[QUOTE=Orhan76]
Bu bitkinin doğal döngüsünde rastlanan bir durum, endişe edecek bir şey yok. Bitki büyüdükçe alt kısımlara daha az ışık geliyor ve alt kısımdaki yapraklar da elbette daha yaşlı oldukları ve yeterli ışık alamadığı için kahverengileşiyor. Bunun üstteki yeşil kısmını kesin, alttaki kahve kısmı çıkarıp atın. Yeşil kısmı tekrar dikebilirsiniz böylelikle bir nevi budamayla tekrar bitkiyi gençleştirirsiniz. Alt kısmında detaylı kök sistemi olmadığı için yeni/yeşil kısmın dikilmesinde bir sorun olmaz. Hatta çok uzayan bitkiyi 2-3 parça kesip farklı yerlere dikerek çoğaltabilirsiniz. Ben kendi tankımda tilki kuyruğunu tamamen serbest bıraktım, bir su üstü bitkisi gibi tankın içinde rahatlıkla dikilmeden hareket ettiği için her yeri ışık aldığından kahverengileşme olmuyor her daim her tarafı yeşil kalıp rahatlıkla uzuyor. Bunu da bir alternatif olarak aklınızda bulundurabilirsiniz. [/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim sağolun[:3]
[QUOTE=Orhan76]
Bu bitkinin doğal döngüsünde rastlanan bir durum, endişe edecek bir şey yok. Bitki büyüdükçe alt kısımlara daha az ışık geliyor ve alt kısımdaki yapraklar da elbette daha yaşlı oldukları ve yeterli ışık alamadığı için kahverengileşiyor. Bunun üstteki yeşil kısmını kesin, alttaki kahve kısmı çıkarıp atın. Yeşil kısmı tekrar dikebilirsiniz böylelikle bir nevi budamayla tekrar bitkiyi gençleştirirsiniz. Alt kısmında detaylı kök sistemi olmadığı için yeni/yeşil kısmın dikilmesinde bir sorun olmaz. Hatta çok uzayan bitkiyi 2-3 parça kesip farklı yerlere dikerek çoğaltabilirsiniz. Ben kendi tankımda tilki kuyruğunu tamamen serbest bıraktım, bir su üstü bitkisi gibi tankın içinde rahatlıkla dikilmeden hareket ettiği için her yeri ışık aldığından kahverengileşme olmuyor her daim her tarafı yeşil kalıp rahatlıkla uzuyor. Bunu da bir alternatif olarak aklınızda bulundurabilirsiniz. [/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim sağolun[:3]
Tilki Kuyruğu Kahverengi Olma Sorunu
Merhabalar tilki kuyruğu bitkim garip bir şekilde geneli kahverengi fakat uç kısmı her zaman yeşil kalıyor. Akvaryumum kurulalı 2,5 ay kadar oldu ve bu bitki bende 6 ay kadardır var kavanozda bakıyordum daha sonra akvaryumu kurunca akvaryuma aldım. Işıklandırmam orta-üst bir ışıklandırma filtreyi de çok akıntılı kullanmıyorum axolotl akvaryumu olduğundan dolayı. Günde 5 saat kadar aydınlatma yapıyorum ve bitki gerçekten inanılmaz hızlı uzuyor yani sağlığı konusunda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum 2,5 ayda 2 katından daha fazla uzadı. Bu kahverengiliğin sebebi nedir bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267064/030320261044021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267064/030320261055471.jpg[/IMG]
Alt kısımdaki yapraklar ilk koyduğum zamanlarda döküldü ve bir daha çıkmadı, diğer yapraklarda da erime vs yok kontrol ettim gayet sağlamlar dökülmüyorlar elimle çekiştirdiğimde. Fotoğraflarda pek belli olmamış fakat gövde de uç kısım haricinde full kahverengi şekilde, yavaş yavaşta kararmıyor direkt kahverengi olarak uzuyor.[EDIT]MericER,2026-03-03 10:57:43[/EDIT]
