ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BySemih
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ekim 2014 11:46
Son Ziyaret:
04 Kasım 2019 20:16
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih Koçtepe
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1987
Yaş:
39
İl:
Sivas
Meslek:
Muhasebeci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
BySemih
SON 10 MESAJI
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=ferbay]Alg sorunundan kurtulduğunuza sevindim. Bence gelişim sürecini takip ederek bir süre sadece kullandığınız potasyum gübresinin tankınızın litresine göre tavsiye edilen miktarın yarısı kadar patasyum verebilirsiniz. Zemin bitkisindeki köklenmeler çok belirgin. Bu iyi bir durum. Potasyum vererek bu gelişime destek verebilirsiniz. Aydınlatma ilavesi hakkında da bilgi verirseniz belki yeni tavsiyelerde de bulunabilirim.[/QUOTE]
iyi akşamlar. Yarından itibaren potasyum takviyesine başlıyorum. ışık olarak ilave 10w mini projektör bağladım. 500 lümen [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181836581.jpg[/IMG]
[QUOTE=ferbay]Alg sorunundan kurtulduğunuza sevindim. Bence gelişim sürecini takip ederek bir süre sadece kullandığınız potasyum gübresinin tankınızın litresine göre tavsiye edilen miktarın yarısı kadar patasyum verebilirsiniz. Zemin bitkisindeki köklenmeler çok belirgin. Bu iyi bir durum. Potasyum vererek bu gelişime destek verebilirsiniz. Aydınlatma ilavesi hakkında da bilgi verirseniz belki yeni tavsiyelerde de bulunabilirim.[/QUOTE]
iyi akşamlar. Yarından itibaren potasyum takviyesine başlıyorum. ışık olarak ilave 10w mini projektör bağladım. 500 lümen [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181836581.jpg[/IMG]
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180002491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180003111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180003411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180004191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180004471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180005141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180005431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180006091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180006341.jpg[/IMG]
16. gün sonunda extra eklediğim ışık ve ferhat bay üstadın tavsiyeleri ile alg sorununu hallettim. sae balığı bulamadığım için 2 tane ismini bilmediğim kırmızı kuyruklu balık aldım. Sormak istediğim sıvı gübreye başlamam gerekirmi. 3 günde bir %30 su değişimi yapıyorum. Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180002491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180003111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180003411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180004191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180004471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180005141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180005431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180006091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/150420180006341.jpg[/IMG]
16. gün sonunda extra eklediğim ışık ve ferhat bay üstadın tavsiyeleri ile alg sorununu hallettim. sae balığı bulamadığım için 2 tane ismini bilmediğim kırmızı kuyruklu balık aldım. Sormak istediğim sıvı gübreye başlamam gerekirmi. 3 günde bir %30 su değişimi yapıyorum. Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=sirholy]Potasyum ve demir eksikliği gibi geldi bana [/QUOTE]
@ferbay bey şuan için herhangi bir gübreleme yapmamam gerektiğini söyledi. Bende yüzde 60 su değişimi yapıp gübrelelemeyi bıraktım. bakalım sonuç nasıl olacak.
[QUOTE=sirholy]Potasyum ve demir eksikliği gibi geldi bana [/QUOTE]
@ferbay bey şuan için herhangi bir gübreleme yapmamam gerektiğini söyledi. Bende yüzde 60 su değişimi yapıp gübrelelemeyi bıraktım. bakalım sonuç nasıl olacak.
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Semih bey yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] İnşallah bahsettiğiniz sorununuzu da aşarsınız en yakın zamanda [:(][/QUOTE]
Forumdaki tecrübeli üstadların tavsiyesi ile umarım sorunları hallederim. Yoksa bitkili akvaryum maceram kısa sürecek [:?]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Semih bey yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] İnşallah bahsettiğiniz sorununuzu da aşarsınız en yakın zamanda [:(][/QUOTE]
Forumdaki tecrübeli üstadların tavsiyesi ile umarım sorunları hallederim. Yoksa bitkili akvaryum maceram kısa sürecek [:?]
