ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Faruk18
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ekim 2021 13:48
Son Ziyaret:
22 Eylül 2022 13:11
Toplam Mesaj:
31 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk aslan
Doğum Tarihi:
18 Ekim 2001
Yaş:
24
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömerr
SON 10 MESAJI
Kaya Tuzu Ne İşe Yarar Faydası Zararı Nedir ?
[QUOTE=Ahmet_]
2 haftadır varsa çok uzun bir süre beyaz benek tedavisinde suyu 29 30 derecelere çıkarıp stabil tutmak önemlidir ilaç kullanmak şart değildir kaya tuzu ile de halledilebilir ama tuz direkt akvaryuma eklenmeden eritilip katılmalıdır. Sıcaklık fazla olursa bakteri döngüyü çabuk tamamlayıp balığın üzerinden düşer ve yeni konak aramaya başlar bu esnada savunmasızdır tuz veya metilen bu esnada kullanılabilir.[/QUOTE]
Beyaz benek olsaydı çoktan çoğalırdı ama bayadır aynı yerde çizgi gibi benek gibi bilmiyorum ne ve bu arada ısıtıcı kullanmıyorum
[QUOTE=Ahmet_]
2 haftadır varsa çok uzun bir süre beyaz benek tedavisinde suyu 29 30 derecelere çıkarıp stabil tutmak önemlidir ilaç kullanmak şart değildir kaya tuzu ile de halledilebilir ama tuz direkt akvaryuma eklenmeden eritilip katılmalıdır. Sıcaklık fazla olursa bakteri döngüyü çabuk tamamlayıp balığın üzerinden düşer ve yeni konak aramaya başlar bu esnada savunmasızdır tuz veya metilen bu esnada kullanılabilir.[/QUOTE]
Beyaz benek olsaydı çoktan çoğalırdı ama bayadır aynı yerde çizgi gibi benek gibi bilmiyorum ne ve bu arada ısıtıcı kullanmıyorum
Kaya Tuzu Ne İşe Yarar Faydası Zararı Nedir ?
[QUOTE=nightsoldie]Beyaz benek hastalığını maalesef ilaçsız atlatamadım. Mesajımdan sonra beyaz benek akvaryumda yeniden hortladı, ben de mecburen ilaç aldım. Dış filtre ve iç filtreyi kapattım. Sadece hava motoru çalışıyor. Şu anda benekler yeniden gitti ama her gün metilen mavisi kullanıyorum prospektüste yazdığı şekliyle. Haftasonu %25 dip çekimi ile kayatuzu kullanımı yapıp, ilaç kullanımını keseceğim. Umarım yeniden
hortlamaz bu illet.
Sizin balıkta da özellikle yüzgecinde ve kuyruğunda noktacıklar varsa beyaz benek olabilir. Youtubedan bu hastalıkla ilgili birçok video var. Tabi bu forumda da öyle. [/QUOTE]
Benim balıkta 2 haftaya yakın oldu hala var ama diğerlerinde yok beyaz benek tüm vücuda ve diğer balıklara da yayılır diye okudum sanırım beyaz benek değil o zaman başka bir parazit olabilir
[QUOTE=nightsoldie]Beyaz benek hastalığını maalesef ilaçsız atlatamadım. Mesajımdan sonra beyaz benek akvaryumda yeniden hortladı, ben de mecburen ilaç aldım. Dış filtre ve iç filtreyi kapattım. Sadece hava motoru çalışıyor. Şu anda benekler yeniden gitti ama her gün metilen mavisi kullanıyorum prospektüste yazdığı şekliyle. Haftasonu %25 dip çekimi ile kayatuzu kullanımı yapıp, ilaç kullanımını keseceğim. Umarım yeniden
hortlamaz bu illet.
