ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2007 10:06
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 09:54
Toplam Mesaj:
938 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gürkan ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
09 Haziran 1979
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
İnşaat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
F0 Pterophyllum Altum
Corydoras Türleri
L serisi Vatozlar
L 144 Süper Tül Koloni
Singapur Ponponlu Cüce Vatozlar
130x60x60 Temaks Tank
115x40x40 Sump
Gürkan ÖZTÜRK
SON 10 MESAJI
Yeni Poster Deniz Balıkları (sayfa 5)
Cory ve pleco için rica edebilir miyim ?
Teşekkür ederim.
[email protected]
Cory ve pleco için rica edebilir miyim ?
Teşekkür ederim.
[email protected]
Discus Günlüğüm
Discus besleyen biri olarak heyecanla , bir çırpıda, soluksuz okudum. Elinize sağlık.
Ne yaptıysam discustan kurtulamıyorum.
Zor bir balık mı? Benim kanaatim kesinlikle zor balık. Kendi içinde tarzı olan bir balık.
Zorluğu; discus için sayısız hobici nin sorduğu klasik sorulardan da zaten anlaşılıyor
- kuru yeme alıştırmak ,
- muhtemel ürkeklik saklanma sorunları,
- bakteri çakışması,
- eş tutma dönemindeki klasik cichlid davranışları,
- üretim esnasındaki su degerleri
- ebeveynin sırtına çıkabilmesi, indikten sonraki ayirma süreci,
-boylandirma aşamasındaki gereklilikleri,
Gibi maddeler sanırım ana başlıklar ki sayısız konu var bunlara cevap arandığı.
Ben yaşadım mi? Elbette yaşadım.
Bugün olsa ne beslerdin diye sorulsa tereddütsüz discus derdim.
İmla hataları için özür dilerim. Telefondan yazdım. [EDIT]gozturk,2017-11-02 10:57:52[/EDIT]
Discus besleyen biri olarak heyecanla , bir çırpıda, soluksuz okudum. Elinize sağlık.
Ne yaptıysam discustan kurtulamıyorum.
Zor bir balık mı? Benim kanaatim kesinlikle zor balık. Kendi içinde tarzı olan bir balık.
Zorluğu; discus için sayısız hobici nin sorduğu klasik sorulardan da zaten anlaşılıyor
- kuru yeme alıştırmak ,
- muhtemel ürkeklik saklanma sorunları,
- bakteri çakışması,
- eş tutma dönemindeki klasik cichlid davranışları,
- üretim esnasındaki su degerleri
- ebeveynin sırtına çıkabilmesi, indikten sonraki ayirma süreci,
-boylandirma aşamasındaki gereklilikleri,
Gibi maddeler sanırım ana başlıklar ki sayısız konu var bunlara cevap arandığı.
Ben yaşadım mi? Elbette yaşadım.
Bugün olsa ne beslerdin diye sorulsa tereddütsüz discus derdim.
İmla hataları için özür dilerim. Telefondan yazdım. [EDIT]gozturk,2017-11-02 10:57:52[/EDIT]
L -46 L-333 L-201 L-134 L-236 L-173 Vb.
Değerli Akvarist dostlar.
Bu tanıtımı yapan kişi ile alışverişim olmuştur. Ne kendisi ile ticari bir bağım ne de bu mesajı yazarken herhangi bir maddi kaygım yada beklentim yoktur.
Akvaryum.com şuan piyasada bozulmadan kalmış bence tek ve ansiklopedik niteliğini hiç kaybetmemiş bir ortam olduğu için buradan öğrenilen / okunulan herşeyin de doğru ve temiz kalması taraftariyim.
Bu mesajımı üstte yazdığım gerçekler nispetinde okumaya devam etmenizi dilerim.
Kişi hakkında yargısız infaz yapmayın lütfen. Buraya yazmamis olabilir. Ancak üretim besleme vs konularda ne sorarsanız tüm bildiğini oturur 3 saat anlatabilir. Kesinlikle hobici dostudur ki kendisi de halen bir hobisttir. Vatoz üretebilen bir adama oturur üretenden çok sevinir.
Saygılarimla
Değerli Akvarist dostlar.
Bu tanıtımı yapan kişi ile alışverişim olmuştur. Ne kendisi ile ticari bir bağım ne de bu mesajı yazarken herhangi bir maddi kaygım yada beklentim yoktur.
Akvaryum.com şuan piyasada bozulmadan kalmış bence tek ve ansiklopedik niteliğini hiç kaybetmemiş bir ortam olduğu için buradan öğrenilen / okunulan herşeyin de doğru ve temiz kalması taraftariyim.
Bu mesajımı üstte yazdığım gerçekler nispetinde okumaya devam etmenizi dilerim.
