ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bozak14
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ekim 2017 14:16
Son Ziyaret:
21 Mart 2021 06:17
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mesut Bozak
Doğum Tarihi:
05 Temmuz 1985
Yaş:
40
İl:
Bolu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bir Aşktır Akvaryum
SON 8 MESAJI
Yandan Sump Sistemi Sizdiriyor
Yariya cekip beklemek aklima geldi ama baliklarda hastalik olusmasindan cekiniyorum. Silikonu ben cekmedim akvaryumcum cekmisti ama ufak bir aksaklik olmus demek ki. Dediginiz silikonlari deneyecegim.
Yariya cekip beklemek aklima geldi ama baliklarda hastalik olusmasindan cekiniyorum. Silikonu ben cekmedim akvaryumcum cekmisti ama ufak bir aksaklik olmus demek ki. Dediginiz silikonlari deneyecegim.
Yandan Sump Sistemi Sizdiriyor
Herkese hayirli aksamlar. Oncelikle tankim 100x50x50 ebatlarinda canli doguran tankidir.
Benim sorunum su. Disarda aldigim sifir akvaryuma yandan sump yapmasi icin akvaryumcumla konustum ve yapti fakat bu gece fark ettigim bir sorun cikti. Fotograflarda isaretledigim yerde kafa motorunun oldugu bolmeye sizdirma yapiyor. Silikonun kenarindan sizdiriyor. Tankimi bosaltamiyorum ve yeni kuruldugu icin butun eko sistemi bozulsun istemiyorum. Akvaryumu tamamen bosaltmadan bu sorunumu nasil giderebilirim.
Acil cevaplarinizi bekliyorum. Simdiden tesekkur ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201035/311020200231101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201035/311020200231131.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Herkese hayirli aksamlar. Oncelikle tankim 100x50x50 ebatlarinda canli doguran tankidir.
Benim sorunum su. Disarda aldigim sifir akvaryuma yandan sump yapmasi icin akvaryumcumla konustum ve yapti fakat bu gece fark ettigim bir sorun cikti. Fotograflarda isaretledigim yerde kafa motorunun oldugu bolmeye sizdirma yapiyor. Silikonun kenarindan sizdiriyor. Tankimi bosaltamiyorum ve yeni kuruldugu icin butun eko sistemi bozulsun istemiyorum. Akvaryumu tamamen bosaltmadan bu sorunumu nasil giderebilirim.
Acil cevaplarinizi bekliyorum. Simdiden tesekkur ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201035/311020200231101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201035/311020200231131.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Yeni Kurduğum Akvaryumum
[QUOTE=BadWolf]
Eğer yavru kaygınız yoksa melek ve iri boyutlu molly, velifera, kılıç gibi canlı doğuranlar uyumludur. Ancak lepistes ,endler yada cüce molly gibi ufak türler meleğe yem olacaktır. Kılıç kuyruklar ve platylerin bir kısmı doğada melekler ile aynı bölgede bulunur. Birbirlerinin yavruları ile av-avcı ilişkisi görülür, ancak anaçlar birbirini rahatsız etmez.
Pangasius u çıkarmanız gerekir. 1,5 -2 m kadar olabilecek bir canlıdır. O hacimde hem kendisi, hem de ani hareketleri nedeni ile diğer türler huzursuz olacaktır. Aynı şekilde maktakanta da 40 cm kadar olabilir, küçük balıklarınızı öldürmeye başlayacağı gibi hacim ileride yetersiz gelecektir.
Tatlı su midyesini karma tankta bakmak çok zordur. Filtreleme ile beslenen canlılar olduklarından suyun biraz "kirli" olmasını tercih ederler. Şahsen kendi midyelerimi ayrı olarak beslemem gerekiyor. Biraz yemi ayrı bir kapta suda tutup erimelerini bekliyorum, sonra bu suyu midyenin hafifçe dışarıda bıraktığı, kabuğun hafif aralık kısmına doğru şırınga ile yavaş yavaş püskürtüyorum. Midye beslenirken suyu çekip kapanıyor, eğer halen daha açsa tekrar açılıyor. Eğer yeterli beslenemezlerse ölüp açılırlar ve kötü bir kokuya yol açacakları gibi su değerlerini bozabilirler.
