ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Engineerpro123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mayıs 2020 21:55
Son Ziyaret:
09 Eylül 2020 23:06
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin özel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin özel
SON 7 MESAJI
450l Akvaryuma Zeolit Miktarı
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Merhaba 10 adet damizlik frontoza icin ne kafar gereklidir?
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Merhaba 10 adet damizlik frontoza icin ne kafar gereklidir?
200x50x55 Tank, Kafa Allak Bullak
[QUOTE=ukilavuz]Akvaryum boyutu büyük baya da ağır olcağından ek sehpa vs ne kadar sağlıklı olur iyice düşünmek lazım.
Frontoza olcaksa çok aydınlık sevmedikleri için dediğiniz led sistemi yeterli olur.
Sump da alttan olsa daha sağlıklı. Boyutunu istediğiniz gibi yaparsınız ,yavruluk bölümü bile yaparsınız. Yandan olunca boydan kısaltıyor.
[/QUOTE]
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Diger sorularıma da cevap bulabilirsem ne mutlu bana[EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 18:40:59[/EDIT]
[QUOTE=ukilavuz]Akvaryum boyutu büyük baya da ağır olcağından ek sehpa vs ne kadar sağlıklı olur iyice düşünmek lazım.
Frontoza olcaksa çok aydınlık sevmedikleri için dediğiniz led sistemi yeterli olur.
Sump da alttan olsa daha sağlıklı. Boyutunu istediğiniz gibi yaparsınız ,yavruluk bölümü bile yaparsınız. Yandan olunca boydan kısaltıyor.
[/QUOTE]
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Diger sorularıma da cevap bulabilirsem ne mutlu bana[EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 18:40:59[/EDIT]
200x50x55 Tank, Kafa Allak Bullak
Merhabalar, başlık biraz kafiyeli oldu ama gece uyuyamiyorum[:(]
Öncelike şunu belirtmek isterim ki malawi, canli doğuran turleriyle alakali güzel tecrubelerim oldu. Daha önce 300 lt lik bir akvaryum tanitmistim ama istedigim tür baliklara uygun olmadığını düşündüğümden onu satıp yukarıdaki ölçülerde bir akvaryum sipariş verdim. (Siparişi konu sonunda düşüncelerinize göre değiştirebilme şansım var)Bu arada alttan sump sistemi de olacak. 80x40x40 ölçülerinde.
Beslemek istediğim balık tropheus red rainbow idi. Fakat zor balık dediler. İlangi yellow da hoşuma gidiyor. Acaba zorluk dereceleri ayni midir? Maswa turleri pek hoşuma gitmedi. Murago çok güzel ama pahalı.( zorlama şansım olabilir bütçeyi) Albino turleri istemiyorum. KIrma istemiyorum. Amacim ise show dan ziyade üretim yapabilmek. Zaten baliklar show icin beslenmemeli bence.cunku dogal hayatlarinda ürüyor bu canlılar.
2. Alternatifim ise frontoza, fakat akvaryumun derinliği 48 cm falan olacagi icin tereddütteyim.
Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
Ve akvaryumla ilgili birkaç sorum da şu şekilde ;
50 cm genişlikte yapma sebebimiz sehpanin 50 cm olmasi. Akvaryumu 60 cm genisliginde yapip 50 cm lik mobilyayi kullanma şansım var mi? Mesela akvaryumun arka kismina geleceği için 10 cm lik kalan kısım için 2m×15cmx mobilya yuksekligi kadar profilden sehpa yaptirsam ve uzerine 5 cm xps koysam nasil olur? Yada alternatif bir cozum öneriniz var mı? Profil sehpa ile mdf mobilyanin mukavemet statik ve esneme durumları farkli olduğu için ayri çalışacaklar. Bu sorun olur mu ? Bir altarnatif te mobilyaya 5_10 kalasla arkadan ek yapmak. Alternatif onerilerinizi bekliyorum. ( akvaryum genişliğini yukseltmek istememdeki sebep frontoza tercihi olursa baliklarin rahat hareket etmesidir.
Alttan sump sistemi tasarlanirken akvaryumdan sump a inişte tek köşeden mi inis vermeli yoksa sağ ve sol koselerden mi? Malum 200 cm akvaryum. Sirkülasyonun optimum olmasini istiyorum canli sağlığı açısından .
Bir diğer sorum da şu sekilde;
Akvaryumda bitki olmayacak. Isiklandirmayi asma led yada floresan armatür seklinde yapsam nasıl olur?
80x40x40 sump yeterli midir? Kafa motoru egeim compact on 2000. 1000 2000 lt /h debisi yeterli midir?
3. Edit: Alttan sump mi daha iyi olur yoksa yandan sump mi? Ben 2m lik akvaryum uzunluğunun düşmemesi adina ve baliklarin daha rahat ermeleri adına alttan tercih ettim. Fakat bu konuda da görüş ve onerilerinize açığım. Yandan kastettiğim iç ortamdandir.
