ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
YunusEmreYUCE
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2010 10:33
Son Ziyaret:
06 Kasım 2015 09:22
Toplam Mesaj:
532 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yunus Emre YÜCE
Doğum Tarihi:
21 Temmuz 1982
Yaş:
43
İl:
Ankara
Meslek:
Yazılımcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

No one can feel as helpless as the owner of a sick goldfish.
SON 10 MESAJI
Oranda Japon balığı hakkında herşey
[QUOTE=vedatyy]Abi balıkların başlarına diyecek yok fakat bu kafayı böyle yapan faktörün ne olduğu hala tam bir netlikle bilinmemekte...[/QUOTE]
[QUOTE=vedatyy]Abi balıkların başlarına diyecek yok fakat bu kafayı böyle yapan faktörün ne olduğu hala tam bir netlikle bilinmemekte...[/QUOTE]
Bitkisel Protein ağırlıklı yem (%50 üzeri), Haftalık %100 Su değişimi, Güneş,Stresiz ortam (Havuz ve ya yanları kapalı akvaryum), Genetik
Kafa yapısını en çok etkileyen şeydir, Tekbir sebebe bağlamak biraz zor. Uygun koşullar+Genetik sağlanmadığı sürece Kalite alınması pek mümkün değil.
japondan yavru almak istiyorum
Bir şey mi sordunuz ? Balık mı almak istiyorsunuz ? Üreme nasıl yapılır diye mi soruyorsunuz ?
YunusEmreYUCE 2014-09-11 17:54:00
Bir şey mi sordunuz ? Balık mı almak istiyorsunuz ? Üreme nasıl yapılır diye mi soruyorsunuz ?
Eğer bu bir soru ise ben soruyu anlayamadım!
Japon Sevdası - Yeni Fotolar Sayfa 11 ve 21 de
[QUOTE=muslera1905]arkadaşlar ankarada daha fazla çeşit bulabileceğim akvaryumcular var mı birde kardeş ranchu aldığın ali bey tam olarak nerede[/QUOTE]
[QUOTE=muslera1905]arkadaşlar ankarada daha fazla çeşit bulabileceğim akvaryumcular var mı birde kardeş ranchu aldığın ali bey tam olarak nerede[/QUOTE]
Forumda Ankararanchu nicki'dir Ali abi. 2 hafta önce elinde biraz yavru olduğunu söylüyordu.
Dilersen benimde elden çıkartmak istediğim, 3-4 balık var. Özelden görüşebiliriz.
Japon Sevdası - Yeni Fotolar Sayfa 11 ve 21 de
[QUOTE=dashboy]Yunus bey bu kadar maliyetlere katlanıp balıklara sadece tepeden bakmak bazı arkadaşlarımıza garip ve anlamsız gelebilir ama en azından 1 yıl balıklarımı kasada boylandırmayı düşünüyorum ısıtıcı mühim değil bu sorunu çözerim.Bahsettiğmiz kalınlıklarda buz tutma olayı ben yaşıcağımı zannetmiyorum.Kullanıcağım kasanın üzerine kapağınıda almalımıyım bunu düşünüyorum ama güneş görme ve yosun olayı tamamen ortadan kalkmış olucak bu yüzden almamak daha mantıklı olabilir ve dış filtre kullanmayı düşünüyorum ehiem 2217 war elimde sanırım filtrasyon için yeterli olur.
[QUOTE=kralexxx]
[QUOTE=dashboy]Yunus bey bu kadar maliyetlere katlanıp balıklara sadece tepeden bakmak bazı arkadaşlarımıza garip ve anlamsız gelebilir ama en azından 1 yıl balıklarımı kasada boylandırmayı düşünüyorum ısıtıcı mühim değil bu sorunu çözerim.Bahsettiğmiz kalınlıklarda buz tutma olayı ben yaşıcağımı zannetmiyorum.Kullanıcağım kasanın üzerine kapağınıda almalımıyım bunu düşünüyorum ama güneş görme ve yosun olayı tamamen ortadan kalkmış olucak bu yüzden almamak daha mantıklı olabilir ve dış filtre kullanmayı düşünüyorum ehiem 2217 war elimde sanırım filtrasyon için yeterli olur.
Yunus bey birde şunu sormak istiyorum su değişimlerini ne sıklıkta yapıyorsunuz ?
[/QUOTE]
Kapak tamamen gereksiz, Yalnız üstüne bir sineklik ile dışardan kuşların gelip suyun içine gitmesini ve balık kapıp kaçmasını engellemek lazımmış. En sevdiğim balığımı böyle kaybetmiştim, Saksağanlardan nefret eder oldum :)
Dış filtrenin çalışması için kasayı yukarıda tutmak lazım. Kasa ve Dış filtre aynı seviyede olursa sirkülasyon verimli olmaz. Sanırım hiç çalışmaz.
