ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dd2dl5
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Ocak 2017 14:55
Son Ziyaret:
24 Nisan 2017 16:01
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mücahit AKGÜN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mücahit AKGÜN
SON 7 MESAJI
Balıklarım Birer Birer Ölüyor :(
Hocam açıkçası benim istediğim dış ve iç filtre ile yeterli olacak ekstra su değerleri biyolojik döngü vs. bunlara ihtiyaç duymayacak, görsel olarak da tatmin edecek bir tür istiyorum. Sabah ve akşam yemleme ve haftada bir dip çekiminin dışında ekstra ilgilenemiyorum. Evet ilgi alaka istiyor bu iş farkındayım ama çevremde ki yakınlarımı hiç ilgilenmedikleri halde balıklarının son derece sağlıklı yaşadıklarını görünce ister istemez moral bozuluyor ki onlarda da bende ki dış filtrelerden mevcut ekstra bir şeyleri de yok.
Aslında kayınpederim de aynı boyutlarda akvaryum var çok güzel japon balıkları var sadece iç filtresi mevcut ve yemleme dışında ilgilenmiyor bile ama gel gör ki akvaryum ve içerisinde ki balıklar çok güzel bir görsellik sunuyor. Bazen japon türüne mi geçsem diye düşünmüyor değilim.
Hocam açıkçası benim istediğim dış ve iç filtre ile yeterli olacak ekstra su değerleri biyolojik döngü vs. bunlara ihtiyaç duymayacak, görsel olarak da tatmin edecek bir tür istiyorum. Sabah ve akşam yemleme ve haftada bir dip çekiminin dışında ekstra ilgilenemiyorum. Evet ilgi alaka istiyor bu iş farkındayım ama çevremde ki yakınlarımı hiç ilgilenmedikleri halde balıklarının son derece sağlıklı yaşadıklarını görünce ister istemez moral bozuluyor ki onlarda da bende ki dış filtrelerden mevcut ekstra bir şeyleri de yok.
Aslında kayınpederim de aynı boyutlarda akvaryum var çok güzel japon balıkları var sadece iç filtresi mevcut ve yemleme dışında ilgilenmiyor bile ama gel gör ki akvaryum ve içerisinde ki balıklar çok güzel bir görsellik sunuyor. Bazen japon türüne mi geçsem diye düşünmüyor değilim.
Balıklarım Birer Birer Ölüyor :(
[QUOTE=mustafatercan]Merhaba Mücahit Bey,
Beyaz tül tül lekeler derken beyaz beneğe yakalanmış olabilirlermi? Ani su ısısı balıkları olumsuz etkiler, acilen bir ısıtıcı almanızı öneririm. [/QUOTE]
nokta nokta benek şeklinde değilde sanki örümcek ağına dolanmış gibi üzerinde beyaz bir görüntü vardı. Bundan önceki gün ölen mücevherimde de benek benek beyaz lekelenmeler vardı kafasında. Evet acilen ısıtıcı alacağım.Teşekkürler.
[QUOTE=emokaan82]Hocam merhaba,
İkinci akvaryumunuz ama hala o heyecanı yaşıyorsunuz ne güzel [:)] ama tabi bu heyecan yanlış yaptırmış bence çünkü tankınız 70 lt brüt. ciklet balıkları 100 lt den aşağı beslenmesi tavsiye edilmez. Hem hacminiz küçük hem de balık sayınız fazla. Herşey doğru gitse bile sırf bu yüzden bile balıklarınız ölebilirdi zaten. Ciklet akvaryumlarında kayalık alanlar olmalı, siz de sadece kum var, doğal ortamlarına da çok uymuyor o açıdan da. İç filtreniz var ama dış filtre muhtemelen yok, oyüzden balık yükünü de düşünürseniz temiz su ve oksijen açısından da sorun yaşamaya başlamış olabilirsiniz. Sırf hacim darlığından stresten kaynaklı hastalanıyor bile olabilirler, stres baş düsmünlarındandır balıkların.
