ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Temmuz 2021 18:33
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 09:30
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Buraj
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, sunsun hbl701 veya daha iyisi dolphin'in 500lük filtresi daha doğru seçim olur. Fakat fiyatlar artıyor tabii. F/p bakmak için 500 lüklerin benzer fiyatlı olanlarından en geniş hazneli olanı seçin derim. Motor güçleri birbirine benzer, önemli olan medya malzemesi konulacak hacim. Bu ne kadar geniş olursa filtrasyonda avantaj sağlayacak. Filtrelerle gönderilen malzemeler pek önemli değil, genelikle devamlı kullanılabilecek şeyler olmuyor, mecburen içini siz dolduracaksınız. O yüzden biyolojik, mekanik vs medyayı koyabilecek yer birinci derecede mühim. [/QUOTE]
Hocam ben baktım çok farklı modeller var https://app.hb.biz/H3YuKjkHDsod bu uygun olur mu mesela bütçem 500 600 civarı daha uygun olursa da olur sizden ricam sizde bı bakar mısınız lütfen teşekkür ederim herşey için birde hocam kum almak istiyorum bitki daha sonra olsun istiyorum kumda önerir misiniz
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Derinlik 50, Yükseklik 40 daha doğru olur. 50 Yükseklik bitki için zor, aydınlatmadan problem olur.[/QUOTE]
Aydınlatma büyük almıştım bunları daha önce aldım şimdi tekrar kuruyorum beyaz aralarda kırmızı ve mavi renkler geçiyor ne yapabilirim bilmiyorum biraz yeşillik olsun istiyorum
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, sunsun hbl701 veya daha iyisi dolphin'in 500lük filtresi daha doğru seçim olur. Fakat fiyatlar artıyor tabii. F/p bakmak için 500 lüklerin benzer fiyatlı olanlarından en geniş hazneli olanı seçin derim. Motor güçleri birbirine benzer, önemli olan medya malzemesi konulacak hacim. Bu ne kadar geniş olursa filtrasyonda avantaj sağlayacak. Filtrelerle gönderilen malzemeler pek önemli değil, genelikle devamlı kullanılabilecek şeyler olmuyor, mecburen içini siz dolduracaksınız. O yüzden biyolojik, mekanik vs medyayı koyabilecek yer birinci derecede mühim. [/QUOTE]
Hocam ben baktım çok farklı modeller var https://app.hb.biz/H3YuKjkHDsod bu uygun olur mu mesela bütçem 500 600 civarı daha uygun olursa da olur sizden ricam sizde bı bakar mısınız lütfen teşekkür ederim herşey için birde hocam kum almak istiyorum bitki daha sonra olsun istiyorum kumda önerir misiniz
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Derinlik 50, Yükseklik 40 daha doğru olur. 50 Yükseklik bitki için zor, aydınlatmadan problem olur.[/QUOTE]
Aydınlatma büyük almıştım bunları daha önce aldım şimdi tekrar kuruyorum beyaz aralarda kırmızı ve mavi renkler geçiyor ne yapabilirim bilmiyorum biraz yeşillik olsun istiyorum
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, hayırlı olsun. Öncelikle henuz okumadıysanız bilgi ağacından yeni tank sendromu ve azot döngüsü konusuna bakın. Kumunuzu serdikten sonra suyu doldurun tankta bekleyebilir, filtreyi iki gün sonra çalıştırmaya başlarsınız, bitkileri de bundan bir gün sonra dikebilirsiniz. Canlıları ne kadar geç eklerseniz o kadar rahat edersiniz (3+ hafta).
