ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eneskander
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2018 15:22
Son Ziyaret:
31 Ekim 2020 16:05
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes kander
Doğum Tarihi:
27 Ocak 1995
Yaş:
31
İl:
Bursa
Meslek:
Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
400 litre bitkili low tech akvaryum
SON 10 MESAJI
Bitkili Nano Lowtech Mi Discus Mu?
Herkese merhaba. Yaklaşık 1 senelik bir aradan sonra dayanamayıp tekrar bu hobiyi icra etmeyi düşünüyorum ancak türde kararsızım. Daha önce kısa kısa bitkili canlı doğuran malawi türleri ile tecrübelerim var. Normalde büyük ve bitkili karışık tür akvaryumlar ilgi alanımda ancak discus türüne de hayranım fakat kafamda soru işaretleri var. Discus türünü melek neon gibi türlerle görüyorum. Eğer bu türlerle karıştırılırsa discus için ihtiyaç olan sık su değişimlerini yapmaya gerek var mıdır? 100 50 Böyle bir akvaryumdan verim alabilir miyim? İlk etapta sadece seyir akvaryumu düşünüyorum. Yaklaşık 300 400 litre arası akvaryumlarda herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?[:O][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/180420181131311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150220181529561.jpg[/IMG] daha önceki tecrübelerimden bir kaçı
Herkese merhaba. Yaklaşık 1 senelik bir aradan sonra dayanamayıp tekrar bu hobiyi icra etmeyi düşünüyorum ancak türde kararsızım. Daha önce kısa kısa bitkili canlı doğuran malawi türleri ile tecrübelerim var. Normalde büyük ve bitkili karışık tür akvaryumlar ilgi alanımda ancak discus türüne de hayranım fakat kafamda soru işaretleri var. Discus türünü melek neon gibi türlerle görüyorum. Eğer bu türlerle karıştırılırsa discus için ihtiyaç olan sık su değişimlerini yapmaya gerek var mıdır? 100 50 Böyle bir akvaryumdan verim alabilir miyim? İlk etapta sadece seyir akvaryumu düşünüyorum. Yaklaşık 300 400 litre arası akvaryumlarda herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?[:O][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/180420181131311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150220181529561.jpg[/IMG] daha önceki tecrübelerimden bir kaçı
Bu Salyangozun Türü Nedir İstilacı Mıdır?
Dalga mı geçiyorsunuz? Bildiğim alakası yok ramshornla ve dediğiniz gibi değil eşeyli ürüyorlar diye biliyorum
Dalga mı geçiyorsunuz? Bildiğim alakası yok ramshornla ve dediğiniz gibi değil eşeyli ürüyorlar diye biliyorum
Bu Salyangozun Türü Nedir İstilacı Mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/291120181405041.jpg[/IMG]
Rdsimdeki salyangozun türü adi salyangoz mudur? Eğer aşırı çoğalma durumu olursa nasıl karşı önlem alabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/291120181405041.jpg[/IMG]
Rdsimdeki salyangozun türü adi salyangoz mudur? Eğer aşırı çoğalma durumu olursa nasıl karşı önlem alabilirim?
