ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Metehan09
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2017 21:16
Son Ziyaret:
04 Temmuz 2018 16:54
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Metehan baştürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Metehan baştürk
SON 10 MESAJI
Yavruuuulaaaarrrrrr
[:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/290320180748211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/290320180748301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/290320180748371.jpg[/IMG][:nazar:]Evet arkadaslar 17 gun once kusturdugum sari prensesimin kocaman keseleri olan yavrularinin son halleri. Simdi akvaryumda rahat bi sekilde artik ozgurce yuzebiliyorlar keseleri kayboldu denilecek kadar az. Tamamen keseler kaybolunca yemlemeyede baslayacagim.ilk kusturdugum zaman iyi yada kotu yorum yapan herkese tesekkur ederim. Artik kendi tecrubelerimle devam edecegim. Darisi basiniza herkese sevimli yavrular dilerim. 38 yavru tosun gibi [8)][:nazar:][:3]
[:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/290320180748211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/290320180748301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/290320180748371.jpg[/IMG][:nazar:]Evet arkadaslar 17 gun once kusturdugum sari prensesimin kocaman keseleri olan yavrularinin son halleri. Simdi akvaryumda rahat bi sekilde artik ozgurce yuzebiliyorlar keseleri kayboldu denilecek kadar az. Tamamen keseler kaybolunca yemlemeyede baslayacagim.ilk kusturdugum zaman iyi yada kotu yorum yapan herkese tesekkur ederim. Artik kendi tecrubelerimle devam edecegim. Darisi basiniza herkese sevimli yavrular dilerim. 38 yavru tosun gibi [8)][:nazar:][:3]
Sarı Prenses İçin Uygun Mu
10 NUMARA 5 YILDIZ
10 NUMARA 5 YILDIZ
Yavruuuulaaaarrrrrr
ARKADAŞLAR LÜTFEN KONU BAŞKA BALIKLAR DEĞİL. BALIĞIMI KUSTURDUM ELİMDEN GELDİĞİNCE ORTAM YARATTIM AYRI BAKIYORUM. VE BU SEVİNCİMİ SİZLERLE PAYLAŞTIM. ARKADAŞLARIM ZAMANA İHTİYACIM VAR VE YAVRULARIMIN GÜNLER GEÇTİKÇE DURUMLARINI SİZLERLE PAYLAŞICAM. HERKESİN TECRÜBESİ VAR HERKESİN BİLGİSİ VAR ZEVKLER TERCİHLER İLLAKİ TARTIŞILMAZ. BEN BUNU YAPTIM DİYE KURALI KANUNU BU DEĞİLDİR KİMİSİNE YALNIŞ KİMİSİNE APTALCA KİMİSİNE HARİKA GELEBİLİR. VE ŞUNU BELİRTMEK İSTERİM KİMSE KÖTÜ NİYETLİ YADA CANİCE TAVRI YOKTUR HEPİMİZİN BALIK SEVDASI BU ELİMİZDEN GELDİĞİNCE BİR TUTKUNUN PEŞİNDEN KOŞUYORUZ İŞTE...DOĞAYA MEYDAN OKUMUYORUZ BİRŞEYLERİ DİRETİP İDDA ETMİYORUZ. DOĞAYI YARATAN ALLAH'TIR BİZ DOĞASINI YARATAMAYIZ. SADECE ELİMİZDEN GELEN GÜZEL ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ. HERKES KENDİ DOĞRUSUNUN ARKASINDADIR. BENİM DE DOĞRULARIM VAR VE DEVAM EDECEĞİM... ZAMANLA PAYLAŞICAM SİZLERLE HAYIRLI VE MUTLU HOBİLER...[:nazar:]
