ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aslansenol
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Eylül 2019 10:24
Son Ziyaret:
02 Nisan 2024 17:18
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
şenol aslan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
şenol aslan
SON 10 MESAJI
Atakan Petshop...
[QUOTE=Bilgekarga]
Bu iletiyi düzeltmeniz lazım artık iade aldığınıza göre [/QUOTE]
Yalnış ürün zaman kaybı sonuç bana ait paranın iadesi. Bence bir özür olmalı
[QUOTE=Bilgekarga]
Bu iletiyi düzeltmeniz lazım artık iade aldığınıza göre [/QUOTE]
Yalnış ürün zaman kaybı sonuç bana ait paranın iadesi. Bence bir özür olmalı
Atakan Petshop
[QUOTE=capo di capi]Konunun birleşmiş milletler cemiyetinde görüşülmeden aranızda hallolmasına sevindik. Bizi de görürsün artık ;)[/QUOTE]
öncelikle bu firmaların sattıkları ürünlerin kendi stoklarında yada ithalatçıların stoklarında olup olmadığına dikkat etmesi lazım. Konu çok basit olabilir ama biz müşteri olarak mağduriyet yaşadık. Çok pahalı bir ürün değil ama sizlerde takdir buyurursunuz ki sonuçta canlı balık besliyoruz. onlar da mağdur oluyor.
[QUOTE=CaagriBey]Selam,
Öncelikle geçmiş olsun. Bende baya bir alış-veriş yaptım, yapmazdı böyle ama. Verdiğim tüm siparişler sorunsuz şekilde ertesi gün elime ulaştı. Sadece bir kere Seachem Phosguard aldım kapalı kutu. Bandrollü açılmıştı. Çok önemsemedim. Biran önce inşallah mağduriyetinizi giderirler.[/QUOTE]
ilginiz için teşekkürler para iadesini yaptılar.bende ürünü kargoya verdim.
[QUOTE=capo di capi]Konunun birleşmiş milletler cemiyetinde görüşülmeden aranızda hallolmasına sevindik. Bizi de görürsün artık ;)[/QUOTE]
öncelikle bu firmaların sattıkları ürünlerin kendi stoklarında yada ithalatçıların stoklarında olup olmadığına dikkat etmesi lazım. Konu çok basit olabilir ama biz müşteri olarak mağduriyet yaşadık. Çok pahalı bir ürün değil ama sizlerde takdir buyurursunuz ki sonuçta canlı balık besliyoruz. onlar da mağdur oluyor.
[QUOTE=CaagriBey]Selam,
Öncelikle geçmiş olsun. Bende baya bir alış-veriş yaptım, yapmazdı böyle ama. Verdiğim tüm siparişler sorunsuz şekilde ertesi gün elime ulaştı. Sadece bir kere Seachem Phosguard aldım kapalı kutu. Bandrollü açılmıştı. Çok önemsemedim. Biran önce inşallah mağduriyetinizi giderirler.[/QUOTE]
ilginiz için teşekkürler para iadesini yaptılar.bende ürünü kargoya verdim.
Atakan Petshop
[QUOTE=fma3280]
Yazdıklarınıza istinaden sizin mağdur olduğunuzu düşünüyorum ( Tabii Atakan Petshop'un da cevap haklı saklıdır ) Atakan Petshop çalışanları bilerek ve isteyerek böyle bir satışı yapmayacaklardır. Günümüz de yoğun olarak gerçekleşen internet alışverişinde bu tür hatalar olabiliyor. Bilinen, ünlü tekstil, ayakkabı, kozmetik, elektronik v.b markalarının internet sitesi alışverişlerinde de böyle durumlar yaşanıyor, yaşıyoruz. Hepsin de de prosedür "önce ürünü gönder, sonra para iadesi" şeklinde gerçekleşiyor. Problemi çözmek adına sizin yanlış ürünü kargo ile göndermeniz daha doğru olacaktır. Devamın da para iadesi konusunda ekstra bir gecikme olursa hakkınızı da sonun kadar arasınız. [/QUOTE]
ilginiz için teşekkür ederim.