Bunun dışında deniz tankı bakmak hem çok maliyetli ,hem de oldukça zordur. Anemonların türlerini bilip, uygun türleri seçebilmek ve onları da ayrı ayrı besleyebilmek ( bitki değil hayvandırlar), tatlı su türlerinden çok daha hassas olan balıklara bakabilmek, sabit tutması zor olan su değerlerini olabildiğince sabit tutmak ve pek çok pahalı makinaya sahip olmak gerekir. Birkaç yıl sonra, ancak "ben artık hazırım" diyebilecek hale geldiğinizde soyunmanız gereken bir iştir.[/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Şöyle bir planım var. Pengasuslar diğer balıklara oranla daha hareketli ve seri olduklarından rahatsız edebileceklerini biliyorum amacım sadece biraz görsellik. Bir iki ay sonra onları çıkartacağım zaten. Midyelerimi akvaryumcuma geri vereceğim zaten filtreleme ile beslendiklerini öğrendikten sonra gerek duymadım zarar görmelerini istemiyorum. Şu anda melekler ve diğer türler hepsi çok uyumlu hiçbir şekilde sıkıntıda çekmediler.
Deniz tankına gelince. Deniz tankından önce canlı bitki kurup onunla ilgileneceğim ilk etapta ve küçük tetra grupları ile tankımın havasını değiştireceğim. Daha sonra deniz tankına geçmeden önce çok geniş kapsamlı bir araştırma yapıp ona göre adım atacağım. Çevremde deniz tankı olan arkadaşlarım var ve onlardan fikir alışverişinde bulunup onların tecrübelerinden yararlanarak geçiş yapacağım. Birden ilk etapta deniz tankı yapıp heba etmek istemiyorum.
Tekrar ilgi ve alakanız için teşekkür ederim zeynep hanım ve diğer arkadaşlar.[:)][EDIT]Bozak14,2017-11-28 14:11:06[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]
Eğer yavru kaygınız yoksa melek ve iri boyutlu molly, velifera, kılıç gibi canlı doğuranlar uyumludur. Ancak lepistes ,endler yada cüce molly gibi ufak türler meleğe yem olacaktır. Kılıç kuyruklar ve platylerin bir kısmı doğada melekler ile aynı bölgede bulunur. Birbirlerinin yavruları ile av-avcı ilişkisi görülür, ancak anaçlar birbirini rahatsız etmez.
Pangasius u çıkarmanız gerekir. 1,5 -2 m kadar olabilecek bir canlıdır. O hacimde hem kendisi, hem de ani hareketleri nedeni ile diğer türler huzursuz olacaktır. Aynı şekilde maktakanta da 40 cm kadar olabilir, küçük balıklarınızı öldürmeye başlayacağı gibi hacim ileride yetersiz gelecektir.
Tatlı su midyesini karma tankta bakmak çok zordur. Filtreleme ile beslenen canlılar olduklarından suyun biraz "kirli" olmasını tercih ederler. Şahsen kendi midyelerimi ayrı olarak beslemem gerekiyor. Biraz yemi ayrı bir kapta suda tutup erimelerini bekliyorum, sonra bu suyu midyenin hafifçe dışarıda bıraktığı, kabuğun hafif aralık kısmına doğru şırınga ile yavaş yavaş püskürtüyorum. Midye beslenirken suyu çekip kapanıyor, eğer halen daha açsa tekrar açılıyor. Eğer yeterli beslenemezlerse ölüp açılırlar ve kötü bir kokuya yol açacakları gibi su değerlerini bozabilirler.