Su değişimi 15 günde bir %80-%90.
Tepeden bakma olayına gelince, şahsen ben en azından bu tür balıkları tepeden seyretmenin daha keyifli olduğunu düşünüyorum. Zevk meselesi. Balıklar mutlu oldukça daha güzel bir görsel şov sergiliyorlar.Davranışları akvaryumdakinden çok daha farklı.
[QUOTE=kralexxx]
Peki bu balıkların bünye kış soğuğunda yaşamaya alışınca sonra yazın 28-30 derecelere nasıl direniyor ? bu konuda bir sorun çıktımı acaba ? nerdeyse +- 40 derecelik bir farktan bahsediyoruz.
[/QUOTE]Zaten yaz ayında bile gün içindeki ısı değişmi 20C oluyor. Gece 15 C ye düşüyor, gündüz güneş altında 35 C lere çıkıyor.
Günde 20C farkı kaldıran balıklar için mevsimsel değişimlerin sorun olacağını sanmıyorum. Zaten kışın bile gece -10 gündüz 5-10 derece arası totalde yine 20 derecelik fark sabit kalacak.
Japon Sevdası - Yeni Fotolar Sayfa 11 ve 21 de
Sıcaklık ve Kapalı akvaryum konusunda şunu açıkça söyleyebilirim.
Sıcaklık ve Kapalı akvaryum konusunda şunu açıkça söyleyebilirim.
Kapalı kasa : Tüm stresi azalttıyor. Balıklar daha hareketli oluyor. Oda içinde denemiştim 1 ay kadar. Üstelik hasta olduğunu düşündüğüm, ama teşhisini yapamadığım balıklar da canlanmıştı. Yani bazı hastalıkları stres tetiklediği için, stresten uzak balık daha rahat ediyor.
Soğuk : Balkondaki Balıklarımın en hareketli olduğu saatler sabah 6-10 arası idi. Bu da suyun en serin olduğu aydınlık saatlere denk geliyor.
Balkonda kışı geçirecek balıklar için, mutlaka bu aylarda yosunlaşma sağlanmalı. Yosundaki yüksek proteini neredeyse hiçbir yem sağlayamıyor. 2-3 hafta yosun + yem ile beslenen balık toplarlanıyor. kışa girdiğinde ise zaten yılanlar gibi hareket etmeden durarak enerji tüketimini minimize ediyorlar.
-10 çok ciddi bir soğuk değil, en azından akan suyun donmasına yeteceğini düşünmüyorum. akıntıtan uzak kısımlar belki 2-3 mm buz tutabilir ama,onlarda ilk güneşi gördüğünde eriyecektir.
Kışın umduğunuz gibi gitmezse de en azından ani ölüm yaşamazsınız soğuk yüzünden, baktınız iş biraz sarpa saracak, buz kalınlığı beklentinizden fazla oldu, ya 50 watlık bir ısıtıcı ile takviye edersiniz ya da içeri taşımanın bir yolunu bulacak kadar zamanınız her zaman olacaktır.
Yeni Kurduğum Japon Akvaryumum
Ferhat bey
Ferhat bey
1. Pipo filtreye geçiş yapabilirsiniz.
2. Alternatifiniz ise Küçük bir yoğurt kovasından tepe filtre yapıp, İç filtrenin çıkışını yukarıdaki kovaya göndererek yağmurlama şeklinde filtre edilmiş suyu akvaryuma geri verirsin.
2. seçenek ucuz ve en etkili yöntem.
Japon Sevdası - Yeni Fotolar Sayfa 11 ve 21 de
[QUOTE=Engin19]Yeni evin hayırlı olsun Yunus abi. Görüntüler çok hoş açık havada bu işin zevki başka. Ben yaz sezonunda ara vermiştim sonbaharla birlikte tekrar balkona bir teşkilat kuracağım. Balıkların havuzdaki mutluluğunu akvaryumda göremiyorum ne yazıkki, imkanlar el verse de hep havuzlarda besleyebilsek balıkları. Sanayi tipi kapalı kasaydı sanırım o bende ayarlamaya çalışacağım zira havuz büyük kaçıyor. Su değişimlerini nasıl yaptın? Benim su hep yeşildi balıklar görünmüyordu ama tabanı bu şekilde yosun kaplıydı. [/QUOTE]
[QUOTE=|BuRaK|]Gerçekten çok hoş bir görüntü. Yosun oluşumunu akvaryumlarda yapamıyoruz bir türlü. Görsellikten de ödün veremediğimiz için kahverengi algden öteye gitmiyor ve kötü bir görüntü oluşuyor. Benim ve benim gibi bilmeyen arkadaşların bilinçlenmesi açısından birkaç soru sormak istiyorum. İnternette de az çok makaleler yazılar olsa da sizin deneyimlerinizi de öğrenmek isterim.
