ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Uğur Karakaş
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2017 20:37
Son Ziyaret:
14 Mart 2017 19:40
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur Karakaş
Doğum Tarihi:
03 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
◼◾◾◼⬛
Uğur
⬛◼◾◾◼
SON 10 MESAJI
Biolife Yüzen Filtreyi Hava Motorsuz Kullanma
Bence bu konuyu çöpe atsınlar.İnanın gereksiz.
Bence bu konuyu çöpe atsınlar.İnanın gereksiz.
İc Filtre Fazla Mı?
[QUOTE=akvarist2323]Akvaryumum 330 litre ic filtrem saatte 2800 litre çeviriyor sizce fazla mı?not:dış filtrem yok[/QUOTE]
Elbette fazla.Her ne olursa olsun o iç filtrenin fiyatında neredeyse dıs filtreler var.İç filtreler dış filtrelere mekanik temizlik desdegi versin diye varlar bence.Kesinlikle o litreye bir dış filtre almalısınız ki biyolojik filitrasyon açisından problemsiz bir akvaryumunuz olsun.Bütceniz uygun ise ben size Dolphin c1600 ü tavsiye ederim.Ama yoksa o kadar alabilecegin 160 lira civarinda olan lifetech 839 modelini dusunebilirsiniz.
[QUOTE=akvarist2323]Akvaryumum 330 litre ic filtrem saatte 2800 litre çeviriyor sizce fazla mı?not:dış filtrem yok[/QUOTE]
Elbette fazla.Her ne olursa olsun o iç filtrenin fiyatında neredeyse dıs filtreler var.İç filtreler dış filtrelere mekanik temizlik desdegi versin diye varlar bence.Kesinlikle o litreye bir dış filtre almalısınız ki biyolojik filitrasyon açisından problemsiz bir akvaryumunuz olsun.Bütceniz uygun ise ben size Dolphin c1600 ü tavsiye ederim.Ama yoksa o kadar alabilecegin 160 lira civarinda olan lifetech 839 modelini dusunebilirsiniz.
Evimin Malawi Köşesi
[QUOTE=MrRadiolog][B]Ölçüler:130 50 50h
Canlı Türleri: Demesoni, Mpanga, Sarı Prenses, Beyaz Prenses, Vatoz
Bitki Türleri: Elodea Bitkisi
Tankın Yaşı:1 Aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dede yadigarı 30 yaşında ışıklandırma [:)] Led Spot Led Ampul
Dolpin C-1600
Tasarım ve Dekorasyon: Doğal kaya, Silis Kum
Akvaryum hayatıma bundan 10-11 yıl önce 13 14 yaşındayken , orta okula giderken kardeşimle birlikte para toplayarak aldığım 50 litrelik bir akvaryumda.
Lepistes, moli, kılıçkuyruk, çöpçü besleyerek başlamıştım.
O yaşlarda da malum anneniz babanızın insiyatifinde olduğu için bu işler ve yaşta kuçuk olduğu için bir süre sonra akvaryumla vedalaşmak zorunda kaldık. Sonrasında üniversite eğitimi falan derken ancak evimin yolunu bulabildim. Ve tekrar o 10 yıl önce aldığım akvaryumla devam ettim hobiye [3)] Bu sefer cikletle. Karakteristik bir yapıları, huyları olduğu için çok fazla ilgimi çekti. Ve o 50 Lt'de başladım. Ama zamanla bu siteyi öğrenerek cikletlerin bu kadar küçük bir akvaryumda olmayacağını öğrendim ve şimdi ki 325 Lt'lik akvaryumu yaptırdım.
