ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sarı06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2008 13:36
Son Ziyaret:
26 Ocak 2015 21:52
Toplam Mesaj:
125 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ALİ DUMAN
Doğum Tarihi:
23 Nisan 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Otobüs şoförü....
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
06 vatan 06 mekan varsa üç buçuk atan dar gelir ona bu vatan..JACKAL
SON 10 MESAJI
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Herkese çok teşekkür ederim.Herkes sağolsunlar değişik yorumlarda ve önerilerde bulunmuşlar bunun içinde teşekkür ederim ama dediğim gibi balıkları tekrar eve getirdiğimde sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyolardı çok hareketli ve sağlıklıydılar.Anormal bir durum olsaydı 1-2 saatte belli olurdu tahminimce çünkü bir kaç kez başka balıklarda başıma geldiğinde böyle olmuştu balık hiç hareket etmez sarhoş gibi olurdu ama benim balıkarım yaklaşık 8 saat gözümün önünde sanki hiç akvaryumdan çıkarmamışım gibi davrandılar yem atsam yerlerdi o derece ama ben yem vermedim gece abim saat 4 de kalktığında balıklar çok sağlıklılardı dedi bende 7 de kalktım ve hepsi ölü olarak gördü aradaki 3 saatte ne olursa olsun bir şey olmaz elektrikte gitmemişdi eminim ama vatozlar bir şey yaptı diyecem çok abartmış olacağım arkadaşlar benim başıma gelen bu olay çok ilginç büyük bir ihtimal saat gece 5-6 gibi azrail geldi ruhlarını teslim ettiler ne diyelim çözemedik ama balıklara çok üzülüyorum..
Saygılar,
Herkese çok teşekkür ederim.Herkes sağolsunlar değişik yorumlarda ve önerilerde bulunmuşlar bunun içinde teşekkür ederim ama dediğim gibi balıkları tekrar eve getirdiğimde sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyolardı çok hareketli ve sağlıklıydılar.Anormal bir durum olsaydı 1-2 saatte belli olurdu tahminimce çünkü bir kaç kez başka balıklarda başıma geldiğinde böyle olmuştu balık hiç hareket etmez sarhoş gibi olurdu ama benim balıkarım yaklaşık 8 saat gözümün önünde sanki hiç akvaryumdan çıkarmamışım gibi davrandılar yem atsam yerlerdi o derece ama ben yem vermedim gece abim saat 4 de kalktığında balıklar çok sağlıklılardı dedi bende 7 de kalktım ve hepsi ölü olarak gördü aradaki 3 saatte ne olursa olsun bir şey olmaz elektrikte gitmemişdi eminim ama vatozlar bir şey yaptı diyecem çok abartmış olacağım arkadaşlar benim başıma gelen bu olay çok ilginç büyük bir ihtimal saat gece 5-6 gibi azrail geldi ruhlarını teslim ettiler ne diyelim çözemedik ama balıklara çok üzülüyorum..
Saygılar,
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Erdal bey,teşekkür ederim yazınızı okudum ve dediklerinize birebir katılıyorum sizin dediğiniz gibi olmuş olabilir ama dediğim gibi benim olayım malasef anlatılmaz yaşanması gerekiyor her şey o kadar normaldi ki neden böyle bir şey olduğunu hala çözemedim yani sonuçta birer canlı bunlar ve elbet ölecekler bir gün demek ki o gün gelmiş inşallah bilmiyerek günahlarına girmemişimdir.Balıklarıma çok yazık oldu inanın.
Saygılar,
Erdal bey,teşekkür ederim yazınızı okudum ve dediklerinize birebir katılıyorum sizin dediğiniz gibi olmuş olabilir ama dediğim gibi benim olayım malasef anlatılmaz yaşanması gerekiyor her şey o kadar normaldi ki neden böyle bir şey olduğunu hala çözemedim yani sonuçta birer canlı bunlar ve elbet ölecekler bir gün demek ki o gün gelmiş inşallah bilmiyerek günahlarına girmemişimdir.Balıklarıma çok yazık oldu inanın.
