ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Polat30232
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2025 17:10
Son Ziyaret:
22 Şubat 2025 23:28
Toplam Mesaj:
16 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hakan can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mus
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hakan can
SON 10 MESAJI
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=İsmail_194606946]Bende 3 sene önce dememiştim ama kardan çok zarara giriyorsun ilk başta kolay geliyor ama sonradında işin içinden çıkamıyorsun ilk 4 ay balıkları ürettim toptancılar ve pet shop gibi yerlere satmaya çalışınca 100 tl lik balığı 20 tl ye alıyorlar ve sadece bu para ile yem, su, elektirik giderlerini karşılayabiliyorsun veya hiç almıyorlar
Bence deneme [/QUOTE]
bende tanıdık petshopcular var olmazsa özel tür balıklar ile deneyeceğim
[QUOTE=Kromatit]Başlığa bakar bakmaz pasif gelir yerine aktif gider olur dedim. Özel 1 veya 2 türün çok kaliteli damızlıklarını bulup onlarla yapmayacaksan denemeye değmez. Güzel bir lepistes, kılıçkuyruk, ramirezi, karides vs gibi meraklısının arayacağı bir şey olmalı. Japondu, cikletti ev ortamında peşine düşmen zor. Bir de üzerine satış ağı kurman gerekiyor. Tür sayısı evde kısıtlı olsa da sayı o kadar kısıtlı olmuyor. Üredikçe satman gerek. Satamayıp balığın büyümesi durunca hiç satamaz olursun. Masrafını, amortismanını geçtim.[/QUOTE]
hocam özele gelir misin ?
[QUOTE=İsmail_194606946]Bende 3 sene önce dememiştim ama kardan çok zarara giriyorsun ilk başta kolay geliyor ama sonradında işin içinden çıkamıyorsun ilk 4 ay balıkları ürettim toptancılar ve pet shop gibi yerlere satmaya çalışınca 100 tl lik balığı 20 tl ye alıyorlar ve sadece bu para ile yem, su, elektirik giderlerini karşılayabiliyorsun veya hiç almıyorlar
Bence deneme [/QUOTE]
bende tanıdık petshopcular var olmazsa özel tür balıklar ile deneyeceğim
[QUOTE=Kromatit]Başlığa bakar bakmaz pasif gelir yerine aktif gider olur dedim. Özel 1 veya 2 türün çok kaliteli damızlıklarını bulup onlarla yapmayacaksan denemeye değmez. Güzel bir lepistes, kılıçkuyruk, ramirezi, karides vs gibi meraklısının arayacağı bir şey olmalı. Japondu, cikletti ev ortamında peşine düşmen zor. Bir de üzerine satış ağı kurman gerekiyor. Tür sayısı evde kısıtlı olsa da sayı o kadar kısıtlı olmuyor. Üredikçe satman gerek. Satamayıp balığın büyümesi durunca hiç satamaz olursun. Masrafını, amortismanını geçtim.[/QUOTE]
hocam özele gelir misin ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Bunu söylemek zor. Ne Muş ortamını biliyorum ne sizi tanıyorum nede tam hedefinizi biliyorum.
Eğer üniversite okuma hedefiniz varsa sınava kadar parayı boşverin. Sınavdan sonra akdenizde otelde çalışarak çok daha iyi para kazanır sene boyunca harçlık yaparsınız.
Liseye giderken büyük bir restoranda komilerin arasına karışıp çalışıyordum sesini çıkaran olmuyordu. [:)))] O yüzden bende komiliğin yeri ayrı. [/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim yine de :)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Bunu söylemek zor. Ne Muş ortamını biliyorum ne sizi tanıyorum nede tam hedefinizi biliyorum.
Eğer üniversite okuma hedefiniz varsa sınava kadar parayı boşverin. Sınavdan sonra akdenizde otelde çalışarak çok daha iyi para kazanır sene boyunca harçlık yaparsınız.
Liseye giderken büyük bir restoranda komilerin arasına karışıp çalışıyordum sesini çıkaran olmuyordu. [:)))] O yüzden bende komiliğin yeri ayrı. [/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim yine de :)
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bencede parayı başka bir şekilde artırma veya enflasyona karşı korumak için başka şeyler düşünün.
Özel tür balık bile üretseniz alacak hobici bulamadıktan sonra ne işe yarar.
Akvaryum kurma isteğiniz olup masrafı çıkarma gibi niyetiniz varsa keyifli oluyor ama fazlasını beklemek üstatların dediği gibi çok zor.
Akvaryumlarla ilgilenme, fiyat öldürenlerle boşuna mesajlaşma, balıkları poşetleyip müşteriyle buluşma derken ciddi bir zaman kaybınız olur. Onun yerine haftasonu 1 gün komilik yapsanız cebiniz daha iyi para görür. [/QUOTE]
Hocam çok küçük bir yerde oturuyorum komilik vs çok zor bulmam ve kimse 1 günlük almıyor zaten onun dışında başka ufakta olsa bişeyler kazanmak için neler yapabilirim sizce ?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bencede parayı başka bir şekilde artırma veya enflasyona karşı korumak için başka şeyler düşünün.
