ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Berkay3457
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mayıs 2018 14:44
Son Ziyaret:
09 Eylül 2018 18:41
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay dym
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
120-40-60 yeni tank
Sinop/İstanbul
SON 10 MESAJI
Salyangoz
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/090920181745211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu görülen şeyler nedir ? Zararı var mıdır
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/090920181745211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu görülen şeyler nedir ? Zararı var mıdır
Duboisi Karnında Beyazlık.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/110720182003221.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.
Resimde gördüğünüz gibi duboisilerin karın kısmanda beyazlaşma oldu hafiften bloat başlangıcı olabilir mi ?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/110720182003221.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.
Resimde gördüğünüz gibi duboisilerin karın kısmanda beyazlaşma oldu hafiften bloat başlangıcı olabilir mi ?
Camda Oluşan Beyaz Leke
[QUOTE=Ches]Yeni kurulum ise bakteriler cama yapışmış olabiliyor. Zamanla filtreye yerleşeceklerdir. Bir dönem benim akvaryumda da olmuştu. Sünger ile 2-3 defa sildim ve bir daha olmadılar. [/QUOTE]
Su 1 aydır vardı sadece yeni balık ekledim birazda dekor. 3\1 su degısımı yapmıstım dipcekimi ile beraber. Korktugum şuydu su da hastalık ya da dekorlar salınım yapmıs olabilir mi diye. Çok tesekkur ederim
[QUOTE=Ches]Yeni kurulum ise bakteriler cama yapışmış olabiliyor. Zamanla filtreye yerleşeceklerdir. Bir dönem benim akvaryumda da olmuştu. Sünger ile 2-3 defa sildim ve bir daha olmadılar. [/QUOTE]
Su 1 aydır vardı sadece yeni balık ekledim birazda dekor. 3\1 su degısımı yapmıstım dipcekimi ile beraber. Korktugum şuydu su da hastalık ya da dekorlar salınım yapmıs olabilir mi diye. Çok tesekkur ederim
Camda Oluşan Beyaz Leke
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/290520180118191.jpg[/IMG] Akvaryumda sabah baktığımda böyle lekeler oluşmuş. Seramik süsüm salınım yapmış olabilir mi ? Yoksa akvaryum da beyaz benek hastalığı mı var ?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/290520180118191.jpg[/IMG] Akvaryumda sabah baktığımda böyle lekeler oluşmuş. Seramik süsüm salınım yapmış olabilir mi ? Yoksa akvaryum da beyaz benek hastalığı mı var ?
Öneri Ve Akvaryum Süreci.
[QUOTE=ismet24]Balık türünü en iyisi sizin seçiminiz.
100 kişiye sorsanız herkes farklı tür söyler.
Kimisi rengini, kimisi özelliklerini, şeklini , nadir olmasını vs. Sever.
Her balık güzeldir.
Hobiden sıkılmamak ve zevk almak için, balık türünü kendiniz seçin.
Biraz slogan gibi oldu.[/QUOTE]
[:)] Öncelikle çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi yaptım çöpçüleri verdim vatozlar duruyor. 6 adet yavru Yunus aldım.
[QUOTE=ismet24]Balık türünü en iyisi sizin seçiminiz.
100 kişiye sorsanız herkes farklı tür söyler.
Kimisi rengini, kimisi özelliklerini, şeklini , nadir olmasını vs. Sever.
Her balık güzeldir.
Hobiden sıkılmamak ve zevk almak için, balık türünü kendiniz seçin.
Biraz slogan gibi oldu.[/QUOTE]
[:)] Öncelikle çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi yaptım çöpçüleri verdim vatozlar duruyor. 6 adet yavru Yunus aldım.
Öneri Ve Akvaryum Süreci.
