ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kaptanrere
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2023 11:14
Son Ziyaret:
16 Nisan 2024 14:26
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kürşat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kürşat
SON 4 MESAJI
Cory Ve Melek
[:)][QUOTE=ArifhbsAquatics]Siz gülmüş tebessüm etmissiniz bende gülerek selam vereyim gülmek güzeldire yeri ve zamanında
t.c ile sadece devlet kurumlarına girlir diye bir kural yok araştırınız ilgili ve çözüm amaçlıysanız Bu tip akvarist sitelerine ilgili kuruma müracat edilir ve bu giriş sağlanır ) neyse bilgi kirliğiği olamsın fake hesaplar olmasın diye daha basit yöntemlrde mevcut misal sadece cep nosu ile girmek gibi yöneci adet evet 40 lardan 12 ye düşmüş orda haklsın ben öncede kalmışım refet yalçın bırakınca zaten site dağınık profil çiziyor düzelrmi süpheliyim neden bilgi kirliliği ,ilerlemyen kendini yenilemyen güncellemyen bir site var bi başı boşluk kopukluk var anlaşamadık sizle neticede ama birbirimizi seviyeli şekilde anladık bende teşekkür ederim ....
1- Bunu açın lütfen, tam olarak gördükleriniz nedir?
2- Hatalı gördüğünüz kısımları ve neler yapılabileceğini paylaşabilirsiniz.
3- Kurallar dahilinde herkes istediği yere yazabilir; bunda sorun bukunmamakta.
4- Çözüm önerileriniz?
5- Devlet kurumu değiliz, TC girişi nasıl olacak 😊.
Diğer maddeleriniz de ilk beş madde ile bağlantılı olduğundan buradan cevap vereceğim. Bir üyemiz ‘balığım hasta’ başlığıyla konu açamayacak mı? Benzer konular var çünkü. Yaptığımız hobide karşılaştığımız şeylerin çoğu birbirine benziyor zaten. Koca bir ansiklopedi var ortada, bu anlayışla 100-200 konudan başka bir şey kalmaz. Bir üye, benzer bir konuyu üst üste açıyorsa zaten buna müdahale ediyoruz. Kişiler arası tartışmalara da müdahale ediliyor. Bununla ilgili ‘kullanılması yasak kelimeler’ filtresi tarzı bir şey mi uygulanmalı sizce? Hata var butonu zaten bu sebeple var! Biraz da üyelerimizin gördüğü sorunları yönetime iletmesi lazım. Biz zaten ‘hata’ uyarısı gelmeden de görüyoruz bir çoğunu.
Kırk kişi yok yönetimde, 12-13 kişiyiz ve herkes müsait vaktine göre ilgileniyor forumla. Yöneticiler, kıdemli akvaristler, özel üyeler ve tüm üyeler için yönetmelikler de var kurallar da.
İnsanların sosyal medya kullanma, bilgiye ulaşma be işleme şekilleri değişiyor. Forum, eskisi gibi popüler bir seviyede olmasa da üye olan herkesin karşılıklı öğrenip-öğreteceği, araştıracağı yegane bir platform olmayı sürdürmekte. İlerisi için ne olur kestirilemez ama asla çöp olmayacağı kesin.
Teşekkürler.[/QUOTE][:)][EDIT]kaptanrere,2024-04-16 11:08:22[/EDIT]
[:)][QUOTE=ArifhbsAquatics]Siz gülmüş tebessüm etmissiniz bende gülerek selam vereyim gülmek güzeldire yeri ve zamanında
t.c ile sadece devlet kurumlarına girlir diye bir kural yok araştırınız ilgili ve çözüm amaçlıysanız Bu tip akvarist sitelerine ilgili kuruma müracat edilir ve bu giriş sağlanır ) neyse bilgi kirliğiği olamsın fake hesaplar olmasın diye daha basit yöntemlrde mevcut misal sadece cep nosu ile girmek gibi yöneci adet evet 40 lardan 12 ye düşmüş orda haklsın ben öncede kalmışım refet yalçın bırakınca zaten site dağınık profil çiziyor düzelrmi süpheliyim neden bilgi kirliliği ,ilerlemyen kendini yenilemyen güncellemyen bir site var bi başı boşluk kopukluk var anlaşamadık sizle neticede ama birbirimizi seviyeli şekilde anladık bende teşekkür ederim ....
