ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nuri43
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2014 15:04
Son Ziyaret:
04 Kasım 2014 14:13
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
nuri yilmaztekin
Doğum Tarihi:
01 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
SU DEĞİŞTİRMEDEN DİP ÇEKİMİ YAPMAK
[QUOTE=M.Karaman] Su içinde çalışmakta olan motoru elle tutmak çok riskli.
Buna da bir çare üretilebilir.[/QUOTE]
Olası bir elektrik kacağında sadece biz değil içerdeki canlılar da etkilenecektir ki bu sistemin üst kısmında herhangi bir değişiklik yok ve pisliğin olduğu bölgelere götürmemiz içinde gezdirmemiz gerekli dolayısıyla iç filtre; içine su girebilen buna göre tasarlanmış ekipman olduğu için bu detayı düşünmedim aslında iletken olmayan bir parça ile kullanılabilir bunu düşüneceğinim teşekkür ederim..
[QUOTE=M.Karaman] Su içinde çalışmakta olan motoru elle tutmak çok riskli.
Buna da bir çare üretilebilir.[/QUOTE]
Olası bir elektrik kacağında sadece biz değil içerdeki canlılar da etkilenecektir ki bu sistemin üst kısmında herhangi bir değişiklik yok ve pisliğin olduğu bölgelere götürmemiz içinde gezdirmemiz gerekli dolayısıyla iç filtre; içine su girebilen buna göre tasarlanmış ekipman olduğu için bu detayı düşünmedim aslında iletken olmayan bir parça ile kullanılabilir bunu düşüneceğinim teşekkür ederim..
SU DEĞİŞTİRMEDEN DİP ÇEKİMİ YAPMAK
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu] Çok güzel düşünce elinize sağlık. Ayrıca, dip çekimi yapmamak lazım fazla doğru ama beyaz ince silis kumun kullanıldığı bu akvaryumlarda da dip tortusu çok çirkin görünüyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Haklisiniz fazla yapmak doğru değil fakat görüntü olarak kötü görünüyor maalesef..
[QUOTE=knifefish] Merhaba,oldukça faydalı ve başarılı bir çalışma olmuş,emeğine sağlık...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağolun..
[QUOTE=abdullah0093] Iyi gunler.
Nuri bey,dip cekimi fazla yapmak yanilmiyorsam baliklari suya mudahele oldugundan ve dipteki pisliklerin azda olsa kalkmasindan dolayi stres ve beyaz benek hastaligina davetiye cikardigini okumustum.Suan kaynak aklimda degil.Eger yaniliyorsam simdiden kusura bakmayin.Iyi gunler.
[/QUOTE]
Şöyle ki bazi balık türleri bu konuda daha hassas, zaten normalinden daha fazla yapılan her müdahale balıklara zarar verebilir, bilinçli yapılan iş en temiz işdir diye düşünüyorum.
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu] Çok güzel düşünce elinize sağlık. Ayrıca, dip çekimi yapmamak lazım fazla doğru ama beyaz ince silis kumun kullanıldığı bu akvaryumlarda da dip tortusu çok çirkin görünüyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Haklisiniz fazla yapmak doğru değil fakat görüntü olarak kötü görünüyor maalesef..
[QUOTE=knifefish] Merhaba,oldukça faydalı ve başarılı bir çalışma olmuş,emeğine sağlık...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağolun..
[QUOTE=abdullah0093] Iyi gunler.
Nuri bey,dip cekimi fazla yapmak yanilmiyorsam baliklari suya mudahele oldugundan ve dipteki pisliklerin azda olsa kalkmasindan dolayi stres ve beyaz benek hastaligina davetiye cikardigini okumustum.Suan kaynak aklimda degil.Eger yaniliyorsam simdiden kusura bakmayin.Iyi gunler.
[/QUOTE]
Şöyle ki bazi balık türleri bu konuda daha hassas, zaten normalinden daha fazla yapılan her müdahale balıklara zarar verebilir, bilinçli yapılan iş en temiz işdir diye düşünüyorum.