400 Litre Sumplu Low Tech Bitkili Karışık Akvayum
[:)][:)][:)][:)]Ölçüler:100x60x65h
Canlı Türleri:2 adet plati/ 5 adet neon tetra/ yerli karışık tür lepistesler/ l144 cüce vatoz
Bitki türleri: tam bilmiyorum isimlerini unuttum bilen varsa tekrar bildirebilir
Tankın Yaşı:3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:dıy sump ve dış filtre/ dıy armatür
Tasarım ve Dekorasyon:
Herkese merhabalar. Daha önce de konu açmıştım ancak yanlış yere açmışım. Akvaryumum 400 litre civarı karışık tür besliyırum kurulumu yapalı 2 3 hafta kadar oldu bitkileri ekleneli 1 1 buçuk hafta oldu. Kendi yaptığım çok başarılı olmasa da sump sistemim var bu resimleri çektiğimde akvaryum bakımsız idi işlerimden dolayı ilgilenemedim ancak bu gün dip çekimi sumpu aktif etme gibi işlerini hallettim temizledim ekleyebilirsem eklerim. Yarısını hagen siyah kum yarısını silis kum yaptım bunun sebebiçok masraf yapmak istemediğimden ötürü oldu. Şimdilik başarılı bir amatör tank olarak çalışıyor bence zamanla göreceğiz. Sadece bazı bitkilerde erime solma gibi şeyler görüyorum tilki kuyruğu aldı başını gidiyor. Bu gün mayalı sistem co2 de ekledim aralıklı olarak eklemeyi düşünüyorum. Fikir görüş eleştiri ve önerilerinizi beklerim. İçerisindeki melekleri bu gün petshopa verip yerine 3 tane neon tetra daha aldım. Melekleri aldığıma pişman oldum petshopta saldırmaz demişlerdi ancak 1 haftada lepisteslerin sayısında ciddi azalma oldu onların yüzünden. [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951341.jpg[/IMG]
[:)][:)][:)][:)]Ölçüler:100x60x65h
Canlı Türleri:2 adet plati/ 5 adet neon tetra/ yerli karışık tür lepistesler/ l144 cüce vatoz
Bitki türleri: tam bilmiyorum isimlerini unuttum bilen varsa tekrar bildirebilir
Tankın Yaşı:3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:dıy sump ve dış filtre/ dıy armatür
Tasarım ve Dekorasyon:
Herkese merhabalar. Daha önce de konu açmıştım ancak yanlış yere açmışım. Akvaryumum 400 litre civarı karışık tür besliyırum kurulumu yapalı 2 3 hafta kadar oldu bitkileri ekleneli 1 1 buçuk hafta oldu. Kendi yaptığım çok başarılı olmasa da sump sistemim var bu resimleri çektiğimde akvaryum bakımsız idi işlerimden dolayı ilgilenemedim ancak bu gün dip çekimi sumpu aktif etme gibi işlerini hallettim temizledim ekleyebilirsem eklerim. Yarısını hagen siyah kum yarısını silis kum yaptım bunun sebebiçok masraf yapmak istemediğimden ötürü oldu. Şimdilik başarılı bir amatör tank olarak çalışıyor bence zamanla göreceğiz. Sadece bazı bitkilerde erime solma gibi şeyler görüyorum tilki kuyruğu aldı başını gidiyor. Bu gün mayalı sistem co2 de ekledim aralıklı olarak eklemeyi düşünüyorum. Fikir görüş eleştiri ve önerilerinizi beklerim. İçerisindeki melekleri bu gün petshopa verip yerine 3 tane neon tetra daha aldım. Melekleri aldığıma pişman oldum petshopta saldırmaz demişlerdi ancak 1 haftada lepisteslerin sayısında ciddi azalma oldu onların yüzünden. [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951341.jpg[/IMG]
400 Litre Low Tech Bitkili Karışık Tür Akvaryum
Herkese merhabalar. Yeni kurduğum bitkili low tech akvaryumumu tanıtmak öneri ve eleştirileri almak istedim. Işık alan yeri çok fazla gün ışığı almadığı için rahatım bürodam çok güzel bir görünüm oluyor. Şimdilik kurulum tam bitmedi zamanla oturacak. 400 litre ışık dıy sistem amatör bir bitkili oldu
Yarısına elimde olan 40 kilo kadar hagen kum kalan yarısına elimde olan silis kumu koyup o şekilde tasarlamak istedim çok masraf yapmak istemediğimden ötürü. Kurulumu yapalı 1 hafta oldu resimlerde görünen sump şu an aktif değil buhar camını koyduktan sonra tekrar aktif edeceğim işlerimden ötürü zaman ayıramadığım için biraz bakımsız kaldı. Şimdilik dış filtre kullanıyorum. Camlar 8 mm büfe masa camlarından diğerleri biraz çizikli fakat ön camı sıfır aldım o çiziksiz. İçerisinde 2
Melek 2 plati 1 cüce vatoz 2 neon tetra 30 40 kadar da lepistes var. Melekler vahşi çıktı o yüzden en yakın zamanda onları verip plati moli gibi türler alacağım. En son da kardinal karides eklemeyi düşünüyorum.