[QUOTE=fma3280]
Yazdıklarınıza istinaden sizin mağdur olduğunuzu düşünüyorum ( Tabii Atakan Petshop'un da cevap haklı saklıdır ) Atakan Petshop çalışanları bilerek ve isteyerek böyle bir satışı yapmayacaklardır. Günümüz de yoğun olarak gerçekleşen internet alışverişinde bu tür hatalar olabiliyor. Bilinen, ünlü tekstil, ayakkabı, kozmetik, elektronik v.b markalarının internet sitesi alışverişlerinde de böyle durumlar yaşanıyor, yaşıyoruz. Hepsin de de prosedür "önce ürünü gönder, sonra para iadesi" şeklinde gerçekleşiyor. Problemi çözmek adına sizin yanlış ürünü kargo ile göndermeniz daha doğru olacaktır. Devamın da para iadesi konusunda ekstra bir gecikme olursa hakkınızı da sonun kadar arasınız. [/QUOTE]
ilginiz için teşekkür ederim.
Atakan Petshop
Şimdi aradılar. Firmadan parayı iade edeceklerini beyan ettiler. Bende ürünü kargolayacağım birazdan.
Şimdi aradılar. Firmadan parayı iade edeceklerini beyan ettiler. Bende ürünü kargolayacağım birazdan.
Atakan Petshop
[QUOTE=capo di capi]
[:lol:]
Aradım, verin şunun parasını dedim.. Biz o parayla uruguaya tosunun yanına kaçtık dediler :)
[/QUOTE
bence tanzanya daha iyi tanganika gölü
[QUOTE=capo di capi]
[:lol:]
Aradım, verin şunun parasını dedim.. Biz o parayla uruguaya tosunun yanına kaçtık dediler :)
[/QUOTE
bence tanzanya daha iyi tanganika gölü
Atakan Petshop
[QUOTE=fma3280]Konuyu bir solukta okudum [:)]
"ürün yarın sabah gelecek. bakıyorsun başka bir ürün. firmayı arıyorsun tamam düzelteceğiz diyor. balıklara yazık gidip başka yerden yeni ürün alıyorsun. firma22 gün olmuş ürünü temin edemediğini söylüyor."
Şenol kardeşin bu yazdığı cümle ile ( ki doğru olduğunu varsayıyorum ) kesinlikle mağdur ve haklıdır. 22 gün sonra temin edemiyorum demek yanlış bir tutum ve gerçekten benimde zaman zaman alışveriş yaptığım, sektörde bilinen bir firmaya yakışmamış.
Eğer ki ürün yanlış geldi, Şenol kardeş aradı ve firma o anda ya da bir kaç gün sonra "ürün elimizde yok sizde ki ürünü gönderin paranızı iade edelim" denilmiş ise bu tüm internet alışverişlerin de uygulanan bir yol. Israrla "siz paramı verin, ben ürünü gönderirim" demek yanlış olur.
Aslında Atakan petshop-Teleskop akv.-Özelyem- Malawi izmir bunlar gerçekten sektörde bilinen ve genel olarak tüketicilerin memnun kaldığı firmalar ve yaklaşımlarını problemleri çözmek üzerine oluşturan firmalar.
İletişim önemlidir. Hayatımızın kalitesi, iletişimimiz kalitesi ile aynı orantıda yükselir...
Herkese İyi Hobiler...
[/QUOTE]
firmayı aradım yanlış ürün geldiğini söyledim. konuyla ilgilendiler temin edip göndereceklerini söylediler. bende yanlış gelen ürünü iade edyim mi dedim onlarda diğer ürün gelince gönderirsiniz dediler. fakat bu zaman kadar ürünü temin edip göndermediler para iadesini yapın dedim bu sefer elindeki ürünü gönder diyorlar. ürün zaten 3o lira. yemek parası. ama benim ödediğim ürün parası 130 lira
[QUOTE=fma3280]Konuyu bir solukta okudum [:)]
"ürün yarın sabah gelecek. bakıyorsun başka bir ürün. firmayı arıyorsun tamam düzelteceğiz diyor. balıklara yazık gidip başka yerden yeni ürün alıyorsun. firma22 gün olmuş ürünü temin edemediğini söylüyor."