1- Bunu açın lütfen, tam olarak gördükleriniz nedir?
2- Hatalı gördüğünüz kısımları ve neler yapılabileceğini paylaşabilirsiniz.
3- Kurallar dahilinde herkes istediği yere yazabilir; bunda sorun bukunmamakta.
4- Çözüm önerileriniz?
5- Devlet kurumu değiliz, TC girişi nasıl olacak 😊.
Diğer maddeleriniz de ilk beş madde ile bağlantılı olduğundan buradan cevap vereceğim. Bir üyemiz ‘balığım hasta’ başlığıyla konu açamayacak mı? Benzer konular var çünkü. Yaptığımız hobide karşılaştığımız şeylerin çoğu birbirine benziyor zaten. Koca bir ansiklopedi var ortada, bu anlayışla 100-200 konudan başka bir şey kalmaz. Bir üye, benzer bir konuyu üst üste açıyorsa zaten buna müdahale ediyoruz. Kişiler arası tartışmalara da müdahale ediliyor. Bununla ilgili ‘kullanılması yasak kelimeler’ filtresi tarzı bir şey mi uygulanmalı sizce? Hata var butonu zaten bu sebeple var! Biraz da üyelerimizin gördüğü sorunları yönetime iletmesi lazım. Biz zaten ‘hata’ uyarısı gelmeden de görüyoruz bir çoğunu.
Kırk kişi yok yönetimde, 12-13 kişiyiz ve herkes müsait vaktine göre ilgileniyor forumla. Yöneticiler, kıdemli akvaristler, özel üyeler ve tüm üyeler için yönetmelikler de var kurallar da.
İnsanların sosyal medya kullanma, bilgiye ulaşma be işleme şekilleri değişiyor. Forum, eskisi gibi popüler bir seviyede olmasa da üye olan herkesin karşılıklı öğrenip-öğreteceği, araştıracağı yegane bir platform olmayı sürdürmekte. İlerisi için ne olur kestirilemez ama asla çöp olmayacağı kesin.
Teşekkürler.[/QUOTE][:)][EDIT]kaptanrere,2024-04-16 11:08:22[/EDIT]
Cory Ve Melek
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Bir şarkı vardı, 90’lı yıllarda; ‘bir değil, iki değil, mahvettin’! Evet bir değil, on değil bu kaçıncı uyarı? Sürekli aynı konuları açıp durmaktan bıkmadınız, vallahi ben silip durmaktan, uyarı vermekten bıktım! İnanın aklım-mantığım almıyor! Neden? Bu inat niye? Dert nedir? Bir kaç dakikalık arama ile rahatça cevap bulabileceğiniz, sonuca çok kolay ulaşabileceğiniz onlarca soru sordunuz ve içerikleri neredeyse aynı! Size cevap veren arkadaşlara da ayıp ediyorsunuz! [/QUOTE]
Nedenleri yazıyım yönetici nickiniz var bilinçli olarak büyük yazdım
1)SİTEDE YÖNETİMSEL ZAFİYETLER VAR
2)SİTEDE TEKNİKSEL VE YAZILIMSAL SORUNLAR VAR
3)13 YAŞINDAKİ ÇOÇUKTA ,60 YAŞINDA OLUPTA 13 YAŞ ZEKASINA SAHİP KİŞİLER DE HER ALANA FUTURSUZCA YAZABİLİYOR BUNADADA KLAVYEDE
ÖZGÜRLÜK DİYORUZ ???
4)ÇÖZÜM ÜRETEN YOK ,AKIL VEREN ÇOK
5)ÜYELİK GİRİŞİ AISLSIZ KİŞİLERLE FAKE HESAPLARLA ŞİŞMİŞ NEDEN TC GİRİŞİ YOK ?