ARKADAŞLAR LÜTFEN KONU BAŞKA BALIKLAR DEĞİL. BALIĞIMI KUSTURDUM ELİMDEN GELDİĞİNCE ORTAM YARATTIM AYRI BAKIYORUM. VE BU SEVİNCİMİ SİZLERLE PAYLAŞTIM. ARKADAŞLARIM ZAMANA İHTİYACIM VAR VE YAVRULARIMIN GÜNLER GEÇTİKÇE DURUMLARINI SİZLERLE PAYLAŞICAM. HERKESİN TECRÜBESİ VAR HERKESİN BİLGİSİ VAR ZEVKLER TERCİHLER İLLAKİ TARTIŞILMAZ. BEN BUNU YAPTIM DİYE KURALI KANUNU BU DEĞİLDİR KİMİSİNE YALNIŞ KİMİSİNE APTALCA KİMİSİNE HARİKA GELEBİLİR. VE ŞUNU BELİRTMEK İSTERİM KİMSE KÖTÜ NİYETLİ YADA CANİCE TAVRI YOKTUR HEPİMİZİN BALIK SEVDASI BU ELİMİZDEN GELDİĞİNCE BİR TUTKUNUN PEŞİNDEN KOŞUYORUZ İŞTE...DOĞAYA MEYDAN OKUMUYORUZ BİRŞEYLERİ DİRETİP İDDA ETMİYORUZ. DOĞAYI YARATAN ALLAH'TIR BİZ DOĞASINI YARATAMAYIZ. SADECE ELİMİZDEN GELEN GÜZEL ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ. HERKES KENDİ DOĞRUSUNUN ARKASINDADIR. BENİM DE DOĞRULARIM VAR VE DEVAM EDECEĞİM... ZAMANLA PAYLAŞICAM SİZLERLE HAYIRLI VE MUTLU HOBİLER...[:nazar:]
Yavruuuulaaaarrrrrr
[QUOTE=medcezir999]
[B]Sonuna kadar katılıyorum ve şunu eklemek istiyorum. Ayrı tanka almadan bıraktığınız yavrulardan hayatta kalanlar, kalamayanlara göre çok daha iyi genlere sahip olanlardır ve bu genler bir sonraki nesillere aktarıldığında daha da sağlam genlere sahip yeni bireyler oluşacaktır. Biz buna doğal seçilim diyoruz. En büyük örneğini Van İnci Kefalinde görebilirsiniz[/B]. [:iyi:] [:)][/QUOTE] ÖNCELİKLE KARDEŞİM İYİ HOBİLER İNCİ KEFALİNİN DOĞAL ORTAMININ ÖZELLİKLERİAlan: 3.755 km²
Uzunluk: 119 km
Yüzey rakımı: 1.640 m
Havza: 12.500 km²
Hacim: 607 km³ GELELİM SARI PRENSESE DOĞAL OTAMI Alan: 3.755 km²
Uzunluk: 119 km
Yüzey rakımı: 1.640 m
Havza: 12.500 km²
Hacim: 607 km³ ÖZELLİKLERİNDEDİR BİZİMKİLER DOĞAL DEĞİL KESİNLİKLE NE YAPARSANIZ YAPINDOĞAL DEĞİL. ALT TARAFI 200 300 LİTRE YAPAY AKVARYUM. HA İLLA DOĞAL YOLLARLA DOĞSUN DOĞA ANANIN KANUNLARINA GÖRE DOĞUP BÜYÜSÜN DİYENLERDE BALIK AĞZINA YUMURTA ALDIMI GİDİP AFRİKADA MALAWİ YE SALIVERSİN BALIĞINI SANIRIM BUNDAN ÖTEDE DOĞL OLMAZ. HERKESE İYİ HOBİLER...
[QUOTE=medcezir999]
[B]Sonuna kadar katılıyorum ve şunu eklemek istiyorum. Ayrı tanka almadan bıraktığınız yavrulardan hayatta kalanlar, kalamayanlara göre çok daha iyi genlere sahip olanlardır ve bu genler bir sonraki nesillere aktarıldığında daha da sağlam genlere sahip yeni bireyler oluşacaktır. Biz buna doğal seçilim diyoruz. En büyük örneğini Van İnci Kefalinde görebilirsiniz[/B]. [:iyi:] [:)][/QUOTE] ÖNCELİKLE KARDEŞİM İYİ HOBİLER İNCİ KEFALİNİN DOĞAL ORTAMININ ÖZELLİKLERİAlan: 3.755 km²
Uzunluk: 119 km
Yüzey rakımı: 1.640 m
Havza: 12.500 km²
Hacim: 607 km³ GELELİM SARI PRENSESE DOĞAL OTAMI Alan: 3.755 km²
Uzunluk: 119 km
Yüzey rakımı: 1.640 m
Havza: 12.500 km²
Hacim: 607 km³ ÖZELLİKLERİNDEDİR BİZİMKİLER DOĞAL DEĞİL KESİNLİKLE NE YAPARSANIZ YAPINDOĞAL DEĞİL. ALT TARAFI 200 300 LİTRE YAPAY AKVARYUM. HA İLLA DOĞAL YOLLARLA DOĞSUN DOĞA ANANIN KANUNLARINA GÖRE DOĞUP BÜYÜSÜN DİYENLERDE BALIK AĞZINA YUMURTA ALDIMI GİDİP AFRİKADA MALAWİ YE SALIVERSİN BALIĞINI SANIRIM BUNDAN ÖTEDE DOĞL OLMAZ. HERKESE İYİ HOBİLER...