Şenol kardeşin bu yazdığı cümle ile ( ki doğru olduğunu varsayıyorum ) kesinlikle mağdur ve haklıdır. 22 gün sonra temin edemiyorum demek yanlış bir tutum ve gerçekten benimde zaman zaman alışveriş yaptığım, sektörde bilinen bir firmaya yakışmamış.
Eğer ki ürün yanlış geldi, Şenol kardeş aradı ve firma o anda ya da bir kaç gün sonra "ürün elimizde yok sizde ki ürünü gönderin paranızı iade edelim" denilmiş ise bu tüm internet alışverişlerin de uygulanan bir yol. Israrla "siz paramı verin, ben ürünü gönderirim" demek yanlış olur.
Aslında Atakan petshop-Teleskop akv.-Özelyem- Malawi izmir bunlar gerçekten sektörde bilinen ve genel olarak tüketicilerin memnun kaldığı firmalar ve yaklaşımlarını problemleri çözmek üzerine oluşturan firmalar.
İletişim önemlidir. Hayatımızın kalitesi, iletişimimiz kalitesi ile aynı orantıda yükselir...
Herkese İyi Hobiler...
[/QUOTE]
firmayı aradım yanlış ürün geldiğini söyledim. konuyla ilgilendiler temin edip göndereceklerini söylediler. bende yanlış gelen ürünü iade edyim mi dedim onlarda diğer ürün gelince gönderirsiniz dediler. fakat bu zaman kadar ürünü temin edip göndermediler para iadesini yapın dedim bu sefer elindeki ürünü gönder diyorlar. ürün zaten 3o lira. yemek parası. ama benim ödediğim ürün parası 130 lira
Atakan Petshop
[QUOTE=Hamza Özel]Bazı insanlarla iletişim kurmak gerçekten zor.
Haklısınız ama konuşma tarzınız ve hareketleriniz gerçekten agresif ve yanlış.
Okadar kişi açıklamış size yardımcı olmak için olay basit bir olay siz kargolaycaksınız ürünü onlarda size paranızı iade edecekler.
Kimseyle tartışmanıza veyahut mahkeme filan uğraşmaya gerek yokki.Paranızı mı istiyosunuz yoksa firmayı kötüleyip kavgamı etmek istiyosunuz anlamadım.
Bir insan haklıyken nasıl haksız durama düşer bunu bu konuda gördüm.[/QUOTE]
kavgayla işim olmaz. düşün bir kere 3 tane akvaryum tankı hazırlamışsın. balıkları almışsın. ürün yarın sabah gelecek. bakıyorsun başka bir ürün. firmayı arıyorsun tamam düzelteceğiz diyor. balıklara yazık gidip başka yerden yeni ürün alıyorsun. firma22 gün olmuş ürünü temin edemediğini söylüyor. parayı geri istiyorsun.oda yanlış gönderdiğim ürünü ver. sonra para. anlatabildim mi ? o yüzden burada iyi yorum yapanlar olabilir fakat beni mağdur etti. olmayan ürünü satma bu kadar basit. kargo yolda mesaj geliyor ama içinden sipariş ettiğin ürün çıkmıyor. paranla gidip dışarıdan git yeni ürün al. o zaman yapma bu ticareti
[QUOTE=cyhn84]Konu eğlenceli bi hale geldi. Çekirdek çitlemek isteyen?? [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171115/170920191357361.jpg[/IMG][/QUOTE]
balıkları seyrederken çitlenir.
[QUOTE=Splendor]Tabi ilgilenir cimer, yalnız elini çabuk tut, Erdoğanın yakın zamanda Çin ziyareti var, bir an önce yaz ki Hailea Group Co.,Ltd firmasını da ziyaret takvimine eklesinler. Eksik ürünü danışmanlardan biri getirir, Ankaradan size kargolarlar.[/QUOTE]
bunu gözardı etmeyeceğim
[QUOTE=Hamza Özel]Bazı insanlarla iletişim kurmak gerçekten zor.
Haklısınız ama konuşma tarzınız ve hareketleriniz gerçekten agresif ve yanlış.
Okadar kişi açıklamış size yardımcı olmak için olay basit bir olay siz kargolaycaksınız ürünü onlarda size paranızı iade edecekler.