Kişi hakkında yargısız infaz yapmayın lütfen. Buraya yazmamis olabilir. Ancak üretim besleme vs konularda ne sorarsanız tüm bildiğini oturur 3 saat anlatabilir. Kesinlikle hobici dostudur ki kendisi de halen bir hobisttir. Vatoz üretebilen bir adama oturur üretenden çok sevinir.
Saygılarimla
Mayalı Sistem
Düşünürseniz alttaki linke bir bakın. Difüzör var...
https://www.akvaryum.com/Forum/cesitli_ise_yarar_malzemelerbakmadan_gecmeyin_i34249.asp
Düşünürseniz alttaki linke bir bakın. Difüzör var...
https://www.akvaryum.com/Forum/cesitli_ise_yarar_malzemelerbakmadan_gecmeyin_i34249.asp
akvaryem.com gerçekten bukadar kusursuz firma yok
Kimbilir kaçıncı alışverişim oldu hiçbirinde sorun yaşamadım.
Kimbilir kaçıncı alışverişim oldu hiçbirinde sorun yaşamadım.
Eheim Pro 3 Elektronik Debi Kontrollü Filtreler Hk
Arkadaşlar,
Yeni bir dış filtre almaya niyetim var. Eheim pro 3 yada 4 filtrelerin elektronik debi kontrollü olanları üzerinde yoğunlaştım.
Tankım 300 litre. Pro3 e serisinden 350 (2074) ve 450 (2076) veya Pro 4e serisinden 350 (2274) kodlu cihazlar üzerinde yoğunlaştım.
Bu modellerden herhangi birini kullanan arkadaşların memnuniyetlerini varsa memnuniyetsizliklerini öğrenmek isterim.
Genel bir değerlendirme yapacak olursanız çok memnun olurum.
Arkadaşlar,
Yeni bir dış filtre almaya niyetim var. Eheim pro 3 yada 4 filtrelerin elektronik debi kontrollü olanları üzerinde yoğunlaştım.
Tankım 300 litre. Pro3 e serisinden 350 (2074) ve 450 (2076) veya Pro 4e serisinden 350 (2274) kodlu cihazlar üzerinde yoğunlaştım.
Bu modellerden herhangi birini kullanan arkadaşların memnuniyetlerini varsa memnuniyetsizliklerini öğrenmek isterim.
Genel bir değerlendirme yapacak olursanız çok memnun olurum.
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
Balıkları tanka ekleyeli ne kadar oldu?
Balıkları tanka ekleyeli ne kadar oldu?
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=Bawangel]Merhabalar birkaç gündür konuyu ilk sayfalardan beri okumaya çalıştım pipo filtrenin larvanın belenmesi açısından önemli olduğunu rotifer oluşturduğuna değinilmiş .Cama cam akvaryumlarda eş meleklerim var yüksek ph nedeniyle yumurtaları mantarlaştırdığımdan dolayı henüz larva göremedim akvaryumlarda corner filtre kullanıyorum larva görmeye başladığımda larvalar için bir eksiklik veya sorun teşkil eder mi ?[/QUOTE] Bahsettiğiniz filtre motorlu ve yüksek çekim gücüne sahipse sorun teşkil eder.Bu arada yüksek pH dan sebep yavru alamadım demişsiniz.İlgili bölümleri yeniden okuyun derim.Çok kararlı bir teşhis olmuş...
[QUOTE=Bawangel]Merhabalar birkaç gündür konuyu ilk sayfalardan beri okumaya çalıştım pipo filtrenin larvanın belenmesi açısından önemli olduğunu rotifer oluşturduğuna değinilmiş .Cama cam akvaryumlarda eş meleklerim var yüksek ph nedeniyle yumurtaları mantarlaştırdığımdan dolayı henüz larva göremedim akvaryumlarda corner filtre kullanıyorum larva görmeye başladığımda larvalar için bir eksiklik veya sorun teşkil eder mi ?[/QUOTE] Bahsettiğiniz filtre motorlu ve yüksek çekim gücüne sahipse sorun teşkil eder.Bu arada yüksek pH dan sebep yavru alamadım demişsiniz.İlgili bölümleri yeniden okuyun derim.Çok kararlı bir teşhis olmuş...
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=akgul] [QUOTE=rcall]
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xw0uay_video0006_animals#.UM-oF-QyIcw[/VID]
[/QUOTE]
Cenk Bildir 2013-04-01 15:51:16
[QUOTE=akgul] [QUOTE=rcall]
Mesut bey merhaba,
Akvaryumunuz sade ve güzel olmuş. Testilerin yerine bir kaç mangrov veya red mor kökü koysanız daha güzel olurdu. Dış filtrenin çıkışı soldan sağa doğru yağmurlama aparatıyla verilmiş görünüyor. Ve bu durum melekleri rahatsız ediyor. Bunun yerine orta üst kısımdan yağmurlama gibi su üzerinden ön cama doğru verseniz daha rahat yüzerler.
