ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Skopos
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2016 00:48
Son Ziyaret:
25 Ocak 2023 16:31
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre MUNGAN
Doğum Tarihi:
14 Nisan 1977
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre MUNGAN
SON 10 MESAJI
Güney Amerika Ve Orange Chromide Uyumu
Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle takım hakkında bilgi vermek istiyorum:
Tank: 130 x 50 x 50; 325 litre
Beslenen canlılar: 6 tane toprakyiyen (ortalama 15 cm boyutunda) ve 6 tane damızlık altı Red Back Manacupuru Melek.
Amacım, çeşitliliği arttırmak için yüzme alanını fazla kısıtlamayacak bir tür daha eklemek. Bu nedenle en fazla 8-9 cm boyutuna ulaşan, 3-4 tane balık eklemek istiyorum.
Güney Amerika olmamasına rağmen Orange chromide balıkları dikkatimi çekti ve hoşuma gitti. Damızlık boyları, benim istediğim boyuta.
Nitekim çok emin olamıyorum ve kafamdaki sorular şunlar:
- Bunlar Güney Amerika değil, ama acaba yine de sorunsuz besleyebilir miyim tankımda?
- Canlı tanıtım sayfasında bunları agresif balık olduğunu okudum. Gerçekten agresifler ve huzuru bozarlar mı?
Bu konuda değerli görüşlerinizi paylaşırsanız memnun olurum. Özellikle Orange chromide besleyen hobici arkadaşlarım bu balık ile deneyimlerini iletirse çok memnun olurum.
Şimdiden teşekkür ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356291.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle takım hakkında bilgi vermek istiyorum:
Tank: 130 x 50 x 50; 325 litre
Beslenen canlılar: 6 tane toprakyiyen (ortalama 15 cm boyutunda) ve 6 tane damızlık altı Red Back Manacupuru Melek.
Amacım, çeşitliliği arttırmak için yüzme alanını fazla kısıtlamayacak bir tür daha eklemek. Bu nedenle en fazla 8-9 cm boyutuna ulaşan, 3-4 tane balık eklemek istiyorum.
Güney Amerika olmamasına rağmen Orange chromide balıkları dikkatimi çekti ve hoşuma gitti. Damızlık boyları, benim istediğim boyuta.
Nitekim çok emin olamıyorum ve kafamdaki sorular şunlar:
- Bunlar Güney Amerika değil, ama acaba yine de sorunsuz besleyebilir miyim tankımda?
- Canlı tanıtım sayfasında bunları agresif balık olduğunu okudum. Gerçekten agresifler ve huzuru bozarlar mı?
Bu konuda değerli görüşlerinizi paylaşırsanız memnun olurum. Özellikle Orange chromide besleyen hobici arkadaşlarım bu balık ile deneyimlerini iletirse çok memnun olurum.
Şimdiden teşekkür ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/180420191356291.jpg[/IMG]
Yavru Neolamprologus Tretocephalus
Çok teşekkür ederim. Peki Artemia vs. gibi canlı yem?
Çok teşekkür ederim. Peki Artemia vs. gibi canlı yem?
Yavru Neolamprologus Tretocephalus
Merhaba Arkadaşlar,
önümüzdeki hafta, yeni renklenmeye başlamış 6 tane 3-4 cm Neolamprologus Tretocephalus yavrusu alacağım. Tanganyika türü haricinde şimdiye kadar birçok türde (otçul) yavru besledim. Nitekim aldığım balıklar etçil olduğundan dolayı bu konuda fazla tecrübe sahibi değilim.
Bu nedenle yemleme konusunda bilgi verirseniz memnun olurum; örneğin günde kaç sıklıkta yemleme, hangi yemler, canlı yemlerden hangileri...vs....
Teşekkür ederim
Merhaba Arkadaşlar,
önümüzdeki hafta, yeni renklenmeye başlamış 6 tane 3-4 cm Neolamprologus Tretocephalus yavrusu alacağım. Tanganyika türü haricinde şimdiye kadar birçok türde (otçul) yavru besledim. Nitekim aldığım balıklar etçil olduğundan dolayı bu konuda fazla tecrübe sahibi değilim.
Bu nedenle yemleme konusunda bilgi verirseniz memnun olurum; örneğin günde kaç sıklıkta yemleme, hangi yemler, canlı yemlerden hangileri...vs....