Merhabalar tilki kuyruğu bitkim garip bir şekilde geneli kahverengi fakat uç kısmı her zaman yeşil kalıyor. Akvaryumum kurulalı 2,5 ay kadar oldu ve bu bitki bende 6 ay kadardır var kavanozda bakıyordum daha sonra akvaryumu kurunca akvaryuma aldım. Işıklandırmam orta-üst bir ışıklandırma filtreyi de çok akıntılı kullanmıyorum axolotl akvaryumu olduğundan dolayı. Günde 5 saat kadar aydınlatma yapıyorum ve bitki gerçekten inanılmaz hızlı uzuyor yani sağlığı konusunda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum 2,5 ayda 2 katından daha fazla uzadı. Bu kahverengiliğin sebebi nedir bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267064/030320261044021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267064/030320261055471.jpg[/IMG]
Alt kısımdaki yapraklar ilk koyduğum zamanlarda döküldü ve bir daha çıkmadı, diğer yapraklarda da erime vs yok kontrol ettim gayet sağlamlar dökülmüyorlar elimle çekiştirdiğimde. Fotoğraflarda pek belli olmamış fakat gövde de uç kısım haricinde full kahverengi şekilde, yavaş yavaşta kararmıyor direkt kahverengi olarak uzuyor.[EDIT]MericER,2026-03-03 10:57:43[/EDIT]
Akvaryum Öneri Fikir
[QUOTE=LionelMehmet10]
Hocam aslında ilk kurdugumda bitki yogunlugu daha fazlaydı ama uzayınca bazılarını cıkardım kestim yeniden diktim bosalttım sonra da agacı gorunce yakısıt diye aldım dediginiz gibi gömücem uzunları arkaya alcam kestiklerimi öne doğru koyucam sağ taraftakide moss baya büyüdü onuda kesicem yada atarım artık cok uzadı şuan baska bitki alamam ama elde olanları mümkün oldugunca düzenlemeye calısıcam [/QUOTE]
Ekstra olarak diğer mossu da ağaç figürünün kayasını gomdukten sonra üstüne kalan kısima sarabilirsiniz o şekilde de degerlendirilebilir.
[QUOTE=LionelMehmet10]
Hocam aslında ilk kurdugumda bitki yogunlugu daha fazlaydı ama uzayınca bazılarını cıkardım kestim yeniden diktim bosalttım sonra da agacı gorunce yakısıt diye aldım dediginiz gibi gömücem uzunları arkaya alcam kestiklerimi öne doğru koyucam sağ taraftakide moss baya büyüdü onuda kesicem yada atarım artık cok uzadı şuan baska bitki alamam ama elde olanları mümkün oldugunca düzenlemeye calısıcam [/QUOTE]
Ekstra olarak diğer mossu da ağaç figürünün kayasını gomdukten sonra üstüne kalan kısima sarabilirsiniz o şekilde de degerlendirilebilir.
Akvaryum Öneri Fikir
[QUOTE=LionelMehmet10]Merhaba arkadaşlar betta akvaryumuma böyle bi ağac aldım mosslar uçmasın diye iple böyle sardım ama pek icime sinmedi sizce nasıl olmus yeri vb. degismelimiyim ve genel akvaryum düzenim nasıl sizce fikirlerinizi ve önerilerinizi duymak isterim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bence kurulum gayet hoş ağaç figürünü arka plana yerleştirip tas olan kısmini mümkün olduğunca toprağa gömerseniz çok hoş duracaktır. Ağaca moss sararken ip ile değilde moss u iyice açıp ağaç dallarına iyice dolarsanız hem dağılmaz hem de daha hoş durur. Bir de on planda stingy mi java mi olduğunu anlayamadığım bir moss var o fazlalık gibi durdu gözüme akvaryumun başka bölümlerinde kullanabilirsiniz ya da direkt kullanmasanız da görselliğe daha büyük katkısı olacaktır. Bitki yerleştirmesini genelde sağ ve sol arka köselerden öne doğru küme halinde çoğalan bitki toplulukları arka plana da uzun boylu bitkiler seklinde yapmak hoş duruyor tankınızın istediğiniz gibi durmamasının sebebi on plan ve orta plan bitkilerinin olmaması sadece uzun boylu bitkilerin bulunması. Biraz kısa boylu öbekli bitkiler öneririm dediğim gibi köşelerde bitki topluluğu oluşturacak şekilde. On plan için Lobelia cardinalis, Echinodorus tenellus subulata, sp.repens, öneririm. Orta plan içinde limon, zeytin veya Hygrophila Difformis şık duracaktır.