Saygılar,
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Ufuk bey,teşekkür ederim.Yorumunuza saygı duyuyorum.Ama balıklar açlıktan ölmezler daha doğrusu bariz bir şekilde yani 10-15 gün aç kalan balık hastalığa yakalanıp muhakkak bir şekilde ölür.Benim durumum çok farklı ben 10 yıldır balık besliyorum ve defalarca balık götürüp getirdim bu konuda tecrübeliyim.Stresten öldüğüne hem fikirim ama bir tek benim balığım değil binlerce balığı bu şekilde mecbur cinsiyet ayırımı yapılıyor.Çok kez ben yaptım veya yaptırdım ve böyle olay çok az başıma geldi.Balıklartok olsa idi inanın daha çok sorun yaşardım,bunu denedim bir zaman ve gördüm ama benim sorunum nedir çözemedim büyük bir ihtimal stres ama ben biraz duygusal davranıyorum ve balıklarım nazardan öldü diye düşünüyorum.Olan oldu artık yeniden yavru alıp büyüteceğim ve bu balıklardan elbet bir gün yavru alacağım.Bu benim ikinci olayım ilkinde de tam balıkları damızlık boya getirdim ve askere gitmemden dolayı satmıştım ve o zamanda yavru alamamıştım,şimdide yine damızlık boya getirdik bu seferde öldüler.hakkımız demekki üçmüş üçün kez yavrudan alıp büyütecem ve bu sefer her zaman dikkatliyim ama şimdi daha dikkatli olup yapılacak işleri elli kez gözden geçirecem.hayırlısı bakalım.
Ufuk bey,teşekkür ederim.Yorumunuza saygı duyuyorum.Ama balıklar açlıktan ölmezler daha doğrusu bariz bir şekilde yani 10-15 gün aç kalan balık hastalığa yakalanıp muhakkak bir şekilde ölür.Benim durumum çok farklı ben 10 yıldır balık besliyorum ve defalarca balık götürüp getirdim bu konuda tecrübeliyim.Stresten öldüğüne hem fikirim ama bir tek benim balığım değil binlerce balığı bu şekilde mecbur cinsiyet ayırımı yapılıyor.Çok kez ben yaptım veya yaptırdım ve böyle olay çok az başıma geldi.Balıklartok olsa idi inanın daha çok sorun yaşardım,bunu denedim bir zaman ve gördüm ama benim sorunum nedir çözemedim büyük bir ihtimal stres ama ben biraz duygusal davranıyorum ve balıklarım nazardan öldü diye düşünüyorum.Olan oldu artık yeniden yavru alıp büyüteceğim ve bu balıklardan elbet bir gün yavru alacağım.Bu benim ikinci olayım ilkinde de tam balıkları damızlık boya getirdim ve askere gitmemden dolayı satmıştım ve o zamanda yavru alamamıştım,şimdide yine damızlık boya getirdik bu seferde öldüler.hakkımız demekki üçmüş üçün kez yavrudan alıp büyütecem ve bu sefer her zaman dikkatliyim ama şimdi daha dikkatli olup yapılacak işleri elli kez gözden geçirecem.hayırlısı bakalım.
