ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
umerdem
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mart 2011 21:55
Son Ziyaret:
24 Mart 2019 21:01
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ümit erdem
Doğum Tarihi:
28 Ekim 1985
Yaş:
40
İl:
Diyarbakir
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ümit ERDEM
SON 10 MESAJI
Bitkinin Türü Nedir
İlki anubias türlerinden biri. İkincisi çınara benziyor (tam emin değilim). Anubias ın üzerinde yosun oluşumu var. Kendi akvaryumunuza koyduktan sonra bir süre takip edin, eğer durum değişmez yada daha kötüye giderse duruma göre tavsiyede bulunur tecrübeli arkadaşlar.
İlki anubias türlerinden biri. İkincisi çınara benziyor (tam emin değilim). Anubias ın üzerinde yosun oluşumu var. Kendi akvaryumunuza koyduktan sonra bir süre takip edin, eğer durum değişmez yada daha kötüye giderse duruma göre tavsiyede bulunur tecrübeli arkadaşlar.
Mini Bitkili Karides Ve Balık Dünyası
Tilki kuyruklarını arkaya plana almayı düşündünüz mü? Gerçi saz mı subulata mı tam ayırt edemediğim bir bitki var ama yetersiz kalmış şimdilik. Hem o çok şık görünen yosun tutan kaya ön plana çıkar biraz. Eledoalar da biraz daha budaklanıp filtreyi gizlerse tamamdır.
Hobiye yeni başlayıp petshopçuların yanlış yönlendirmesiyle (işini hakkıyla yapanı tenzih ederim) küçük akvaryum almak zorunda kalan üyeler için bu tür tasarımlar çok faydalı oluyor. Göründüğü üzere bir iki küçük taş ve kök yardımıyla sevimli bir akvaryum oluşturulabiliyor.
Tilki kuyruklarını arkaya plana almayı düşündünüz mü? Gerçi saz mı subulata mı tam ayırt edemediğim bir bitki var ama yetersiz kalmış şimdilik. Hem o çok şık görünen yosun tutan kaya ön plana çıkar biraz. Eledoalar da biraz daha budaklanıp filtreyi gizlerse tamamdır.
Hobiye yeni başlayıp petshopçuların yanlış yönlendirmesiyle (işini hakkıyla yapanı tenzih ederim) küçük akvaryum almak zorunda kalan üyeler için bu tür tasarımlar çok faydalı oluyor. Göründüğü üzere bir iki küçük taş ve kök yardımıyla sevimli bir akvaryum oluşturulabiliyor.
Gün Batarken...
Allah apistoculara zeval vermesin, sayınızın tez vakitte katlanarak artması dileğiyle :) Hangi siteydi hatırlamıyorum ama bir üyenin imzasında "Birgün herkes apistocu olacak" yazıyordu. Şu akvaryumları görünce o günün fazla uzakta olmadığını düşünüyorum :) Gerçekten hem düşük bitki yoğunluğu nedeniyle başa bela olmaması, hem loş ortamı (bu özellikle cezbediyor beni), hem apisto türünün göze hitap eden balıklar olması ve çok büyük hacim istememeleri (ekipman açısından tasarruf sağlaması) gibi nedenlerden ötürü birçok akvaristin hayalini süslediğini düşünüyorum. Kurulumunuz hayırlı olsun. Paylaşım için teşekkürler.
Allah apistoculara zeval vermesin, sayınızın tez vakitte katlanarak artması dileğiyle :) Hangi siteydi hatırlamıyorum ama bir üyenin imzasında "Birgün herkes apistocu olacak" yazıyordu. Şu akvaryumları görünce o günün fazla uzakta olmadığını düşünüyorum :) Gerçekten hem düşük bitki yoğunluğu nedeniyle başa bela olmaması, hem loş ortamı (bu özellikle cezbediyor beni), hem apisto türünün göze hitap eden balıklar olması ve çok büyük hacim istememeleri (ekipman açısından tasarruf sağlaması) gibi nedenlerden ötürü birçok akvaristin hayalini süslediğini düşünüyorum. Kurulumunuz hayırlı olsun. Paylaşım için teşekkürler.