6)DAHA YAZARIMDA ANLAMI YOK DİYE DÜŞÜĞNUYORUM
7)KISACA SONUÇ SİTEDE CİDDİ DEĞİŞİKLİKLER ŞART TC İLE GİRİŞ GETİRLMESİ ,KONU AÇILMASI VAR OLAN KONULARIN TEKRAR AÇILMAMSINI ÖNLEYEN YAZILIM YÜKLENMESİ GİBİ ,,, KİŞİLER ARASI BİR SÜRE SONRA BÜYÜYEN SORUNLARA İZİN VERİLMEYECEK ŞEKİLDE YAZILIM YÜKLENMESİ GİBİ GİBİ ,,,40 ADET YÖNETİCİ NİYE VAR ONUDA ANLAMAK MANASIZ BU YÖNETİCİ KİŞLER BU SİTEDE NE İŞ YAPAR ?BELLİ DEĞİL BUNLARIN DEĞİŞMESİ LAZIM AKVARUM COMA YÖNETMELİK GETİRLMESİ GEREKİR ,,,ŞU ANKİ SİSTEMLE NE HOBİNİN GELİŞMESİNE NE FAYDASI VAR NEDE KİŞLERİN HOBİDE GELİŞMESİNE ,,, YANİ ŞU ANKİ KAFALARLA ZİHNİYETLE ANCAK İNTERNET ALEMİNDE ÇÖP OLARAK ZAMAN İÇİNDE YERİNE ALIR DİYE DÜŞÜNYORUM,,,, BU ARADA SİZE ŞAHSINIZA YAZMADIM EMEK VEREN KİM VARSA SÖZÜMÜZ YOKTUR ....
[EDIT]kaptanrere,2024-04-15 14:19:50[/EDIT]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Bir şarkı vardı, 90’lı yıllarda; ‘bir değil, iki değil, mahvettin’! Evet bir değil, on değil bu kaçıncı uyarı? Sürekli aynı konuları açıp durmaktan bıkmadınız, vallahi ben silip durmaktan, uyarı vermekten bıktım! İnanın aklım-mantığım almıyor! Neden? Bu inat niye? Dert nedir? Bir kaç dakikalık arama ile rahatça cevap bulabileceğiniz, sonuca çok kolay ulaşabileceğiniz onlarca soru sordunuz ve içerikleri neredeyse aynı! Size cevap veren arkadaşlara da ayıp ediyorsunuz! [/QUOTE]
Nedenleri yazıyım yönetici nickiniz var bilinçli olarak büyük yazdım
1)SİTEDE YÖNETİMSEL ZAFİYETLER VAR
2)SİTEDE TEKNİKSEL VE YAZILIMSAL SORUNLAR VAR
3)13 YAŞINDAKİ ÇOÇUKTA ,60 YAŞINDA OLUPTA 13 YAŞ ZEKASINA SAHİP KİŞİLER DE HER ALANA FUTURSUZCA YAZABİLİYOR BUNADADA KLAVYEDE
ÖZGÜRLÜK DİYORUZ ???
4)ÇÖZÜM ÜRETEN YOK ,AKIL VEREN ÇOK
5)ÜYELİK GİRİŞİ AISLSIZ KİŞİLERLE FAKE HESAPLARLA ŞİŞMİŞ NEDEN TC GİRİŞİ YOK ?
6)DAHA YAZARIMDA ANLAMI YOK DİYE DÜŞÜĞNUYORUM
7)KISACA SONUÇ SİTEDE CİDDİ DEĞİŞİKLİKLER ŞART TC İLE GİRİŞ GETİRLMESİ ,KONU AÇILMASI VAR OLAN KONULARIN TEKRAR AÇILMAMSINI ÖNLEYEN YAZILIM YÜKLENMESİ GİBİ ,,, KİŞİLER ARASI BİR SÜRE SONRA BÜYÜYEN SORUNLARA İZİN VERİLMEYECEK ŞEKİLDE YAZILIM YÜKLENMESİ GİBİ GİBİ ,,,40 ADET YÖNETİCİ NİYE VAR ONUDA ANLAMAK MANASIZ BU YÖNETİCİ KİŞLER BU SİTEDE NE İŞ YAPAR ?BELLİ DEĞİL BUNLARIN DEĞİŞMESİ LAZIM AKVARUM COMA YÖNETMELİK GETİRLMESİ GEREKİR ,,,ŞU ANKİ SİSTEMLE NE HOBİNİN GELİŞMESİNE NE FAYDASI VAR NEDE KİŞLERİN HOBİDE GELİŞMESİNE ,,, YANİ ŞU ANKİ KAFALARLA ZİHNİYETLE ANCAK İNTERNET ALEMİNDE ÇÖP OLARAK ZAMAN İÇİNDE YERİNE ALIR DİYE DÜŞÜNYORUM,,,, BU ARADA SİZE ŞAHSINIZA YAZMADIM EMEK VEREN KİM VARSA SÖZÜMÜZ YOKTUR ....