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
İbrahim bey,teşekkür ederim ama gerçekten her şey çok normaldi onun üretimhanesi olduğundan o dışarı çıkamazdı ben gittim ve çok yakın yerde zaten 15-30 dakika arası kovada kalınca ölmez balık sanırsam 4-5 saatlik yola gönderenler oluyor.Bütün gelişmeler herkesin yaptığı ve normal olan şeylerdi bir türlü anlamadım büyük bir ihtimal nazar değdi diye düşünüyorum ama maddi kayıbı geçtim artık o emeklerim heba oldu ve balıklara yazık olduğu için çok üzülüyorum.. :( Saygılar
sarı06 2011-09-13 22:56:05
İbrahim bey,teşekkür ederim ama gerçekten her şey çok normaldi onun üretimhanesi olduğundan o dışarı çıkamazdı ben gittim ve çok yakın yerde zaten 15-30 dakika arası kovada kalınca ölmez balık sanırsam 4-5 saatlik yola gönderenler oluyor.Bütün gelişmeler herkesin yaptığı ve normal olan şeylerdi bir türlü anlamadım büyük bir ihtimal nazar değdi diye düşünüyorum ama maddi kayıbı geçtim artık o emeklerim heba oldu ve balıklara yazık olduğu için çok üzülüyorum.. :( Saygılar
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Umut bey,teşekkür ederim.Normalde günde 6-7 sefer azar azar beslerim ama o gün balıkları götüreceğim için sabah işe giderken her zaman kullandığım karışım yemimle yemledim bir dahada yem verilmedi ve akşam geldiğimde hepsi açtı ben yine yem atmadım ve bir gün önceden hazırlığımı yapmıştım ve hemen kovaya koyup araba ile 15 dakikalık yolculuk sonunda istediğim yere gittim ve orasıda üretimhane zaten ve orda hava motoruda bağladık ve tek tek cinsiyetlerini seçip tekrar kovaya doldurup eve geldik.Olay bu kadar normal ama hiç bir anlam veremedim.
Umut bey,teşekkür ederim.Normalde günde 6-7 sefer azar azar beslerim ama o gün balıkları götüreceğim için sabah işe giderken her zaman kullandığım karışım yemimle yemledim bir dahada yem verilmedi ve akşam geldiğimde hepsi açtı ben yine yem atmadım ve bir gün önceden hazırlığımı yapmıştım ve hemen kovaya koyup araba ile 15 dakikalık yolculuk sonunda istediğim yere gittim ve orasıda üretimhane zaten ve orda hava motoruda bağladık ve tek tek cinsiyetlerini seçip tekrar kovaya doldurup eve geldik.Olay bu kadar normal ama hiç bir anlam veremedim.
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Merhaba arkadaşlar, Başlıktada belirttiğim gibi balıklarım öldü şuanda kafayı yiyecem moralim çok bozuk yaklaşık 10 -11 aydır daha 5-10 günlükken aldım ve büyütüm bu zamana getirdiğim balıklarımı söylediğim gibi artık cinsiyet ayırımı yapmak gerektiğinden hepsini bir kovaya koyup arkadaşıma götürdüm ve o bakıp cinsiyetlerini ayırdı 2 erkek 8 dişi olarak koloniyi kurmayı planladım ama tekrar kovaya koyup eve getirdim su kendi sularıydı ben yinede aşıladım balıkları suya attım çok iyidiler rahat ve yüzüyolardı ama sabah kalktığımda bir tane bile yaşayan balık yoktu troheusların hepsini malasef kaybettim.Diğer balıklar vatoz ve makrakanta çok sağlıklılardı ve ölmemişlerdi arkadaşlar ben hiç bir şey anlamadım çok üzgünüm.11 aydır temizliklerini yemlemelerini ve ilgi alakayı eksik bırakmadan büyüttüm dekora bile ellemedim akvaryumdan hiç çıkarmadım bu çok zoruma gidiyor.Balıklarım neden öldü acaba yavrudan itibaren hiç kova kepçe görmedi bu balıklar acaba ondanmı bilmiyorum yoksa nazarmı değdi her gelen süper balık deyip durdular.Valla moralim sıfır ne yapacam bilmiyom.İlanlarada satmak için koymuştum ama sonra vazgeçmişti keşke hiç koymasaydım.Tekrardan akvaryuma devam edeceğim akvaryuma komple yıkayıp dıfır su ve yeniden dekor yapıp iç ve dış filtreleri,ısıtıcıyı çalıştırdım ve içinde şuanda sadece makrakanta ve vatoz var şu moralim bi düzelsin tekrar yavru duboisi alacam bir türlü şu balıklardan yavru alamdım ona çok üzülüyom.Neyse sizinle paylaşmak istedim.İyi günler
