ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rcpsng
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Şubat 2012 18:36
Son Ziyaret:
24 Mayıs 2022 21:13
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin Saymaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin Saymaz
"Ne kadar az bilirseniz; şiddetle müdafa edersiniz."
SON 10 MESAJI
Akvaryuma Otomatik Su Basma
[QUOTE=schorazzdia]Eğer yardımcı olabildiysem ne mutlu bana [:)]
Sisteminiz şuan iyi işliyor mu?[/QUOTE]
Evet çalışıyor, lakin su sensöründen pek memnun değilim. işlevini yerine getiriyor ama pek randımanlı değil. bunun yerine başka alternatif ne kullanılabilir ?? Durduk yere sensörün veri akışı kesiliyor ve dolayısıyla röle elektriğide kesiyor. arduinoya giden elektriği kesip tekrar açınca normale dönüyor. Neden böyle oluyor bilen varmı ?[EDIT]rcpsng,2017-05-09 14:43:16[/EDIT]
[QUOTE=schorazzdia]Eğer yardımcı olabildiysem ne mutlu bana [:)]
Sisteminiz şuan iyi işliyor mu?[/QUOTE]
Evet çalışıyor, lakin su sensöründen pek memnun değilim. işlevini yerine getiriyor ama pek randımanlı değil. bunun yerine başka alternatif ne kullanılabilir ?? Durduk yere sensörün veri akışı kesiliyor ve dolayısıyla röle elektriğide kesiyor. arduinoya giden elektriği kesip tekrar açınca normale dönüyor. Neden böyle oluyor bilen varmı ?[EDIT]rcpsng,2017-05-09 14:43:16[/EDIT]
Akvaryuma Otomatik Su Basma
Tamam teşekkür ederim. Sorun kodlardaki high ve low yer değiştirince haloldu
Tamam teşekkür ederim. Sorun kodlardaki high ve low yer değiştirince haloldu
Akvaryuma Otomatik Su Basma
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125080/040520172036151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125080/040520172036161.jpg[/IMG]
Röle ve su sensörü bağlantınızı dediğiniz gibi yaptım, lakin sensör boştayken resimdeki gibi rölenin kırmızı ışığı yanıyor, yeşil ışık sönük... sensörü suya soktuğumda rölenin her iki ışığıda yanıyor. sanki bi terslik var gibi.. verdiğiniz kodu yazdım ayrıca... bağlantılarıda dediğiniz gibi yaptım ama sorun nerede anlamadım.
yaptığınız bağlantıyı daha yakından çekip buraya ekleyebilirmisiniz?? Test ettim, sensörü suya sokunca röle çalışıyor ve akım geçiyor.. bu durumda akvaryum sürekli su basacak :) sensör boştayken çalışmıyor yani.
Ayrıca arduino uno üzerinde 2 adet 5v var bende. birine sensörü diğerine röleyi bağladım. tek çıkıştan çift çıkış yapma gereği duymadım bilginize..[EDIT]rcpsng,2017-05-04 23:10:19[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125080/040520172036151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125080/040520172036161.jpg[/IMG]
Röle ve su sensörü bağlantınızı dediğiniz gibi yaptım, lakin sensör boştayken resimdeki gibi rölenin kırmızı ışığı yanıyor, yeşil ışık sönük... sensörü suya soktuğumda rölenin her iki ışığıda yanıyor. sanki bi terslik var gibi.. verdiğiniz kodu yazdım ayrıca... bağlantılarıda dediğiniz gibi yaptım ama sorun nerede anlamadım.
yaptığınız bağlantıyı daha yakından çekip buraya ekleyebilirmisiniz?? Test ettim, sensörü suya sokunca röle çalışıyor ve akım geçiyor.. bu durumda akvaryum sürekli su basacak :) sensör boştayken çalışmıyor yani.
Ayrıca arduino uno üzerinde 2 adet 5v var bende. birine sensörü diğerine röleyi bağladım. tek çıkıştan çift çıkış yapma gereği duymadım bilginize..[EDIT]rcpsng,2017-05-04 23:10:19[/EDIT]
Akvaryuma Otomatik Su Basma
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=jxiQxCNmDtA&t=167s[/VID]
Buradaki videoyu izlerseniz biraz daha fikir edinilebilir belki..
Ben videodaki gibi bir sistem yapmayı düşünüyorum, sizin çalışmanıza ek olarak su boşaltma sistemi nasıl ekleyebiliriz ?? Bel fıtığı olduğu için bu benim için çok sorun oluyor çünkü her hafta yaklaşık 40 lt su değişimi yapmam lazım...
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=jxiQxCNmDtA&t=167s[/VID]
Buradaki videoyu izlerseniz biraz daha fikir edinilebilir belki..
Ben videodaki gibi bir sistem yapmayı düşünüyorum, sizin çalışmanıza ek olarak su boşaltma sistemi nasıl ekleyebiliriz ?? Bel fıtığı olduğu için bu benim için çok sorun oluyor çünkü her hafta yaklaşık 40 lt su değişimi yapmam lazım...
