ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
godsword
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2008 16:10
Son Ziyaret:
22 Nisan 2026 08:57
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mücahit Mutlu
Doğum Tarihi:
08 Haziran 1977
Yaş:
49
İl:
Kocaeli
Meslek:
emekçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ben MEVLANA değilim adam ol öyle gel
MÜCAHİT MUTLU
MÜCAHİT MUTLU
SON 10 MESAJI
Akvaryum hangi odada olmalı.
Mutfakta yunuslarım antrede mabunalar (sp,mp,paslılar)salonda hafif bitkilim küçük odada da yavru tankım bulunmakta
Mutfakta yunuslarım antrede mabunalar (sp,mp,paslılar)salonda hafif bitkilim küçük odada da yavru tankım bulunmakta
Şişme Havuzda Balık
Gayet mantıklı amaç zaten yavru büyütmek görsellik değil o hacimde de yavrular hızla gelişir ancak kışın ısıtma sıkıntı hatta imkansız gibi birşey astarı yüzünü geçer
godsword 2009-06-20 20:03:17
Gayet mantıklı amaç zaten yavru büyütmek görsellik değil o hacimde de yavrular hızla gelişir ancak kışın ısıtma sıkıntı hatta imkansız gibi birşey astarı yüzünü geçer
şelaleli malawi tankım
Fotoğraf:
Boyut (cm):100*50*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:şu an 1 sp var denemek için suda sorun olup olmadığını kontrol amacı ile yarın 1e4dişi yunus ve 4 dişi sp eklenecek kısmetse
Malzemeler:1 ad 800l/h kafa motoru 1 ad 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:dıy sistemim işe yararsa sadece eksilen su tamamlanacak 15 günde 1 de %15 su değişimi dip çekmeme gerek kalmayacak
Kullanılan Yemler:hazır yem akvaryumcu nun tavsiye ettiklerinden haftada 2 kez tubifex worms
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
yaklaşık 2 aydır uğraşıp yaptığım dıy sistemi ,arka ve üst fonu ile malawi tankım bu kadar uzun sürmesi yedek tankımın olması benim kararsız olup 1 kaç kez yaptığım fonu kırıp atmam malum kış mevsimi derzin kuruması uzun sürüyor
Umarım beğenirsiniz resimler kalitesiz pek beceremiyorum resim çekmeyi
eğer beğenilirse ayrıntılı olarak yapılış aşamalarını onlarca resim arasından düzenleyip ekleyecem beğenmez isenizde canınız sağolsun yılmak yok yola devam 
tankımın kapağı yoktu kapak yaptıracaktım vaz geçtim böyle bir üst fon yapayım diye düşündüm
üst fondan bir görüntü

üst şelaleden başka bir görüntü



tankın içinden görüntüler




Malawiler fazla ışıktan hoşlanmadıkları için loş bir aydınlatma tercih ettim aydınlatma 15 20 tane led ampul ile gerçekleşiyor hem tasarruflu hemde göze hitap ediyor taşlar dere taşıdır ellerimle topladım arka fon içinde mağaralar var taşların dizilimi de mağaraları kapatmayacak şekilde olmuştur yani balık sol baştan kayaların arasına girip sağ baştan yada ortadan canı nerden isterse görünmeden çıkabilmekte sıkışma şansı yok yeterince geniştir aralıklar dışardan bakınca fazla belli olmuyor Kafa motoru kayaların arkasında ve arka fonunda altındadır taşlar olmasa bile fazla görünmüyor zeminden çektiği suyu şelalenin üstünden boşaltmakta.