ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Guney.bun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ocak 2018 19:36
Son Ziyaret:
30 Eylül 2021 14:08
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bünyamin güney
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bünyamin güney
SON 10 MESAJI
Işıklandırma Ve Kurulum Hakkında
[QUOTE=fzkdevil]Merhaba Akvaryumda nasıl bir tasarım yapmayı düşünüyorsunuz? hangi balık türlerini ve bitki türlerini yaşatmayı planlıyorsunuz? eğer tüm enerjinizi akvaryuma vermeyi hedefliyorsanız yüksekliği 40 cm ve altında yapabilirsiniz hangi köklü bitkiyi dikerseniz dikin haftada en az 1-2 defa budama isteyecektir. Çok uğraşmak istemiyor bitkilerin daha yavaş büyümesini daha fazla balık görmek istiyorsanız yüksekliğinizi (uzunluk 130cm ise) 50 ve üzeri seçmenizi öneririm ışık konusunda şöyle yardımcı olabilirim sizin ölçülerinizi baz alırsak yaklaşık 400 litre akvaryum su kapasitesi olur kum dekor kayalar kökler derken en kötü ihtimalle üstten zemine 40-45cm boşluk kalacaktır ki en kötü 300 litre için ışık değerlendirmesi yapmalısınız.
300 litre için taban bitkisi düşünmüyorsanız ;
sadece balıklar için 90-110 watt
rizomlu bitkiler için 130-150 watt
stem türleri için 150-180 watt
taban bitkisi düşünürseniz 240-280 watt
su yüzeyinden 10-15 cm yüksekte ve aralarında yanlamasına 15 cm boşluk olacak 2 sıra Led ışık kullanmanız gerekmektedir.
bunun nedeni hem derinliğinizin hemde genişliğinizin fazla olması eğer genişliğinizi 35-40cm e çekerseniz 1 sıra led yetecektir.
Eğer 1 sıra led yapmak istiyorsanız ışığı yüzeyden 50-60cm kadar yükseltmeniz gerekmektedir ki belirttiğim watt değerlerinin üzerine her bir cm yükseklik için 1,5 watt ekleme yapmanızı öneririm ancak yükseltme yaptığınızda LENS kullanırsanız 60-65 derece watt eklemesi yapmanıza gerek kalmaz.
Bünyamin bey Hobi sizin hobiniz keyif sizin keyfiniz hangi ölçülerde isterseniz nasıl size hitap ediyorsa öyle yaptırınız belirli kalıplara sokmak zorunda değilsiniz. akvaryumunuz da ne yaşatmak istiyorsanız onu paylaşın o konuda da yardımcı olalım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum öncelikle verdiğiniz bilgiler için.
Akvaryumda [U]bitki açısından istediğimiz şu[/U];
bol[B] yeşillikli ama çok gereksinim istemeyen[/B] saz anubias Moss vb. (Vb diyorum çünkü diğer türler hakkında çok fazla bilgim yok.)
Atölyede diğer canlı türleri de beslendiği için ve de iş yoğunluğundan tüm ilgimizi akvaryuma veremeyebiliriz o yüzden böyle bir tercih yaptık.
[U]Balık seçiminde[/U] de karar vermiş değiliz henüz. Neon , tetrazon , bricardi , ya da başka bir tür. Daha çok koloni halinde gezen kendi aralarında eşleşip üreyen bir cins.
[U]Tasarım olarak[/U] arkadan ve önden görüneceği için büyük bir kökün iyi olacağını düşündük.
Işıklandırma LED düşünüyoruz ama marka vs hiçbir fikrim yok.
[QUOTE=fzkdevil]Merhaba Akvaryumda nasıl bir tasarım yapmayı düşünüyorsunuz? hangi balık türlerini ve bitki türlerini yaşatmayı planlıyorsunuz? eğer tüm enerjinizi akvaryuma vermeyi hedefliyorsanız yüksekliği 40 cm ve altında yapabilirsiniz hangi köklü bitkiyi dikerseniz dikin haftada en az 1-2 defa budama isteyecektir. Çok uğraşmak istemiyor bitkilerin daha yavaş büyümesini daha fazla balık görmek istiyorsanız yüksekliğinizi (uzunluk 130cm ise) 50 ve üzeri seçmenizi öneririm ışık konusunda şöyle yardımcı olabilirim sizin ölçülerinizi baz alırsak yaklaşık 400 litre akvaryum su kapasitesi olur kum dekor kayalar kökler derken en kötü ihtimalle üstten zemine 40-45cm boşluk kalacaktır ki en kötü 300 litre için ışık değerlendirmesi yapmalısınız.