Yaklaşık 3 aylık bir araştırmanın ardından [:)] İlgimi çeken cins Malawi'ler oldu. Malawi gölünden tut İngilizce videolara kadar bir çok şeyi izleyerek şimdi resimlerini sunacağım tankı yaptım.Bitkileri biraz görselliği fazla olsun diyerek ekledim normalde malawide olmadığını biliyorum fazlası ile ama aslanlarım ellemiyorlar sağolsunlar... [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172152041.jpg[/IMG]
Masam bu, günlerce akvaryumun yapılım gelmesini sabırsızlıkla beklediğim günler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/070220172109561.jpg[/IMG]
Tankım geldi, tahminimden daha ağırmış bu camlar [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172131381.jpg[/IMG]
Doğal taşları topladığım Kızılırmak şehriminiz ortasından geçiyor [:)] Bafra [3)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172138521.jpg[/IMG]
Ufak tefek akvaryumun su kaçırıp kaçırmadığını denedim taşları ufak ufak yerleştirdim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172140291.jpg[/IMG]
Bir kaç gün sonra denemeler yaparak sızdırmazlığın garantisini aldıktan sonra taşları yerleştirerek suyumuzu doldurdum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172143031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172143281.jpg[/IMG]
2 gün civarı su dinlendi, kumun beyazlığı oturdu. Dış filtremi çalıştırdım. Bir kaç bitki ekledim aslanlarımın zarar vermediğini gördüm [:lol:] arka planı koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172148571.jpg[/IMG]
Bundan 3 gün öncesine kadar olan görüntüm buydu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172151371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172152041.jpg[/IMG]
Işıklarımın rengini değiştirerek beyaza döndürdüm hepsini, bunlarda benim yaramazlardan bir kaç tane kare [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172211411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172213211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172214341.jpg[/IMG]
Yaptıkları çukur :) 40 kg kum koydum camı bulamasınlar diye ne yapsan boş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172216201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172217251.jpg[/IMG]
Buda akvaryumumun 7 yaşındaki kuzenimin ismini koyduğu Ejder'i yaklaşık 25 cm boyunda[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172229221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172218221.jpg[/IMG]
Burada dikkatinizi çeken birşey olmalı [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172220291.jpg[/IMG]
Büyük akvaryuma geçtikten 1 hafta sonra ilk yavrularımı aldım [:nazar:] Onları daha önce yadigar olan 10 11 yıllık 50 litreliğe koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172221531.jpg[/IMG]
Yorumlarınız ve eleştirileriniz benim için önemlidir :) Şimdiden herkese teşekkür ederim :) [/B][/QUOTE]
Tek kelimeyle harika bir akvaryum olmuş.Elinize emeğinize sağlık.[:iyi:][:nazar:]
[QUOTE=MrRadiolog][B]Ölçüler:130 50 50h
Canlı Türleri: Demesoni, Mpanga, Sarı Prenses, Beyaz Prenses, Vatoz
Bitki Türleri: Elodea Bitkisi
Tankın Yaşı:1 Aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dede yadigarı 30 yaşında ışıklandırma [:)] Led Spot Led Ampul
Dolpin C-1600
Tasarım ve Dekorasyon: Doğal kaya, Silis Kum
Akvaryum hayatıma bundan 10-11 yıl önce 13 14 yaşındayken , orta okula giderken kardeşimle birlikte para toplayarak aldığım 50 litrelik bir akvaryumda.
Lepistes, moli, kılıçkuyruk, çöpçü besleyerek başlamıştım.
O yaşlarda da malum anneniz babanızın insiyatifinde olduğu için bu işler ve yaşta kuçuk olduğu için bir süre sonra akvaryumla vedalaşmak zorunda kaldık. Sonrasında üniversite eğitimi falan derken ancak evimin yolunu bulabildim. Ve tekrar o 10 yıl önce aldığım akvaryumla devam ettim hobiye [3)] Bu sefer cikletle. Karakteristik bir yapıları, huyları olduğu için çok fazla ilgimi çekti. Ve o 50 Lt'de başladım. Ama zamanla bu siteyi öğrenerek cikletlerin bu kadar küçük bir akvaryumda olmayacağını öğrendim ve şimdi ki 325 Lt'lik akvaryumu yaptırdım.