Sizin balıkta da özellikle yüzgecinde ve kuyruğunda noktacıklar varsa beyaz benek olabilir. Youtubedan bu hastalıkla ilgili birçok video var. Tabi bu forumda da öyle. [/QUOTE]
Benim balıkta 2 haftaya yakın oldu hala var ama diğerlerinde yok beyaz benek tüm vücuda ve diğer balıklara da yayılır diye okudum sanırım beyaz benek değil o zaman başka bir parazit olabilir
Akvaryumumdaki çok küçük beyaz canlılar h
Eğer Su kenesiyse kurtulmak biraz zor olur
Eğer Su kenesiyse kurtulmak biraz zor olur
Yeni Alınan Bitkiler
Merhaba arkadaşlar yeni aldığımız bitkileri bitkilere zarar vermeden nasıl dezenfekte edebilirim bakteri veya parazitleri arındırmak için ve japon balıklarına Anubias bitkisi kullanmak istiyorum
Merhaba arkadaşlar yeni aldığımız bitkileri bitkilere zarar vermeden nasıl dezenfekte edebilirim bakteri veya parazitleri arındırmak için ve japon balıklarına Anubias bitkisi kullanmak istiyorum
Japon Balığı Terasta Havuzda Yaşar Mı
[QUOTE=BeyzPl]Ayarlayabilirseniz o şekilde olabilir diye düşünüyorum. Sonbahar başlarından ilkbahar başına kadar iç mekanda dururlar en azından. [/QUOTE]
Teşekkür ederim öyle yapacağım hem yaz aylarında havuzda büyümeye devam ederler kisin da büyük bir akvaryuma alırım
[QUOTE=BeyzPl]Ayarlayabilirseniz o şekilde olabilir diye düşünüyorum. Sonbahar başlarından ilkbahar başına kadar iç mekanda dururlar en azından. [/QUOTE]
Teşekkür ederim öyle yapacağım hem yaz aylarında havuzda büyümeye devam ederler kisin da büyük bir akvaryuma alırım
Japon Balığı Terasta Havuzda Yaşar Mı
[QUOTE=BeyzPl]Serin su balığı olsa da dış mekanda ısıtıcı sistemi olmadan beslemeniz sağlıklı olmaz. En azından kışları ısıtma konusunu halletmeniz lazım. Yoksa su 0 C° altına çok kolay düşer. [/QUOTE]
Peki ya kışın içeriye alsam hava ısınınca tekrar koysam bir sorun olmaz sanırım.
[QUOTE=BeyzPl]Serin su balığı olsa da dış mekanda ısıtıcı sistemi olmadan beslemeniz sağlıklı olmaz. En azından kışları ısıtma konusunu halletmeniz lazım. Yoksa su 0 C° altına çok kolay düşer. [/QUOTE]
Peki ya kışın içeriye alsam hava ısınınca tekrar koysam bir sorun olmaz sanırım.
Japon Balığı Terasta Havuzda Yaşar Mı
Merhaba 3 japon balığım var ve akvaryumda bakmak yerine terasa süs havuzunda yasarlar mi ve yaşaması için gerekli şartlar nelerdir
Bu arada 2 düz gövdeli 1 yumurta gövdeli japon balığım var ve birde shubunkin almayı düşünüyorum.
Merhaba 3 japon balığım var ve akvaryumda bakmak yerine terasa süs havuzunda yasarlar mi ve yaşaması için gerekli şartlar nelerdir
Bu arada 2 düz gövdeli 1 yumurta gövdeli japon balığım var ve birde shubunkin almayı düşünüyorum.
Japon Balığı Renk Değişimi
[QUOTE=Ahmet_]
Beyaz benek olan balık ani hareketler yapıp dekorlar kuma vs kendini sürtmeye çalışır , bir yerinde değil balığın her yerinde beyaz lekeler cikar bu lekeler parazittir ve balıktan beslenir üreme dongusu tamamlaninca baligin uzerinden duser ve yeni konak canli arar eğer böyle bir durum varsa ısıyı yükseltip akvaryuma kaya tuzu ekleyin. %25 lik dip çekimleri , eklenen tuz parazit balıktan düştükten sonra etkili olacaktır tabi ki bu yazdiklarim beyaz benek varsa gecerli yoksa bir problem olmaz akvaryum sıcaklığını , su kalitesini stress seviyesini stabil tutmaya calisin eger uygun sartlari saglarsaniz baliginiz kolay kolay beyaz benek olmaz bir de en onemlisi su eklerken eklenen suyun akvaryum suyuyla ayni sicaklikta veya yakin sicaklikta olmasina dikkat edin dogrudan cesme suyu kullanmamaya özen gösterin. Renk değişimi de balıklarda gayet normal bir durumdur korkacak bir şey yok.[/QUOTE]
Günlerdir üzerinde pek bir sorun yok sanki sürtünme falan ve sadece yuzgecinde var ve iştahı gayet yerinde dipte yemek falan da arıyor hatta yemek için kavga bile ediyor beyaz benek değilse ne olabilir
[QUOTE=Ahmet_]
