ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ultiboard
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
170
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ekim 2012 10:45
Son Ziyaret:
26 Ocak 2023 12:05
Toplam Mesaj:
100 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan
Doğum Tarihi:
24 Aralık 1980
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
MÜHENDİS
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hasan
Nano Blackwater Neon Tetra
7 lt Fanusta Karides
SON 10 MESAJI
Nano Küp
Sıra neonlar da[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456501.jpg[/IMG]
Sıra neonlar da[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456501.jpg[/IMG]
Nano Küp
Sorulara geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. İlk konu fotoğrafları arka fon soruları nedeniyle yenilendi.
[QUOTE=Enesaksu34]Samsun şehrinde petshoplar da ember tetra bulunmuyor,bakmak istediğim bir tür.Çok sevimliler ve nano tanklara aşırı yakışıyorlar.Neon tetralar bana biraz ufak gözüktüler sanki resimle alakalı da olabilir.Takipteyim kayıpsız sağlıklı keyifli hobiler dilerim.[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Merhaba Enes bey emberleri aldığım donemde Ankara'da bile bulmakta zorlandım bulduklarımın formu ve sağlığı iyi değildi nazımın geçtiği bir pet shop tan balıkların geldiği gün seçerek aldım gayet keyifliler. Neonlar neredeyse emberlerin iki katı boyda fotodan öyle görünüyor sanırım. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
[QUOTE=hakanyildiz06]Emberler çok güzel, maşallah, formundalar. Ben de ember tetra beslemiştim, canlı yemi (artemia ve su piresi) yeseler de kuru yem yemede çok nazlı olduklarından sahiplendirerek elden çıkardım. Benim besleyeceğim balık yem yemeyi sevecek, iştahla yiyecek. Şu anda snow white lepisteslerim var, sayıları az (2 dişi, 5 erkek) ve ekleme yapmak için satış ilanı bulamadım. Sizin emberler kuru yeme alışık mı?[/QUOTE]
Merhaba Hakan bey emberleri aldığımdan beri kuru yem ile besliyorum. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
[QUOTE=Arda_26]Merhaba üstadım, arka plana siyah fon yada reklamcılar da parça bulabileceğin kumlama denilen malzemeyi kullanabilirsiniz .iyi hobiler dilerim..[/QUOTE]
Merhaba Arda bey siyah arka fon mevcut fotodan belli olmadı sanırım. Ilk fotoları bu yüzden güncelledim. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
Sorulara geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. İlk konu fotoğrafları arka fon soruları nedeniyle yenilendi.
[QUOTE=Enesaksu34]Samsun şehrinde petshoplar da ember tetra bulunmuyor,bakmak istediğim bir tür.Çok sevimliler ve nano tanklara aşırı yakışıyorlar.Neon tetralar bana biraz ufak gözüktüler sanki resimle alakalı da olabilir.Takipteyim kayıpsız sağlıklı keyifli hobiler dilerim.[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Merhaba Enes bey emberleri aldığım donemde Ankara'da bile bulmakta zorlandım bulduklarımın formu ve sağlığı iyi değildi nazımın geçtiği bir pet shop tan balıkların geldiği gün seçerek aldım gayet keyifliler. Neonlar neredeyse emberlerin iki katı boyda fotodan öyle görünüyor sanırım. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
[QUOTE=hakanyildiz06]Emberler çok güzel, maşallah, formundalar. Ben de ember tetra beslemiştim, canlı yemi (artemia ve su piresi) yeseler de kuru yem yemede çok nazlı olduklarından sahiplendirerek elden çıkardım. Benim besleyeceğim balık yem yemeyi sevecek, iştahla yiyecek. Şu anda snow white lepisteslerim var, sayıları az (2 dişi, 5 erkek) ve ekleme yapmak için satış ilanı bulamadım. Sizin emberler kuru yeme alışık mı?[/QUOTE]
Merhaba Hakan bey emberleri aldığımdan beri kuru yem ile besliyorum. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
[QUOTE=Arda_26]Merhaba üstadım, arka plana siyah fon yada reklamcılar da parça bulabileceğin kumlama denilen malzemeyi kullanabilirsiniz .iyi hobiler dilerim..[/QUOTE]
Merhaba Arda bey siyah arka fon mevcut fotodan belli olmadı sanırım. Ilk fotoları bu yüzden güncelledim. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
Nano Küp
Birkaç detay foto.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222240421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241381.jpg[/IMG]
Birkaç detay foto.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222240421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241381.jpg[/IMG]
Nano Küp
[QUOTE=Enesaksu34]Hasan hocam gayet şık sade bir tasarım olmuş.Blackwater tankınızıda çok beğenmiştim.Eski tasarım tankınızdaki balıklar sanırsam.Yavru alma şansınız oldumu neon veya ember tetradan ayrıyeten canlı sayısında değişme var mı? saygılar.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim Enes hocam, evet balıkların tamamı 1 seneden fazladır benimle hiç yeni balık eklemedim. Yavru alamadım maalesef bunun için bol bitki gerekiyor sanırım belki bundan sonra. Birkaç kayıp oldu şu anki mevcutta 6 ember 6 neon 2 adet siyah neon var tankta, beni en şaşırtan siyah neonların daha narin olduklarını tecrübe etmem oldu.
