ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
montana
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
108
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ekim 2005 20:55
Son Ziyaret:
21 Mart 2026 23:06
Toplam Mesaj:
225 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Su
Doğum Tarihi:
30 Ekim 1977
Yaş:
48
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İbrahim Su/ İstanbul
SON 10 MESAJI
Bitkili Cüce Cichlid Akvaryumu
Merhaba ,
Uzun yıllardır bu foruma üyeyim. Bu süreçte güney Amerika, tanganyika ve nihayetinde deniz akvaryum sahibi oldum.
Şimdilerde bitkili ufak bir ramirezi ya da Apisto akvaryumu kurma planım var. Bitkili akvaryum dünyası epey gelişmiş ben bıraktığımdan beri. O zamanlar floresan kullanılıyordu T5. Artık led kullanıyor herkes gördüğüm kadarıyla.
60-70 litrelik bir tank için taban malzemesi ve co2 ekipmanı ne önerirsiniz?
Deniz akvaryumundan kalan sıfır Tds değeri veren arıtma sistemim var bu arada. Bitkili tanka uygun olur mu?
Tabanın özellikle siyah olmasını istiyorum.
En alt katmana floredepot ve onun üzerine siyah bir bitki kumu uygun olur mu sizce?
Bunun dışında co2 ben eskiden yangın tüpü gibi olan tüplerden kullanırdım. Daha pratik olanları var mı şu an?
Aydınlatma için ise Orion led düşünüyorum. Daha iyi önerileriniz var ise öğrenmek isterim. [EDIT]montana,2026-03-13 01:03:36[/EDIT]
Merhaba ,
Uzun yıllardır bu foruma üyeyim. Bu süreçte güney Amerika, tanganyika ve nihayetinde deniz akvaryum sahibi oldum.
Şimdilerde bitkili ufak bir ramirezi ya da Apisto akvaryumu kurma planım var. Bitkili akvaryum dünyası epey gelişmiş ben bıraktığımdan beri. O zamanlar floresan kullanılıyordu T5. Artık led kullanıyor herkes gördüğüm kadarıyla.
60-70 litrelik bir tank için taban malzemesi ve co2 ekipmanı ne önerirsiniz?
Deniz akvaryumundan kalan sıfır Tds değeri veren arıtma sistemim var bu arada. Bitkili tanka uygun olur mu?
Tabanın özellikle siyah olmasını istiyorum.
En alt katmana floredepot ve onun üzerine siyah bir bitki kumu uygun olur mu sizce?
Bunun dışında co2 ben eskiden yangın tüpü gibi olan tüplerden kullanırdım. Daha pratik olanları var mı şu an?
Aydınlatma için ise Orion led düşünüyorum. Daha iyi önerileriniz var ise öğrenmek isterim. [EDIT]montana,2026-03-13 01:03:36[/EDIT]
Arkadan Sumplı Bitkili Nano Yeni Kurulum Sorular?
Murat hocam hayırlı olsun.
Tank gayet güzel görünüyor. Özellikle kum ve kayalar gayet hoş olmuş. Adım adım büyük titizlikle ilerliyorsun. Tebrikler.
Tamamen kurulumu bitmiş ve canlıların tanka giriş yapmış olduğu halini merakla bekliyorum.
Bol şans.
Murat hocam hayırlı olsun.
Tank gayet güzel görünüyor. Özellikle kum ve kayalar gayet hoş olmuş. Adım adım büyük titizlikle ilerliyorsun. Tebrikler.
Tamamen kurulumu bitmiş ve canlıların tanka giriş yapmış olduğu halini merakla bekliyorum.
Bol şans.
Bu Da Benim Dünyam
Maşallah güzel bir akvaryum dizayn etmişsiniz. Bende m40 modelini almayı düşünüyorum. Fakat arkadan sumplu olması kafamı kurcalıyor? Alttan sumplu akvaryumlara göre eksisi nedir size göre?
Maşallah güzel bir akvaryum dizayn etmişsiniz. Bende m40 modelini almayı düşünüyorum. Fakat arkadan sumplu olması kafamı kurcalıyor? Alttan sumplu akvaryumlara göre eksisi nedir size göre?
Ufak Akvaryumlara Hangi Tanganika Cinsi Koyulur?