Özel tür balık bile üretseniz alacak hobici bulamadıktan sonra ne işe yarar.
Akvaryum kurma isteğiniz olup masrafı çıkarma gibi niyetiniz varsa keyifli oluyor ama fazlasını beklemek üstatların dediği gibi çok zor.
Akvaryumlarla ilgilenme, fiyat öldürenlerle boşuna mesajlaşma, balıkları poşetleyip müşteriyle buluşma derken ciddi bir zaman kaybınız olur. Onun yerine haftasonu 1 gün komilik yapsanız cebiniz daha iyi para görür. [/QUOTE]
Hocam çok küçük bir yerde oturuyorum komilik vs çok zor bulmam ve kimse 1 günlük almıyor zaten onun dışında başka ufakta olsa bişeyler kazanmak için neler yapabilirim sizce ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=GhostKoi]
Genç arkadaşı boşuna heveslendirmeyin lütfen. Sizin için şu anki seviyenizde çok kolay olan şey onun için çok zor olabilir. Sadece bir canlının doğal yaşamını ve üremesini anlamak bile en az 2 senesini alacaktır. Gelip de bu forumlardan işin inceliklerini öğrenemez. Bir de bu işin emek kısmı var. Öyle yumurtayı kuluçka makinesine koyuyorsun, civciv çıkıyor, 3 ay sonra tavuk oluyor, pazara götürüp satıyorsun gibi anlatmayın.[/QUOTE]
özele gelir misin abi
[QUOTE=Emirrztrk]Ben petshopta çalışıyorum. Bedava gelen balıkları bile almıyoruz. Balıkların hemen hemen hepsi ithal olarak geliyor ve yurt dışında inanamayacağınız fiyatlara üretilebiliyor. Hatta şöyle özetleyeyim yurt dışında üretilip paketlenip uçak ile kargolanıp toptancı karını üzerine ekleyip dükkan karını eklediğimiz zaman bile yerli üretimden daha uyguna gelmiş oluyor. Yani rekabet etmek mümkün değil. Yerli üreticilerin hemen hemen hepsi bıraktı bu işi. Havuz sistemi dışında pek mümkün değil. İki üç akvaryumla daha da zor. Çok özel bir türü deneyip 5-10 yavrudan ciddi kar ederek para kazanabilirsiniz.[/QUOTE]
özele gelir misin abi mesaj attım
[QUOTE=GhostKoi]
Genç arkadaşı boşuna heveslendirmeyin lütfen. Sizin için şu anki seviyenizde çok kolay olan şey onun için çok zor olabilir. Sadece bir canlının doğal yaşamını ve üremesini anlamak bile en az 2 senesini alacaktır. Gelip de bu forumlardan işin inceliklerini öğrenemez. Bir de bu işin emek kısmı var. Öyle yumurtayı kuluçka makinesine koyuyorsun, civciv çıkıyor, 3 ay sonra tavuk oluyor, pazara götürüp satıyorsun gibi anlatmayın.[/QUOTE]
özele gelir misin abi
[QUOTE=Emirrztrk]Ben petshopta çalışıyorum. Bedava gelen balıkları bile almıyoruz. Balıkların hemen hemen hepsi ithal olarak geliyor ve yurt dışında inanamayacağınız fiyatlara üretilebiliyor. Hatta şöyle özetleyeyim yurt dışında üretilip paketlenip uçak ile kargolanıp toptancı karını üzerine ekleyip dükkan karını eklediğimiz zaman bile yerli üretimden daha uyguna gelmiş oluyor. Yani rekabet etmek mümkün değil. Yerli üreticilerin hemen hemen hepsi bıraktı bu işi. Havuz sistemi dışında pek mümkün değil. İki üç akvaryumla daha da zor. Çok özel bir türü deneyip 5-10 yavrudan ciddi kar ederek para kazanabilirsiniz.[/QUOTE]
özele gelir misin abi mesaj attım
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Rafayel]Diğer türler öyledir bilemem.
6 çift killifishten 3 günde 300-400 arası yumurta toplardım. Teksasa bile yumurts gönderdiğim oldu 3 sefer. Her şekliyle satışı kolay. 1.5 aylıkken renklenmeye başlıyor en büyük avantajıda bu.[/QUOTE]
özele gelir misin abi
[QUOTE=Rafayel]Diğer türler öyledir bilemem.