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=ferbay]
Yosun ve kararma diye bahsettiğiniz kısımlara ait fotoğraf ekleyebilirsiniz daha sağlıklı yorumlayabiliriz.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840471.jpg[/IMG]
[K]hocam elimden geliğince netleyerek çekmeye çalıştım ama. Her geçen gün biraz daha çoğalıyor. nasıl durduracağımı bilemiyorum[:((][/K]
[QUOTE=ferbay]
Yosun ve kararma diye bahsettiğiniz kısımlara ait fotoğraf ekleyebilirsiniz daha sağlıklı yorumlayabiliriz.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181840471.jpg[/IMG]
[K]hocam elimden geliğince netleyerek çekmeye çalıştım ama. Her geçen gün biraz daha çoğalıyor. nasıl durduracağımı bilemiyorum[:((][/K]
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=secreteriat]Hayirli olsun , ne tür led bunlar ? eger power led ise 100ltye 30-35 watt yeterlidir gerci smd ledlerde pek fazla farketmiyor , aquabasis vb subsrat konuldugunda 3-4 hafta boyunca gübre kullanilmamasi tavsiye edilir npk olarak ! 200lt lik hihgtech tankim ve 52 wattlik powerled isiklandirma ile cuba [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181837051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181836581.jpg[/IMG]
[K]ledler bunlar hocam. Sizin akvaryumunun maşallahı var[:nazar:]. bende çok şey istemiyorum ama sorunlar bitmiyor bir türlü [:(][/K]
[QUOTE=secreteriat]Hayirli olsun , ne tür led bunlar ? eger power led ise 100ltye 30-35 watt yeterlidir gerci smd ledlerde pek fazla farketmiyor , aquabasis vb subsrat konuldugunda 3-4 hafta boyunca gübre kullanilmamasi tavsiye edilir npk olarak ! 200lt lik hihgtech tankim ve 52 wattlik powerled isiklandirma ile cuba [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181837051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181836581.jpg[/IMG]
[K]ledler bunlar hocam. Sizin akvaryumunun maşallahı var[:nazar:]. bende çok şey istemiyorum ama sorunlar bitmiyor bir türlü [:(][/K]
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181422451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181423461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181423581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181424051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181424121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181424191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181425221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181422451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181423461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181423581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181424051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181424121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181424191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166994/070420181425221.jpg[/IMG]
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=talkaya]Hayırlı olsun.Cubaları nereden aldınız acaba?[/QUOTE]
gitti gidiyor dan aldım 3 saksı 50 tl cupcup diye satıcı var. beklediğimden biraz ufak saksılar geldi ama sorunsuz geldiler [:iyi:]
[QUOTE=talkaya]Hayırlı olsun.Cubaları nereden aldınız acaba?[/QUOTE]
gitti gidiyor dan aldım 3 saksı 50 tl cupcup diye satıcı var. beklediğimden biraz ufak saksılar geldi ama sorunsuz geldiler [:iyi:]
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=kaleidoskope]Merhaba bende cuba ile başladım bende öyle bir siyahlık gözükmedi yukarı doğru bir büyüme oldu 5 günün sonunda bende 7 günde en azından çok uzuyanları budadım 10. Günde de ışığı değiştirdim 6500 kelvinlik bir led aldım inanırmısınız 2 saat sonra fotosentez başladı bence herşey ışıkta gübreleme ve taban iyise tabi ama ışıklandırmayı biraz daha değiştirmeyi düşünüyorum
( konu açmıştım ordan da bakabilirsiniz)
Bu arada kurulum için Mustafa Erdoğarın makalesi, tropica 90 günlük bitkili tank kurulumu, akvaryum teknolojisi ders kitabı olmak üzere 3 farklı yerden not çıkarak bir program hazırladım kendime onu uyguluyorum bakalım nasıl olucak[/QUOTE]
aynı olay bendede var bitkiler yukarı doğru uzuyor fakat ondan ziyade bu kararma işi canımı sıktı. bugün led monte edip fotosentez olayını başardım. inşallah sorunsuz devam eder. değerli yorumlariniz için teşekkür ederim
[QUOTE=kaleidoskope]Merhaba bende cuba ile başladım bende öyle bir siyahlık gözükmedi yukarı doğru bir büyüme oldu 5 günün sonunda bende 7 günde en azından çok uzuyanları budadım 10. Günde de ışığı değiştirdim 6500 kelvinlik bir led aldım inanırmısınız 2 saat sonra fotosentez başladı bence herşey ışıkta gübreleme ve taban iyise tabi ama ışıklandırmayı biraz daha değiştirmeyi düşünüyorum
( konu açmıştım ordan da bakabilirsiniz)
