ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
polataknc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2020 23:34
Son Ziyaret:
18 Temmuz 2025 20:30
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
polat aknc
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
polat aknc
SON 10 MESAJI
Discuss Bakteri Çakışması :((((
Halamid çok tehlikeli bir madde olduğundan ez azından bizim discus grubu arkadaşlarımız tarafındanda eğer vaka çok ileri seviyede değilse kullanılmıyo ve tavsiye edilmiyor.
1. 200 litreye 5 tablet tetra 500 mg antibiyotik (4 gün su değişmeyecek)
2. 200 litreye 20ml (4 şırınga 5ml) bakır sülfat (24 saatte bir aynı doz uygulama yapacağım 4 gün boyunca)
kullandığımız yöntemde bu idi. ayrıca bu olaydan önce yeme karşı ilgisiz bir balığım vardı ne hikmetse oda kendini toparladı çok şükür.
Halamid çok tehlikeli bir madde olduğundan ez azından bizim discus grubu arkadaşlarımız tarafındanda eğer vaka çok ileri seviyede değilse kullanılmıyo ve tavsiye edilmiyor.
1. 200 litreye 5 tablet tetra 500 mg antibiyotik (4 gün su değişmeyecek)
2. 200 litreye 20ml (4 şırınga 5ml) bakır sülfat (24 saatte bir aynı doz uygulama yapacağım 4 gün boyunca)
kullandığımız yöntemde bu idi. ayrıca bu olaydan önce yeme karşı ilgisiz bir balığım vardı ne hikmetse oda kendini toparladı çok şükür.
Discuss Bakteri Çakışması :((((
[QUOTE=Discus Da Discus]Merhab Sonuç dedir ?
[/QUOTE]
Bakteri çakışması değil sonucuna vardık sadece üst üste geldiğinden dolayı öyle olduğunu düşünmüştüm ben. yada öyleydi bilemiyoruz hala.
İlaç tedavisi bitti 4 gün süreç olarak. Şu an balıklar iyi seviyedeler. Yüzde 90 su değişimi yaptım. 2 güne 1 yüzde 25 su çekip temiz suyla birlikte bakteri kültürü eklemesi yapıyorum 1 hafta boyunca. (Yararlı bakteriler ölmüş olabileceğinden dolayı)
Ama ilaçlar balıklara çok iyi geldi.
[QUOTE=Discus Da Discus]Merhab Sonuç dedir ?
[/QUOTE]
Bakteri çakışması değil sonucuna vardık sadece üst üste geldiğinden dolayı öyle olduğunu düşünmüştüm ben. yada öyleydi bilemiyoruz hala.
İlaç tedavisi bitti 4 gün süreç olarak. Şu an balıklar iyi seviyedeler. Yüzde 90 su değişimi yaptım. 2 güne 1 yüzde 25 su çekip temiz suyla birlikte bakteri kültürü eklemesi yapıyorum 1 hafta boyunca. (Yararlı bakteriler ölmüş olabileceğinden dolayı)
Ama ilaçlar balıklara çok iyi geldi.
Discuss Bakteri Çakışması :((((
Herkese Merhabalar. Maalesef balıklarımda bakteri çakışması meydana gelmiş görünüyor. Sebebi ise sanırım yavruyken balıkları aldığım aynı kaynaktan 6 ay sonradan 2 balık daha eklemem oldu.
Aynı kaynaktan alınan yerden olmayacağı çok söylenmişti balıkları aldığım yerden tarafıma. ki nitekim ayı kaynaktan hala alıp akvaryumuna balık ekleyenler oluyor ve benim başıma neden geldi anlamadım. ama balıkları ekledikten 3-4 gün sonra bütün balıklarım bir anda aynı köşeye toplandı ve ilgisiz bir şekilde bekliyorlar ve çok üzgünüm böyle bir balık eklemesi yaptığım için. ve böyle bir anda olunca bakteri çakışması teşhisini koymuş oldum.