Saygılar, :( :(
Malasef şuanda akvaryum bomboş 3 tane cüce vatoz ve 1 tane makrakanta var.Duboisilerim yok artık allahım sen bana yardım et :(

sarı06 2011-09-13 22:35:27
Merhaba arkadaşlar, Başlıktada belirttiğim gibi balıklarım öldü şuanda kafayı yiyecem moralim çok bozuk yaklaşık 10 -11 aydır daha 5-10 günlükken aldım ve büyütüm bu zamana getirdiğim balıklarımı söylediğim gibi artık cinsiyet ayırımı yapmak gerektiğinden hepsini bir kovaya koyup arkadaşıma götürdüm ve o bakıp cinsiyetlerini ayırdı 2 erkek 8 dişi olarak koloniyi kurmayı planladım ama tekrar kovaya koyup eve getirdim su kendi sularıydı ben yinede aşıladım balıkları suya attım çok iyidiler rahat ve yüzüyolardı ama sabah kalktığımda bir tane bile yaşayan balık yoktu troheusların hepsini malasef kaybettim.Diğer balıklar vatoz ve makrakanta çok sağlıklılardı ve ölmemişlerdi arkadaşlar ben hiç bir şey anlamadım çok üzgünüm.11 aydır temizliklerini yemlemelerini ve ilgi alakayı eksik bırakmadan büyüttüm dekora bile ellemedim akvaryumdan hiç çıkarmadım bu çok zoruma gidiyor.Balıklarım neden öldü acaba yavrudan itibaren hiç kova kepçe görmedi bu balıklar acaba ondanmı bilmiyorum yoksa nazarmı değdi her gelen süper balık deyip durdular.Valla moralim sıfır ne yapacam bilmiyom.İlanlarada satmak için koymuştum ama sonra vazgeçmişti keşke hiç koymasaydım.Tekrardan akvaryuma devam edeceğim akvaryuma komple yıkayıp dıfır su ve yeniden dekor yapıp iç ve dış filtreleri,ısıtıcıyı çalıştırdım ve içinde şuanda sadece makrakanta ve vatoz var şu moralim bi düzelsin tekrar yavru duboisi alacam bir türlü şu balıklardan yavru alamdım ona çok üzülüyom.Neyse sizinle paylaşmak istedim.İyi günler
Saygılar, :( :(
Malasef şuanda akvaryum bomboş 3 tane cüce vatoz ve 1 tane makrakanta var.Duboisilerim yok artık allahım sen bana yardım et :(

Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Arkadaşlar balıkları cinsiyetlerini ayırtırdık çok kalabalık yapmayacağım 8 dişi 2 erkek nasıl sizce?
Saygılar,
Arkadaşlar balıkları cinsiyetlerini ayırtırdık çok kalabalık yapmayacağım 8 dişi 2 erkek nasıl sizce?
Saygılar,
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Konuyu taşıdılar bu foruma sağolsunlar.Balıkları yakın çekim yapınca bulanık çıkıyor fotolar nasıl yapabilirim forumda araştırdım ama çok karışık anlamadım makro çekim filan diyolar ama kısa yolu nedir çözemedim hep fotolar bulanık çıkıyor.başka bir şey çekince iyi çıkıyorda balıklar hareketli olunca iyi çıkmıyor. :D
Konuyu taşıdılar bu foruma sağolsunlar.Balıkları yakın çekim yapınca bulanık çıkıyor fotolar nasıl yapabilirim forumda araştırdım ama çok karışık anlamadım makro çekim filan diyolar ama kısa yolu nedir çözemedim hep fotolar bulanık çıkıyor.başka bir şey çekince iyi çıkıyorda balıklar hareketli olunca iyi çıkmıyor. :D
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Sefer kardeşim,çok teşekkür ederim iyi dileklerin için konuyu senin dediğin yere taşınsa iyi olur benim için sakınca yok.Yakın çekim yapmak istiyorum ama ne kadar denediysem olmadı beceremedim aslında fotoğraf konusunda iyimdir ama yapamadım makinamda güzel 14.2 megapiksel samsung pl 20 modeli ama ne denediysem iyi çekemedim.