Yapacağınız en güzel şey ya tankı büyütmek yada balıkları iade edip bu hacme uygun türlere geçmek, kakadu türleri olabilir görsellik açısından ama sadece 1 çift o da, yanlarına neon tetra yada rasbora olabilir.
Acil önlem olarak sera toxivec tarzı sudaki ağır metalleri temizleyip stres alıcı özelliği olan katkı maddeleri kullanmak olabilir, zaman kazandırır.
[/QUOTE]
Hocam dış filtrem ve akvaryum içerisinde kayalık alan var. Dediğiniz türlerde olabilir ama direk japon mu beslesem diyorum. Hem görsel olarak doyurucu hemde dayanıklıdır diye düşünüyorum.
[QUOTE=mustafatercan]Merhaba Mücahit Bey,
Beyaz tül tül lekeler derken beyaz beneğe yakalanmış olabilirlermi? Ani su ısısı balıkları olumsuz etkiler, acilen bir ısıtıcı almanızı öneririm. [/QUOTE]
nokta nokta benek şeklinde değilde sanki örümcek ağına dolanmış gibi üzerinde beyaz bir görüntü vardı. Bundan önceki gün ölen mücevherimde de benek benek beyaz lekelenmeler vardı kafasında. Evet acilen ısıtıcı alacağım.Teşekkürler.
[QUOTE=emokaan82]Hocam merhaba,
İkinci akvaryumunuz ama hala o heyecanı yaşıyorsunuz ne güzel [:)] ama tabi bu heyecan yanlış yaptırmış bence çünkü tankınız 70 lt brüt. ciklet balıkları 100 lt den aşağı beslenmesi tavsiye edilmez. Hem hacminiz küçük hem de balık sayınız fazla. Herşey doğru gitse bile sırf bu yüzden bile balıklarınız ölebilirdi zaten. Ciklet akvaryumlarında kayalık alanlar olmalı, siz de sadece kum var, doğal ortamlarına da çok uymuyor o açıdan da. İç filtreniz var ama dış filtre muhtemelen yok, oyüzden balık yükünü de düşünürseniz temiz su ve oksijen açısından da sorun yaşamaya başlamış olabilirsiniz. Sırf hacim darlığından stresten kaynaklı hastalanıyor bile olabilirler, stres baş düsmünlarındandır balıkların.
Yapacağınız en güzel şey ya tankı büyütmek yada balıkları iade edip bu hacme uygun türlere geçmek, kakadu türleri olabilir görsellik açısından ama sadece 1 çift o da, yanlarına neon tetra yada rasbora olabilir.
Acil önlem olarak sera toxivec tarzı sudaki ağır metalleri temizleyip stres alıcı özelliği olan katkı maddeleri kullanmak olabilir, zaman kazandırır.
[/QUOTE]
Hocam dış filtrem ve akvaryum içerisinde kayalık alan var. Dediğiniz türlerde olabilir ama direk japon mu beslesem diyorum. Hem görsel olarak doyurucu hemde dayanıklıdır diye düşünüyorum.
Balıklarım Birer Birer Ölüyor :(
[:?]
Arkadaşlar herkese merhabalar ;
Hobiye yaklaşık 5-6 ay önce başladım yeni sayılırım. Bu ikinci akvaryumumum. Ölçüler : 60x40x30. Sunsun dış filtre ve içi filtrem mevcut. Akvaryumu 3 hafta önce kurdum. Balıklar 1 zebra 4 SP 3 Mücevher 1 şeker pempe 1 mavi prenses. Böyle bir çeşitliliği hem görsellik adına hemde yeni başlamamın vermiş olduğu hevesle yapmak istedim. Bilemiyorum belkide hata ettim. ilk kurulumdan 3-4 gün sonra balıkları ekledim. Yani 2 hafta dır balıklar sorunsuz yaşıyorlardı fakat son 4-5 gündür her sabah 1 balığı ölmüş bir şekilde görüyorum. Beslemeyi sabah akşam azar azar yapıyorum. Isıtıcım yok ama su derecesi 23-24 arası her zaman buda uygun diye biliyorum. Dip çekimini düzenli olarak yapıyorum.Yeni su eklediğimde kaya tuzuda ekliyorum. Ama maalesef balıklarımı her gün 1er 1er kaybediyorum. En son dün sabah zebramı ölü olarak gördüğümde içimden bir parça koptu. Balığın üzerinde beyaz tül tül lekelenmeler vardı. Hastalık falan oluştu muhtemelen suda bilemiyorum. Kalan balıklarımı nasıl kurtarabilirim arkadaşlar lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsun. 1-2 tane daha ölürse iyice soğurum hobiden. Harcadığım para bir yana balıkların ölmesine çok daha fazla üzülüyorum.