Artık aldığım yerden tavsiye üzerine dış filtreden aktif karbonu çıkararak
1. 200 litreye 5 tablet tetra 500 mg antibiyotik (4 gün su değişmeyecek)
2. 200 litreye 20ml (4 şırınga 5ml) bakır sülfat (24 saatte bir aynı doz uygulama yapacağım 4 gün boyunca)
3. ışık kapalı 29 derece ısı şeklinde yol izleyelim . 4 günden sonra duruma göre su değişimiyle birlikte 4 gün tekrar yapacağız.
Tenikür ve bactobur direct tablet elime geçtiğimdede eğer başlarına bişey gelmemiş olursa bakteri sağaltımı yapacağız ana tankta .
balıklar deli gibi sağa sola çarparak zıplıyorlar söylenmişti ilaçlardan dolayı böyle yapacakları üstü kapalı akvaryumun.
Çok üzgünüm balıklarım bu duruma geldikleri için inşallah kurtarabiliriz. Başka yöntemlerinizi tavsiyelerinizi ve görüşlerinizi acilen beklemekteyim.;([EDIT]polataknc,2022-05-13 11:47:54[/EDIT]
Herkese Merhabalar. Maalesef balıklarımda bakteri çakışması meydana gelmiş görünüyor. Sebebi ise sanırım yavruyken balıkları aldığım aynı kaynaktan 6 ay sonradan 2 balık daha eklemem oldu.
Aynı kaynaktan alınan yerden olmayacağı çok söylenmişti balıkları aldığım yerden tarafıma. ki nitekim ayı kaynaktan hala alıp akvaryumuna balık ekleyenler oluyor ve benim başıma neden geldi anlamadım. ama balıkları ekledikten 3-4 gün sonra bütün balıklarım bir anda aynı köşeye toplandı ve ilgisiz bir şekilde bekliyorlar ve çok üzgünüm böyle bir balık eklemesi yaptığım için. ve böyle bir anda olunca bakteri çakışması teşhisini koymuş oldum.
Artık aldığım yerden tavsiye üzerine dış filtreden aktif karbonu çıkararak
1. 200 litreye 5 tablet tetra 500 mg antibiyotik (4 gün su değişmeyecek)
2. 200 litreye 20ml (4 şırınga 5ml) bakır sülfat (24 saatte bir aynı doz uygulama yapacağım 4 gün boyunca)
3. ışık kapalı 29 derece ısı şeklinde yol izleyelim . 4 günden sonra duruma göre su değişimiyle birlikte 4 gün tekrar yapacağız.
Tenikür ve bactobur direct tablet elime geçtiğimdede eğer başlarına bişey gelmemiş olursa bakteri sağaltımı yapacağız ana tankta .
balıklar deli gibi sağa sola çarparak zıplıyorlar söylenmişti ilaçlardan dolayı böyle yapacakları üstü kapalı akvaryumun.
Çok üzgünüm balıklarım bu duruma geldikleri için inşallah kurtarabiliriz. Başka yöntemlerinizi tavsiyelerinizi ve görüşlerinizi acilen beklemekteyim.;([EDIT]polataknc,2022-05-13 11:47:54[/EDIT]
Bakteri Çakışması Yeni Kurulum Görüşleriniz
Herkese merhaba. Yeni tür için ilk defa kurulum için hazırlıklarım devam etmekte. Bakteri kültürü için her zaman kullandığım seachem stability kullanmayı düşünüyorum balıkları koymadan bir gün önce. fakat balıkları teslim alacağım yerden dış filtreme koymak için o akvaryumdan alınmış bakteri kültürü verilecek . Bu iki farklı uygulama birlikte yapılırsa sıkıntı olabilirmi? İki koyulacak türde birisi sağlıklı akvaryumdan alınmış bakteri kültürü diğeride hazır kaliteli markanın yararlı bakteri kültürü. Yani bir çakışma sıkıntı meydana gelirmi?