Bunun dışında deniz tankı bakmak hem çok maliyetli ,hem de oldukça zordur. Anemonların türlerini bilip, uygun türleri seçebilmek ve onları da ayrı ayrı besleyebilmek ( bitki değil hayvandırlar), tatlı su türlerinden çok daha hassas olan balıklara bakabilmek, sabit tutması zor olan su değerlerini olabildiğince sabit tutmak ve pek çok pahalı makinaya sahip olmak gerekir. Birkaç yıl sonra, ancak "ben artık hazırım" diyebilecek hale geldiğinizde soyunmanız gereken bir iştir.[/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Şöyle bir planım var. Pengasuslar diğer balıklara oranla daha hareketli ve seri olduklarından rahatsız edebileceklerini biliyorum amacım sadece biraz görsellik. Bir iki ay sonra onları çıkartacağım zaten. Midyelerimi akvaryumcuma geri vereceğim zaten filtreleme ile beslendiklerini öğrendikten sonra gerek duymadım zarar görmelerini istemiyorum. Şu anda melekler ve diğer türler hepsi çok uyumlu hiçbir şekilde sıkıntıda çekmediler.
Deniz tankına gelince. Deniz tankından önce canlı bitki kurup onunla ilgileneceğim ilk etapta ve küçük tetra grupları ile tankımın havasını değiştireceğim. Daha sonra deniz tankına geçmeden önce çok geniş kapsamlı bir araştırma yapıp ona göre adım atacağım. Çevremde deniz tankı olan arkadaşlarım var ve onlardan fikir alışverişinde bulunup onların tecrübelerinden yararlanarak geçiş yapacağım. Birden ilk etapta deniz tankı yapıp heba etmek istemiyorum.
Tekrar ilgi ve alakanız için teşekkür ederim zeynep hanım ve diğer arkadaşlar.[:)][EDIT]Bozak14,2017-11-28 14:11:06[/EDIT]
Yeni Kurduğum Akvaryumum
[QUOTE=BadWolf]Genel olarak bakıldığında türler uyumlu. Yine de tetrazon, tetra ve gökkuşağı çeşitlerini 6 lı sürüler halinde tuttuğunuzdan emin olun. Plastik veya boyalı, yapay objeler hala tankta ise çıkartın, bunlar suya salınım yaparlar. [/QUOTE]
Sürülere dikkat ediyorum zaten elimden geldiğince.Son halinde plastik objelerden 1 tane kaldı onuda kaldıracağım en kısa zamanda. Türler ise tetrazon,moli,gurami,melek,incisus,vatoz,çöpçü,salyangoz,midye,ramirezi,pengasus,makrakanta balıklarıdır. Şimdilik biraz zorlanıyorum ama zamanla alışacağımı bildiğimden sıkıntı olmuyor. İleride tankı tamamen canlı bitki akvaryumuna ve ondan sonrada deniz akvaryuma dönüştürmeyi planlıyorum.[:(][:(][8)][8)]
[QUOTE=BadWolf]Genel olarak bakıldığında türler uyumlu. Yine de tetrazon, tetra ve gökkuşağı çeşitlerini 6 lı sürüler halinde tuttuğunuzdan emin olun. Plastik veya boyalı, yapay objeler hala tankta ise çıkartın, bunlar suya salınım yaparlar. [/QUOTE]
Sürülere dikkat ediyorum zaten elimden geldiğince.Son halinde plastik objelerden 1 tane kaldı onuda kaldıracağım en kısa zamanda. Türler ise tetrazon,moli,gurami,melek,incisus,vatoz,çöpçü,salyangoz,midye,ramirezi,pengasus,makrakanta balıklarıdır. Şimdilik biraz zorlanıyorum ama zamanla alışacağımı bildiğimden sıkıntı olmuyor. İleride tankı tamamen canlı bitki akvaryumuna ve ondan sonrada deniz akvaryuma dönüştürmeyi planlıyorum.[:(][:(][8)][8)]
Yeni Kurduğum Akvaryumum
[IMG]null[/IMG]Herkese merhaba arkadaşlar. Ben yeni başladım bu hobiye ve yaklaşık 1 buçuk ay kadar falan oluyor. Akvaryumum 120*50*60 yandan sump sistemli ama aktif olarak sumptan dolayı 100*50*60 ebatlarında kullanabiliyorum. İçinde 10 değişik tür var ve çoğuda canlı doğuran ciklet türü yok. İçinde anubias,tilki kuyruğu,saz bitkisi ve ufak taban bitkileri olmak üzere toplam 12 kök canlı bitki var. Sizce bu akvaryumda fazla bi sıkıntı yaşarmıyım. Şimdiye kadar yaşadığım sıkıntı bir kaç tane çöpçüm öldü o kadar. Tankın su sıcaklığı 25-26 derecede sabit. Eğer eksik bir bilgim varsa söyleyerseniz sevinirim onlarıda ekleyebilirim[:)][:)][8)][8)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201035/261120171752531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201035/261120171753121.jpg[/IMG]
Bu resimler ilk kuruldğu hafta çekilenler. Yenilerinide akşam yada yarın atabilirim.