Teşekkür ederim
Tropheus Karma Tank
Cevaplarınız için teşekkür ederim!
Cevaplarınız için teşekkür ederim!
Tropheus Karma Tank
Merhaba Arkadaşlar,
uzun süre Malawi besledikten sonra Tropheus'a geçmek istiyorum. Benim amacım sadece görsellik, yavru almak ve bu yavrularla uğraşmak istemiyorum.
Tropheus'larda genelde tek tür öneriliyor. Görsellik olarak güzel bir tank istiyorum, bu nedenle karma tank tercihim.
Sorularım şu şekilde:
1- 3-4 tür Tropheus alıp, örneğin hepsinden 3-4'er adet şov boy ve "hepsi dişi", bu şekilde karma tank oluşturabilir miyim?
2- Sadece dişi olması, balıklarda bir dengesizlik vs. yol açar mı?
Açıkçası, düz mantıkla hem bu şekilde karma tank kurmuş olurum, hem de yavru almak istemediğimden dolayı bu sorundan kurtulurum.
Destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum.
Merhaba Arkadaşlar,
uzun süre Malawi besledikten sonra Tropheus'a geçmek istiyorum. Benim amacım sadece görsellik, yavru almak ve bu yavrularla uğraşmak istemiyorum.
Tropheus'larda genelde tek tür öneriliyor. Görsellik olarak güzel bir tank istiyorum, bu nedenle karma tank tercihim.
Sorularım şu şekilde:
1- 3-4 tür Tropheus alıp, örneğin hepsinden 3-4'er adet şov boy ve "hepsi dişi", bu şekilde karma tank oluşturabilir miyim?
2- Sadece dişi olması, balıklarda bir dengesizlik vs. yol açar mı?
Açıkçası, düz mantıkla hem bu şekilde karma tank kurmuş olurum, hem de yavru almak istemediğimden dolayı bu sorundan kurtulurum.
Destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum.
Alt Tarafta Beyaz Şişkinlik
[QUOTE=hasan_ali05]Şişkinlik tam ventral açıklığın olduğu bölgede bu genelde yeni yumurta almış malavi cichlidlerinde olur ancak balıkta böyle bir şey söz konusu değil.Acaba o bölgede iltihap tarzı bir şey olmuş olabilir mi.[/QUOTE]
Bende arada kaldım. Sadece başka bir dişi daha hafif durgunluk var ve dışkısı beyaz gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011091.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ibrahim90]İç parazitteki karın çekilmesi gibi gördüm. Umarım öyle değildir. İki üç gün daha gözlemleyip bu sürede sarımsaklı yem kullanabilirsiniz. Detaylıca da bir iç parazit konularını araştırın isterseniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/ic_parazitonlemetedavi_k657628.asp[/URL]
Düzeltiyorum : Net görebileceğim başka bir ekran dan baktım balığınız dişi galiba, tüpçük çıkarmış da olabilir. [/QUOTE]
Evet dişi. Tüpcük çıkarması olasılığını bende düşündüm. Sadece tek sıkıntım, oldukça durgun olması ve yem yememesi.
[QUOTE=hasan_ali05]Şişkinlik tam ventral açıklığın olduğu bölgede bu genelde yeni yumurta almış malavi cichlidlerinde olur ancak balıkta böyle bir şey söz konusu değil.Acaba o bölgede iltihap tarzı bir şey olmuş olabilir mi.[/QUOTE]
Bende arada kaldım. Sadece başka bir dişi daha hafif durgunluk var ve dışkısı beyaz gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/230520170011091.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ibrahim90]İç parazitteki karın çekilmesi gibi gördüm. Umarım öyle değildir. İki üç gün daha gözlemleyip bu sürede sarımsaklı yem kullanabilirsiniz. Detaylıca da bir iç parazit konularını araştırın isterseniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/ic_parazitonlemetedavi_k657628.asp[/URL]
Düzeltiyorum : Net görebileceğim başka bir ekran dan baktım balığınız dişi galiba, tüpçük çıkarmış da olabilir. [/QUOTE]
Evet dişi. Tüpcük çıkarması olasılığını bende düşündüm. Sadece tek sıkıntım, oldukça durgun olması ve yem yememesi.