Teşekkürler paylaşımınız için. Başlık foruma sabitlenirse güzel bir kaynak olur.
Birşey sormak istiyorum. 60 litrelik akvaryumda en fazla kaç adet balık besleyebiliriz? Örneğin 2 adet brevis, 2 adet compressiceps shell ve 2 adet calipterus olmak üzere toplam 6 adet olabilir mi? Yoksa 1 erkek 3 dişi şeklinde tek tür mü bakılmalı?
Teşekkürler paylaşımınız için. Başlık foruma sabitlenirse güzel bir kaynak olur.
Birşey sormak istiyorum. 60 litrelik akvaryumda en fazla kaç adet balık besleyebiliriz? Örneğin 2 adet brevis, 2 adet compressiceps shell ve 2 adet calipterus olmak üzere toplam 6 adet olabilir mi? Yoksa 1 erkek 3 dişi şeklinde tek tür mü bakılmalı?
Geophagus Tapajos
[QUOTE=KolombiyaTetra]Merhaba İbrahim bey ben red head tapajos dısında diğer geopagosları 10 sene kadar besledim.Türleri gayet iyi bilirim.Bir brisilansisle red head arasında dağlar kadar fark var:)) Karıştırmıyorum merak etmeyin.Ben gri kafalı ve boyu 9 cm'e gelmiş ve şu anda pek çok akvaryumcuda bulunan red head tapajoslardan bahsediyorum:))
[/QUOTE]
Gri kafalı ise şayet zaten red head olmasına imkan yok. Zaten bu balıklar kafalarındaki kırmızı renkten dolayı red head tapajos ismini almışlar. 9 cm boya gelip de hala renk almadıysa başka bir geo türü olduğu aşikar. 10 yıl geo beslediğinize göre bunu biliyorsunuzdur muhakkak.
Ayrıca türleri karıştırıyorsunuz demedim. Böyle bir ifadem olmadı. Lakin gördüğünüz balıklar kafanızı hayli karıştırmış anlaşılan.
[QUOTE=MurathanM]İnternette bazı ilanlarda mevcut arkadaşlar. Sahiden balıklar bildiğin gri renkte.[/QUOTE]
Link verebilir misiniz? Bir de biz bakalım şu gri kafalı tapajos'lara. Cidden merak ettim şimdi.
[QUOTE=KolombiyaTetra]Merhaba İbrahim bey ben red head tapajos dısında diğer geopagosları 10 sene kadar besledim.Türleri gayet iyi bilirim.Bir brisilansisle red head arasında dağlar kadar fark var:)) Karıştırmıyorum merak etmeyin.Ben gri kafalı ve boyu 9 cm'e gelmiş ve şu anda pek çok akvaryumcuda bulunan red head tapajoslardan bahsediyorum:))
[/QUOTE]
Gri kafalı ise şayet zaten red head olmasına imkan yok. Zaten bu balıklar kafalarındaki kırmızı renkten dolayı red head tapajos ismini almışlar. 9 cm boya gelip de hala renk almadıysa başka bir geo türü olduğu aşikar. 10 yıl geo beslediğinize göre bunu biliyorsunuzdur muhakkak.
Ayrıca türleri karıştırıyorsunuz demedim. Böyle bir ifadem olmadı. Lakin gördüğünüz balıklar kafanızı hayli karıştırmış anlaşılan.
[QUOTE=MurathanM]İnternette bazı ilanlarda mevcut arkadaşlar. Sahiden balıklar bildiğin gri renkte.[/QUOTE]
Link verebilir misiniz? Bir de biz bakalım şu gri kafalı tapajos'lara. Cidden merak ettim şimdi.
Geophagus Tapajos
[QUOTE=KolombiyaTetra]Merhaba arkadaşlar.Bu türle ilgili merak ettiğim bir konu var.Bu türü satan 3 yer gördüm.Boyları 7 cm civarında olmasına rağmen hiç renk yoktu.Sonradan biri renklenmesi için hikari yem kullanmak gerekir dedi.Buda bana pek mantıklı gelmedi.Acaba tapajos 2 türmü.Bi kafası ve vücüdü renkli olan birde grimsi renksiz olanımı var?Yoksa gercekten yemleme ilemi ilgili?Cevaplarsanız sevinirim.[/QUOTE]
Geophagus türleri hayli çeşitlidir. Red/orange head olan türleri kafalarındaki kırmızı/turuncu renklerinden kolayca ayırt edilebilir.
