ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ebubekir ATAR
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[C]4,1,122868[/C] [B]8424,2[/B] [B]8162,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2460
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2012 21:18
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2026 21:43
Toplam Mesaj:
1134 [0.22 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ebubekir ATAR
Doğum Tarihi:
22 Nisan 1984
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
İthalat TSE Danışmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[url=https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=12733&FID=22]Forum Kuralları[/url]
SON 10 MESAJI
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[B]Lazerler[/B] [:$][:$]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/122868/231120242204121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/122868/231120242204171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/122868/231120242204221.jpg[/IMG]
[B]Lazerler[/B] [:$][:$]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/122868/231120242204121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/122868/231120242204171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/122868/231120242204221.jpg[/IMG]
Akvaryumda Kaç Mm Cam Seçmeliyim?
Merhaba;
Ne tür balık besleyeceksiniz bilmiyorum fakat, 60cm yükseklik çok fazla bence.
120.45.45h çok daha iyi bir ölçü olur. Bu ölçü için 8mm de yeterli olur fakat 10mm cam kalınlığı çok daha güvenli olur.
Akvaryumda yükseklik düştükçe, tasarım ve görsel çok artıyor. Bunu da dikkate alın derim. Selamlar.
Merhaba;
Ne tür balık besleyeceksiniz bilmiyorum fakat, 60cm yükseklik çok fazla bence.
120.45.45h çok daha iyi bir ölçü olur. Bu ölçü için 8mm de yeterli olur fakat 10mm cam kalınlığı çok daha güvenli olur.
Akvaryumda yükseklik düştükçe, tasarım ve görsel çok artıyor. Bunu da dikkate alın derim. Selamlar.
Shallow Tank
Çok geç kalınmış bir paylaşım.
Mustafa Hocanın tecrübesinden beklenecek tank böyle olmalı zaten. Emeklerinize sağlık.
En sevdiğim akvaryum ölçüleri, düşük yükseklik olan tanklar. Bir çok kişi bunun farkında olmasada, en iyi görselin alındığı akvaryumlar düşük yükseklik olan akvaryumlardan alınıyor.
Önümüzdeki yıl 180.35h lık bir akvaryum tasarlamak gibi bir planım var, umarım faaliyete geçirebilirim.
Konuyu takip edeceğim, vakit buldukça yeni fotoğraflar ve video bekliyor olacağız. Selamlar.
Çok geç kalınmış bir paylaşım.
Mustafa Hocanın tecrübesinden beklenecek tank böyle olmalı zaten. Emeklerinize sağlık.
En sevdiğim akvaryum ölçüleri, düşük yükseklik olan tanklar. Bir çok kişi bunun farkında olmasada, en iyi görselin alındığı akvaryumlar düşük yükseklik olan akvaryumlardan alınıyor.
Önümüzdeki yıl 180.35h lık bir akvaryum tasarlamak gibi bir planım var, umarım faaliyete geçirebilirim.
Konuyu takip edeceğim, vakit buldukça yeni fotoğraflar ve video bekliyor olacağız. Selamlar.
180x60x60 Karma Güney Amerika
Bu konuyu nasıl atlamışım gözden kaçırmışım bilemiyorum.
Emeklerinize sağlık Kadir Bey. Serkan'ın elinin değipte güzel olmayacak bir tasarım yoktur zaten, onunda emeklerine sağlık.
Bu tip bir akvaryum ve tasarım için harika bir ölçü gerçekten.
Akvaryum iş yerinde ise, diskus olayına girmemek isabetli bir karar olmuş.
Bu büyüklükte bir tankın ve filtrelerin bakteri oluşumunun tam oturması 2-3 ayı buluyor. Zamanla çok net bir görüntü alacaksınız.
İlgiyle takip edeceğim bir konu olacak. Keyifli bir hobi dilerim. Selamlar.
Bu konuyu nasıl atlamışım gözden kaçırmışım bilemiyorum.
Emeklerinize sağlık Kadir Bey. Serkan'ın elinin değipte güzel olmayacak bir tasarım yoktur zaten, onunda emeklerine sağlık.
Bu tip bir akvaryum ve tasarım için harika bir ölçü gerçekten.
Akvaryum iş yerinde ise, diskus olayına girmemek isabetli bir karar olmuş.