Bitkili Betta
Teşekkür ederim bilgiler için. Özellikle ışıkla ilgili açıklamalar çok iyi oldu [:iyi:] Gübreleme konusunda mutabıkız sanırım. Şimdilik herhangi bir müdahaleye gerek yok. Misketlerin (jbl nin ürünüydü) marifetini beklemek lazım
Teşekkür ederim bilgiler için. Özellikle ışıkla ilgili açıklamalar çok iyi oldu [:iyi:] Gübreleme konusunda mutabıkız sanırım. Şimdilik herhangi bir müdahaleye gerek yok. Misketlerin (jbl nin ürünüydü) marifetini beklemek lazım
Bitkili Betta
[QUOTE=ityo39]
Gerçekten enteresan bu söyledikleriniz... Ben ana tankta CO2 tüplü sistem ve high-tech bir ortamda bitki bakmakla beraber, aşırı çoğalıp büyüyenleri budayıp yavru akvaryumuma (15 litrelik low tech bir ortam) alıyorum, atmaya kıyamadığım için. Elbette her bitki değil ama lobelia özelinde konuşursak, aynı verimde büyümeye devam ediyorlar. Low tech ortamı tanımlamak gerekirse haftada bir %30 kadar dinlenmiş çeşme suyu ile su değişimim var. Onun dışında gübreleme de yapıyorum elbette ama high tech e kıyasla çok düşük dozda (yarı yarıya gibi). Ama NPK, mikro ve demir veriyorum toplamda. Sizdeki problem için teori üretmem gerekse gübrelemede sıkıntı var birşeyler eksik kalıyor o da fotosentezi durma noktasına getirip sararma ve çürümeye yol açıyor derdim. Işık günde 8 saat açık olduğunu varsayıyorum. Işık ve gübre dışında tek değişken kum kalıyor zaten...[/QUOTE] Ya bazen videolara bakıyorum adamlar bırakın co2 yi-gübreyi, filtre bile kullanmadan nano tanklarda başarıya ulaşabiliyorlar. Benim ışıklandırma ilk mesajımda belirttiğim gibi 3 saat açık-1 saat kapalı-3 saat açık olacak şekilde günde 6 saat. Zaten anubias ve java fern var ki bunların ışığı çok fazla sevmediği yazılıyor. Burda sorun yok gibi görünüyor. Su değişiminde de sıkıntı yok. Tank yeni olduğu için şimdilik 3-4 günde bir yüzde 25 civarı değişim yapıyorum (dinlenmiş şu ile). E akvaryumdaki bitkiler CO2 olmadan da yetiştirilebildiğine göre görünürdeki sorun sizin de belirttiğiniz gibi gübreleme. Gerçi misket gübre kullanmıştım ama yetersiz mi geldi noldu bilemiyorum. Biraz daha takip edip sıvı gübreye başlarım herhalde. Bakalım...
[QUOTE=ityo39]
Gerçekten enteresan bu söyledikleriniz... Ben ana tankta CO2 tüplü sistem ve high-tech bir ortamda bitki bakmakla beraber, aşırı çoğalıp büyüyenleri budayıp yavru akvaryumuma (15 litrelik low tech bir ortam) alıyorum, atmaya kıyamadığım için. Elbette her bitki değil ama lobelia özelinde konuşursak, aynı verimde büyümeye devam ediyorlar. Low tech ortamı tanımlamak gerekirse haftada bir %30 kadar dinlenmiş çeşme suyu ile su değişimim var. Onun dışında gübreleme de yapıyorum elbette ama high tech e kıyasla çok düşük dozda (yarı yarıya gibi). Ama NPK, mikro ve demir veriyorum toplamda. Sizdeki problem için teori üretmem gerekse gübrelemede sıkıntı var birşeyler eksik kalıyor o da fotosentezi durma noktasına getirip sararma ve çürümeye yol açıyor derdim. Işık günde 8 saat açık olduğunu varsayıyorum. Işık ve gübre dışında tek değişken kum kalıyor zaten...[/QUOTE] Ya bazen videolara bakıyorum adamlar bırakın co2 yi-gübreyi, filtre bile kullanmadan nano tanklarda başarıya ulaşabiliyorlar. Benim ışıklandırma ilk mesajımda belirttiğim gibi 3 saat açık-1 saat kapalı-3 saat açık olacak şekilde günde 6 saat. Zaten anubias ve java fern var ki bunların ışığı çok fazla sevmediği yazılıyor. Burda sorun yok gibi görünüyor. Su değişiminde de sıkıntı yok. Tank yeni olduğu için şimdilik 3-4 günde bir yüzde 25 civarı değişim yapıyorum (dinlenmiş şu ile). E akvaryumdaki bitkiler CO2 olmadan da yetiştirilebildiğine göre görünürdeki sorun sizin de belirttiğiniz gibi gübreleme. Gerçi misket gübre kullanmıştım ama yetersiz mi geldi noldu bilemiyorum. Biraz daha takip edip sıvı gübreye başlarım herhalde. Bakalım...
Bitkili Betta
[QUOTE=ityo39]Subulata benzeri dediğiniz tür eriyip yok olursa lobelia cardinalis deneyebilirsiniz, dayanıklı bir türdür. düşük ışıkta da yetişir, CO2 istemez vs vs...