Sizin gördükleriniz muhtemelen geophagus brasiliensis, altifrons ya da proximus'tur.
Esat Bey,
Maşallah balıklarınız çok güzel. Uzun yıllar önce binbir uğraşla ithal ettirip bu türe sahip olmuştum. O dönem Türkiye de bu balığa sahip olan birkaç şanslı akvaristten biriydim:) İzlemesi hayli keyifli bir türdür.
Naçizane tavsiyem, kumunuz mümkün olduğunca ince olsun. Silis kum diye geçiyordu sanırım. İnçe bir kum türü vardı. Zira bu hayvanlar doğaları gereği kumları ağızlarına alıp tükürerek hatta solungaçlarından dışarı atarak süzmek suretiyle besleniyorlar. Bu da apayrı bir keyif veriyor izlerken. [EDIT]montana,2017-12-30 00:56:28[/EDIT]
[QUOTE=KolombiyaTetra]Merhaba arkadaşlar.Bu türle ilgili merak ettiğim bir konu var.Bu türü satan 3 yer gördüm.Boyları 7 cm civarında olmasına rağmen hiç renk yoktu.Sonradan biri renklenmesi için hikari yem kullanmak gerekir dedi.Buda bana pek mantıklı gelmedi.Acaba tapajos 2 türmü.Bi kafası ve vücüdü renkli olan birde grimsi renksiz olanımı var?Yoksa gercekten yemleme ilemi ilgili?Cevaplarsanız sevinirim.[/QUOTE]
Geophagus türleri hayli çeşitlidir. Red/orange head olan türleri kafalarındaki kırmızı/turuncu renklerinden kolayca ayırt edilebilir.
Sizin gördükleriniz muhtemelen geophagus brasiliensis, altifrons ya da proximus'tur.
Esat Bey,
Maşallah balıklarınız çok güzel. Uzun yıllar önce binbir uğraşla ithal ettirip bu türe sahip olmuştum. O dönem Türkiye de bu balığa sahip olan birkaç şanslı akvaristten biriydim:) İzlemesi hayli keyifli bir türdür.
Naçizane tavsiyem, kumunuz mümkün olduğunca ince olsun. Silis kum diye geçiyordu sanırım. İnçe bir kum türü vardı. Zira bu hayvanlar doğaları gereği kumları ağızlarına alıp tükürerek hatta solungaçlarından dışarı atarak süzmek suretiyle besleniyorlar. Bu da apayrı bir keyif veriyor izlerken. [EDIT]montana,2017-12-30 00:56:28[/EDIT]
Evimdeki Deniz..
[QUOTE=canonay]Merhaba bende ileride 60 litrelik bir tuzlu us tankı kurmayı düşünüyorum. Bu tankın tüm ekipmanları mercanlar ve canlı kayayla beraber 2000 lirayı geçer mi acaba?
Bu arada tank mükemmel.
[/QUOTE]
Merhaba,
Bu tankın maliyeti 2 bin liranın çok
üzerinde. Zira sadece balık ve mercanlar neredeyse 2 bin lira.. Buna ekipman ve tank ile armatürü de dahil edince 4 bini geçiyor.
[QUOTE=canonay]Merhaba bende ileride 60 litrelik bir tuzlu us tankı kurmayı düşünüyorum. Bu tankın tüm ekipmanları mercanlar ve canlı kayayla beraber 2000 lirayı geçer mi acaba?
Bu arada tank mükemmel.
[/QUOTE]
Merhaba,
Bu tankın maliyeti 2 bin liranın çok
üzerinde. Zira sadece balık ve mercanlar neredeyse 2 bin lira.. Buna ekipman ve tank ile armatürü de dahil edince 4 bini geçiyor.
Evimdeki Deniz..
[QUOTE=u.uçar]
Peki aşağıdaki linkteki video ve fotoğrafları cep telefonu ile çektim sizce kötü mü?
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/nano_resif_kurulumu_k138388_sn25.asp[/URL][/QUOTE]
Fotolarınız cep telefonuyla çekilmiş, eyvallah. Ne kadar düzenleme yapılmış resim düzenleme programında? Her cep telefonu öyle mi çekiyor Allahaşkına? Ya da fotoşop bilmek zorunda mı herkes? Cep telefonu sevdası nedir? Şimdi ben de cep telefonumla çekip paylaşşsam, bu ne yahu diyeceksiniz. İPhone 6 kullanıyorum. Cepten çekilen fotolar mor renk çıkıyor.