Yavruuuulaaaarrrrrr
[8)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/130320182132551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/130320182133421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/130320182134381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/130320182135251.jpg[/IMG] arkadaslar bakin. Anne baligim iyice zayiflamisti malum 280 lt de olsada kacabilecegi yerler sınırlı. Agzi dolu ve bitkin dustugu icin hareketleride iyice zayiflamisti hirpalaniyordu. Oncelikle hem baligima birsey olmasin ve birde yavrularini olmemek icin yutmasin diye kusturdum. Sonucta o kadar severek bakiyoruz emek veriyoruz yavru alma mutluluguda en buyuk hakkimiz diye dusunuyorum. Bugun insan oglu bile dogumu riskli olunca sezeryan ile dogum yaptiriliyo. Hanimefendilerimizinde dogasinda dogum var o zaman riskli oldugunda kendileri dogum yapsin ve ölüm Allah'tan diyelim... olmaz arkadaslar. Sayet kendi adima belirteyim baligim kendi yavrularini birakacak diye acliktan bitkinlikten olmesine razi olamazdim. Gelelim yavrulara 26 27 derece isi cok ince kum dalga yaratan selale filtre ekstra hava tasi 70 lt akvaryum icinde isitmayida suyun icine isitici koymak yerine uzaktan lamba isisini tercih ettim isiyi buldugumda lambayi kapatiyorum. 48 saat olmaz uzere yavrularimda kayip yok cok sukur anne balikta kendi akvaryumunda keyfi yerinde... arkadaslar kimse beni yalnis anlamasin hicbirsey idda etmiyorum. BU BENIM NACIZANE FIKRIM VE ZIKRIM HERKESE IYI HOBILER. MUTLU YAVRULAR.[:nazar:] ha unutmadan BUNLAR YUMURTA DEGIL. YUMURTADAN CIKMIS KUYRUK KAFA GOZ OLAN MINIK KESELI BALIKLAR...
[8)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/130320182132551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/130320182133421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/130320182134381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197942/130320182135251.jpg[/IMG] arkadaslar bakin. Anne baligim iyice zayiflamisti malum 280 lt de olsada kacabilecegi yerler sınırlı. Agzi dolu ve bitkin dustugu icin hareketleride iyice zayiflamisti hirpalaniyordu. Oncelikle hem baligima birsey olmasin ve birde yavrularini olmemek icin yutmasin diye kusturdum. Sonucta o kadar severek bakiyoruz emek veriyoruz yavru alma mutluluguda en buyuk hakkimiz diye dusunuyorum. Bugun insan oglu bile dogumu riskli olunca sezeryan ile dogum yaptiriliyo. Hanimefendilerimizinde dogasinda dogum var o zaman riskli oldugunda kendileri dogum yapsin ve ölüm Allah'tan diyelim... olmaz arkadaslar. Sayet kendi adima belirteyim baligim kendi yavrularini birakacak diye acliktan bitkinlikten olmesine razi olamazdim. Gelelim yavrulara 26 27 derece isi cok ince kum dalga yaratan selale filtre ekstra hava tasi 70 lt akvaryum icinde isitmayida suyun icine isitici koymak yerine uzaktan lamba isisini tercih ettim isiyi buldugumda lambayi kapatiyorum. 48 saat olmaz uzere yavrularimda kayip yok cok sukur anne balikta kendi akvaryumunda keyfi yerinde... arkadaslar kimse beni yalnis anlamasin hicbirsey idda etmiyorum. BU BENIM NACIZANE FIKRIM VE ZIKRIM HERKESE IYI HOBILER. MUTLU YAVRULAR.[:nazar:] ha unutmadan BUNLAR YUMURTA DEGIL. YUMURTADAN CIKMIS KUYRUK KAFA GOZ OLAN MINIK KESELI BALIKLAR...
Yavruuuulaaaarrrrrr
[QUOTE=Tcenesbey]
[:cik:][:cik:][:cik:][:cik:][:cik:][:cik:]
O zaman akvaryum kurma. Bırak balığı malawiye o zaman. Bizim amacımız hem anne rahatlasın hem yavrular kontrollü olarak kusturulsun. Eğer doğal olarak ana tankta kusarsa balık , daha yavrular toparlanamadan yem olacaktır. O zaman yem de atma bırak bulsun bir şeyler, bırak ilaçta atma düzelirse düzelir, boşver filtrasyonda yapma doğal ortam sonuçta. """""Yavrular şuan ne durumda merak içerisindeyim. Ölen var mı? Keseleri indi mi biraz?[/QUOTE] kardesim bu gece saat 11 de 48 saat olacak 38 yavrumda sapasaglam hepsi kipir kipir bir kayip halen yok resmini atarim birazdan...