Filtre ve diğer sorularınıza gelince; o filtre kesinlikle yetersiz, eğer değiştiremiyorsanız 500l/s şelale filtre ile desteklenmeli. Pipo filtre o hacimde sirkülasyon yetersizliğinden işlevsiz kalabilir. Lepistesler ile moliler, evet beraber yaşayabilir fakat aslında molilerin su ihtiyacı lepisteslere göre daha sert, acı su tam ortamları. Ben de birlikte bakıyorum ama doğrusu bu. Moli yerine plati düşünebilirsiniz onlarda çok eğlenceli balıklardır. Corydoras türlerinden birinden 6lı bir grup olabilir, hareketlidirler. Başka türe ihtiyaç yok bence. Bir kaç ay sonra akvaryum dolup taşacak çünkü [:lol:]. Kum olarak doğal kumlardan istediğinizi seçebilirsiniz, silis yada karbonatlı olmasın sorun olabilir, dere kumu bile gayet güzel duracaktır. 2,5 milim arası ve 4,6 santim kalınlık ideal olur. Balıklarınızı 1e, 3d gibi ayarlarsanız tankın huzuru ve neşesi yerinde olur. Birer hafta arayla birer takım eklersiniz, birden yüklenme olmasın. Zemin bitkilerine şimdilik isterseniz pek takılmayın, ışık vs ayrıntıları çok oluyor onların. Tekrardan kolaylıklar dilerim efendim. [/QUOTE]
Hocam ağzınıza sağlık filtre kısmında https://app.hb.biz/ihfRSWqYSQJu bunda mi bahsediyorsunuz yanlış sipariş vermek istemiyorum yada daha uygunu var ise onuda alabilirim onerebileceğiniz teşekkür ederim
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, hayırlı olsun. Öncelikle henuz okumadıysanız bilgi ağacından yeni tank sendromu ve azot döngüsü konusuna bakın. Kumunuzu serdikten sonra suyu doldurun tankta bekleyebilir, filtreyi iki gün sonra çalıştırmaya başlarsınız, bitkileri de bundan bir gün sonra dikebilirsiniz. Canlıları ne kadar geç eklerseniz o kadar rahat edersiniz (3+ hafta).
Filtre ve diğer sorularınıza gelince; o filtre kesinlikle yetersiz, eğer değiştiremiyorsanız 500l/s şelale filtre ile desteklenmeli. Pipo filtre o hacimde sirkülasyon yetersizliğinden işlevsiz kalabilir. Lepistesler ile moliler, evet beraber yaşayabilir fakat aslında molilerin su ihtiyacı lepisteslere göre daha sert, acı su tam ortamları. Ben de birlikte bakıyorum ama doğrusu bu. Moli yerine plati düşünebilirsiniz onlarda çok eğlenceli balıklardır. Corydoras türlerinden birinden 6lı bir grup olabilir, hareketlidirler. Başka türe ihtiyaç yok bence. Bir kaç ay sonra akvaryum dolup taşacak çünkü [:lol:]. Kum olarak doğal kumlardan istediğinizi seçebilirsiniz, silis yada karbonatlı olmasın sorun olabilir, dere kumu bile gayet güzel duracaktır. 2,5 milim arası ve 4,6 santim kalınlık ideal olur. Balıklarınızı 1e, 3d gibi ayarlarsanız tankın huzuru ve neşesi yerinde olur. Birer hafta arayla birer takım eklersiniz, birden yüklenme olmasın. Zemin bitkilerine şimdilik isterseniz pek takılmayın, ışık vs ayrıntıları çok oluyor onların. Tekrardan kolaylıklar dilerim efendim. [/QUOTE]
Hocam ağzınıza sağlık filtre kısmında https://app.hb.biz/ihfRSWqYSQJu bunda mi bahsediyorsunuz yanlış sipariş vermek istemiyorum yada daha uygunu var ise onuda alabilirim onerebileceğiniz teşekkür ederim
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=Kolibali93]
Ben olsam içeriye ekstradan ucuz yollu 300-400 tl ye pipo filtre eklerdim. [/QUOTE]
size zahmet bitane benim için seçip buraya yazarmısınız onuda yanlış bir şey almamak için ? balık adetleri ve balık türü için ne diyorusunuz hocam?
[QUOTE=Kolibali93]
Ben olsam içeriye ekstradan ucuz yollu 300-400 tl ye pipo filtre eklerdim. [/QUOTE]
size zahmet bitane benim için seçip buraya yazarmısınız onuda yanlış bir şey almamak için ? balık adetleri ve balık türü için ne diyorusunuz hocam?
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=Kolibali93]Merhaba ,
Taban malzemesi olarak mutlaka SUBSTRATE üstüne AKTİF TOPRAK kullanmanı tavsiye ederim.
Bitki seçimi olarak CO2 olmayacak anladığım kadarıyla
-Zemin bitkisi olarak kolay olan Lilaeopsis Novaezelandiae kullanabilirsin.
-Lav kırığına bağlı Bucephalandra Green Wavy da güzel olur.
Filtre seçimi olarak Sunsun 603B Dış Filtre 400 lt/h 6w yeterli olmaz diye düşünüyorum. Max 150 L olduğunu biliyorum.
Çeşme suyunu 2 gün bekletip kullanmadan problem yok. Direk kullanıp su düzenleyici de kullanabilirsin 200 L bekletmek problem olabilir.
[/QUOTE]
peki filtre değiştirmeden ne yapabilirim çöp olmasın filtre ?
