ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Raphael
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2012 13:28
Son Ziyaret:
11 Kasım 2013 07:43
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Erbay
Doğum Tarihi:
09 Kasım 1990
Yaş:
35
İl:
Bursa
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Evde hayvan beslemek, hiç suçu olmayan bir insanı hapse atmaktan farksızdır.
SON 9 MESAJI
Timsah eziyeti
Hiç vakit kaybetmeden şikayet et hocam. Hayvanlara acı çektirerek ekmek parası kazanılmaz.
Hiç vakit kaybetmeden şikayet et hocam. Hayvanlara acı çektirerek ekmek parası kazanılmaz.
tosbalarıma kavurma verdim :D
haşlanmış ve baharatlanmamış olursa da aynı sıkıntı yaşanır mı ?
haşlanmış ve baharatlanmamış olursa da aynı sıkıntı yaşanır mı ?
Kaplumbağalar için kış uykusu hazırlığı...
Arkadaşlar merhaba, ben 5-6 yaşlarında bir tatlı su kaplumbağasıyla beraber yaşıyorum. Geçen sene kış uykusuna yatırmamı söylediler ama Raphael'in şöyle bir durumu var ;
Bir arkadaşım onu bir gölün kenarında bulmuş, petshop hayvanı değil yani. Ama 1 sene çok kötü koşullarda bakmış ona. Ben elinden aldığımda 1 sene boyunca 5 litrelik petin yarısı kadar bir yerde çok az su ve sadece marul gibi besinlerle duruyordu. Ben ilk aldığımda hemen veterinere götürdüm onun tavsiyesi bir kaç ilaç falan kullandım tabi kabuğu çok yumuşaktı. 2 senedir bende ve şu anda çok sağlıklı artık kış uykusuna da yapması gerekiyor sanırım kabuk büyüklüğü başından kuyruğuna 9-10 cm civarında kabuğu oldukça sert ve sürekli hareket halinde. Geçen kış ısıtıcı ve UV ışıkla kış uykusuna yatmasını engelledim, sağlıklı gelmedi pek. Yaşında göre çok küçüktü kabuğu. Yarı yarıya yem ve et kullandım beslenmesinde bazende yumurta beyazı peynir. Yemin yanında haftada 1 kere deep fix reptivit besleyici ve her yıkamasında deepfix'in temizleyici jelini kullandım.
Sonuç olarak şu anda sağlıklı normal boyutlarda tahminimce 6 yaşlarında 45cmX70cm kadar bir akvaryumda yaşayan bir kaplumbağayı kış uykusuna yatırmak istiyorum. Ama tecrübesiz olduğum için neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bursa'da yaşıyorum öğrenci olduğum için evim çok sıcak sayılmaz ama balkon her sene kar tutuyor. Nasıl bir yer seçmeliyim. Evin ısınmayan bir yerini kullanabilirim. Sıcaklık 15-20 derece olacaktır orada muhtemelen balkon 0 derece oda da 30 derece civarlarında olur.