Akvaryuma Otomatik Su Basma
Sistem güzel görünüyor, ellerine sağlık..
Aynı sistemi kendi akvaryumumuzda yapmak için teker teker aşamaları açıklayabilir misin? Aynı ürünleri satın alıp birleştireceğim, kodlama vs.. hiç bilgimiz yok. sıfırdan kurulum şeklinde anlatabilirsen seviniriz.
[QUOTE=schorazzdia]Merhaba herkese, sistemi tamamladım videoyu link şeklinde paylaşıyorum. Sorusu olan varsa çekinmeden sorabilir.
https://vimeo.com/214710311[/QUOTE][EDIT]rcpsng,2017-04-26 19:26:58[/EDIT]
Sistem güzel görünüyor, ellerine sağlık..
Aynı sistemi kendi akvaryumumuzda yapmak için teker teker aşamaları açıklayabilir misin? Aynı ürünleri satın alıp birleştireceğim, kodlama vs.. hiç bilgimiz yok. sıfırdan kurulum şeklinde anlatabilirsen seviniriz.
[QUOTE=schorazzdia]Merhaba herkese, sistemi tamamladım videoyu link şeklinde paylaşıyorum. Sorusu olan varsa çekinmeden sorabilir.
https://vimeo.com/214710311[/QUOTE][EDIT]rcpsng,2017-04-26 19:26:58[/EDIT]
Co2 Tüp Ve Selenoid Valf Arasındaki Hortum Basınçı
Aynı sistemi ve aynı marka ürünleri bende kullanıyorum. Lakin regülatör ile selenoid arasında pnömatik hortum kullanıyorum, gaz birikince 5 dakika sonra hortum basınca dayanamıyor ve patlayıp yırtılıyor. 3 defa denedim hep hortum patladı. Siz nasıl bir çözüm buldunuz, ya da çözüm bulabildiniz mi? [EDIT]rcpsng,2017-01-28 21:03:09[/EDIT]
Aynı sistemi ve aynı marka ürünleri bende kullanıyorum. Lakin regülatör ile selenoid arasında pnömatik hortum kullanıyorum, gaz birikince 5 dakika sonra hortum basınca dayanamıyor ve patlayıp yırtılıyor. 3 defa denedim hep hortum patladı. Siz nasıl bir çözüm buldunuz, ya da çözüm bulabildiniz mi? [EDIT]rcpsng,2017-01-28 21:03:09[/EDIT]
Plantex Csm+b Içeriği Ve Dozlama
[QUOTE=mrah]
CO2 [:iyi:][/QUOTE]
Peki CO2 yi ne kadar vermeliyim? Co2 yi ölçen reaktör test solüsyon u da kullanıyorum, aslında ph ı test ediyor. Yeşil renkte hep sabit.. Yani görünürde normal gibi duruyor
[QUOTE=mrah]
CO2 [:iyi:][/QUOTE]
Peki CO2 yi ne kadar vermeliyim? Co2 yi ölçen reaktör test solüsyon u da kullanıyorum, aslında ph ı test ediyor. Yeşil renkte hep sabit.. Yani görünürde normal gibi duruyor
Plantex Csm+b Içeriği Ve Dozlama
Emrah bey, versiğiniz değerlerde dozlama yaptım, 1 ay boyunca EI yöntemi ile... Lakin, uygulamadan sonra aşırı bir yeşil alg sardı her tarafı... Camları vs, manuel temizliyorum sık sık ama çok hızlı bir alg oluşumu var. Ayrıca bitkilerin büyümesi halen durağan, yapraklar da yosun oldu. Bi yerde bir sıkıntı mı var? Nerede hata yapıyorum?
[QUOTE=mrah]Kilodan az satilmiyor yanilmiyorsam.
500ml safsu
47gram kh2po4
50lt tanka 1,3ppm po4 ekler 1ml dozlandiginda
500ml safsu
39gram Mg(NO3)2.6H2O
50lt tanka 7,5ppm no3 ekler 10ml dozlandiginda
500ml safsu
42gram K2SO4
50lt tanka 7,5ppm K ekler 10ml dozlandiginda
Takvimler konularda mevcut.
Bu konuda kafaniza baska birsey takilirsa diger konudan devam ederseniz sevinirim. Cafer beyin konuda yazdigi seyler biraz farkli. :)[/QUOTE]
Emrah bey, versiğiniz değerlerde dozlama yaptım, 1 ay boyunca EI yöntemi ile... Lakin, uygulamadan sonra aşırı bir yeşil alg sardı her tarafı... Camları vs, manuel temizliyorum sık sık ama çok hızlı bir alg oluşumu var. Ayrıca bitkilerin büyümesi halen durağan, yapraklar da yosun oldu. Bi yerde bir sıkıntı mı var? Nerede hata yapıyorum?
