ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
JapoJupo
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1272
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2011 21:16
Son Ziyaret:
17 Eylül 2025 19:47
Toplam Mesaj:
2102 [0.39 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
S.B.
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1977
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Isıtıcı Önerisi
Görüntü olarak kötü olabilir çünkü 200W ısıtıcı boyut olarak uzundur.Ama ilerde tankınızı büyütme ihtimalini de düşünerek hareket etmek en doğrusu.200 lt bir tanka geçerseniz 100W ısıtıcı yetersiz kalacaktır.
[QUOTE=Mustafa7135][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256954/310320251345561.jpg[/IMG
Bunun fiyatı nasıl smart markaymış
Bir de 80 litrelik akvaryuma 200 watt fazla mı olur?(100watt daha pahalı)[/QUOTE]
Görüntü olarak kötü olabilir çünkü 200W ısıtıcı boyut olarak uzundur.Ama ilerde tankınızı büyütme ihtimalini de düşünerek hareket etmek en doğrusu.200 lt bir tanka geçerseniz 100W ısıtıcı yetersiz kalacaktır.
[QUOTE=Mustafa7135][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256954/310320251345561.jpg[/IMG
Bunun fiyatı nasıl smart markaymış
Bir de 80 litrelik akvaryuma 200 watt fazla mı olur?(100watt daha pahalı)[/QUOTE]
Japon Balığı Kabızlık Sorunu
Japonlar bu şekilde dışkılar zaten bir anormallik yok.Haftada 2 defa kışın dondurulmuş bezelye, yazın taze bezelye haşlayıp verin yeterli.Kaliteli kuru yemler kullanın.Birkaç çeşit farklı yem verin.Siz her gün her öğün kuru fasulye yemek ister misiniz? Suyun yüzeyinde kalan değil batan yemler kullanın.Böylece japonların baş belası hava kesesi problemi ihtimalini de azaltmış olursunuz.
[QUOTE=Talha34]Merhaba oranda balıklarımda dönem dönem kabızlık görüyorum dün haşlanmış bezelye vermiştim şuan itibarıyle balıkların hepsinde kuyrul gibi dışkı var helleki en büyük orandamda kendi boyundan daha uzun dışkı var bu fotoğrafı 2hafta önce falan çekmiştim dışkılar bu tarz
Kullandığım yem çok kaliteli bir yem tropicalın super goldfish yemi kullanıyorum çok yüksek ihtimal tek çeşit kuru yemden dolayı kaynaklanıyor ama sizinde düşüncelerinizi merak ediyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254478/020220250655261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Japonlar bu şekilde dışkılar zaten bir anormallik yok.Haftada 2 defa kışın dondurulmuş bezelye, yazın taze bezelye haşlayıp verin yeterli.Kaliteli kuru yemler kullanın.Birkaç çeşit farklı yem verin.Siz her gün her öğün kuru fasulye yemek ister misiniz? Suyun yüzeyinde kalan değil batan yemler kullanın.Böylece japonların baş belası hava kesesi problemi ihtimalini de azaltmış olursunuz.
[QUOTE=Talha34]Merhaba oranda balıklarımda dönem dönem kabızlık görüyorum dün haşlanmış bezelye vermiştim şuan itibarıyle balıkların hepsinde kuyrul gibi dışkı var helleki en büyük orandamda kendi boyundan daha uzun dışkı var bu fotoğrafı 2hafta önce falan çekmiştim dışkılar bu tarz
Kullandığım yem çok kaliteli bir yem tropicalın super goldfish yemi kullanıyorum çok yüksek ihtimal tek çeşit kuru yemden dolayı kaynaklanıyor ama sizinde düşüncelerinizi merak ediyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254478/020220250655261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Japon Balığım Brokoli Yemedi.
Konserve bezelye değil dondurulmuş bezelye kullanın. 4-5 tanesini küçük bir cezvede haşlayın.Vermeden önce birkaç parçaya bölün tamam.Haftada 1-2 defa verebilirsiniz.Daha fazla vermeyin suyunuzu kirletir.Çünkü bezelye suda dağılıyor.