[QUOTE=LionelMehmet10]Merhaba arkadaşlar betta akvaryumuma böyle bi ağac aldım mosslar uçmasın diye iple böyle sardım ama pek icime sinmedi sizce nasıl olmus yeri vb. degismelimiyim ve genel akvaryum düzenim nasıl sizce fikirlerinizi ve önerilerinizi duymak isterim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bence kurulum gayet hoş ağaç figürünü arka plana yerleştirip tas olan kısmini mümkün olduğunca toprağa gömerseniz çok hoş duracaktır. Ağaca moss sararken ip ile değilde moss u iyice açıp ağaç dallarına iyice dolarsanız hem dağılmaz hem de daha hoş durur. Bir de on planda stingy mi java mi olduğunu anlayamadığım bir moss var o fazlalık gibi durdu gözüme akvaryumun başka bölümlerinde kullanabilirsiniz ya da direkt kullanmasanız da görselliğe daha büyük katkısı olacaktır. Bitki yerleştirmesini genelde sağ ve sol arka köselerden öne doğru küme halinde çoğalan bitki toplulukları arka plana da uzun boylu bitkiler seklinde yapmak hoş duruyor tankınızın istediğiniz gibi durmamasının sebebi on plan ve orta plan bitkilerinin olmaması sadece uzun boylu bitkilerin bulunması. Biraz kısa boylu öbekli bitkiler öneririm dediğim gibi köşelerde bitki topluluğu oluşturacak şekilde. On plan için Lobelia cardinalis, Echinodorus tenellus subulata, sp.repens, öneririm. Orta plan içinde limon, zeytin veya Hygrophila Difformis şık duracaktır.
Dış Filtre Öneri
[QUOTE=Xelpid]175lt lepistes akvaryumum var ve bunun için dış filtre almayı düşünüyorum. Akvaryumum bitkili ve ve 5 parmak kadar boşluk var tam doldurmuyorum. Aklımda sunsun hw302 var yeterli olur mu acaba? Veya bu fiyat bandında önerilerinizede açığım teşekkürler.[/QUOTE]
Sunsun hw 302 uygun olur kaliteli de bir filtredir ses yapmaz uzun yıllar da kullanırsınız.
[QUOTE=Xelpid]175lt lepistes akvaryumum var ve bunun için dış filtre almayı düşünüyorum. Akvaryumum bitkili ve ve 5 parmak kadar boşluk var tam doldurmuyorum. Aklımda sunsun hw302 var yeterli olur mu acaba? Veya bu fiyat bandında önerilerinizede açığım teşekkürler.[/QUOTE]
Sunsun hw 302 uygun olur kaliteli de bir filtredir ses yapmaz uzun yıllar da kullanırsınız.
Anubias Bitkisi Aydınlatma İhtiyacı
[QUOTE=selimc4glar]
Armatürün 4 kademesi mevcut örneğin en düşük modda daha fazla saat tutmak zararlı olur mu?[/QUOTE]
Olur tabi daha yüksek isik daha düşük saat, daha düşük isik daha yüksek saat gerektirir zaten kendinize göre ayarlayabilirsiniz bitkinin tepkisine göre arttırır ya da azaltırsınız önemli nokta düşük isik modunda armatür mavi ve kırmızıları kesip beyazın seviyesini mi düşürüyor yoksa hepsini mi kısıyor hepsini birden kısması daha iyi olur bitkiniz mavi ve kırmızıların dalga boyundan mahrum kalmamış olur.[EDIT]MericER,2026-01-26 11:46:54[/EDIT]
[QUOTE=selimc4glar]
Armatürün 4 kademesi mevcut örneğin en düşük modda daha fazla saat tutmak zararlı olur mu?[/QUOTE]
Olur tabi daha yüksek isik daha düşük saat, daha düşük isik daha yüksek saat gerektirir zaten kendinize göre ayarlayabilirsiniz bitkinin tepkisine göre arttırır ya da azaltırsınız önemli nokta düşük isik modunda armatür mavi ve kırmızıları kesip beyazın seviyesini mi düşürüyor yoksa hepsini mi kısıyor hepsini birden kısması daha iyi olur bitkiniz mavi ve kırmızıların dalga boyundan mahrum kalmamış olur.[EDIT]MericER,2026-01-26 11:46:54[/EDIT]
Axolotl
[QUOTE=EmreYZN]Ben axolotl almak istiyorum ama nereden alacağımı bilmiyorum bazı yerler gördüm fiyatları 900 tl bandında daha ucuzu var mı ve nereden satın alabilirim yardımcı olur musunuz [/QUOTE]