Bu büyüklükte bir tankın ve filtrelerin bakteri oluşumunun tam oturması 2-3 ayı buluyor. Zamanla çok net bir görüntü alacaksınız.
İlgiyle takip edeceğim bir konu olacak. Keyifli bir hobi dilerim. Selamlar.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/122868/081120240211221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/122868/081120240211221.jpg[/IMG]
Betta Splendens
[QUOTE=SUTEISHI]@Ebubekir ATAR herhangi bir tartışma içermeyen, farklı konulardaki mesajlarımı neden sildiğinizi de ekler misiniz ?
Eklemezseniz eğer forumda eşit bir muamele olmadığını düşüneceğiz.
Evet talebimdir. Açıklamadan da kilitleyebilirsiniz.
Teşekkürler, saygılar [/QUOTE]
Forumda tüm kullanıcılara aynı forum kuralları çerçevesinde eşit uygulama yapılmaktadır.
Silinen mesajların arasında kalan, silinen mesajlara karşılık gelen, bir mesaj silinince alttaki anlamsız kalan tüm mesajlar temizlenmiştir.
Konuyla alakası olmayan, farklı bir konuda başlayıp, bu konuya taşınmış yazışmalarda kaldırılmıştır.
Bilgilerinize Sunarım.
Müsaadenizle konuyu kilitliyorum.
Saygılarımla.
[QUOTE=SUTEISHI]@Ebubekir ATAR herhangi bir tartışma içermeyen, farklı konulardaki mesajlarımı neden sildiğinizi de ekler misiniz ?
Eklemezseniz eğer forumda eşit bir muamele olmadığını düşüneceğiz.
Evet talebimdir. Açıklamadan da kilitleyebilirsiniz.
Teşekkürler, saygılar [/QUOTE]
Forumda tüm kullanıcılara aynı forum kuralları çerçevesinde eşit uygulama yapılmaktadır.
Silinen mesajların arasında kalan, silinen mesajlara karşılık gelen, bir mesaj silinince alttaki anlamsız kalan tüm mesajlar temizlenmiştir.
Konuyla alakası olmayan, farklı bir konuda başlayıp, bu konuya taşınmış yazışmalarda kaldırılmıştır.
Bilgilerinize Sunarım.
Müsaadenizle konuyu kilitliyorum.
Saygılarımla.
Betta Splendens
[QUOTE=GhostKoi]
Son zamanlarda bir çok kişinin merak edip birbirine sorduğu "forumda yönetici var mı" sorusuna böylece birinci ağızdan da cevap gelmiş oldu. Ben belirtmiştim zaten.
Bu başlık hakkında söyleyecek hiçbir şey kalmadı, tartışmanın niçin çığırından çıktığını ise silinen mesajlardan sonra herhangi birinin kavraması zor. Saygı çerçevesi neden ortadan kalktı?, Bir kişinin kendisine gelen cevaplarla ilgili kuruntularını sürekli dile getirmesi ve diğer 2 kişiyi birleşip kendisine cephe almakla suçlaması sonrası olduğu kesin. Bu, herhangi bir kimse için üzerinde durulacak bir konu değildir elbet, fakat iş inada binmiştir. Gerçek anlamda hobi yürüten hiç kimse bu tür şeyler için hobiden soğumaz. Fakat forumdan soğur elbet.
"[B]Konular değişiyor, ama tartışmayı kişiselleştirip, uzun uzun yazılar, hakaretler, tehditler, küçük görenler, aşağılayanlar hep yaklaşık aynı kişiler.[/B]"
Genelleme yapmak, üstü kapalı belli kişileri suçlamak ve yaftalamak iyi bir tavır olmasa gerek. Bu kadar kötü ve sürekli kabahatleri olduğu iddia edilen kişi veya kişileri forumdan uzaklaştırmak da sizin göreviniz.
Herkese keyifli hobiler.[/QUOTE]
Erkut Bey Merhabalar;
Konuda, tartışmanın neden olduğu ve neden mesajların kaldırıldığı ile ilgili doğru analiz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
"[B]Konular değişiyor, ama tartışmayı kişiselleştirip, uzun uzun yazılar, hakaretler, tehditler, küçük görenler, aşağılayanlar hep yaklaşık aynı kişiler.[/B]"
''Genelleme yapmak, üstü kapalı belli kişileri suçlamak ve yaftalamak iyi bir tavır olmasa gerek. Bu kadar kötü ve sürekli kabahatleri olduğu iddia edilen kişi veya kişileri forumdan uzaklaştırmak da sizin göreviniz.''
