ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
UmitYilmaz
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2697
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2018 10:23
Son Ziyaret:
28 Temmuz 2023 17:59
Toplam Mesaj:
886 [0.32 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ümit Yılmaz
Doğum Tarihi:
25 Şubat 1983
Yaş:
43
İl:
Samsun
Meslek:
Pazarlama
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Düşmanın en büyük hilesi, dostluğudur...
SON 10 MESAJI
Akvaryumuma Ne Yapmam Gerekiyor
Melek balıklarınız biraz daha büyüdüklerinde sorun çıkartacaktır. Çöpçülerin sayısını 6 adete tamamlarsanız balıklarınız için iyi olur. Çöpçüler sürü halinde yaşayan bir tür. Akvaryumun litresinide belirtirseniz daha sağlıklı yorumlar gelebilir. Bitki olarak anubiasınız zaten mevcut köşelerede amazon eklerseniz daha güzel bir görünüm oluşturacağını düşünüyorum. [:nazar:]
Melek balıklarınız biraz daha büyüdüklerinde sorun çıkartacaktır. Çöpçülerin sayısını 6 adete tamamlarsanız balıklarınız için iyi olur. Çöpçüler sürü halinde yaşayan bir tür. Akvaryumun litresinide belirtirseniz daha sağlıklı yorumlar gelebilir. Bitki olarak anubiasınız zaten mevcut köşelerede amazon eklerseniz daha güzel bir görünüm oluşturacağını düşünüyorum. [:nazar:]
Akvaryumum Ve Kocaman Orandalar
Bence balıklarınız ithal balıktı. Hiçbir yerli üreticinin elinde o balıklar o boya ulaşmaz. Çoktan satılmış olurlar. Yerli olupta o boya ulaşan balık bildiğin sazan olur. Böyle kolay ölmezler. Çeşme suyuna koy yine ölmez o boyda japon. Demem o ki her denilene inanmayınız. Üzücüdür ki ithal balıkları biz yaşatamıyoruz ben ne zaman ithal balık alsam er yada geç bir şekilde ölüyorlar. Ama yerli balıklar gerçekten çelik kadar dayanıklılar.çok geçmiş olsun dostum.
Bence balıklarınız ithal balıktı. Hiçbir yerli üreticinin elinde o balıklar o boya ulaşmaz. Çoktan satılmış olurlar. Yerli olupta o boya ulaşan balık bildiğin sazan olur. Böyle kolay ölmezler. Çeşme suyuna koy yine ölmez o boyda japon. Demem o ki her denilene inanmayınız. Üzücüdür ki ithal balıkları biz yaşatamıyoruz ben ne zaman ithal balık alsam er yada geç bir şekilde ölüyorlar. Ama yerli balıklar gerçekten çelik kadar dayanıklılar.çok geçmiş olsun dostum.
Akvaryumum Ve Kocaman Orandalar
Berkay bey akvaryuma şuan müdahale yapmayın. Kuru yem yada bezelye ıspanak vs gibi. Karnına temasta bulunmayın. 5-6 saat hatta yarın sabaha kadar sadece gözlemleyin. Normale dönmez ise hava kesesinde sorun olmuştur. Dönerse zaten bizimdir. İnşallah aşırı yem kaynaklı bir durumdur. Çok geçmiş olsun.
Berkay bey akvaryuma şuan müdahale yapmayın. Kuru yem yada bezelye ıspanak vs gibi. Karnına temasta bulunmayın. 5-6 saat hatta yarın sabaha kadar sadece gözlemleyin. Normale dönmez ise hava kesesinde sorun olmuştur. Dönerse zaten bizimdir. İnşallah aşırı yem kaynaklı bir durumdur. Çok geçmiş olsun.