Kimseyle tartışmanıza veyahut mahkeme filan uğraşmaya gerek yokki.Paranızı mı istiyosunuz yoksa firmayı kötüleyip kavgamı etmek istiyosunuz anlamadım.
Bir insan haklıyken nasıl haksız durama düşer bunu bu konuda gördüm.[/QUOTE]
kavgayla işim olmaz. düşün bir kere 3 tane akvaryum tankı hazırlamışsın. balıkları almışsın. ürün yarın sabah gelecek. bakıyorsun başka bir ürün. firmayı arıyorsun tamam düzelteceğiz diyor. balıklara yazık gidip başka yerden yeni ürün alıyorsun. firma22 gün olmuş ürünü temin edemediğini söylüyor. parayı geri istiyorsun.oda yanlış gönderdiğim ürünü ver. sonra para. anlatabildim mi ? o yüzden burada iyi yorum yapanlar olabilir fakat beni mağdur etti. olmayan ürünü satma bu kadar basit. kargo yolda mesaj geliyor ama içinden sipariş ettiğin ürün çıkmıyor. paranla gidip dışarıdan git yeni ürün al. o zaman yapma bu ticareti
[QUOTE=cyhn84]Konu eğlenceli bi hale geldi. Çekirdek çitlemek isteyen?? [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171115/170920191357361.jpg[/IMG][/QUOTE]
balıkları seyrederken çitlenir.
[QUOTE=Splendor]Tabi ilgilenir cimer, yalnız elini çabuk tut, Erdoğanın yakın zamanda Çin ziyareti var, bir an önce yaz ki Hailea Group Co.,Ltd firmasını da ziyaret takvimine eklesinler. Eksik ürünü danışmanlardan biri getirir, Ankaradan size kargolarlar.[/QUOTE]
bunu gözardı etmeyeceğim
Atakan Petshop
[QUOTE=Splendor]
Muz yerine armut gelsin. Armutu iade ederim, muz isterim. Ellerinde muz yoksa; ya aynı bedelde başka ürün alın ya da para iadesini yapalım derler, sıkıntı yok.
Ticarette öncelik faturası kesilen ürün ve ödenen bedel üzerinden ilerler. Adam firma olarak bunun kaydını tutuyor, vergi daireleri firmaları denetliyor. Kafasına göre sana kasasından 100 TL geri gönderemez. Senin dediğin gibi sana 100 TL iade yapsa, vergi dairesi şunu diyecek; 30 liralık ürünü 130 liraya satmışsın hem de başka ürün adıyla fatura kesmişsin, bir de kasandan 100 lira eksilmiş, ne işler karıştırıyorsun?
O yüzden sana gelen yanlış ürünü teslim alıp, faturada adı yazan ürünü gönderecek. Kabul etmezsen faturayı iptal edip ücretini iade edecek. Eskici arabasından leğen karşılığı mandal almıyorsun.
avans denilen bir ödeme sistemi var. parayı göndersin gerisi kolay. sen olmayan ürünü sat parayı al. sonra .....
Evet, önce sen iade edeceksin. Firmanın yeri yurdu tüm bilgileri ortada iken burada dolandırıcı potansiyeli yüksek olan bireysel alıcıdır. Sen devlete güvenip vergi levhası olan ve denetlenen bir işletmeden alışveriş yapabilirsin, çünkü yamuk yaptığı halde firmasına çökerler ama firma bireysel tüketicinin peşinden koşmaz.[/QUOTE]
[QUOTE=Splendor]
Cumhurbaşkanının Ekim ayı takvimine Avcılarda miting ekleniyor ve miting sonu Atakana uğrayıp kulağını çekiyor, bir düşünsenize [:lol:][/QUOTE]
ama aklıma yattı cimer bakar mı bu işe...