Genelleme yapmıyorum aslında, eminim sizde biliyor ve görüyorsunuz, neticede aktif bir kullanıcısınız. Ortalama olarak tartışmayla başlayıp, karşılıklı hakaretlere dönüşen çoğu konuda aynı kullanıcıları görüyoruz.
Kişileri forumdan uzaklaştırmak çok kolay, kullanıcıyı engellemek, silmek en kolay çıkış yolu. Fakat zamanla forum kurallarına ve forum kültürüne ayak uydurulabileceğine inancım tamdır.
Zaman zaman uyarılarla, veya şuan bu yaptığımız yazışmalarla artık bu kültüre adapte olunacağını düşünüyorum. Gerekli olduğu zaman tabiki kullanıcı engellediğimiz durumlarda oluyor.
Emin olun, Türkiye'nin en büyük akvaryum forumunun gönüllü yönetim kadrosu olarak, asla baskıcı bir tavra sahip değiliz. Kullanıcılara en az müdahale edilerek forum kuralları ve saygı çerçevesinde bir alan sağlamak amacımız.
Keyifli hobilerim dilerim. Saygılarımla.
[QUOTE=MasterChief]Benim hata var butonunu kullanmalarımdan ortalama ve iyi ihtimalle beşte birine dönüş yapılıyor. Belki incelenip işlem yapmaya gerek görülmüyordur ancak bana da bildirim yapılsa hepsinin okunduğuna kanaat getirirdim.
Not: Basit bir ‘ısıtıcı’ muhabbetinden alakasız içerik yazdığım için konu sahibinden özür dilerim.[/QUOTE]
Hakan Hocam Selamlar;
Emin olun tüm hata var butonu kullanılan bildirimlere bakılıyor, gerekli olanlara müdahale ediliyor.
Bildirim yapan kullanıcının her bildirimine müdahale edilse dahi, (haklısınız) mesaj yazılmadan kapatıyoruz bazen.
Ama bundan sonra bu konuya daha çok dikkat edeceğimizden emin olabilirsiniz. Teşekkür ediyorum.
Saygılarımla, keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=]
@Ebubekir ATAR o zaman sizden bi ricam var. Saçma sapan konuların tartışmaların yapıldığı bu konuyu, konu sahibi olarak tamamen kapatmanızı istiyorum? Yapabilirseniz.
[/QUOTE]
Tabiki, talebiniz bu yönde ise konuyu kilitleyebiliriz.
Saygılarımla.
[QUOTE=GhostKoi]
Son zamanlarda bir çok kişinin merak edip birbirine sorduğu "forumda yönetici var mı" sorusuna böylece birinci ağızdan da cevap gelmiş oldu. Ben belirtmiştim zaten.
Bu başlık hakkında söyleyecek hiçbir şey kalmadı, tartışmanın niçin çığırından çıktığını ise silinen mesajlardan sonra herhangi birinin kavraması zor. Saygı çerçevesi neden ortadan kalktı?, Bir kişinin kendisine gelen cevaplarla ilgili kuruntularını sürekli dile getirmesi ve diğer 2 kişiyi birleşip kendisine cephe almakla suçlaması sonrası olduğu kesin. Bu, herhangi bir kimse için üzerinde durulacak bir konu değildir elbet, fakat iş inada binmiştir. Gerçek anlamda hobi yürüten hiç kimse bu tür şeyler için hobiden soğumaz. Fakat forumdan soğur elbet.
"[B]Konular değişiyor, ama tartışmayı kişiselleştirip, uzun uzun yazılar, hakaretler, tehditler, küçük görenler, aşağılayanlar hep yaklaşık aynı kişiler.[/B]"
Genelleme yapmak, üstü kapalı belli kişileri suçlamak ve yaftalamak iyi bir tavır olmasa gerek. Bu kadar kötü ve sürekli kabahatleri olduğu iddia edilen kişi veya kişileri forumdan uzaklaştırmak da sizin göreviniz.