[QUOTE=Spartal]Şu boruları Allah rızası için bir temizleyin hocam :D
Beyaz ve şeffaf çok kir gösteriyor siyah bulabilirseniz güzel olur.
Arka plan yok sanırım arka cam parlama yapıyor biraz arka fon kullanırsanız hem görüntü güzel olur hem de derinlik görünüşü düzelir.
Onun dışında gayet güzel gözüküyor. Elinize sağlık.[/QUOTE]
Yunus bey borular beni rahatsız etmiyor eski tasarımda büyük bir kök boru ve ısıtıcıyı kapatıyordu şimdide arka plan bitkileri kapatacak biraz zamana ihtiyacı var. Ayrıca siyah arka fon mevcut.
[QUOTE=Enesaksu34]Hasan hocam gayet şık sade bir tasarım olmuş.Blackwater tankınızıda çok beğenmiştim.Eski tasarım tankınızdaki balıklar sanırsam.Yavru alma şansınız oldumu neon veya ember tetradan ayrıyeten canlı sayısında değişme var mı? saygılar.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim Enes hocam, evet balıkların tamamı 1 seneden fazladır benimle hiç yeni balık eklemedim. Yavru alamadım maalesef bunun için bol bitki gerekiyor sanırım belki bundan sonra. Birkaç kayıp oldu şu anki mevcutta 6 ember 6 neon 2 adet siyah neon var tankta, beni en şaşırtan siyah neonların daha narin olduklarını tecrübe etmem oldu.
[QUOTE=Spartal]Şu boruları Allah rızası için bir temizleyin hocam :D
Beyaz ve şeffaf çok kir gösteriyor siyah bulabilirseniz güzel olur.
Arka plan yok sanırım arka cam parlama yapıyor biraz arka fon kullanırsanız hem görüntü güzel olur hem de derinlik görünüşü düzelir.
Onun dışında gayet güzel gözüküyor. Elinize sağlık.[/QUOTE]
Yunus bey borular beni rahatsız etmiyor eski tasarımda büyük bir kök boru ve ısıtıcıyı kapatıyordu şimdide arka plan bitkileri kapatacak biraz zamana ihtiyacı var. Ayrıca siyah arka fon mevcut.
Nano Küp
Ölçüler:35*35*35
Canlı Türleri: Tetra türleri
Bitki Türleri: Nano saz ve su üstü bitkileri
Tankın Yaşı: 1 yılı geçti
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra dış filtre
Daha sade yeni bir tasarım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222051551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222051591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222052021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222052061.jpg[/IMG][EDIT]ultiboard,2022-03-12 10:50:37[/EDIT]
Ölçüler:35*35*35
Canlı Türleri: Tetra türleri
Bitki Türleri: Nano saz ve su üstü bitkileri
Tankın Yaşı: 1 yılı geçti
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra dış filtre
Daha sade yeni bir tasarım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222051551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222051591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222052021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222052061.jpg[/IMG][EDIT]ultiboard,2022-03-12 10:50:37[/EDIT]
10 Litrelik Akvaryuma Kaç Balık Sığar
[QUOTE=ResulEfe]
Balıkları doğaya salın demişsiniz peki size şöyle birsey sorsam insan binlerce yıl önce doğadaydı ormanlarda,ovalarda ama ne oldu şehirler kurup şehir hayatına alıştık soyumuzu devam ettirdik peki şimdi ormanlara geri dönse insan tek başına hiç bilgisi olmadan hayatta kalma şansı % kaç?