Teşekkürler şimdiden [EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 16:06:36[/EDIT]
Merhabalar, başlık biraz kafiyeli oldu ama gece uyuyamiyorum[:(]
Öncelike şunu belirtmek isterim ki malawi, canli doğuran turleriyle alakali güzel tecrubelerim oldu. Daha önce 300 lt lik bir akvaryum tanitmistim ama istedigim tür baliklara uygun olmadığını düşündüğümden onu satıp yukarıdaki ölçülerde bir akvaryum sipariş verdim. (Siparişi konu sonunda düşüncelerinize göre değiştirebilme şansım var)Bu arada alttan sump sistemi de olacak. 80x40x40 ölçülerinde.
Beslemek istediğim balık tropheus red rainbow idi. Fakat zor balık dediler. İlangi yellow da hoşuma gidiyor. Acaba zorluk dereceleri ayni midir? Maswa turleri pek hoşuma gitmedi. Murago çok güzel ama pahalı.( zorlama şansım olabilir bütçeyi) Albino turleri istemiyorum. KIrma istemiyorum. Amacim ise show dan ziyade üretim yapabilmek. Zaten baliklar show icin beslenmemeli bence.cunku dogal hayatlarinda ürüyor bu canlılar.
2. Alternatifim ise frontoza, fakat akvaryumun derinliği 48 cm falan olacagi icin tereddütteyim.
Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
Ve akvaryumla ilgili birkaç sorum da şu şekilde ;
50 cm genişlikte yapma sebebimiz sehpanin 50 cm olmasi. Akvaryumu 60 cm genisliginde yapip 50 cm lik mobilyayi kullanma şansım var mi? Mesela akvaryumun arka kismina geleceği için 10 cm lik kalan kısım için 2m×15cmx mobilya yuksekligi kadar profilden sehpa yaptirsam ve uzerine 5 cm xps koysam nasil olur? Yada alternatif bir cozum öneriniz var mı? Profil sehpa ile mdf mobilyanin mukavemet statik ve esneme durumları farkli olduğu için ayri çalışacaklar. Bu sorun olur mu ? Bir altarnatif te mobilyaya 5_10 kalasla arkadan ek yapmak. Alternatif onerilerinizi bekliyorum. ( akvaryum genişliğini yukseltmek istememdeki sebep frontoza tercihi olursa baliklarin rahat hareket etmesidir.
Alttan sump sistemi tasarlanirken akvaryumdan sump a inişte tek köşeden mi inis vermeli yoksa sağ ve sol koselerden mi? Malum 200 cm akvaryum. Sirkülasyonun optimum olmasini istiyorum canli sağlığı açısından .
Bir diğer sorum da şu sekilde;
Akvaryumda bitki olmayacak. Isiklandirmayi asma led yada floresan armatür seklinde yapsam nasıl olur?
80x40x40 sump yeterli midir? Kafa motoru egeim compact on 2000. 1000 2000 lt /h debisi yeterli midir?
3. Edit: Alttan sump mi daha iyi olur yoksa yandan sump mi? Ben 2m lik akvaryum uzunluğunun düşmemesi adina ve baliklarin daha rahat ermeleri adına alttan tercih ettim. Fakat bu konuda da görüş ve onerilerinize açığım. Yandan kastettiğim iç ortamdandir.
Teşekkürler şimdiden [EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 16:06:36[/EDIT]
200x50x50(h) Kalinlik Sorunsali Ve Maliyetler
[QUOTE=musanpa]Http://www.dizaynakvaryum.com/cama-cam-akvaryum.asp
Buradan tahmini fiyat ve boyut örneklemeleri fikir verebilir, bahsettiğinize yakın ölçülerde bir akvaryum için 12 mm kullandıklarını belirtmişler.[/QUOTE]
12 mm icin soyledigi akvaryum yuksekligi 60cm benimki 50 cm .
O meshur konuyu tek tek okudum. 9 sayfalik:) Bu sebeple saruhandan da tavsiye istiyorum
[QUOTE=musanpa]Http://www.dizaynakvaryum.com/cama-cam-akvaryum.asp
Buradan tahmini fiyat ve boyut örneklemeleri fikir verebilir, bahsettiğinize yakın ölçülerde bir akvaryum için 12 mm kullandıklarını belirtmişler.[/QUOTE]
12 mm icin soyledigi akvaryum yuksekligi 60cm benimki 50 cm .