[QUOTE=brigantes]Merhaba , öncelikle hayırlı olsun. Kalsiyum karbonatlı kum ph'ı yükseltir , çöpçü ve vatoz düşük ph ister. Çöpçü ve vatoz alıyorsanız düşük ph isteyen tropikal akvaryum yapmanız lazım yani tetra türleri ya da canlı doğuranlar gibi. Karbonatlı kum koyup balık olarak neden çöpçü ve vatoz koyduğunuzu anlamadım doğrusu. Bence çöpçü ve vatozu verip yerine yüksek ph isteyen malawi türlerine yönelirseniz daha iyi olur. Kayalarla bir dekor oluşturabilirsiniz. Bu 288 litreye o filtre yeterli olmayacaktır mutlaka dış fitlre almanız lazım.[/QUOTE] Sürekli ph ölçüyorum 7 7.5 arasında cıkıyor. Bildiğim kadarıyla 6.5 8.5 pH kadar durabiliyorlar. O yüzden gönül rahatlığıyla almıştım. Almam gerektiğinin farkındayım işimden dolayı vakit ayıramadım. En kısa zamanda dekorasyon, dış filtre alacağım. Bilgileriniz için çok teşekkür ederim [:iyi:]
[QUOTE=brigantes]Merhaba , öncelikle hayırlı olsun. Kalsiyum karbonatlı kum ph'ı yükseltir , çöpçü ve vatoz düşük ph ister. Çöpçü ve vatoz alıyorsanız düşük ph isteyen tropikal akvaryum yapmanız lazım yani tetra türleri ya da canlı doğuranlar gibi. Karbonatlı kum koyup balık olarak neden çöpçü ve vatoz koyduğunuzu anlamadım doğrusu. Bence çöpçü ve vatozu verip yerine yüksek ph isteyen malawi türlerine yönelirseniz daha iyi olur. Kayalarla bir dekor oluşturabilirsiniz. Bu 288 litreye o filtre yeterli olmayacaktır mutlaka dış fitlre almanız lazım.[/QUOTE] Sürekli ph ölçüyorum 7 7.5 arasında cıkıyor. Bildiğim kadarıyla 6.5 8.5 pH kadar durabiliyorlar. O yüzden gönül rahatlığıyla almıştım. Almam gerektiğinin farkındayım işimden dolayı vakit ayıramadım. En kısa zamanda dekorasyon, dış filtre alacağım. Bilgileriniz için çok teşekkür ederim [:iyi:]
Öneri Ve Akvaryum Süreci.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/220520180421111.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ara sıra bakıyordum ama üyeliğim yoktu. [:)] Hobiye nasıl başladığım hakkında bilgi vermek ve önerilerinizi almak istiyorum.
13 14 yaşında babamla sürekli gittiğimiz bir arkadaşının dükkanı vardı. İlk akvaryuma sevdalanmam orda oldu, Sürekli baskı yapıyordum alalım diye.
Babam bir gün elinde akvaryumla eve geldi gözlerime inanamadım hayalim babamın kucağındaydı, o an öyle bir heyecan kaplamıştı ki içimi ne yapacağım şaşırmıştım. Daha sonra akvaryumu kurmaya başladık babamla 5 kilo kaldırmazken bile babama kova kova su taşıyordum her neyse akvaryumu suyla doldurduk kumunu koyduk kendi kafama göre 3 4 parça dekorla tasarladım ama bakmaya doyamıyordum boş Akvaryumdu ama o filtrenin bile çalışması mutlu ediyordu beni. Ertesi gün akvaryumcuya gittik 2 tane Japon aldık uykum gelene kadar onlara bakıyordum bunlar benim diyip içten içe mutlu oluyordum tabii başka balıkları gördükçe onları da beslemek istiyordum bir gün yem bittiği için yine akvaryumcuya gitmiştik ve orda sarı sarı balıklar vardı o kadar çok istemiştim ki akvaryumcu bunları alırsan Japonların ölür aynı akvaryumda yaşamaz dedi ama çok istiyordum sarı balıklardan Japon’larımdan da vazgeçemiyordum. Para biriktirdim 2. Akvaryumu alacağım diye para derken 13 ytl biriktirmiştim ve gittik 30 cm bi akvaryum aldık Japon’larımı oraya aldım. Daha sonra sarı balık dediğim yani sarı prenses aldım 3 tane 2 tane beyaz prenses 2 tane de Yunus vermişti akvaryumcu ve bu balıkları 50 cm bi akvaryumda besledim. Aklım başıma geldikçe yetmediğini anlamıştım kuyruklarını filan yemeye başlamışlardı ve 80 cm akvaryum aldım tabi geriye 2 tane Yunus 2 tane sarı prenses kalmıştı.