Yaklaşık 3 aylık bir araştırmanın ardından [:)] İlgimi çeken cins Malawi'ler oldu. Malawi gölünden tut İngilizce videolara kadar bir çok şeyi izleyerek şimdi resimlerini sunacağım tankı yaptım.Bitkileri biraz görselliği fazla olsun diyerek ekledim normalde malawide olmadığını biliyorum fazlası ile ama aslanlarım ellemiyorlar sağolsunlar... [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172152041.jpg[/IMG]
Masam bu, günlerce akvaryumun yapılım gelmesini sabırsızlıkla beklediğim günler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/070220172109561.jpg[/IMG]
Tankım geldi, tahminimden daha ağırmış bu camlar [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172131381.jpg[/IMG]
Doğal taşları topladığım Kızılırmak şehriminiz ortasından geçiyor [:)] Bafra [3)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172138521.jpg[/IMG]
Ufak tefek akvaryumun su kaçırıp kaçırmadığını denedim taşları ufak ufak yerleştirdim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172140291.jpg[/IMG]
Bir kaç gün sonra denemeler yaparak sızdırmazlığın garantisini aldıktan sonra taşları yerleştirerek suyumuzu doldurdum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172143031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172143281.jpg[/IMG]
2 gün civarı su dinlendi, kumun beyazlığı oturdu. Dış filtremi çalıştırdım. Bir kaç bitki ekledim aslanlarımın zarar vermediğini gördüm [:lol:] arka planı koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172148571.jpg[/IMG]
Bundan 3 gün öncesine kadar olan görüntüm buydu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172151371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172152041.jpg[/IMG]
Işıklarımın rengini değiştirerek beyaza döndürdüm hepsini, bunlarda benim yaramazlardan bir kaç tane kare [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172211411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172213211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172214341.jpg[/IMG]
Yaptıkları çukur :) 40 kg kum koydum camı bulamasınlar diye ne yapsan boş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172216201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172217251.jpg[/IMG]
Buda akvaryumumun 7 yaşındaki kuzenimin ismini koyduğu Ejder'i yaklaşık 25 cm boyunda[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172229221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172218221.jpg[/IMG]
Burada dikkatinizi çeken birşey olmalı [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172220291.jpg[/IMG]
Büyük akvaryuma geçtikten 1 hafta sonra ilk yavrularımı aldım [:nazar:] Onları daha önce yadigar olan 10 11 yıllık 50 litreliğe koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172221531.jpg[/IMG]
Yorumlarınız ve eleştirileriniz benim için önemlidir :) Şimdiden herkese teşekkür ederim :) [/B][/QUOTE]
Tek kelimeyle harika bir akvaryum olmuş.Elinize emeğinize sağlık.[:iyi:][:nazar:]
Bu Filtrenden Uzak Durun
[QUOTE=Anıl demir][VID]https://youtu.be/XX9cQnfRTP8[/VID]
Lifetech 838 aldım 5 6 aydır kullanıyorum ama bi türlü sorunları bitmiyor ilk temizlememde çıkış yerinden sızdırmaya başladı teflon bantla bi süre idare ettim sonra oda yetmedi su kesilmedi servise yolladım kayapete akvaryum su dengesi bozuldu çoğu balığı kaybettim kargonun getirmesini beklemeden gidip ben aldım (allah'tan ben gitmişim muslukları değiştirmişler sorunlu yeri görmemiş arkadaşlar olabilir insanlık hali orada gösterince tekrar parça değiştirip sorunu çözdüler) servisten alalı 1 ay oldu bugün temizliyim dedik kirli su musluğunu çıkarır çıkarmaz süprizle karşılaştım bu seferde musluk açma kapama yeri çalışmıyor:) almayı düşünen arkadaşlar varsa biraz daha düşünebilirler ben keşke biraz daha birikimle daha kaliteli ürün alsaymışım diyorum sizde dememek için iyi araştırın :)[/QUOTE]
Dolphin C1000 tavsiye ederim.Ondan bin kat iyidir.