O meshur konuyu tek tek okudum. 9 sayfalik:) Bu sebeple saruhandan da tavsiye istiyorum
200*60*60 Ölçüsünde Akvaryum İçin Tavsiye
[QUOTE=serdar131977]Ferhat bey yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim akvaryumu imalatcıya yaptıracağım
için demir profil den yapıyor[/QUOTE]
Cam kalinligi ne kullanildi acaba
[QUOTE=serdar131977]Ferhat bey yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim akvaryumu imalatcıya yaptıracağım
için demir profil den yapıyor[/QUOTE]
Cam kalinligi ne kullanildi acaba
200x50x50(h) Kalinlik Sorunsali Ve Maliyetler
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim akvaryum için 8mm mi yoksa 10mm mi cam kullanmaliyim? Kayıt kuşak olacak. Ayrica cam m2 fiyatlari konusunda guncel bilginiz var mi? Ayrica bu akvaryum yapimi için işçilik ne kadar vermeliyim?
Ve son olarak Erzurumda tanidik bildik ustaniz var mi?
Teşekkürler.[EDIT]Engineerpro123,2020-05-23 05:35:05[/EDIT]
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim akvaryum için 8mm mi yoksa 10mm mi cam kullanmaliyim? Kayıt kuşak olacak. Ayrica cam m2 fiyatlari konusunda guncel bilginiz var mi? Ayrica bu akvaryum yapimi için işçilik ne kadar vermeliyim?
Ve son olarak Erzurumda tanidik bildik ustaniz var mi?
Teşekkürler.[EDIT]Engineerpro123,2020-05-23 05:35:05[/EDIT]
2 Adet Akvaryumla Herkese Merhaba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158561.jpg[/IMG]
Merhabalar, ben Engin. Araniza yeni katildim fakat uzun süredir sizleri uzaktan takip ediyirum. Malawi, canli doguran tecrübelerimden sonra hobiyi bırakmıştım. Çünkü kiraci olduğum icin buyuk akvaryum zulümdü benim için... 32 yasindayim ve sonunda ev sahibi olduktan sonra tabii ki içimdeki akvaryum aşkı depreşti. [:3]. Ilk asama olarak küçük bir akvaryumla başlamak istedim. Kahverengi kapakli olan 1mx.45x.55 lik petgardenin ithal akvaryumu. Ona eheim2217 dış filtre alacagim. Tetra aps 400 hava motoru ve jbl isitici da yolda. Taii ki bu ürünlerin tamamını 2. El aldim. Ekipman fiyatlari gerçekten cok artmış.
2. Resimdeki, arkadaşımın sahip olduğu, uzun akvaryumun ölçüleri ise 250x.26x.45 cm dir. Ina da benzer ekipmanlar aliyoruz. Sonucta ikisinin hacmi de yakin. Benzer balıklar bakmak istiyoruz.
Hobiden uzun zamandır uzak kaldiktan sobra balik seçimi yapmak, baliği seçiminden sonra saglam tedarik kaynagi bulmak gercekten zulümmüş[:'(]
Gönlüm red rainbow dan yana fakat tropheus türleri o kadar cok ki kafam allak bullak. Bir de karar verdik diyelim ki red reinbow alacaz, kimden alacaz? Ayrica arkadasimin 250 cm lik akvaryumuna kac tropheus koymalıyız?Neyse ilk mesaj icin çok uzadi sanirim. Tekrar herkese merhaba[:)]
Hem yazdim, hem oynadim...[:(((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158561.jpg[/IMG]
Merhabalar, ben Engin. Araniza yeni katildim fakat uzun süredir sizleri uzaktan takip ediyirum. Malawi, canli doguran tecrübelerimden sonra hobiyi bırakmıştım. Çünkü kiraci olduğum icin buyuk akvaryum zulümdü benim için... 32 yasindayim ve sonunda ev sahibi olduktan sonra tabii ki içimdeki akvaryum aşkı depreşti. [:3]. Ilk asama olarak küçük bir akvaryumla başlamak istedim. Kahverengi kapakli olan 1mx.45x.55 lik petgardenin ithal akvaryumu. Ona eheim2217 dış filtre alacagim. Tetra aps 400 hava motoru ve jbl isitici da yolda. Taii ki bu ürünlerin tamamını 2. El aldim. Ekipman fiyatlari gerçekten cok artmış.
2. Resimdeki, arkadaşımın sahip olduğu, uzun akvaryumun ölçüleri ise 250x.26x.45 cm dir. Ina da benzer ekipmanlar aliyoruz. Sonucta ikisinin hacmi de yakin. Benzer balıklar bakmak istiyoruz.
Hobiden uzun zamandır uzak kaldiktan sobra balik seçimi yapmak, baliği seçiminden sonra saglam tedarik kaynagi bulmak gercekten zulümmüş[:'(]
Gönlüm red rainbow dan yana fakat tropheus türleri o kadar cok ki kafam allak bullak. Bir de karar verdik diyelim ki red reinbow alacaz, kimden alacaz? Ayrica arkadasimin 250 cm lik akvaryumuna kac tropheus koymalıyız?Neyse ilk mesaj icin çok uzadi sanirim. Tekrar herkese merhaba[:)]
Hem yazdim, hem oynadim...[:(((]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