Beyaz benek olan balık ani hareketler yapıp dekorlar kuma vs kendini sürtmeye çalışır , bir yerinde değil balığın her yerinde beyaz lekeler cikar bu lekeler parazittir ve balıktan beslenir üreme dongusu tamamlaninca baligin uzerinden duser ve yeni konak canli arar eğer böyle bir durum varsa ısıyı yükseltip akvaryuma kaya tuzu ekleyin. %25 lik dip çekimleri , eklenen tuz parazit balıktan düştükten sonra etkili olacaktır tabi ki bu yazdiklarim beyaz benek varsa gecerli yoksa bir problem olmaz akvaryum sıcaklığını , su kalitesini stress seviyesini stabil tutmaya calisin eger uygun sartlari saglarsaniz baliginiz kolay kolay beyaz benek olmaz bir de en onemlisi su eklerken eklenen suyun akvaryum suyuyla ayni sicaklikta veya yakin sicaklikta olmasina dikkat edin dogrudan cesme suyu kullanmamaya özen gösterin. Renk değişimi de balıklarda gayet normal bir durumdur korkacak bir şey yok.[/QUOTE]
Günlerdir üzerinde pek bir sorun yok sanki sürtünme falan ve sadece yuzgecinde var ve iştahı gayet yerinde dipte yemek falan da arıyor hatta yemek için kavga bile ediyor beyaz benek değilse ne olabilir
Japon Balığı Nasıl Bakılırsa Daha Sağlıklı Yaşar
[QUOTE=Ahmet_]Merhaba japon besleyen biri olarak ben de direkt kendi balıklarımdan kazandığım deneyimleri aktarmaya çalışacağım. Öncelikle balıkların bulunduğu hacmin fazla olması gerekiyor tek japon için 114 litre kaba hesap 100 olsun yeterlidir, akvaryumun daha büyük olması size ve bütçenize bağlı. Filtrasyon evet çok önemli ama bana kalırsa balığı mutlu eden en önemli faktörlerden biri haftalık su değişimi ve kaliteli yemlerden oluşan bir diyet. Haftalık su değişimini aksatmadan yaparsanız balıklarınızın daha mutlu daha canlı olduğuna şahit olursunuz. Nitekim bende durum böylr oldu. Yem olarak ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama önerim japonlar için özel üretilmiş yemleri kullanmanızdır. Piyasada iyi olan ve öne çıkan yem markaları ; Hikari , Dainichi , New life Spectrum , Tropical , Ocean Nutrition ,Omega One , Sera , Jbl , Tetra vs vs diye gidiyor. Bu markaların japonlar için özel yemlerinden kullanabilirsiniz özellikle tropicalin supergoldfish stick yemini tavsiye ederim harika bir yem. Balıklara yemin yanında haftada 2 veya 3 kere haşlanmış kabuğu soyulmuş bezelye verebilirsiniz veya ıspanak marul vs verilebilir. Vereceğiniz bezelyeler sürekli kuru yem kullanılması sonucu oluşacak kabızlığı engelleyecektir. Bezelye zaten attığıbızda balıkların ne kadar sevdiğini , hemen bezelyeye üşüştüğünü göreceksiniz. Bunun dışında kum kullanırsanız ve bu kum ince taneli silis veya dere kumu olursa japonlar için saha iyi olur ama internet üzerinde yabancı kanallarda da mevcut , kum kullanmıyorlar ve tamamen boş bir akvaryumda japon bakıyorlar. Bu dip çekimi konusunda size kolaylık sağlayacaktır ama kum kullanırsanız da balıklar kumla oynayıp vakit geçirecektir. Akvaryum sıcaklığı konusunda da kimisi 20-23 derece uygundur diyor kimisi 18-22 derece arası uygundur diyor ama açıkçası ben ısıtıcı kullanmayı tercih etmiyorum ve şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım ama Akvaryumunuzun bulunduğu yerin gece gündüz sıcaklık farkı çoksa ısıtıcı kullanmanızı kesinlikle öneririm. Şimdilik aklıma gelenler bunlar kolay gelsin iyi hobiler.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için zeminin boş olması hastalık yaparmı endişesi var onun dışında dip çekimini daha kolay yaparım ve balık besleme konusuna gelirsek hazır yemden ziyade midye ve karides veriyorum bezelye brokoli ve ıspanak da veriyorum en çok brokoliyi seviyorlar bende ısıtıcı kullanmıyorum ve oda sıcaklığı ideal
Ve şunu fark ettim etle beslenen balıklar daha hızlı büyüyor daha canlı ve daha dayanikli oluyorlar en azından benim balıklarım için söylüyorum
Arkadaşlar kum olarak siyah bazalt bitki kumu kullanırsam japon balıklarına bir zararı olur mu ve japon balığı akvaryumuna hangi bitki dikilmesi daha uygun olur teşekkürler