[QUOTE=Anıl demir][VID]https://youtu.be/XX9cQnfRTP8[/VID]
Lifetech 838 aldım 5 6 aydır kullanıyorum ama bi türlü sorunları bitmiyor ilk temizlememde çıkış yerinden sızdırmaya başladı teflon bantla bi süre idare ettim sonra oda yetmedi su kesilmedi servise yolladım kayapete akvaryum su dengesi bozuldu çoğu balığı kaybettim kargonun getirmesini beklemeden gidip ben aldım (allah'tan ben gitmişim muslukları değiştirmişler sorunlu yeri görmemiş arkadaşlar olabilir insanlık hali orada gösterince tekrar parça değiştirip sorunu çözdüler) servisten alalı 1 ay oldu bugün temizliyim dedik kirli su musluğunu çıkarır çıkarmaz süprizle karşılaştım bu seferde musluk açma kapama yeri çalışmıyor:) almayı düşünen arkadaşlar varsa biraz daha düşünebilirler ben keşke biraz daha birikimle daha kaliteli ürün alsaymışım diyorum sizde dememek için iyi araştırın :)[/QUOTE]
Dolphin C1000 tavsiye ederim.Ondan bin kat iyidir.
Bakteri Kültürü
[QUOTE=FurkanTezcan]Arkadaşlar akvaryumumu kurdum.Şu faydalı bakteri kültürünü nasıl uygulamalıyım.Damlatıp 24 saat filan beklemek gerekir mi yoksa damlattığımız gibi dış filtre pipo filtre çalıştırılabilir mi?[/QUOTE]
Hali hazirda bütün ekipmanların boşta balık varmış gibi çalıştıktan 4-5 günün sonunda 2 adet balık alarak bakteri oluşumuna başlayabilirsin.Daha sonra yavaş yavaş kullandigin bakyeri kültürünün talimatina gore akvaryumuna ekleme yapabilirsin.[EDIT]Uğur Karakaş,2017-03-06 20:04:26[/EDIT]
[QUOTE=FurkanTezcan]Arkadaşlar akvaryumumu kurdum.Şu faydalı bakteri kültürünü nasıl uygulamalıyım.Damlatıp 24 saat filan beklemek gerekir mi yoksa damlattığımız gibi dış filtre pipo filtre çalıştırılabilir mi?[/QUOTE]
Hali hazirda bütün ekipmanların boşta balık varmış gibi çalıştıktan 4-5 günün sonunda 2 adet balık alarak bakteri oluşumuna başlayabilirsin.Daha sonra yavaş yavaş kullandigin bakyeri kültürünün talimatina gore akvaryumuna ekleme yapabilirsin.[EDIT]Uğur Karakaş,2017-03-06 20:04:26[/EDIT]
6mm Camdan 200 Litre Akvaryum
[QUOTE=muhammed555]Arkadaslar 80*50*50 olculerinde 6mm camdan akvaryum yapmak istiyorum kalinlik yeterlimi kayit kusagi kac mm camdan yapmaliyim yardim ederseniz sevinirim. [/QUOTE]
100X50X50 boyutunda akvaryumum var bol kayit kuşaklı 6mm cam hicbir sorun yaşamadım ama ben sana kesinlikle en az 8mm kayıt kuşaklı veya tam rahatlamak için ise 10 mm öneririm.Neticede bir kere yaptıriyorsun uzun omurlü ve sağlam olsun.[EDIT]Uğur Karakaş,2017-03-05 19:37:23[/EDIT]
[QUOTE=muhammed555]Arkadaslar 80*50*50 olculerinde 6mm camdan akvaryum yapmak istiyorum kalinlik yeterlimi kayit kusagi kac mm camdan yapmaliyim yardim ederseniz sevinirim. [/QUOTE]
100X50X50 boyutunda akvaryumum var bol kayit kuşaklı 6mm cam hicbir sorun yaşamadım ama ben sana kesinlikle en az 8mm kayıt kuşaklı veya tam rahatlamak için ise 10 mm öneririm.Neticede bir kere yaptıriyorsun uzun omurlü ve sağlam olsun.[EDIT]Uğur Karakaş,2017-03-05 19:37:23[/EDIT]
60 Litre İcin En Uygun Filtreleme Sistemi