- Tür değişikliğide yapabilirim bir akvaryumcu ile anlaşıp kalan balıklarımı verip yerine başka balıklar alabilirim. Eğer böyle birşeye kesin karar verirsem hangi tür balığı beslememi önerirsiniz. Benim aradığım görsellik ve dayanıklılık. Çok fazla ilgilenmeye vaktim olmuyor maalesef. Ama aradığım en önemli unsur görsellik benim için.
Siz değerli deneyimli arkadaşların yardımına ihtiyacım var acilen. Şimdiden herkese teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/180420171415241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/180420171415261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/180420171415271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/180420171415291.jpg[/IMG][EDIT]dd2dl5,2017-04-18 14:50:00[/EDIT]
[:?]
Arkadaşlar herkese merhabalar ;
Hobiye yaklaşık 5-6 ay önce başladım yeni sayılırım. Bu ikinci akvaryumumum. Ölçüler : 60x40x30. Sunsun dış filtre ve içi filtrem mevcut. Akvaryumu 3 hafta önce kurdum. Balıklar 1 zebra 4 SP 3 Mücevher 1 şeker pempe 1 mavi prenses. Böyle bir çeşitliliği hem görsellik adına hemde yeni başlamamın vermiş olduğu hevesle yapmak istedim. Bilemiyorum belkide hata ettim. ilk kurulumdan 3-4 gün sonra balıkları ekledim. Yani 2 hafta dır balıklar sorunsuz yaşıyorlardı fakat son 4-5 gündür her sabah 1 balığı ölmüş bir şekilde görüyorum. Beslemeyi sabah akşam azar azar yapıyorum. Isıtıcım yok ama su derecesi 23-24 arası her zaman buda uygun diye biliyorum. Dip çekimini düzenli olarak yapıyorum.Yeni su eklediğimde kaya tuzuda ekliyorum. Ama maalesef balıklarımı her gün 1er 1er kaybediyorum. En son dün sabah zebramı ölü olarak gördüğümde içimden bir parça koptu. Balığın üzerinde beyaz tül tül lekelenmeler vardı. Hastalık falan oluştu muhtemelen suda bilemiyorum. Kalan balıklarımı nasıl kurtarabilirim arkadaşlar lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsun. 1-2 tane daha ölürse iyice soğurum hobiden. Harcadığım para bir yana balıkların ölmesine çok daha fazla üzülüyorum.
- Tür değişikliğide yapabilirim bir akvaryumcu ile anlaşıp kalan balıklarımı verip yerine başka balıklar alabilirim. Eğer böyle birşeye kesin karar verirsem hangi tür balığı beslememi önerirsiniz. Benim aradığım görsellik ve dayanıklılık. Çok fazla ilgilenmeye vaktim olmuyor maalesef. Ama aradığım en önemli unsur görsellik benim için.