[QUOTE=Tataaa]
Tamam o zaman artık bezelye veririm zaten benimkilerde çok sevdi bezelyeyi. Marketten konserve haşlanmış alsam sorun olur mu? 4 tane bezelyeyi ezeyim mi? Ne sıklıkla vereyim?[/QUOTE]
Konserve bezelye değil dondurulmuş bezelye kullanın. 4-5 tanesini küçük bir cezvede haşlayın.Vermeden önce birkaç parçaya bölün tamam.Haftada 1-2 defa verebilirsiniz.Daha fazla vermeyin suyunuzu kirletir.Çünkü bezelye suda dağılıyor.
[QUOTE=Tataaa]
Tamam o zaman artık bezelye veririm zaten benimkilerde çok sevdi bezelyeyi. Marketten konserve haşlanmış alsam sorun olur mu? 4 tane bezelyeyi ezeyim mi? Ne sıklıkla vereyim?[/QUOTE]
Japon Balığım Brokoli Yemedi.
Balıklarınıza sebze vermeye çok heveslenmeyin.Çünkü sebzelerin üstünde pestisit oluyor malum.Balıklarınza zarar verir uzun vadede.İnsana bile zararlı.Kaliteli yemlerin içinde her tür besin var balıklar için.Sadece haşlanmış bezelye verebilirsiniz çünkü o kabuğun içinde olan bir besin pestisite maruz kalma ihtimali oldukça düşük.Japonlar haşlanmış bezelyeye bayılır ve son derece faydalıdır.Hem sindirim sistemi için hemde içerdiği protein nedeniyle balığın gelişimine çok olumlu katkısı olur.
2 tane orta boy japon için 4-5 tane bezelye yeterli olur.Ama iyi haşlamalısınız.Elinizle rahatlıkla ezilecek kıvama gelmeli.Yoksa yiyemiyorlar ve ağızlarından geri çıkartıyorlar.
[EDIT]JapoJupo,2025-01-01 11:08:42[/EDIT]
Balıklarınıza sebze vermeye çok heveslenmeyin.Çünkü sebzelerin üstünde pestisit oluyor malum.Balıklarınza zarar verir uzun vadede.İnsana bile zararlı.Kaliteli yemlerin içinde her tür besin var balıklar için.Sadece haşlanmış bezelye verebilirsiniz çünkü o kabuğun içinde olan bir besin pestisite maruz kalma ihtimali oldukça düşük.Japonlar haşlanmış bezelyeye bayılır ve son derece faydalıdır.Hem sindirim sistemi için hemde içerdiği protein nedeniyle balığın gelişimine çok olumlu katkısı olur.
2 tane orta boy japon için 4-5 tane bezelye yeterli olur.Ama iyi haşlamalısınız.Elinizle rahatlıkla ezilecek kıvama gelmeli.Yoksa yiyemiyorlar ve ağızlarından geri çıkartıyorlar.
[EDIT]JapoJupo,2025-01-01 11:08:42[/EDIT]
Lepisteslerim Orantısız Çoğalıyor
Yavru sayısı dişi sayısına göre az bile.Ortalama 25-30 yavru verirler her ay.5 dişi demek her ay en az 100-125 yavru demek.Lepistesler böyledir.Yavruları forumda ücretsiz dağıtabilirsiniz.Sağlıklı oldukları sürece durmazlar doğum yapmaya devam ederler.
[QUOTE=Tortuga4]Merhaba 2e5d lepistesim var akvaryumum 60 lt ama 1 ay gibi bir sürede inanılmaz bir sayı artışı oldu yavruluk vs kullanmıyorum yavrular ana tankta ama hala sapasağlam 30 u aştı sayıları akvaryumum bu sayı için küçük bu yavruları ne yapabilirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252795/151220241506301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yavru sayısı dişi sayısına göre az bile.Ortalama 25-30 yavru verirler her ay.5 dişi demek her ay en az 100-125 yavru demek.Lepistesler böyledir.Yavruları forumda ücretsiz dağıtabilirsiniz.Sağlıklı oldukları sürece durmazlar doğum yapmaya devam ederler.