80 cm lik akvaryumu kurdum bu defa tek başıma kurdum çünkü benden iyi anlayan kimse yoktu kendime göre tabi :) Akvaryuma balıkları attım bir kaç gün geçmeden sarı prenseslerim öldü 2 tane Yunus kalmıştı 120 litre akvaryumda. Yeni balık almam gerekiyordu akvaryumcuya gittik frontoza diye balık varmış ilk defa görüyorum 5 tane ondan almıştık. 120 litre akvaryumda frontoza besliyorum ve birde yanında 2 adet Yunus var tabi her şey normal geliyor, bir sabah kalktığımda bütün balıklarım ölmüştü bayağ ağlamıştım sebebi ise babam ısıtıcıyı çok açmışsın demişti ama ısıtıcı patlamış 4 5 gün boş kaldı akvaryum içim içimi yiyor bu akvaryuma ne balık alsam diye sürekli babama baskı yapıyorum akvaryumcuya ne zaman gideceğiz derken Doğum günümde elinde yoğurt kovasıyla geldi babam ve içinde pirana vardı 2 tane pirana derken etçil olan değil pacu ama o an bilgim yokki gerçek pirana sanıyorum belgesellerde duyduğum. 1 2 sene de onu besledim sonra onlarda öldü bir daha balık almadık aslında hevesimi almıştım akvaryumu da dayıma vermiştik. Zaman geçtikçe tekrar içimde akvaryum sevgisi kabarmaya başladı Üniversite bitip, İşe başladığımda kendi evime geçersem hayalimde ki akvaryumu kuracağım diyordum yaklaşık 1 ay önce 120 cm Akvaryum aldım, aslında hayallerimi gerçekleştirdim, lakin hayalim oldu ama hangi tür besleyeceğime, dekoru nasıl yapacağıma karar veremiyorum. Akvaryumu sipariş vermeden kafamda bir sürü plan kurmuştum. Duboisi kolonisi yapmak istiyordum kafamı karıştırdılar o balık keyif vermez, akvaryumun en az 500 litre olması gerekiyor gibi.
Akvaryumu alma sürecim ani gelişti aslında çokta araştıramadım. İnternetten bulduğum bir firma ile anlaştım kurulu bir şekilde kapıya teslim ediyorlardı 1 hafta içerisinde geldi sıra ekipmanlardaydı. Kısa araştırmalarım sonucu eheim 200w ısıtıcı, kötü yorumları olsa da biolife monera filtre aldım. Dekorasyon olarak sadece 25 kilo kalsiyumlu kum aldım.
Şuan 2 adet vatoz, 2 adet komando çöpçüm var. İlk akvaryumu doldurduğumda sera aquatan, nitrivec ve tovitec kullandım 2 hafta bekledim. Daha sonra akvaryumun oturması için bir yerden başlamam gerekiyordu. Japon alsaydım 2 ay bakıp geri verecektim balıklarla oynamak istemedim o yüzden vatoz, komando aldım. Atladığım bir şey vardı akvaryum yeni olduğu için yiyecekleri bir şey yoktu. 2 3 gün sonra aklıma geldi araştırdığımda dip balıkları için sera vipachips yemi buldum onu aldım. Akvaryumun dengesinin oturduğunu düşünüyorum ve artık balık almak istiyorum. Sizin öneriniz nedir ? Beslediğiniz hangi balıktan çok keyif aldınız.
Bu arada tabiri caizse kafanızı şişirdiğim için özür dilerim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206171/220520180421111.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ara sıra bakıyordum ama üyeliğim yoktu. [:)] Hobiye nasıl başladığım hakkında bilgi vermek ve önerilerinizi almak istiyorum.
13 14 yaşında babamla sürekli gittiğimiz bir arkadaşının dükkanı vardı. İlk akvaryuma sevdalanmam orda oldu, Sürekli baskı yapıyordum alalım diye.