[QUOTE=Tcenesbey]
[:cik:][:cik:][:cik:][:cik:][:cik:][:cik:]
O zaman akvaryum kurma. Bırak balığı malawiye o zaman. Bizim amacımız hem anne rahatlasın hem yavrular kontrollü olarak kusturulsun. Eğer doğal olarak ana tankta kusarsa balık , daha yavrular toparlanamadan yem olacaktır. O zaman yem de atma bırak bulsun bir şeyler, bırak ilaçta atma düzelirse düzelir, boşver filtrasyonda yapma doğal ortam sonuçta. """""Yavrular şuan ne durumda merak içerisindeyim. Ölen var mı? Keseleri indi mi biraz?[/QUOTE] kardesim bu gece saat 11 de 48 saat olacak 38 yavrumda sapasaglam hepsi kipir kipir bir kayip halen yok resmini atarim birazdan...
Yavruuuulaaaarrrrrr
[8)]Evet arkadaslar 17. Gununde kusturdugum yavrular allaha sukur saglam ve saglikli henuz bir kayip yok ve 40 saati gecti. Umarim bir kayip yasamam ilerleyen gunlerde tekrar son hallerini resimleyip paylasicam sizlerle... herkese iyi hobiler...[:nazar:]
[8)]Evet arkadaslar 17. Gununde kusturdugum yavrular allaha sukur saglam ve saglikli henuz bir kayip yok ve 40 saati gecti. Umarim bir kayip yasamam ilerleyen gunlerde tekrar son hallerini resimleyip paylasicam sizlerle... herkese iyi hobiler...[:nazar:]
Yavruuuulaaaarrrrrr
[QUOTE=brigantes]Kuluçka makinası yok mu? Yoksa sıkıntı bilginize [:)][/QUOTE] kulucka makinasi var kardesim de yumurtadan cikmis kafali gozlu kuyruklu yuzmeye calisan baliklar gerek duymadim kardesim BILGINIZE [:D]
[QUOTE=brigantes]Kuluçka makinası yok mu? Yoksa sıkıntı bilginize [:)][/QUOTE] kulucka makinasi var kardesim de yumurtadan cikmis kafali gozlu kuyruklu yuzmeye calisan baliklar gerek duymadim kardesim BILGINIZE [:D]
Yavruuuulaaaarrrrrr
[QUOTE=mustafakles]
Kesinlikle yanlış bilgi bilginize. İlki yumurtalar çıkmış bile döllenme gerçekleşmiş hücre bölünmeleri olmuş ki kafa kuyruk çıkmış. Kuluçka olsa eğer ki su şartlarında bozulma olmadığı sürece hiç kayıp verilmez bile. Saygılarımla.[/QUOTE] mustafa kardesim sana katiliyorum. Kuyruk kafa göz hepsi olusmus yuzmeye calisiyolar ama kese agir geliyo. 26 27 derece hava tasi ve selale filtre destekli akvaryumda hepsi. Simdilik bi sorun yok hepsi kipir kipir masallah[:nazar:]
[QUOTE=mustafakles]
Kesinlikle yanlış bilgi bilginize. İlki yumurtalar çıkmış bile döllenme gerçekleşmiş hücre bölünmeleri olmuş ki kafa kuyruk çıkmış. Kuluçka olsa eğer ki su şartlarında bozulma olmadığı sürece hiç kayıp verilmez bile. Saygılarımla.[/QUOTE] mustafa kardesim sana katiliyorum. Kuyruk kafa göz hepsi olusmus yuzmeye calisiyolar ama kese agir geliyo. 26 27 derece hava tasi ve selale filtre destekli akvaryumda hepsi. Simdilik bi sorun yok hepsi kipir kipir masallah[:nazar:]
Yavruuuulaaaarrrrrr
[QUOTE=Dilek3882]O yumurtalar cikmayacaktir bilginize[/QUOTE] yumurta deiller yumurtadan cikmis halleri bunlar. Bilginize[:cik:]
[QUOTE=Dilek3882]O yumurtalar cikmayacaktir bilginize[/QUOTE] yumurta deiller yumurtadan cikmis halleri bunlar. Bilginize[:cik:]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
