ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
cakaboscan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2016 17:02
Son Ziyaret:
11 Aralık 2019 14:38
Toplam Mesaj:
94 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
27 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
can filizkıran
Doğum Tarihi:
18 Temmuz 1992
Yaş:
27
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

29 Ocak 2019 Yeniden .. 100x30x45 Canlı Doğuran 🐠 50x25x30 Yavru Tankı

SON 10 MESAJI

Yunus Ciklet
Akvaryumum 190 L
Çok sacma bir sorucam uzgunum ama 15 D 5 E Yiğido Ciklet hediye edildi henuz akvaryuma almadim . 6 7 8 cm civarindalar daha bakilabilir mi bu litrede amacim surekli boyle bakmak degil 2 3 ay gozlemleyip secmece yapip 2 e 6d dusucem sizce 2 3 ay idar eder mi ?
Merhabalar Ciftlesme Evresi Malawi
[QUOTE=BarisGumus94]Benim gözlemlediğim, balıklarım titreyerek kurlaşıyorlar. Bu sırada dişi yumurtasını döküyor, erkek yumurtaları döllüyor ve dişi yumurtayı ağzına alıyor. Dişi ağzına aldığı yumurtayı ortalama 20-21 gün kuluçkada tutuyor. Daha sonra kuluçkası tamamlanmış yavrular yumurtadan çıkıyor ve dişi yavruladı ağzından bırakıyor.

Hazır olmayan balığın çiftleştiğini görmedim ya da daha önce duymadım.

Mesela şuan yeni yeni yetişkin olan maswalarım var, henüz benekleri üzerindeyken çiftleşti ve yumurta tuttu(Siz gibi bende bu duruma şahit oldum, yumurtayı gördüm hatta :) ). Ama ertesi gün yumurta yoktu. Tuttuğunuda atmıştı, henüz tam olarak çiftleşecek ve bir yumurtayı canlı kuluçkalayacak olgunlukta değil sanırım. Sizin balıklarınız da tam erişkinliğe gelmemiş olabilir ve yumurta tutup atıyor olabilirler. [/QUOTE] Simdi daha iyi anladim yine boşa ümitlendim galiba [:)] tesekkur ederim ilginize
Merhabalar Ciftlesme Evresi Malawi
[QUOTE=BarisGumus94]Merhaba,
Akvaryumunuza dair hiçbir bilgim olmaksınız yardımcı olmaya çalışacağım.

Balıklarınız tam üreme döneminde ise yumurta tutmuş ve atmış olabilir. Ya da henüz yumurta tutmamış olabilir.

Benim yunus cikletlerim 12-13. aylarında yumurta tutmuş ve yavru vermişlerdi. Santimetre olarak boylarına hiç dikkat etmedim.

Veya balıklarınız henüz yumurta tutmamış da olabilirler. Bir süre daha kurlaşmalar devam edebilir, çiftleşmeler devam edebilir ve daha sonra akvaryum şartları uygunsa balıklarını yumurta tutabilirler.

Sağlıklı hobiler, iyi günler dilerim. :)[/QUOTE]
peki soyle bir soru sorsam size birinle gorustum o sahisin soyledigi su oldu ;
once ciftlesiyolar disi yumurta hazirliyor 20 gun felan sonra yumurtayi agzinda kulucka yapiyor yani direk agzina almiyormus yumurtayi dogru mu
Merhabalar Ciftlesme Evresi Malawi
Selam arkadaşlar video yuklemeyi beceremedigim icin yazili fikir alicam sizden . 8 9 cm aurotus baliklarim ciflesti eminim gordum . fakat disinin agzi dolmadi yani ciflestikten ne kdar sonra agzina yumurta aliyor yani bu malawilerde ciflesme evresi nasil ilerliyor. disi baligim hala arada yem yiyor ama kesinlikle kovalamiyor yemi onune gelirse yiyor diger savasiyorlar yem icin . hep diplerde yuzuyor magaralara giriyor ama agzi halen dolu degil bilgilendirirseniz sevinirim .
100*60*40 Sp Akvaryum
[:P][QUOTE=Lovernes16]



evet aklımda onunla en kısa sürede ilgileniceğim araştırmalarım ve gördüğün sp akvaryumların genelinde mavi fon kullanmış en kısa sürede halledeceğim teşekkürler.[/QUOTE] siyahta tavsiye ederm [:P][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183150/241120191825501.jpg[/IMG]
Kaç Lt Akvaryum Lazim
[QUOTE=Spawn916]