[QUOTE=sherloock]Yeri avcılarda istersen açık adresini de paylaşayım. İstanbulda yaşıyorsun zaten buyur git. paranı zaten verirler sana eğer motoru da götürürsen. piyasada bu işi dürüstçe ve iyi niyetle yapan sayılı firmalardan birisidir. zaten böylesine firmalar veya şahıslar az durumda iken sizin bu şekilde ısrarla kötülemeniz gerçekten ayıptır. yaklaşık 10 üye iyimser yaklaşıyorken siz sürekli kötülüyorsunuz. [/QUOTE]
sadece paramı istiyorum. atakanı tanımam firmayıda. siz tanıyorsanız arayın. paramı versin
[QUOTE=Splendor]
Muz yerine armut gelsin. Armutu iade ederim, muz isterim. Ellerinde muz yoksa; ya aynı bedelde başka ürün alın ya da para iadesini yapalım derler, sıkıntı yok.
Ticarette öncelik faturası kesilen ürün ve ödenen bedel üzerinden ilerler. Adam firma olarak bunun kaydını tutuyor, vergi daireleri firmaları denetliyor. Kafasına göre sana kasasından 100 TL geri gönderemez. Senin dediğin gibi sana 100 TL iade yapsa, vergi dairesi şunu diyecek; 30 liralık ürünü 130 liraya satmışsın hem de başka ürün adıyla fatura kesmişsin, bir de kasandan 100 lira eksilmiş, ne işler karıştırıyorsun?
O yüzden sana gelen yanlış ürünü teslim alıp, faturada adı yazan ürünü gönderecek. Kabul etmezsen faturayı iptal edip ücretini iade edecek. Eskici arabasından leğen karşılığı mandal almıyorsun.
avans denilen bir ödeme sistemi var. parayı göndersin gerisi kolay. sen olmayan ürünü sat parayı al. sonra .....
Evet, önce sen iade edeceksin. Firmanın yeri yurdu tüm bilgileri ortada iken burada dolandırıcı potansiyeli yüksek olan bireysel alıcıdır. Sen devlete güvenip vergi levhası olan ve denetlenen bir işletmeden alışveriş yapabilirsin, çünkü yamuk yaptığı halde firmasına çökerler ama firma bireysel tüketicinin peşinden koşmaz.[/QUOTE]
[QUOTE=Splendor]
Cumhurbaşkanının Ekim ayı takvimine Avcılarda miting ekleniyor ve miting sonu Atakana uğrayıp kulağını çekiyor, bir düşünsenize [:lol:][/QUOTE]
ama aklıma yattı cimer bakar mı bu işe...
[QUOTE=sherloock]Yeri avcılarda istersen açık adresini de paylaşayım. İstanbulda yaşıyorsun zaten buyur git. paranı zaten verirler sana eğer motoru da götürürsen. piyasada bu işi dürüstçe ve iyi niyetle yapan sayılı firmalardan birisidir. zaten böylesine firmalar veya şahıslar az durumda iken sizin bu şekilde ısrarla kötülemeniz gerçekten ayıptır. yaklaşık 10 üye iyimser yaklaşıyorken siz sürekli kötülüyorsunuz. [/QUOTE]
sadece paramı istiyorum. atakanı tanımam firmayıda. siz tanıyorsanız arayın. paramı versin
Atakan Petshop
[QUOTE=a.gumrah]
Yahu yapmayın, adam ciddiye alıp bir de CİMER'e gidecek...
Bakınız: 'Fındık kabuğunu doldurmayacak, çözümü çok basit bir problem nasıl çözülemez hale getirilir ve insan hem kendini hem de muhatabını gerer' konulu paylaşım...
Saygılarımla...[/QUOTE]
bence de bu kadar zor değil paramı versin 22 gündür param onlarda yazık ya. elinde olmayan ürünü neden satarsın 20 gündür temin edemiyorsun yanlış ürün gönderiyorsun. sonra müşteri haksız. ne güzel dünya.
[QUOTE=a.gumrah]
Yahu yapmayın, adam ciddiye alıp bir de CİMER'e gidecek...
Bakınız: 'Fındık kabuğunu doldurmayacak, çözümü çok basit bir problem nasıl çözülemez hale getirilir ve insan hem kendini hem de muhatabını gerer' konulu paylaşım...
Saygılarımla...[/QUOTE]
bence de bu kadar zor değil paramı versin 22 gündür param onlarda yazık ya. elinde olmayan ürünü neden satarsın 20 gündür temin edemiyorsun yanlış ürün gönderiyorsun. sonra müşteri haksız. ne güzel dünya.