Güzel bir başlangıç tebrikler...[/QUOTE] Teşekkür ederim Cem Bey, beğenmenize sevindim. Daha önce 50 litrelik bitkili akvaryumda lobelia cardinalis denemiştim ve eriyip gitmişlerdi. Ya ben bitki konusunda çok şanssızım ya da ilk kurulumda akvaryuma ekilen bitkiler illa gübreleme istiyor. Çünkü sadece onlar değil birçok bitkide -forumlarda çok basit denmesine rağmen- dikiş tutturamadım maalesef. Low-tech kavramına olan inancımı kaybetmek üzereyim yani :)
[QUOTE=ityo39]Subulata benzeri dediğiniz tür eriyip yok olursa lobelia cardinalis deneyebilirsiniz, dayanıklı bir türdür. düşük ışıkta da yetişir, CO2 istemez vs vs...
Güzel bir başlangıç tebrikler...[/QUOTE] Teşekkür ederim Cem Bey, beğenmenize sevindim. Daha önce 50 litrelik bitkili akvaryumda lobelia cardinalis denemiştim ve eriyip gitmişlerdi. Ya ben bitki konusunda çok şanssızım ya da ilk kurulumda akvaryuma ekilen bitkiler illa gübreleme istiyor. Çünkü sadece onlar değil birçok bitkide -forumlarda çok basit denmesine rağmen- dikiş tutturamadım maalesef. Low-tech kavramına olan inancımı kaybetmek üzereyim yani :)
Bitkili Betta
[QUOTE=M.MertKayış]
Merhaba Emre bey gereken her şeyi yazmış zaten. [:D] Ben yazılanlara ek olarak nerite,elma ve ramshorn salyangozunu eklemek istiyorum. Hem yem artıklarını temizlemek hem de yosunla mücadele konusunda çok yararlıdırlar.(Yosun probleminde nerite çok faydalı oluyor) Hacim küçük evet ama 6 tane rasbora ve betta için çokta küçük değil, zaten filtreleme sisteminiz de mevcut. Bettanın karakterine bağlı geçinip geçinememesi ama riske girmeye de gerek yok tabii.[:)))] Betta için facebook sayfalarına bakmanızı öneririm ithalat ve bolca yerli üretim balık mevcut o sayfalarda. Keyfili hobiler gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim. [:)][/QUOTE] Güzel bir betta yeterli olur. Diğer türleri baska akvaryumda denerim artık :) Salyangoz aklımda var, bulabilirsem eklemeyi düşünüyordum [:iyi:]
[QUOTE=M.MertKayış]
Merhaba Emre bey gereken her şeyi yazmış zaten. [:D] Ben yazılanlara ek olarak nerite,elma ve ramshorn salyangozunu eklemek istiyorum. Hem yem artıklarını temizlemek hem de yosunla mücadele konusunda çok yararlıdırlar.(Yosun probleminde nerite çok faydalı oluyor) Hacim küçük evet ama 6 tane rasbora ve betta için çokta küçük değil, zaten filtreleme sisteminiz de mevcut. Bettanın karakterine bağlı geçinip geçinememesi ama riske girmeye de gerek yok tabii.[:)))] Betta için facebook sayfalarına bakmanızı öneririm ithalat ve bolca yerli üretim balık mevcut o sayfalarda. Keyfili hobiler gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim. [:)][/QUOTE] Güzel bir betta yeterli olur. Diğer türleri baska akvaryumda denerim artık :) Salyangoz aklımda var, bulabilirsem eklemeyi düşünüyordum [:iyi:]
Bitkili Betta
[QUOTE=gokhantiknaz]3.fotoğrafta yakın çekimdeki bitkinin adı nedir? Bu aralar akvaryumcularda görüyorum. Yaprakları çok sert. KArasal bir türe benziyor.[/QUOTE] Gökhan Bey ben ilk anda subuluta sanıp almıştım. Ama ilk mesajımda da yazdığım gibi pek emin olamadım açıkçası. Daha önce almış olduğum subulatalar genelde yanlardan sürgün vermiş, boyları biraz daha uzun, yaprak rengi çok daha açık ve sizin de belirttiginiz gibi yaprakları bunun gibi sert olmayan bitkilerdi. Bu resmen parklarda gördüğümüz çim öbeği gibi duruyor. Yani karasal olmasiyla ilgili şüphelerinizi paylaşıyorum.
[QUOTE=gokhantiknaz]3.fotoğrafta yakın çekimdeki bitkinin adı nedir? Bu aralar akvaryumcularda görüyorum. Yaprakları çok sert. KArasal bir türe benziyor.[/QUOTE] Gökhan Bey ben ilk anda subuluta sanıp almıştım. Ama ilk mesajımda da yazdığım gibi pek emin olamadım açıkçası. Daha önce almış olduğum subulatalar genelde yanlardan sürgün vermiş, boyları biraz daha uzun, yaprak rengi çok daha açık ve sizin de belirttiginiz gibi yaprakları bunun gibi sert olmayan bitkilerdi. Bu resmen parklarda gördüğümüz çim öbeği gibi duruyor. Yani karasal olmasiyla ilgili şüphelerinizi paylaşıyorum.