Siz değerli deneyimli arkadaşların yardımına ihtiyacım var acilen. Şimdiden herkese teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/180420171415241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/180420171415261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/180420171415271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/180420171415291.jpg[/IMG][EDIT]dd2dl5,2017-04-18 14:50:00[/EDIT]
SUNSUN HW-603B DIŞ FİLTRE Hakkında
[QUOTE=sezersel]Ben bu filtreyi 1 senedir kullanıyorum. İlk önce 55Lt akvaryunda kullandım. Gayet güzel filtreliyordu.divDaha sonra 100LT akvaryuma geçtim. Yetersiz kaldı markadan memnun olduğum içinm bir üst modelini aldım (Sun Sun)./divdivŞuan 40LT akvaryumda yine bunu kullanıyorum. Çok güzel temizliyor. Rahat rahat çalışıyor. /divdivKaliteli malzeme kullanılmış. Filtrenin zamanla iç malzemeleri değiştirirseniz iyi olur. Zamanla iç süngerler eskiyor. (her filtrede olduğu gibi)/divdiv
/divdiv+Artıları/divdivÇok sessiz./divdivAz enerji tüketiyor./divdivKaliteli malzeme./divdivAz yer kaplıyor./divdivMusluklu./divdivFiltrelemesi gayet güzel./divdiv
/divdiv
/divdiv-Eksileri/divdivÇıkışında da musluk olsa veya hortumdan ayırmak kolay olsa iyi olurdu. Temizlik esnasında akvaryumun yanında söküp takmak zor oluyor./divdiv
/divdivÖnerim:/divdivBu filtrenin içine zeolit ve seramikte koyduğunuz zaman berraklık gayet güzel oluyor./div[/QUOTE]
Hocam bende siporax eklemeyi düşünüyorum. Nasıl ekleyeceğim ? Tam olarak nereye ne kadar koymam gerekiyor ?
[QUOTE=sezersel]Ben bu filtreyi 1 senedir kullanıyorum. İlk önce 55Lt akvaryunda kullandım. Gayet güzel filtreliyordu.divDaha sonra 100LT akvaryuma geçtim. Yetersiz kaldı markadan memnun olduğum içinm bir üst modelini aldım (Sun Sun)./divdivŞuan 40LT akvaryumda yine bunu kullanıyorum. Çok güzel temizliyor. Rahat rahat çalışıyor. /divdivKaliteli malzeme kullanılmış. Filtrenin zamanla iç malzemeleri değiştirirseniz iyi olur. Zamanla iç süngerler eskiyor. (her filtrede olduğu gibi)/divdiv
/divdiv+Artıları/divdivÇok sessiz./divdivAz enerji tüketiyor./divdivKaliteli malzeme./divdivAz yer kaplıyor./divdivMusluklu./divdivFiltrelemesi gayet güzel./divdiv
/divdiv
/divdiv-Eksileri/divdivÇıkışında da musluk olsa veya hortumdan ayırmak kolay olsa iyi olurdu. Temizlik esnasında akvaryumun yanında söküp takmak zor oluyor./divdiv
/divdivÖnerim:/divdivBu filtrenin içine zeolit ve seramikte koyduğunuz zaman berraklık gayet güzel oluyor./div[/QUOTE]
Hocam bende siporax eklemeyi düşünüyorum. Nasıl ekleyeceğim ? Tam olarak nereye ne kadar koymam gerekiyor ?
Sarı Prensesler Köşede
Bende de aynı sorun var. 1 hafta oldu akvaryuma koyalı ama hiç su yüzeyine doğru çıkmıyorlar hep dipte aksesuarların arasında hiç yüzmeden duruyorlar. Yem attığımda bile tepki vermiyorlar. Daha 1,5 - 2 aylık yavrular.
Bende de aynı sorun var. 1 hafta oldu akvaryuma koyalı ama hiç su yüzeyine doğru çıkmıyorlar hep dipte aksesuarların arasında hiç yüzmeden duruyorlar. Yem attığımda bile tepki vermiyorlar. Daha 1,5 - 2 aylık yavrular.