[QUOTE=Tortuga4]Merhaba öncelikle keyifli hobiler ama kullanmak istediğiniz dış filtre akvaryumunuz için yeterli olmayacaktır, verdiğiniz ölçüler doğrultusunda akvaryumunuz 200 litre fakat kullanacağınız sunsun 603b dış filtre doluyken üstünde yazan değerin aksine 200 litre civarı su çeviriyor ya dış filtreyi desteklemeniz gerek ya saatte en az 4 kere tüm suyu döndürecek bir dış filtre öneririm .[/QUOTE]
teşekkür ederim ama bu filtreyi kullanarak ekstra ne yapabilirim yazık çöp olmasın bu filtre
[QUOTE=Kolibali93]Merhaba ,
Taban malzemesi olarak mutlaka SUBSTRATE üstüne AKTİF TOPRAK kullanmanı tavsiye ederim.
Bitki seçimi olarak CO2 olmayacak anladığım kadarıyla
-Zemin bitkisi olarak kolay olan Lilaeopsis Novaezelandiae kullanabilirsin.
-Lav kırığına bağlı Bucephalandra Green Wavy da güzel olur.
Filtre seçimi olarak Sunsun 603B Dış Filtre 400 lt/h 6w yeterli olmaz diye düşünüyorum. Max 150 L olduğunu biliyorum.
Çeşme suyunu 2 gün bekletip kullanmadan problem yok. Direk kullanıp su düzenleyici de kullanabilirsin 200 L bekletmek problem olabilir.
[/QUOTE]
peki filtre değiştirmeden ne yapabilirim çöp olmasın filtre ?
[QUOTE=Tortuga4]Merhaba öncelikle keyifli hobiler ama kullanmak istediğiniz dış filtre akvaryumunuz için yeterli olmayacaktır, verdiğiniz ölçüler doğrultusunda akvaryumunuz 200 litre fakat kullanacağınız sunsun 603b dış filtre doluyken üstünde yazan değerin aksine 200 litre civarı su çeviriyor ya dış filtreyi desteklemeniz gerek ya saatte en az 4 kere tüm suyu döndürecek bir dış filtre öneririm .[/QUOTE]
teşekkür ederim ama bu filtreyi kullanarak ekstra ne yapabilirim yazık çöp olmasın bu filtre
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=xellence07]
1. 1erkek 3 dişi lepistes 1 erkek 3 dişi moli oneririm ama bunlar herbiri ortalama 15 yavru veriyor eğer sistemi oturtursanız duzenli şekilde yavru alırsınız her balıktan buda cok balık demek oyuzden dişileri 2 ye de duşurebilirsiniz.
2.baya copcu oneririm olmazsa olmaz bence :) bende de 2dişi 4 erkek bronz var satılık hatta [:)))]
3.ilk once su koyup bakteriyi oluşturduktan sınra bitki eklemen daha iyi olur
4.lav kırığı yada siyah hagen oneririm bana kalsa hagen daha iyi
5. 2 gun bekletmeniz proplem yaratmaz ama su değişiminlerini 5 gunde %20 oneririm yada 25-30 boyle en sağlıklısı onemli olan eklenen suyun yavaş ve akvaryum suyuna yakın ısıda olmasıdır birde klorsuz.
ben teşekkur ederim iyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çöpçü derken vatoz mu sadece başka tür koyulacak balık varmı renkli anlaşabilecekleri ? Ve akvaryum büyük çöpçüler hariç 8 balık az olmaz mı daha fazla atmaya gerek var mı yada yeter mi ?
[QUOTE=xellence07]
1. 1erkek 3 dişi lepistes 1 erkek 3 dişi moli oneririm ama bunlar herbiri ortalama 15 yavru veriyor eğer sistemi oturtursanız duzenli şekilde yavru alırsınız her balıktan buda cok balık demek oyuzden dişileri 2 ye de duşurebilirsiniz.
2.baya copcu oneririm olmazsa olmaz bence :) bende de 2dişi 4 erkek bronz var satılık hatta [:)))]
3.ilk once su koyup bakteriyi oluşturduktan sınra bitki eklemen daha iyi olur
4.lav kırığı yada siyah hagen oneririm bana kalsa hagen daha iyi
5. 2 gun bekletmeniz proplem yaratmaz ama su değişiminlerini 5 gunde %20 oneririm yada 25-30 boyle en sağlıklısı onemli olan eklenen suyun yavaş ve akvaryum suyuna yakın ısıda olmasıdır birde klorsuz.
ben teşekkur ederim iyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çöpçü derken vatoz mu sadece başka tür koyulacak balık varmı renkli anlaşabilecekleri ? Ve akvaryum büyük çöpçüler hariç 8 balık az olmaz mı daha fazla atmaya gerek var mı yada yeter mi ?