[QUOTE=Ahmet_]Merhaba japon besleyen biri olarak ben de direkt kendi balıklarımdan kazandığım deneyimleri aktarmaya çalışacağım. Öncelikle balıkların bulunduğu hacmin fazla olması gerekiyor tek japon için 114 litre kaba hesap 100 olsun yeterlidir, akvaryumun daha büyük olması size ve bütçenize bağlı. Filtrasyon evet çok önemli ama bana kalırsa balığı mutlu eden en önemli faktörlerden biri haftalık su değişimi ve kaliteli yemlerden oluşan bir diyet. Haftalık su değişimini aksatmadan yaparsanız balıklarınızın daha mutlu daha canlı olduğuna şahit olursunuz. Nitekim bende durum böylr oldu. Yem olarak ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama önerim japonlar için özel üretilmiş yemleri kullanmanızdır. Piyasada iyi olan ve öne çıkan yem markaları ; Hikari , Dainichi , New life Spectrum , Tropical , Ocean Nutrition ,Omega One , Sera , Jbl , Tetra vs vs diye gidiyor. Bu markaların japonlar için özel yemlerinden kullanabilirsiniz özellikle tropicalin supergoldfish stick yemini tavsiye ederim harika bir yem. Balıklara yemin yanında haftada 2 veya 3 kere haşlanmış kabuğu soyulmuş bezelye verebilirsiniz veya ıspanak marul vs verilebilir. Vereceğiniz bezelyeler sürekli kuru yem kullanılması sonucu oluşacak kabızlığı engelleyecektir. Bezelye zaten attığıbızda balıkların ne kadar sevdiğini , hemen bezelyeye üşüştüğünü göreceksiniz. Bunun dışında kum kullanırsanız ve bu kum ince taneli silis veya dere kumu olursa japonlar için saha iyi olur ama internet üzerinde yabancı kanallarda da mevcut , kum kullanmıyorlar ve tamamen boş bir akvaryumda japon bakıyorlar. Bu dip çekimi konusunda size kolaylık sağlayacaktır ama kum kullanırsanız da balıklar kumla oynayıp vakit geçirecektir. Akvaryum sıcaklığı konusunda da kimisi 20-23 derece uygundur diyor kimisi 18-22 derece arası uygundur diyor ama açıkçası ben ısıtıcı kullanmayı tercih etmiyorum ve şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım ama Akvaryumunuzun bulunduğu yerin gece gündüz sıcaklık farkı çoksa ısıtıcı kullanmanızı kesinlikle öneririm. Şimdilik aklıma gelenler bunlar kolay gelsin iyi hobiler.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için zeminin boş olması hastalık yaparmı endişesi var onun dışında dip çekimini daha kolay yaparım ve balık besleme konusuna gelirsek hazır yemden ziyade midye ve karides veriyorum bezelye brokoli ve ıspanak da veriyorum en çok brokoliyi seviyorlar bende ısıtıcı kullanmıyorum ve oda sıcaklığı ideal
Ve şunu fark ettim etle beslenen balıklar daha hızlı büyüyor daha canlı ve daha dayanikli oluyorlar en azından benim balıklarım için söylüyorum
Arkadaşlar kum olarak siyah bazalt bitki kumu kullanırsam japon balıklarına bir zararı olur mu ve japon balığı akvaryumuna hangi bitki dikilmesi daha uygun olur teşekkürler
Bizimhane
[QUOTE=Sinanka]
Merhaba Ömer bey , akvaryuma kum eklendikten sonra akvaryum kumu karıştırma olmaz , siz dip çekimi yapar iken ,kum üstünde olan pislikleri toplayın , su çekimi dipten olur ama kum karıştırma şeklinde olmaz , japon balıkları çok kirletir akvaryumu o yüzden olabildiğince küçük taneli kum seçin japon balıkları kum ile oynamayı çok sever , ince kum dip çekiminde size kolaylık sağlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim aceba hangi kumu tavsiye edersiniz yani kullanmam daha faydalı olur ve dip çekimi sırasında sıkıntı çıkarmayacak bir kum olursa sevinirim çok takıntılıyım bu konuda
[QUOTE=Sinanka]
Merhaba Ömer bey , akvaryuma kum eklendikten sonra akvaryum kumu karıştırma olmaz , siz dip çekimi yapar iken ,kum üstünde olan pislikleri toplayın , su çekimi dipten olur ama kum karıştırma şeklinde olmaz , japon balıkları çok kirletir akvaryumu o yüzden olabildiğince küçük taneli kum seçin japon balıkları kum ile oynamayı çok sever , ince kum dip çekiminde size kolaylık sağlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim aceba hangi kumu tavsiye edersiniz yani kullanmam daha faydalı olur ve dip çekimi sırasında sıkıntı çıkarmayacak bir kum olursa sevinirim çok takıntılıyım bu konuda
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