Canlı Kaybetmek İstemiyoruz...
Güzel bir düşünce, noktası virgülüne katılıyorum ama şöyle bir sorun var: Çoğumuz önce araştırma yapıp sonra hobiye başlamıyoruz maalesef. Genelde tam tersi oluyor durum. Petshoptan 15 litrelik akvaryum, renkli çakıllar, 5 çeşit balık vs yi alıp kuruyoruz. İki gün sora balık ölümleri başlayınca da kendimizi forumlarda buluyoruz. Ha buna da şükür, en azından bir kez hata yaptıktan sonra ikinci kurulum daha bilinçli oluyor ama maalesef ilk alınan canlılar % 70-80 oranında kaybediliyor. Olan o zavallı canlılara ve maddi-manevi emeğe oluyor.
Güzel bir düşünce, noktası virgülüne katılıyorum ama şöyle bir sorun var: Çoğumuz önce araştırma yapıp sonra hobiye başlamıyoruz maalesef. Genelde tam tersi oluyor durum. Petshoptan 15 litrelik akvaryum, renkli çakıllar, 5 çeşit balık vs yi alıp kuruyoruz. İki gün sora balık ölümleri başlayınca da kendimizi forumlarda buluyoruz. Ha buna da şükür, en azından bir kez hata yaptıktan sonra ikinci kurulum daha bilinçli oluyor ama maalesef ilk alınan canlılar % 70-80 oranında kaybediliyor. Olan o zavallı canlılara ve maddi-manevi emeğe oluyor.
Bitkili Betta
[QUOTE=Emre Zaim]
Ümit Bey, merhaba,
Güzel bir ortam oluşturmuşsunuz. Maşallah.[:nazar:]
Betta ile rasbora türleri ve kuhlii (Pangio spp) uyumludur. Ancak 40L. altındaki tanklarda, bettanın yalnız beslenmesi taraftarıyım.
Cüce kripto (Cryptocoryne wendtii).ve diğer pek çok kripto türleri herhangi bir katkıya ihtiyaç duymadan yaşamını sürdürebilir.
Kurulumunuz hayırlı olsun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Emre Bey. Beğenmenize sevindim. Benim de içime sindi çok şükür. Siz de takdir edersiniz ki bu tür küçük akvaryumlar içindeki bitkiler çoğalınca çok daha güzel görünüyorlar. İlk anda bitki doldurup desteksiz bir şekilde, sağlıklı büyümelerini beklemek hata olurdu. Çok fazla kayıp olmaz da bitkiler çoğalırsa, gerçekten bettanın hakettiği güzellikte bir akvaryum olacaktır umarım. Eğer bacopa ve subulata çürürse Cryptocoryne türü eklerim.
Farklı tür konusunda haklısınız. Bu hacimde başka tür macera olur ancak... Neyse hele bir otursun akvaryum, sonra şöyle ihtişamlı bir Betta bulmaya çalışacağım. Onun asaleti yeter zaten :)
[QUOTE=Emre Zaim]
Ümit Bey, merhaba,
Güzel bir ortam oluşturmuşsunuz. Maşallah.[:nazar:]
Betta ile rasbora türleri ve kuhlii (Pangio spp) uyumludur. Ancak 40L. altındaki tanklarda, bettanın yalnız beslenmesi taraftarıyım.
Cüce kripto (Cryptocoryne wendtii).ve diğer pek çok kripto türleri herhangi bir katkıya ihtiyaç duymadan yaşamını sürdürebilir.
Kurulumunuz hayırlı olsun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Emre Bey. Beğenmenize sevindim. Benim de içime sindi çok şükür. Siz de takdir edersiniz ki bu tür küçük akvaryumlar içindeki bitkiler çoğalınca çok daha güzel görünüyorlar. İlk anda bitki doldurup desteksiz bir şekilde, sağlıklı büyümelerini beklemek hata olurdu. Çok fazla kayıp olmaz da bitkiler çoğalırsa, gerçekten bettanın hakettiği güzellikte bir akvaryum olacaktır umarım. Eğer bacopa ve subulata çürürse Cryptocoryne türü eklerim.
Farklı tür konusunda haklısınız. Bu hacimde başka tür macera olur ancak... Neyse hele bir otursun akvaryum, sonra şöyle ihtişamlı bir Betta bulmaya çalışacağım. Onun asaleti yeter zaten :)
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