Foto paylaşırken derinlik kaygısı vb kaygısı duymadım. Genel görünümü yansıtmıyor demeniz için, genel görünümün halini biliyor olmanız gerekir. Genel görünüm bu. Tüm tankı kapsıyor o fotolar. Sadece biraz çaprazdan çekildi yansıma yaptığı için.
Rica ederim fotoğraf konusunda polemik yaratmayın daha fazla. Nerdeyse "benim cepten çektiğim fotolar daha güzel" diyeceksiniz.
Nanodan girdiniz, balık yükünden çıktınız. Her dediğinizde de diretiyorsunuz. Lütfen daha fazla yorum yazıp başlığı farklı noktalara taşımayın.
[QUOTE=u.uçar]
Peki aşağıdaki linkteki video ve fotoğrafları cep telefonu ile çektim sizce kötü mü?
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/nano_resif_kurulumu_k138388_sn25.asp[/URL][/QUOTE]
Fotolarınız cep telefonuyla çekilmiş, eyvallah. Ne kadar düzenleme yapılmış resim düzenleme programında? Her cep telefonu öyle mi çekiyor Allahaşkına? Ya da fotoşop bilmek zorunda mı herkes? Cep telefonu sevdası nedir? Şimdi ben de cep telefonumla çekip paylaşşsam, bu ne yahu diyeceksiniz. İPhone 6 kullanıyorum. Cepten çekilen fotolar mor renk çıkıyor.
Foto paylaşırken derinlik kaygısı vb kaygısı duymadım. Genel görünümü yansıtmıyor demeniz için, genel görünümün halini biliyor olmanız gerekir. Genel görünüm bu. Tüm tankı kapsıyor o fotolar. Sadece biraz çaprazdan çekildi yansıma yaptığı için.
Rica ederim fotoğraf konusunda polemik yaratmayın daha fazla. Nerdeyse "benim cepten çektiğim fotolar daha güzel" diyeceksiniz.
Nanodan girdiniz, balık yükünden çıktınız. Her dediğinizde de diretiyorsunuz. Lütfen daha fazla yorum yazıp başlığı farklı noktalara taşımayın.
Evimdeki Deniz..
[QUOTE=u.uçar]
Rica ederim. En çabuk büyüyen balıklardandır yellow tang, bir kaç ayda yılda L veya XL boya dönüşür.Balık alırken biraz ileriyi düşünmek lazım, iki de bir de bu balığı sat S boy balık al buda pratik değil, tabii son karar sizin.
Akvaryum tabiiki nano ölçülerinde sayılır 70X50X45 =157 litre tabii bundan üstten kalan boş su hacmini ve kum kaya miktarını düşersen 125 lt ancak kalır, akvaryum hacmini hesaplarken sump hacmini hesaptan saymayın o toplam su hacmini ilgilendirir ama balık ve canlılar hala 125 lt de yaşarlar.
Fotoğraf çekmek için artık pek fotoğraf makinelerine ihtiyaç yok.Çoğu cep telefonları fotoğraf ve video çekimlerinde harikalar yaratıyor mesela ben hep cep telefonu ile nano resifimin çekimlerini yapıyorum. [:)]
[/QUOTE]
15-20 litre kapasiteli nano da var. Dolayısıyla nano deyince evvela insanın aklına küp şeklinde, içinde 2 palyaçonun olduğu ufak akvaryumlar geliyor.
Balık ve canlılar belki 125 litrede yaşarlar fakat su döngüsü ve litre toplamının önemini de yok sayamayız. Sonuçta sumptaki su da akvaryum suyuyla devir daim halindedir. Sağlıklı bir akvaryumda bu döngü önemlidir. Ne kadar çok su döngüsü eşittir o kadar sağlıklı akvaryum.