Neler yapmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler yardımlarını için :)
Ayrıca bir durum daha var ben evde hayvan bakılmasına son derece karşıyım. İzmir'de bulduğum bir cafenin büyük bir havuzu var içinde yaklaşık 20 tane farklı boyutlarda su kaplumbağası yaşıyor. Her İzmir'e gittiğimde oraya vericem diyorum ama her seferinde kopamıyorum da. Kırmızı yanak oradakilerin hepsi sanırım ama benimkisi doğal su kaplumbağası kırmızı yanak değil. Oraya vermem yada akvaryuma alışmış olması sorun teşkil eder mi ? Pet shop veya başka bir kişiye asla vermem ama doğasından uzakta yaşamasını pek istemiyorum. Gölden alınma olduğu için tekrar göle bırakmakta geçiyor aklımdan ama uzun süredir hazır yeme alıştı namussuz. Suyun üstünde takla falan attırabiliyorum inanılmaz keyifli ama kendi zevkimiz içinde hayvanı hapsetmek doğru değil tabi.Raphael 2013-11-10 01:44:15
Arkadaşlar merhaba, ben 5-6 yaşlarında bir tatlı su kaplumbağasıyla beraber yaşıyorum. Geçen sene kış uykusuna yatırmamı söylediler ama Raphael'in şöyle bir durumu var ;
Bir arkadaşım onu bir gölün kenarında bulmuş, petshop hayvanı değil yani. Ama 1 sene çok kötü koşullarda bakmış ona. Ben elinden aldığımda 1 sene boyunca 5 litrelik petin yarısı kadar bir yerde çok az su ve sadece marul gibi besinlerle duruyordu. Ben ilk aldığımda hemen veterinere götürdüm onun tavsiyesi bir kaç ilaç falan kullandım tabi kabuğu çok yumuşaktı. 2 senedir bende ve şu anda çok sağlıklı artık kış uykusuna da yapması gerekiyor sanırım kabuk büyüklüğü başından kuyruğuna 9-10 cm civarında kabuğu oldukça sert ve sürekli hareket halinde. Geçen kış ısıtıcı ve UV ışıkla kış uykusuna yatmasını engelledim, sağlıklı gelmedi pek. Yaşında göre çok küçüktü kabuğu. Yarı yarıya yem ve et kullandım beslenmesinde bazende yumurta beyazı peynir. Yemin yanında haftada 1 kere deep fix reptivit besleyici ve her yıkamasında deepfix'in temizleyici jelini kullandım.
Sonuç olarak şu anda sağlıklı normal boyutlarda tahminimce 6 yaşlarında 45cmX70cm kadar bir akvaryumda yaşayan bir kaplumbağayı kış uykusuna yatırmak istiyorum. Ama tecrübesiz olduğum için neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bursa'da yaşıyorum öğrenci olduğum için evim çok sıcak sayılmaz ama balkon her sene kar tutuyor. Nasıl bir yer seçmeliyim. Evin ısınmayan bir yerini kullanabilirim. Sıcaklık 15-20 derece olacaktır orada muhtemelen balkon 0 derece oda da 30 derece civarlarında olur.
Neler yapmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler yardımlarını için :)
Ayrıca bir durum daha var ben evde hayvan bakılmasına son derece karşıyım. İzmir'de bulduğum bir cafenin büyük bir havuzu var içinde yaklaşık 20 tane farklı boyutlarda su kaplumbağası yaşıyor. Her İzmir'e gittiğimde oraya vericem diyorum ama her seferinde kopamıyorum da. Kırmızı yanak oradakilerin hepsi sanırım ama benimkisi doğal su kaplumbağası kırmızı yanak değil. Oraya vermem yada akvaryuma alışmış olması sorun teşkil eder mi ? Pet shop veya başka bir kişiye asla vermem ama doğasından uzakta yaşamasını pek istemiyorum. Gölden alınma olduğu için tekrar göle bırakmakta geçiyor aklımdan ama uzun süredir hazır yeme alıştı namussuz. Suyun üstünde takla falan attırabiliyorum inanılmaz keyifli ama kendi zevkimiz içinde hayvanı hapsetmek doğru değil tabi.
Su Kablumbağım için Herşey Uygun mu ?
Yem konusunda daha çeşitli olabilirsin. Her kaplumbağaya göre değişiyor ama kendi kaplumbağanın sevdiği doğal yemleri kullanmanı tavsiye ederim. Haşlanmış yumurta beyazı, haşlanmış yağsız et gibi.
Yem konusunda daha çeşitli olabilirsin. Her kaplumbağaya göre değişiyor ama kendi kaplumbağanın sevdiği doğal yemleri kullanmanı tavsiye ederim. Haşlanmış yumurta beyazı, haşlanmış yağsız et gibi.
Kaplumbağam Hastamı
Bende aynı sorunu yaşıyordum sonra bu kabuk jeliyle bi banyo yaptırdım epey canlandı hareketlendi , birde sanırım hastalıklarından en belirgin olan yanağının şişmesi , gözünü tam açamaması bir de.
Raphael için birkaç soru ...