250ltde 8 frontoza besleyen arkadaşınıza 30-40tane beslemesini tavsiye edin bakalım ne diyecek.
Burada arkadaşımız heves etmiş tabii 30-40 balık hatta yüz tane besleyebilir. Ama minimum 300+ olamalı. Arkadaşımız petshop değil ki balıkları yığsın , nasıl olsa 2 haftada satılacaklar.
Arkadaşım sen 30-40 ciklet yetiştirip 1 yıl sonra evin veya akvaryum kurulumunu yapacagın yerin ; 2 veya 3 akvaryum kurulumuna müsait ise 250ltde başlayabilirsin balık boyutun küçük.
Eğer ileride böyle bir imkanın yok ise ilk baştan 400+ bir akvaryum edinmen en sağlıklısı, balıklara bağlanıp bu zevki yaşayınca tek bir balık kaybına bile üzüntü yaşayacaksın.
Ve elinden birsey gelmeyecek. Bu sebeple ilk başlangıçta doğru karar almalısın. 30-40 adet balık bulunan akvaryumun filtre sistemi çok önemli , havalandırma ve ısıtması cok önemli, elektrik kesintisi anında oksiyen seviyesinin nasıl bir düşüş yaşayacagı ve nitrat seviyesinin nasıl bir saatte artışa geçeceğini göz ardı etme,
Ne kadar cok balık okodar emek ve gayret gektirir.
Mutlu balıklar yetiştirelim , sadece kendimizi mutlu edecek hamleler yapmayalım. Onlarında bir sosyal döngüsü olduğunu unutmayalım.
Saygılarımla[/QUOTE] kutay beycim dogru soyluyorsunuz tamam bende hem fikirim fakat demem su aman hemen 500 l olsun denmesi sacma geliyor bana belki . 30 40 frontoza beslesin demissinizde frontozalar +10cm arkadasimiz 3 4 cm demis zaten
Kaç Lt Akvaryum Lazim
[QUOTE=brigantes]

Evet 1 ton olsa çok iyi olur.

Tek kolonilik sp için bile 200 300 lt hacim gerekiyor, yunus olsa 300. 30 40 balıktan bahsetmiş arkadaş, bunlar büyüyünce 10cm den büyük olacaklar. Hacim ne kadar büyük olursa o kadar iyi olur. [/QUOTE]
bu baliklarin 10 cm olmasi en az 1 yil siz yeni baslayacak birine 400 500 deyince o insanin hevesi kursaginda kalir 200 250 ile baslar zaten besledikce tecrube edip zaten zamanla buyutucek . bazi insanlar hemen aman 400 olsun lepistes beslicem kac litre olsun oo en az 150 litre olsun vs bilmem ne koyarsin duzgun filtre bi hava tasi mis gibi yasae giderler . 250 litrede 6 d 2 e frontoza besliyor yakinim leblebi gibi yavru aliyor . 1,5 senedirde ne olen var ne kalan . biraz duyarli olalim insanlarin heveslerini en bastan kirmayalim .
Çok Mu Bicimsiz
[QUOTE=küçükçük]Kazarlar mümkünse suyunu ph ini,su değişimini vs. ayarla ve onlara yani akvaryumun çok dibine girerek bakma(tabi üremelerini istiyorsan) rahatsız olabilirler.Yani sen onları yap gerisini onlar getirirler;)).Bir müddet sonra dişinin ağzındaki şişliği farkedersin zaten .

Kısacası zamanla olacak işler bunlar.