Atakan Petshop
[QUOTE=ozkurtozgur]Atakanpetshop, piyasada işini en iyi yapan, gönül rahatlığıyla alışveriş yapabileceğiniz bir firmadır.
Onlarca alışveriş yaptım, en ufak problem yaşamadım. Dostlarıma önerdim, memnun oldular. Son derece güvenilir ve dürüst firmadır. [:iyi:]
Size ürünü gönderin ücret iadesi yapalım demişler zaten. Çözüm sunulmuş size. Önce ürünü siz göndereceksiniz tabii ki.
Hatalı gönderilen ürün iade edilir, ücret iadesi yapılır, kargo masrafı ödemezsiniz zararınız olmaz. Zaten satınalırken onayladığınız uzaktan satış sözleşmelerinin tamamında bu vardır. İş ve tüketici mahkemelerinde sürekli bilir kişi ve tanık olarak sık katılan biri olarak söyleyeyim bu konudaki başvurunuzdan hiçbir sonuç alamazsınız.
Ettiğiniz ithamları da hak etmemişler. Hazır Atakan atakan demişken sepetimde bekleyen ürünler vardı, hemen sipariş edeyim iyi hatırlattınız [:)][/QUOTE]
sipariş et görelim muz yerine armut mu geliyor ?
[QUOTE=sherloock]Atakan petshoptan defalarca alışveriş yaptım ve yüz yüze yaptım. çok iyi niyetli birisidir Atakan abi. anlattıklarınıza göre evet bir yanlış yapılmış. kötü niyetli yapılan birşey değildir kesinlikle. YANLIŞLIKLA yapılmıştır buna inancım tam. İstanbulda oturuyorsunuz yeri avcılarda buyurun gidin yüz yüze konuşun zaten hatalarını telafi ederler. ancak sizin bu cimere şikayet edicem mahkemeye vericem gibi tavırlarınız tamamen firmayı kötülemekte ve işi yokuşa sürmekte. [/QUOTE]
sıkıntı yok paramı versin yeter. benden 130 tl aldı 30 tl ürün gönderdi. paramı versin yeter.
[QUOTE=ozkurtozgur]Atakanpetshop, piyasada işini en iyi yapan, gönül rahatlığıyla alışveriş yapabileceğiniz bir firmadır.
Onlarca alışveriş yaptım, en ufak problem yaşamadım. Dostlarıma önerdim, memnun oldular. Son derece güvenilir ve dürüst firmadır. [:iyi:]
Size ürünü gönderin ücret iadesi yapalım demişler zaten. Çözüm sunulmuş size. Önce ürünü siz göndereceksiniz tabii ki.
Hatalı gönderilen ürün iade edilir, ücret iadesi yapılır, kargo masrafı ödemezsiniz zararınız olmaz. Zaten satınalırken onayladığınız uzaktan satış sözleşmelerinin tamamında bu vardır. İş ve tüketici mahkemelerinde sürekli bilir kişi ve tanık olarak sık katılan biri olarak söyleyeyim bu konudaki başvurunuzdan hiçbir sonuç alamazsınız.
Ettiğiniz ithamları da hak etmemişler. Hazır Atakan atakan demişken sepetimde bekleyen ürünler vardı, hemen sipariş edeyim iyi hatırlattınız [:)][/QUOTE]
sipariş et görelim muz yerine armut mu geliyor ?
[QUOTE=sherloock]Atakan petshoptan defalarca alışveriş yaptım ve yüz yüze yaptım. çok iyi niyetli birisidir Atakan abi. anlattıklarınıza göre evet bir yanlış yapılmış. kötü niyetli yapılan birşey değildir kesinlikle. YANLIŞLIKLA yapılmıştır buna inancım tam. İstanbulda oturuyorsunuz yeri avcılarda buyurun gidin yüz yüze konuşun zaten hatalarını telafi ederler. ancak sizin bu cimere şikayet edicem mahkemeye vericem gibi tavırlarınız tamamen firmayı kötülemekte ve işi yokuşa sürmekte. [/QUOTE]
sıkıntı yok paramı versin yeter. benden 130 tl aldı 30 tl ürün gönderdi. paramı versin yeter.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