[QUOTE=mrah]Kilodan az satilmiyor yanilmiyorsam.
500ml safsu
47gram kh2po4
50lt tanka 1,3ppm po4 ekler 1ml dozlandiginda
500ml safsu
39gram Mg(NO3)2.6H2O
50lt tanka 7,5ppm no3 ekler 10ml dozlandiginda
500ml safsu
42gram K2SO4
50lt tanka 7,5ppm K ekler 10ml dozlandiginda
Takvimler konularda mevcut.
Bu konuda kafaniza baska birsey takilirsa diger konudan devam ederseniz sevinirim. Cafer beyin konuda yazdigi seyler biraz farkli. :)[/QUOTE]
Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ?
Emrah bey bilgiler için teşekkürler.. Lakin, forumda daha önceden okuyup şimdi çok aramama rağmen bulamadığım bir cümleden bahsetmek istiyorum; EI yöntemi ile yüksek dozlamalarda solüsyon hazırlarken örneğin 500 ml distile su ile çözelti tam doygunluğa erişip tamamının eriyemediğini ve bu durumda solüsyon hazırlamaktansa toz halinde direk akvaryuma atılabileceği gibi bir yazı okumuştum. bunun sakıncası olup olmadığı konusu netleştimi ?
katı toz halindeki belli gramajdaki makro gübreleri akvaryuma direk atsak, kendi kendine suda homojen bir şekilde eriyip karışıyormu ? ve her bitki bu karışımı sağlıklı biçimde bünyesine alabiliyor mu? (yakın olan daha fazla, uzak olan daha az alır gibi...) ayrıca, bitkiyi yakma gibi bir durum söz konusu olurmu ?
toz halinde akvaryuma atıp sıkıntı yaşayan oldu mu hiç ?
Emrah bey bilgiler için teşekkürler.. Lakin, forumda daha önceden okuyup şimdi çok aramama rağmen bulamadığım bir cümleden bahsetmek istiyorum; EI yöntemi ile yüksek dozlamalarda solüsyon hazırlarken örneğin 500 ml distile su ile çözelti tam doygunluğa erişip tamamının eriyemediğini ve bu durumda solüsyon hazırlamaktansa toz halinde direk akvaryuma atılabileceği gibi bir yazı okumuştum. bunun sakıncası olup olmadığı konusu netleştimi ?
katı toz halindeki belli gramajdaki makro gübreleri akvaryuma direk atsak, kendi kendine suda homojen bir şekilde eriyip karışıyormu ? ve her bitki bu karışımı sağlıklı biçimde bünyesine alabiliyor mu? (yakın olan daha fazla, uzak olan daha az alır gibi...) ayrıca, bitkiyi yakma gibi bir durum söz konusu olurmu ?
toz halinde akvaryuma atıp sıkıntı yaşayan oldu mu hiç ?
Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ?
50 lt lik bir akvaryumda;
500ml safsu
47gram kh2po4
50lt tanka 1,3ppm po4 ekler 1ml dozlandiginda
500ml safsu
39gram Mg(NO3)2.6H2O
50lt tanka 7,5ppm no3 ekler 10ml dozlandiginda
500ml safsu
42gram K2SO4
50lt tanka 7,5ppm K ekler 10ml dozlandiginda
demiştiniz emrah bey..
--------
yeni 125 lt bir akvaryuma geçiyorum,
kh2po4 - 2,5 ml
Mg(NO3)2.6H2O - 25 ml
K2SO4 - 25 ml
olacak şekilde mi dozlamamız lazım...? yoksa gramajları bir buçuk kat arttırıp ml ler sabit kalsa aynı sonucu alırmıyım ?
hesaplamadan hiç anlamadığım için soruyorum.
Bir de bu ml lik dozajları günlük gübrelemede mi ekleyeceğiz tamamını.. belirtilen ml lik dozajlar haftanın sonunda olması gereken toplam değer değil dimi ?
50 lt lik bir akvaryumda;
500ml safsu
47gram kh2po4
50lt tanka 1,3ppm po4 ekler 1ml dozlandiginda
500ml safsu
39gram Mg(NO3)2.6H2O
50lt tanka 7,5ppm no3 ekler 10ml dozlandiginda
500ml safsu
42gram K2SO4
50lt tanka 7,5ppm K ekler 10ml dozlandiginda
demiştiniz emrah bey..
--------
yeni 125 lt bir akvaryuma geçiyorum,
kh2po4 - 2,5 ml
Mg(NO3)2.6H2O - 25 ml
K2SO4 - 25 ml
olacak şekilde mi dozlamamız lazım...? yoksa gramajları bir buçuk kat arttırıp ml ler sabit kalsa aynı sonucu alırmıyım ?
hesaplamadan hiç anlamadığım için soruyorum.
Bir de bu ml lik dozajları günlük gübrelemede mi ekleyeceğiz tamamını.. belirtilen ml lik dozajlar haftanın sonunda olması gereken toplam değer değil dimi ?
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