Tamamı suyun içinda ve tabana sabitledim ondan olmuş olabilir sanırım. Rafi sürekli onun altına girmeye çalışıyor 3-4 gün sonra akvaryuma geçecek o zamana kadar kullanmıyorum 24-25 derece şu anda ev sıcaklığı uyuma durumu falan yok bıldır bıldır geziyor sorun olmayacak umarım. Ama bende 100 wattlık var 20 litre kadar sanırım akvaryum
Tamamı suyun içinda ve tabana sabitledim ondan olmuş olabilir sanırım. Rafi sürekli onun altına girmeye çalışıyor 3-4 gün sonra akvaryuma geçecek o zamana kadar kullanmıyorum 24-25 derece şu anda ev sıcaklığı uyuma durumu falan yok bıldır bıldır geziyor sorun olmayacak umarım. Ama bende 100 wattlık var 20 litre kadar sanırım akvaryum
Kaplumbağ akvaryumum
Bende çok çok yeniyim ama okuduklarım kadarıyla UV ışığı yerine jeller bir nebze olsa destek olabiliyor ama ısıtıcıyı mutlaka temin etmeni öneririm. Ayrıca lütfen iyi bir ürün al , benim aldığım ısıtıcı suyun içinde patladı 2 gün önce falan almıştım.
Bende çok çok yeniyim ama okuduklarım kadarıyla UV ışığı yerine jeller bir nebze olsa destek olabiliyor ama ısıtıcıyı mutlaka temin etmeni öneririm. Ayrıca lütfen iyi bir ürün al , benim aldığım ısıtıcı suyun içinde patladı 2 gün önce falan almıştım.
Raphael için birkaç soru ...
Arkadaşlar ayrıca dün gece aldığım ısıtıcı gürültülü bir şekilde patladı. Rafi sürekli onun altında geziniyordu belki de o sebeb olmuştur ama daha sağlam bir şey almam gerekiyor sanırım. Petshopta söylemiştim su kaplumbağası için diye yinede 100 wattlık bi ısıtıcı verdiler. Özel olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba bugün alacağım tekrar yine aynı sorun yaşanmasın.
Isıtıcı patladığı anda direk fişten çıkardım sonra Rafi'yi aldım elime ama suda akım yoktu hiç , yüksek sesten ötürü Rafi sürekli kaçıyordu ama o da normal sanırım.
Arkadaşlar ayrıca dün gece aldığım ısıtıcı gürültülü bir şekilde patladı. Rafi sürekli onun altında geziniyordu belki de o sebeb olmuştur ama daha sağlam bir şey almam gerekiyor sanırım. Petshopta söylemiştim su kaplumbağası için diye yinede 100 wattlık bi ısıtıcı verdiler. Özel olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba bugün alacağım tekrar yine aynı sorun yaşanmasın.
Isıtıcı patladığı anda direk fişten çıkardım sonra Rafi'yi aldım elime ama suda akım yoktu hiç , yüksek sesten ötürü Rafi sürekli kaçıyordu ama o da normal sanırım.
Raphael için birkaç soru ...