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
Merhaba Arkadaşlar akvaryum yapıyorum sizlerden yardım istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Akvaryum ölçüleri Genişlik : 100 İç Derinlik : 40 Yerden Yükseklik : 50
Sunsun 603B Dış Filtre 400 lt/h 6w Vardı onu temizleyip kullanmak istiyorum.
Benim sorularım
1 - Ben balık türü canlı doğurgan Lepistes ve Molly almak istiyorum ikisi birlikte yaşar mı ? Kaç adet olması gerekir Yada sizce doğru bir karar mı verdim
2- Lepistes ve Molly haricinde başka tür neler koyabilirim farklı renkli onlarla uyumlu olabilecek
3 - Bitki yapmak istiyorum zemine akvaryum şuan boş temizleyeceğim su koymadan önce mi bitti olacak yoksa suyu iyice doldurduktan sonra mı zemine bitki koymalıyım ?
4 - Kum ne seçmeliyim Bitkilerde böle çim gibi bir şey var ise yani yeşil istiyorum yapabilir miyim bilmiyorum.
5 - Akvaryum suyunu Çeşme suyunu 2 gün bekletip koyarsam problem olur mu bahsettiğim türler için yada sizin önerdiğiniz türler için
Her şey için şimdide teşekkür ederim yardım edersiniz çok sevinirim
Merhaba Arkadaşlar akvaryum yapıyorum sizlerden yardım istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Akvaryum ölçüleri Genişlik : 100 İç Derinlik : 40 Yerden Yükseklik : 50
Sunsun 603B Dış Filtre 400 lt/h 6w Vardı onu temizleyip kullanmak istiyorum.
Benim sorularım
1 - Ben balık türü canlı doğurgan Lepistes ve Molly almak istiyorum ikisi birlikte yaşar mı ? Kaç adet olması gerekir Yada sizce doğru bir karar mı verdim
2- Lepistes ve Molly haricinde başka tür neler koyabilirim farklı renkli onlarla uyumlu olabilecek
3 - Bitki yapmak istiyorum zemine akvaryum şuan boş temizleyeceğim su koymadan önce mi bitti olacak yoksa suyu iyice doldurduktan sonra mı zemine bitki koymalıyım ?
4 - Kum ne seçmeliyim Bitkilerde böle çim gibi bir şey var ise yani yeşil istiyorum yapabilir miyim bilmiyorum.
5 - Akvaryum suyunu Çeşme suyunu 2 gün bekletip koyarsam problem olur mu bahsettiğim türler için yada sizin önerdiğiniz türler için
Her şey için şimdide teşekkür ederim yardım edersiniz çok sevinirim
Beta Balığın Cinsiyet Hakkında
[QUOTE=Japon & Beta]Akvaryum koşulları, balıkların durumu, her şey hazır ve yan yana koyup ciftlestireceksiniz. Dişiyi erkeğin yanına attınız. Bu süreçten, dişi bütün yumurtalarını döküp akvaryumdan çıkarılana kadar ikisini de beslememelisiniz. Dikkatlerini dağıtacak hiç bir şey olmamalı.
Beyaz benek bir hastalık. Yanlış görmüyorsam ve beyaz benek var ise dişi hasta oldugu için erkeği kovalıyor olabilir,
Akvaryumda ısıtıcı yok ise ve suda bakteri kültürü oluşmadan önce balığı koyduysanız bu yüzden olmuş olabilir. Eger beyaz benek varsa onun tedavisini yapmanız lazım.[/QUOTE]
teşekkür ederim dişide o beyazlık süzgeç altında yumurtlama tüpü değil mi öle okudum ben ama
[QUOTE=Japon & Beta]Akvaryum koşulları, balıkların durumu, her şey hazır ve yan yana koyup ciftlestireceksiniz. Dişiyi erkeğin yanına attınız. Bu süreçten, dişi bütün yumurtalarını döküp akvaryumdan çıkarılana kadar ikisini de beslememelisiniz. Dikkatlerini dağıtacak hiç bir şey olmamalı.
Beyaz benek bir hastalık. Yanlış görmüyorsam ve beyaz benek var ise dişi hasta oldugu için erkeği kovalıyor olabilir,
Akvaryumda ısıtıcı yok ise ve suda bakteri kültürü oluşmadan önce balığı koyduysanız bu yüzden olmuş olabilir. Eger beyaz benek varsa onun tedavisini yapmanız lazım.[/QUOTE]
teşekkür ederim dişide o beyazlık süzgeç altında yumurtlama tüpü değil mi öle okudum ben ama
Beta Balığın Cinsiyet Hakkında
[QUOTE=Japon & Beta]
Dişi ve erkeği ayri akvaryumlarda bir süre birbirlerine gösterdiniz mi? Bir süreden kasıt balıkların davranışlarına göre değişir 2 gün de olur 1 hafta da.