Bu arada akvaryum kaç litre?[/QUOTE] 135 L hocam akv.
Kaç Lt Akvaryum Lazim
[QUOTE=brigantes]Malawi olacaksa 400+ tropheus ya da frontoza olacaksa 500+[/QUOTE] yok 1 ton abartmayalim lutfen . 250L olsa yeter kardesim
Çok Mu Bicimsiz
[QUOTE=küçükçük]Boşluk değil de mağaraları ve kuytu köşeler fazla olursa daha iyi olacağını düşünüyorum ama bu hali de güzel.
Yani burada da üreyebilir. Zaten çiklet zeki balıktır üreyeceğı zaman kum fln kazarak yapar kendine bi yer[/QUOTE]
dediginiz gibi her tarafi kazdilar zaten

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 410 Online Kullanıcı, 223 Üye

Online Kullanıcılar

Gtuncay, KerimE, kerem1135, WaveRider, kurtbey1905, ybasarkan, KadirSpmz, dream7, emreee89, sinor, Ykal, czafer58, -doctore-, Joker07, Babanayka, edizpasha, BabySoul, Lokum26, serhat480, atiryaki, MŞEN, mhmtks, biacar, sduru35, halikarya, Yusufbeyyy, Aras26, Oğuz.K, JuGgLeR, a.gumrah, HXYLMZ37, ceyh, muratgurer, EmreOZDEMIR, krib, GokselSunar, Chensy, Nbesen, dursunbyk, Serkanjb, AhmetKi, Bkyavas, Woland, Burak Dişli, Enes Yıldırım, Akgün Cem, Mete Duru, Tanshaydar, sarıyerli 1970, sasa01, i_yilmaz, calderon, rexxter, Erdemerol23, sinan3805, beyazgul, emrekaragaclı, Golgeci, mustafaalmac, fatoyano, BuRAK, emregungor, MiSoSiKiaN, ardaarda, rohembus, Speedy, ataU, envercakar, tucikosan, Emr35, FerhatKaya, arapaima, fırat açık, ProScotch, Balikcidede, BarisD, Apoca1ypse, Rafayella, DumansaL, KolombiyaTetra, Frezy, idiopatik, eray80, MrPePe, DADM, lebowskia, nolimetangere, esuc, furkanayberk74, brk55, fantastik3, Aspet, captainnn4, paXua, ygtkrsln, Olcaycetin, sirhill, mibis, catalyst, ademakci, editors0, orksaher, İnsect, Süleymaneti, onur228, adilce, Muhendiss, enverenver, sencer, cashercash, m3mm7r, Akvarist1907, TUNAOGUZERTUZ, aytek1974, BoraBerkol, legendht, semihenes, monoblane, FerKan, Emirozekici, Aras5434, Koksal Gurkan, erdmbzkrt, rccol, muhabirhamit, Brdk64, Ahmet061, AmazonDream, benerium, LepistesDüşkünü, Kınayu, ruchancakaloglu, Kursatmen1, hasanbasri44, wallenste1n, Yasarozen, hyobks33, Bysam, EkremTzc, Barkın_Çiftçi, onurozgen, rebellovee, Hasann1903, Monte Kristo, BenAykut, Yasin, Yavuz ÖZTÜRK, Malawi_54, ysn1678, Aqua malawi, kasırga10, sherloock, erkan6767, B4TUH4N, PilotBey, sarı2604, erencanhrz, laserion58, Emre kaya 27, yakaryus, statistician06, MurathanM, ilhan3535, Nadirmbuna, Bekir12, metekaan, fadfad, EmirHaN, Mhurt1, sina cen, muratabi54, apistoapisto, rolll, TugayKrmn, hamittsurmelii, AGB22, lojistisyen, balnak, kasim67, WildFish_Keeper, Bahdr, Aslanalp1453, omercldr, mehmetaydin, Piyanist., Aqua Discovery, onurxonur, RookiErsan, lprnsmsk, cengiz han, G_can, Emre Akkaya, Semih1976, mahmut1905, emir_exee, Cevdet, MaliSglk, toprakzan, onureser, secaflex, Nitrogene, Turkercakir, burakhoca2000, UĞUR KARA, Mustafa11, Tolga30, starlordmert, CengizH, Alp Tuna, OguzTutum, Hamza Özel, hak45, gokhanalacesme, omerali06, berke0017, baysal88, harunefe, Dharma, SahinTaskin, Doganksll, KRaL_MaLaWi, vetserhan, erdemusta, Hamdiefem06,

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.