Görüşleriniz değerli benim için tecrübeli arkadaşlardan fikirlerini beklemekteyim.
Herkese merhaba. Yeni tür için ilk defa kurulum için hazırlıklarım devam etmekte. Bakteri kültürü için her zaman kullandığım seachem stability kullanmayı düşünüyorum balıkları koymadan bir gün önce. fakat balıkları teslim alacağım yerden dış filtreme koymak için o akvaryumdan alınmış bakteri kültürü verilecek . Bu iki farklı uygulama birlikte yapılırsa sıkıntı olabilirmi? İki koyulacak türde birisi sağlıklı akvaryumdan alınmış bakteri kültürü diğeride hazır kaliteli markanın yararlı bakteri kültürü. Yani bir çakışma sıkıntı meydana gelirmi?
Görüşleriniz değerli benim için tecrübeli arkadaşlardan fikirlerini beklemekteyim.
Kartuş Filtreye Alternatif?
Herkese merhaba. Sık su değişimi yapacağımdan dolayı 3 lü kartuş filtre ihtiyacı doğmuş bulunmakta . Fakat hem pahalı hemde büyük bir ürün benim için. Akvaryuma su basarken buna alternatif başka alınabilecek bir şey bilen varmıdır acaba etkili ve ekonomik olarak. Bilgi paylaşımlarınızı bekliyorum.
Herkese merhaba. Sık su değişimi yapacağımdan dolayı 3 lü kartuş filtre ihtiyacı doğmuş bulunmakta . Fakat hem pahalı hemde büyük bir ürün benim için. Akvaryuma su basarken buna alternatif başka alınabilecek bir şey bilen varmıdır acaba etkili ve ekonomik olarak. Bilgi paylaşımlarınızı bekliyorum.
Discus Akvaryumu İlk Kurulum
[QUOTE=Abu]
Mert Ali bey ben tek melek besliyorum.Oğlum vermeme izin vermedi. Geri kalanı discus. Meleklerle tatsız anılarım var. 😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7146/300920211544081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah ne güzel balıklarınız formları çok güzel hepsini orjinal safkan aldınız galiba an başta . tam hayalimdeki akvaryumu kurmuşsunuz . arka fonun tam renginide alayımda bende değiştiricem .
[QUOTE=Abu]
Mert Ali bey ben tek melek besliyorum.Oğlum vermeme izin vermedi. Geri kalanı discus. Meleklerle tatsız anılarım var. 😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7146/300920211544081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah ne güzel balıklarınız formları çok güzel hepsini orjinal safkan aldınız galiba an başta . tam hayalimdeki akvaryumu kurmuşsunuz . arka fonun tam renginide alayımda bende değiştiricem .
Discus Akvaryumu İlk Kurulum
[QUOTE=Abu]300 Lt de discus besliyorum. Toplam 9 adet.orta boy. + 1 melek ve cüce vatozlarda bulunuyor.
Arka planı beyaz veya yakın fon yapmalısınız.
Bakteri kültürü ekleyin ve 1 adet japon atın ve daha sonra ekleme yapın.
Filtre malzemelerini biliyorsunuzdur diye yazmıyorum.
Silis kumu beyaz veya kırık beyaz alınki stres olmasın. İsterseniz hiç eklemeyin daha rahat olur.
Mangrow veya yati kullanabilirsiniz.
6 adetten fazla besleyin ki stres az olsun. Tavsiyem 8 adet.
En büyük tavsiyem bir kere alın ve tek kişiden alın balıklarınızı. Sonrada eklemelerin riski büyük.
Ufak boy alırsanız su değişimleriniz önemli. M veya L boy alırsanız haftada 2 su değişimi yeter.
Facebool üzerinden mutlaka satıcıları takip edin ki maliyetiniz düşük olsun.