Herkese keyifli hobiler.[/QUOTE]
Erkut Bey Merhabalar;
Konuda, tartışmanın neden olduğu ve neden mesajların kaldırıldığı ile ilgili doğru analiz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
"[B]Konular değişiyor, ama tartışmayı kişiselleştirip, uzun uzun yazılar, hakaretler, tehditler, küçük görenler, aşağılayanlar hep yaklaşık aynı kişiler.[/B]"
''Genelleme yapmak, üstü kapalı belli kişileri suçlamak ve yaftalamak iyi bir tavır olmasa gerek. Bu kadar kötü ve sürekli kabahatleri olduğu iddia edilen kişi veya kişileri forumdan uzaklaştırmak da sizin göreviniz.''
Genelleme yapmıyorum aslında, eminim sizde biliyor ve görüyorsunuz, neticede aktif bir kullanıcısınız. Ortalama olarak tartışmayla başlayıp, karşılıklı hakaretlere dönüşen çoğu konuda aynı kullanıcıları görüyoruz.
Kişileri forumdan uzaklaştırmak çok kolay, kullanıcıyı engellemek, silmek en kolay çıkış yolu. Fakat zamanla forum kurallarına ve forum kültürüne ayak uydurulabileceğine inancım tamdır.
Zaman zaman uyarılarla, veya şuan bu yaptığımız yazışmalarla artık bu kültüre adapte olunacağını düşünüyorum. Gerekli olduğu zaman tabiki kullanıcı engellediğimiz durumlarda oluyor.
Emin olun, Türkiye'nin en büyük akvaryum forumunun gönüllü yönetim kadrosu olarak, asla baskıcı bir tavra sahip değiliz. Kullanıcılara en az müdahale edilerek forum kuralları ve saygı çerçevesinde bir alan sağlamak amacımız.
Keyifli hobilerim dilerim. Saygılarımla.
[QUOTE=MasterChief]Benim hata var butonunu kullanmalarımdan ortalama ve iyi ihtimalle beşte birine dönüş yapılıyor. Belki incelenip işlem yapmaya gerek görülmüyordur ancak bana da bildirim yapılsa hepsinin okunduğuna kanaat getirirdim.
Not: Basit bir ‘ısıtıcı’ muhabbetinden alakasız içerik yazdığım için konu sahibinden özür dilerim.[/QUOTE]
Hakan Hocam Selamlar;
Emin olun tüm hata var butonu kullanılan bildirimlere bakılıyor, gerekli olanlara müdahale ediliyor.
Bildirim yapan kullanıcının her bildirimine müdahale edilse dahi, (haklısınız) mesaj yazılmadan kapatıyoruz bazen.
Ama bundan sonra bu konuya daha çok dikkat edeceğimizden emin olabilirsiniz. Teşekkür ediyorum.
Saygılarımla, keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=]
@Ebubekir ATAR o zaman sizden bi ricam var. Saçma sapan konuların tartışmaların yapıldığı bu konuyu, konu sahibi olarak tamamen kapatmanızı istiyorum? Yapabilirseniz.
[/QUOTE]
Tabiki, talebiniz bu yönde ise konuyu kilitleyebiliriz.
Saygılarımla.
Betta Splendens
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Konu üç gündür burada bekliyordu Ebubekir Bey! Aksiyon almakta geciktiğiniz için bu hale geldi. Tartışmak için ergen olmak gerekmiyor, huydur, mizaçtır; 50 yaşında da insan tartışır. Sadece forumda değil, güncel hayatta da benzer durumlar var! Bunun yaşla pek bir ilgisi bulunmamakta.
Düzenlediğiniz ya da sildiğiniz bazı mesajlarda da hakaret, aşağılama vb olmamakla birlikte konunun gidişatına uygun yazılar da vardı. Toptan onlar da gitti. Manidar bir zamanlama ile geç kalınmış müdahalenin sahibi olarak sizin de kabahatiniz var.
Not: Basit bir ‘ısıtıcı’ muhabbetinden konuyla alakasız, yarası olanın yarasını deştiği, hiç ilgisi olmayan bir konuda gündeme getirdiği tartışmanın tarafı olduğum için konu sahibinden özür dilerim. [/QUOTE]
Merhaba Arif Bey;
Konu takibimizdeydi evet, geç müdahale için kusura bakmayın. Konunun seyri git gide çirkinleşmeye başladığı için geçte olsa müdahale edilmiştir.