Alt Tarafta Beyaz Şişkinlik
[QUOTE=Ibrahim90]İç parazitteki karın çekilmesi gibi gördüm. Umarım öyle değildir. İki üç gün daha gözlemleyip bu sürede sarımsaklı yem kullanabilirsiniz. Detaylıca da bir iç parazit konularını araştırın isterseniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/ic_parazitonlemetedavi_k657628.asp[/URL][/QUOTE]
Aslında karın çekilmesi değil de, beyaz şişkinlik var. Ama halsiz ve durgun. Bende iç parazitten (ki araştırdığım konularda belirtiler benzer) şüphelenmeye başladım.
[QUOTE=Ibrahim90]İç parazitteki karın çekilmesi gibi gördüm. Umarım öyle değildir. İki üç gün daha gözlemleyip bu sürede sarımsaklı yem kullanabilirsiniz. Detaylıca da bir iç parazit konularını araştırın isterseniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/ic_parazitonlemetedavi_k657628.asp[/URL][/QUOTE]
Aslında karın çekilmesi değil de, beyaz şişkinlik var. Ama halsiz ve durgun. Bende iç parazitten (ki araştırdığım konularda belirtiler benzer) şüphelenmeye başladım.
Alt Tarafta Beyaz Şişkinlik
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, dışkısını gözlemlediniz mi ? Beyaz ve jelimsi bir yapıda değildir umarım.[/QUOTE]
Gözlemlemeye çalışıyorum ama henüz denk gelmedi. Beyaz dışkı ne anlama geliyor?
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, dışkısını gözlemlediniz mi ? Beyaz ve jelimsi bir yapıda değildir umarım.[/QUOTE]
Gözlemlemeye çalışıyorum ama henüz denk gelmedi. Beyaz dışkı ne anlama geliyor?
Alt Tarafta Beyaz Şişkinlik
Merhaba Arkadaşlar,
Dişilerimden birinde alt tarafta belirgin beyaz şişkinlik (resimlerde işaretledim) tespit ettim. Ne olduğu konusunda fikrim yok. Nitekim yemek yemesi de zayıfladı ve hafif durgun. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/220520172252181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/220520172252261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/220520172252291.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Dişilerimden birinde alt tarafta belirgin beyaz şişkinlik (resimlerde işaretledim) tespit ettim. Ne olduğu konusunda fikrim yok. Nitekim yemek yemesi de zayıfladı ve hafif durgun. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/220520172252181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/220520172252261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184870/220520172252291.jpg[/IMG]
Magunga Yumurtlamama..
[QUOTE=griffin]Öncelikle herkese sağlıklı hobiler diliyorum.Yaklasik 225 lt. hacmindeki tankımda 2e6d msobo magunga besliyorum.Dişilerim yaklaşık 1,5 yaşında.Erkekleri ise -aldığım yavruların tamamının dişi çıkması üzerine- 1 ay kadar önce bir arkadaştan temin ettim.
Soru(nu)muz şu;
Henüz dişilerden hiçbiri yumurta almadi.Hatta hiçbir şekilde tüpçük çıkartan dişi, kur yapma vs. de yok.Erkek dişileri kovalıyor sürekli arada titreme yapıyor ama dişiler oralı değil tabiri caizse.
Sonuç olarak bu durum normal midir ?
Zamana mı gerek var?
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.[/QUOTE]
Valla bende de tam tersi oldu. Yaklaşık 1 yıl önce 25 tane Msobo Magunga aldım yavru 2-3 cm. 25 taneden 20'si erkek oldu:)
[QUOTE=griffin]Öncelikle herkese sağlıklı hobiler diliyorum.Yaklasik 225 lt. hacmindeki tankımda 2e6d msobo magunga besliyorum.Dişilerim yaklaşık 1,5 yaşında.Erkekleri ise -aldığım yavruların tamamının dişi çıkması üzerine- 1 ay kadar önce bir arkadaştan temin ettim.
Soru(nu)muz şu;
Henüz dişilerden hiçbiri yumurta almadi.Hatta hiçbir şekilde tüpçük çıkartan dişi, kur yapma vs. de yok.Erkek dişileri kovalıyor sürekli arada titreme yapıyor ama dişiler oralı değil tabiri caizse.
Sonuç olarak bu durum normal midir ?
Zamana mı gerek var?
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.[/QUOTE]
Valla bende de tam tersi oldu. Yaklaşık 1 yıl önce 25 tane Msobo Magunga aldım yavru 2-3 cm. 25 taneden 20'si erkek oldu:)
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 09:30
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