Babam bir gün elinde akvaryumla eve geldi gözlerime inanamadım hayalim babamın kucağındaydı, o an öyle bir heyecan kaplamıştı ki içimi ne yapacağım şaşırmıştım. Daha sonra akvaryumu kurmaya başladık babamla 5 kilo kaldırmazken bile babama kova kova su taşıyordum her neyse akvaryumu suyla doldurduk kumunu koyduk kendi kafama göre 3 4 parça dekorla tasarladım ama bakmaya doyamıyordum boş Akvaryumdu ama o filtrenin bile çalışması mutlu ediyordu beni. Ertesi gün akvaryumcuya gittik 2 tane Japon aldık uykum gelene kadar onlara bakıyordum bunlar benim diyip içten içe mutlu oluyordum tabii başka balıkları gördükçe onları da beslemek istiyordum bir gün yem bittiği için yine akvaryumcuya gitmiştik ve orda sarı sarı balıklar vardı o kadar çok istemiştim ki akvaryumcu bunları alırsan Japonların ölür aynı akvaryumda yaşamaz dedi ama çok istiyordum sarı balıklardan Japon’larımdan da vazgeçemiyordum. Para biriktirdim 2. Akvaryumu alacağım diye para derken 13 ytl biriktirmiştim ve gittik 30 cm bi akvaryum aldık Japon’larımı oraya aldım. Daha sonra sarı balık dediğim yani sarı prenses aldım 3 tane 2 tane beyaz prenses 2 tane de Yunus vermişti akvaryumcu ve bu balıkları 50 cm bi akvaryumda besledim. Aklım başıma geldikçe yetmediğini anlamıştım kuyruklarını filan yemeye başlamışlardı ve 80 cm akvaryum aldım tabi geriye 2 tane Yunus 2 tane sarı prenses kalmıştı.
80 cm lik akvaryumu kurdum bu defa tek başıma kurdum çünkü benden iyi anlayan kimse yoktu kendime göre tabi :) Akvaryuma balıkları attım bir kaç gün geçmeden sarı prenseslerim öldü 2 tane Yunus kalmıştı 120 litre akvaryumda. Yeni balık almam gerekiyordu akvaryumcuya gittik frontoza diye balık varmış ilk defa görüyorum 5 tane ondan almıştık. 120 litre akvaryumda frontoza besliyorum ve birde yanında 2 adet Yunus var tabi her şey normal geliyor, bir sabah kalktığımda bütün balıklarım ölmüştü bayağ ağlamıştım sebebi ise babam ısıtıcıyı çok açmışsın demişti ama ısıtıcı patlamış 4 5 gün boş kaldı akvaryum içim içimi yiyor bu akvaryuma ne balık alsam diye sürekli babama baskı yapıyorum akvaryumcuya ne zaman gideceğiz derken Doğum günümde elinde yoğurt kovasıyla geldi babam ve içinde pirana vardı 2 tane pirana derken etçil olan değil pacu ama o an bilgim yokki gerçek pirana sanıyorum belgesellerde duyduğum. 1 2 sene de onu besledim sonra onlarda öldü bir daha balık almadık aslında hevesimi almıştım akvaryumu da dayıma vermiştik. Zaman geçtikçe tekrar içimde akvaryum sevgisi kabarmaya başladı Üniversite bitip, İşe başladığımda kendi evime geçersem hayalimde ki akvaryumu kuracağım diyordum yaklaşık 1 ay önce 120 cm Akvaryum aldım, aslında hayallerimi gerçekleştirdim, lakin hayalim oldu ama hangi tür besleyeceğime, dekoru nasıl yapacağıma karar veremiyorum. Akvaryumu sipariş vermeden kafamda bir sürü plan kurmuştum. Duboisi kolonisi yapmak istiyordum kafamı karıştırdılar o balık keyif vermez, akvaryumun en az 500 litre olması gerekiyor gibi.
Akvaryumu alma sürecim ani gelişti aslında çokta araştıramadım. İnternetten bulduğum bir firma ile anlaştım kurulu bir şekilde kapıya teslim ediyorlardı 1 hafta içerisinde geldi sıra ekipmanlardaydı. Kısa araştırmalarım sonucu eheim 200w ısıtıcı, kötü yorumları olsa da biolife monera filtre aldım. Dekorasyon olarak sadece 25 kilo kalsiyumlu kum aldım.