[QUOTE=Tortuga4]Merhaba 2e5d lepistesim var akvaryumum 60 lt ama 1 ay gibi bir sürede inanılmaz bir sayı artışı oldu yavruluk vs kullanmıyorum yavrular ana tankta ama hala sapasağlam 30 u aştı sayıları akvaryumum bu sayı için küçük bu yavruları ne yapabilirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252795/151220241506301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Java Fern De Siyah Noktalar
Evet Java Fern bitkisi yapraklarının üzerinden yavru verir.
[QUOTE=Hasan usta]
Şimdi bitkiyi kaldirarak daha yakindan altlarina baktim birsuru siyah noktanin arasinda 2 tane siyah noktanin altinda uzun 5 6 tane 1 er cmlik kök oluşumu var. Ama yapragin ortasinda saçma biryerlerde. Bu bitkinin ureme şekli mi acaba
[/QUOTE]
Evet Java Fern bitkisi yapraklarının üzerinden yavru verir.
[QUOTE=Hasan usta]
Şimdi bitkiyi kaldirarak daha yakindan altlarina baktim birsuru siyah noktanin arasinda 2 tane siyah noktanin altinda uzun 5 6 tane 1 er cmlik kök oluşumu var. Ama yapragin ortasinda saçma biryerlerde. Bu bitkinin ureme şekli mi acaba
[/QUOTE]
Çöpçü Lepistesleri Yer Mi?
Coryler (çöpçü değil) son derece barışçıl balıklardır.Asla diğer balıkları yeme gibi bir girişimde bulunmaz.Ancak dipte duran sakat veya henüz serbest yüzüşe geçmemiş yeni doğmuş yavrulara denk gelirse o da bilinçli şekilde değil ağzına denk gelirse yutar.Onun dışında öyle yetişkin balık falan filan yemesi diye bir şey söz konusu olamaz.9 tane balığı 1 gecede vatozlarda yiyemez.Başka bir durum var.Evinizde küçük çocuk varsa o sizden habersiz balıkları avlamış olabilir.Tanktan atlama durumu da olamaz.Ancak 1 tanesi hadi bilemediniz 2 tanesi tesadüfen atlasın.9 balık birden 1 gecede tanktan atlamaz.Şundan yüzde yüz emin olabilirsiniz ne coryler ne de vatoz zarar vermemiştir.Vatozlar ancak ölmüş balıkların üstüne çöker ve yer.Ama coryler ölmüş balıklara bile dönüp bakmaz.
[QUOTE=112bjk]Benim de aklım almıyor. Ama başka ne olabilir. Çöpçü biraz agresifdi sabah. Sürekli yüzeye fırlayıp iniyordu. Yumurtlama dönemi falan da ondan mı böyle oldu bilmiyorum [/QUOTE]
Coryler (çöpçü değil) son derece barışçıl balıklardır.Asla diğer balıkları yeme gibi bir girişimde bulunmaz.Ancak dipte duran sakat veya henüz serbest yüzüşe geçmemiş yeni doğmuş yavrulara denk gelirse o da bilinçli şekilde değil ağzına denk gelirse yutar.Onun dışında öyle yetişkin balık falan filan yemesi diye bir şey söz konusu olamaz.9 tane balığı 1 gecede vatozlarda yiyemez.Başka bir durum var.Evinizde küçük çocuk varsa o sizden habersiz balıkları avlamış olabilir.Tanktan atlama durumu da olamaz.Ancak 1 tanesi hadi bilemediniz 2 tanesi tesadüfen atlasın.9 balık birden 1 gecede tanktan atlamaz.Şundan yüzde yüz emin olabilirsiniz ne coryler ne de vatoz zarar vermemiştir.Vatozlar ancak ölmüş balıkların üstüne çöker ve yer.Ama coryler ölmüş balıklara bile dönüp bakmaz.
[QUOTE=112bjk]Benim de aklım almıyor. Ama başka ne olabilir. Çöpçü biraz agresifdi sabah. Sürekli yüzeye fırlayıp iniyordu. Yumurtlama dönemi falan da ondan mı böyle oldu bilmiyorum [/QUOTE]
Filtre Konusunda Fikir Verebilir Misiniz ?