Ternapi Medaka Pondları
[QUOTE=Cem Altay]
Hoş geldin 😊[/QUOTE]
Hoş gördük abi. Sizleri görmek ne kadar güzel [:3] saygılar sevgiler. Hiç kopmamışsınız. Utandım şimdi [:$]
[QUOTE=Cem Altay]
Hoş geldin 😊[/QUOTE]
Hoş gördük abi. Sizleri görmek ne kadar güzel [:3] saygılar sevgiler. Hiç kopmamışsınız. Utandım şimdi [:$]
Ternapi Medaka Pondları
Yaşlandım emekli oldum. İkramiyemi aldım bir ordayım bir burdayım. Eskisi kadar aktif olmasada buralarda olacağım bir sekilde kanki[;)] bende özledim sizleri çok çok [:3]
Özelden yazarım değerli akvarist arkadasların basını sisirmeyelim [;)]
Yaşlandım emekli oldum. İkramiyemi aldım bir ordayım bir burdayım. Eskisi kadar aktif olmasada buralarda olacağım bir sekilde kanki[;)] bende özledim sizleri çok çok [:3]
Özelden yazarım değerli akvarist arkadasların basını sisirmeyelim [;)]
Akvaryumun Çok Kötü
Dostum benim gözüme çarpan ilk şey ısıtıcı. Çok büyük akvaryumun için 50w ısıtıcı ile değiştirmelisin. Daha sonra arka fon olmadığı için kablolar felan cirkin gözüküyor. Mavi fon iyidir. Orta boy bir pipo ve düzenli su değişimi ile filtrelemeyi halledersin. Elodea ları budayıp ekersen daha hoş görünebilir. Ama yinede yetersiz bitkilendirme. Yavruluk veya rafya kullanmayacaksan lepisteslerin doğacak yavrularının saklanması için kesinlikle arttırılmalı. Çöpçüler için arkadaşlar gerekli. Ufak masraflar ve kücük dounuşlar ile harika görsellikte bir akvaryuma kavusabilirsiniz bence. İyi keyifler
[EDIT]UmitYilmaz,2022-11-08 02:03:43[/EDIT]
Dostum benim gözüme çarpan ilk şey ısıtıcı. Çok büyük akvaryumun için 50w ısıtıcı ile değiştirmelisin. Daha sonra arka fon olmadığı için kablolar felan cirkin gözüküyor. Mavi fon iyidir. Orta boy bir pipo ve düzenli su değişimi ile filtrelemeyi halledersin. Elodea ları budayıp ekersen daha hoş görünebilir. Ama yinede yetersiz bitkilendirme. Yavruluk veya rafya kullanmayacaksan lepisteslerin doğacak yavrularının saklanması için kesinlikle arttırılmalı. Çöpçüler için arkadaşlar gerekli. Ufak masraflar ve kücük dounuşlar ile harika görsellikte bir akvaryuma kavusabilirsiniz bence. İyi keyifler
[EDIT]UmitYilmaz,2022-11-08 02:03:43[/EDIT]
Ternapi Medaka Pondları
[QUOTE=ternapi]Kasımın ilk günü güneşli geçiyor. Tabii ki buna en çok sevinenler, güneşe tapan şapşik medakalar oldu[:D]
Yeni pondda keyifler yerinde şükür[:3] Najas ve Hydrocotyle leucocephala işgale kalkmış haldeler[:devil:] ve bundan zerre şikayetimiz yok[:3][:nazar:]
Video: [URL]https://www.instagram.com/reel/CkaywS6DZis/?igshid=YmMyMTA2M2Y=[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/011120221600241.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Kanka ne ettin ya 🥰 hay maşşallah. Yapıyorsun bu sporu. Elini neye değdirsen altın oluyor. Selamlar
[QUOTE=ternapi]Kasımın ilk günü güneşli geçiyor. Tabii ki buna en çok sevinenler, güneşe tapan şapşik medakalar oldu[:D]
Yeni pondda keyifler yerinde şükür[:3] Najas ve Hydrocotyle leucocephala işgale kalkmış haldeler[:devil:] ve bundan zerre şikayetimiz yok[:3][:nazar:]
Video: [URL]https://www.instagram.com/reel/CkaywS6DZis/?igshid=YmMyMTA2M2Y=[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/011120221600241.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Kanka ne ettin ya 🥰 hay maşşallah. Yapıyorsun bu sporu. Elini neye değdirsen altın oluyor. Selamlar
Sheyda'nın Minik Karides Dünyası:)
Hocam fanusta canlı beslenmez. Şaşı olurlar şaşııı. Hem filtrende yok. Hemen dış filtre alıp elyaf, biyolojik sünger, seramik, substrat ne bulursan dolduruyorsun yoksa bakteri kültürün olmaz mekanik temizlik zaten hak getire. O tepedeki salvinialar olmamış hiç. Buhar camı kestirip koyman gerekiyor. Ayrıca modül ledin ve co2 olmadığı içinde bitkilerin fotosentez yapmıyo ve gelişmiyor. Zaten karideslerin mutsuzluğunu bacaklarından görmemek için kör olmak lazım. [:)]
Tek kelimeyle muhteşem olmuş[;)]
Tamamen doğal olarak dönebilen bir sistem ispatı ile karşımızda duruyor. Kalıplaşmış önerileri bir kenara bırakıp somut olarak gördüklerimiz asıl tecrübelerimizdir. Bu arada bayağıdır yoktum. Ateş alıp gidiyorum[:)))] saygılar sevgiler herkese.