Şelalenin iki tarafında bulunan havuzcukların içi dere kumu ile doludur ayrıca en üstte duran saksı şeklindeki kutuda aynı kumla doludur bu saksı ve havuzcukların içineNasturtium officinale (Suteresi) ekeceğim daha evvel denemesini yaptım akvaryum ortamında yaşıyor kökleri karada olup derinlere doğru gelişen sarmaşığa benzeyen bir bitki çıplak kalan alanları kaplamasını ümit ediyorum.Kayaların üzeri yosunla kaplı onların gelişip gelişmeyeceklerini bilmiyorum umarım tutar ve gelişirler denitrifikasyon amacı ile kullanacağım bu bitkileri .Kum dere kumu , akvaryumcudan aldığım ince kum ve yaklaşık 40 kilo kadar midye kırığı kumdan eleklediğim az bir miktar 3 5 kilo kadar ince midye kırığı kum karışımıdır dere kumunu kendim dereden elekledim bayağı meşakatli bir iş ama yıkama sorunu yok akıntı kendi alıp götürüyor çamuru sudan tasarruf 
Zeminde yaklaşık 2cm kadar kum var öyle kalın göründüğüne bakmayın altta dıy sistem in üzerinde durduğu için kum kalın görünüyor (ön ve yanlardan yaklaşık 5cm kadar kum göründüğü kalınlıktadır ortada kalan kısım 2cm kumdur)
Diğer balıkları ekledikten ve makina ile aramı düzeltir düzeltmez daha iyi resimleri de ekleyeceğim
godsword 2009-03-03 17:59:39
Fotoğraf:
Boyut (cm):100*50*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:şu an 1 sp var denemek için suda sorun olup olmadığını kontrol amacı ile yarın 1e4dişi yunus ve 4 dişi sp eklenecek kısmetse
Malzemeler:1 ad 800l/h kafa motoru 1 ad 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:dıy sistemim işe yararsa sadece eksilen su tamamlanacak 15 günde 1 de %15 su değişimi dip çekmeme gerek kalmayacak
Kullanılan Yemler:hazır yem akvaryumcu nun tavsiye ettiklerinden haftada 2 kez tubifex worms
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
yaklaşık 2 aydır uğraşıp yaptığım dıy sistemi ,arka ve üst fonu ile malawi tankım bu kadar uzun sürmesi yedek tankımın olması benim kararsız olup 1 kaç kez yaptığım fonu kırıp atmam malum kış mevsimi derzin kuruması uzun sürüyor
Umarım beğenirsiniz resimler kalitesiz pek beceremiyorum resim çekmeyi
eğer beğenilirse ayrıntılı olarak yapılış aşamalarını onlarca resim arasından düzenleyip ekleyecem beğenmez isenizde canınız sağolsun yılmak yok yola devam 
tankımın kapağı yoktu kapak yaptıracaktım vaz geçtim böyle bir üst fon yapayım diye düşündüm
üst fondan bir görüntü

üst şelaleden başka bir görüntü



tankın içinden görüntüler




Malawiler fazla ışıktan hoşlanmadıkları için loş bir aydınlatma tercih ettim aydınlatma 15 20 tane led ampul ile gerçekleşiyor hem tasarruflu hemde göze hitap ediyor taşlar dere taşıdır ellerimle topladım arka fon içinde mağaralar var taşların dizilimi de mağaraları kapatmayacak şekilde olmuştur yani balık sol baştan kayaların arasına girip sağ baştan yada ortadan canı nerden isterse görünmeden çıkabilmekte sıkışma şansı yok yeterince geniştir aralıklar dışardan bakınca fazla belli olmuyor Kafa motoru kayaların arkasında ve arka fonunda altındadır taşlar olmasa bile fazla görünmüyor zeminden çektiği suyu şelalenin üstünden boşaltmakta.Şelalenin iki tarafında bulunan havuzcukların içi dere kumu ile doludur ayrıca en üstte duran saksı şeklindeki kutuda aynı kumla doludur bu saksı ve havuzcukların içineNasturtium officinale