Melekleriniz sağlıklı ve erişkin boydalar.
Video linkini sanırım yanlış yüklediniz, ben düzenledim.
[/QUOTE]
Merhabalar bende pazar gunu alacagim es melek ciftim icin (ve bana gore cok cok ozel bir tur)
tankimi hazrladm bugun.. 2 gun dinlenmis su ile doldurdum cama cam tanki..50 lt.. Icine pipo filtre yerlestirdim isitici taktim hassas bir derece koydum. Mangrow kokumu kaynattim onu ekliyecegim..
1- Bir anubias koymayi dusunuyorum ama ne dersiniz??
2 Elodea guzel nitrat emen bir bitki eklesem faydasi yada zarari olur mu?
3 Blacwater aquatan kullandim. Biraz da normal aquatan ekledim toplamda olcuyu asmadan.. Sizce nasil olur??
4 metilen mavisi bulamiyorum yardim edermisiniz?
Cevaplarsaniz cok sevinirim cunku bu cift benim icin cok onemli bir hayalim gerceklesecek eger 3-4 tane bile olsa yavru alip yasatabilirsem benim icin cok sey ifade edecek :/
[/QUOTE]
Selamlar, daha önce neler paylaşıldı bilmiyorum ama cevaplarınız.
1.Cama cam tankta anubias koyarsanız oraya yumurtlama ihtimali çoktur.Yumurtaları kendiniz çatlatacaksanız sorun olabilir. Eşler bırakacaksanız pek sorun olmaz.
2.Nitratı elodea ile emmek yerine hiç oluşturmayın daha iyidir.
3.İlk kurulumda eklemiş olabilirsiniz.Sözüm yok.Habitat oluşturmayı kimyasal eklemeye nispetle daha çok tercih edin.
4.Metilen mavisinden kastınız,hammedesi ise internet siteleri ve bu sitedeki forumlarda satışını yapanlar var.
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=teleskop_gfb]Abi benim bilgim yavrulara anaclarin bulundugu akvaryumdan su alinir sebeke suyu yavrulara sikinti olur. Bu gune kadar malawilere hep öyle yaptim hic kayip vermedim.[/QUOTE]
[QUOTE=teleskop_gfb]Abi benim bilgim yavrulara anaclarin bulundugu akvaryumdan su alinir sebeke suyu yavrulara sikinti olur. Bu gune kadar malawilere hep öyle yaptim hic kayip vermedim.[/QUOTE]
Tüm arkadaşlarım,
Öncelikle belli süredir konuya müdahil değilim o nedenle geçmiş sayfalarda neler konuşuldu bilmiyorum yanlış yorum yaparsam kusura bakmayın,yavrulara anaçların tankından su almamanızı öneririm.Çünkü anaçların yaşamasına engel olmayacak kadar olan kötü su şartları yavruların tolere edebileceğinden fazlası olabilir.Ayrıca şebeke suyundan olan rahatsızlıklar var arkadaşlar arasında sanırım.Eğer şebeke suyunuzda çok extreme kötü şartlar yoksaki,Türkiyede zaten kaç tane baraj var bir çok şehrin suyu ortak sayılabilir ki bu durumda şebeke suyundan korkmayın.Sadece suyu akvaryuma damlama metodu ile ekleyin.Balığı etkileyen alıştığı su şartlarından başka su şartlarına alınması değil bunun hızlı bir şekilde yapılmasıdır.
Unutmadığım bir şey var,eski hobici bir akrabam vardı.Kendisi 80 yaşında ve halen balık beslerdi.Ancak gözleri görmüyordu ve ben çocukken akvaryum ne kadar kirli dendiğinde neresi kirli derdi,çünkü onuda görmüyordu zaten :) Ancak bu şartlarda o akvaryumda 3 adet balık yıllarca yaşadı ve balıkları hayal meyal hatırlıyorum suda görünmezlerdi bile.Su değişimi yapılmaksızın belki 5 senedir belki 10 senedir oradalardı.Filtrenin varlığı ile yokluğu belli değildi.
Bu nedenle sizi rahatsız eden şebeke şartlarının uygun olmamasından ziyade değişimlerin hızlı yapılması olsun.Bu altın kuraldır,balık özellikle sıcaklık ve su şartlarındaki ani değişimlere karşı çok hassastır.
"O Çocukları" filminde de bunu işlediler zaten.O akvaryumdaki balıkları tertemiz suya koyunca öldüler.İstediğiniz kadar tertemiz şebeke suyu olsun.Ani değişikliklere toleransları yoktur...
Selamlar,,,
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