SU DEĞİŞTİRMEDEN DİP ÇEKİMİ YAPMAK
[QUOTE=abdullah0093]Iyi gunler.
Nuri bey,bende bu yaptiginiz tesisati gorunce aklima su degisimi yaparken,su cikis yerine bi hortum baglayip suyu zahmetsizce bosaltabilirsiniz diye dusunuyorum.Bu arada,yaptiginiz sistem gayet guzel.Basarilarinin devamini dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=maviyeşil]Ben akvaryumlarda dip çekimi yapılmasına karşıyım, ancak kullanacak arkadaşlar için çok faydalı olabilir. Önemli bir noktayı belirmek isterim: İç filtrenin motor kısmını çalışırken su dışında tutmayın. Su dışında çalışmaya müsait değiller. Yanabilir. Elinizde tutuyorsunuz sürekli dip çekimi yaparken. Tehlikeli durumlar oluşabilir. Filtretyi elinizde sürekli sağa sola hareket ettirdiğinizden zamanla kabloda aşınma yıpranma olabilir. Elektrik kaçağına da dikkat etmek lazım. [/QUOTE]
[QUOTE=abdullah0093]Iyi gunler.
Nuri bey,bende bu yaptiginiz tesisati gorunce aklima su degisimi yaparken,su cikis yerine bi hortum baglayip suyu zahmetsizce bosaltabilirsiniz diye dusunuyorum.Bu arada,yaptiginiz sistem gayet guzel.Basarilarinin devamini dilerim.[/QUOTE]
abdullah bey teşekkür ederim, aslında benim amacım su değişimi ile dip temizliğini birbirinden ayırmaktı yani o dediğiniz sistemde olur fakat bu şekilde günde bir veya iki günde bir dip çekimini zahmetsizce yapıp hafta bir de %20 su değişimi yapıyorum, hem evde etrafa su sıçrama derdi hemde kum çekme derdi kalmadı..:) sağlıklı hobiler
[QUOTE=maviyeşil]Ben akvaryumlarda dip çekimi yapılmasına karşıyım, ancak kullanacak arkadaşlar için çok faydalı olabilir. Önemli bir noktayı belirmek isterim: İç filtrenin motor kısmını çalışırken su dışında tutmayın. Su dışında çalışmaya müsait değiller. Yanabilir. Elinizde tutuyorsunuz sürekli dip çekimi yaparken. Tehlikeli durumlar oluşabilir. Filtretyi elinizde sürekli sağa sola hareket ettirdiğinizden zamanla kabloda aşınma yıpranma olabilir. Elektrik kaçağına da dikkat etmek lazım. [/QUOTE]
ufuk bey aslında haklısınız, dip çekimi olayını abartmamak gerekir zaten bende tamamını almıyorum.İç filtrenin de zaten üst tarafını su dışında tuttugumuzda su çekmiyor tabandan ben resimde göstermek amaçlı su çıkış kısmını yukarı çıkardım normalde dediğiniz gibi kesinlikle elektrik kaçağına dikkat etmek lazım,önce emniyet..
SU DEĞİŞTİRMEDEN DİP ÇEKİMİ YAPMAK






Malzemeler : iç filtre
pet şişe
silikon
elektrik borusu
Merhaba dostlar, geçenlerde youtube dan buna benzer bir dip çekim aleti yapan arkadaştan esinlenerek birşeyler yapmaya çalıştım.Evde bulunan kullanmadığım bir iç filtrenin su alan haznelerini pet şişe ve silikon yardımıyla kapattım,altından matkap yardımıyla resimde görünen elektrik borusunun gireceği kadar delik açtım ve etrafını silikonladım, ardından güzelce kuruması için bir kaç gün bekledim.İlk testimi gerçekleştirdim gayet başarılıydı.Bana sağladığı fayda şu oldu dip çekimi yaparken bir taraftan dipteki pisliklerle beraber kum çekme olayı ve kovanın dışına su taşma endişesi kalktı.Yani dip çekimi yaptıktan sonra sadece içindeki süngeri yıkayıp temizliyorum hepsi bu.Su değişimine gelince de haftada bir defa %20 su değişimini yapıyorum.Şükür balıklarım da gayet neşeliler.. Herkese Sağlıklı hobiler...