[QUOTE=ulasma89]Merhaba arkadaslar bu forumu uzun zamandir okuyordum ama bugune kadar uye olmamistim. Benim merak ettigim sey 60 litrede en uygun filtreleme sistemi nedir? Suan hava motoru ve pipo filtre kullaniyorum. Eylul ayindan beri bu sekilde calisiyor ama etkili bir filtreleme sistemi olmadigi belli. Su degistirmeyi cok sik yapiyorum galiba bu yuzden basarili oldu. Butcem 100 tl ona gore oneri verirseniz sevinirim.[/QUOTE]
Sunsun 603B yi kesinlikle tavsiye ederim.200 litre Malawi ciklet yavrularini buyutmede kullaniyorum ve biyolojik olarak gerçekten yetiyor.Mekanik olarakda iç filtre kullaniyorum.60 litrede çok başarılı sonuçlar alacagınizdan emin olabilirsiniz.[:)][:iyi:]
[QUOTE=ulasma89]Merhaba arkadaslar bu forumu uzun zamandir okuyordum ama bugune kadar uye olmamistim. Benim merak ettigim sey 60 litrede en uygun filtreleme sistemi nedir? Suan hava motoru ve pipo filtre kullaniyorum. Eylul ayindan beri bu sekilde calisiyor ama etkili bir filtreleme sistemi olmadigi belli. Su degistirmeyi cok sik yapiyorum galiba bu yuzden basarili oldu. Butcem 100 tl ona gore oneri verirseniz sevinirim.[/QUOTE]
Sunsun 603B yi kesinlikle tavsiye ederim.200 litre Malawi ciklet yavrularini buyutmede kullaniyorum ve biyolojik olarak gerçekten yetiyor.Mekanik olarakda iç filtre kullaniyorum.60 litrede çok başarılı sonuçlar alacagınizdan emin olabilirsiniz.[:)][:iyi:]
İstanbul içi uygun camcı akvaryum yapan
[QUOTE=coldest]İstanbul anadolu veya avrupa yakasında tanıdığınız güvendiğiniz ucuza akvaryum imalatı veya cam satışı yapan bildiğiniz insanlar varmı. Yardımcı olurmsunuz. Yağmur akvaryumdan 150 * 70 * 80 ölçülerinde akvaryum sordum 12 mm camdan 600 ytl fiyat çektiler bana uçuk bi rakam geldi. İstanbulda oturan benim gibi madur kalan arkadaşlarımıza yardım amaçlı bilgilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.[/QUOTE]
İstanbul Kartal da Atlantis akvaryum var.Ben yaptırdım fiyat alabilirsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194692/050320171237451.jpg[/IMG]
[QUOTE=coldest]İstanbul anadolu veya avrupa yakasında tanıdığınız güvendiğiniz ucuza akvaryum imalatı veya cam satışı yapan bildiğiniz insanlar varmı. Yardımcı olurmsunuz. Yağmur akvaryumdan 150 * 70 * 80 ölçülerinde akvaryum sordum 12 mm camdan 600 ytl fiyat çektiler bana uçuk bi rakam geldi. İstanbulda oturan benim gibi madur kalan arkadaşlarımıza yardım amaçlı bilgilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.[/QUOTE]
İstanbul Kartal da Atlantis akvaryum var.Ben yaptırdım fiyat alabilirsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194692/050320171237451.jpg[/IMG]
Beta Mı Japonmu
[QUOTE=ilyas tatar]Isıtıcı yok elimde o yüzden korkuyorum ısı konusunda petshop ta bir tane gördüm erkek beta siyah mavi çok güzel adam balığı açıkta satılan yem poşetleri olur ya küçük ona koymuş sonrada akvaryuma atmış şerefsiz sordum boş akvaryum yok dedi onu alıcam alırsam bide sence bi beta için 30 lira çokmu fazla bilmiyorum beta hakkında bilgi[/QUOTE]
Fiyatları ortalama 8 lira civarında.Tabana cok az siyah kum koyup minik bir lav taďına veya beyaz yuvarlak bir taşa da anubias bagla hiç yoktan 25w lık bir isitici olmasi iyi olacaktir.