300 litre için taban bitkisi düşünmüyorsanız ;
sadece balıklar için 90-110 watt
rizomlu bitkiler için 130-150 watt
stem türleri için 150-180 watt
taban bitkisi düşünürseniz 240-280 watt
su yüzeyinden 10-15 cm yüksekte ve aralarında yanlamasına 15 cm boşluk olacak 2 sıra Led ışık kullanmanız gerekmektedir.
bunun nedeni hem derinliğinizin hemde genişliğinizin fazla olması eğer genişliğinizi 35-40cm e çekerseniz 1 sıra led yetecektir.
Eğer 1 sıra led yapmak istiyorsanız ışığı yüzeyden 50-60cm kadar yükseltmeniz gerekmektedir ki belirttiğim watt değerlerinin üzerine her bir cm yükseklik için 1,5 watt ekleme yapmanızı öneririm ancak yükseltme yaptığınızda LENS kullanırsanız 60-65 derece watt eklemesi yapmanıza gerek kalmaz.
Bünyamin bey Hobi sizin hobiniz keyif sizin keyfiniz hangi ölçülerde isterseniz nasıl size hitap ediyorsa öyle yaptırınız belirli kalıplara sokmak zorunda değilsiniz. akvaryumunuz da ne yaşatmak istiyorsanız onu paylaşın o konuda da yardımcı olalım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum öncelikle verdiğiniz bilgiler için.
Akvaryumda [U]bitki açısından istediğimiz şu[/U];
bol[B] yeşillikli ama çok gereksinim istemeyen[/B] saz anubias Moss vb. (Vb diyorum çünkü diğer türler hakkında çok fazla bilgim yok.)
Atölyede diğer canlı türleri de beslendiği için ve de iş yoğunluğundan tüm ilgimizi akvaryuma veremeyebiliriz o yüzden böyle bir tercih yaptık.
[U]Balık seçiminde[/U] de karar vermiş değiliz henüz. Neon , tetrazon , bricardi , ya da başka bir tür. Daha çok koloni halinde gezen kendi aralarında eşleşip üreyen bir cins.
[U]Tasarım olarak[/U] arkadan ve önden görüneceği için büyük bir kökün iyi olacağını düşündük.
Işıklandırma LED düşünüyoruz ama marka vs hiçbir fikrim yok.
Işıklandırma Ve Kurulum Hakkında
[QUOTE=Alpercicek35]
Bitkili bir akvarum kuracaksanız, yüksekliği 40 cm fazla yapmamınız öneririm. Fazla gelecektir. 60 derinlikte çok fazla olduğundan; ya geniş ve güçlü armatür kullanmanız gerekecek ya da iki tane olması lazım. 130 cm de uzunlukta çok az firmadan hazır ışık vardır. Size ışık maliyetli olacaktır. Size tavsiyem armatür yapan formda arkadaşlar var. Biraz araştırarak ulaşıp fiyat alabilirsiz. Ama ölçüler bitkili akvaryum için çok ideal değil. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi verdğiniz için. araştıracağım. Uzunluk ve eni değiştirme imkanımız yok ama yükseklik ayarlanabilir.
[QUOTE=Alpercicek35]
Bitkili bir akvarum kuracaksanız, yüksekliği 40 cm fazla yapmamınız öneririm. Fazla gelecektir. 60 derinlikte çok fazla olduğundan; ya geniş ve güçlü armatür kullanmanız gerekecek ya da iki tane olması lazım. 130 cm de uzunlukta çok az firmadan hazır ışık vardır. Size ışık maliyetli olacaktır. Size tavsiyem armatür yapan formda arkadaşlar var. Biraz araştırarak ulaşıp fiyat alabilirsiz. Ama ölçüler bitkili akvaryum için çok ideal değil. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi verdğiniz için. araştıracağım. Uzunluk ve eni değiştirme imkanımız yok ama yükseklik ayarlanabilir.