Zeminde yaklaşık 2cm kadar kum var öyle kalın göründüğüne bakmayın altta dıy sistem in üzerinde durduğu için kum kalın görünüyor (ön ve yanlardan yaklaşık 5cm kadar kum göründüğü kalınlıktadır ortada kalan kısım 2cm kumdur)
Diğer balıkları ekledikten ve makina ile aramı düzeltir düzeltmez daha iyi resimleri de ekleyeceğim
Bitkili betta akvaryumum.(ilk ve son hali
Yılmaz bey uyarınız için teşekkürler forumda bayağı bir araştırma yaptım erkek bettalar dişilerle bakılıyor dediğiniz gibi sorun olabiliyor fakat bol bitkili ve saklanma yerleri olan ayrıca 1 erkeğe 3 yada 4 dişi olan bir tankta sorun teşkil etmeyecekleri yazıyordu pek çok yerde şu anki akvaryuma dişi koymayacağım zaten 50 lt lik tanka kapak yaptırıp bitki ve saklanma yerlerini ayarladıktan sonra dişilerle erkeği aynı tanka koyacağım
Yılmaz bey uyarınız için teşekkürler forumda bayağı bir araştırma yaptım erkek bettalar dişilerle bakılıyor dediğiniz gibi sorun olabiliyor fakat bol bitkili ve saklanma yerleri olan ayrıca 1 erkeğe 3 yada 4 dişi olan bir tankta sorun teşkil etmeyecekleri yazıyordu pek çok yerde şu anki akvaryuma dişi koymayacağım zaten 50 lt lik tanka kapak yaptırıp bitki ve saklanma yerlerini ayarladıktan sonra dişilerle erkeği aynı tanka koyacağım
Bitkili betta akvaryumum.(ilk ve son hali
Balığınız muhteşem görünüyor tankınızda çok hoş elinize sağlık. 32*16*25 küçük bir tankım vardı boş boş duruyordu bende bir tane Betta splendens aldım evde ayrıca 3 tane daha 250 150 100 lt tanklarda var onlarda malavi türleri var ama beta çok harika duruyor eşimin isteği ile almıştım ancak tüm ilgiyi betta görüyor 50 lt başka bir tankım daha var içi boş kapaksız ona kapak yaptırıp kumunu ve bitkileri dikip hazır olduğunda erkek betta yı ve yanına 3 yada 4 dişi daha alıp koyacağım çok hoş görünecek sanırım
Balığınız muhteşem görünüyor tankınızda çok hoş elinize sağlık. 32*16*25 küçük bir tankım vardı boş boş duruyordu bende bir tane Betta splendens aldım evde ayrıca 3 tane daha 250 150 100 lt tanklarda var onlarda malavi türleri var ama beta çok harika duruyor eşimin isteği ile almıştım ancak tüm ilgiyi betta görüyor 50 lt başka bir tankım daha var içi boş kapaksız ona kapak yaptırıp kumunu ve bitkileri dikip hazır olduğunda erkek betta yı ve yanına 3 yada 4 dişi daha alıp koyacağım çok hoş görünecek sanırım
cam akvaryumdan vazgectim sac dan düsünüyorum
En iyisi ahşap akvaryum böylesine büyük bir hacimde hem ucuza malolur hemde sağlıklıdır
http://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asphttp://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asp
En iyisi ahşap akvaryum böylesine büyük bir hacimde hem ucuza malolur hemde sağlıklıdır
http://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asphttp://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asp
1 tonluk, metal gövdeli, ahşap kaplama akvaryum...