[IMG]null[/IMG]Herkese merhaba arkadaşlar. Ben yeni başladım bu hobiye ve yaklaşık 1 buçuk ay kadar falan oluyor. Akvaryumum 120*50*60 yandan sump sistemli ama aktif olarak sumptan dolayı 100*50*60 ebatlarında kullanabiliyorum. İçinde 10 değişik tür var ve çoğuda canlı doğuran ciklet türü yok. İçinde anubias,tilki kuyruğu,saz bitkisi ve ufak taban bitkileri olmak üzere toplam 12 kök canlı bitki var. Sizce bu akvaryumda fazla bi sıkıntı yaşarmıyım. Şimdiye kadar yaşadığım sıkıntı bir kaç tane çöpçüm öldü o kadar. Tankın su sıcaklığı 25-26 derecede sabit. Eğer eksik bir bilgim varsa söyleyerseniz sevinirim onlarıda ekleyebilirim[:)][:)][8)][8)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201035/261120171752531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201035/261120171753121.jpg[/IMG]
Bu resimler ilk kuruldğu hafta çekilenler. Yenilerinide akşam yada yarın atabilirim.
Ne Tür Balık Besleyebilirim?
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Sarı lacivert iyidir [:)]
Malawi türleride besleyebilirsiniz Sarı imparator mesela güzel ve istediğiniz renkleri barındırır [/QUOTE]
Sarı imparatoruda biliyorum fakat duboisi balıkları benim çok hoşuma gidiyor. Görüntü olarak daha naif ve düzenli duruyorlar tabiki bunda tuttuğumuz takımın çizgili formasınıda barındırdığı için daha bir hoşuma gidiyor. [:D]
[QUOTE=Notilus]Sizin yerinizde olsam 1 tane iyi cins astronot yavrusu alır onu kaliteli yemler ile besler 6 ay sonra akvaryumda yaşayan bir köpeğe sahip olmuş olurum.Diğer bütün türler sıkıcı ve türkiye şartlarında bulunup bakılacak kalitede balıklar değil.[/QUOTE]
Aslında akvaryumcumda 2 yavru 2 yaetişkin astronot var düşünmedim değil. Hatta 2 astronot ve 2 otçul pirana bile bakmayı düşündüm fakat işe önce ufak balıktan başlayıp işi tamamen kapmayı amaçladım.