Hocam fanusta canlı beslenmez. Şaşı olurlar şaşııı. Hem filtrende yok. Hemen dış filtre alıp elyaf, biyolojik sünger, seramik, substrat ne bulursan dolduruyorsun yoksa bakteri kültürün olmaz mekanik temizlik zaten hak getire. O tepedeki salvinialar olmamış hiç. Buhar camı kestirip koyman gerekiyor. Ayrıca modül ledin ve co2 olmadığı içinde bitkilerin fotosentez yapmıyo ve gelişmiyor. Zaten karideslerin mutsuzluğunu bacaklarından görmemek için kör olmak lazım. [:)]
Tek kelimeyle muhteşem olmuş[;)]
Tamamen doğal olarak dönebilen bir sistem ispatı ile karşımızda duruyor. Kalıplaşmış önerileri bir kenara bırakıp somut olarak gördüklerimiz asıl tecrübelerimizdir. Bu arada bayağıdır yoktum. Ateş alıp gidiyorum[:)))] saygılar sevgiler herkese.
Ceyhun's
[QUOTE=ceyh]
E aşkolsun, bunca zaman sonra sana kavuş, sen beni hilekarlıkla suçla. [:(][/QUOTE]
[:'(] haklısın patron. Başa dönelim o zaman. Evet ceyhun tavlayı al gel ve benim kafamda parçala. (Şimdide vahşilikle şaptın deme ) [:$]
[QUOTE=ceyh]
E aşkolsun, bunca zaman sonra sana kavuş, sen beni hilekarlıkla suçla. [:(][/QUOTE]
[:'(] haklısın patron. Başa dönelim o zaman. Evet ceyhun tavlayı al gel ve benim kafamda parçala. (Şimdide vahşilikle şaptın deme ) [:$]
Ceyhun's
[QUOTE=ternapi]
Ümiitttt [:O][3)] bu ne hoş süprüüzz, hoş geldin [:3]
Hemen Şeyda hacımın çeyizlik kristallerini çıkarayım şuradan (_)? [:D]
İyi olmana çok sevindim, bizler de fena değiliz şükür, sadece sıkıyönetimden sıkıldık [:/] yeni tank hayırlı olsun, görürüz dimi[:?][:3][/QUOTE]
Hb kankicim iyi dileklerin için cok tşk ederim. Neriteler yaşıyormu en cok onu mrk ediyorum [:3] tankı ilk vakit bulduğumda tanıtcam [;)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Teşekkürler Kardeşim aynen bizde Corona olmadık daha olana da rastlamadık [:)] [:iyi:]
Yeni balıkların hayırlı olsun güle güle bak [:iyi:] [:nazar:] Duboisi bakıyorsan en baştan birlikte büyümeleri için güzel bir koloni olacak sayıda alsaydın bir eme yarasın yani baktığın [:)]
3-4 Duboisiye baktığına değmez [:(]
Ben kendim balık alırken
25 - 50 - 75 - 100 katları giderim genelde [8)][/QUOTE]
Selam ağamm 20 adet 3-4 cm demiştim. 20yi göZden kacirdin sanırım 🥳 cinsiyetlerini ayırabildiğim zaman bol dişili bir koloniye cevircem onları troplardaki engin tecrübenden fayladanacağıma emin olabilirsin cok basını ağrıtacam ilerleyen günlerde [;)]
[QUOTE=erdalakçay]
Sıkıntı yok Ümit [:)] Arada bir ses ver ... Hep kayıplardasın ..[:lol:][/QUOTE]
Aman olmasın yakışıklı. Cok sık olmasada burda olacağım inş. Bol bom kahve hüpletiriz [;)]
[QUOTE=Sheyda27]
Ümit hoşgeldin ne iyi ettin geldin özlemiştik seni[:3]
Yeni tank hayırlı olsun,bu kadar fazla kaybolma buralardan yahu[;)]
[/QUOTE]
Tşk ederim hocam. Bende sizleri özledim. Msjlarınızı görünce cok duygulandım gerçekten[:3] şimdi kendime kızıyorum bu güzel insanlardan nasıl bu kadar ayrı kaldım diye [:(((]
[QUOTE=ceyh][:((]Oturdum ben. [:((][/QUOTE]
Boş boş oturma kanka tavlayıda al öyle oturalım he bide boş fincan rica ediciğimm zar mar tutarsın sen.[:devil:]
[QUOTE=ternapi]
Ümiitttt [:O][3)] bu ne hoş süprüüzz, hoş geldin [:3]
Hemen Şeyda hacımın çeyizlik kristallerini çıkarayım şuradan (_)? [:D]
İyi olmana çok sevindim, bizler de fena değiliz şükür, sadece sıkıyönetimden sıkıldık [:/] yeni tank hayırlı olsun, görürüz dimi[:?][:3][/QUOTE]
Hb kankicim iyi dileklerin için cok tşk ederim. Neriteler yaşıyormu en cok onu mrk ediyorum [:3] tankı ilk vakit bulduğumda tanıtcam [;)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Teşekkürler Kardeşim aynen bizde Corona olmadık daha olana da rastlamadık [:)] [:iyi:]
Yeni balıkların hayırlı olsun güle güle bak [:iyi:] [:nazar:] Duboisi bakıyorsan en baştan birlikte büyümeleri için güzel bir koloni olacak sayıda alsaydın bir eme yarasın yani baktığın [:)]
3-4 Duboisiye baktığına değmez [:(]
Ben kendim balık alırken
25 - 50 - 75 - 100 katları giderim genelde [8)][/QUOTE]
Selam ağamm 20 adet 3-4 cm demiştim. 20yi göZden kacirdin sanırım 🥳 cinsiyetlerini ayırabildiğim zaman bol dişili bir koloniye cevircem onları troplardaki engin tecrübenden fayladanacağıma emin olabilirsin cok basını ağrıtacam ilerleyen günlerde [;)]