Serkan bey resimler güzel en azından uykusuz bi şekilde incelenmediğinde daha rahat anlaşılabiliyor
Avaryumun içini 20mm mermer le yapacaksınız ki bu gereksiz bir maliyet artışına sebep olacaktır ayrıca aşırı bir yük de iskelete binecektir.Mermer yerine 19mm camı her yerde kullanmanız ve sağlam bir kayıt kuşak la desteklemeniz daha yerinde olacaktır şahsi kanaatim maliyeti ve işçiliği de düşürecektir.İzolasyon olayınıda standart strafor yada cam yünü ile yapabilirsiniz )
Eğer kasayı siz yapmayacaksanız en iyisi sanayide bir ustaya gidip ustam bana 2 raflı içten içe ölçüleri üst rafın 115 boy 76 genişlik 64 yükseklik alt rafında yüksekliği 50 olacak üst rafın önü açık olacak şekilde bir dolap yap demeniz (net kullanım alanı bu ve resimden çıkardığım net ölçüler)bu size hem zaman hemde maddi olarak daha az külfet getirecektir.Projesini onlar kendi tecrübeleri ile daha sağlıklı bir şekilde çizerler.Yapılan dolabın içinede cama cam olan tankınızı yerleştirmeniz izolasyon malzemenizi döşeyip ahşap giydirmeyi yapmanız daha sağlıklı bir sonuç verecektir.Dolabı ne amaçla kullanacağınızı da ayrıntılı bir şekilde anlatmanız kullanacağı malzemenin seçiminde ustaya yardımcı olacaktır.Bir fabrikanın teknik servis personeli olmam sebebi ile bu işler ile iç içeyim de diyebilirsiniz daha ziyade mekanik bakımcıyım ama iddalı olmasamda çelik konstrüksiyon dan da anlarım.Tankınız bittiğinde mükemmel olacağına eminim o hacimdeki bir tankta neler olmaz ki her hobicinin hayalidir böyle bir tank umarım başarılı olursunuz
Serkan bey resimler güzel en azından uykusuz bi şekilde incelenmediğinde daha rahat anlaşılabiliyor
Avaryumun içini 20mm mermer le yapacaksınız ki bu gereksiz bir maliyet artışına sebep olacaktır ayrıca aşırı bir yük de iskelete binecektir.Mermer yerine 19mm camı her yerde kullanmanız ve sağlam bir kayıt kuşak la desteklemeniz daha yerinde olacaktır şahsi kanaatim maliyeti ve işçiliği de düşürecektir.İzolasyon olayınıda standart strafor yada cam yünü ile yapabilirsiniz )
Eğer kasayı siz yapmayacaksanız en iyisi sanayide bir ustaya gidip ustam bana 2 raflı içten içe ölçüleri üst rafın 115 boy 76 genişlik 64 yükseklik alt rafında yüksekliği 50 olacak üst rafın önü açık olacak şekilde bir dolap yap demeniz (net kullanım alanı bu ve resimden çıkardığım net ölçüler)bu size hem zaman hemde maddi olarak daha az külfet getirecektir.Projesini onlar kendi tecrübeleri ile daha sağlıklı bir şekilde çizerler.Yapılan dolabın içinede cama cam olan tankınızı yerleştirmeniz izolasyon malzemenizi döşeyip ahşap giydirmeyi yapmanız daha sağlıklı bir sonuç verecektir.Dolabı ne amaçla kullanacağınızı da ayrıntılı bir şekilde anlatmanız kullanacağı malzemenin seçiminde ustaya yardımcı olacaktır.Bir fabrikanın teknik servis personeli olmam sebebi ile bu işler ile iç içeyim de diyebilirsiniz daha ziyade mekanik bakımcıyım ama iddalı olmasamda çelik konstrüksiyon dan da anlarım.Tankınız bittiğinde mükemmel olacağına eminim o hacimdeki bir tankta neler olmaz ki her hobicinin hayalidir böyle bir tank umarım başarılı olursunuz
Yeni akvaryumum
M.Akif Bey eskisine göre çok çok iyi bir hal almış durumda tankınız.Ufak bir tavsiye peyzajcılardan dekoratif taşlar almanız.Nen 2 gün evvel aldım ve 12 kg taşa 7 lira verdim petshoplarla kıyaslanamayacak bir rakam.Sizin de yakınlarınızda varsa onlardan taş almanız en fazla 15 liraya mükemmel bir dekor yapacak taşa sahip olursunuz.Bu taşlar saysesinde daha doğal bir görünüm elde edersiniz.Balıklarınız hala stresli gibi ama zamanla onuda aşacaklardır yeterki siz sabırlı olun.Radinant 2009-02-02 16:48:56
M.Akif Bey eskisine göre çok çok iyi bir hal almış durumda tankınız.Ufak bir tavsiye peyzajcılardan dekoratif taşlar almanız.Nen 2 gün evvel aldım ve 12 kg taşa 7 lira verdim petshoplarla kıyaslanamayacak bir rakam.Sizin de yakınlarınızda varsa onlardan taş almanız en fazla 15 liraya mükemmel bir dekor yapacak taşa sahip olursunuz.Bu taşlar saysesinde daha doğal bir görünüm elde edersiniz.Balıklarınız hala stresli gibi ama zamanla onuda aşacaklardır yeterki siz sabırlı olun.