Şuan 2 adet vatoz, 2 adet komando çöpçüm var. İlk akvaryumu doldurduğumda sera aquatan, nitrivec ve tovitec kullandım 2 hafta bekledim. Daha sonra akvaryumun oturması için bir yerden başlamam gerekiyordu. Japon alsaydım 2 ay bakıp geri verecektim balıklarla oynamak istemedim o yüzden vatoz, komando aldım. Atladığım bir şey vardı akvaryum yeni olduğu için yiyecekleri bir şey yoktu. 2 3 gün sonra aklıma geldi araştırdığımda dip balıkları için sera vipachips yemi buldum onu aldım. Akvaryumun dengesinin oturduğunu düşünüyorum ve artık balık almak istiyorum. Sizin öneriniz nedir ? Beslediğiniz hangi balıktan çok keyif aldınız.
Bu arada tabiri caizse kafanızı şişirdiğim için özür dilerim :)
Tamamen Yorum Ve Tavsiyeye Açıktır
Berkay bey bu akvaryum hobisinin sonu deniz akvaryumunda bitiyor. Ben 50 cm bi akvaryumla başlamıştım gözüme küçük gelmeye başladı ve bilgi sahibi oldukca sarı prenses yunus bu balıklara yetmeyeceğini anladım 80 cm bombeli bir akvaryuma geçiş yaptım frontoza Yunus besledim, aklım başıma gelince ben ne yapmışım diyorum şimdi 120 cm 300 litre akvaryum aldım. Diyeceğim şu ki ayrı ayrı 2 akvaryum yapma az daha biriktir paranı o zamana kadar meleklerde büyür. En kötü 80 cm bombeli ya da 100 cm düz akvaryum al senin içinde çok keyifli olacaktır büyük akvaryum. [:iyi:][:)]
Berkay bey bu akvaryum hobisinin sonu deniz akvaryumunda bitiyor. Ben 50 cm bi akvaryumla başlamıştım gözüme küçük gelmeye başladı ve bilgi sahibi oldukca sarı prenses yunus bu balıklara yetmeyeceğini anladım 80 cm bombeli bir akvaryuma geçiş yaptım frontoza Yunus besledim, aklım başıma gelince ben ne yapmışım diyorum şimdi 120 cm 300 litre akvaryum aldım. Diyeceğim şu ki ayrı ayrı 2 akvaryum yapma az daha biriktir paranı o zamana kadar meleklerde büyür. En kötü 80 cm bombeli ya da 100 cm düz akvaryum al senin içinde çok keyifli olacaktır büyük akvaryum. [:iyi:][:)]
Hangi Filitreyi Eklemeliyim?
45 lt için havalandırman gayet yeterli. Büyük akvaryuma geçtiğin zaman daha kaliteli bir filtre alırsın. Önerim çok araştırarak al. Ben monera aldım filtresi iyi gibi ama motoru çok dayanacak gibi gelmiyor biraz kalitesiz geldi.
45 lt için havalandırman gayet yeterli. Büyük akvaryuma geçtiğin zaman daha kaliteli bir filtre alırsın. Önerim çok araştırarak al. Ben monera aldım filtresi iyi gibi ama motoru çok dayanacak gibi gelmiyor biraz kalitesiz geldi.
Tamamen Yorum Ve Tavsiyeye Açıktır
Öncelikle hayırlı olsun keyifli hobiler.
1. Suyu tam doldurabilirsin hem balıklar için hemde sizin için görsel olarak iyi olacaktır.
2. Filtren gayet yeterli ciklet türü beslemediğin için sorun olacağını düşünmüyorum. [:iyi:]
3. İmkanın olduğunda arka fon yapabilirsin çok daha güzel duracaktır.
Öncelikle hayırlı olsun keyifli hobiler.
1. Suyu tam doldurabilirsin hem balıklar için hemde sizin için görsel olarak iyi olacaktır.
2. Filtren gayet yeterli ciklet türü beslemediğin için sorun olacağını düşünmüyorum. [:iyi:]
3. İmkanın olduğunda arka fon yapabilirsin çok daha güzel duracaktır.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