[QUOTE=erdalakçay]
Sıkıntı yok Ümit [:)] Arada bir ses ver ... Hep kayıplardasın ..[:lol:][/QUOTE]
Aman olmasın yakışıklı. Cok sık olmasada burda olacağım inş. Bol bom kahve hüpletiriz [;)]
[QUOTE=Sheyda27]
Ümit hoşgeldin ne iyi ettin geldin özlemiştik seni[:3]
Yeni tank hayırlı olsun,bu kadar fazla kaybolma buralardan yahu[;)]
[/QUOTE]
Tşk ederim hocam. Bende sizleri özledim. Msjlarınızı görünce cok duygulandım gerçekten[:3] şimdi kendime kızıyorum bu güzel insanlardan nasıl bu kadar ayrı kaldım diye [:(((]
[QUOTE=ceyh][:((]Oturdum ben. [:((][/QUOTE]
Boş boş oturma kanka tavlayıda al öyle oturalım he bide boş fincan rica ediciğimm zar mar tutarsın sen.[:devil:]
SON MESAJLAR
- L144 Karın Şişmesi akvarist10UR, 19:03
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun JujuSeri, 18:19
Canlı Doğuranlar - Yeni Bir Kurulum ogurcay, 18:12
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulumum 2. Ayını Tamamladı Sizce Nasıl? ogurcay, 18:11
Akvaryum Tanıtımı - 55 Litre Caridina Akvaryumu – Baştan Sona Kurulum Django, 17:47
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum Killicory, 15:33
Yeni Üye Forumu - Ankara Akvaryumcu Öneri EmiirKaan, 15:16
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Mercimeği Üretimi MasterChiefHakan, 15:08
Bitki Akvaryumları Genel - İlk Defa Lapistes Besliyorum aquaticathearmi, 13:24
Yeni Üye Forumu - Karides İçin Canlı Yem Olur Mu? TuRKeR, 13:16
Omurgasızlar - Yosun Sorunu aquaticathearmi, 13:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Balık Ölümleri aquaticathearmi, 12:48
Yeni Üye Forumu - Axolotl Tedavi cmoakcay, 12:36
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Canlı Nedir? MasterChiefHakan, 11:51
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Esp Tabanlı Akıllı Işık Ve Sıcaklık Ölçüm Sistemi NightWist, 11:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yeni Akvaryum Kurulumu yderinn, 11:12
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Ciklette Keşfedilen Yeni Bir Tür Parazit Orhan76, 10:45
Makaleler ve Tercümeler - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu MrAnason, 08:59
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum Cyber_Scout, 00:17
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Astronotların Cinsiyeti Resimli fffurkan9, 23:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi LeafyAqua, 18:24
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 17:14
Akvaryum Tanıtımı - Doğada Koi Balığı Yaşar Mı? Neothauma, 15:52
Yeni Üye Forumu - Türkiye Lepistes Evi serkancilek, 14:48
Akvaryum Dünyasından Haberler - Balığımdaki Apseler EmiirKaan, 10:40
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bir Hastalık Mı MasterChiefHakan, 10:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Cüce Vatozda Yumurta? Cyber_Scout, 09:33
Kedi Balıkları Forumu - Mıknatısla Artemia Ayırma MertSoyumert, 08:14
Malzemeler ve Yemler Forumu - 117 Litre Basit Bitkili Ve Tetra Akvaryumu Hsrt, 06:25
Akvaryum Tanıtımı - Green Terror Cinsiyet Ayrımı ve Ağız Kavgası mareq, 01:27
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Aynı Varyetenin Çifti Mi mareq, 01:08
Cinsiyet ve Tür Belirleme - sera super peat torf √olkaπ, 21:02
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Bir Tür Lepistes pianoƒish, 19:24
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Flowerhorn Alımı LeafyAqua, 17:23
Orta ve Kuzey Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Nasıl DY1903, 17:07
Yeni Üye Forumu - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 16:35
Güney Amerikan Cichlidleri - Astronot Ve Çöpçü fffurkan9, 15:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme LeafyAqua, 14:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yerli Sularda A. Mento Bulduk Killicory, 13:44
Diğer Tatlı Su Canlıları - Axolotllarim Kargodan Geldi mmiracm, 13:20
Yeni Üye Forumu - Atakan Petshop Güvenilir Mi? Goldfish2000, 13:10
Yeni Üye Forumu - 117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı Me0, 10:40
Yeni Üye Forumu - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ Jotunheim, 09:16