[QUOTE=dashboy]Yunus bey tanıtım konusunuda dağıtmak istemiyorum ama bişeyi sormadan edemiycem.Balkona koyduğunuz vakit kışın nasıl bir yol uyguluyorsunuz.Bende iş yeri için kasa aldığımız gıdaya uygun plastikten bu şekilde kasalar vardı hatta tahliye vanasıda yaparım dedi ama kışın balkonda sıkıntı olur diye korktuğum için sadece düşüncede kalmıştı bu konuda özelden veya burda bilgilenmek isteyen arkadaşlarda olabilir.Şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
YunusEmreYUCE 2014-09-09 01:12:06
[QUOTE=Engin19]Yeni evin hayırlı olsun Yunus abi. Görüntüler çok hoş açık havada bu işin zevki başka. Ben yaz sezonunda ara vermiştim sonbaharla birlikte tekrar balkona bir teşkilat kuracağım. Balıkların havuzdaki mutluluğunu akvaryumda göremiyorum ne yazıkki, imkanlar el verse de hep havuzlarda besleyebilsek balıkları. Sanayi tipi kapalı kasaydı sanırım o bende ayarlamaya çalışacağım zira havuz büyük kaçıyor. Su değişimlerini nasıl yaptın? Benim su hep yeşildi balıklar görünmüyordu ama tabanı bu şekilde yosun kaplıydı. [/QUOTE]
Engin tamamen katılıyorum sözlerine. Ben kışı da (Ankara kışını) balkonda beslemeyi düşünüyordum, taşınınca şimdiki evdeki balkon müsait değil. Kasayı 30 Tl ye almıştım, Ucuz geldiği için bir de 2 boy küçüğünden aldım. (tahmini 70 Litre falan).
Haftada (bazen 15 de) bir balıkları diğer kovaya elimle nakledip, Tepe filtrenin motoruyla dışarı aktarıp, Dinlenmiş depodan su ile değiştiriyordum.
Suyun Yeşermemesi için, haftada bir de elyafı değiştiriyorum. suyun Yeşermemesinde bir diğer etkende kovada bulunan 7-8 midyedir.
[QUOTE=|BuRaK|]Gerçekten çok hoş bir görüntü. Yosun oluşumunu akvaryumlarda yapamıyoruz bir türlü. Görsellikten de ödün veremediğimiz için kahverengi algden öteye gitmiyor ve kötü bir görüntü oluşuyor. Benim ve benim gibi bilmeyen arkadaşların bilinçlenmesi açısından birkaç soru sormak istiyorum. İnternette de az çok makaleler yazılar olsa da sizin deneyimlerinizi de öğrenmek isterim.
-Yosunu ve yeşil suyu oluşturmak için suyu güneşe koymak dışında neler yapıyorsunuz? (Bakteri kültürü, yem, toprak, gübre vs. bi şey kullanıyor musunuz? Zira bu konuda çok fazla şey söyleniyor. Fazla miktarda farklı bilgi de kafa karıştırıyor.)
-Su güneş görürken aşırı ısınma olmuyor mu? Oluyorsa bunu nasıl engelliyorsunuz?
-Bu kadar yosun için ne kadar süre beklememiz gerekiyor?
-Balıkları yosun oluştuktan sonra mı tank içine koyuyorsunuz?
-Filtrasyonu pipo filtreyle mi yapıyorsunuz? Daha yüksek hacimde de bu filtre yeterli olur mu sizce?
-Bir de merak ettiğim için bi soru sormak istiyorum. Resimdeki yosun tutmuş midye canlı mı?
Kusura bakmayın biraz fazla soru sordum. Ciddi ciddi bu balıkların akvaryuma uygun olmadığını düşünmeye başladım artık. Okuduğum makaleler yazılar beni bu düşünceye itti. Değerli bilgilerinizi bizden esirgemezseniz çok memnun oluruz. Şimdiden çok teşekkürler.
[/QUOTE]
Burak hocam, aşağıda yazmaya çalıştım.
1- Yeşil su oluştururken, Suda bitki olmayacak, Güvercin dışkısı da çok işe yaramıştı(su içerken kendileri yapıyor namussuzlar. biraz da tüy dökerler). Ay da bir de adet yerini bulsun diye (yosunlar kuvvetlenir mi ki) bitki gübresi kullandım. Toprak yok. Bakteri kültürü yok, Güneş her şeyi hallediyor.
2- Isınma oluyor tabiki, Gece 15-16 santigrat a kadar düşüyor, Gündüz evde olduğumda ise 30-35 santigratları da gördüm. Hiçbirşey yapmıyorum, suda yeteri kadar oksijen olduğu için balıklarda da yüzeyde gezinme görmedim. zaten gölgede kalan tarafa meyilli oluyor balıklar.