Hiç bir kimyasal kullanmayın. Discus Trace vb boşuna maliyet. Tek alacağınız su düzenleyicisi olabilir.
Ayrıca açtığım konuya da bakabilirsiniz. [/QUOTE]
Silis kumu genelde baktığımda kahverengi tonlarına yakın görüyorum . zaten 5 lt civarı kullanmayı düşünüyorum taban malzemesi olsun diye,
ışık olarak beyaz şerit aqualedim var mobilyaya monte olarak. ışığı değiştirmelimiyim rengini tam olarak anlayamadığm ışık tonlarına rastladım araştırmalarımda.
arka fonda mobilyalı olduğundan mavi fon var sökülebiliyormu bilmiyorum cama yapışıktı.
m boy alacağım çokta hacimi zorlamamak adına 7 tane olabilir diye düşünüyorum. 8 benim akvaryum için çok olabilir.
[QUOTE=Abu]300 Lt de discus besliyorum. Toplam 9 adet.orta boy. + 1 melek ve cüce vatozlarda bulunuyor.
Arka planı beyaz veya yakın fon yapmalısınız.
Bakteri kültürü ekleyin ve 1 adet japon atın ve daha sonra ekleme yapın.
Filtre malzemelerini biliyorsunuzdur diye yazmıyorum.
Silis kumu beyaz veya kırık beyaz alınki stres olmasın. İsterseniz hiç eklemeyin daha rahat olur.
Mangrow veya yati kullanabilirsiniz.
6 adetten fazla besleyin ki stres az olsun. Tavsiyem 8 adet.
En büyük tavsiyem bir kere alın ve tek kişiden alın balıklarınızı. Sonrada eklemelerin riski büyük.
Ufak boy alırsanız su değişimleriniz önemli. M veya L boy alırsanız haftada 2 su değişimi yeter.
Facebool üzerinden mutlaka satıcıları takip edin ki maliyetiniz düşük olsun.
Hiç bir kimyasal kullanmayın. Discus Trace vb boşuna maliyet. Tek alacağınız su düzenleyicisi olabilir.
Ayrıca açtığım konuya da bakabilirsiniz. [/QUOTE]
Silis kumu genelde baktığımda kahverengi tonlarına yakın görüyorum . zaten 5 lt civarı kullanmayı düşünüyorum taban malzemesi olsun diye,
ışık olarak beyaz şerit aqualedim var mobilyaya monte olarak. ışığı değiştirmelimiyim rengini tam olarak anlayamadığm ışık tonlarına rastladım araştırmalarımda.
arka fonda mobilyalı olduğundan mavi fon var sökülebiliyormu bilmiyorum cama yapışıktı.
m boy alacağım çokta hacimi zorlamamak adına 7 tane olabilir diye düşünüyorum. 8 benim akvaryum için çok olabilir.
Discus Akvaryumu İlk Kurulum
Ben ilk kurulumda suyun bakteri kültürü oluşması aşamasında bakteri kültürü eklemesi, mineral eklemesi , su düzenleyici hep kullanmışımdır bugüne kadarda hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür.
Ben ilk kurulumda suyun bakteri kültürü oluşması aşamasında bakteri kültürü eklemesi, mineral eklemesi , su düzenleyici hep kullanmışımdır bugüne kadarda hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür.
Discus Akvaryumu İlk Kurulum
Merhaba herkese iyi günler. Tropheus türünden sonra discus beslemeyi düşünüyorum. Bilgiye ve yardımınıza ihtiyacım var.
250 litre akvaryumum var .Maks 6 tane balık beslemek istiyorum. Türler en güzel uyumlu hangileri olur.?
İnce kum tabakası hangisini kullanmalıyım?
Ağaç köklerinden hangisi iyi olur?
Birde kurulumda kullanacagım ilaclar nelerdir suyu hazırlıkta?
Fluval 306 filtrm var hangi filtre malzemelerini almalıyım?