[B]'' Tartışmak için ergen olmak gerekmiyor, huydur, mizaçtır; 50 yaşında da insan tartışır. Sadece forumda değil, güncel hayatta da benzer durumlar var! Bunun yaşla pek bir ilgisi bulunmamakta. ''[/B]
Bu mesajınızda, bu anlamı nasıl çıkardığınızı anlayamadım. Forumlar zaten belli bir saygı çerçevesinde tartışmak, konuları tartışarak sonuca ulaştırmak veya değerlendirmek için vardır.
Saygı çerçevesinin aşıldığı her durum, artık tartışamadan çıkmış ve karşılıklı laf dalaşına dönüşmüştür. Buda genel forum kültürünün kabul etmeyeceği bir durumdur.
İlk yazdığım mesajımda tartışma yapılmaz veya tartışmayı yalnızca ergenler yapar şeklinde anlam ifade eden bir cümlem yok.
Saygılarımla, Keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Konu üç gündür burada bekliyordu Ebubekir Bey! Aksiyon almakta geciktiğiniz için bu hale geldi. Tartışmak için ergen olmak gerekmiyor, huydur, mizaçtır; 50 yaşında da insan tartışır. Sadece forumda değil, güncel hayatta da benzer durumlar var! Bunun yaşla pek bir ilgisi bulunmamakta.
Düzenlediğiniz ya da sildiğiniz bazı mesajlarda da hakaret, aşağılama vb olmamakla birlikte konunun gidişatına uygun yazılar da vardı. Toptan onlar da gitti. Manidar bir zamanlama ile geç kalınmış müdahalenin sahibi olarak sizin de kabahatiniz var.
Not: Basit bir ‘ısıtıcı’ muhabbetinden konuyla alakasız, yarası olanın yarasını deştiği, hiç ilgisi olmayan bir konuda gündeme getirdiği tartışmanın tarafı olduğum için konu sahibinden özür dilerim. [/QUOTE]
Merhaba Arif Bey;
Konu takibimizdeydi evet, geç müdahale için kusura bakmayın. Konunun seyri git gide çirkinleşmeye başladığı için geçte olsa müdahale edilmiştir.
[B]'' Tartışmak için ergen olmak gerekmiyor, huydur, mizaçtır; 50 yaşında da insan tartışır. Sadece forumda değil, güncel hayatta da benzer durumlar var! Bunun yaşla pek bir ilgisi bulunmamakta. ''[/B]
Bu mesajınızda, bu anlamı nasıl çıkardığınızı anlayamadım. Forumlar zaten belli bir saygı çerçevesinde tartışmak, konuları tartışarak sonuca ulaştırmak veya değerlendirmek için vardır.
Saygı çerçevesinin aşıldığı her durum, artık tartışamadan çıkmış ve karşılıklı laf dalaşına dönüşmüştür. Buda genel forum kültürünün kabul etmeyeceği bir durumdur.
İlk yazdığım mesajımda tartışma yapılmaz veya tartışmayı yalnızca ergenler yapar şeklinde anlam ifade eden bir cümlem yok.
Saygılarımla, Keyifli hobiler dilerim.
Betta Splendens
Hayretler içerisinde okuyorum, inceliyorum konuyu....
Konunun başladığı yerden, geldiği yere kadar tek tek inceliyorum, yine anlamlandıramıyorum.
Konular değişiyor, ama tartışmayı kişiselleştirip, uzun uzun yazılar, hakaretler, tehditler, küçük görenler, aşağılayanlar hep yaklaşık aynı kişiler.
Sizi rahatsız eden bir yazıyı, [B]Hata Var[/B] butonu ile yönetime bildirmek ve konuda tartışmaya girmemek bu kadar zor olmamalı.
17-18 yaşında olunur, enerjiniz yüksektir, öfkenizi veya yazılan bir kelimeyi sakinlikle karşılamayıp sert bir geri dönüşle cevap vermenizi anlarım.
Koca koca insanların, bir konuda bu denli tartışıp konuyu hangi noktaya getirdiklerini gerçekten anlayamıyorum.
Akvaryum hobisi ile ilgilenip, naif olmayan, kibar olmayan, anlayışsız olan kimseyi bilmem tanımam ben kendi adıma.