Balıkları doğadan toplayıp akvaryuma koyanlara bende karşıyım çünkü doğal dengeyi bozuyor ama bizim baktığımız balıkların çoğu akvaryum üretimi yani hayvan doğal ortamı ne onu bile bilmiyor adapte oldu çünkü ama onu kaldırıp sana biz işkence ediyoruz git sen doğal ortamına diyip dışarı atarsak buyuk ihtimal ölecektir bizde doğal ortamımizda değiliz biz de işkence çekiyoruz kendimize arabaların zehirli gazlarınında kalabalıkta yani bir nefes alisimizda ne kadar oksijen içimize girdi o bile tartışılır yani uzun lafın kısası bu hayvanlar artık akvaryumdaki uygun ortama alışmış ama şöyle bir durum var bir balığa minimum 50 litre gerekiyordur sen ona uyarsın balığın sağlığı için bu gereklidir dogadada olsa bu heryerde şarttır ama sağlıklı yaşaması için şarttır.
Örneğin beta tek beslenir diğerini öldürür derler bu hayvanlar bölgeci balıklar hepsi bir gölette kendi bölgesini seçiyor ve diğerleriyle kavga etmiyor çünkü hepsi kendi bölgesinde,balığın bölgesinde diyelim 50 litrelik bir bölge balık bu bölgeyi kendi sahiplenir ve buyuzden bu ölçü onu mutlu eder çünkü balık zamanını orda geçircek he sen balığım daha iyi koşullarda yaşasın dersin 70lt beslersin bu işte daha da iyi çünkü balık hem psikolojik olarak sağlıklı hemde fiziksel olarak sağlıklı olur unutmayın biz bu canlıları süs gözüyle değil evimizin bir üyesi olarak görüyoruz [/QUOTE]
Yahu Resul bey akşam akşam beni güldürdünüz Allah'ta sizi güldürsün. Yazımı alıntılayıp bana cevap vermişsiniz ama önceki tartışmaları ve yazımın içindeki kinayeyi anlamamışsınız sanırım.
Keyifli hobiler sağlıklı balıklar.
[QUOTE=ResulEfe]
Balıkları doğaya salın demişsiniz peki size şöyle birsey sorsam insan binlerce yıl önce doğadaydı ormanlarda,ovalarda ama ne oldu şehirler kurup şehir hayatına alıştık soyumuzu devam ettirdik peki şimdi ormanlara geri dönse insan tek başına hiç bilgisi olmadan hayatta kalma şansı % kaç?
Balıkları doğadan toplayıp akvaryuma koyanlara bende karşıyım çünkü doğal dengeyi bozuyor ama bizim baktığımız balıkların çoğu akvaryum üretimi yani hayvan doğal ortamı ne onu bile bilmiyor adapte oldu çünkü ama onu kaldırıp sana biz işkence ediyoruz git sen doğal ortamına diyip dışarı atarsak buyuk ihtimal ölecektir bizde doğal ortamımizda değiliz biz de işkence çekiyoruz kendimize arabaların zehirli gazlarınında kalabalıkta yani bir nefes alisimizda ne kadar oksijen içimize girdi o bile tartışılır yani uzun lafın kısası bu hayvanlar artık akvaryumdaki uygun ortama alışmış ama şöyle bir durum var bir balığa minimum 50 litre gerekiyordur sen ona uyarsın balığın sağlığı için bu gereklidir dogadada olsa bu heryerde şarttır ama sağlıklı yaşaması için şarttır.