Ben balıkları aldığımda XS boydaydılar. Tankı kuralı 1,5 yıl oldu. S boya ancak geldiler. İki de bir elden çıkartmak durumu söz konusu değil. 1 yıl sonra M boya gelseler, 2,5 yıl eder ki, kaçımız bir balığa bu kadar uzun süre öldürmeden bakıyoruz? Ya sıkılıp satıyoruz ya da hasta olup ölüyorlar. Hem aynı balığa uzun yıllar bakmaktansa, hevesimizi alıp elden çıkartarak sürekli farklı türler bakmayı tercih etmiyor muyuz?
Profesyonel makineyle çekilen bir fotoğraf kalitesi, cep telefonuyla çekilen fotoyla kıyas bile edilemez. Arada sizi bilmem ama bence çok fark oluyor. Cepten çekilen foto içime sinmiyor. İçime sinmeyen bir fotoyu da paylaşmaya değer bulmuyorum açıkçası.
[QUOTE=u.uçar]
Rica ederim. En çabuk büyüyen balıklardandır yellow tang, bir kaç ayda yılda L veya XL boya dönüşür.Balık alırken biraz ileriyi düşünmek lazım, iki de bir de bu balığı sat S boy balık al buda pratik değil, tabii son karar sizin.
Akvaryum tabiiki nano ölçülerinde sayılır 70X50X45 =157 litre tabii bundan üstten kalan boş su hacmini ve kum kaya miktarını düşersen 125 lt ancak kalır, akvaryum hacmini hesaplarken sump hacmini hesaptan saymayın o toplam su hacmini ilgilendirir ama balık ve canlılar hala 125 lt de yaşarlar.
Fotoğraf çekmek için artık pek fotoğraf makinelerine ihtiyaç yok.Çoğu cep telefonları fotoğraf ve video çekimlerinde harikalar yaratıyor mesela ben hep cep telefonu ile nano resifimin çekimlerini yapıyorum. [:)]
[/QUOTE]
15-20 litre kapasiteli nano da var. Dolayısıyla nano deyince evvela insanın aklına küp şeklinde, içinde 2 palyaçonun olduğu ufak akvaryumlar geliyor.
Balık ve canlılar belki 125 litrede yaşarlar fakat su döngüsü ve litre toplamının önemini de yok sayamayız. Sonuçta sumptaki su da akvaryum suyuyla devir daim halindedir. Sağlıklı bir akvaryumda bu döngü önemlidir. Ne kadar çok su döngüsü eşittir o kadar sağlıklı akvaryum.
Ben balıkları aldığımda XS boydaydılar. Tankı kuralı 1,5 yıl oldu. S boya ancak geldiler. İki de bir elden çıkartmak durumu söz konusu değil. 1 yıl sonra M boya gelseler, 2,5 yıl eder ki, kaçımız bir balığa bu kadar uzun süre öldürmeden bakıyoruz? Ya sıkılıp satıyoruz ya da hasta olup ölüyorlar. Hem aynı balığa uzun yıllar bakmaktansa, hevesimizi alıp elden çıkartarak sürekli farklı türler bakmayı tercih etmiyor muyuz?
Profesyonel makineyle çekilen bir fotoğraf kalitesi, cep telefonuyla çekilen fotoyla kıyas bile edilemez. Arada sizi bilmem ama bence çok fark oluyor. Cepten çekilen foto içime sinmiyor. İçime sinmeyen bir fotoyu da paylaşmaya değer bulmuyorum açıkçası.
Artik zamani geldi.. 120x60x45
Güzel bir akvaryum olmuş. Emeğinize değmiş. Bende Aquareef marka armatür kullanıyorum. Yerli yapımı olmasına rağmen, pahalı ithal markalardan farkı yok.
Güzel bir akvaryum olmuş. Emeğinize değmiş. Bende Aquareef marka armatür kullanıyorum. Yerli yapımı olmasına rağmen, pahalı ithal markalardan farkı yok.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 71 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
Hidro Dinamik,
Redko,
DABARAKATO,
ByCess,
enginhayta,
Malawi market,
mrah,
yeekim,
EKAR,
ilterisdoğukan,
yusuf-konca,
oktay42,
zimdaldil,
metekaan,
Ahmetsaribuga,
bysmokin,
MelihB,
sariefe,
-RBG-,
3dtarik,
Mirel,
pinup_sdKr,
osmandbnl,
Alibicimcilci,
riderfish,
Fatihsm,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Şahinöztürk,
şansal,
Flytheshrimp,
Oquanus,
Alpbaba,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