Fiyattan önce soğutucu fan, akvaryum, uygun kum ve filtre temin edin axolotl bakimi zor ve tecrübeli akvaristlerin bakması gereken bir canlıdır. 900 tl bedavaymış bu arada axolotl için.[EDIT]MericER,2026-01-26 11:49:35[/EDIT]
[QUOTE=EmreYZN]Ben axolotl almak istiyorum ama nereden alacağımı bilmiyorum bazı yerler gördüm fiyatları 900 tl bandında daha ucuzu var mı ve nereden satın alabilirim yardımcı olur musunuz [/QUOTE]
Fiyattan önce soğutucu fan, akvaryum, uygun kum ve filtre temin edin axolotl bakimi zor ve tecrübeli akvaristlerin bakması gereken bir canlıdır. 900 tl bedavaymış bu arada axolotl için.[EDIT]MericER,2026-01-26 11:49:35[/EDIT]
Anubias Bitkisi Aydınlatma İhtiyacı
[QUOTE=selimc4glar]Akvaryumumun boyutu 100cm (uzunluk) 45cm (yükseklik) 50cm (genişlik) bu şekilde. Akvaryumda Tetra türü balıklarım mevcut yari kökleri ve ejder kayaları mevcut bunların yanına anubias bitki türlerinden ekledim. Orion B 90cm lik 40watt gücünde bir aydınlatmam mevcut günde kaç saat açmalıyım. Aydınlatmanın şiddetini gücünü ayarlayabiliyorum en düşük güçte loş aydınlatmada yapabiliyorum. Kaç saat açık kalmalı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253260/250120261931071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sadece anubias varsa en yüksek şiddette 4 5 saat yeter diye düşünüyorum.
[QUOTE=selimc4glar]Akvaryumumun boyutu 100cm (uzunluk) 45cm (yükseklik) 50cm (genişlik) bu şekilde. Akvaryumda Tetra türü balıklarım mevcut yari kökleri ve ejder kayaları mevcut bunların yanına anubias bitki türlerinden ekledim. Orion B 90cm lik 40watt gücünde bir aydınlatmam mevcut günde kaç saat açmalıyım. Aydınlatmanın şiddetini gücünü ayarlayabiliyorum en düşük güçte loş aydınlatmada yapabiliyorum. Kaç saat açık kalmalı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253260/250120261931071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sadece anubias varsa en yüksek şiddette 4 5 saat yeter diye düşünüyorum.
50-35-35 1 Aylık Tankım
[QUOTE=Srknatmn][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/271770/240120261613581.jpg[/IMG]
Tankımın güncel hali bu şekilde.Tankta 12 neon tetra 12 danio tetra 2 siyah çizgili tetra,2 nerite ve 1 l144 vatoz var.Ya bitki olayını mı biraz abarttım ya da bana mı öyle geliyor bilemedim.Balık sayıma göre sanırım tankı büyütmem iyi olacak..
Örnek olarak 100-45-45 gibi bir tank edinsem nasıl olur?Şu anda eheim 2011 den çok memnunum açıkçası ama dediğim ölçüdeki tanka geçmiş olsam eheim yeterli olur mu?Akvaryumu büyütmek mesele değil de,hacime göre tekrardan filtre vs vs masraflarına da girmek istemiyorum açıkçası..Diyelim ki filtre yeterli gelecek bahsettiğim ölçülerdeki akvaryuma.Mevcut tankımdaki oturmuş olan suyumu yeni tanka aktarsam dahi en az 2 misline yakın su ilavesi yapmam gerekecek.Bu süreçte balıkları o tanka ilave etme sıkıntı olur sanki..
Sizlerin de fikirlerini alabilirsem sevinirim.[/QUOTE]
Hocam, bence bitki sayısı gayet güzel ve yeterli, hatta daha fazla da olabilir. Fakat canlı yoğunluğunuz bana da fazla gibi geldi. Masrafa girmek istemiyorsanız balık sayınızı azaltmanızı tavsiye ederim. Eğer yeni akvaryum kurmayı düşünüyorsanız da kendi akvaryumunuzdan su eklemenize gerek yok. Yeni kuracağınız akvaryumu birkaç hafta boş çalıştırır, bakteri kültürünün oturmasını beklersiniz. Ondan sonra aşılama ile balıklarınızı transfer edersiniz. Bu yöntem bana daha sağlıklı görünüyor. 100x45x45 tanka Eheim 2011’in yeterli gelmesi ise mümkün değil; 1000L çeviren bir dış filtre işinizi görecektir.