200 lt için tek başına 1 pipo filtre yetmez elbette.Tabii tanktaki canlı yüküne de bağlı.20 tane tetra besliyorsanız rahatlıkla yeter.Ancak iri ve suyu kirleten türler besliyorsanız 1 pipo filtre ancak destek amacı görür.Normalde dış filtre şart 200 lt için.
Benim tankımda 200 lt hem dış filtre kullanıyorum 1.200 lt/s debili hem de Eheim 2012 iç filtre.
200 lt için tek başına 1 pipo filtre yetmez elbette.Tabii tanktaki canlı yüküne de bağlı.20 tane tetra besliyorsanız rahatlıkla yeter.Ancak iri ve suyu kirleten türler besliyorsanız 1 pipo filtre ancak destek amacı görür.Normalde dış filtre şart 200 lt için.
Benim tankımda 200 lt hem dış filtre kullanıyorum 1.200 lt/s debili hem de Eheim 2012 iç filtre.
Filtre Konusunda Fikir Verebilir Misiniz ?
İkisi de aynı işi görür.Soldaki yeterli.
İkisi de aynı işi görür.Soldaki yeterli.
Isıtıcı Kaç Watt Olmalı?
60 lt tanka 300w ısıtıcı nasıl sığacak? 300w ısıtıcı boyut olarak uzundur. 200w bile sığmayabilir. Litre başına 1w hesaplayabilirsiniz.60 lt için 75w hadi bilemediniz 100w yeterli olur.İyi bir ısıtıcı alın balıklarınız haşlama olmasın sonra.EHEIM, JBL, TETRA veya AQUEL alırsanız kafanız rahat eder.
[QUOTE=Rohatx]Arkadaşlar merhaba. 60 litreye yakın bir akvaryum var. İçinde 100 watt diye aldığım küçük bir ısıtıcı var. Ama su sıcaklığı bazen iyi bazen bildiğiniz soğumuş. Kaliteli bir şey değil anlaşılan. Şimdi ben bir ısıtıcı alacağım 200 watt ama yarın öbür gün akvaryumu büyütürüm diye de 300 mü alsam diye düşünüyorum. 300, 200 den daha ucuz bu arada :) elektrik çok yakar mı? Çalışma prensipleri nedir[/QUOTE]
60 lt tanka 300w ısıtıcı nasıl sığacak? 300w ısıtıcı boyut olarak uzundur. 200w bile sığmayabilir. Litre başına 1w hesaplayabilirsiniz.60 lt için 75w hadi bilemediniz 100w yeterli olur.İyi bir ısıtıcı alın balıklarınız haşlama olmasın sonra.EHEIM, JBL, TETRA veya AQUEL alırsanız kafanız rahat eder.
[QUOTE=Rohatx]Arkadaşlar merhaba. 60 litreye yakın bir akvaryum var. İçinde 100 watt diye aldığım küçük bir ısıtıcı var. Ama su sıcaklığı bazen iyi bazen bildiğiniz soğumuş. Kaliteli bir şey değil anlaşılan. Şimdi ben bir ısıtıcı alacağım 200 watt ama yarın öbür gün akvaryumu büyütürüm diye de 300 mü alsam diye düşünüyorum. 300, 200 den daha ucuz bu arada :) elektrik çok yakar mı? Çalışma prensipleri nedir[/QUOTE]
SON MESAJLAR
- Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
CagriTURK,
Urar,
ternapi,
altanilker,
Jotunheim,
Tortuga7,
Killicory,
TheDS,
Hilmi22,
Maydogan,
darkaura,
mrah,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Frknnrg,
Eldurmaz,
rseven,
vedat79,
UtanmazAdam,
EKAR,
pianoƒish,
Balikcidede,
AtaDemircii,
zimdaldil,
syerli,
bysmokin,
emregungor,
mkursun,
gencaslann,
MelihB,
frtdmr23,
Burak PEKDEMİR,
_rammstein_,
Öğretmen Ali,
Goldfish2000,
BilalM.,
miracemir,
Enes Bilgili,
Jenerator,
osmandbnl,
Alikadir,
Alibicimcilci,
riderfish,
DY1903,
SNBT38,
Sungurr,
akvarist10UR,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Enestr,
Me0,
HLLDNLYC,
OKIRATLI,
Kaangzkr,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