Foruma girip keyif alıp yeni bilgiler ile güncelleneceğimiz yerde, saatlerce birbirine saygısı olmayan, kişilerin yazılarını düzeltip temizlemekle uğraş içerisindeyiz yalnızca.
Bu durum forumdan da, hobiden de inanılmaz soğutuyor beni.
Dünyanın en temiz, en dinlendirici hobilerinden biri ile uğraşıyoruz, bu kadar yormayalım birbirimizi. Rica ediyorum..
Herkese keyifli hobiler dilerim. Saygılarımla.
Hayretler içerisinde okuyorum, inceliyorum konuyu....
Konunun başladığı yerden, geldiği yere kadar tek tek inceliyorum, yine anlamlandıramıyorum.
Konular değişiyor, ama tartışmayı kişiselleştirip, uzun uzun yazılar, hakaretler, tehditler, küçük görenler, aşağılayanlar hep yaklaşık aynı kişiler.
Sizi rahatsız eden bir yazıyı, [B]Hata Var[/B] butonu ile yönetime bildirmek ve konuda tartışmaya girmemek bu kadar zor olmamalı.
17-18 yaşında olunur, enerjiniz yüksektir, öfkenizi veya yazılan bir kelimeyi sakinlikle karşılamayıp sert bir geri dönüşle cevap vermenizi anlarım.
Koca koca insanların, bir konuda bu denli tartışıp konuyu hangi noktaya getirdiklerini gerçekten anlayamıyorum.
Akvaryum hobisi ile ilgilenip, naif olmayan, kibar olmayan, anlayışsız olan kimseyi bilmem tanımam ben kendi adıma.
Foruma girip keyif alıp yeni bilgiler ile güncelleneceğimiz yerde, saatlerce birbirine saygısı olmayan, kişilerin yazılarını düzeltip temizlemekle uğraş içerisindeyiz yalnızca.
Bu durum forumdan da, hobiden de inanılmaz soğutuyor beni.
Dünyanın en temiz, en dinlendirici hobilerinden biri ile uğraşıyoruz, bu kadar yormayalım birbirimizi. Rica ediyorum..
Herkese keyifli hobiler dilerim. Saygılarımla.
Akvaryum Su Üzerinden Gitmeyen Tabaka
Merhaba,
Hobi hakkındaki bir konuyu tartışmak göze ne kadar güzel geliyorsa, konuyu kişiselleştirmek de o kadar kötü gelmektedir. Tartışmaları kişisel boyuta vardırmadan, hobiden saptırmadan sürdürmeli, karşınızdakinin işi kişiselleştirdiğini düşünüyorsanız da kişi ile tartışmayı sürdürmeden; Hata Var tuşu ile durumu yönetime bildirmelisiniz. Bu tür tartışmalar hem sizi hem karşınızdakini boşu boşuna gerer ve amacı boş zamanları mutlu olarak değerlendirmek olan bir hobinin amacından sapmasına neden olur.
Lütfen daha dikkatli olalım.
Konuda ki kişiselleştirilmiş tartışmaları kaldırdım.
Hakan Hocam, mizah amaçlı paylaşımlarınızı, diğer mesajlar silindiğinde havada kaldığı için kaldırdım.
Teşekkür ederiz.
Herkese keyifli bir hobiler dilerim.
Merhaba,
Hobi hakkındaki bir konuyu tartışmak göze ne kadar güzel geliyorsa, konuyu kişiselleştirmek de o kadar kötü gelmektedir. Tartışmaları kişisel boyuta vardırmadan, hobiden saptırmadan sürdürmeli, karşınızdakinin işi kişiselleştirdiğini düşünüyorsanız da kişi ile tartışmayı sürdürmeden; Hata Var tuşu ile durumu yönetime bildirmelisiniz. Bu tür tartışmalar hem sizi hem karşınızdakini boşu boşuna gerer ve amacı boş zamanları mutlu olarak değerlendirmek olan bir hobinin amacından sapmasına neden olur.
Lütfen daha dikkatli olalım.
Konuda ki kişiselleştirilmiş tartışmaları kaldırdım.
Hakan Hocam, mizah amaçlı paylaşımlarınızı, diğer mesajlar silindiğinde havada kaldığı için kaldırdım.
Teşekkür ederiz.
Herkese keyifli bir hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