1 tonluk, metal gövdeli, ahşap kaplama akvaryum...
Resimler çok büyük küçülttüğünde de görünmüyor ekranın sağına soluna gezinmekten başım döndü tam bişi anlamadım.Küçük bir ayrıntı ölçüler cm cinsinden yazılmış mm olması gerekli 10 puan kırdım
Maliyeti 1000 lirayı aşacaktır görebildiğim 12m civarı 80*80 kutu profil kullanacaksınız kullancağınız profiller 40*40 80*80 ve 80*40 resimden çıkarabildiğim bunlar montajıda hatalı gibi geldi taşıyıcı kayıtları dikmelere oturtmanız gerekmektedir sağlamlık bakımından.8 adet tekerlek kullanacaksınız ki gereksiz ve de kullanımda kolaylıktan ziyade zorluk çıkaracaktır hareket ettirirken bunun yerine 4 teker ve köşelerden çapraz atarak yükü dengeli şekilde tekerlere verebilirsiniz.daha basit okunaklı bir çizim yaparsanız size maliyetini çıkarabilirim resim okumayalı çok uzun zaman oldu belki hatalı okuma yapmış olabilirim
ama kesin bildiğim birşey varsa o da çok ağır olacağıdır
Resimler çok büyük küçülttüğünde de görünmüyor ekranın sağına soluna gezinmekten başım döndü tam bişi anlamadım.Küçük bir ayrıntı ölçüler cm cinsinden yazılmış mm olması gerekli 10 puan kırdım

Maliyeti 1000 lirayı aşacaktır görebildiğim 12m civarı 80*80 kutu profil kullanacaksınız kullancağınız profiller 40*40 80*80 ve 80*40 resimden çıkarabildiğim bunlar montajıda hatalı gibi geldi taşıyıcı kayıtları dikmelere oturtmanız gerekmektedir sağlamlık bakımından.8 adet tekerlek kullanacaksınız ki gereksiz ve de kullanımda kolaylıktan ziyade zorluk çıkaracaktır hareket ettirirken bunun yerine 4 teker ve köşelerden çapraz atarak yükü dengeli şekilde tekerlere verebilirsiniz.daha basit okunaklı bir çizim yaparsanız size maliyetini çıkarabilirim resim okumayalı çok uzun zaman oldu belki hatalı okuma yapmış olabilirim
ama kesin bildiğim birşey varsa o da çok ağır olacağıdır
Yeni akvaryumum
Sarı prensesler dip ve orta seviye balıklarıdır eğer suyun üzerinde fazla dolaşıyorşarsa korkmanız gerekir su şartlarında normal olmayan bir durum var demektir (nitran ın fazla olması,oksijen in az olması gibi).Sabırlı olmanızı tavsiye ederim zamanla balıklarınız ortama ve size alıştıklarında güzelliklerini sergilemekte bonkör olacaklarını düşünüyorum.Herşeyden önce tanklarımızı canlılarımızın isteklerine göre düzenlemeliyiz bizim görsel isteklerimiz 2. planda kalmalıdır.Şartlar tam olarak yerine getirildiği taktirde canlılar güzelliklerini sergileyebilmekte
saygılarımla
Sarı prensesler dip ve orta seviye balıklarıdır eğer suyun üzerinde fazla dolaşıyorşarsa korkmanız gerekir su şartlarında normal olmayan bir durum var demektir (nitran ın fazla olması,oksijen in az olması gibi).Sabırlı olmanızı tavsiye ederim zamanla balıklarınız ortama ve size alıştıklarında güzelliklerini sergilemekte bonkör olacaklarını düşünüyorum.Herşeyden önce tanklarımızı canlılarımızın isteklerine göre düzenlemeliyiz bizim görsel isteklerimiz 2. planda kalmalıdır.Şartlar tam olarak yerine getirildiği taktirde canlılar güzelliklerini sergileyebilmekte
saygılarımla
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