[EDIT]kaptanrere,2024-04-15 14:19:50[/EDIT]
Yeni Akvaryum
[QUOTE=Uzeyir199]
Abi Azerbaycandan yazıyorum burada hagen kum bulmak zor, onun için dere kumu yazdım
Melek türünü sormak için yazmıştım, onu listeden çıkardım, danio + tetra yapmak istiyorum açıkçası, glofish de yapabilirmiyim ?
Şelale filtre de çok pahalı diğerlerinden, bulabilirsem öyle yaparım, iç filtre olmaz mı hiç ? Hava motoru da gerekmez böylelikle. Evde bakıcam hava motoru çok fazla ses yapıyor dediler[/QUOTE]
Üzeyir kardeşim
İç filtre tabiykide olur ama akıntı yapar sürekli eline sokucan temizlemesi için bulabilsen askı filtre (şelale )al derim melek zaten olmaz diğer yazdıkların olur suyunu akvaryuma koyduktan sonra 1 hafta filtre min 3 gün açık kalsın canlları min 3 günyada 1 hafta sonra koyarsın aksi halde kısa sürede ölebilirler hava motoru gereksiz ,,,,,su üstünde hareket olsun kafi oksijen suda dalgalnmayla olur
[QUOTE=Uzeyir199]
Abi Azerbaycandan yazıyorum burada hagen kum bulmak zor, onun için dere kumu yazdım
Melek türünü sormak için yazmıştım, onu listeden çıkardım, danio + tetra yapmak istiyorum açıkçası, glofish de yapabilirmiyim ?
Şelale filtre de çok pahalı diğerlerinden, bulabilirsem öyle yaparım, iç filtre olmaz mı hiç ? Hava motoru da gerekmez böylelikle. Evde bakıcam hava motoru çok fazla ses yapıyor dediler[/QUOTE]
Üzeyir kardeşim
İç filtre tabiykide olur ama akıntı yapar sürekli eline sokucan temizlemesi için bulabilsen askı filtre (şelale )al derim melek zaten olmaz diğer yazdıkların olur suyunu akvaryuma koyduktan sonra 1 hafta filtre min 3 gün açık kalsın canlları min 3 günyada 1 hafta sonra koyarsın aksi halde kısa sürede ölebilirler hava motoru gereksiz ,,,,,su üstünde hareket olsun kafi oksijen suda dalgalnmayla olur
Yeni Akvaryum
Merhba
1)Hacim çok ytersiz ?
2)Iısıtcı 25 watt yeterli 50 watt olsada olur
3)Led floresan öneririm ,,,illaki led mödüle gerek yok
4) Dere kumu sorun çıkarır pisliği tozu v.s (orjinal olması kaydıyla hagen kum öneririm sahtesi çok )
5)40 litrede melek olmaz eziyet edersin ,,,canlı doğuran yada tetra türleri zebra danioda olur 3-4 cm boyut için en fazla 10 adet bakabilrisin başka tür sorun olur ..
6)2 filtredende uzak dur yılların tecrübesiyle yazıyorum al askı filtre (şelale filtre ) rahat et başka bir filtre alama gerek yok alıcağın filtre en az 300 litre su çevirmeli zamanla tüm filtrelerde debi düşer filtre bakımı belli aralarla yapıcaksın
Merhba
1)Hacim çok ytersiz ?
2)Iısıtcı 25 watt yeterli 50 watt olsada olur
3)Led floresan öneririm ,,,illaki led mödüle gerek yok
4) Dere kumu sorun çıkarır pisliği tozu v.s (orjinal olması kaydıyla hagen kum öneririm sahtesi çok )
5)40 litrede melek olmaz eziyet edersin ,,,canlı doğuran yada tetra türleri zebra danioda olur 3-4 cm boyut için en fazla 10 adet bakabilrisin başka tür sorun olur ..
6)2 filtredende uzak dur yılların tecrübesiyle yazıyorum al askı filtre (şelale filtre ) rahat et başka bir filtre alama gerek yok alıcağın filtre en az 300 litre su çevirmeli zamanla tüm filtrelerde debi düşer filtre bakımı belli aralarla yapıcaksın
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