Şimdilik co2 takviyesi ve hormon kullanmıyofum tilki kuyrukları rahat rahat gelişiyor ama diğerleri onun kadar hızlı değiller. Öneri fikir ve eleştirilere daima açığım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181020221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181020361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181021041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181021351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar. Yeni kurduğum bitkili low tech akvaryumumu tanıtmak öneri ve eleştirileri almak istedim. Işık alan yeri çok fazla gün ışığı almadığı için rahatım bürodam çok güzel bir görünüm oluyor. Şimdilik kurulum tam bitmedi zamanla oturacak. 400 litre ışık dıy sistem amatör bir bitkili oldu
Yarısına elimde olan 40 kilo kadar hagen kum kalan yarısına elimde olan silis kumu koyup o şekilde tasarlamak istedim çok masraf yapmak istemediğimden ötürü. Kurulumu yapalı 1 hafta oldu resimlerde görünen sump şu an aktif değil buhar camını koyduktan sonra tekrar aktif edeceğim işlerimden ötürü zaman ayıramadığım için biraz bakımsız kaldı. Şimdilik dış filtre kullanıyorum. Camlar 8 mm büfe masa camlarından diğerleri biraz çizikli fakat ön camı sıfır aldım o çiziksiz. İçerisinde 2
Melek 2 plati 1 cüce vatoz 2 neon tetra 30 40 kadar da lepistes var. Melekler vahşi çıktı o yüzden en yakın zamanda onları verip plati moli gibi türler alacağım. En son da kardinal karides eklemeyi düşünüyorum.
Şimdilik co2 takviyesi ve hormon kullanmıyofum tilki kuyrukları rahat rahat gelişiyor ama diğerleri onun kadar hızlı değiller. Öneri fikir ve eleştirilere daima açığım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181020221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181020361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181021041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181021351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG]
Akvaryum Cam Kalınlığı Kuşak Ve Kayıt
5 6 mm yeterlidir kayıt kuşağa da ihtiyaç yok ben hep o kalınlıkta cam kullanıyorum
5 6 mm yeterlidir kayıt kuşağa da ihtiyaç yok ben hep o kalınlıkta cam kullanıyorum
400 Litre Akvaryum Sump Sorunu
Sorun şu ki biyolojik sünger bulamıyorum yada ona benzer geniş gözenekli herhangi bir sünger bulamıyorum biyolojik süngerlere uçuk fiyatlar istiyorlar vermeye kıyamadım biraz daha etrafa bakınsam iyi olacak galiba.
Sorun şu ki biyolojik sünger bulamıyorum yada ona benzer geniş gözenekli herhangi bir sünger bulamıyorum biyolojik süngerlere uçuk fiyatlar istiyorlar vermeye kıyamadım biraz daha etrafa bakınsam iyi olacak galiba.