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Sarı lacivert iyidir [:)]
Malawi türleride besleyebilirsiniz Sarı imparator mesela güzel ve istediğiniz renkleri barındırır [/QUOTE]
Sarı imparatoruda biliyorum fakat duboisi balıkları benim çok hoşuma gidiyor. Görüntü olarak daha naif ve düzenli duruyorlar tabiki bunda tuttuğumuz takımın çizgili formasınıda barındırdığı için daha bir hoşuma gidiyor. [:D]
[QUOTE=Notilus]Sizin yerinizde olsam 1 tane iyi cins astronot yavrusu alır onu kaliteli yemler ile besler 6 ay sonra akvaryumda yaşayan bir köpeğe sahip olmuş olurum.Diğer bütün türler sıkıcı ve türkiye şartlarında bulunup bakılacak kalitede balıklar değil.[/QUOTE]
Aslında akvaryumcumda 2 yavru 2 yaetişkin astronot var düşünmedim değil. Hatta 2 astronot ve 2 otçul pirana bile bakmayı düşündüm fakat işe önce ufak balıktan başlayıp işi tamamen kapmayı amaçladım.
Ne Tür Balık Besleyebilirim?
[:?][:?][:?][:?]Aslında ben tropheus duboisi maswa türü beslemek istiyorum bu lacivert sarı çizgili olanlardan fakat akvaryum işini biraz daha iyi kavradıktan sonra yapsam daha iyi olur gibi geliyor. Şimdilik meklek,tetrazone,çöpçü,vatoz,moli,gurami,incisus,elma salyangoz ve pengasus koymayı düşünüyorum.[:?][:?][:?][:?]
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Akvaryumunuz 300 lt gibi bir büyüklüğe sahip olucak Büyük amerikan veya malawi türleri hariç hemen hemen her tür balığı besleyebilirsiniz [/QUOTE]
Aslında ben tropheus duboisi maswa türü beslemek istiyorum bu lacivert sarı çizgili olanlardan fakat akvaryum işini biraz daha iyi kavradıktan sonra yapsam daha iyi olur gibi geliyor. Şimdilik meklek,tetrazone,çöpçü,vatoz,moli,gurami,incisus,elma salyangoz ve pengasus koymayı düşünüyorum.
[:?][:?][:?][:?]Aslında ben tropheus duboisi maswa türü beslemek istiyorum bu lacivert sarı çizgili olanlardan fakat akvaryum işini biraz daha iyi kavradıktan sonra yapsam daha iyi olur gibi geliyor. Şimdilik meklek,tetrazone,çöpçü,vatoz,moli,gurami,incisus,elma salyangoz ve pengasus koymayı düşünüyorum.[:?][:?][:?][:?]
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Akvaryumunuz 300 lt gibi bir büyüklüğe sahip olucak Büyük amerikan veya malawi türleri hariç hemen hemen her tür balığı besleyebilirsiniz [/QUOTE]
Aslında ben tropheus duboisi maswa türü beslemek istiyorum bu lacivert sarı çizgili olanlardan fakat akvaryum işini biraz daha iyi kavradıktan sonra yapsam daha iyi olur gibi geliyor. Şimdilik meklek,tetrazone,çöpçü,vatoz,moli,gurami,incisus,elma salyangoz ve pengasus koymayı düşünüyorum.
Ne Tür Balık Besleyebilirim?
[:tel:][:tel:][:tel:][B][/B] Arkadaşlar herkese merhabalar. Ben hem yeni bir üyeyim hemde yeni bir hobici olarak akvaryum aldım. Akvaryum ebatlarım 120*50*60 ebatlarında. Bunun 120cm gelen eninde 20cm sump sistemi var yandan. Yani aktif kullanım alanım 100*50*60 ebatlarındadır. Sorum şu bu akvaryumda ne tür balık veya karışık türler besleyebilirim?[:tel:] Yardımcı olursanız sevinirim.
[:tel:][:tel:][:tel:][B][/B] Arkadaşlar herkese merhabalar. Ben hem yeni bir üyeyim hemde yeni bir hobici olarak akvaryum aldım. Akvaryum ebatlarım 120*50*60 ebatlarında. Bunun 120cm gelen eninde 20cm sump sistemi var yandan. Yani aktif kullanım alanım 100*50*60 ebatlarındadır. Sorum şu bu akvaryumda ne tür balık veya karışık türler besleyebilirim?[:tel:] Yardımcı olursanız sevinirim.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