[QUOTE=Srknatmn][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/271770/240120261613581.jpg[/IMG]
Tankımın güncel hali bu şekilde.Tankta 12 neon tetra 12 danio tetra 2 siyah çizgili tetra,2 nerite ve 1 l144 vatoz var.Ya bitki olayını mı biraz abarttım ya da bana mı öyle geliyor bilemedim.Balık sayıma göre sanırım tankı büyütmem iyi olacak..
Örnek olarak 100-45-45 gibi bir tank edinsem nasıl olur?Şu anda eheim 2011 den çok memnunum açıkçası ama dediğim ölçüdeki tanka geçmiş olsam eheim yeterli olur mu?Akvaryumu büyütmek mesele değil de,hacime göre tekrardan filtre vs vs masraflarına da girmek istemiyorum açıkçası..Diyelim ki filtre yeterli gelecek bahsettiğim ölçülerdeki akvaryuma.Mevcut tankımdaki oturmuş olan suyumu yeni tanka aktarsam dahi en az 2 misline yakın su ilavesi yapmam gerekecek.Bu süreçte balıkları o tanka ilave etme sıkıntı olur sanki..
Sizlerin de fikirlerini alabilirsem sevinirim.[/QUOTE]
Hocam, bence bitki sayısı gayet güzel ve yeterli, hatta daha fazla da olabilir. Fakat canlı yoğunluğunuz bana da fazla gibi geldi. Masrafa girmek istemiyorsanız balık sayınızı azaltmanızı tavsiye ederim. Eğer yeni akvaryum kurmayı düşünüyorsanız da kendi akvaryumunuzdan su eklemenize gerek yok. Yeni kuracağınız akvaryumu birkaç hafta boş çalıştırır, bakteri kültürünün oturmasını beklersiniz. Ondan sonra aşılama ile balıklarınızı transfer edersiniz. Bu yöntem bana daha sağlıklı görünüyor. 100x45x45 tanka Eheim 2011’in yeterli gelmesi ise mümkün değil; 1000L çeviren bir dış filtre işinizi görecektir.
Aqualed Armatür Fiyasko Mu?
[QUOTE=syerli]
Teşekkür ederim,size de zahmet verdim.[:iyi:]
Evet, hatta armatürk daha da güçlü sanırım.
Dediğim gibi, ilerleyen zamanda kendim yapmayı düşünüyorum ama estetik açıdan istediğim sonucu alabilir miyim bilmiyorum.
Şimdilik aqualed metaplant fullspectrum kullanacağım.
Bence en büyük sıkıntı ürünlerin teknik açıklamalarının son derece yetersiz olması. [/QUOTE]
Bence de sitedeki teknik açıklamalar yetersiz fakat WhatsApp üzerinden mesaj attığımda 1 dk bile sürmedi aramaları aradıklarında da bütün bilgileri detaylıca anlatıp ilgilendiler. Tabi sitede teknik açıklamalar olsaydı çok daha iyiydi ama piyasaya göre uyguna armatür sattıklarını düşünürsek açıklarını fiyat politikaları ile kapatıyorlar.
[QUOTE=syerli]
Teşekkür ederim,size de zahmet verdim.[:iyi:]
Evet, hatta armatürk daha da güçlü sanırım.
Dediğim gibi, ilerleyen zamanda kendim yapmayı düşünüyorum ama estetik açıdan istediğim sonucu alabilir miyim bilmiyorum.
Şimdilik aqualed metaplant fullspectrum kullanacağım.
Bence en büyük sıkıntı ürünlerin teknik açıklamalarının son derece yetersiz olması. [/QUOTE]
Bence de sitedeki teknik açıklamalar yetersiz fakat WhatsApp üzerinden mesaj attığımda 1 dk bile sürmedi aramaları aradıklarında da bütün bilgileri detaylıca anlatıp ilgilendiler. Tabi sitede teknik açıklamalar olsaydı çok daha iyiydi ama piyasaya göre uyguna armatür sattıklarını düşünürsek açıklarını fiyat politikaları ile kapatıyorlar.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 10:21
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
