ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Rasitgzl
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
318
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Aralık 2016 14:23
Son Ziyaret:
16 Şubat 2021 11:27
Toplam Mesaj:
135 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Raşit güzel
Doğum Tarihi:
03 Mart 1992
Yaş:
29
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192455/040120171927401.jpg[/IMG]

SON 10 MESAJI

Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Raşit kardeşim biraz düzelmiş der kene Adam cağız inşaata başladı en azda 6 ay süre almış ne düzelecek ben orasını anlamadım ya [:(][/QUOTE]
Baya sıkıntıda olduğundan bahsetmiş abimiz bende o sıkıntılarından biraz olsun kurtuldu mu diye merak ettim. Sorduğum soru akvaryumları ne yaptınız anlamında değildi. Yasak prosedür inşaat falan.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
Üstad son durum nedir? Umarım biraz düzelmiştir durumlar.
Apistogramma Inka Akvaryumu
[QUOTE=rhn35]İnşallah yavrularını görür, güle güle büyütürsünüz. Benim de Harun Bey’den aldığım İnkalar yumurtladı iki kere ama çıkartamadım yavruları. Şimdi tetikte bekliyorum yakındır yeniden yumurtlaması. [/QUOTE]
Neden çıkmadı yavrular? Mantarlandı mı?[:((]
Apistogramma Inka Akvaryumu
[QUOTE=Barocka]Ben olsam şansa bırakmaz, ayırırdım tetraları…
Bir kaç ay önce black skirt tetraların yanına akvaryumcudan. aldığım. 5 adet yavru neon tetra koydum, sabaha yoktu hiç biri [:(][/QUOTE]
Şöyle ki akvaryum çok kalabalık. Kökler bitkiler yapraklar falan filan. Saklanacak çok alanları var ki birde başlarında psikopat bi ınka dişisi var. İlla ki kayıplar olacaktır ama şuan bu akvaryumdan o neonları çıkarmak demek akvaryumu bozmak demek. Oda yumurtası olan ınka dişisini çok ciddi strese sokar ki bunu istemem. O yüzden Demy hanım biraz çocuklarına göz kulak olacak [:D]
Apistogramma Inka Akvaryumu
[QUOTE=Barocka]Neon tetralar yavruları yemeyecek mi [:?][/QUOTE]
Anne yaklaştırmıyor. Yavrular 9 10 günlükken kovuktan çıkacaklar muhtemelen o zamana ağıza sığamayacak kadar olacaklar. Yanı umuyorum[:)]
Apistogramma Inka Akvaryumu
[VID]https://youtu.be/LD6nH1TXh8Q[/VID]
Güncelleme;
Demy yumurtaları kökün altına dizdi. Yumurtaları göremiyoruz ama neonları bölgeye asla yaklaştırmıyor. Rengi artık sapsarı. Siyahlarda netleşti. Üst yüzgeç sürekli havada. Baya baya benim ınka yavrularım olacak inşallah [:D]
Apistogramma Inka Akvaryumu
[QUOTE=HarunYldrm]

Dither ve saklanma alanı olduğu için bi sıkıntı olmaz, dişi hazır olunca erkeği sen gör kaçacak yer arayacak.[:D][/QUOTE]
Hadi inşallah abi [:D]
Apistogramma Inka Akvaryumu
[QUOTE=HarunYldrm]

[:)))][:)))][:)))]
Başlangıç için hiç fena değil[:iyi:][/QUOTE]
Bende öyle düşünmüştüm [:)))] [:lol:] dişi hala naz yapıyor erkek hırpalayacak dite korkuyorum artık abi
Apistogramma Inka Akvaryumu
[QUOTE=HarunYldrm]Çok güzel olmuş kardeşim güle güle besle ve büyüt...[3)][:iyi:]
Geç kaldın ama diyim sana , gönderdiğim inkalardan yavru alan arkadaşlar oldu [3)] Acele et....[:)))]

Soyları daim olsun inşallah...[:3][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192455/311220201023271.jpg[/IMG]
Abi ilk yavruyu aldık ama pistiadan[:)))] darısı inkalara [:D]
Medaka (oryzias Latipes) Pondlarım
[:((]Medakanın anlamını bile bilmiyorken başladım okumaya ve spoiler yememek için konunun son sayfasına bile bakmamıştım. Böyle bitmesine çok üzüldüm. Umarım soyları daim olur[:(]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.