Forum ve Site Hakkında - Su Arıtma Cihazı Hk Oozer3466, 08:54
Akvaryum Bilimi - İmparator Tetra Sürekli Neonları Kovalıyor Srknatmn, 06:40
Amerikan Tetraları - İç Parazit Tedavisi Fatih_hakankaan, 00:55
Hastalıklar ve İlaçlar - Tanecikler Cyber_Scout, 00:52
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Channa Pulchra Yemleme Hakkında bor31, 00:34
Labirentliler - Nano Jungle Kaan Frt, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Balığım Dropsy Mi Cyber_Scout, 22:22
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Helena Salyangozu -samsun orcrist 19:13
- Satılık Akvaryumlar (390l Ve 123l) Ve Malzemeler Deathgrip 19:04
- Channa Aurantimaculata (32cm), Bitki, Nerite Snail Deathgrip 19:04
- Akvaryum Malzemeleri Blackpearl34 18:33
- Rainbow Çift Ve Severum Erkek aires 18:12
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 17:56
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:47
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:44
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:44
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:44
- Exel , Ramshorm , Bitki , Karides CevdetSERBEST 17:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 17:34
- Moss Teli CevdetSERBEST 17:34
- Acil Satılık Tetra Ex 600 Plus Dış Filtre Legionsgamer 17:15
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 16:51
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 16:51
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 16:33
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 16:33
- Anubias. Tek Fiyat 400₺ (nana 200₺) propecia 16:33
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 16:25
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:22
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:22
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:22
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:22
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:22
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:37
- Mikrokurt Kültürü(artemia Eşdeğeri) Sınırsız Yem Kaangzkr 15:37
- Sessiliflora(20 Dal),gül 6 Dal,moss Çeşitli Sarım Kaangzkr 15:37
- Eski Sarım Mosslar 5x5 Cm Sarılı Kaangzkr 15:37
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 15:14
- Sadece Takas Selçuks 14:53
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 14:20
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 14:08
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 13:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 13:32
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 13:29
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 13:29
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 13:05
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 13:05
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 13:05
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 12:59
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 12:59
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 12:59
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 12:40
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 12:23
- Karides Akvaryumu Aranıyor harunf 12:17
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 12:06
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 12:06
- Özel Tür Lepistes Çeşitleri Faruk57 12:03
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 11:54
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
deriinmavi,
hasancn,
hakanmorcicek,
mightymurat,
osmandbnl,
EKAR,
Öğretmen Ali,
aktugsedat,
Hoppala,
Sfenks111,
Ahmet Said,
TonyMcLegend,
rccol,
fikret43,
umutak,
cassiopeiar,
şansal,
ngerekli,
sina cen,
akvarist10UR,
kerimkoz,
ulutasatilla,
vlkncglr,
MurathanM,
bawyerank,
darkaura,
Tortuga7,
orcrist,
Goldfish2000,
reprise,
Levent balık,
Canerkartal,
aredhelrim,
JujuSeri,
Hakanm_,
Django,
BurakBozkurt10,
emree06,
Osmanosman06,
AtlasPoyraz,
SMYurtsever,
Jotunheim,
Deathgrip,
ballantines,
emirkagan,
yeekim,
Yece,
Aquarist101,
artgy,
Piranhabull06,
aycan kurt,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

