ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
OrkosBetta
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2688
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Kasım 2010 18:27
Son Ziyaret:
30 Temmuz 2021 22:45
Toplam Mesaj:
727 [0.19 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
107 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2

BİLGİLER

Ad Soyad:
Orkun Kırcı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Orko's Betta Wild Betta türleri https://www.youtube.com/user/orkunkirci09

SON 10 MESAJI

Yeni Halfmoon Oğlum
Videoyu bekliyoruz ya da ayna tutarak bi foto da olabilir.
Ancak Balığın dt olduğunu söylemek için kuyruğa bakmadan sırt yüzgecinden de yola çıkabiliriz. bu balığın sırt yüzgeç yapısı ise tamamen doubletail.
Orko'nun Killifishleri
[QUOTE=Eldurmaz]Güzel bir kan. Balıkların menşei biliniyor mu? Ayrıca 4 erkek benim şahsen asla 3 dişi ile bir arada tutmak istemeyeceğim bir sayı. İmkan varsa tek erkeğe indirmek iyi olabilir. [:)][/QUOTE]

Menşei konusunda net bir bilgim yok. Sadece aldığım arkadaş kırkgöz olduklarını söylemişti. Dişi erkek oranında fazlalık olduğunu biliyorum ancak erkekleri ayırabilecek fazladan bir yerim de yok açıkcası. Bu şekilde devam edicem gibi görünüyor. Yavrulardan çıkacak dişileri ortama ekleyerek belki bir düzen oturtabilirim.
Orko'nun Killifishleri
Herkese merhabalar, tam 1 ay aradan sonra başlığa bi güncelleme videosu atıyorum. Keyifli seyirler.

[VID]https://youtu.be/TIgkOcDcnsE[/VID]
Yeni Halfmoon Oğlum
Hayırlı olsun, umarım ömrü uzun olur. Keyifli hobiler. ( Bu arada halfmoon değil double tail)
Orkos Betta'nın Wild Bettaları
Herkese merhabalar arkadaşlar.
Bu başlığa uzun zamandır güncelleme yapmadığımı fark ettim. Bugünkü videomuz yamyamlık üzerine[:)))]
Yavru akvaryumunda ölen bir balığı yemeye çalışan 2 katil salyangoza hunharca eşlik eden imbellis bebeleri karşınızda. İyi seyirler. (kanalıma abone olursanız sevinirim)

[VID]https://youtu.be/cn0exFyCf9Q[/VID]
Beta Balığım Artemia Yemiyor
[QUOTE=Oguz12]Merhaba arkadaşlar konu açılmışken direk buradan sormak istedim . Betta balığım için artemia çıkarttım ama yemedi . Şimdi artemialar akvaryumda yüzüyor . Acaba su değişimi falan yapmalımıyım nasıl bir yol izlemeliyim[/QUOTE]

Yenmeyen artemiaların temizlenmesi iyi olur, suyu bozarlar.
AYDIN,NAZİLLİ,SÖKE,KUŞADASI,DİDİM
Konuyu hortlatayım. Aydın da güzel bir whatsapp grubu kurduk. Katılmak isteyen olursa özelden yardımcı olabilirim. Keyifli hobiler.
Wild Betta Rubra
Birkaç batın yavru bir arada büyümeye devam. [:nazar:]

[VID]https://www.youtube.com/watch?v=sUMFI-2fRMA[/VID]
Nasıl Bi Ortam Olmalı
[QUOTE=Faruk çelik]Arkadaşlar guramilerimden dişi olanın karnı şişmiş doğurması için nasıl bir ortam olmalı şuan ayrı bir yere koydum onları suyun üstüne yaprak falan koydum videolardan gördüğüm kadarıyla 1 parça strafor koydum
Dereceleri 27°c filtre hava motoru falan koymadım erkeğin baloncuklari patlamasın diye erkek çok baloncuk cikartmiyo cikartincada genellikle patlıyo neden olabilir acaba ortamla alakalımıki
Kum vs koymadım[:((][/QUOTE]

Akvaryumun üstü açık ise erkeğin yaptığı baloncuklar patlar. Bir kapak ya da streç film ile kapatabilirsiniz. Balıklar hazır olduklarında zaten eşleşip yumurta dökerler. Çok ta kafanıza takmayın.
Hmpk Betta Cinsiyeti
Ama sizin söyleyişinize göre erkek bettaların ventrali ucu ikiye ayrılır diye anlıyorum ben. Yanlış mı anlıyorum bilemedim şimdi.
Eğer ki öyle diyorsanız hala katılmıyorum bu bahse.

Ayrıca, çaprazlamalar hakkında fikrim var. Ancak hmpk nın diğerlerine göre en uysal olduğuna ise hiç mi hiç katılamıycam. İlk defa böyle bir şey duyuyorum. Onca Tayland sitesi ve başlı başına İBC sitesi var. ilginç geldi yani.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.