400 Litre Akvaryum Sump Sorunu
Herkese merhabalar. Daha önce de birkaç konu açmıştım ancak şu an sumpla ilgili bana göre büyük bir sorunum var. Sumpta bulunduğum bölgede uygun genişlikte delme ucu bulamadığım için 24 mm civarı bir delik açtırmıştım. Sump aşağıda görünen resimlerdeki sumptur. 36 litre 63 yükseklik 60 derinlik 10 genişlik olarak. Ancak bir türlü istediğim su çekim kuvvetini alamadım. bu konuda yardımcı olabilecek bilgili arkadaşlardan yorum bekliyorum. deliği mi büyütmeliyim? yoksa süngerleri mi değiştirmeliyim? ya da odaların arasına ayrıyeten su geçiş kanalları mı yapmalıyım? bilen arkadaşlardan yardımlarını rica ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921331.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar. Daha önce de birkaç konu açmıştım ancak şu an sumpla ilgili bana göre büyük bir sorunum var. Sumpta bulunduğum bölgede uygun genişlikte delme ucu bulamadığım için 24 mm civarı bir delik açtırmıştım. Sump aşağıda görünen resimlerdeki sumptur. 36 litre 63 yükseklik 60 derinlik 10 genişlik olarak. Ancak bir türlü istediğim su çekim kuvvetini alamadım. bu konuda yardımcı olabilecek bilgili arkadaşlardan yorum bekliyorum. deliği mi büyütmeliyim? yoksa süngerleri mi değiştirmeliyim? ya da odaların arasına ayrıyeten su geçiş kanalları mı yapmalıyım? bilen arkadaşlardan yardımlarını rica ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921331.jpg[/IMG]
Cam Güvenliğinden Endişeliyim Ne Yapmalıyım?
Sadece silikonların değil ben 10 mm camın da o hacimdeki bir akvaryumu pek taşıyabileceğini sanmıyorum. Kayıt ve kuşakları var mı zemininde? Ayrıca yukarıya da kayıt ve kuşak atmak gerekir diye düşünüyorum akvaryumun uzunluğu fazla olduğu için camda esneme yapabilir. Bence siz iyisi mi silikonlanan yerleri komple bir ısıtıcıyla ısıtttıktan sonra birbirinden ayırın iyice bi temizledikten sonra kayıt ve kuşaklı şekilde tekrar yapın derim.
Sadece silikonların değil ben 10 mm camın da o hacimdeki bir akvaryumu pek taşıyabileceğini sanmıyorum. Kayıt ve kuşakları var mı zemininde? Ayrıca yukarıya da kayıt ve kuşak atmak gerekir diye düşünüyorum akvaryumun uzunluğu fazla olduğu için camda esneme yapabilir. Bence siz iyisi mi silikonlanan yerleri komple bir ısıtıcıyla ısıtttıktan sonra birbirinden ayırın iyice bi temizledikten sonra kayıt ve kuşaklı şekilde tekrar yapın derim.
400 Litre Bitkili Karışık Tür Yan Sumplu Akvaryum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921481.jpg[/IMG]
Merhabalar. Kendi nacizane akvaryum yapım aşamalarımı paylaşmak istediğimden ötürü açıyorum bu konuyu. Sonunda deniz ve malawi cenderesinden sonra yine kürkçü dükkanına dönüp canlı doğuran bakmaya karar verince bu gün akvaryumu silikonlarının kuruması için bırakışımın 7. günü olduğundan mütevellit işe koyuldum. Önce alta taşlar vs gibi şeyler için strafor ekledim ancak ne yaptıysam dipte kalmadı bende çıkarmak zorunda kaldım. Birde sumpa akvaryumdan su sızıntıları var ama çok sorun olmayacağını düşündüm. akvaryumun altındaki masa tam bitmediği için saçma görünüyor onu da kendim çam ağacı paletlerden yaptım ceviz rengine boyayınca böyle oldu sadece önüne bir çift kapak takmam gerek ona da şu an çok üşeniyorum [:)] Normalde daha uzun ince bir akvaryum istiyordum fakat dükkanın yanındaki büfeci masa camlarını atacağını söyleyince hemen ben gidip aldım hepsi 8 mm güzel fakat çok çizikli camlardı. Bende camcıda sadece ön camı sıfır kestirip kalanını çizikli olanlardan