Örneğin beta tek beslenir diğerini öldürür derler bu hayvanlar bölgeci balıklar hepsi bir gölette kendi bölgesini seçiyor ve diğerleriyle kavga etmiyor çünkü hepsi kendi bölgesinde,balığın bölgesinde diyelim 50 litrelik bir bölge balık bu bölgeyi kendi sahiplenir ve buyuzden bu ölçü onu mutlu eder çünkü balık zamanını orda geçircek he sen balığım daha iyi koşullarda yaşasın dersin 70lt beslersin bu işte daha da iyi çünkü balık hem psikolojik olarak sağlıklı hemde fiziksel olarak sağlıklı olur unutmayın biz bu canlıları süs gözüyle değil evimizin bir üyesi olarak görüyoruz [/QUOTE]
Yahu Resul bey akşam akşam beni güldürdünüz Allah'ta sizi güldürsün. Yazımı alıntılayıp bana cevap vermişsiniz ama önceki tartışmaları ve yazımın içindeki kinayeyi anlamamışsınız sanırım.
Keyifli hobiler sağlıklı balıklar.
Kök Salan Su Üstü Bitki Tavsiyesi
Ahmet bey toplam 4 aydır forum üyesisiniz ve 666 adet mesajın var bu ağır işsizlik canınızı sıkıyor olabilir ama Erkan beyin yazdığı gibi her konuya cevap vermek zorunda değilsiniz. Sizin gibi iki üç arkadaş daha var çok göze batan ve müthiş bir linç kültürü içinde hobiyi yalamış yutmuş gibi hareket ediyorsunuz. Bir meşkale edinmenizi tavsiye ederim.
[QUOTE=Ahmet 3543]Ben her konunun direk açılmasını doğru bulmuyorum. Çok küçük bir araştırmayla bulunabilecek şeyler. Buraya yazana kadar çoktan öğrenebilirsiniz bile. Hem de forumdaki kalabalıklık azalmış olur. Sormuşsunuz artık aklımda pistia ve amazon frogbit var. [/QUOTE]
Ahmet bey toplam 4 aydır forum üyesisiniz ve 666 adet mesajın var bu ağır işsizlik canınızı sıkıyor olabilir ama Erkan beyin yazdığı gibi her konuya cevap vermek zorunda değilsiniz. Sizin gibi iki üç arkadaş daha var çok göze batan ve müthiş bir linç kültürü içinde hobiyi yalamış yutmuş gibi hareket ediyorsunuz. Bir meşkale edinmenizi tavsiye ederim.
[QUOTE=Ahmet 3543]Ben her konunun direk açılmasını doğru bulmuyorum. Çok küçük bir araştırmayla bulunabilecek şeyler. Buraya yazana kadar çoktan öğrenebilirsiniz bile. Hem de forumdaki kalabalıklık azalmış olur. Sormuşsunuz artık aklımda pistia ve amazon frogbit var. [/QUOTE]
Nano Blackwater
[QUOTE=Emrejder]Selamlar 40 litrede 16 neon tetra yazmışsınız bu sayı zorlayıcı olmadı mı ?
ek olarak tetra harici canlı eklediniz mi ? [/QUOTE]
Selamlar, mevcut popülasyonda değişiklikler var ama zorlayıcılık döngü oturana kadar sonrası çorap söküğü gibi geliyor. Hem size cevap olsun hemde güncelleme olsun. Son durum aşağıda.
Başlangıç 6 siyah neon biri öldü şuan 5 adet.
Başlangıç 10 neon tetra çok küçüklerdi adaptasyonda kayıp olur diye sayıyı fazla tuttum kayıp yok sae ile birlikle 3 tanesi ve bol miktarda pistia sahiplendirildi.
Sae işini yapmayı bırakıp çöpçüye çok musallat olunca sahiplendirildi.
6 adet ember tetra eklendi.
Filtrasyon Tetra ex 700 ve Bir şelale filtre işin sırrı filtrasyon.
Yaklaşık bir buçuk iki aydır su değişimi yapmıyorum eksilen su yerine dinlenmiş musluk suyu ekleniyor, bu konu tavsiye değil tercihtir yeterli filtrasyon ve tecrübe yoksa önermem.
Pek çok kez siyah neon ve emberlerin kurlaşmasına şahit oldum sabaha karşı siyah neonumun yumurta döktüğünü gördüm, yavru almak gibi bir derdim yok.
Bu süreçte ember tetralar ile gelen beyaz benek mücadelesi oldu ilaçsız ve kayıpsız atlattık başka hastalık uğramadı. [:nazar:].