[QUOTE=ilyas tatar]Isıtıcı yok elimde o yüzden korkuyorum ısı konusunda petshop ta bir tane gördüm erkek beta siyah mavi çok güzel adam balığı açıkta satılan yem poşetleri olur ya küçük ona koymuş sonrada akvaryuma atmış şerefsiz sordum boş akvaryum yok dedi onu alıcam alırsam bide sence bi beta için 30 lira çokmu fazla bilmiyorum beta hakkında bilgi[/QUOTE]
Fiyatları ortalama 8 lira civarında.Tabana cok az siyah kum koyup minik bir lav taďına veya beyaz yuvarlak bir taşa da anubias bagla hiç yoktan 25w lık bir isitici olmasi iyi olacaktir.
Beta Mı Japonmu
[QUOTE=ilyas tatar]Merhaba arkadaşlar 15 litre yrmi bir akvaryum aldım evde yer yoktu daha büyük alamadım doğrusu 2 büyük akvaryum var zaten daha büyük akvaryum almayın demeyin boşuna elimde hava motoru var boşta ısıtıcı kullanmıcam belli süre elimde fazla tatlı su midyesi var onu kullanmayı düşünüyorum filtre mantığıyla akvaryum 10 litre sonuçta sizce 1 adet erkek betamı alıyım yoksa küçük boy japonmu şimdiden cevaplarınız için tesekkurler[/QUOTE]
Ben yerinde olsam 1 tane erkek beta alırdım[:)] Hatta 30 litre bir beta planım var.Ortaya da 1 tane minik bir lav taşına baglanmis anubias çok dekoratif ve faydalı olur diye dusunuyorum
[QUOTE=ilyas tatar]Merhaba arkadaşlar 15 litre yrmi bir akvaryum aldım evde yer yoktu daha büyük alamadım doğrusu 2 büyük akvaryum var zaten daha büyük akvaryum almayın demeyin boşuna elimde hava motoru var boşta ısıtıcı kullanmıcam belli süre elimde fazla tatlı su midyesi var onu kullanmayı düşünüyorum filtre mantığıyla akvaryum 10 litre sonuçta sizce 1 adet erkek betamı alıyım yoksa küçük boy japonmu şimdiden cevaplarınız için tesekkurler[/QUOTE]
Ben yerinde olsam 1 tane erkek beta alırdım[:)] Hatta 30 litre bir beta planım var.Ortaya da 1 tane minik bir lav taşına baglanmis anubias çok dekoratif ve faydalı olur diye dusunuyorum
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 71 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
Hidro Dinamik,
Redko,
DABARAKATO,
ByCess,
enginhayta,
Malawi market,
mrah,
yeekim,
EKAR,
ilterisdoğukan,
yusuf-konca,
oktay42,
zimdaldil,
metekaan,
Ahmetsaribuga,
bysmokin,
MelihB,
sariefe,
-RBG-,
3dtarik,
Mirel,
pinup_sdKr,
osmandbnl,
Alibicimcilci,
riderfish,
Fatihsm,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Şahinöztürk,
şansal,
Flytheshrimp,
Oquanus,
Alpbaba,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