150 * 60 * 60 İle Yine Aranızdayım
Maşallah. Konuyu yeni gördüm hiç kesintisiz baştan sona okudum. Çok çok güzel akvaryumunuz. Yazılarınızın ve videolarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)
Maşallah. Konuyu yeni gördüm hiç kesintisiz baştan sona okudum. Çok çok güzel akvaryumunuz. Yazılarınızın ve videolarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)
Sarı Prenses Ve Kırmızı Mücevher / Akdeniz 320
Merhabalar ;
Öncelikle uzun zamandır devam eden balık besleme sevdama ilk defa geçen hafta bir akvaryum almaya karar vererek başladım. İnternette 1 metrelik 300 LT'lik bombeli bir akvaryum bulmuştum. Tam almaya gidecekken bir arkadaşımın daha önce dükkanında ki 1buçuk metrelik akvaryumun patladığını ve dükkanının su içinde kaldığını hatırladım ve bir anda o akvaryumu almaktan vazgeçtim. Evet akvaryumun patlama riski çok azmış ama düşündüğüm de kuracağım yerde salonda eğer patlarsa benim zararım tahmini 10.000 TL olur diye düşünüyorum. Bu nedenle gözüm aşırı korktu ve daha küçük bir şey aldım. Şimdilik gayet memnunum ama daha büyük bir şeyler istemiyorum da değil. Akvaryum Akdeniz 320 modeli. yaklaşık 28 LT su alıyor. Kendine yetecek kadar led ışığı, filtre ve hava motoru da var. İşyerinde bulunan büyük akvaryumdan 10 adet yavru sarı prenses ve 4 adet yavru kırmızı mücevher aldım. Şimdi aklıma takılan birkaç sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim.
-Bu akvaryum için toplam 14 yavru balık ne derece sorun olur ? (Balıklar büyüdüklerinde büyük akvaryuma geçebilirim belki)
-Ufak bir vatoz da almak istiyorum. Sizce almalı mıyım ?
-Bakım olarak neleri ne sıklıkla yapmalıyım ?
-Yem olarak yavrular için normal yemi öğüttüm ve öğütülmüş toz halinde veriyorum.Yemi ne kadar ve ne sıklıkta vermeliyim ?
-Akvaryumun içinde ki hava motorunun oluşturduğu akım yavru balıklar için zararlı mıdır ? Hava motorunu kapatmalı mıyım ?
-
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/250120171244341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/250120171245211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/250120171245041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/250120171245281.jpg[/IMG]
Merhabalar ;
Öncelikle uzun zamandır devam eden balık besleme sevdama ilk defa geçen hafta bir akvaryum almaya karar vererek başladım. İnternette 1 metrelik 300 LT'lik bombeli bir akvaryum bulmuştum. Tam almaya gidecekken bir arkadaşımın daha önce dükkanında ki 1buçuk metrelik akvaryumun patladığını ve dükkanının su içinde kaldığını hatırladım ve bir anda o akvaryumu almaktan vazgeçtim. Evet akvaryumun patlama riski çok azmış ama düşündüğüm de kuracağım yerde salonda eğer patlarsa benim zararım tahmini 10.000 TL olur diye düşünüyorum. Bu nedenle gözüm aşırı korktu ve daha küçük bir şey aldım. Şimdilik gayet memnunum ama daha büyük bir şeyler istemiyorum da değil. Akvaryum Akdeniz 320 modeli. yaklaşık 28 LT su alıyor. Kendine yetecek kadar led ışığı, filtre ve hava motoru da var. İşyerinde bulunan büyük akvaryumdan 10 adet yavru sarı prenses ve 4 adet yavru kırmızı mücevher aldım. Şimdi aklıma takılan birkaç sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim.
-Bu akvaryum için toplam 14 yavru balık ne derece sorun olur ? (Balıklar büyüdüklerinde büyük akvaryuma geçebilirim belki)
-Ufak bir vatoz da almak istiyorum. Sizce almalı mıyım ?
-Bakım olarak neleri ne sıklıkla yapmalıyım ?
-Yem olarak yavrular için normal yemi öğüttüm ve öğütülmüş toz halinde veriyorum.Yemi ne kadar ve ne sıklıkta vermeliyim ?
-Akvaryumun içinde ki hava motorunun oluşturduğu akım yavru balıklar için zararlı mıdır ? Hava motorunu kapatmalı mıyım ?
-
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/250120171244341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/250120171245211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/250120171245041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193222/250120171245281.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