Öncelikle herkese merhabalar ,
Öncelikle herkese merhabalar ,
Ben evde hayvan beslenmesine sonuna kadar karşıyım , tabi bu kişisel bir tutum ve tabi ki böyle düşündüğüm içinde hiç evde hayvan beslemedim ve bu konuda da hiç tecrübem yok. Raphael'i de bir petshoptan edinmedim. Durumu şöyle ki ;
Bir arkadaşımız okulu bitince kaplumbağayı başka bir arkadaşına bırakmış ve bıraktığı arkadaş Raphael için neredeyse hiçbir şey yapmamış. Ben o halde gördüğüm için üzüldüm ve hemen aldım eve götürdüm Raphael'i. 5 litrelik pet bidonların altını kesip bir yuva yapmışlardı içinde yaklaşıp 2 yemek kaşığı kadar kahverengi duruma gelmiş su ve çok fazla elma kabuğu vardı yuvanın. Raphael hiç kıpırdamıyordu ben hareket etmesi için biraz uğraştım ilk gördüğümde sonra da öldüğünü sandım sonra çok yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Yaklaşık 5 ay kadar sadece elma kabuğu ve marul gibi gıdalar verilmiş. Aldığımda önce 1 metre çapı olan bir leğen bulup içine bıraktım Raphael'i sonra taze marul koydum yuvasına. İnternetten araştırdıktan sonra tavuk eti bıraktım ve dinlenebileceği yeri ayarladım bir taşla. UV ışık ve ısıtıcı bulamadım Görükle'de petshop olmadığı için oda da güneş gören ve kalorifere yakın bir yerde tuttum 5 gün kadar. 5 gün boyunca yumurta beyazı , tavuk eti , balık eti verdim ama çok az yemek yiyiyordu. Çok az yemesine rağmen neredeyse hiç durmadan yüzüyordu ama. O 5 günden sonra bir akvaryum aldım akvaryumun içine üstüne çıkabileceği taştan bi düzenek kurdum(akvaryum yaklaşık 50x30X20 boyutlarında ve yarıya kadar su dolu). Ara dönem dolayısıyla İzmir'e gelmem gerekiyordu burada tekrar büyükçe bir leğen de bir düzenek kurdum bir süredir yine kırmızı et , balık ve tavuk eti , yumurta beyazı veriyorum. Ayrıca Deep fix jel diye bir ürünü kulak pamuğunun ucuna damlatıp sırtına sürdüm sonra dışarıda biraz bekletip durulayıp tekrar yuvasına bıraktım. Yem olarak Gemma diye balık yemine benzeyen bir yem aldım bir de Deep fix Reptivit diye vitamin desteğini damlatıyorum bu yeme.Isıtıcısını da aldım ama şu anda kaldığı yer yaklaşık 25-26 derece bu yüzden ısıtıcıya çok gerek yok sanırım. Ayrıca petshop'ta öğrendiğim kadarıyla 5 yaşında. Kafasından kuyruğuna doğru kabuk uzunluğu 3 cm ve türü kırmızı yanak değil ne olduğunu tam öğrenemiyorum. Cinsiyetini de hiç merak etmedim.
Durum böyle sorularım da ;
1.Rafi sürekli benden korkuyor ben yaklaştığımda hemen dışarıdaysa suya dalıyor yada kabuğuna kaçıyor. Bunun sebebi alışmamış olması mı yoksa sürekli böyle mi olacak ?
2. Bu ultraviole ışın için petshopta gerek yok dediler. Sürülen jelde aynı işlevi görüyormuş, bana çok mantıklı gelmedi ama sonuçta o ışıkta güneş değil o da yapay. UV ışığı kullanmalı mıyım ve eğer kullanacaksam yine de jel kullanmaya devam etmeli miyim ?
3. Ayrıca sürekli su altında hareketsiz kalıyor arada ürkütmeden bakmaya çalışıyorum hiç kıpırmadan duruyor öyle bende korktuğum için alıp yukarı bırakıyorum tekrar yine suya dalıyor neredeyse hiç çıkmıyor sudan.
4.Yem konusunda bu yemi her gün versem yeterli dediler ama o da ticari bir kaygı olabilir sanırım. Yem çeşitliliğini nasıl ayarlamalıyım. Belli bir yaşa kadar sürekli protein vermem gerekiyor sanırım ama hiç mi yeşillik veya havuç vermemeliyim. Bir de kırmızı ve beyaz eti baharatsız ve tuzsuz olarak suda haşlayıp veriyorum çiğ mi vermem gerekiyor. Ayrıca vitamin desteği için olan Reptivit'i ne sıklıkta kullanmam gerekiyor.
5.Rafi'nin tek başına yaşaması onun için sorun mu ? Sorunsa bile gidip Rafi için petshoptan hayvan almak kötü geliyor , umarım değildir.