Dişiyi koymadan önce ikisini de güzelce beslediniz mi?
Erkek köpüğü tam olarak tamamlamamış gibi görünüyor. Ayrıca dişinin formu erkekten iyi duruyor tam tersi olması veya ikisinin de formunun aynı seviyede olması daha makul.
Suyun ısısı kaç derece?
Erkek ve dişiyi yan yana koymanın amacı bildiğiniz üzere çiftleşme sürecinin gerçekleşmesi için onun haricinde yan yana kalıcı yaşayamazlar. Bence ikisini tekrar ayırın. Anlattığım detayları gözden geçirin. Ardından uygun bir zamanda suyu da biraz sarartıp yan yana atarsınız. Ayrıca yan hana koyduğunuzda çiftleşme işlemi tamamlanıp dişiyi ayırana kadar besleme yapmamalısınız.
Bu arada yeni görüyorum. Erkekten beyaz benek olabilir mi yoksa fotogragin kalitesiyle mi alakalı?[/QUOTE]
Erkekten beyaz benek ne demek oluyor tekrar bakarım beyaz benek var ise ne anlama geliyor teşekkür ederim bilgiler için
bir de Ayrıca yan hana koyduğunuzda çiftleşme işlemi tamamlanıp dişiyi ayırana kadar besleme yapmamalısınız. Bu cümleyi biraz acarmısın sana zahmet teşekkürler.[EDIT]Mass,2025-01-16 00:54:24[/EDIT]
[QUOTE=Japon & Beta]
Dişi ve erkeği ayri akvaryumlarda bir süre birbirlerine gösterdiniz mi? Bir süreden kasıt balıkların davranışlarına göre değişir 2 gün de olur 1 hafta da.
Dişiyi koymadan önce ikisini de güzelce beslediniz mi?
Erkek köpüğü tam olarak tamamlamamış gibi görünüyor. Ayrıca dişinin formu erkekten iyi duruyor tam tersi olması veya ikisinin de formunun aynı seviyede olması daha makul.
Suyun ısısı kaç derece?
Erkek ve dişiyi yan yana koymanın amacı bildiğiniz üzere çiftleşme sürecinin gerçekleşmesi için onun haricinde yan yana kalıcı yaşayamazlar. Bence ikisini tekrar ayırın. Anlattığım detayları gözden geçirin. Ardından uygun bir zamanda suyu da biraz sarartıp yan yana atarsınız. Ayrıca yan hana koyduğunuzda çiftleşme işlemi tamamlanıp dişiyi ayırana kadar besleme yapmamalısınız.
Bu arada yeni görüyorum. Erkekten beyaz benek olabilir mi yoksa fotogragin kalitesiyle mi alakalı?[/QUOTE]
Erkekten beyaz benek ne demek oluyor tekrar bakarım beyaz benek var ise ne anlama geliyor teşekkür ederim bilgiler için
bir de Ayrıca yan hana koyduğunuzda çiftleşme işlemi tamamlanıp dişiyi ayırana kadar besleme yapmamalısınız. Bu cümleyi biraz acarmısın sana zahmet teşekkürler.[EDIT]Mass,2025-01-16 00:54:24[/EDIT]
Beta Balığın Cinsiyet Hakkında
[QUOTE=İsmail_194606946]Evet küçük kuruklu olan dişi akvaryumları yan yana ise çiftleşmek istediği için yapıyor[/QUOTE]
şuan aynı akvaryumdalar ama dişi yanına gidince erkek kaçıyor daha bugün koyduk aynı akvaryuma
[QUOTE=İsmail_194606946]Evet küçük kuruklu olan dişi akvaryumları yan yana ise çiftleşmek istediği için yapıyor[/QUOTE]
şuan aynı akvaryumdalar ama dişi yanına gidince erkek kaçıyor daha bugün koyduk aynı akvaryuma
Beta Balığın Cinsiyet Hakkında
Merhaba arkadaşlar beta balık aldık erkek dişi erkek köpük yapıyor dişiyi önce ayrı ayrı koyduk sonra aynı akvaryuma aldık fakat dişi değimiz erkeğin yanına gidiyor erkek kaçıyor bu aldığımız dişi dişimi sizce yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar beta balık aldık erkek dişi erkek köpük yapıyor dişiyi önce ayrı ayrı koyduk sonra aynı akvaryuma aldık fakat dişi değimiz erkeğin yanına gidiyor erkek kaçıyor bu aldığımız dişi dişimi sizce yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312441.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