kestirdim. Şu an akvaryum 110x60x63 ya da 67h ölçülerinde 415 litre su alıyor. bunun 36 litre civarı yan sump. Onu da çok büyük şüpheyle yaptım ancak şimdilik güzel çalışıyor gibi. Hemen içine srilanka lepistesleri ve cüce vatozları ekledim ancak vatozlar büyük olduğunda bitkili akvaryumda bitki kalmıyor o yüzden vatozlar geçici olarak burada. sadece ışık ve iç dekorasyonu kaldı. İnşallah onları da sorunsuz hallederim.. Bu arada akvaryumun şimdiye kadar bana maliyeti sadece cam kesimi için 50 lira para verdim. Silikonlara 40 lira Aluminyum köşelerin 6 metre bir boyuna 30 lira ki buna 1.5 boy gittiği için direk 2 boy aldım yani 60 liraya geldi. Süngerlerin de hepsi 20 lira civarına denk geldi ama bir tanıdıktan daha güzel süngerler alacağım bunlar şimdilik duruyor. Birde camları verdiği için büfeciye bi kuş kafesi sözüm var o kadar [:)] tabi bunun dışında bende çoğu malzeme olduğu için bu fiyat.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921481.jpg[/IMG]
Merhabalar. Kendi nacizane akvaryum yapım aşamalarımı paylaşmak istediğimden ötürü açıyorum bu konuyu. Sonunda deniz ve malawi cenderesinden sonra yine kürkçü dükkanına dönüp canlı doğuran bakmaya karar verince bu gün akvaryumu silikonlarının kuruması için bırakışımın 7. günü olduğundan mütevellit işe koyuldum. Önce alta taşlar vs gibi şeyler için strafor ekledim ancak ne yaptıysam dipte kalmadı bende çıkarmak zorunda kaldım. Birde sumpa akvaryumdan su sızıntıları var ama çok sorun olmayacağını düşündüm. akvaryumun altındaki masa tam bitmediği için saçma görünüyor onu da kendim çam ağacı paletlerden yaptım ceviz rengine boyayınca böyle oldu sadece önüne bir çift kapak takmam gerek ona da şu an çok üşeniyorum [:)] Normalde daha uzun ince bir akvaryum istiyordum fakat dükkanın yanındaki büfeci masa camlarını atacağını söyleyince hemen ben gidip aldım hepsi 8 mm güzel fakat çok çizikli camlardı. Bende camcıda sadece ön camı sıfır kestirip kalanını çizikli olanlardan kestirdim. Şu an akvaryum 110x60x63 ya da 67h ölçülerinde 415 litre su alıyor. bunun 36 litre civarı yan sump. Onu da çok büyük şüpheyle yaptım ancak şimdilik güzel çalışıyor gibi. Hemen içine srilanka lepistesleri ve cüce vatozları ekledim ancak vatozlar büyük olduğunda bitkili akvaryumda bitki kalmıyor o yüzden vatozlar geçici olarak burada. sadece ışık ve iç dekorasyonu kaldı. İnşallah onları da sorunsuz hallederim.. Bu arada akvaryumun şimdiye kadar bana maliyeti sadece cam kesimi için 50 lira para verdim. Silikonlara 40 lira Aluminyum köşelerin 6 metre bir boyuna 30 lira ki buna 1.5 boy gittiği için direk 2 boy aldım yani 60 liraya geldi. Süngerlerin de hepsi 20 lira civarına denk geldi ama bir tanıdıktan daha güzel süngerler alacağım bunlar şimdilik duruyor. Birde camları verdiği için büfeciye bi kuş kafesi sözüm var o kadar [:)] tabi bunun dışında bende çoğu malzeme olduğu için bu fiyat.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
omerali06,
Frkn,
Hidro Dinamik,
Jotunheim,
Tortuga7,
altum123,
TheDS,
SaviaSora,
Benmuro,
esatterdogann,
yeekim,
Sfenks111,
aktugsedat,
SeaWorld,
EKAR,
ErayDemirel,
Redrainbow,
syerli,
bysmokin,
Canerkartal,
cilbay06,
_rammstein_,
Oxide,
Kınayu,
zafer3885,
cankara37,
Efeayd,
mostbet_aqen,
Emanuelton,
MCY4,
Jeveux,
Baris124,
osmandbnl,
mrmustang,
DigitalPen,
akvarist10UR,
AquaShirmp,
fffurkan9,
Serdar dmr,
şansal,
fissidens,
Kemalk41,
nazemert,
oguzsel,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