Işıklandırma Ve Kurulum Hakkında
[QUOTE=Nahola]Akvaryum yaptırmak yada almak için mi pet shop önerisi istiyorsunuz.[/QUOTE]
Yok akvaryum için değil.Işıklandırma
[QUOTE=Nahola]Akvaryum yaptırmak yada almak için mi pet shop önerisi istiyorsunuz.[/QUOTE]
Yok akvaryum için değil.Işıklandırma
Işıklandırma Ve Kurulum Hakkında
Merhaba abilerim, arkadaşlar
Abimin resim atölyesinde 130*60*50h boyutlarında bitkili bir akvaryum kurmaya karar verdik.şuan küçük bir bitkili akvaryumumuz var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203155/170320211114231.jpg[/IMG]
Ama daha detaylı büyük bir akvaryum kurmak istiyoruz. Kiriş ile duvar arası arkadan önden görülecek bir şekilde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203155/170320211117091.jpg[/IMG]
Benim çok tecrübem olmadığı için keza abiminde öyle böyle büyük bir akvaryum için sizin önerilerinizden ve yardımlarınıza yararlanmak isterim.
[B]Özellikle ışıklandırma konusunda[/B] bilgim yok hangi marka olsun LED mi yoksa diğer şekilde armatür mü bilmiyorum. High ve Low tech arası bir şeyler düşünüyoruz. Çok fazla destek istemeyen bir akvaryum.
Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ya da yardımcı olacak istanbul Avrupa yakasında bir petshop önetebilirseniz sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.Gününüz iyi olsun :)
Merhaba abilerim, arkadaşlar
Abimin resim atölyesinde 130*60*50h boyutlarında bitkili bir akvaryum kurmaya karar verdik.şuan küçük bir bitkili akvaryumumuz var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203155/170320211114231.jpg[/IMG]
Ama daha detaylı büyük bir akvaryum kurmak istiyoruz. Kiriş ile duvar arası arkadan önden görülecek bir şekilde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203155/170320211117091.jpg[/IMG]
Benim çok tecrübem olmadığı için keza abiminde öyle böyle büyük bir akvaryum için sizin önerilerinizden ve yardımlarınıza yararlanmak isterim.
[B]Özellikle ışıklandırma konusunda[/B] bilgim yok hangi marka olsun LED mi yoksa diğer şekilde armatür mü bilmiyorum. High ve Low tech arası bir şeyler düşünüyoruz. Çok fazla destek istemeyen bir akvaryum.
Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ya da yardımcı olacak istanbul Avrupa yakasında bir petshop önetebilirseniz sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.Gününüz iyi olsun :)
Selale Filtre
Venusaqua Vs-301HF fiyat uygun performansda iyi yalniz ilk baslarda ses yapar sonra duzene oturur ben kullaniyorum gayet guzel borularini temizlemek sıkıntı sadece onunda cozumu var bir gun sirkeli suda beklet tertemiz olur
Venusaqua Vs-301HF fiyat uygun performansda iyi yalniz ilk baslarda ses yapar sonra duzene oturur ben kullaniyorum gayet guzel borularini temizlemek sıkıntı sadece onunda cozumu var bir gun sirkeli suda beklet tertemiz olur
Ilk Bitkili Denemem
[QUOTE=epsphlvn]
Bi süre ara vermistim yine başladım ufak capli biseyler yaparsan nano akvaryumlara bir göz at yeni bir kurulum yapiyorum konuyu yavas yavas kurdukca paylasim yapacağım takip et belki ilham olur [/QUOTE]
Tamam kardeşim. 200 lt bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda tavsiyelere acigim.Hadi kolay gelsin ☺
[QUOTE=epsphlvn]
Bi süre ara vermistim yine başladım ufak capli biseyler yaparsan nano akvaryumlara bir göz at yeni bir kurulum yapiyorum konuyu yavas yavas kurdukca paylasim yapacağım takip et belki ilham olur [/QUOTE]
Tamam kardeşim. 200 lt bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda tavsiyelere acigim.Hadi kolay gelsin ☺
Ilk Bitkili Denemem
[QUOTE=epsphlvn]
Vay beee :) biz burdayiz kardesim daimi[/QUOTE]