Bu arada kurulum için Mustafa Erdoğarın makalesi, tropica 90 günlük bitkili tank kurulumu, akvaryum teknolojisi ders kitabı olmak üzere 3 farklı yerden not çıkarak bir program hazırladım kendime onu uyguluyorum bakalım nasıl olucak[/QUOTE]
aynı olay bendede var bitkiler yukarı doğru uzuyor fakat ondan ziyade bu kararma işi canımı sıktı. bugün led monte edip fotosentez olayını başardım. inşallah sorunsuz devam eder. değerli yorumlariniz için teşekkür ederim
Cuba İle İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=ferbay]Öncelikle bitkili tankınız hayırlı olsun. Umarım zevk aldığınız seyri güzel bir görüntü elde edersiniz. Ancak yazdıklarınıza istinaden kendi çapımda bazı yorumlar yapacağım. Öncelikle ışık konusunda 7watt 100lt olan tankınız için yeterli değil. Üstelik cuba gibi yüksek ışık isteyen bir bitki için çok yetersiz kalacak ve alg oluşumuna sebebiyet verecektir. Watt değerinizi power led kullanacaksanız en az 0,3w/lt şeklinde ayarlamanızı tavsiye ederim. ikincisi ise bitki için güzel bir taban kurmuşsunuz. Aquabasis kullanmışsınız aslında misket gübreyi daha sonra kullanabilirdiniz. Bence ışık yetersizken birde çok erken sıvı gübre kullanmaya başlamış olduğunuzu düşünüyorum. Bitki sizin sıvı gübre ile verdiğiniz makro elementleri zaten aqua basis ve kugeln gübreden alacaktır. mikro besinleri de su değişiminden alacaktır. Siz sıvı gübre vererek suyunuzda tüketilmeyen gübre fazlalığı oluşturduğunuzda bu sefer bu gübre alg tarafından tüketilmeye başlıyor. Nacizane tavsiyem (tankta bitki dışında canlı olmadığını düşünerek) %60 su değişimi yapıp sıvı gübreyi kesmeniz gerekir. 2. hafta bittikten sonra yeni kökler tutunmaya başlayınca kullandığınız sıvı gübrelerden sadece potasyum önerilenin yarısı kadar gübre vererek başlayabilirsiniz. Gelişim doğrultusunda test yapma imkanınız var ise yeni bitki ekledikçe tankınızın gübre fazlalığını veya eksikliğini tespit edebilirsiniz. Bu şekilde alg oluşunun da hızlanmasını engellemiş olursunuz.
iyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Sevgili üstadım öncelikle değerli bilgileriniz benim ile paylaştığınız için minnettarım. bugün dediğiniz gibi yüzde 60 su değişimi yaptım ve gübrelemeyi bıraktım. 30 watt led alıp monte ettim ve anında fotosentez başladı fakat bitkilerde kararma ve yosun benzeri siyah şeyler çoğalmaya başladı.
[QUOTE=ferbay]Öncelikle bitkili tankınız hayırlı olsun. Umarım zevk aldığınız seyri güzel bir görüntü elde edersiniz. Ancak yazdıklarınıza istinaden kendi çapımda bazı yorumlar yapacağım. Öncelikle ışık konusunda 7watt 100lt olan tankınız için yeterli değil. Üstelik cuba gibi yüksek ışık isteyen bir bitki için çok yetersiz kalacak ve alg oluşumuna sebebiyet verecektir. Watt değerinizi power led kullanacaksanız en az 0,3w/lt şeklinde ayarlamanızı tavsiye ederim. ikincisi ise bitki için güzel bir taban kurmuşsunuz. Aquabasis kullanmışsınız aslında misket gübreyi daha sonra kullanabilirdiniz. Bence ışık yetersizken birde çok erken sıvı gübre kullanmaya başlamış olduğunuzu düşünüyorum. Bitki sizin sıvı gübre ile verdiğiniz makro elementleri zaten aqua basis ve kugeln gübreden alacaktır. mikro besinleri de su değişiminden alacaktır. Siz sıvı gübre vererek suyunuzda tüketilmeyen gübre fazlalığı oluşturduğunuzda bu sefer bu gübre alg tarafından tüketilmeye başlıyor. Nacizane tavsiyem (tankta bitki dışında canlı olmadığını düşünerek) %60 su değişimi yapıp sıvı gübreyi kesmeniz gerekir. 2. hafta bittikten sonra yeni kökler tutunmaya başlayınca kullandığınız sıvı gübrelerden sadece potasyum önerilenin yarısı kadar gübre vererek başlayabilirsiniz. Gelişim doğrultusunda test yapma imkanınız var ise yeni bitki ekledikçe tankınızın gübre fazlalığını veya eksikliğini tespit edebilirsiniz. Bu şekilde alg oluşunun da hızlanmasını engellemiş olursunuz.
iyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Sevgili üstadım öncelikle değerli bilgileriniz benim ile paylaştığınız için minnettarım. bugün dediğiniz gibi yüzde 60 su değişimi yaptım ve gübrelemeyi bıraktım. 30 watt led alıp monte ettim ve anında fotosentez başladı fakat bitkilerde kararma ve yosun benzeri siyah şeyler çoğalmaya başladı.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 71 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
Hidro Dinamik,
Redko,
DABARAKATO,
ByCess,
enginhayta,
Malawi market,
mrah,
yeekim,
EKAR,
ilterisdoğukan,
yusuf-konca,
oktay42,
zimdaldil,
metekaan,
Ahmetsaribuga,
bysmokin,
MelihB,
sariefe,
-RBG-,
3dtarik,
Mirel,
pinup_sdKr,
osmandbnl,
Alibicimcilci,
riderfish,
Fatihsm,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Şahinöztürk,
şansal,
Flytheshrimp,
Oquanus,
Alpbaba,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