Sefer kardeşim,çok teşekkür ederim iyi dileklerin için konuyu senin dediğin yere taşınsa iyi olur benim için sakınca yok.Yakın çekim yapmak istiyorum ama ne kadar denediysem olmadı beceremedim aslında fotoğraf konusunda iyimdir ama yapamadım makinamda güzel 14.2 megapiksel samsung pl 20 modeli ama ne denediysem iyi çekemedim.
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Teşekkür ederim, aslında akvaryumdaki balıklar 10 günlükten bu zamana beraber büyüdür tam 8 aydır o yüzden hiç kavga olmuyor sadece yem zamanı baskın olan ortaya çıkıyor.Akvaryum büyük ve kayalarda gerçekten çok büyük bu şekilde kayanın bir ucu mağara gibi olan yeri bir erkek diğer uçtaki mağara gibi olan yeride bir erkek sahiplendi bunu fark edebiliyorum.Yavrudan beridir hatta direk bu akvaryuma kusturduk balıkları bende olduklarından biraz ayırt edebiliyorum benim tahminimce 5-6 erkek 9-10 dişi var gibi duruyor ama tam bilmiyorum hiç kavga yok balıklar maşaallah diyelim çok ama çok sağlıklı ve gençler piyasadakiler 50 liraysa bunlar çok rahat 80 lira eder bu yaşta tanesine 75 veren oldu etine dolgun balıklar yemi elimde yedikleri için onlara elliye biliyorum hissediyorum bakalım bu kayalardan elimde biraz daha var.başka bir dizayne yapabilirim yada akvaryumu komple satar daha büyüğünü yaparım zaten elimde bu işler fazlası ile geliyor :D
Saygılar,
Teşekkür ederim, aslında akvaryumdaki balıklar 10 günlükten bu zamana beraber büyüdür tam 8 aydır o yüzden hiç kavga olmuyor sadece yem zamanı baskın olan ortaya çıkıyor.Akvaryum büyük ve kayalarda gerçekten çok büyük bu şekilde kayanın bir ucu mağara gibi olan yeri bir erkek diğer uçtaki mağara gibi olan yeride bir erkek sahiplendi bunu fark edebiliyorum.Yavrudan beridir hatta direk bu akvaryuma kusturduk balıkları bende olduklarından biraz ayırt edebiliyorum benim tahminimce 5-6 erkek 9-10 dişi var gibi duruyor ama tam bilmiyorum hiç kavga yok balıklar maşaallah diyelim çok ama çok sağlıklı ve gençler piyasadakiler 50 liraysa bunlar çok rahat 80 lira eder bu yaşta tanesine 75 veren oldu etine dolgun balıklar yemi elimde yedikleri için onlara elliye biliyorum hissediyorum bakalım bu kayalardan elimde biraz daha var.başka bir dizayne yapabilirim yada akvaryumu komple satar daha büyüğünü yaparım zaten elimde bu işler fazlası ile geliyor :D
Saygılar,
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
caga71,
mightymurat,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
HaydarGul,
Kınayu,
XAli,
888starz_bjPa,
Kuduoglu,
emirkagan,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
avok,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Sufisu,
sina cen,
poyrxz,
osmandbnl,
omerkaya40,
Maverickse,
JujuSeri,
R0h1rr1m,
ternapi,
Lofta,
Çağatay Tozak,
şansal,
mcakir17,
merutay,
Tallha,
Chautauqua,
TolgahanA,
Fronttoza,
Rafayel,
Erenneok,
bor31,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