Kanka bir ara video falan paylaşıyordun instagramda face de falan bu aralar göremedim dedim bırakmıştır herhalde 😁 2014 sardın başıma bu akvaryum muhabbetini şimdi yine ufaktan ufaktan başladık 👍
[QUOTE=epsphlvn]
Vay beee :) biz burdayiz kardesim daimi[/QUOTE]
Kanka bir ara video falan paylaşıyordun instagramda face de falan bu aralar göremedim dedim bırakmıştır herhalde 😁 2014 sardın başıma bu akvaryum muhabbetini şimdi yine ufaktan ufaktan başladık 👍
Ilk Bitkili Denemem
[QUOTE=epsphlvn]Ölçüler:100x40x50
Canlı Türleri:1e2 dışı kilickuyruk 1 2 disi plati 1 erkek moli
Bitki Türleri: bitkiler co2 gerektirmeyen türlerden sectim ama ilk etapda kuvvetlenmeleri icin diy co2 sistemi kurdum aktif calismakta
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon: tamamen bana ait :) yorumlariniz kiymetlidir önerilere açığım dipnot olarak fazla bitki olmasini istemedigim için çok genis bir alan vermedim kendilerine [;)] isitici ve filtreyi mangro arkasina sakladim düz bakis acisindan asla görülmeyecek şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160068/150120182043491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160068/150120182044401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ooo Kardeşim hala daha devam ediyorsun akvaryum hobisine ☺ forumda gezerken rastladım sana on numara olmuş akvaryumun Maşallah (Bunyamin)
[QUOTE=epsphlvn]Ölçüler:100x40x50
Canlı Türleri:1e2 dışı kilickuyruk 1 2 disi plati 1 erkek moli
Bitki Türleri: bitkiler co2 gerektirmeyen türlerden sectim ama ilk etapda kuvvetlenmeleri icin diy co2 sistemi kurdum aktif calismakta
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon: tamamen bana ait :) yorumlariniz kiymetlidir önerilere açığım dipnot olarak fazla bitki olmasini istemedigim için çok genis bir alan vermedim kendilerine [;)] isitici ve filtreyi mangro arkasina sakladim düz bakis acisindan asla görülmeyecek şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160068/150120182043491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160068/150120182044401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ooo Kardeşim hala daha devam ediyorsun akvaryum hobisine ☺ forumda gezerken rastladım sana on numara olmuş akvaryumun Maşallah (Bunyamin)
Avaryum Döngüsü
[QUOTE=Kınayu]Selamlar büyük geçmiş olsun [:'(] Yeni kurulumunuz hayırlı olsun su değerleri döngü oturmamış akvaryumda siz bu berraklığı zor yakalarsınız her şey oturmuş görünüyor maşallah lepistesler narin balıklardır nerdeyse ölmeye yer ararlar denebilir.
Arkadaşların dediği gibi kesinlikle akvaryumcudan getirdiğiniz suyu akvaryumunuza eklemeyin ve balıkları yarım saat kadar iyice suyunuza alıştırın öyle atın peyder pey kendi akvaryum suyunuzdan ekleyerek.
Balıklarınızı sürekli balıklarının sağlıklı olduğuna güvendiğiniz bir yerden almaya çalışın fazla akvaryuma müdahaleden kaçının ve düzenli dinlenmiş su ile su değişimlerini aksatmayın. Filtremde filtrem diyorsunuz filtrenizde ne gibi metaryeller mevcut acaba ? [/QUOTE]
Onceki filtre SeaStar HX-1000F çok fazla debi yapıyordu akvaryum küçük olduğundan nereye koyduysam bir de bir tanıdık çok fazla debi yaptıgi icin akvaryumun dengesini bozar ve balıkları yorup hastaliklara davetiye çıkarır dedi.Tabi zaten olan olmuştu.Bende Venusaqua H-1303 Askı Şelale Filtre 280 Lh 5W aldım.Debisi düşük şu an iyi görünüyor emin olamadığından dolayı henüz balık eklemedim.Kaybettigim balıkları akvaryumcudan aldigim suyla eklemiştim. Bulunduğum yerde 3 4 akvaryumcu var en sağlıklı görünen yerden alıyorum.Umarim bu sefer aynı sonuçla karşılaşmam çok üzücü oluyor..