Merhaba herkese iyi günler. Tropheus türünden sonra discus beslemeyi düşünüyorum. Bilgiye ve yardımınıza ihtiyacım var.
250 litre akvaryumum var .Maks 6 tane balık beslemek istiyorum. Türler en güzel uyumlu hangileri olur.?
İnce kum tabakası hangisini kullanmalıyım?
Ağaç köklerinden hangisi iyi olur?
Birde kurulumda kullanacagım ilaclar nelerdir suyu hazırlıkta?
Fluval 306 filtrm var hangi filtre malzemelerini almalıyım?
Sıfır Kurulum Duboisi Maswa
[QUOTE=BiotopeDogan]
Benim tavsiyem balık oranını 2/6 gibi tutmanız olacaktır. 8 Balık rahat bir yaşantı sağlayabilir bu ölçülerde. [/QUOTE]
Teşekkürler. Ben ayrıca size yapmak istediklerimi buraya yazayım. Yanlış bildiklerimi düzeltirmisiniz acaba?
1.Dış Filtre sessiz ve ekonomik aradığımdan dolayı tetra 800 ex plus alacağım. (başka tavsiyede alabilirim)
2. 8 kg mercan kırığı kum döşeyeceğim. (yeterlimidir?)
3. Fazla olmamakla birlikte dragon stone kayaları yerleştireceğim.
4. Ufak çaplıda olsa dalga motoru ve iç filtre koyacağım.ayrıca iki cıkışlı hava motoru düşünüyorum (öneri alabilirm sessiz ve akvaryumuma uyumlu)
5.IŞık düşünmedim ama 80 cm lik bir led işimi görür diye düşünüyorum. (arka fon lacivert)
KURULUM
1.Direk çeşmeden su koyup kumu kayaları yerleştirip filtreleri ısıtıcıyı acıp 3-4 gün çalışacak (sera aquatan dökeceğim.)
2, Sera nitritivice dökeceğim 4. günün sonunda böylede bir 2-3 gün bekleyeceğim.(bakteri için)
İlk kurulumda sırasıyla bunlardan başka neler yapmalıyım? (kaya tuzları kullanmalımıyım vs...)
boş akvaryuma yem atanda var o ne için ve ne zaman atmalıyım bunu?
[QUOTE=BiotopeDogan]
Benim tavsiyem balık oranını 2/6 gibi tutmanız olacaktır. 8 Balık rahat bir yaşantı sağlayabilir bu ölçülerde. [/QUOTE]
Teşekkürler. Ben ayrıca size yapmak istediklerimi buraya yazayım. Yanlış bildiklerimi düzeltirmisiniz acaba?
1.Dış Filtre sessiz ve ekonomik aradığımdan dolayı tetra 800 ex plus alacağım. (başka tavsiyede alabilirim)
2. 8 kg mercan kırığı kum döşeyeceğim. (yeterlimidir?)
3. Fazla olmamakla birlikte dragon stone kayaları yerleştireceğim.
4. Ufak çaplıda olsa dalga motoru ve iç filtre koyacağım.ayrıca iki cıkışlı hava motoru düşünüyorum (öneri alabilirm sessiz ve akvaryumuma uyumlu)
5.IŞık düşünmedim ama 80 cm lik bir led işimi görür diye düşünüyorum. (arka fon lacivert)
KURULUM
1.Direk çeşmeden su koyup kumu kayaları yerleştirip filtreleri ısıtıcıyı acıp 3-4 gün çalışacak (sera aquatan dökeceğim.)
2, Sera nitritivice dökeceğim 4. günün sonunda böylede bir 2-3 gün bekleyeceğim.(bakteri için)
İlk kurulumda sırasıyla bunlardan başka neler yapmalıyım? (kaya tuzları kullanmalımıyım vs...)
boş akvaryuma yem atanda var o ne için ve ne zaman atmalıyım bunu?
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