Tetra Akvaryumu Ve Vatoz
[QUOTE=GargameL] Nuri Bey,sizin bahsettiğiniz sistem sadece iç filtrenin verdiği hava miktarını ayarlamaya yarar.Debide herhangi bir değişime yol açmaz.
Eğer karides besleyecekseniz ben pipo filtre öneririm.Bol bitkili bir akvaryumda atıkların çoğunu bitkiler absorbe edecektir.Aynı zamanda gerek neonlar gerekse karidesler suyu çok kirletmezler.Düzenli su değişimi ve pipo filtre bu durumda size yeterli gelecektir.
Şayet iç filtre kullanacak iseniz akıntı vereceğiniz yönü çok iyi belirlemelisiniz.Yoksa hergün bitkileri suyun üstünden toplarsınız.[/QUOTE]
Konuyu açan arkadaş karidesden bahsetmedigi için iç filtre konusundaki tecrübelerimi aktardım eğer hava basıncını kisarsa o bahsettiğim seruma takılan vanadan (orda subap diye bahsetmisim yanlislikla) işini görebileceğini söyledim.
[QUOTE=GargameL] Nuri Bey,sizin bahsettiğiniz sistem sadece iç filtrenin verdiği hava miktarını ayarlamaya yarar.Debide herhangi bir değişime yol açmaz.
Eğer karides besleyecekseniz ben pipo filtre öneririm.Bol bitkili bir akvaryumda atıkların çoğunu bitkiler absorbe edecektir.Aynı zamanda gerek neonlar gerekse karidesler suyu çok kirletmezler.Düzenli su değişimi ve pipo filtre bu durumda size yeterli gelecektir.
Şayet iç filtre kullanacak iseniz akıntı vereceğiniz yönü çok iyi belirlemelisiniz.Yoksa hergün bitkileri suyun üstünden toplarsınız.[/QUOTE]
Konuyu açan arkadaş karidesden bahsetmedigi için iç filtre konusundaki tecrübelerimi aktardım eğer hava basıncını kisarsa o bahsettiğim seruma takılan vanadan (orda subap diye bahsetmisim yanlislikla) işini görebileceğini söyledim.
Tetra Akvaryumu Ve Vatoz
15-20 TL civarında sobo iç filtrelerden alabilirsin üfleme şiddetini de ayarlaman icin filtrenin disariya çikan serumuna takilan havayi azaltip yükselten subaplardan al isini görür..40 litre bi akvaryum için çok yuksek maliyetli bir iç filtreye gerek yok bence,canlı sayısınıda gözden gecirmelisin arkadaşlarında dediği gibi o akvaryuma fazla..
Sağlıklı balıklar
15-20 TL civarında sobo iç filtrelerden alabilirsin üfleme şiddetini de ayarlaman icin filtrenin disariya çikan serumuna takilan havayi azaltip yükselten subaplardan al isini görür..40 litre bi akvaryum için çok yuksek maliyetli bir iç filtreye gerek yok bence,canlı sayısınıda gözden gecirmelisin arkadaşlarında dediği gibi o akvaryuma fazla..
Sağlıklı balıklar
yunus akvaryumum
[QUOTE=dinglong]Hayırlı uğurlu kazasiz olsun nuricim son hali çok daha güzel olmuş sağlıklı hobiler dilerim...