6 çift killifishten 3 günde 300-400 arası yumurta toplardım. Teksasa bile yumurts gönderdiğim oldu 3 sefer. Her şekliyle satışı kolay. 1.5 aylıkken renklenmeye başlıyor en büyük avantajıda bu.[/QUOTE]
özele gelir misin abi
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Rafayel][URL]https://m.facebook.com/profile.php?id=100013385195893[/URL]
İran'da tür sayısı çok ancak renkleri canlı olmadığından rağbet görmez. Foruma fotoğraflarını attım 3 kişi WhatsApptan sordu bile.[/QUOTE]
size nerden ulaşabilirim ? bu arada attığınız link sanırım bir grupta atmışsınız ondan dolayı göremedim.
[QUOTE=Rafayel][URL]https://m.facebook.com/profile.php?id=100013385195893[/URL]
İran'da tür sayısı çok ancak renkleri canlı olmadığından rağbet görmez. Foruma fotoğraflarını attım 3 kişi WhatsApptan sordu bile.[/QUOTE]
bazıları kardan çok aylarca bile yapsam her zaman zarar edeceğimi söyledi. sizce ?
[QUOTE=Rafayel][URL]https://m.facebook.com/profile.php?id=100013385195893[/URL]
İran'da tür sayısı çok ancak renkleri canlı olmadığından rağbet görmez. Foruma fotoğraflarını attım 3 kişi WhatsApptan sordu bile.[/QUOTE]
size nerden ulaşabilirim ? bu arada attığınız link sanırım bir grupta atmışsınız ondan dolayı göremedim.
[QUOTE=Rafayel][URL]https://m.facebook.com/profile.php?id=100013385195893[/URL]
İran'da tür sayısı çok ancak renkleri canlı olmadığından rağbet görmez. Foruma fotoğraflarını attım 3 kişi WhatsApptan sordu bile.[/QUOTE]
bazıları kardan çok aylarca bile yapsam her zaman zarar edeceğimi söyledi. sizce ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Rafayel]Tabii ama gelip gitmeleri önemli olan.[/QUOTE]
ırak iran veya ortadoğu bölgesinde farklı türler bulabilir miyim ? ve sizce yapacağım iş mantıklı mı ?
[QUOTE=Rafayel]Tabii ama gelip gitmeleri önemli olan.[/QUOTE]
ırak iran veya ortadoğu bölgesinde farklı türler bulabilir miyim ? ve sizce yapacağım iş mantıklı mı ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Rafayel]Pasif gelir değilde her ilan verdiğinde gözün kapalı satacak killifish türleri var. Aliexpresste 1000 liraya alırsın bir kaç damızlığın olur. Guentheri Zanzibar gibi.
Yada varsa Almanya'dan gelip giden akraban on numara Türkiye'de tek türlerin olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/141120201244241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/211120201722371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/010120211859431.jpg[/IMG][/QUOTE]
yurt dışında çok tanıdığım var bazı yerlerden bulurum yardımcı olur musunuz ?
[QUOTE=Rafayel]Pasif gelir değilde her ilan verdiğinde gözün kapalı satacak killifish türleri var. Aliexpresste 1000 liraya alırsın bir kaç damızlığın olur. Guentheri Zanzibar gibi.
Yada varsa Almanya'dan gelip giden akraban on numara Türkiye'de tek türlerin olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/141120201244241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/211120201722371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/010120211859431.jpg[/IMG][/QUOTE]
yurt dışında çok tanıdığım var bazı yerlerden bulurum yardımcı olur musunuz ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Yas400]Bu balıklarla pazarınız çevrenizdeki 10km ile sınırlı olur üretim konusunda çok sıkıntı yaşamazsınız ama satış konusunda misal 500 balık mı 500 karides mi satmak kolaydır derseniz karides derim.[/QUOTE]
mesele satmaksa o sorun değil tanıdık petshopcular ve bu işi yapan arkadaşlar var ondan dolayı balık dedim yoksa siz haklısınız
[QUOTE=Yas400]Bu balıklarla pazarınız çevrenizdeki 10km ile sınırlı olur üretim konusunda çok sıkıntı yaşamazsınız ama satış konusunda misal 500 balık mı 500 karides mi satmak kolaydır derseniz karides derim.[/QUOTE]
mesele satmaksa o sorun değil tanıdık petshopcular ve bu işi yapan arkadaşlar var ondan dolayı balık dedim yoksa siz haklısınız
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Yas400]Karides türleri geldi aklıma kargo ile tüm illere de gönderilir iyi kötü bir pazarı da var nispeten kolay üretilir yatırım maliyeti az olur. Karides ile zarar etmezsiniz en azından.[/QUOTE]
kolay beslenebilir balıklar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
[QUOTE=Yas400]Karides türleri geldi aklıma kargo ile tüm illere de gönderilir iyi kötü bir pazarı da var nispeten kolay üretilir yatırım maliyeti az olur. Karides ile zarar etmezsiniz en azından.[/QUOTE]
kolay beslenebilir balıklar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