[QUOTE=lateralus]Bunyamin bey cok gecmis olsun, bazen cok mudahalenin sonu da kotu olabiliyor. Bazen oldurmek isteseniz olmeyecek baliklar fazla mudahaleden olebiliyor..[/QUOTE]
Haklısınız Can bey. Yani üzücü oluyor tabi inş bir daha böyle bir şeyle karşılaşmamak için dikkat edeceğim nerede yanlış yaptığımi anlamaya calisiyorum.Yoksa benim yüzünden ölüyorlar ve sonuçta onlar da bir can taşıyor sorumlusu olmak üzüntü verici
[QUOTE=Kınayu]Selamlar büyük geçmiş olsun [:'(] Yeni kurulumunuz hayırlı olsun su değerleri döngü oturmamış akvaryumda siz bu berraklığı zor yakalarsınız her şey oturmuş görünüyor maşallah lepistesler narin balıklardır nerdeyse ölmeye yer ararlar denebilir.
Arkadaşların dediği gibi kesinlikle akvaryumcudan getirdiğiniz suyu akvaryumunuza eklemeyin ve balıkları yarım saat kadar iyice suyunuza alıştırın öyle atın peyder pey kendi akvaryum suyunuzdan ekleyerek.
Balıklarınızı sürekli balıklarının sağlıklı olduğuna güvendiğiniz bir yerden almaya çalışın fazla akvaryuma müdahaleden kaçının ve düzenli dinlenmiş su ile su değişimlerini aksatmayın. Filtremde filtrem diyorsunuz filtrenizde ne gibi metaryeller mevcut acaba ? [/QUOTE]
Onceki filtre SeaStar HX-1000F çok fazla debi yapıyordu akvaryum küçük olduğundan nereye koyduysam bir de bir tanıdık çok fazla debi yaptıgi icin akvaryumun dengesini bozar ve balıkları yorup hastaliklara davetiye çıkarır dedi.Tabi zaten olan olmuştu.Bende Venusaqua H-1303 Askı Şelale Filtre 280 Lh 5W aldım.Debisi düşük şu an iyi görünüyor emin olamadığından dolayı henüz balık eklemedim.Kaybettigim balıkları akvaryumcudan aldigim suyla eklemiştim. Bulunduğum yerde 3 4 akvaryumcu var en sağlıklı görünen yerden alıyorum.Umarim bu sefer aynı sonuçla karşılaşmam çok üzücü oluyor..
[QUOTE=lateralus]Bunyamin bey cok gecmis olsun, bazen cok mudahalenin sonu da kotu olabiliyor. Bazen oldurmek isteseniz olmeyecek baliklar fazla mudahaleden olebiliyor..[/QUOTE]
Haklısınız Can bey. Yani üzücü oluyor tabi inş bir daha böyle bir şeyle karşılaşmamak için dikkat edeceğim nerede yanlış yaptığımi anlamaya calisiyorum.Yoksa benim yüzünden ölüyorlar ve sonuçta onlar da bir can taşıyor sorumlusu olmak üzüntü verici
Avaryum Döngüsü
[QUOTE=Balcı Gazi]
Olabilir. Ayrıca yalnız derece değil suların değerleri de birbirleri ile farklı olabilir. Bunun için balığı akvaryuma koymadan önce yarım saatte bir balığın içinde bulunduğu poşetteki suyun %20'lik kısmını alıp yerine akvaryumdan aldığınız suyu koymanız ve bu işlemi en az dört defa yinelemeniz gerekir ki balıklarınız yeni geleceği akvaryumun su değerlerine alışsın. [/QUOTE]
Oyle yapacağım inş.Peki bakteri kültürünün olusup olusmadigini nasil anlayabilirim ?
[QUOTE=Balcı Gazi]
Olabilir. Ayrıca yalnız derece değil suların değerleri de birbirleri ile farklı olabilir. Bunun için balığı akvaryuma koymadan önce yarım saatte bir balığın içinde bulunduğu poşetteki suyun %20'lik kısmını alıp yerine akvaryumdan aldığınız suyu koymanız ve bu işlemi en az dört defa yinelemeniz gerekir ki balıklarınız yeni geleceği akvaryumun su değerlerine alışsın. [/QUOTE]
Oyle yapacağım inş.Peki bakteri kültürünün olusup olusmadigini nasil anlayabilirim ?
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