Bir arkadaşımız okulu bitince kaplumbağayı başka bir arkadaşına bırakmış ve bıraktığı arkadaş Raphael için neredeyse hiçbir şey yapmamış. Ben o halde gördüğüm için üzüldüm ve hemen aldım eve götürdüm Raphael'i. 5 litrelik pet bidonların altını kesip bir yuva yapmışlardı içinde yaklaşıp 2 yemek kaşığı kadar kahverengi duruma gelmiş su ve çok fazla elma kabuğu vardı yuvanın. Raphael hiç kıpırdamıyordu ben hareket etmesi için biraz uğraştım ilk gördüğümde sonra da öldüğünü sandım sonra çok yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Yaklaşık 5 ay kadar sadece elma kabuğu ve marul gibi gıdalar verilmiş. Aldığımda önce 1 metre çapı olan bir leğen bulup içine bıraktım Raphael'i sonra taze marul koydum yuvasına. İnternetten araştırdıktan sonra tavuk eti bıraktım ve dinlenebileceği yeri ayarladım bir taşla. UV ışık ve ısıtıcı bulamadım Görükle'de petshop olmadığı için oda da güneş gören ve kalorifere yakın bir yerde tuttum 5 gün kadar. 5 gün boyunca yumurta beyazı , tavuk eti , balık eti verdim ama çok az yemek yiyiyordu. Çok az yemesine rağmen neredeyse hiç durmadan yüzüyordu ama. O 5 günden sonra bir akvaryum aldım akvaryumun içine üstüne çıkabileceği taştan bi düzenek kurdum(akvaryum yaklaşık 50x30X20 boyutlarında ve yarıya kadar su dolu). Ara dönem dolayısıyla İzmir'e gelmem gerekiyordu burada tekrar büyükçe bir leğen de bir düzenek kurdum bir süredir yine kırmızı et , balık ve tavuk eti , yumurta beyazı veriyorum. Ayrıca Deep fix jel diye bir ürünü kulak pamuğunun ucuna damlatıp sırtına sürdüm sonra dışarıda biraz bekletip durulayıp tekrar yuvasına bıraktım. Yem olarak Gemma diye balık yemine benzeyen bir yem aldım bir de Deep fix Reptivit diye vitamin desteğini damlatıyorum bu yeme.Isıtıcısını da aldım ama şu anda kaldığı yer yaklaşık 25-26 derece bu yüzden ısıtıcıya çok gerek yok sanırım. Ayrıca petshop'ta öğrendiğim kadarıyla 5 yaşında. Kafasından kuyruğuna doğru kabuk uzunluğu 3 cm ve türü kırmızı yanak değil ne olduğunu tam öğrenemiyorum. Cinsiyetini de hiç merak etmedim.
Durum böyle sorularım da ;
1.Rafi sürekli benden korkuyor ben yaklaştığımda hemen dışarıdaysa suya dalıyor yada kabuğuna kaçıyor. Bunun sebebi alışmamış olması mı yoksa sürekli böyle mi olacak ?
2. Bu ultraviole ışın için petshopta gerek yok dediler. Sürülen jelde aynı işlevi görüyormuş, bana çok mantıklı gelmedi ama sonuçta o ışıkta güneş değil o da yapay. UV ışığı kullanmalı mıyım ve eğer kullanacaksam yine de jel kullanmaya devam etmeli miyim ?
3. Ayrıca sürekli su altında hareketsiz kalıyor arada ürkütmeden bakmaya çalışıyorum hiç kıpırmadan duruyor öyle bende korktuğum için alıp yukarı bırakıyorum tekrar yine suya dalıyor neredeyse hiç çıkmıyor sudan.
4.Yem konusunda bu yemi her gün versem yeterli dediler ama o da ticari bir kaygı olabilir sanırım. Yem çeşitliliğini nasıl ayarlamalıyım. Belli bir yaşa kadar sürekli protein vermem gerekiyor sanırım ama hiç mi yeşillik veya havuç vermemeliyim. Bir de kırmızı ve beyaz eti baharatsız ve tuzsuz olarak suda haşlayıp veriyorum çiğ mi vermem gerekiyor. Ayrıca vitamin desteği için olan Reptivit'i ne sıklıkta kullanmam gerekiyor.
5.Rafi'nin tek başına yaşaması onun için sorun mu ? Sorunsa bile gidip Rafi için petshoptan hayvan almak kötü geliyor , umarım değildir.
Bu sorular dışında yanlış yaptığım veya hiç yapmadığım bir şeyler varmı acaba ?
Şimdiden teşekkürler ...
Şimdiden teşekkürler ...
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