[/QUOTE]
[QUOTE=dinglong]Hayırlı uğurlu kazasiz olsun nuricim son hali çok daha güzel olmuş sağlıklı hobiler dilerim...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim abi çok sağolasın,seninde yardımlarınla bu noktaya getirdik desteğini esirgemedin,yakın zamanda inşallah seninle tropheus alışverişine de gireceğiz hazırlıklı ol bilgin olsun:))
yunus akvaryumum
[QUOTE=mehmet-eses] Benim kafalı yunus tankımda dekor neredeyse yok gibi :)[/QUOTE]
Evet çok hoş bir akvaryumunuz var maşallah ve çok az kaya var aslında yüzme alanı geniş olduğu sürece büyümeleri o kadar hızlı oluyor bildiğim kadarıyla ama dekorda olmazsa olmazi..bu arada sehpayi yaptirirken sizin akvaryum sehpanizdan da görsel olarak ilham almistim yazmak şimdi nasip oldu:)
[QUOTE=mehmet-eses] Benim kafalı yunus tankımda dekor neredeyse yok gibi :)[/QUOTE]
Evet çok hoş bir akvaryumunuz var maşallah ve çok az kaya var aslında yüzme alanı geniş olduğu sürece büyümeleri o kadar hızlı oluyor bildiğim kadarıyla ama dekorda olmazsa olmazi..bu arada sehpayi yaptirirken sizin akvaryum sehpanizdan da görsel olarak ilham almistim yazmak şimdi nasip oldu:)
yunus akvaryumum
[QUOTE=mehmet-eses]Hayırlı olsun nuri bey maşallah tankınız güzel,bence ortadaki delikli kayaları kaldırsanız daha güzel olur hem yunuslar daha geniş ve boş zemini severler[/QUOTE]
alpino24 2014-05-23 13:47:55
[QUOTE=mehmet-eses]Hayırlı olsun nuri bey maşallah tankınız güzel,bence ortadaki delikli kayaları kaldırsanız daha güzel olur hem yunuslar daha geniş ve boş zemini severler[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mehmet Bey,haklısınız tavsiyelerinizi dinleyeceğim,zaten yavru ikola edinene kadar delikli kayaları çıkarabilirim.
yeni akvaryum tasarımı sizce olmuşmu
Üstadların dediği gibi sehpanın sağlamlığı en önemli etkenlerden birisi sonuçta önce emniyet.Ayrıca akvaryumun verdiğiniz ölçülere göre yaklaşık 180 litre hacmi var dikkat etmeniz gerekli.Akvaryum dekoru besleyeceğiniz balık türüne göre değişebilir ciklet türleri kayaları, bilindiği üzere saklanacak yerleri çok severler ve benim şahsi fikrim tek tür balık koymanız bu göz zevkiniz için ve akvaryum içi huzurun sağlanması için daha etkili,dış filtreye gelince piyasada 70 ile 80 TL civarında da dış filtreler mevcut tabi bütçe meselesi daha iyi markaların pahalı makineleri de var ama şimdilik sizi 70-80 TL lik bir dış filtrenin idare edeceğini düşünüyorum.2 adet iç filtre eğer düzenli dip çekimi ve su değişimi yaparsanız bir müddet idare edebilir. Sağlıklı balıklar..
Üstadların dediği gibi sehpanın sağlamlığı en önemli etkenlerden birisi sonuçta önce emniyet.Ayrıca akvaryumun verdiğiniz ölçülere göre yaklaşık 180 litre hacmi var dikkat etmeniz gerekli.Akvaryum dekoru besleyeceğiniz balık türüne göre değişebilir ciklet türleri kayaları, bilindiği üzere saklanacak yerleri çok severler ve benim şahsi fikrim tek tür balık koymanız bu göz zevkiniz için ve akvaryum içi huzurun sağlanması için daha etkili,dış filtreye gelince piyasada 70 ile 80 TL civarında da dış filtreler mevcut tabi bütçe meselesi daha iyi markaların pahalı makineleri de var ama şimdilik sizi 70-80 TL lik bir dış filtrenin idare edeceğini düşünüyorum.2 adet iç filtre eğer düzenli dip çekimi ve su değişimi yaparsanız bir müddet idare edebilir. Sağlıklı balıklar..
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 10:21
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