Şu anda herşey yolunda balıklar gayet sağlıklı ben istediğim doğal ortamı ve yarı ekosistemi oluşturdum gibi. Bütün bunların yanında sürekli yumurta toplayıp çoğalan karideslerim mevcut[:D] havalar ısınıyor karideslerim için balkona birşeyler düşünüyorum istediğim gibi olursa paylaşırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212044421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212045441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212047071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212048361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212051331.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emrejder]Selamlar 40 litrede 16 neon tetra yazmışsınız bu sayı zorlayıcı olmadı mı ?
ek olarak tetra harici canlı eklediniz mi ? [/QUOTE]
Selamlar, mevcut popülasyonda değişiklikler var ama zorlayıcılık döngü oturana kadar sonrası çorap söküğü gibi geliyor. Hem size cevap olsun hemde güncelleme olsun. Son durum aşağıda.
Başlangıç 6 siyah neon biri öldü şuan 5 adet.
Başlangıç 10 neon tetra çok küçüklerdi adaptasyonda kayıp olur diye sayıyı fazla tuttum kayıp yok sae ile birlikle 3 tanesi ve bol miktarda pistia sahiplendirildi.
Sae işini yapmayı bırakıp çöpçüye çok musallat olunca sahiplendirildi.
6 adet ember tetra eklendi.
Filtrasyon Tetra ex 700 ve Bir şelale filtre işin sırrı filtrasyon.
Yaklaşık bir buçuk iki aydır su değişimi yapmıyorum eksilen su yerine dinlenmiş musluk suyu ekleniyor, bu konu tavsiye değil tercihtir yeterli filtrasyon ve tecrübe yoksa önermem.
Pek çok kez siyah neon ve emberlerin kurlaşmasına şahit oldum sabaha karşı siyah neonumun yumurta döktüğünü gördüm, yavru almak gibi bir derdim yok.
Bu süreçte ember tetralar ile gelen beyaz benek mücadelesi oldu ilaçsız ve kayıpsız atlattık başka hastalık uğramadı. [:nazar:].
Şu anda herşey yolunda balıklar gayet sağlıklı ben istediğim doğal ortamı ve yarı ekosistemi oluşturdum gibi. Bütün bunların yanında sürekli yumurta toplayıp çoğalan karideslerim mevcut[:D] havalar ısınıyor karideslerim için balkona birşeyler düşünüyorum istediğim gibi olursa paylaşırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212044421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212045441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212047071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212048361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212051331.jpg[/IMG]
Bir Zamanlar Akvaryum.com
Tartışmanıza limon sıkacam kusura bakmayın. Provokatif konular yazılar üyeler hep ilgi çekmiştir bu eskidende böyleydi şimdide böyle. Benimde ilgimi çekti ki buradayım. Ben çok eski olmasada eski üyelerden sayılırım bir okadarda üye olmadan takip etmişliğim vardır. Çok uzun yıllardır vakit buldukça akvaryum kurar bozarım ve ne zaman akvaryum kurmaya karar versem soluğu burada alırım bütün sorularıma bazen hiç soru sormadan cevapta bulurum. Burası bu hobi için kıymetli bir yer sadece kimin lafına itibar edeceğinize dikkat etmeniz gerekiyor o kadar.
Tartışmanıza limon sıkacam kusura bakmayın. Provokatif konular yazılar üyeler hep ilgi çekmiştir bu eskidende böyleydi şimdide böyle. Benimde ilgimi çekti ki buradayım. Ben çok eski olmasada eski üyelerden sayılırım bir okadarda üye olmadan takip etmişliğim vardır. Çok uzun yıllardır vakit buldukça akvaryum kurar bozarım ve ne zaman akvaryum kurmaya karar versem soluğu burada alırım bütün sorularıma bazen hiç soru sormadan cevapta bulurum. Burası bu hobi için kıymetli bir yer sadece kimin lafına itibar edeceğinize dikkat etmeniz gerekiyor o kadar.
Su Üstü Bitkisi
Su mercimeği çok arsız hızlı çoğalan bir bitki bırakın yesin bişey olmaz.
Su mercimeği çok arsız hızlı çoğalan bir bitki bırakın yesin bişey olmaz.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