3- 15-20 günde bu kadar yosun oluştu bende. Hatta daha fazlaydı. Dahada hızlandırmak mümkün ama, bene doğal ortamı kopyalamaya çalıştığımı için çok da müdahale etmedim.
4- Kovayı aldığım gün yıkayıp, dinlenmiş du koydum, Balıkları direk içine attım. yalnız pipo filtremi diğer akvaryumdan almıştım.
5- 600 Litrede 3 Pipo kullandığım dönemlerde oldu. fakat burada pipo filtreden ziyade tepe filtre (üst sump) işe daha çok yarıyor. Suyu daha fazla hareketlendiriyor.
6- Canlı. onun gibi bir 5 tane daha var. Arasıra elimle midyenin yönünü çeviriyorum ki yosunlaşma tek taraflı olmasın.
Estağfurullah. Akvaryuma uygun aslında. Ama bizim bildiğimiz akvaryumlara uygun balıklar değiller bence. En azından akvaryumun 3 cephesinden içerisinin görünmemesi gerek, Balıkların sağa sola bakınmak yerine yukarıdan gelebilecek tehlikelere odaklanması bence stresi azaltıyor. Daha mutlu oluyorlar.
[QUOTE=dashboy]Yunus bey tanıtım konusunuda dağıtmak istemiyorum ama bişeyi sormadan edemiycem.Balkona koyduğunuz vakit kışın nasıl bir yol uyguluyorsunuz.Bende iş yeri için kasa aldığımız gıdaya uygun plastikten bu şekilde kasalar vardı hatta tahliye vanasıda yaparım dedi ama kışın balkonda sıkıntı olur diye korktuğum için sadece düşüncede kalmıştı bu konuda özelden veya burda bilgilenmek isteyen arkadaşlarda olabilir.Şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
Gürkan hocam, Korkmayın, bir gecede kış gelmiyor.
Su içerisinde pipo filtre ile sirkülasyon olduğu sürece sorun olmaz. Dikkat ettiyseniz hava motorları bir süre sonra ısınır, 30-40 santigrat hava basarlar suya, bu da su sıcaklığını dış ortam sıcaklığından 3-4 derece daha sıcak yapıyor.
Üstüne tepe filtre(üst sump) kullandığınızda submers (suyun içinde) olan motor da bir ısıtıcı görevi görerek maksimum verimde çalışır.(bir taşla iki kuş misali hem ısı hem sirkülasyon).
Yani Ankara kışında -10 gibi gece soğukları göz önüne alındığında su donacak içindeki balıkları da donduracak kadar buz tutamaz. gece belki 1mm ile 5mm buz tabakası olur ama sabaha kadar çözülüyor tekrardan.
Bu balıklar soğuğa karşı hassas değil, Doğal olmayan ani ısı değişimlerine karşı hassastır.
Japon Sevdası - Yeni Fotolar Sayfa 11 ve 21 de
Balkondaki plastik kasa 150 Litre
Şimdi balıklarım yeni evlerinde.(Yeni eve taşındım) Burada balkon sıkıntısı yaşıyorum. Nasıl bir çözüm bulacağım bilmiyorum ama zamanla oturur herhalde.YunusEmreYUCE 2014-09-06 23:09:03
Bu arada iyi bir bitki maşası arıyorum, 70-80 cm uzunluğunda, tavsiyesi olan var mı ?
Balkondaki plastik kasa 150 Litre
Yosun duvarı, Aslında 3 balık için gayet yeterliydi, ama taşınma dolayısıyla 10 balık koyduğum için yosunları bir hayli azalttılar. bir de bitkileri de aynı yere koyunca suda yosunlar için ihtiyaç olan hede-hödöleri bitkiler tüketti, yosun gelişimi de baya yavaşlamıştı. Bu en kötü hali. Taşınma gününde.
Yosun tutmuş filtre
Yosun tutmuş midye.
Şimdi balıklarım yeni evlerinde.(Yeni eve taşındım) Burada balkon sıkıntısı yaşıyorum. Nasıl bir çözüm bulacağım bilmiyorum ama zamanla oturur herhalde.
Bu arada iyi bir bitki maşası arıyorum, 70-80 cm uzunluğunda, tavsiyesi olan var mı ?
Japon Sevdası - Yeni Fotolar Sayfa 11 ve 21 de
Beyaz Teleskop'u Saksağanlar kapmış sanırsam, balkondaki havuzdan yok olmuş...
Beyaz Teleskop'u Saksağanlar kapmış sanırsam, balkondaki havuzdan yok olmuş...
Goldfish... Davetsiz Misafirler1-3-5-9-11-23-25-29
Mavişe eş arıyorum, Bu partide güzel birşey gelsin de bir eş bulalım ona.
Mavişe eş arıyorum, Bu partide güzel birşey gelsin de bir eş bulalım ona.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
